Απάντηση στόν Ορθόδοξο Επιτηρητή -- Του ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη

Αυτές οι ωραιοποιήσεις ( : «Μόλις φθάσει ο άνθρωπος στη θέωση δεν χρειάζεται τα δόγματα, αλλά η θεία Χάρη τον διδάσκει. Οχι δηλαδή πώς παύουν να ισχύουν τα δόγματα. Οχι. Αλλά ο ίδιος δεν χρειάζεται να τα διάβασει, γιατί τα βιώνει») αποτελούν απλώς φραστικά σχήματα, κατά τό «λόγον πεφυσιωμένων» (1Κρ. δ΄20) τούς Αποστόλου Παύλου, άν σκεφθεί κανείς ακόμη, τί περί εαυτού εφρόνει καί ο Απόστολος τών εθνών Παύλος : «8 ἔσχατον δὲ πάντων ὡσπερεὶ τῷ ἐκτρώματι ὤφθη κἀμοί. 9 ἐγὼ γάρ εἰμι ὁ ἐλάχιστος τῶν ἀποστόλων, ὃς οὐκ εἰμὶ ἱκανὸς καλεῖσθαι ἀπόστολος, διότι ἐδίωξα τὴν ἐκκλησίαν τοῦ Θεοῦ· 10 χάριτι δὲ Θεοῦ εἰμι ὅ εἰμι·» (1Κρ. ιε΄).
-----------------------
Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...


Πρός Ορθόδοξο Επιτηρητή

Θά περίμενα συγκεκριμένα επιχειρήματα (διορθώσεις) επί τών λαθών μου. Αντ΄ αυτού έχουμε :

α)Δέν καταλαβαίνω, επειδή δέν είμαι ειδικός. Ειδικοί ήταν όμως οι γραμματείς, οι Φαρισαίοι καί οι νομικοί τής εποχής τού Κυρίου. Αυτοί καταλάβαιναν. Έπονται θαυμαστικό καί πολλά ερωτηματικά.

β) Δέν μπορώ νά καταλάβω τούς "παραδοσιακούς" (sic) θεολόγους ! Αναφέρονται ονομαστικά καί ερωτώ : Πόσο "παραδοσιακός" (sic) μπορεί νά είναι κάποιος - οι συγκεκριμένοι ειδικότερα - όταν παραμένει δέσμιος τού μνημοσύνου (μνήμης) τών αιρετικώς φρονούντων ομότιτλων καί ομοιόβαθμων τής Ιερωσύνης θεολόγοι (;) ή ακόμη καί ευρισκομένων στά ανώτατα κλιμάκια αυτής ; Λέγονται αυτοί "παραδοσιακοί" ;

γ) Οι ονομαστικά αναφερόμενοι θεολόγοι είναι τυπικά δείγματα τής νέας Ορθοδοξίας. Υπόκεινται στήν επί τού παρόντως (έξωθεν επιβεβλημένην) αφανή «θεολογία τής ουσίας» ή φύσεως, τού αγίου Θεού, βασικές πηγές τής οποίας μπορεί κάλλιστα νά αναζητήσει οποιοσδήποτε μελετητής τού αρχέγονου Ιουδαϊσμού καί τού ήδη εν εξελίξει Σιωνισμού. Στό ίδιο συμπέρασμα, επίσης, άγεται καί όποιος ασχοληθεί μέ τίς απω-ανατολικές δοξασίες. Όλες αναφέρονται στό θείον, σέ θεό, καί ουδείς τολμά καί λέγειν «6 Ἐφανέρωσά σου τὸ ὄνομα τοῖς ἀνθρώποις οὓς δέδωκάς μοι ἐκ τοῦ κόσμου» καί τά εξής (Ιν. ιζ΄). Κοινή συνισταμένη όλων αυτών ο μυστικισμός, ο αποκρυφισμός, η θεοσοφία-αριθμοσοφία κλπ. γεννήματα τής Καμπαλλά. Φυσικά, ο ελευθεροτεκτονισμός δέν μένει ορφανός καί οι ακουσίως συντασσόμενοι μέ αυτόν, οφείλουν καλώς νά τό εννοήσουν καί νά τό αντιληφθούν.

-------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ἀγαπητέ μου Κυπριανέ, σέ συγχαίρω θερμῶς πού εἶπες τά πράγματα μέ τό ὄνομά τους στό τελευταῖον σου σχόλιον (26 Ιουνίου 2020 - 1:01 μ.μ.). Ἐπειδή οἱ ὡς ἄνω ἔχουν προσφέρει θετικόν ἔργον στήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, διστάζω νά τούς ἐπικρίνω διά τήν κοινωνίαν των μέ τούς Οἰκουμενιστάς (=Σατανιστάς). Ἡ ἀλήθεια, ὡστόσον, πρέπει νά λέγεται. Καί τήν εἶπες φωναχτά στίς παραγράφους (β) και (γ). Δέν θά ἔγραφα τόν παρόν σχόλιον ἄν δέν ἔβλεπα τό οὐνιτικόν «σχόλιον» τοῦ «σχολιαστοῦ» τῆς 26 Ιουνίου 2020 - 3:04 μ.μ. (Τά εἰσαγωγικά σημαίνουν ὅτι δέν ὑπάρχει οὐσία σ' αὐτά τά «σχόλια», ἀλλά μόνον ἀήρ κοπανιστός.) Ἐπειδή εἶδα ὅτι τούς παίρνεις στά σοβαρά καί ἀπαντᾶς στά «σχόλιά» των, Θά ἤθελα ἁπλῶς νά σοῦ ἐπισημάνω ὅτι μήν χάνεις τόν χρόνον σου. Οὐδέποτε ἔχουν γράψει κάτι τό οὐσιῶδες, παρά μόνον ὅτι «εἶναι πλανεμένο τό σχόλιο τοῦ παλαιοημερολογίτη» κ.λπ. Εἶναι «σχολιασταί» τῶν 0,60 εὐρώ ἀνά «σχόλιον». Ὁ διαχειριστής τούς σβήνει συνεχῶς αὐτές τίς ἀερολογίες των καί τούς παρακαλεῖ νά μήν τόν στενοχωροῦν, ἀλλ' αὐτοί ἐπιμένουν σαδιστικῶς, δείχνοντας καί μέ αὐτόν τόν τρόπον τό ποιόν των.



Τό Μυστήριον τού Θεού είναι συνάμα καί Μυστήριον τής θεότητος Αυτού, η δέ αποκάλυψις τούτου σημαίνει τήν αποκάλυψη εν τοίς Μυστηρίοις τού Δόγματος, περί τού οποίου (Δόγματος), πάλι ο Απόστολος Παύλος σημειώνει : «Καυχάσθαι δὴ οὐ συμφέρει μοι· ἐλεύσομαι γὰρ εἰς ὀπτασίας καὶ ἀποκαλύψεις Κυρίου. 2 οἶδα ἄνθρωπον ἐν Χριστῷ πρὸ ἐτῶν δεκατεσσάρων· εἴτε ἐν σώματι οὐκ οἶδα, εἴτε ἐκτὸς τοῦ σώματος οὐκ οἶδα, ὁ Θεὸς οἶδεν· ἁρπαγέντα τὸν τοιοῦτον ἕως τρίτου οὐρανοῦ. 3 καὶ οἶδα τὸν τοιοῦτον ἄνθρωπον· εἴτε ἐν σώματι εἴτε ἐκτὸς τοῦ σώματος οὐκ οἶδα, ὁ Θεὸς οἶδεν· 4 ὅτι ἡρπάγη εἰς τὸν παράδεισον καὶ ἤκουσεν ἄρρητα ρήματα, ἃ οὐκ ἐξὸν ἀνθρώπῳ λαλῆσαι.» (2Κρ. ιβ΄)!
Αυτά συνιστούν τό μυστήριον τού Δόγματος καί όχι οι λόγοι πεφυσιωμένων ανδρών, κατά τίς υποδείξεις σιωνιστικών, μασονικών καί λοιπών άλλων ιερατείων τής νοητικής μειονεξίας.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λάθος έχει ο γιατρός Κυπριανός Χριστοδουλίδης του Παλαιού ημερολογίου.
Δεν ειδικός και γι' αυτό δεν μπορεί να τα καταλάβει. Αυτά τα γράφουν παραδοσιακοί Θεολόγοι.

Ασχετα τα εδάφια με τα οποία απαντά.
Ασχετα και άδικα και ο λόγος του για φυσίωση!! Ωσάν να μίλησαν για τον εαυτο τους και όχι για τους θεούμενους!!!

Ορθόδοξος Επιτηρητής

Ανώνυμος είπε...

Ο π. Ιωάννης Ρωμανίδης, ο π. Γεώργιος Μεταλληνός, ο Ναυπάκτου Ιερόθεος και άλλοι της ίδιας "σχολής" όχι μόνο δεν έχουν σχέση αλλά και είναι αντίθετοι στίς "υποδείξεις σιωνιστικών, μασονικών καί λοιπών άλλων ιερατείων τής νοητικής μειονεξίας".

Ορθόδοξος Επιτηρητής

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Πρός Ορθόδοξο Επιτηρητή

Θά περίμενα συγκεκριμένα επιχειρήματα (διορθώσεις) επί τών λαθών μου. Αντ΄ αυτού έχουμε :

α)Δέν καταλαβαίνω, επειδή δέν είμαι ειδικός. Ειδικοί ήταν όμως οι γραμματείς, οι Φαρισαίοι καί οι νομικοί τής εποχής τού Κυρίου. Αυτοί καταλάβαιναν. Έπονται θαυμαστικό καί πολλά ερωτηματικά.

β) Δέν μπορώ νά καταλάβω τούς "παραδοσιακούς" (sic) θεολόγους ! Αναφέρονται ονομαστικά καί ερωτώ : Πόσο "παραδοσιακός" (sic) μπορεί νά είναι κάποιος - οι συγκεκριμένοι ειδικότερα - όταν παραμένει δέσμιος τού μνημοσύνου (μνήμης) τών αιρετικώς φρονούντων ομότιτλων καί ομοιόβαθμων τής Ιερωσύνης θεολόγοι (;) ή ακόμη καί ευρισκομένων στά ανώτατα κλιμάκια αυτής ; Λέγονται αυτοί "παραδοσιακοί" ;

γ) Οι ονομαστικά αναφερόμενοι θεολόγοι είναι τυπικά δείγματα τής νέας Ορθοδοξίας. Υπόκεινται στήν επί τού παρόντως (έξωθεν επιβεβλημένην) αφανή «θεολογία τής ουσίας» ή φύσεως, τού αγίου Θεού, βασικές πηγές τής οποίας μπορεί κάλλιστα νά αναζητήσει οποιοσδήποτε μελετητής τού αρχέγονου Ιουδαϊσμού καί τού ήδη εν εξελίξει Σιωνισμού. Στό ίδιο συμπέρασμα, επίσης, άγεται καί όποιος ασχοληθεί μέ τίς απω-ανατολικές δοξασίες. Όλες αναφέρονται στό θείον, σέ θεό, καί ουδείς τολμά καί λέγειν «6 Ἐφανέρωσά σου τὸ ὄνομα τοῖς ἀνθρώποις οὓς δέδωκάς μοι ἐκ τοῦ κόσμου» καί τά εξής (Ιν. ιζ΄). Κοινή συνισταμένη όλων αυτών ο μυστικισμός, ο αποκρυφισμός, η θεοσοφία-αριθμοσοφία κλπ. γεννήματα τής Καμπαλλά. Φυσικά, ο ελευθεροτεκτονισμός δέν μένει ορφανός καί οι ακουσίως συντασσόμενοι μέ αυτόν, οφείλουν καλώς νά τό εννοήσουν καί νά τό αντιληφθούν.

Ανώνυμος είπε...

Μην παραξενεύεστε για την απάντηση του Ορθόδοξου Επιτηρητή ότι δεν καταλαβαίνετε.
Αν εσείς μιλάγατε κ. Κυπριανέ με ιατρικούς όρους, θα καταλαβαίναμε πολλά;

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ἀγαπητέ μου Κυπριανέ, σέ συγχαίρω θερμῶς πού εἶπες τά πράγματα μέ τό ὄνομά τους στό τελευταῖον σου σχόλιον (26 Ιουνίου 2020 - 1:01 μ.μ.). Ἐπειδή οἱ ὡς ἄνω ἔχουν προσφέρει θετικόν ἔργον στήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, διστάζω νά τούς ἐπικρίνω διά τήν κοινωνίαν των μέ τούς Οἰκουμενιστάς (=Σατανιστάς). Ἡ ἀλήθεια, ὡστόσον, πρέπει νά λέγεται. Καί τήν εἶπες φωναχτά στίς παραγράφους (β) και (γ). Δέν θά ἔγραφα τόν παρόν σχόλιον ἄν δέν ἔβλεπα τό οὐνιτικόν «σχόλιον» τοῦ «σχολιαστοῦ» τῆς 26 Ιουνίου 2020 - 3:04 μ.μ. (Τά εἰσαγωγικά σημαίνουν ὅτι δέν ὑπάρχει οὐσία σ' αὐτά τά «σχόλια», ἀλλά μόνον ἀήρ κοπανιστός.) Ἐπειδή εἶδα ὅτι τούς παίρνεις στά σοβαρά καί ἀπαντᾶς στά «σχόλιά» των, Θά ἤθελα ἁπλῶς νά σοῦ ἐπισημάνω ὅτι μήν χάνεις τόν χρόνον σου. Οὐδέποτε ἔχουν γράψει κάτι τό οὐσιῶδες, παρά μόνον ὅτι «εἶναι πλανεμένο τό σχόλιο τοῦ παλαιοημερολογίτη» κ.λπ. Εἶναι «σχολιασταί» τῶν 0,60 εὐρώ ἀνά «σχόλιον». Ὁ διαχειριστής τούς σβήνει συνεχῶς αὐτές τίς ἀερολογίες των καί τούς παρακαλεῖ νά μήν τόν στενοχωροῦν, ἀλλ' αὐτοί ἐπιμένουν σαδιστικῶς, δείχνοντας καί μέ αὐτόν τόν τρόπον τό ποιόν των.

Ανώνυμος είπε...

Ο Κυπριανός καλά έκανε και συζήτησε με Ορθόδοξους σχολιαστές.
Ομως έχει πολλά λάθη και δεν φαίνεται να βλέπει σωστά τα θεολογικά.