Ο
"παλαιοημερολογητισμός" είναι τίτλος που απέδωσαν οι Νεορθόδοξοι
καινοτόμοι, σφετεριζόμενοι τό όνομα τής Ορθοδοξίας. Άν, τώρα, μεταξύ τών
"παλαιοημερολογητών" υπάρχουν είτε κληρικοί είτε λαϊκοί, που δέν
αντιλαμβάνονται τί σημαίνει Ορθοδοξία, δηλαδή πίστη που μάς παρέδοσαν οι πρό
ημών γονείς, παρένθεση, "γονείς" δέ όλων είναι ο Νυμφίος τής
Εκκλησίας καί η Εκκλησία Αυτού (η παρένθεση κλείνει), τούτο δέν σημαίνει ότι οι
"παλαιοημερολογίτες" είναι συλλήβδην καινοτόμοι, Νεοορθόδοξοι,
σχισματικοί, αιρετικοί ή ό,τι άλλο. Οι μεταξύ των διαφωνίες, εφόσον δέν
άπτονται σημαντικών ζητημάτων πίστεως, ήτοι δόγματος, δύνανται νά επιλύονται,
όταν προαίρεση αμφοτέρων είναι τό «30 ... Ἐὰν ὑμεῖς μείνητε ἐν τῷ λόγῳ τῷ ἐμῷ, ἀληθῶς
μαθηταί μού ἐστε, 32 καὶ γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς.»
Η αλήθεια μάς ελευθερώνει, μεταξύ άλλων, καί από διαφωνίες, προερχόμενες είτε από καλή είτε από κακή προαίρεση καί όποιοι ή όσοι, υπετάγησαν στήν εντολή Καίσαρος νά σφραγιστούν οι Ιεροί ναοί, μάλιστα δέ τήν αγία καί Μεγάλη Εβδομάδα, τότε "είναι αντιλεγόμενοι ιερείς και υιοί λοιμοί, που προτείνουν το δικό τους θέλημα και τα δικά τους δικαιώματα, εν ονόματι δήθεν του Θεού" (1), ότι «Εὐλογητὸς εἶ, Κύριε, δίδαξόν με τὰ δικαιώματά σου. Εὐλογητὸς εἶ, Δέσποτα, συνέτισόν με τὰ δικαιώματά σου. Εὐλογητὸς εἶ, Ἅγιε, φώτισόν με τοῖς δικαιώμασί σου». Η υποταγή αυτή ήταν υποταγή στά δικαιώματα τού Καίσαρα καί τό αντίχριστο αντιεκκλησιαστικό του φρόνημα. Δέν ήταν ένδειξη μαθητείας στά δικαιώματα τού αγίου ημών Θεού.
(1) https://kyprianoscy.blogspot.com/2010/02/blog-post_14.html
Η αλήθεια μάς ελευθερώνει, μεταξύ άλλων, καί από διαφωνίες, προερχόμενες είτε από καλή είτε από κακή προαίρεση καί όποιοι ή όσοι, υπετάγησαν στήν εντολή Καίσαρος νά σφραγιστούν οι Ιεροί ναοί, μάλιστα δέ τήν αγία καί Μεγάλη Εβδομάδα, τότε "είναι αντιλεγόμενοι ιερείς και υιοί λοιμοί, που προτείνουν το δικό τους θέλημα και τα δικά τους δικαιώματα, εν ονόματι δήθεν του Θεού" (1), ότι «Εὐλογητὸς εἶ, Κύριε, δίδαξόν με τὰ δικαιώματά σου. Εὐλογητὸς εἶ, Δέσποτα, συνέτισόν με τὰ δικαιώματά σου. Εὐλογητὸς εἶ, Ἅγιε, φώτισόν με τοῖς δικαιώμασί σου». Η υποταγή αυτή ήταν υποταγή στά δικαιώματα τού Καίσαρα καί τό αντίχριστο αντιεκκλησιαστικό του φρόνημα. Δέν ήταν ένδειξη μαθητείας στά δικαιώματα τού αγίου ημών Θεού.
(1) https://kyprianoscy.blogspot.com/2010/02/blog-post_14.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου