ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ - παπα-Παύλος Καλλίκας



 ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ (στην Εκκλησία του χωριού μου) για τους εξής λόγους:
1. γιατί είμαι παπάς,
2. γιατί Εφημερεύω για όλους τους Ενορίτες μου,
3. γιατί είμαι παντός καιρού και παντός <ιού,
4. γιατί δεν έχω μάθει να αφήνω την σκοπιά μου,
5. γιατί δεν έχει βρεθεί ακόμη ο λαϊκός που θα μου βγάλει το πετραχήλι,
6. γιατί δεν έχει βρεθεί ο νόμος που θα κανονίσει πότε και με ποιους θα λειτουργώ,
7. γιατί θέλω να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου και με αυτά που κηρύττω και πρεσβεύω,
8. γιατί δεν μου αρέσει να απαρνούμαι, έστω και προσωρινά(;), την βασική ποιμαντική μου ευθύνη,
9. γιατί δεν θέλω να στραγγαλίζω, για χάρη τους, την ιερατική μου συνείδηση,
10. γιατί δεν μου αρέσει να κρύβομαι σε ένα "δημοκρατικό" και "αντιρατσιστικό" κράτος.
11. γιατί προτιμώ να δώσω απολογία εδώ, σε ανθρώπους, και όχι στην άλλη ζωή.


12. γιατί μου αρέσει το « ὀργίζεσθε καί μή ἁμαρτάνετε».
(«Καί ὀφείλει νά τόν μεταχειρίζεται ὁ καθείς (τον θυμό) ἐναντίον τῶν δαιμόνων, ἀνθρώπων αἱρετικῶν, καί παντός κωλύοντος ἀπό τήν ὁδόν τοῦ Θεοῦ» Ὅσιος Ἰωσήφ ὁ Ἡσυχαστής)
--------------------------------------
πατήρ Iλαριων είπε...
Η απορία μου είναι, δε διάβασαν αυτοί οι θεολόγοι και οι αρχιερείς Παλαιά Διαθήκη και δε κατάλαβαν ότι η ιστορία του Εβραϊκού λαού είναι η ιστορία και του Xριστιανισμού; Όταν οι Εβραίοι απομακρύνονταν από το Θεό και συμπορεύονταν με τα έθνη τα ειδωλολατικά, είχαν ασθένειες, θανάτους και υποδουλώνονταν στους εχθρούς τους, μέχρι και τα Iερά και τα Oσια τους και η Κιβωτός του Μαρτυρίου έπεσε στα χέρια των εχθρών τους. Και όταν ενθυμούνταν τοv Θεό και μετανοούσαν, ερχόταν η ηρεμία, η ησυχία και η γαλήνη στα σπίτια τους. Αντί να κηρύξουν μετάνοια ταπείνωση και αποχή από την αμαρτωλή ζωή, αντί να καταφύγουν στοv Κύριο με παρακλήσεις και δεήσεις προς τον δυνάμενο να μας σώσει από την ασθένεια, απαγορεύουν τη θεία λειτουργία και τις ακουλουθίες της Εκκλησίας, καταργούν τα όπλα πού μπορούν να πολεμήσουν κάθε κακό!
Η απιστία και η αποστασία στο αποκορύφωμά της!
-------------------------------------------
Β τ λ είπε...
Εσύ θα είσαι εκεί γιατί στο επιτρέπει η κ. Νικολέτα, αλλά με τις πόρτες κλειδωμένες. Ο Επίσκοπός σου τα μάζεψε μπροστά στην αστυνομία. Το ίδιο θα κάνεις και εσύ (αν ανήξεις τις πόρτες). Τις εκκλησίες τις έκλεισε ο Θεός γιατί δεν σας ανέχεται άλλο να μνημονεύεται αιρετικούς.
--------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Σεβαστέ μοι π. Παῦλε, δέν σᾶς γνωρίζω, ἀλλ' ἀπό τό ὡς ἄνω ὡραιότατον κείμενον πού ἐγράψατε ἀντιλαμβάνομαι ὅτι, κατά τίς ἅγιες ἡμέρες πού ἔρχονται, θά λειτουργήσετε ὅπως καί κατά τά προηγούμενα ἔτη, ἀγνοώντας τίς ἀντισυνταγματικές ἀπαγορεύσεις τῶν ἐχθρῶν τοῦ Χριστοῦ, δηλαδή θά πολιτευθῆτε μέ ὁμολογιακόν καί μαρτυρικόν πνεῦμα, ὅπερ σπανίζει στίς ἡμέρες μας. Ἄν εἶναι ὄντως ἔτσι τά πράγματα, τότε σᾶς θαυμάζω. Ἐπιτρέψατέ μοι, ὡστόσον, νά ἐκφράσω μίαν ἀπορίαν: Μέ τοιαύτην ὁμολογιακήν διάθεσιν, πῶς δέν ἔχετε ἀποτειχισθῆ ἀπό τούς Οἰκουμενιστάς καί τούς ἐν γνώσει κοινωνοῦντας μετ' αὐτῶν, οἱ ὁποῖοι ἔτσι καθίστανται «ἐχθροί τοῦ Θεοῦ», κατά τόν Ἅγιον Θεόδωρον τόν Στουδίτην;

.

ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ (οι εναπομείναντες λίγοι χριστιανοί)
1. γιατί είμαι Ποιμένας τους,
2. γιατί είμαστε Εκκλησία (κλήρος και λαός), και όχι προτεσταντική παραφυάδα.
3. γιατί μας αρέσει ο ενοριακός συγχρωτισμός, και όχι ο απομονωτισμός.
4. γιατί έχουμε "κολλήσει" τον Υιό,
5. γιατί κοινωνούμε την Ζωή, άρα δεν φοβόμαστε τον θάνατο,
6. γιατί και αν έρθει ο θάνατος, «Δόξα τῷ Θεῷ πάντων ἔνεκεν».
7. γιατί η Αγάπη μας (ο Χριστός) είναι ασυγκρίτως τεράστια μπροστά στην εγωιστική "αγάπη" του σημερινού κόσμου.
8. γιατί η μεγάλη Εβδομάδα δεν είναι άδεια για να μετατίθεται, ούτε άδεια (κενή) για να παραγκωνίζεται.
9. γιατί δεν ανεχόμαστε άλλες "επεμβάσεις" από το Κράτος στηνΕκκλησία.

ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΑΥΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ;
1. για να δώσω έναν κόλαφο (από τον τελευταίο παπαδάκο) στην κυβέρνηση, που νομίζει ότι μπορεί να κανονίζει τα της λειτουργικής ζωής της Ενορίας μου,
2. γιατί ποτέ ένας Ιερέας δεν φιμώνεται,
3. γιατί ποτέ ένας Ιερέας δεν σκιάζεται, παρά μόνο
4. γιατί ποτέ ένας Ιερέας δεν σκιάζεται, παρά μόνο τον Θεό,
5. γιατί είναι τιμή και καμάρι ένας Ιερέας να διώκεται για το όνομα του Χριστού,
6. γιατί δημόσια σπιλώνεται και συκοφαντείται η Εκκλησία του Χριστού,
7. γιατί δημόσια μου αρέσει να ομολογώ Χριστό, για να μεομολογήσει και Εκείνος.
8. γιατί μπορεί να "κολλήσω" και κάναν άλλο παπά.

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!!

 παπα-Παύλος Καλλίκας
εφημέριος Ενορίας Ποταμού Κυθἠρων

υ.γ. 1. καταφέρομαι αυστηρά και μόνο στα μέτρα κατά της
Εκκλησίας, και όχι στα γενικότερα μέτρα.
http://anastasiosk.blogspot.com/

8 σχόλια:

πατήρ Iλαριων είπε...

Η απορία μου είναι,δε διάβασαν αυτοί οι θεολόγοι και οι αρχιερείς Παλαιά Διαθήκη και δε κατάλαβαν ότι η ιστορία του Εβραϊκού λαού είναι η ιστορία και του Xριστιανισμού;Όταν οι Εβραίοι απομακρύνονταν από το Θεό και συμπορεύονταν με τα έθνη τα ειδωλολατικά,είχαν ασθένειες,θανάτους και υποδουλώνονταν στους εχθρούς τους,μέχρι και τα Iερά και τα Oσια τους και η Κιβωτός του Μαρτυρίου έπεσε στα χέρια των εχθρών τους.Και όταν ενθυμούνταν τοv Θεό και μετανοούσαν, ερχόταν η ηρεμία,η ησυχία και η γαλήνη στα σπίτια τους.Αντί να κηρύξουν μετάνοια ταπείνωση και αποχή από την αμαρτωλή ζωή,αντί να καταφύγουν στοv Κύριο με παρακλήσεις και δεήσεις προς τον δυνάμενο να μας σώσει από την ασθένεια,απαγορεύουν τη θεία λειτουργία και τις ακουλουθίες της Εκκλησίας, καταργούν τα όπλα πού μπορούν να πολεμήσουν κάθε κακό!
Η απιστία και η αποστασία στο αποκορύφωμά της!

Aρθρογραφια είπε...

γιατί έχουμε "κολλήσει" τον Υιό ,
γιατί κοινωνούμε τη Ζ ω ή , άρα δ ε φοβόμαστε τον θάνατο

Άναξ είπε...

Εσύ θα είσαι εκεί γιατί στο επιτρέπει η κ.Νικολέτα,αλλά με τις πόρτες κλειδωμένες.Ο Επίσκοπός σου τα μάζεψε μπροστά στην αστυνομία.Το ίδιο θα κάνεις και εσύ (αν ανήξεις τις πόρτες). Τις εκκλησίες τις έκλεισε ο Θεός γιατί δεν σας ανέχεται άλλο να μνημονεύεται αιρετικούς.

Unexpected Opponent είπε...

O υ δ ε π ο τ ε ακούστηκε η δημοσιεύτηκε είδηση για μετάδοση νοσηματος από τη θεία ευχαριστια , στη θεία ευχαριστια βρίσκεται ο I δ ι ο ς ο Χριστός , ο I δ ι ο ς ο Θεός , ο οποίος είναι π υ ρ κ α τ α ν α λ ι σ κ ο ν όπως γράφει στην επιστολή προς Eβρ. ο Aποστολος των εθνών . Ο άρτος και ο οίνος μ ε τ α β α λ λ ο ν τ α ι από το Aγιο Πνεύμα σε μ α τ ω μ ε ν ε ς σ α ρ κ ε ς του Kυριου και Θεού και Σωτήρος ημών Iησου Xριστου , είναι μ υ σ τ η ρ ι ο A σ υ λ λ η π τ ο για την A v θ ρ ω π ι ν η λογική , δ ε το κατανοεί το π ε π ε ρ α σ μ ε ν ο μυαλό μας . O μ ω ς από τη σ υ γ κ ε ν τ ρ ω σ η ανθρώπων - O π ο υ δ η π ο τ ε - είναι δυνατή η μετάδοση νοσημάτων .

πατήρ Iλαριων είπε...

Είμαι 89 ετών ιερέας.Κατά τη διάρκεια της ιερατικής μου διακονίας κοινώνησα πολύ κόσμο και με σοβαρές μεταδιδόμενες ασθένειες.Τον καιρό που το ειτς ήταν στο αποκορύφωμά του,μια Κυριακή ήλθε ένας νέος στο Ιερό και μου είπε:πάτερ έχω έιτς και θέλω να κοινωνήσω,έφερα και κουταλάκι.Εγώ του είπα,φύλαξε το κουταλάκι και να πάς να σταθείς τελευταίος στη σειρά και θα σε κοινωνήσω όπως τους άλλους.Έτσι έγινε και εγώ κατελυσα το περίσευμα της Θείας Κοινωνίας και όπως βλέπετε όχι μόνο δεν έπαθα τίποτα,άλλά ζω και πλησιάζω τα 90 με καθαρό νου και διαύγεια πνεύματος.
Αυτός ο θόρυβος που γίνεται τώρα με τον κορονοϊό είναι αποτάλεσμα άγνοιας και απιστίας το λιγότερο που θα πω.
Η Θεία Κοινωνία είναι το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου,είναι η τροφή της ψυχής για να ζήσει,σύμφωνα με τον ίδιο τον Κύριο.Διαβάστε το έκτο κεφάλαιο του κατά Ιωάννου για να καταλάβετε την αλήθεια.Oσοι δε κοινωνούν έχουν ψυχή νεκρή όχι ζωντανή,γιατί από ζωντανό οργανισμό όταν λείψει η τροφή πεθαίνει δεν είναι έτσι;

Eυαγγελιον Iωαννου είπε...

ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν , ὁ π ι σ τ ε ύ ω ν εἰς ἐ μ ὲ ἔχει ζ ω ὴ ν α ἰ ώ ν ι ο ν . ἐ γ ώ ε ἰ μ ι ὁ ἄρτος τῆς ζ ω ῆ ς . οἱ πατέρες ὑμῶν ἔφαγον τὸ μάννα ἐν τῇ ἐρήμῳ καὶ ἀπέθανον · o ὗ τ ό ς ἐ σ τ ι ν ὁ ἄρτος ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβαίνων , ἵνα τις ἐξ α ὐ τ ο ῦ φάγῃ καὶ μ ὴ ἀποθάνῃ . ἐ γ ώ ε ἰ μ ι ὁ ἄρτος ὁ ζ ῶ ν ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβάς · ἐ ά ν τις φάγῃ ἐκ τ ο ύ τ ο υ τοῦ ἄρτου , ζ ή σ ε τ α ι εἰς τὸν α ἰ ῶ ν α . καὶ ὁ ἄρτος δὲ ὃν ἐ γ ὼ δ ώ σ ω , ἡ σ ά ρ ξ μ ο υ ἐ σ τ ι ν , ἣν ἐ γ ὼ δ ώ σ ω ὑπὲρ τῆς τοῦ κόσμου ζ ω ῆ ς . εμάχοντο οὖν πρὸς ἀλλήλους οἱ Ἰουδαῖοι λέγοντας · πῶς δύναται ο ὗ τ ο ς ἡμῖν δοῦναι τὴν σάρκα φαγεῖν ; εἶπεν οὖν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς · ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν , ἐ ὰ ν μ ὴ φάγητε τὴ σάρκα τοῦ υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου καὶ πίητε αὐτοῦ τὸ αἷμα , ο ὐ κ ἔχετε ζ ω ὴ ν ἐν ἑαυτοῖς . ὁ τρώγων μου τὴ σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἔχει ζ ω ὴ ν αἰώνιον , καὶ ἐ γ ὼ ἀ ν α σ τ ή σ ω αὐτὸν ἐν τῇ ἐσχάτῃ ἡμέρᾳ . ἡ γὰρ σ ά ρ ξ μου ἀ λ η θ ῶ ς ἐ σ τ ι β ρ ῶ σ ι ς , καὶ τὸ αἷμά μου ἀ λ η θ ῶ ς ἐ σ τ ι π ό σ ι ς . ὁ τρώγων μου τὴ σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἐν ἐ μ ο ὶ μ έ ν ε ι , κἀγὼ ἐν αὐτῷ .

Άναξ είπε...

Δηλητήριο είναι η κοινωνία των αιρετικών Ψευδεπισκόπων και σκοτώνει το πνεύμα του ανθρώπου.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Σεβαστέ μοι π. Παῦλε, δέν σᾶς γνωρίζω, ἀλλ' ἀπό τό ὡς ἄνω ὡραιότατον κείμενον πού ἐγράψατε ἀντιλαμβάνομαι ὅτι, κατά τίς ἅγιες ἡμέρες πού ἔρχονται, θά λειτουργήσετε ὅπως καί κατά τά προηγούμενα ἔτη, ἀγνοώντας τίς ἀντισυνταγματικές ἀπαγορεύσεις τῶν ἐχθρῶν τοῦ Χριστοῦ, δηλαδή θά πολιτευθῆτε μέ ὁμολογιακόν καί μαρτυρικόν πνεῦμα, ὅπερ σπανίζει στίς ἡμέρες μας. Ἄν εἶναι ὄντως ἔτσι τά πράγματα, τότε σᾶς θαυμάζω. Ἐπιτρέψατέ μοι, ὡστόσον, νά ἐκφράσω μίαν ἀπορίαν: Μέ τοιαύτην ὁμολογιακήν διάθεσιν, πῶς δέν ἔχετε ἀποτειχισθῆ ἀπό τούς Οἰκουμενιστάς καί τούς ἐν γνώσει κοινωνοῦντας μετ' αὐτῶν, οἱ ὁποῖοι ἔτσι καθίστανται «ἐχθροί τοῦ Θεοῦ», κατά τόν Ἅγιον Θεόδωρον τόν Στουδίτην;