Αν θέλετε Δημοσιεύστε αυτό το Βίντεο που Αποδεικνύεται το Ψεύδος των Οικουμενιστών
κατά του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου.
Αποτείχιση είναι Εντολή του Θεού.
Είναι η Διαχρονική Αντίδραση των Ορθοδόξων κατά των Αιρετικών.
Ὁ 15ος Κανών τῆς Πρωτοδευτέρας ἀναθέτει μέν στά ἄτομα τήν παύση τοῦ
μνημοσύνου πρό Συνοδικῆς διαγνώσεως, δέν ἀναθέτει, ὅμως, στά ἄτομα τίς δίκες
καί καταδίκες τῶν αἱρετικῶν Ἐπισκόπων. Αὐτό εἶναι ἔργο, ὄχι ἀτόμων, ἀλλά
Συνόδου
Ἀποτείχισις δέν σημαίνει τὸ νὰ βγεῖ κάποιος ἐκτός τοῦ τείχους, ἐν
προκειμένω τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως ἐσφαλμένα πιστεύουν οἱ περισσότεροι. Ὁ ἀποτειχισθείς
κληρικός, ἕνεκα τῆς φανερῆς αἱρέσεως τοῦ ἐπισκόπου του, φτιάχνει ἕνα τεῖχος ἐντός
τῆς Ἐκκλησίας, ποὺ τὸν χωρίζει ἀπὸ τὸν αἱρετικὸ ἐπίσκοπο, μέχρι νὰ ἔρθει Ὀρθόδοξη
Σύνοδος, νὰ καθαιρέσει τὸν αἱρετικὸ ἐπίσκοπο, ἐὰν δὲν μετανοήσει.
https://youtu.be/avBavQoPdtA
------------------------
Marinos Ritsoudis είπε...
Αποτείχιση σημαίνει να βάλουμε τά στήθη να γίνουμε τείχη, για νά ορθώνεται η οριοθέτηση γιά νά παραμείνει οχυρωμένο το φρούριο τής Αγίας Εκκλησίας, να μην προχωρήσει η αίρεση, διότι η αίρεση προχωράει μέσα από τις ψυχές των ανθρώπων που έχουν προσχωρήσει σε αυτήν.
Όχι στις προσχώσεις των αιρέσεων, είναι η ορθόδοξη κατά πάντα καί δια πάντα ομολογία, λόγω καί έργω.
Και η ορθόδοξη ομολογία κρατιέται από τους δύο πυλώνες, της δικής μας Ορθοδοξίας και του ποιμήν Αρχιερέα - Συνόδου, από όπου έλκονται τά Μυστήρια τής Εκκλησίας.
Εάν ένα από τα δύο νοσεί μέ επίγνωση στην αίρεση, όλο το οικοδόμημα σαχλιάχει - γκρεμίζεται.
Όσο αναφορά τα νοσήματα τής Πίστεως, είναι κάθε ζήτημα που ξεσηκώνει την συνείδηση τού Ορθοδόξου ποιμνίου όπως το 1924 που ποίμνιο χωρίς Αρχιερέα αποτειχίστηκε και ουδέποτε στήν ιστορία θεωρήθηκε λανθασμένη ενέργεια, όπως επίσης και το κίνημα των κολλυβάδων, που άνευ δογματικής υπεροχής θεωρήθηκε καινοτομία, και οι Πατέρες δεν συμβιβάστηκαν με την καινοτομία τών μνημοσύνων των ψυχών, στις Αναστάσιμες Κυριακές.
Το πρόβλημα στις μέρες μας, καί για την κατάντια πού ζούμε και μετέχουμε, είναι πού είμαστε άνοστοι, άγευστοι, άοσμοι στήν πνευματική εν Χριστώ ζωή, και κατά συνέπεια άτολμοι στήν Μία Αλήθεια τής Ορθόδοξης Εκκλησίας, και γι αυτό διαβάζουμε ρητορικές σαν το παραπάνω σχόλιο τού "Ελλάς - Ορθοδόξων".
Το Πανάγιο Πνεύμα θέσπισε τούς νόμους και τα όρια τής Αγίας Εκκλησίας για την σωτηρία των ανθρώπων, και εάν δεν γίνουμε κατοικητήρια τού Αγίου Πνεύματος στήν καρδία μας για να διδαχτούμε ευθέως, ουδέποτε θα αντιλαμβανόμαστε Τόν Νόμον, συνεχώς θα παραπαίουμε καί θά υιοθετούμε, κοσμικές λογικές και ρητορικές φιλοσοφίες στήν μετέωρη γνώση τού διαβόλου.
------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
@ 21 Μαΐου 2020 - 2:02 μ.μ.: «Η Θέση αυτή ότι πρέπει να γίνει Αποτείχιση απο Απο ΓΟΧ δεν είναι το Ημερολόγιο φυσικά. Αλλά αι Χειροτονίες του 1935 και τα μετά ταύτα».
Γιά τίς χειροτονίες τοῦ 1935: Ἐφόσον οἱ Οἰκουμενισταί ἔκαναν σχίσμα τό 1924, πῶς θά ὑπῆρχε συνέχεια τῆς ὑγιοῦς πλευρᾶς (δηλαδή τῆς κανονικῆς ἐν Ἑλλάδι Ὀρθοδόξηου Ἐκκλησίας) ἄν δέν εἶχαν ἰδικούς των κληρικούς;
Γιά τά «μετά ταῦτα»: Δυστυχῶς, τό 1937 ὁ Ματθαῖος Καρπαθάκης ἔκανε ἰδικήν του παράταξιν, ἐπειδή ὁ Ἅγιος πρ. Φλωρίνης δέν ἐκήρυσσεν ἀνιέρους τούς Ν/Ητας, προδώσας ἔτσι τόν ἀγῶνα. Ἠκολούθησαν καί ἄλλες προδοσίες, ὡς ἀνεμένετο. Εὐθύνονται ὅλοι οἱ «ΓΟΧ» γι' αὐτές;
--------------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε... @ 21 Μαΐου 2020 - 3:16 μ.μ.: «Δεν έχει ξαναγίνει αυτό το Πράγμα όπως το 1935. Είναι Αντικανονικό».
Σφάλλεις καί στούς δύο ἕωλους ἰσχυρισμούς σου! Πρῶτον, βλ. τήν ἐργασίαν τοῦ κ. Ν. Μάννη μέ τίτλον «Περί "παραλλήλων" Επισκόπων και Συνόδων (απαντήσεις σε ενστάσεις νεοαποτειχισμένων)» (http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2016/08/blog-post_30.html).
Δεύτερον, ἄν θέλῃς νά κάνῃς σοβαρόν διάλογον, ὅταν ίσχυρίζεσαι ὅτι μία συγκεκριμένη ἐνέργεια εἶναι ἀντικανονική, τότε θά πρέπη νά παραθέτῃς καί τούς σχετικούς ἱερούς κανόνας πού παραβιάζονται ἀπό αὐτήν τήν ἐνέργειαν. Ἐξ ὅσων γνωρίζω, οἱ ἱεροί κανόνες ἀπαγορεύουν τήν συνύπαρξιν δύο (ἤ περισσοτέρων) ἐπισκόπων εἰς τήν αὐτήν ἐπαρχίαν, ἀλλά προφανῶς ἀναφέρονται σέ ὀρθοδόξους ἐπισκόπους. Τό 1935 οἱ Ν/Ηται «ἐπίσκοποι» ἦσαν ἐν δυνάμει σχισματικοί καί αἱρετικοί, ἑπομένως, ὄχι μόνον ἐπετρέπετο, ἀλλ' ἐπεβάλλετο κιόλας ἡ χειροτονία Ὀρθοδόξων Ἐπισκόπων. Ἄν δέν ἦτο ἔτσι, τότε οἱ αἱρετικοί θά κατελάμβανον πραξικοπηματικῶς ὅλας τάς ἐπισκοπάς (ἐφόσον σχεδόν πάντοτε ἔχουν τήν πολιτικήν ἐξουσίαν μέ τό μέρος των) κι ἔτσι θά ἐτελείωναν τήν Ὀρθοδοξίαν μέ τόν εὔκολον αὐτόν τρόπον!!! Κατά τήν γνώμην μου, ἡ ἄκρως παράλογος αὐτή «κριτική» πού ἔχει ἀσκηθῆ ἐκ μέρους τῆς Τρικαμηνικῆς σέκτας ἐναντίον τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ. δείχνει καθαρά τό ἐπίπεδον καί τάς προθέσεις τῶν ἀνθρώπων αὐτῶν, οἱ ὁποῖοι, ἄν καί ἔχουν ἐξευτελισθῆ ἐπανειλημμένως μέ τίς αἱρετικές αὐτές θέσεις των, ἐν τούτοις παραμένουν ἀμετανόητοι. Κρῖμα.
------------------------
Marinos Ritsoudis είπε...
Όχι στις προσχώσεις των αιρέσεων, είναι η ορθόδοξη κατά πάντα καί δια πάντα ομολογία, λόγω καί έργω.
Και η ορθόδοξη ομολογία κρατιέται από τους δύο πυλώνες, της δικής μας Ορθοδοξίας και του ποιμήν Αρχιερέα - Συνόδου, από όπου έλκονται τά Μυστήρια τής Εκκλησίας.
Εάν ένα από τα δύο νοσεί μέ επίγνωση στην αίρεση, όλο το οικοδόμημα σαχλιάχει - γκρεμίζεται.
Όσο αναφορά τα νοσήματα τής Πίστεως, είναι κάθε ζήτημα που ξεσηκώνει την συνείδηση τού Ορθοδόξου ποιμνίου όπως το 1924 που ποίμνιο χωρίς Αρχιερέα αποτειχίστηκε και ουδέποτε στήν ιστορία θεωρήθηκε λανθασμένη ενέργεια, όπως επίσης και το κίνημα των κολλυβάδων, που άνευ δογματικής υπεροχής θεωρήθηκε καινοτομία, και οι Πατέρες δεν συμβιβάστηκαν με την καινοτομία τών μνημοσύνων των ψυχών, στις Αναστάσιμες Κυριακές.
Το πρόβλημα στις μέρες μας, καί για την κατάντια πού ζούμε και μετέχουμε, είναι πού είμαστε άνοστοι, άγευστοι, άοσμοι στήν πνευματική εν Χριστώ ζωή, και κατά συνέπεια άτολμοι στήν Μία Αλήθεια τής Ορθόδοξης Εκκλησίας, και γι αυτό διαβάζουμε ρητορικές σαν το παραπάνω σχόλιο τού "Ελλάς - Ορθοδόξων".
Το Πανάγιο Πνεύμα θέσπισε τούς νόμους και τα όρια τής Αγίας Εκκλησίας για την σωτηρία των ανθρώπων, και εάν δεν γίνουμε κατοικητήρια τού Αγίου Πνεύματος στήν καρδία μας για να διδαχτούμε ευθέως, ουδέποτε θα αντιλαμβανόμαστε Τόν Νόμον, συνεχώς θα παραπαίουμε καί θά υιοθετούμε, κοσμικές λογικές και ρητορικές φιλοσοφίες στήν μετέωρη γνώση τού διαβόλου.
------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Γιά τίς χειροτονίες τοῦ 1935: Ἐφόσον οἱ Οἰκουμενισταί ἔκαναν σχίσμα τό 1924, πῶς θά ὑπῆρχε συνέχεια τῆς ὑγιοῦς πλευρᾶς (δηλαδή τῆς κανονικῆς ἐν Ἑλλάδι Ὀρθοδόξηου Ἐκκλησίας) ἄν δέν εἶχαν ἰδικούς των κληρικούς;
Γιά τά «μετά ταῦτα»: Δυστυχῶς, τό 1937 ὁ Ματθαῖος Καρπαθάκης ἔκανε ἰδικήν του παράταξιν, ἐπειδή ὁ Ἅγιος πρ. Φλωρίνης δέν ἐκήρυσσεν ἀνιέρους τούς Ν/Ητας, προδώσας ἔτσι τόν ἀγῶνα. Ἠκολούθησαν καί ἄλλες προδοσίες, ὡς ἀνεμένετο. Εὐθύνονται ὅλοι οἱ «ΓΟΧ» γι' αὐτές;
--------------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Σφάλλεις καί στούς δύο ἕωλους ἰσχυρισμούς σου! Πρῶτον, βλ. τήν ἐργασίαν τοῦ κ. Ν. Μάννη μέ τίτλον «Περί "παραλλήλων" Επισκόπων και Συνόδων (απαντήσεις σε ενστάσεις νεοαποτειχισμένων)» (http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2016/08/blog-post_30.html).
Δεύτερον, ἄν θέλῃς νά κάνῃς σοβαρόν διάλογον, ὅταν ίσχυρίζεσαι ὅτι μία συγκεκριμένη ἐνέργεια εἶναι ἀντικανονική, τότε θά πρέπη νά παραθέτῃς καί τούς σχετικούς ἱερούς κανόνας πού παραβιάζονται ἀπό αὐτήν τήν ἐνέργειαν. Ἐξ ὅσων γνωρίζω, οἱ ἱεροί κανόνες ἀπαγορεύουν τήν συνύπαρξιν δύο (ἤ περισσοτέρων) ἐπισκόπων εἰς τήν αὐτήν ἐπαρχίαν, ἀλλά προφανῶς ἀναφέρονται σέ ὀρθοδόξους ἐπισκόπους. Τό 1935 οἱ Ν/Ηται «ἐπίσκοποι» ἦσαν ἐν δυνάμει σχισματικοί καί αἱρετικοί, ἑπομένως, ὄχι μόνον ἐπετρέπετο, ἀλλ' ἐπεβάλλετο κιόλας ἡ χειροτονία Ὀρθοδόξων Ἐπισκόπων. Ἄν δέν ἦτο ἔτσι, τότε οἱ αἱρετικοί θά κατελάμβανον πραξικοπηματικῶς ὅλας τάς ἐπισκοπάς (ἐφόσον σχεδόν πάντοτε ἔχουν τήν πολιτικήν ἐξουσίαν μέ τό μέρος των) κι ἔτσι θά ἐτελείωναν τήν Ὀρθοδοξίαν μέ τόν εὔκολον αὐτόν τρόπον!!! Κατά τήν γνώμην μου, ἡ ἄκρως παράλογος αὐτή «κριτική» πού ἔχει ἀσκηθῆ ἐκ μέρους τῆς Τρικαμηνικῆς σέκτας ἐναντίον τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ. δείχνει καθαρά τό ἐπίπεδον καί τάς προθέσεις τῶν ἀνθρώπων αὐτῶν, οἱ ὁποῖοι, ἄν καί ἔχουν ἐξευτελισθῆ ἐπανειλημμένως μέ τίς αἱρετικές αὐτές θέσεις των, ἐν τούτοις παραμένουν ἀμετανόητοι. Κρῖμα.
14 σχόλια:
Στην περίπτωση που δεν γίνει Ορθόδοξη Σύνοδος τι γίνεται;
1. Για να γίνει Ορθόδοξη Σύνοδος που θα Καταδικάσρι τους Υπόδικους Οικουμενιστές και ΓΟΧ ΠΡΕΠΕΙ να γίνει Πρώτα η Αποτείχιση. Τουλάχιστον αυτό διδάσκουν οι Άγιοι και η Εκκλησιαστική Ιστορία. Τώρα Βέβαια έχει καταργηθεί η Αποτείχιση απ τους Νεο-Μετα-Πατέρες με την Αίρεση του Δυνητισμού.
2. Αυτοί Που Δεν θέλουν να γίνει Σύνοδος Πανορθόδοξη είναι οι ΑντιΟικουμενιστές=Ουνίτες. Αυτοί Όμως που θέλουν να γίνει Πανορθόδοξη είναι αυτοί που αγαπούν την Εκκλησία = Χριστό και τηρούν τις Ευαγγελικές, Αγιοπατερικές και Νομοκανονικές Εντολές δηλαδή την Ιερά Αποτείχιση το Μοναδικό όπλο που μας έδωσε ο Πανάγαθος κατά των Αιρετικών.
3. Και Γιατί θα μου πείς αγαπάει τον Χριστό ο Ορθόδοξος=Αποτειχιζόμενος πιό πολύ απ τον ΑντιΟικουμενιστή και ΓΟΧ; Διότι:
Α) Τηρεί τον Δεκάλογο. Πώς;
• αγαπάει τον Θεό και τηρεί τις Εντολές του.
• αγαπάει τον Οικουμενιστή και τον ΓΟΧ και με την Αποτείχιση του απο αυτούς του δείχνει Ότι είναι σε Λάθος δρόμο.
Β) Δεν Καταστρέφει την Ενότητα της Πίστεως και Δεν Μολύνει και Μολύνετε απ τον Αιρετικό.
Όχι σε Οικουμενιστές όχι σε ΓΟΧ Αποτείχιση τώρα...
@ 21 Μαΐου 2020 - 10:08 π.μ.: «όχι σε ΓΟΧ».
Ἐάν δέν θέλῃς νά ἀερολογῇς καί νά οἰκουμενίζῃς, τότε θά πρέπῃ νά πῇς ξεκάθαρα (1) γιά ποιᾶς ἀκριβῶς ἐποχῆς «ΓΟΧ» ὁμιλῇς, (2) ποιᾶς παρατάξεως, καί (3) γιατί τούς καταδικάζεις. Δέν μπορεῖς νά καταδικάζῃς συλλήβδην τούς «ΓΟΧ», παρά μόνον ἄν εἶσαι Οἰκουμενιστής. Πάντως, ἡ συνήθης «καραμέλλα» τῶν Οἰκουμενιστῶν καί τῶν κρυπτο-οικουμενιστῶν (τοῦ τύπου τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ), ὅτι «τό ἡμερολογιακόν δέν εἶναι δογματικόν θέμα καί ἄρα τό 1924 οἱ Π/Ηται ἔκαναν σχίσμα» εἶναι τόσον διεστραμμένη ὅσον τά ὑπόλοιπα πού λέγουν οἱ Οἰκουμενισταί, ἄν ὄχι χειροτέρα. Αὐτό τό ἔχω ἀποδείξει σέ 5-6 ἄρθρα καί σέ ἑκατοντάδες σχόλια, τά ὁποῖα εὑρίσκονται ὅλα εἰς τό διαδίκτυον, διό καί δέν προτίθεμαι ν' ἀρχίσω ξανά ἀπό τήν ἀρχήν μέ ἕνα-ἕνα Τρικαμηνικόν ξεχωριστά.
Ελλας ορθοδοξων είπε...
Όχι σε Οικουμενιστές όχι σε ΓΟΧ Αποτείχιση τώρα...
Να υποθέσω ότι είσαι θύμα των "ΔΥΟ ΑΚΡΩΝ" όπως ήμουν και εγώ για δέκα περίπου χρόνια;
Τι σχέση μπορεί να έχει το...Μακεδονικό ημερολόγιο με το ευλογημένο : "Μας φράγκεψαν", του Πιστού Ορθόδοξου Κλήρου και λαού του 1924 ;
Αποτείχιση σημαίνει να βάλουμε τά στήθη να γίνουμε τείχη, για νά ορθώνεται η οριοθέτηση γιά νά παραμείνει οχυρωμένο το φρούριο τής Αγίας Εκκλησίας, να μην προχωρήσει η αίρεση, διότι η αίρεση προχωράει μέσα από τις ψυχές των ανθρώπων που έχουν προσχωρήσει σε αυτήν.
Όχι στις προσχώσεις των αιρέσεων, είναι η ορθόδοξη κατά πάντα καί δια πάντα ομολογία, λόγω καί έργω.
Και η ορθόδοξη ομολογία κρατιέται από τους δύο πυλώνες, της δικής μας Ορθοδοξίας και του ποιμήν Αρχιερέα - Συνόδου, από όπου έλκονται τά Μυστήρια τής Εκκλησίας.
Εάν ένα από τα δύο νοσεί μέ επίγνωση στην αίρεση, όλο το οικοδόμημα σαχλιάχει - γκρεμίζεται.
Όσο αναφορά τα νοσήματα τής Πίστεως, είναι κάθε ζήτημα που ξεσηκώνει την συνείδηση τού Ορθοδόξου ποιμνίου όπως το 1924 που ποίμνιο χωρίς Αρχιερέα αποτειχίστηκε και ουδέποτε στήν ιστορία θεωρήθηκε λανθασμένη ενέργεια, όπως επίσης και το κίνημα των κολλυβάδων, που άνευ δογματικής υπεροχής θεωρήθηκε καινοτομία, και οι Πατέρες δεν συμβιβάστηκαν με την καινοτομία τών μνημοσύνων των ψυχών, στις Αναστάσιμες Κυριακές.
Το πρόβλημα στις μέρες μας, καί για την κατάντια πού ζούμε και μετέχουμε, είναι πού είμαστε άνοστοι, άγευστοι, άοσμοι στήν πνευματική εν Χριστώ ζωή, και κατά συνέπεια άτολμοι στήν Μία Αλήθεια τής Ορθόδοξης Εκκλησίας, και γι αυτό διαβάζουμε ρητορικές σαν το παραπάνω σχόλιο τού "Ελλάς - Ορθοδόξων".
Το Πανάγιο Πνεύμα θέσπισε τούς νόμους και τα όρια τής Αγίας Εκκλησίας για την σωτηρία των ανθρώπων, και εάν δεν γίνουμε κατοικητήρια τού Αγίου Πνεύματος στήν καρδία μας για να διδαχτούμε ευθέως, ουδέποτε θα αντιλαμβανόμαστε Τόν Νόμον, συνεχώς θα παραπαίουμε καί θά υιοθετούμε, κοσμικές λογικές και ρητορικές φιλοσοφίες στήν μετέωρη γνώση τού διαβόλου.
.
.
Η Θέση αυτή ότι πρέπει να γίνει Αποτείχιση απο Απο ΓΟΧ δεν είναι το Ημερολόγιο φυσικά. Αλλά αι Χειροτονίες του 1935 και τα μετά ταύτα.
Όχι δεν έχω Ουδεμία σχέση με τα Δύο άκρα του Πλάνου Θεοδωρόπουλου.
@ 21 Μαΐου 2020 - 2:02 μ.μ.: «Η Θέση αυτή ότι πρέπει να γίνει Αποτείχιση απο Απο ΓΟΧ δεν είναι το Ημερολόγιο φυσικά. Αλλά αι Χειροτονίες του 1935 και τα μετά ταύτα».
Γιά τίς χειροτονίες τοῦ 1935: Ἐφόσον οἱ Οἰκουμενισταί ἔκαναν σχίσμα τό 1924, πῶς θά ὑπῆρχε συνέχεια τῆς ὑγιοῦς πλευρᾶς (δηλαδή τῆς κανονικῆς ἐν Ἑλλάδι Ὀρθοδόξηου Ἐκκλησίας) ἄν δέν εἶχαν ἰδικούς των κληρικούς;
Γιά τά «μετά ταῦτα»: Δυστυχῶς, τό 1937 ὁ Ματθαῖος Καρπαθάκης ἔκανε ἰδικήν του παράταξιν, ἐπειδή ὁ Ἅγιος πρ. Φλωρίνης δέν ἐκήρυσσεν ἀνιέρους τούς Ν/Ητας, προδώσας ἔτσι τόν ἀγῶνα. Ἠκολούθησαν καί ἄλλες προδοσίες, ὡς ἀνεμένετο. Εὐθύνονται ὅλοι οἱ «ΓΟΧ» γι' αὐτές;
Τρείς ιεράρχες ήτο έως να Κοιμόντουσαν θα υπήρχαν ιερείς. Δεν αφήνει ο Θεός.
Δεν έχει ξαναγίνει αυτό το Πράγμα όπως το 1935.
Είναι Αντικανονικό.
Γι αυτό Πρέπει να επιστρέψουμε ΠΡΟ του 1935.
Το Μακεδονικό,Κώστα(και χρόνια πολλά),το ακολουθούσαν οι Απόστολοι και ήταν το ημερολόγιο των μαθητών του Κυρίου.Δηλαδη το Μακεδονικό Αποστολικό ημερολόγιο το άλλαξαν οι Πατέρες της Πρώτης Οικ. Συνόδου και μάλιστα τότε(στην εποχή της Α'Οικουμσνικής)υπήρξε και απόσχιση μερικών Ορθοδόξων από την Εκκλησία(Πρωτοπασχίτες).Αν είναι Πάτριο το Ιουλιανό Ημερολόγιο, τότε είναι Αποστολικό το Μακεδονικό Ημερολόγιο.Αν οι Πατέρες της Α' Οικουμενικής τόλμησαν να αλλάξουν το Μακεδονικό Αποστολικό Ημερολόγιο, χωρίς να υπολογίσουν τις αντιδράσεις των Ορθοδόξων,γιατί να μην μπορούν να αλλάξουν και το Ιουλιανό Ημερολόγιο οι Ορθόδοξοι του 21ου αιώνα(ή και του 20ου που το άλλαξαν);Που είναι το πρόβλημα;;Γνωρίζει ο κ.Κώστας τι λένε οι Απόστολοι για το Μακεδονικό Ημερολόγιο;;;
Ας μας απαντήσει ο κ.Δημήτρης σε τούτο:
Δηλαδή, μετά το σχίσμα που έκαναν οι Παπικοί το 1054,θα έπρεπε οι Ορθόδοξοι να τοποθετήσουν ΝΕΟ Πατριάρχη Ρώμης;Και γιατί δεν το έκαναν εδώ και 1000 χρόνια περίπου;;Έχει Πατριαρχείο Ρώμης η Εκκλησία του Χριστού;;;
Αν μας απαντήσει ο κ.Δημήτριος αν μπορεί! Αλλά τι να απαντήσει!!Το λάθος του είναι φανερό και μόνο από αυτό!!!
Α. είπε...
Το Μακεδονικό, Κώστα (και χρόνια πολλά),το ακολουθούσαν οι Απόστολοι και ήταν το ημερολόγιο των μαθητών του Κυρίου.
Πρωτίστως σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!
Τώρα στο θέμα μας. Έχω διαβάσει δεκάδες κείμενα για το ημερολογιακό, και απορώ τι άραγε συμβαίνει με τους Χριστιανούς που γράφουν τόσα κείμενα, που είναι μεν σωστά αλλά φεύγουν τόσο μακριά από την ουσία ενός τόσο απλού θέματος.
Αδελφέ μου το ημερολόγιο δεν ήταν ο σκοπός των προδοτών του σβησμένου Φαναρίου και της εκκλησίας της Ελλάδος, αλλά το μέσον που θα βοηθούσε αρχικά στην, με δόλιο τρόπο προσέγγιση, και μετά στην ένωση των εκκλησιών, όπως και έγινε το 1948 με τους Προτεστάντες, το 1965 με τους Παπικούς, και τους Μονοφυσίτες το 1990 - 91.
Στην όλη αυτή ραδιουργία των Μασόνο-οικουμενιστών, τι στην ευχή έχει να κάνει το ημερολόγιο αυτό καθ' αυτό;
@ 21 Μαΐου 2020 - 3:16 μ.μ.: «Δεν έχει ξαναγίνει αυτό το Πράγμα όπως το 1935. Είναι Αντικανονικό».
Σφάλλεις καί στούς δύο ἕωλους ἰσχυρισμούς σου! Πρῶτον, βλ. τήν ἐργασίαν τοῦ κ. Ν. Μάννη μέ τίτλον «Περί "παραλλήλων" Επισκόπων και Συνόδων (απαντήσεις σε ενστάσεις νεοαποτειχισμένων)» (http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2016/08/blog-post_30.html).
Δεύτερον, ἄν θέλῃς νά κάνῃς σοβαρόν διάλογον, ὅταν ίσχυρίζεσαι ὅτι μία συγκεκριμένη ἐνέργεια εἶναι ἀντικανονική, τότε θά πρέπη νά παραθέτῃς καί τούς σχετικούς ἱερούς κανόνας πού παραβιάζονται ἀπό αὐτήν τήν ἐνέργειαν. Ἐξ ὅσων γνωρίζω, οἱ ἱεροί κανόνες ἀπαγορεύουν τήν συνύπαρξιν δύο (ἤ περισσοτέρων) ἐπισκόπων εἰς τήν αὐτήν ἐπαρχίαν, ἀλλά προφανῶς ἀναφέρονται σέ ὀρθοδόξους ἐπισκόπους. Τό 1935 οἱ Ν/Ηται «ἐπίσκοποι» ἦσαν ἐν δυνάμει σχισματικοί καί αἱρετικοί, ἑπομένως, ὄχι μόνον ἐπετρέπετο, ἀλλ' ἐπεβάλλετο κιόλας ἡ χειροτονία Ὀρθοδόξων Ἐπισκόπων. Ἄν δέν ἦτο ἔτσι, τότε οἱ αἱρετικοί θά κατελάμβανον πραξικοπηματικῶς ὅλας τάς ἐπισκοπάς (ἐφόσον σχεδόν πάντοτε ἔχουν τήν πολιτικήν ἐξουσίαν μέ τό μέρος των) κι ἔτσι θά ἐτελείωναν τήν Ὀρθοδοξίαν μέ τόν εὔκολον αὐτόν τρόπον!!! Κατά τήν γνώμην μου, ἡ ἄκρως παράλογος αὐτή «κριτική» πού ἔχει ἀσκηθῆ ἐκ μέρους τῆς Τρικαμηνικῆς σέκτας ἐναντίον τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ. δείχνει καθαρά τό ἐπίπεδον καί τάς προθέσεις τῶν ἀνθρώπων αὐτῶν, οἱ ὁποῖοι, ἄν καί ἔχουν ἐξευτελισθῆ ἐπανειλημμένως μέ τίς αἱρετικές αὐτές θέσεις των, ἐν τούτοις παραμένουν ἀμετανόητοι. Κρῖμα.
@ 21 Μαΐου 2020 - 8:55 μ.μ.
Γιά τήν Ιεράν Μητρόπολιν Ιταλίας και Μελίτης, διαβάζουμε τά ἑῆς στήν ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ:
Ιδρύθηκε με Πατριαρχικό και Συνοδικό Τόμο, στις 5 Νοεμβρίου 1991, με απόσπαση περιοχών από τη Ιερά Μητρόπολη Αυστρίας.
Το 1998, αναγνωρίσθηκε ως Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου από τη Δημοκρατία της Ιταλίας. Τον Μάρτιο του 2005, έγινε υπαγωγή του κράτους της Μάλτας (ή Μελίτης) στην πνευματική δικαιοδοσία της Ιεράς Μητροπόλεως Ιταλίας. Η Μητρόπολις Ιταλίας και Μελίτης, στις 24 Σεπτεμβρίου 2010, αναγνωρίσθηκε επισήμως από τις αρχές της Δημοκρατίας του Αγίου Μαρίνου.
Στις 18 Ιουλίου 2012, μετά από έγκριση του Κοινοβουλίου και της Γερουσίας της Ιταλίας, υπογράφτηκε Συμφωνία μεταξύ Ιταλίας και Ορθοδόξου Μητροπόλεως Ιταλίας, με την οποία έλαβε προνόμια ανάλογα της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%99%CE%B5%CF%81%CE%AC_%CE%9C%CE%B7%CF%84%CF%81%CF%8C%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%82_%CE%99%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82_%CE%BA%CE%B1%CE%B9_%CE%9C%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CF%84%CE%B7%CF%82
Εἰς ἄλλην διεύθυνσιν, διαβάζουμε: «Η παρουσία της Ορθοδοξίας στη Σικελία και την Ιταλία ασκεί την επιρροή της από την ελληνική αποίκηση και διασπορά, όπου πόλεις όπως οι Συρακούσες, και η Μεσσήνη, είχαν ιδρυθεί από Έλληνες αποίκους και ήταν μέρος της Μεγάλης Ελλάδας πριν την κατάκτηση τους από τους Ρωμαίους».
Δημοσίευση σχολίου