"Όσο για τους
υπολοίπους οπαδούς των ακύρων ας μας απαντήσουν στο πιο απλό ερώτημα: αν τα
Μυστήρια των Νεοημερολογιτών είναι άνευ Θείας Χάριτος τότε π.χ. γιατί οι
Νεοημερολογίτες ιερείς που κοινωνούσαν τους λεπρούς δεν αρρώσταιναν;"
Για τον ίδιο λόγο που ένας άνθρωπος με θυσιαστική προσφορά του εαυτού του σώζεται. Έχουν σωθεί από τον θάνατο άπειρες φορές άνθρωποι, ανεξαρτήτου θρησκείας, επειδή έβαλαν σε δεύτερη μοίρα την ίδια τους την ζωή. Αυτό δεν κάνει τα μυστήριά τους έγκυρα και πλήρη Θείας Χάριτος. Αυτά για τους "οπαδούς των εγκύρων". Όσο για τον οποιοδήποτε συσχετισμό με την εκκλησιαστική ιστορία (για να προλάβω την γνωστή καραμέλα), οι Άγιοι μας δεν έπαιρναν θέση για τα μυστήρια γιατί δεν είχαν να κάνουν με μασόνους και σατανιστές. Αν νομίζετε ότι αυτός που το Σάββατο βράδυ είναι σε στοά, την Κυριακή πρωί μπορεί ν' ανοίξει τους ουρανούς τότε είσαστε ή ανόητοι ή ύποπτοι.
Για τον ίδιο λόγο που ένας άνθρωπος με θυσιαστική προσφορά του εαυτού του σώζεται. Έχουν σωθεί από τον θάνατο άπειρες φορές άνθρωποι, ανεξαρτήτου θρησκείας, επειδή έβαλαν σε δεύτερη μοίρα την ίδια τους την ζωή. Αυτό δεν κάνει τα μυστήριά τους έγκυρα και πλήρη Θείας Χάριτος. Αυτά για τους "οπαδούς των εγκύρων". Όσο για τον οποιοδήποτε συσχετισμό με την εκκλησιαστική ιστορία (για να προλάβω την γνωστή καραμέλα), οι Άγιοι μας δεν έπαιρναν θέση για τα μυστήρια γιατί δεν είχαν να κάνουν με μασόνους και σατανιστές. Αν νομίζετε ότι αυτός που το Σάββατο βράδυ είναι σε στοά, την Κυριακή πρωί μπορεί ν' ανοίξει τους ουρανούς τότε είσαστε ή ανόητοι ή ύποπτοι.
57 σχόλια:
Μην ακούτε τις ατεκμηρίωτες προπαγάνδες που σερβίρουνε στον κόσμο
Σαφώς κι έπαιρναν θεση οι Αγιοι, όπως βλέπουμε π.χ εδώ (σημ. :και για μικρότερα παραπτώματα από τα σημερινά), για τους Σεργιανιστες
http://scripta---manent.blogspot.com/2019/09/blog-post_3.html
ή βλέπουμε πως αντιμετώπιζαν οι Πατέρες τους Λατίνους (με άκυρα Μυστήρια τουλάχιστον από τον 12ο αιώνα) ενώ δεν είχε γίνει Πανορθοδοξη Συνοδος, ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΗ της πτώσεως, που μας λένε ότι πρέπει να γίνει σήμερα για τους Οικουμενιστές.
http://scripta---manent.blogspot.com/2018/12/blog-post_71.html
http://scripta---manent.blogspot.com/2018/12/blog-post_93.html
Kι εδώ τα λόγια του Αγίου Μάρκου Ευγενικού, ενώ τον ειχανε εξορίσει οι λατινόφρονες.
Στέλνει επιστολή (πρὸς τὸν ἱερομόναχον Θεοφάνη εἰς τὸν Εὔριπον) και λέει ούτε καν Ιεράρχη να αποκαλούνε εκείνον που χειροτόνησαν όχι οι Λατίνοι, αλλά οι Λατινόφρονες "Ορθόδοξοι"
«Μανθάνω δὲ ὅτι ἐχειροτονήθη παρὰ τῶν λατινοφρόνων μητροπολίτης Ἀθηνῶν κοπελύδριον τι τοῦ Μονεμβασίας, ὅπερ αὐτόθι διάγον συλλειτουργεῖ τοῖς Λατίνοις ἀδιακρίτως καὶ χειροτονεῖ παρανόμως ὅσους ἂν εὕρῃ καὶ οἴους. Ἀξιῶ οὖν τὴν ἁγιωσύνην σου, ἵνα τὸν ὑπὲρ τοῦ Θεοῦ ζῆλον ἀναλαβὼν ὡς ἄνθρωπος τοῦ Θεοῦ καὶ τῆς ἀληθείας φίλος καὶ τοῦ ἁγίου Ἰσιδώρου γνήσιος μαθητής, παραινέσης τοῖς τοῦ Θεοῦ ἱερεῦσιν ἐκφεύγειν ἅπασι τρόποις τὴν κοινωνίαν αὐτοῦ, καὶ μήτε συλλειτουργεῖν αὐτῷ, μήτε μνημονεύειν ὅλως αὐτοῦ, μήτε ἀρχιερέα τοῦτον, ἀλλὰ λύκον καὶ μισθωτὸν ἡγεῖσθαι, μήτε λειτουργεῖν ὅλως ἐν ταῖς λατινικαῖς ἐκκλησίαις, ἵνα μὴ ἔλθη καὶ ἐφ᾿ ὑμᾶς ἡ ἐπελθοῦσα ὀργὴ τοῦ Θεοῦ τῇ Κωνσταντινουπόλει διὰ τὰς ἐκεῖ γινομένας παρανομίας».
Τῷ ὁσιωτάτῳ ἐν Ἱερομονάχοις καὶ πνευματικοῖς καὶ ἐμοὶ ἐν Χριστῷ ποθεινοτάτῳ καὶ σεβασμιωτάτῳ δεσπότῃ καὶ ἀδελφῷ κὺρ Θεοφάνη εἰς τὸν Εὔριπον, Patrologia Orientalis 17, 481.
Θα διαφωνήσω όμως περι ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΥ π.χ. Μασώνου, ότι απώλεσε την Θεία Χάρη, πριν καταδικαστεί από την αρμόδια Σύνοδο.
Αν ήταν έτσι, δεν θα υπήρχε Εκκλησία εδώ κι αιώνες.
π.χ. ο Πατριάρχης Ιωακειμ κήρυξη δημοσιως, το 1904, αίρεση και λέγεται ότι ήτανε Μασώνος
όμως αυτός ευλόγησε το Άγιο Μύρο το 1912 κι έκανε πλήθος χειροτονιών...
Τα Μυστήρια ακυρώνονται όταν ως ΟΜΑΔΑ/Σύνολο Επισκοπων (αυτοί μετράνε κι όχι οι Ιερείς και το Ποίμνιο, που απλά τους ακολουθούνε με την μνημόνευση) αποδεχτουνε αδιαμφισβήτως κατεγνωσμένη αίρεση
Όμως υπάρχει σαφέστατα μολυσμός κοινωνίας για όσους γνωρίζουνε και πάρουνε Μυστήρια ή έστω έχουνε κοινωνία με τον ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟ, πριν αυτός καταδικαστεί από αρμόδια Σύνοδο
Από πότε κύριε Αργυρακόπουλε είναι άκυρα τα μυστήρια των αιρετικών κληρικών της Ελλάδας; Από το 1902,από το 1920,από το 1948,από το 1965,από το 1993,από το 2000-2006-2007-2016;Απο πότε;
Νίκος
Οι χειροτονίες του ήταν άκυρες, αλλά αυτοί οι κληρικοί ενεργούσαν λόγω του ότι δεν γνώριζαν τις πλάνες του Ιωακείμ. Το λέει και ο Χρυσόστομος.
10.06 θα πρεπει να μας παραθέσεις τι ΑΚΡΙΒΩΣ λέει ο Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ακόμα και τα κόμματα που έχει στον λόγο του. Όπως επίσης, ολόκληρο το κείμενο, ώστε να φαίνεται που ακριβώς αναφέρεται κι όχι μόνο το επίμαχο σημείο
Το άκυρες και ταυτόχρονα με Αγιαστική Χάρη (ώστε να λειτουργούνε οι χειροτονηθέντες), δεν συμβαδίζει με τίποτα
Αντιθέτως, ισχύει το εν αγνοία, σε έγκυρα Μυστήρια Μεμονωμένου που ακολουθει κατεγνωσμένη αιρεση
Ο Ιωακείμ έστειλε επίσημη Εγκύκλιο στα άλλα Πατριαρχεία....
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Από πότε κύριε Αργυρακόπουλε είναι άκυρα τα μυστήρια των αιρετικών κληρικών της Ελλάδας; Από το 1902,από το 1920,από το 1948,από το 1965,από το 1993,από το 2000-2006-2007-2016;Απο πότε;
Νίκος
Αδελφέ μου Νικόλαε, αν ήμουν βαπτισμένος Ορθόδοξος όπως εσύ και δεν γνώριζα, δεν θα ρωτούσα τον "κύριο" Αργυρακόπουλο, αλλά τον Άγιο Νικόλαο μιας και φέρεις το όνομά του,(τι καταπληκτικός Άγιος!!!). Κάνε αδελφέ μου ένα τριήμερο και θα σου απαντήσει.
Όπως γνωρίζεις δεν είμαι θεολόγος με Διδακτορικά διπλώματα για να γνωρίζω τα "Δυνάμει και εν ενεργεία", αλλά μελετώ την Αγία Γραφή τους Βίους των Αγίων και πορεύομαι στην αμαρτωλή ζωή μου. Διάβασα τους 26 Οσιομάρτυρες που κάηκαν ζωντανοί γιατί δεν κοινωνούσαν και δεν μνημόνευαν τους λατινόφρονες. Στην απορία μου, διάβασα στη συνέχεια το κείμενο και έμαθα ότι οι Λατίνοι και οι λατινόφρονες είναι εχθροί της Κυρίας Θεοτόκου και του Υιού Της. Τότε κατάλαβα πως αυτό που διάβαζα "τιμή Αγίου μίμηση Αγίου" με την διαβεβαίωση της Κυρίας Θεοτόκου ότι οι λατινόφρονες είναι εχθροί Της και του Υιού Της, χωρίς το "δυνάμει και εν ενεργεία" που δεν καταλαβαίνω, προχώρησα στην ευλογημένη Αποτείχιση.
Τα υπόλοιπα που νομίζετε ότι θέλουν ερμηνείες και λύσεις, είναι για σας τους θεολόγους και μορφωμένους, όχι για μένα.
Πάντως σε αγαπώ, σε εκτιμώ, χαίρομαι που αγωνίζεσαι για την Ορθοδοξία μας!
Νάσαι πάντα καλά, καλή και ευλογημένη Σαρακοστή, η Κυρία Θεοτόκος σκέπη και καταφυγή μας!
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος
Πολλές φορές έχω διαβάσει κι έχω ακούσει ότι τα μυστήρια γίνονται "κατ' οικονομίαν" και θα ρωτήσω το απλούστατο. Κατ' οικονομία για ποιόν? Ο ιερέας ανάξιος γιατί δεν κάνει αυτό που τάχθηκε απ' τον Χριστό να κάνει. Να οδηγήσει το ποίμνιο στον παράδεισο. Το ποίμνιο ανάξιο, γιατί δεν ενδιαφέρεται καν να γνωρίσει τον δρόμο που θα τον πάει στον παράδεισο, πόσο μάλλον να προσπαθήσει. Κρίνω απο τον ίδιο μου τον εαυτό που μεγάλωσα μέσα στην αμαρτία και την πλήρη αδιαφορία για τον Θεό. Μόλις η ψυχή κινήθηκε (κάνε ένα βήμα, να κάνω τα ενενήντα εννέα,λέει ο Θεός) τότε ξαφνικά πώς έμαθα τόσο πράγματα που πριν αγνοούσα? Δεν σώθηκα, αλλά ο Θεός μου έδειξε τον δρόμο. Θα τον βαδίσω? Δεν ξέρω... Αυτό που ξέρω είναι πως σίγουρα αν κοινωνούσα "προ Χριστού" δεν θα ήμουν άξια τέτοιας οικονομίας.
Για τα μικρά παιδιά λέει, γίνεται η οικονομία. Μα για τα παιδιά την ευθύνη έχουν οι γονείς , αν οι γονείς είναι αδιάφοροι λογοδοτούν και για την έλλειψη πνευματικής ζωής των παιδιών τους. Αν είναι αθώα τα παιδιά, είναι αθώα και τα παιδιά των λατίνων, των μονοφυσιτών, των προτεσταντών. Είναι "κατ'οικονομία" για τα παιδιά των αιρετικών σωστικά τα μυστήρια???
Για τις γιαγιάδες τις καημένες στα χωριά, λέει, κατ΄οικονομία γίνονται τα μυστήρια. Σε χωριό ζώ. Ξέρω πόσο καημένες και πόσο ανήμπορες να μάθουν την αλήθεια είναι οι γιαγίαδες, που ξέρουν απο πέρσυ ποιός θα παίζει κλαρίνο στο πανηγύρι του χρόνου. Για να είναι η γενιά μας ξεπεσμένη, είναι ξεπεσμένη κι η προηγούμενη που μας έθρεψε, μεγάλο το θέμα κι ας μην το ξεκινήσουμε.
Σήμερα η Ορθοδοξία είναι πουλόβερ που ο καθένας το θέλει στα μέτρα και στα γούστα του. Και στον παράδεισο να πάω και απο την ευρεία οδό, μη ζοριστούμε κι όλας. Και οι ιερείς σιγοντάρουν. "λίγη προσευχούλα θέλει" . Κι αν θέλει λίγη προσευχούλα μόνο, τί τυρρανίστηκαν οι Άγιοι μας, τί βασάνισαν τα κορμιά τους, τί στερήθηκαν στις ζωές τους, τί πείνασαν, τί δίψασαν, τί έκλαψαν κι έλιωσαν στις ερημιές...
Για ποιόν λοιπόν να γίνει η οικονομία? Φυσικά οι νόμοι είναι για τους ανθρώπους, ο Θεός δεν υπόκειται σε κανέναν νόμο. ¨Οπως θέλει κάνει. Άλλον χάνει, άλλον σώζει, χωρίς να μπορούμε με το φτωχό μας το μυαλό να καταλάβουμε γιατί. Και φυσικά θα υπάρχουν οι εξαιρέσεις. Μπορεί για μια ψυχή ν' αξίζουν όλες οι οικονομίες του κόσμου... Αυτό όμως μόνο για τον Θεό. Όχι για τους ανθρώπους...
την αναξιότητά μας την αποδείξαμε πολλάκις.Το "και πώς θα ζήσω" καραμέλα στο στόμα μας. Όταν δεν υψώνουμε παράστημα ούτε για το παραμικρό, είναι αν μη τι άλλο βλασφημία ν' απαιτούμε απο τον Θεό οικονομίες.
Και τί θα πει κατεγνωσμένη αίρεση? ρώτα τον φίλο μου τον ψεύτη εν ολίγοις για αιρέσεις απο αιώνες γνωστές. Αν δεν γίνει σύνοδος, τέλος. Ισχύουν τα μυστήρια των βλασφήμων και αντιχρίστων για πάντα ας πούμε. Και πάντα καταλήγουμε στο "αν ήταν έτσι δεν θα υπήρχε εκκλησία". Τόσο σίγουροι ότι σήμερα υπάρχει εκκλησία. Μπορεί να υπάρχει "εως εσχάτων". Αλλά γιατί να είναι στην Ελλάδα? Γιατί να είναι οργανωμένη με επισκόπους? Δεν ξέρουμε οτι ο αντίχριστος θα κάτσει στον θρόνο "όλων των εκκλησιών"?
Συγχωρέστε με αλλά όλα αυτά τα θεωρώ "παρηγοριά στον άρρωστο" , ο οποίος άρρωστος όμως δεν θέλει να πιεί και το σιρόπι του...
Οι Επίσκοποι δεν έχουν Μυστήρια και Άγιο Πνεύμα από την στιγμή που «Γυμνή τη Κεφαλή», δηλαδή, δημόσια και φανερά διδάσκουν την αίρεση του οικουμενισμού και έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τους αιρετικούς, οπότε έχουμε από αυτή την στιγμή την υποχρέωση να αποτειχιστούμε από αυτούς για την σωτήρια της αθάνατης ψυχής μας και να αφήσουμε τις περίτεχνες διατυπώσεις και δήθεν θεολογικές επιστημονικές αναλύσεις των χριστεμπόρων… Γιατί δεν έχουν σχέση με την Αγία Γραφή και τους Αγίους Θεοφόρους Πατέρες μας και δεν θέλουν να σηκώσουν το ομολογιακό και μαρτυρικό Σταυρό του Χριστού αλλά ασύστολα βιαιοπραγούν και απέναντι στην αλήθεια του Χριστού και στην προσωπική τους ζωή παριστάνοντας του ομολογητές για να τους προβάλουν κάποια δήθεν ορθόδοξα (συνυπεύθυνα) γνήσια ιστολογία των χρονολατρών. ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ, Γαλ. Κεφ. 1, στίχος 8 «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω»… ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΤΟΥΣ…
να αγιάσει το στόμα σου κ. Ιωακειμίδου Ιωάννα ! όσα δέν είπαν καθηγητάδες θεολόγοι , δάσκαλοι , παπάδες τόσα χρόνια σε αυτά τα σχόλια τα είπες σε πέντε αράδες !!!
ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΧΑΘΗΚΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ... Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟ «ΠΡΟΓΝΩΡΙΖΕΙ» Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΡΙΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΩΝΕΙ ΩΣ ΣΤΑΥΡΟΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟ ΒΙΩΜΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗΣ Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ... ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΑΛΗΘΙΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΑΠΕΙΝΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΨΕΥΔΟΜΕΣΣΙΑ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΦΑΝΕΡΩΘΕΙ…
οι "μερικοί" λένε ότι η εκκλησία είναι όπως το λες μία, αγία, αποστολική και καθολική (δεν ταιριάζουν και πολύ τα χαρακτηριστικά με την εκκλησία της Ελλάδος, ειδικά με το ΑΓΊΑ).Επίσης ο Χριστός ο ίδιος μας είπε ότι δύο και τρεις συνηγμένοι στ' όνομά του αποτελούν εκκλησία. Τον αντίχριστο δεν ξέρουμε αν θα τον προλάβουμε για να γίνουμε μάρτυρες και ομολογητές, για την ακρίβεια δεν γνωρίζουμε αν θα σηκωθούμε αύριο από το κρεββάτι μας. Γι αυτό αγαπητέ ας αντιδράσουμε σήμερα στην αντίχριστη πραγματικότητα που ζούμε μπας και μας αξιώσει ο Θεός και σε ανώτερα...
Κυρία Ἰωακειμίδου, ὅλ' αὐτά πού ἀναφέρετε περί οἰκονομίας τά λέμε ἐπικουρικῶς καί μόνον διά τήν κατανόησιν τοῦ θέματος. Τήν κυρίαν γραμμήν παρελάβομεν ἀπό τούς Πατέρας, ἀλλιῶς θά ἤμεθα ὀρθολογισταί. Ἐπί τοῦ θέματος τῶν «ἐγκύρων μυστηρίων», ὁ Ἅγιος Νικόδημος Ἁγιορείτης, εἰς τήν Ὑποσημείωσιν 2 τοῦ 3ου Ἀποστολικοῦ Κανόνος, γράφει τά ἑξῆς:
«Πρέπει νά ἠξεύρωμεν, ὅτι τά ἐπιτίμια ὁποῦ διορίζουν οἱ Κανόνες, ἤγουν τό, καθαιρείσθω, τό, ἀφοριζέσθω, καί τό, ἀνάθεμα ἔστω. Αὐτά, κατά τήν γραμματικήν τέχνην, εἶναι γ.' προσώπου προστακτικοῦ, μή παρόντος. Εἰς τό ὁποῖον διά νά μεταδοθῇ ἡ προσταγή αὐτή, ἐξ ἀνάγκης χρειάζεται νά ᾖναι β᾿. πρόσωπον παρόν. Τό ἐξηγῶ καλλιώτερα. Οἱ κανόνες προστάζουσι τήν σύνοδον τῶν ζώντων Ἐπισκόπων, νά καθαίρουν τούς ἱερεῖς, ἤ νά ἀφορίζουν, ἤ νά ἀναθεματίζουν τούς λαϊκούς, ὁποῦ παραβαίνουν τούς κανόνας. Ὅμως, ἄν ἡ σύνοδος δέν ἐνεργήσῃ ἐμπράκτως τήν καθαίρεσιν τῶν ἱερέων, ἤ τόν ἀφορισμόν, ἤ ἀναθεματισμόν τῶν λαϊκῶν, οἱ ἱερεῖς αὐτοί καί οἱ λαϊκοί οὔτε καθῃρημένοι εἶναι ἐνεργείᾳ, οὔτε ἀφωρισμένοι ἤ ἀναθεματισμένοι. Ὑπόδικοι ὅμως, ἐδῶ μέν εἰς τήν καθαίρεσιν καί ἀφορισμόν ἤ ἀναθεματισμόν, ἐκεῖ δέ εἰς τήν θείαν δίκην ... Ὅθεν σφάλλουσι μεγάλως ἐκεῖνοι οἱ ἀνόητοι ὁποῦ λέγουσιν, ὅτι εἰς τούς παρόντας καιρούς ὅλοι οἱ παρά κανόνας χειροτονηθέντες ἱερωμένοι, εἶναι ἐνεργείᾳ καθῃρημένοι. Ἱεροκατήγορος γλῶσσα εἶναι ἐκείνη ὁποῦ ἀνοήτως τά τοιαῦτα λόγια φλυαρεῖ, μή νοοῦσα, ὅτι, ἡ προσταγή τῶν Κανόνων, χωρίς τήν ἔμπρακτον ἐνέργειαν τοῦ β᾿. προσώπου, ἤτοι τῆς συνόδου, εἶναι ἀτέλεστος, ἀμέσως καί πρό κρίσεως μή ἐνεργοῦσα καθ' ἑαυτήν».
Συνεπῶς, οἱ παραβάται τῶν ἱερῶν Κανόνων, οἱ ὁποῖοι εἶναι οὐσιαστικῶς παραβάται τῆς Πίστεως, ἐφόσον οἱ ἱεροί Κανόνες εἶναι «ἐξ ἑνός γάρ ἅπαντες καί τοῦ αὐτοῦ Πνεύματος αὐγασθέντες» (Α' Κανών τῆς Ζ' Οἰκ. Συνόδου), εἶναι μέν ὑπόδικοι ἐνώπιον Πανορθοδόξου Συνόδου διά καθαίρεσιν καί ἀφορισμόν (αὐτό σημαίνει τό «δυνάμει αἱρετικοί»), ἀλλά μέχρι τότε δέν εἶναι «ἐνεργείᾳ αἱρετικοί». Διά τό «δυνάμει» καί «ἐνεργείᾳ», βλ. καί ὑποσημείωσιν 6 εἰς τήν ἐπιστολήν τοῦ Ἁγίου Γενναδίου, σελ. 696 τοῦ Πηδαλίου.
Αυτα μπορεί να τα επικαλεστεί ο αποτειχισμενος του νεου (λεμε τωρα) για οικονομια στα μυστήρια
Οχι ο ΓΟΧ
O 15oς κανόνας (που κυρίως γράφτηκε για την διακοπή κοινωνίας με ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΥ, αλλά εφαρμόζεται κι απέναντι σε Συνολο) δεν αναφέρει πουθενά για άκυρα Μυστήρια
Το να είμασταν παλιά μέσα στην αμαρτία, δεν σημαίνει ότι μόλις ακολουθήσουμε τον Κύριο, αυτομάτως θα θεωρηθούμε Βαπτισμένοι, Χρισμένοι κ.τ.λ. αν δεν υπάρχει Ορθόδοξος Ιερέας (κι εγώ δεν ακολουθώ κάποιον Επισκοπο από τους σημερινούς "ΓΟΧ"), που να μας Χρίσει τουλάχιστον, αν υποτεθεί ότι τηρήθηκε ο τύπος (3 καταδύσεις) του Βαπτίσματος. Και σύμφωνα με την λογική κάποιων, θα ήτανε αδύνατον να βρεθεί κάποιος, καθώς θα προέρχετο από εκείνους που είχανε άκυρα Μυστήρια κ.τ.λ.
Επίσης, δεν μπορούνε όλοι να αντιληφθούνε αμεσως τις κακοδοξίες π.χ. στους κόλπους των σημερινων "ΓΟΧ" κι αρκετοί ξεγελιούνται με τα ψέμματα και την παραπληροφόρηση που ακούνε, ειδικά οι γηραιότεροι. Με την λογική της άμεσης ακύρωσης Μυστηριων, όλοι αυτοί θα ητανε για την κόλαση, ενώ σε αρκετά άλλα θέματα μπορει να είναι καλύτεροι από εμάς (και είναι).
Κι εγω συμφωνώ ότι δεν μπορεί να υπάρχει εν αγνοία στους νέο/τες, μετά από τόσες δεκαετίες κι αίσχη, ακόμα και σε ζωντανη μεταδοση στην tv (ερχομος Πάπα επί Χριστοδουλου, "συλλειτουργο" με Πάπα στην Αγια Σοφια το 2014, τα επόμενα στην Λέσβο...)
Ο Κύριος κάνει πολλές Οικονομίες κι από δική Του υπερβαση θεωρώ ότι έχουμε Μυστήρια σήμερα (με όλα αυτά που κάνανε οι Επισκοποι) αλλά :
- ούτε να γινόμαστε εμεις τόσο αυστηροί, ενώ γίναμε δέκτες επιείκιας και να λέμε κι αντιφατικά πράγματα
- ούτε να γινόμαστε τόσο large και να θεωρούμε ότι υπάρχουνε ακόμα Μυστήρια στην κρατούσα κι ότι ξαπλωτοί θα πάνε κάποιοι στον Παράδεισο
Ο Κύριος επεμβαίνει και φωτίζει αιρετικούς κι αλλόθρησκους και χωρίς να συμμετέχουνε σε Μυστήρια
Η Ιωάννα,Γρηγόριε,έχει καταργήσει την οικονομία της Εκκλησίας.
Μεγάλη η πλάνη του Σταύρου Τ.!Ο 15 ος Κανόνας ονομάζει τους αιρετικούς Επισκόπους "ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΌΠΟΥΣ", δηλαδή παπάδες ψεύτικους και χωρίς Ιεροσύνη,ΔΕΝ τους ονομάζει Επισκόπους.
Ξύπνα φίλος!
Εγώ, η Ιωάννα άγνωστε, που παίρνω την ευθύνη των λόγων μου ονομαστικά, λέω πως πάντα ο αντίλογος περιλαμβάνει επιχειρήματα της εκκλησιαστικής ιστορίας που αναφέρονται στην ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Στα χρόνια της αποστασίας που ζούμε οποιαδήποτε σύγκριση με το παρελθόν είναι άκαιρη και άστοχη. Και το γεγονός της εξαιρέσεως και της ΘΕΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ εννοείται το αναγνωρίζω, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί την εξαίρεση προσπαθείτε να την ορίσετε ως κανόνα. Κύριε Δημήτρη, με όλον το σεβασμό και την εκτίμηση που σου έχω, πραγματικά πιστεύεις με το χέρι στην καρδιά ότι εαν ζούσε την ζοφερή κατάσταση της εκκλησίας σήμερα ο Άγιος Νικόδημος θα έκανε λόγο για "εν' ενεργεία" και "εν δυνάμει" αίρεση? Για κατεγνωσμένες αιρέσεις προ αιώνων???? Δεν είναι καταδικασμένοι οι αιρεσιάρχες και αυτοί που θα τους ακολουθήσουν στο μέλλον ΗΔΗ?
Σταύρο αδελφέ, 😅😅😅 αυτό το ξαπλωτοί για τον παράδεισο έχει πολύ πλάκα. Μοιάζει με το "κάντε προσευχή", πού ερμηνεύεται, αφήστε μας ήσυχους εννοώντας τούς Αρχιερείς...
Δεν γράφει ο Άγιος Νικόδημος για δυνάμει αιρετικούς και σχισματικούς.!Αυτές οι πλάνες των γνησίων ορθοδόξων και των Παλαιοημερολογιτών,κα.Ι.Ι.,εχουν απαντηθεί από εμάς και από τον εκλεκτό Ιερομόναχο των Τεμπών.
Ο Άγιος γράφει για δυνάμει αφορισμένους και αναθεματισμένους (και δυνάμει "ξυρισμένους" κληρικούς).Μιλάει για τους "παρά Κανόνας χειροτονηθέντες Ιερωμένους",όχι για σχισματικούς και αιρετικούς. Δεν ήταν αφελείς ο Αγιος.Λάθη έκανε,αλλά όχι και τόσο τραγικά ώστε να γράψει "υπάρχουν δυνάμει αιρετικοί και σχισματικοί". Αυτές είναι καινοτομίες του Χρυσοστόμου Καβουρίδη και των οπαδών του.
Υπάρχουν και ξαπλωτοι που θα πάνε στην Βασιλεία του Κυρίου, όπως ο Μοναχός που έκανε αποτείχιση από τον Βαρθολομαίο και την παρέα του😎
Φίλε unknown,
όσο γνωστός είσαι εσύ,
άλλο τόσο και οι ξαπλωτοί για τον παράδεισο. 🔕
Ἀγαπητή Ἰωάννα, ἐγώ ἔχω διδαχθῆ ἀπό ὁμολογητάς θεολόγους ὅτι αὐτά πού λέγει ὁ Ἅγιος Νικόδημος εἶναι ἐν προκειμένῳ τά θεσμοθετημένα καί ἡ πρᾶξις τῆς Ἐκκλησίας. Βεβαίως, ἀναγνωρίζω ὅτι στίς μέρες μας ἔχουν συμβῆ τρομερά πράγματα, τά ὁποῖα ὅλο καί ἐνισχύουν τήν θέσιν τῶν «ἀκύρων μυστηρίων». Ἀναφέρομαι στήν ἕνωσιν μέ τόν Παπισμόν (1965), στήν ψευδο-σύνοδον τοῦ Κολυμπαρίου κ.λπ. Ἄν ἡ ἕνωσις τοῦ 1965 εἶχε γνωστοποιηθῆ εὑρέως καί ἐφηρμόζετο στήν πρᾶξιν, τότε, χωρίς ἐνδοιασμόν θά ἔλεγα κι ἐγώ ὅτι οἱ Ν/Ηται εἶναι ἐνεργείᾳ αἱρετικοί καί δέν ἔχουν ἔγκυρα μυστήρια. Ἀλλά τό 99,99% τῶν Ν/Ητῶν ἀκόμη δέν τό γνωρίζει τό γεγονός αὐτό (ἐγώ τό πληροφορήθηκα τό 2006, ὅταν ἤμουν 41 ἐτῶν). Σήμερα, ὅταν λέγω στούς Ν/Ητας ὅτι εἶναι Οὐνῖται, λόγῳ τῆς ἑνώσεως τοῦ 1965, μέ ἀποκαλοῦν ψεύτην, διότι οἱ ψευδο-επίσκοποί των, οἱ ψευδο-αγιορεῖται καί οἱ ψευδο-άγιοί των τούς κρατοῦν στό σκότος. Ἡ Κολυμπάρειος πάλι εἶναι μέν πασιφανῶς αἱρετική, ἀλλά μόνον οἱ «ψαγμένοι» τό βλέπουν αὐτό, τό δέ 99,99% ἐξ αὐτῶν δέν γνωρίζουν τήν Ἁγιοπατερικήν διδασκαλίαν καί πρᾶξιν καί τί πρέπει νά πράξουν, καθότι ἔχουν φροντίσει κάποιοι νά τούς διδάξουν τήν αἵρεσιν τοῦ «Δυνητισμοῦ/Ἀχρικαιρισμοῦ», τοὐτέστιν, ὅτι τό ὀρθόν εἶναι δῆθεν τό νά βαδίζῃ κανείς «τήν μέσην καί βασιλικήν ὁδόν», μακριά ἀπό «φανατισμούς» καί «σχίσματα», νἀ ἀγωνίζεται «μέσα ἀπό τήν Ἐκκλησίαν καί ὄχι ἐκτός αὐτῆς», ἐν ὀλίγοις νά βαδίζῃ ταυτοχρόνως καί μέ τόν Χριστόν καί μέ τόν Διάβολον! Ἀπό τήν ἄλλην, οἱ τοῦ Πατρίου ἔχουν φροντίσει καί αὐτοί νά κάνουν σχίσματα, νά ὑποπέσουν εἰς τήν φοβεράν αἵρεσιν τῶν ΘΝΠ κ.λπ. Ὅλον αὐτό τό ἐκκλησιαστικόν χάος, πού συνεπάγεται ἀπώλειαν ψυχῶν, δέν εἶναι δυνατόν οὔτε θεσμικῶς ὀρθόν νά διευθετηθῇ ἀπό μεμονωμένα ἄτομα. Γι' αὐτό, ἀντί νά ἐρίζουμε γιά θέματα πού δέν εἶναι τῆς ἁρμοδιότητός μας, καθῆκον ὅλων μας εἶναι νά ἑνώσουμε τίς δυνάμεις μας καί ν' ἀγωνισθοῦμε διά τήν σύγκλησιν μίας ἀληθῶς Πανορθοδόξου Συνόδου, ἡ ὁποία μπορεῖ νά γίνῃ μόνον κατόπιν ἐπεμβάσεως τοῦ Πηδαλιούχου τῆς Ἐκκλησίας.
Ο Άγιος Θεόδωρος κοινωνούσε(δύο χρόνια) δια της μνημονεύσεως με την αιρεση του Πατριάρχου του(μοι ειανικη αίρεση). Έκανε οικονομία και αναγνώριζε τα μυστήρια του Πατριάρχη για δύο χρόνια! Ξύπνα κυρία μου!!!
To άλλο τραγελαφικό Μαρίνε είναι ότι εκείνοι που λένε το κάτωθι ψευδές:
"Πουθενά στην Εκκλησιαστική Ιστορία δεν διαβάζουμε να έγινε ποτέ σύνδεση μεταξύ της Θείας Χάριτος και της Αποτειχίσεως"
κατηγορούσανε όσους αποτειχιστήκαμε από τους σημερινούς "ΓΟΧ", ενώ θεωρούμε έγκυρα τα Μυστήρια τους (προς το παρόν)
"Γιατί αποτειχιστήκατε τότε ;" μας λέγανε
Το 99.99% πάντα στην αδιαφορία θα κολυμπά
Λέω για τον Μοναχό Γαβριήλ από το Άγιο Ορος🤔
1.25 πολλά θα μπορούσα να σου πω αλλά διαβασε τουλάχιστον μέσα στο Ι. Πηδάλιο τι λέει στην υποσημείωση του 15ου κανόνος ο Βαλσαμών. Ότι δηλαδή δεν πρέπει να χωρίζεται κάποιος από τον Επίσκοπο του, αν δεν κηρύττει δημοσιως την κατεγνωσμενη αίρεση, μήπως και διορθωθεί
Συμφωνα με το δικό σας σκεπτικό, ο Επίσκοπος αυτός θα είχε απολέσει την Θεία Χάρη
Ελπίζω να μην ανήκεις κι εσύ στην ομάδα του άλλοτε λάτρη του Αγίου Θεοδώρου Στουδίτου, του "εκλεκτού Ιερομόναχου των Τεμπών" όπως διαβάζουμε, ο οποίος σήμερα στέλνει Πιστούς να πάρουνε Μυστήρια από Οικουμενιστές, αντί να τελεσει εκεινος Γάμο-Βάπτιση
Δηλαδη τα θεωρει εγκυρότατα.
Αν ανήκεις εκεί, θα έχεις απογειώσει τα αντιφατικά που διάβασα εδώ μέσα, οπότε είναι καιρός να αποχωρήσω απ΄την κουβέντα....οι απόψεις άλλωστε ακούστηκαν
Αυτός νομίζει ότι ξεπέρασε και τον Άγιο Νικόδημο(ο Μάννης) και διάβασε τα άπαντα της Εκκλησιαστικής Ιστορίας🤣
Και ποίος είναι ο Βαλσαμών; Ούτε καν Άγιος της Εκκλησίας του Χριστού δεν είναι.Αν πιστεύω τις βλακείες του κάθε ανθρώπου, χάθηκα! Τα απαράδεκτα του Βαλσαμών, τα τσεκουρώνει ο Άγιος Νικόδημος στο Πηδάλιο. Όμως δεν το διάβασες το Πηδάλιο ούτε μια φορά και πουλάς πνεύμα. Για πες μας, το διάβασες μια φορά το Πηδάλιο η ντρέπεσαι να μας απαντήσεις. Ξύπνα φίλος!
Ιωακειμίδου Ιωάννα ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΑΝΤΙΔΡΑΜΕ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΓΡΑΨΑ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΥΣ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΙΚΩΝ ΑΛΛΗΛΟΑΦΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΑΓΚΑΡΙΟΥ ΑΥΡΙΟ... Γιατί όπου είναι δύο ή τρεις συνηγμένοι στο όνομα του Χριστού με αληθινή ορθόδοξη Πίστη μαζί τους είναι ο Χριστός (Ματθ. 18, 20 "οὗ γάρ εἰσι δύο ἢ τρεῖς συνηγμένοι εἰς τὸ ἐμὸν ὄνομα, ἐκεῖ εἰμι ἐν μέσῳ αὐτῶν"). ΓΙΑΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΕ ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ-ΠΑΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ... ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ...
Στάθη, η Ιωάννα δεν ακολουθεί τους ψευδεπισκόπους των Γ. Ο. Χ., αλλά τις πλάνες του μοναχού Θ.Μαύρου και του Μοναχού Επιφάνιου από την Καψάλα του Αγίου Όρους(και τον +Ι. Γ. Ζ.).Α ηκει στην Παλαιημερρολογιτική παράταξη των ακέφαλων.
Αν όπου η αλήθεια εκεί κι ο Χριστός, τότε γιατί χαρακτηρίζομαι ακέφαλη? Τον Χριστό μας έχουμε κεφαλή ,άσχετα με τις ανθρώπινες αδυναμίες μας και τις προσωπικές μας αμαρτίες. Μακάρι ν' αξιωθούμε να γίνουμε πραγματικοί Χριστιανοί, μιμητές του Χριστού κι αγωνιστές της Πίστεως.Μακάρι ν' αναδειχθεί πραγματικά ορθόδοξος επίσκοπος να τον ακολουθήσουμε εως τέλους,ποιός τ' αρνείται... όμως αγαπητοί αδερφοί, ξαναλέω, μεγάλος ο Θεός μας κι άγνωστες οι βουλές του. Αλλά και η οικονομία αορίστου χρόνου δεν νοείται...Έχεις δίκιο κε Δημήτρη, στα κρίματα του Θεού δεν μας πέφτει λόγος, όμως το θέμα της εγκυρότητας των μυστηρίων χρησιμοποιείται εντέχνως απ' αυτούς που προεργάζονται ένωση όλων υπο την ομπρέλα του οικουμενισμού. Η ενότητα δεν είναι το ζητούμενο αν είναι να μας οδηγήσει στην απώλεια.
Ἀγαπητή μου Ἰωάννα, γράφεις: «το θέμα της εγκυρότητας των μυστηρίων χρησιμοποιείται εντέχνως απ' αυτούς που προεργάζονται ένωση όλων υπο την ομπρέλα του οικουμενισμού».
Δέν γνωρίζω ἄν ἀληθεύῃ αὐτό. Αἰσθάνομαι ὅμως τήν ἀνάγκην νά ξεκαθαρίσω τήν δικήν μου θέσιν. Ἐγώ ποτέ δέν συντάσσομαι μέ σκοπιμότητες, ἀλλά μόνον μέ ὅ,τι θεωρῶ σωστόν ἐξ ὀρθοδόξου ἐπόψεως. Διότι οἱ ἐσφαλμένες θεολογικῶς θέσεις πάντοτε ὁδηγοῦν σέ διαιρέσεις, σκανδαλισμούς κ.λπ. καί γνωρίζω ὅτι αὐτό τό θέμα εἶναι ἡ κυριωτέρα αἱτία γιά τίς διαιρέσεις στό Πάτριον. Ἀναρωτιέμαι, λοιπόν, ΓΙΑΤΙ ἕνα θέμα πού δέν εἶναι κἄν τῆς ἁρμοδιότητος τῶν ἀποτειχισμένων συνεχίζει νά μᾶς διαιρεῖ. Ἐπίσης, προσπαθῶ νά εἶμαι συνεπής, γιά νά μήν γελοιοποιηθῶ καί καταλήξω τσαρλατᾶνος. Χάριν παραδείγματος, ὅσοι εἶναι ὑπέρ τῶν «ἀκύρων μυστηρίων τῶν Ν/Ητῶν» καί ταυτοχρόνως θεωροῦν τά ΘΝΠ αἵρεσιν, τότε θά πρέπῃ νά θεωροῦν ἐπίσης ἄκυρα καί τά μυστήρια τῶν «ΓΟΧ ΘΝΠ». Ἐπιπλέον, θά πρέπῃ νά ξεκαθαρίσουν ἀπό πότε ἀκριβῶς εἶναι «ἄκυρα τά μυστήρια τῶν Ν/Ητῶν». Ἄν τό 1960-1962 ἦσαν ἄκυρα, τότε ἡ ΡΟΕΔ, ἡ ὁποία τότε κοινωνοῦσε μέ τόν Οἰκουμενισμόν, εἶχε καί αὐτή «ἄκυρα μυστήρια», ἑπομένως οἱ «ΓΟΧ» πού τότε ἔλαβον τήν ἱερωσύνην των ἀπό τήν ΡΟΕΔ εἶναι καί αὐτοί «ἀνίεροι»! Ὅπως μοῦ εἶπε ὁ μακαριστός π. Θεοδώρητος, ἡ θέσις τῶν «ἀκύρων μυστηρίων» ὁδηγεῖ σέ πολλά ἀδιέξοδα, πράγμα πού ἔχω διαπιστώσει καί μόνος μου.
Αυτό κάνει ο Σταύρος Τ! Λέει ότι τα μυστήρια των του Ν. Η. είναι άκυρα, αλλά τον του Π. Η. είναι έγκυρα!!
Γι αυτό δεν εχω πλεον καμία σχέση με αυτούς που δημιούργησαν τα αδιέξοδα [ ΓΟΧ ]
Η διαφορά με την ΡΟΕΔ είναι οτι δεν έκρυψαν ποτέ αυτό που πίστευαν, σε αντίθεση με τους ΓΟΧ που άλλα υπογράφουν και άλλα πιστεύουν.
Να σου δώσω τις τάχα μου ομολογίες των ΓΟΧ και να ρωτήσεις με την σειρά σου ποιος τα πιστεύει. Πόσες φορές δεν γίναμε μπίλιες γι αυτό τον λόγο με κάποιους;;
Ολιγοπιστία εστιν ο λόγος και η πονηριά με αποτέλεσμα τα αδιέξοδα.
Τέλος όμως για εμένα τα αδιέξοδα ΓΟΧ
Μόλις βρω ορθόδοξο επίσκοπο θα ενημερώσω
οψόμεθα
Κύριε Δημήτρη, το έχεις καταλάβει πως δεν έχω σπουδάσει, ούτε έχω οποιεσδήποτε σχέσεις με ιερείς νέου, πατρίου ή αποτειχισμένους (εκτός απ' τον πνευματικό μου φυσικά).
Επίσης έχω βαπτιστεί με το νέο, παντρευτεί με το νέο, και τα παιδιά μου είναι βαπτισμένα απο ιερέα του πατρίου του οποίου η χειροτονία είναι επεισοδιακή...Η μητέρα μου είναι ηλικιωμένη και εξομολογείται σε ιερέα του νέου ημερολογίου. Πες μου, αν θέλει άνθρωπος στην θέση μου, απο εγωιστικά ελατήρια, να μην ισχύουν τα μυστήρια του νέου. Πολύ θα το ήθελα να ήταν όλα καλά, να σωζόμασταν όλοι κτλ.
όμως δεν πήρα απάντηση από κανέναν στα εξής. Πώς γίνεται να είναι τα μυστήρια έγκυρα σε ΔΥΟ εκκλησίες του Χριστού. Κάποιος είναι εντός, κάποιος εκτός. Κάποιος σωστός, κάποιος λάθος. κάποιος έγκυρος, κάποιος άκυρος. Διαφορετικά βγάζουμε ψεύτικη την ομολογία πίστεως μας "εις μιαν ,αγίαν, καθολικήν και αποστολικήν εκκλησίαν". Και ξαναρωτώ, γιατί ούτε σ' αυτό πήρα απάντηση. Για ποιόν γίνεται η οικονομία. Χάριν κάποιου πρέπει να γίνεται...
@ 29 Φεβρουαρίου 2020 - 5:35 μ.μ. «Αυτό κάνει ο Σταύρος Τ! Λέει ότι τα μυστήρια των του Ν. Η. είναι άκυρα, αλλά τον του Π. Η. είναι έγκυρα!!»
Κάνεις λάθος! Ὁ Σταῦρος θεωρεῖ ἄκυρα τά μυστήρια τῶν Ν/Ητῶν ἀπό τό Κολυμπάρι καί πέρα, ἀφότου δηλαδή οἱ Οἰκουμενισταί ἐκήρυξαν τήν αἵρεσίν των καί συνοδικῶς! Δέν ἀποκλείεται νά ἔχῃ δίκαιον. Δυστυχῶς, δέν ζῇ πλέον ὁ π. Θεοδώρητος νά μᾶς φωτίσῃ ἐπ' αὐτοῦ.
(συνέχεια του προηγούμενου)
Στον Ι.Ν Αγ Γρηγορίου Παλαμά στην Θεσσαλονίκη , ο ιερέας στο κήρυγμα αναφέρθηκε στον Φραγκίσκο της Ασίζης. Κάποιος πιστός διαμαρτυρήθηκε και ο ιερέας ειρωνευόμενος ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ "αγανακτισμένοι" τον έβγαλαν έξω απο τον ναό. Έκλαψα... ένας άνθρωπος άξιζε απ' όλους να είναι μέσα στον ναό εκείνη την Κυριακή και τον έβγαλαν έξω...Τελείωσε λοιπόν η λειτουργία,πήραν αντίδωρο οι άνθρωποι. Χάρη πήραν?
Εάν η απάντησή σου είναι όχι, λάβε υπ' όψιν όλα τα περιστατικά, τα "μεμονωμένα" που έχουν συμβεί, βάλε όλες τις εγκυκλίους τις πατριαρχικές, επισκοπικές, τις επιστολές και τα μηνύματα που έχουν αναγνωστεί στους ναούς ΌΛΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ χωρίς να ιδρώσει αυτί, χωρίς να ματώσει ρουθούνι. Βάλε τα διαβάσματα στην δημοτική, βάλε τ' αγάλματα, βάλε τις βλάσφημες εικόνες, βάλε τα οικουμενιστικά και "πολυπολιτισμικά" κηρύγματα, βάλε τα "ελάτε όπως είστε" βάλε και τα "το ευαγγέλιο το έγραψαν άνθρωποι". βάλε τα "η επιστήμη προχωράει, το τσιπ βοηθάει στην υγεία" βάλε και τους μητροπολίτες που κάναν κοπή πίτας με τους ρόταρυ.Βάλε τις μερσεντές με τα φιμέ τζάμια, βάλε το πιστολάκι που παίρνει και δίνει στο μαλλί και στο μούσι, και βάλε τέλος, και το έφτασε ο κόμπος στο χτένι που είπαν οι ιερείς όταν έτριξε ο μισθός!
Ε, όχι! Δεν έφτασε ο κόμπος στο χτένι με τα βιβλία των θρησκευτικών,την αλλαγή του φύλου, την προσπάθεια για υιοθεσία απο ομοφυλοφιλικές οικογένειες, για κατάργηση των εικόνων σε δημόσιους χώρους, για αλλαγή του συντάγματος,για χίλια δυο... και έφτασε ο κόμπος στο χτένι για το μισθό που δεν θα έπρεπε εξ' αρχής να παίρνουν, για να στηρίζει ο ιερέας την ζωή του στον Θεό και όχι στην τσέπη... και μαζί με τους ιερείς κοιμούνται και όλοι οι "πιστοί". Ότι και να πείς, είσαι ακραίος, φανατικός και τα ψάχνεις πολύ.Γεμάτο το αγιολόγιο με ακραίους και φανατικούς τους λές, "Δεν θέλει και τόσο", λένε. Για αυτούς είναι η οικονομία?
Δεν αξίζουμε πλέον οικονομίες Κε Δημήτρη και γι' αυτό συμβαίνουν όσα συμβαίνουν. Κι ο Χριστός μας όταν ήρθε επι γής, υπήρχαν ναοί, υπήρχαν ιερείς... υπήρχε πραγματική λατρεία στον Θεό? Και τώρα που με τον οικουμενισμό δεχόμαστε όλες τις αθλιότητες των αιρετικών για το πρόσωπο του Χριστού μας, βρίσκεται ο Χριστός σ' αυτούς τους ναούς?
Θα έλεγες ποτέ ότι ήρθες επίσκεψη στο σπίτι μου για να με τιμήσεις, αν συναντούσες στο σπίτι μου αυτούς που με μισούν και με βρίζουν και με υπονομεύουν και δεν έλεγες ή έκανες κάτι να τους σταματήσεις? κι αν δεν το έκανες για μένα που είμαι άνθρωπος,πώς θα το έκανες για τον Θεό?
Θα μου πεις Δεν θα το έκανα, και το πιστεύω. ¨Οποιος όμως αυτή τη στιγμή εκκλησιάζεται σε ναό του νέου ημερολογίου το κάνει. Και για αυτούς λες γίνεται η οικονομία...
τί να πω, ίσως και να είναι έτσι. Όμως σκέψου τους Νινευίτες, θα είχαν την ίδια μετάνοια αν ο προφήτης Ιωνάς τους έλεγε ότι ο Θεός κατ' οικονομία μπορεί να τους λυπηθεί? Μήπως είναι όφελος πνευματικό να αισθανόμαστε την οργισμένη ανάσα του Θεού στο πρόσωπό μας? Μήπως αυτή η οικονομία κρατά τους ανθρώπους άπραγους και στάσιμους πνευματικά? μήπως μας συμφέρει η οικονομία γιατί δεν βρίσκουμε την δύναμη να κάνουμε περισσότερα?
εγώ εύχομαι καλή δύναμη και καλό αγώνα σε όλους τους αδερφούς ,νέου και πατρίου, και συγχωρέστε με αν σας κούρασα...
Θα μας τρελάνεις κ. Χατζηνικολάου! Έλεος!!
Αφού λέει ότι είναι άκυρα(σε χθεσινό σχόλιόν του), πως κάνω λάθος(τι μας ενδιαφέρει από ποτέ αυτόν νομίζει ότι είναι άκυρα;)!!!
Των Παλαιοημερολογιτών μας λέει ότι είναι ΕΓΚΥΡΑ.ΓΙΑΤΙ όμως, αφού και αυτοί είναι αιρετικοί.Δηλαδη έκανε αποτείχιση από κληρικούς που έχουν μυστήρια η από αιρετικούς κληρικούς; Και ποίος άγιος μας λέει ότι οι αιρετικοί έχουν μυστήρια;
Ο π. Θ. Μαύρος ποιός είναι, ο Χρυσόστομος του 20 ου αιώνα; Είναι αρκετές οι πλάνες του και αντί να μας φώτιζε θα μας μαύριζε με σκοτάδι με τις πλάνες του. Υπάρχουν οι Άγιοι Πατέρες και αυτοί μόνο μας φωτίζουν!
Ας μετανοήσουν λοιπόν οι Αιρετικοί, να αρνηθούν τις αιρετικές δοξασίες τους και ας αποδεχτούν την αληθινή πίστη και οι αλλόπιστοι και τότε να ενωθούμε με την αληθινή Ορθόδοξη Πίστη στην ΜΙΑ Αγία Εκκλησία του ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ Χριστού, των Αποστόλων και των αγίων θεοφόρων Πατέρων μας που σώζει την αθάνατη ψυχή μας. Αλλιώς δεν τους αγαπάμε αληθινά αν θέλουμε ένωση χωρίς την ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ που θα βλάψει και εμάς τους ορθόδοξους αν γίνουμε ένα σώμα με τους αιρετικούς και αλλόπιστους και θα είμαστε εκτός της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας του Χριστού. "Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Ουδέν ωφελεί βίος ορθός δογμάτων διεστραμμένων» (ΕΠΕ 23, 492 - 494)". Ο Μέγας Αθανάσιος. «ων το φρόνημα αποστρεφόμεθα, τούτους από της κοινωνίας προσήκει φεύγειν» ( βλ. Μ. Αθανασίου, Τοις τον μονήρη βίον ασκούσι P.G. 26, 1188ΒC).
ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΠΕΣΕ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟ 2001 ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΠΑΠΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ… https://www.youtube.com/watch?v=2-zs_Qz3JX47
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΕΙΝΑ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΜΕ ΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΗ ΠΡΟΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΑΛΛΙΩΣ ΟΛΑ ΠΕΡΙΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΝΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ, ΔΗΘΕΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΑΓΚΑΡΙΟΥ...
Η ΠΤΩΣΗ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, «ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ», ΕΓΙΝΕ ΟΤΑΝ ΠΡΟΔΩΣΕ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΔΕΧΟΜΕΝΟΣ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΟ 2001 ΤΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΠΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΧΙΣΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΑΠΙΚΩΝ ΤΟ 1054 ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΔΕΛΦΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ "ΑΛΑΘΗΤΟ" ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΠΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΟΥ... https://www.youtube.com/watch?v=2-zs_Qz3JX4 .
Ο ΙΟΥΔΑΣ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ 2006 ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΕ ΤΟΝ «ΑΛΑΘΗΤΟ» ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΠΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΩΣ ΑΓΙΟΤΑΤΗ ΚΕΦΑΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ https://www.youtube.com/watch?v=WzFefJUAyZ8 . ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΔΕ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΟ 2014 https://www.youtube.com/watch?v=2JhPl4WQk-U .
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΝΩΤΕΡΩ...
ΕΠΙΣΤΕΓΑΣΜΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΡΟΔΟΣΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΨΕΥΤΟΣΥΝΟΔΟΣ ΣΤΟ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ https://www.patriarchate.org/patriarchal-encyclicals/-/asset_publisher/fEZFt85tpm4T/content/patriarchike-kai-synodike-enkyklios-epi-tei-synklesei-tes-agias-kai-megales-synodou-tes-orthodoxou-ekklesias?_101_INSTANCE_fEZFt85tpm4T_languageId=el_GR ΟΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ https://dai.ly/x7p8r7u ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ 666 ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ… http://www.freevolition.gr/666.htm . («ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟ-ΔΟΓΜΑΤΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ https://drive.google.com/file/d/0BxcSUS2O16_gbTQ2QmRjMXh1TkE/view » και «ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟ-ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ https://drive.google.com/file/d/0BxcSUS2O16_gZ1ZYY29PSUhPc3c/view του Κυριάκου Κυριαζόπουλου, καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στην Νομική Σχολή του Α.Π.Θ.», ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ http://www.theognosia.gr/el/ ).
ΠΛΕΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ «ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ» ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΜΕ, ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΜΕ http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ (ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, Β΄ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6, ΣΤΙΧΟΙ: 14 "τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος; 15 τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; ... 17 διὸ ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς".) ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΕΣ ΑΜΕΤΑΝΗΤΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΙΚΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ-ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ…
ΥΓ. ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΜΑΙ ΣΕ ΔΗΘΕΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟ ΙΕΡΕΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ, ΟΥΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΨΕΥΔΟΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗ ΨΕΥΔΟΙΕΡΕΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗΚΕ ΔΗΘΕΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΕΣ-ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΥΣ, ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ, ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗ ΙΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙΣΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟ ΔΟΓΜΑ…
Ευστάθιε, δεν πρέπει να αναθεματίζεις τους ανθρώπους λέει ο Χρυσόστομος. Πρέπει να σταματήσεις αυτό το λάθος σου. Καλά, δεν διάβασες ποτέ σου το Πηδαλιο; Μόνο η Σύνοδος μπορεί να αναθεματίζει!
Αδελφέ Ευστάθιε νομίζω χρωστάω μια απάντηση.
Γράφει ο Άγιος Νικόδημος στο Πηδάλιο:"Όθεν ο θείος Χρυσόστομος περί του δευτέρου αναθέματος αναφέρων εις τον λόγον όπου κάμνει,ότι ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ να αναθεματίζη τινάς ΚΑΝΕΝΑ ζωντανόν ή ΑΠΟΘΑΝΌΝΤΑ (τόμ.ε')...διά τί ο ΧΡΥΣΌΣΤΟΜΟΣ εις τον ανωτέρω λόγον ΕΜΠΟΔΊΖΕΙ ΝΑΙ τον καθ' ένα άνθρωπον(και τον Ευστάθιο) από το να ΜΗ ΑΝΑΘΕΜΑΤΊΖΗ ΤΊΝΑ, ζώντα η τεθνεώτα λέγων... Τι λοιπόν(κ. Μοσχοβίτη),επήρες τόσην εξουσίαν εσύ να αναθεματίζεις τινά; την οποίαν εξουσίαν του αναθεματίζει έλαβον ΜΌΝΟ οι Απόστολοι, ΚΑΙ οι κατά πάσαν ακρίβειαν γενόμενοι των Αποστόλων διάδοχοι, οι πλήρεις όντες χάριτος και δυνάμεως"; (Πηδάλιο σελ. 397)!!!
Οὐαὶ ὑμῖν,οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες!ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν.
Αι χειροτονίαι του 1948 των Γ.Ο.Χ. ως και απάντησης εις τα κατηγορίας των αρνουμένων τας εν λόγο χειροτονίας .
https://drive.google.com/file/d/1mTXvSURtfQK5IrLg71EiH2jcoSFJnQ_9/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1q0ver0tnJrsQ9sjouQA2bGx2VGh2Sp_F/view?usp=sharing
Το 1935 η Εκκλησία της Ελλάδας ξύρισε τους αποστάτες.Άρα οι λαϊκοί δεν μπορούν να χειροτονούν!Οι Αποστολικές Διαταγές είναι μια νοθευμένη πηγή.Υπάρχουν Άγιοι και μια Οικουμενική Σύνοδος που απαγορεύουν στους Ορθοδόξους να τις διαβάζουν!!Ξύπνα φίλος!!!
Βλέπω τέθηκαν διάφορα θέματα και πρέπει να απαντήσω
1) Κάποιος ανώνυμος (ας γράφετε τουλάχιστον το Βαπτιστικό σας όνομα, είναι άσχημο να παραπέμπω σε αριθμό) ειπε :
Αφού λέει ότι είναι άκυρα(σε χθεσινό σχόλιόν του), πως κάνω λάθος(τι μας ενδιαφέρει από ποτέ αυτόν νομίζει ότι είναι άκυρα;)!!!
Exoυμε να κανουμε με ψυχές φίλε μου...δεν είναι παιχνίδι εδώ, ποιος θα το παίξει πιο θερμός, πιο ζηλωτάρα. Μάλλον δεν έχεις καταλάβει που βρίσκεσαι, όπως κι ο Ματθαϊκός Θεολόγος κ. Κάτσουρας, που θα τα ακούσει στο αντιστοιχο άρθρο. Είστε τόσο Ορθοδοξάρες που βγάζετε άχρηστο τον Αγ. Νικόδημο Αγιορείτη, τρομάρα σας...
καὶ ἐὰν ἔχω προφητείαν καὶ εἰδῶ τὰ μυστήρια πάντα καὶ πᾶσαν τὴν γνῶσιν, καὶ ἐὰν ἔχω πᾶσαν τὴν πίστιν, ὥστε ὄρη μεθιστάνειν, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, οὐδέν εἰμι (Απ. Παύλος)
Σαφως λοιπον έχει μεγάλη σημασία το πότε, αλλά εγω επακριβή ημερομηνία δεν θα δώσω, όπως δεν δώσανε οι Πατέρες για τους Λατίνους, αλλά υπάρχει πλήθος αποδείξεων ότι τους αντιμετώπιζαν ως εχοντες ακυρα Μυστηρια τουλάχιστον από τον 12ο αιώνα, αλλά σε καμία περίπτωση από το 1054
(σημ. : κι ακόμα περιμένω τεκμηριωμένη απάντηση από τους υπερμαχους των εγκυρων Μυστηριων νέο/των ΣΗΜΕΡΑ, για ποιο λόγο τους αντιμετώπισαν έτσι οι Πατερες, ενώ η πρωτη ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΗ Πανορθοδοξη Συνοδος που τους καταδικασε εν Συνόλο, έγινε πολύ αργότερα, το 1484 κι όχι επί τούτω, αλλά για λόγους που προέκυψαν από γεγονότα ψευτοσυνοδου Φερράρας-Φλωρεντίας...)
2) Ποια η διαφορά με ΓΟΧ ρωτάτε επίσης
Οι νεο/τες αδιαμφισβήτως και Συνοδικώς, σε διάρκεια χρόνου, αποδέχτηκαν κατεγνωσμένες αιρέσεις. Σε καμία περίπτωση δεν έγινε αυτό το 1965, όταν υπήρξανε ακόμα και 3 Επισκοποι που έκαναν τότε διακοπή μνημοσύνου. Όπως είχανε κάνει παροδική (δυστυχώς) διακοπη μνημόσυνου απέναντι στον συνεχιστή Δημήτριο κάποιες Μονές του Αγίου Όρους, που ήτανε σε κοινωνία με την Κρατούσα
Στην συνέχεια όμως έγιναν ξεκάθαρα γεγονότα, που ΟΛΑ ΜΑΖΙ δείχνουνε ομαδική, Συνοδική αποδοχή (Σαμπεζυ, ερχομος Πάπα επί Χριστοδουλου, επισκεψεις Βαρθολομαίου και θριαμβευτικες υποδοχες του-συλλειτουργα σε όλες σχεδόν τις Μητροπόλεις της Ελλαδικής Εκκλησίας, με εξαίρεση 1-2 το πολύ κ.α...)Επιπλέον, το Ποίμνιο είναι πλήρως ενημερωμένο, όταν είδε ακόμα και στην tv τα αίσχη με Πάπα (όχι μόνο επί Χριστόδουλου, αλλά και το 2014 στην Αγιά Σοφιά κι αργότερα στην Λέσβο). Αν λοιπόν δεν κατάλαβε ούτε τότε, πώς μπορεί να έχει την απαίτηση να συγκαταλέγεται στους Ορθοδόξους ;
Πιθανόν λοιπόν να υπηρξε πρόβλημα και πριν το Κολυμπαρι, αλλά για ένα τόσο σοβαρό θέμα, εγω ομιλώ μόνο για μετά το Κολυμπαρι
AΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΧ
α) ΘΝΠ
δύσκολο θέμα, ειδικά για τους γηραιότερους Επισκόπους και με πολλά ψεύδη/παραπλάνηση εκ μέρους των πρωτεργατών Επισκόπων. Ο Θεοφιλέστατος κ. Θεοδόσιος ξέρω ότι αντέδρασε, όπως κι ο Λαρίσης Αθανάσιος. Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ επαρκή αυτή την αντίδραση
β) ενωση με Οικουμενισταρο Αγαθαγγελο και Κυπριανιτες
κι εδώ πλήθος ψεμμάτων, με μαεστρία, για τάχα ύπαρξη μετάνοιας κ.τ.λ.Βέβαια ένας υπεύθυνος Επισκοπος, ακόμα κι αν είναι 90-100 χρονών, θα πρέπει να ζητήσει ατράνταχτα στοιχεία κι είναι υπεύθυνος για την διαφύλαξη της Πίστεως
γ) Σεργιανισμός.
Κι εδώ σταχτη στα μάτια, μεταξύ άλλων, με πύρινα φυλλάδια, εσωτερικής κατανάλωσης του +Αττικής Χρυσοστόμου
δ) Βλάσφημη θεωρια Κυπριανιτων για συμβολικο σφραγισμα
εδώ δεν γνωρίζω τι ενημέρωση έχουνε οι Επίσκοποι, με κάποιους σίγουρα να διαφωνούνε, αλλά κι αυτό δεν είναι επαρκής στάση
ε) Το Ποίμνιο φλομωμένο με όλα αυτά τα ψεύδη, εν αγνοία
Με αυτά τα δεδομένα, εγώ δεν θα μιλήσω σήμερα για άκυρα Μυστήρια στους ΓΟΧ. Όσοι θέλουνε ας το κάνουνε, αλλά να φροντίσουνε να είναι τουλάχιστον συνεπείς και να διακόψουνε κάθε κοινωνία μαζί τους (όπως εγώ), γιατί αλλιώς τετραγωνίζουνε το κύκλο
γ) Αμφισβητείτε κάποια το δυνάμει αιρετικοί, σχισματικοί
Μα αυτό συνέβαινε κι όταν αναφύετο μια ΝΕΑ αίρεση (καμιά σχέση με Οικουμενισμο), πριν αυτή κριθεί από τις Εκκλησιες εν Ομονοία. Οι Ορθόδοξοι αποτειχίζονταν, καθαιρούσανε, αλλά τα Μυστήρια ακυρώνονταν μετά την απόφαση Οικουμενικής Συνόδου
δ) Για την διακριτή Σύνοδος του Πατριαρχείου Κων/λεως πιθανον τα άσχημα μαντάτα να υπήρξανε νωρίτερα από την αυτοκέφαλη Σύνοδο της Κρατούσας, αλλά ούτε κι εκεί θα δώσω εγώ ημερομηνία
ε) Όλοι οι Ορθοδοξάρες θα πρέπει να μας απαντήσουνε από ποιον πήρανε το Μυστήριο του Χρίσματος και γιατί αυτό ήτανε έγκυρο (είχε Αγιαστική Χάρη) κι επίσης, από ποιόν πήρε χειροτονία ο Ιερέας που ακολουθούνε και γιατί αυτή ήταν έγκυρη
π.χ πώς τους επηρέασε ο ενεργεία (σύμφωνα με αυτούς) αιρετικός Πατριάρχης Ιωακειμ, ο οποίος έκανε πλήθος χειιροτονιών κι ευλόγησε και το Άγιο Μύρο το 1912. Αν ανατρέξω πίσω στην Εκκλησιαστική Ιστορία, μπορω να τους αποδείξω ότι δεν θα υπηρχε Εκκλησια εδώ κι αιώνες, αν υπήρχε αυτόματη απώλεια Χάριτος σε ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟ
κ. Χατζηνικολάου αν λάβετε υπόψιν τον ζήλο που έχουνε αρκετοί "ΓΟΧ" να μας αποδείξουνε ότι είναι έγκυρα τα Μυστήρια της κρατούσας, αντί να ασχολούνται με τα αίσχη που γίνονται στους σημερινούς "ΓΟΧ", σε συνδυασμό και με τα κάτωθι (ENΔΕΙΚΤΙΚΑ) γεγονότα στα link, στο τέλος, όπως κι αρκετά άλλα (…), τότε θα πρέπει να καταλάβετε ότι έχει δίκιο η αδελφή όταν λέει
«το θέμα της εγκυρότητας των μυστηρίων χρησιμοποιείται εντέχνως απ' αυτούς που προεργάζονται ένωση όλων υπο την ομπρέλα του οικουμενισμού».
Δεν πιστεύω ότι θα φτάσουνε σε μια πλήρη ένωση, αλλά π.χ θα υπάρχει η κρατούσα του νέου κι επίσης, η κρατούσα "Εκκλησία" του πατρώου (που μπορεί μέσα στο Ιερό, στις κρυφές ευχές, να μνημονεύει τους πρώτους).
Κι ακόμα κι εκεί να μην φτάσουνε (που το θεωρώ μικρής πιθανότητας σενάριο, γιατί θα φτάσουνε), έτσι δικαιολογούνε την κοινωνία και το Κοινό Ποτήριο με δίπορτους νεο/τες λαϊκούς (κι όχι μόνο, όπως βλέπουμε παρακάτω)
http://scripta---manent.blogspot.com/2019/06/27-2019.html
(με παρουσια, στις καρεκλες, του Αρχιμανδρίτου "ΓΟΧ" π. Ευθύμιου Μπαρδάκα)
http://scripta---manent.blogspot.com/2018/04/blog-post_67.html
Άρα πιστεύεις ότι οι αιρετικοί γοχ(η Σύνοδος τους) είναι αιρετική,αλλά έχουν και μυστήρια!Αυτό δεν είναι διγλωσσία; Αφού λες ότι είναι ομαδικά αιρετικοί και όχι μόνο ένας Επίσκοπός τους. ΞΥΠΝΑ φίλος!
Που τα βρήκες αυτά κ. ΤΆΚΑ; Θα μας τρελάνεις, Βρες μας έναν Άγιο που να γράφει ότι υπάρχουν δυνάμει σχισματικοί ή δυνάμει αιρετικοί και εγώ θα πάψω να ονομάζω Αγιο. Δεν υπάρχει φίλε, ψέματα μας λες! Μα αυτό είναι βλακεία, να λες ότι δεν ξέρεις ποίος έκανε το σχίσμα.Δηλαδή ο Θεός δεν ξέρει.Οι Αγιοί Του δεν ξέρουν.Οι Ιεροί Κανόνες δεν τα γράφουν; Ξύπνα φίλος!
ΠΕΡΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΞΙΩΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ...
Ο Απόστολος Παύλος μας λέγει να κρίνουμε ακόμα και τον ίδιο αλλά και άγγελο εξ ουρανού αν διαστρεβλώνει τον Άγιο Λόγο του Θεού και να τον αναθεματίζουμε (Γαλ. Κεφ. 1, στίχος 8 «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω») αλλά δεν το κατανοούν όσοι ελάχιστοι δήθεν ορθόδοξοι (ακόμα και ψευδοαποτειχισμενοι - "οικονομιστές" που αγνοούν θεληματικά τον Άγιο Λόγο του Θεού και των Αγίων Θεοφόρων Πατέρων μας) έχουν παπική νοοτροπία και δέχονται το "αλάθητο" του αντίχριστου αιρετικού Πάπα της Ρώμης, τον οποίο μνημονεύει ως αγιότατη Κεφαλή της Εκκλησίας ο αιρεσιάρχης οικουμενιστής πανθρησκειαστής Βαρθολομαίος που θεωρεί ότι η Εκκλησία δεν είναι Χριστοκεντρική αλλά Επισκοποκεντρική-Παποκεντρική και οι πιστοί δεν είναι λογικά πρόβατα αλλά «άλογα τυφλά πρόβατα». ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ «ΑΞΙΟΣ – ΑΞΙΟΣ Ή ΑΝΑΞΙΟΣ» ΠΟΥ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ «ΦΩΝΑΖΕΙ» Ο ΠΙΣΤΟΣ ΛΑΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΙΕΡΕΩΣ Ή ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ, ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΕΚΡΙΝΕ ΚΑΙ ΕΠΕΛΕΓΕ ΑΜΕΣΑ ΤΟΝ ΑΞΙΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΘΕΙ ΙΕΡΕΑΣ...
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΓΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ ΤΑ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΣΤΟΝ ΆΓΙΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΜΕ ΤΟ ΆΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΗ… ΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ ΕΡΓΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΘΕΟ.
ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, Β΄ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6, ΣΤΙΧΟΣ 14: "τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος;"="Ποιά κοινωνία και σχέση μπορεί να υπάρχει μεταξύ του φωτός που είναι η Αλήθεια του Χριστού και του σκότους που είναι τα ψεύδη των αιρετικών;"
ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4, ΣΤΙΧΟΣ 5: «εἷς Κύριος, μία πίστις, ἓν βάπτισμα·»
ΑΛΙΜΟΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΥΦΛΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΛΑΝΕΜΕΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΠΡΟΔΙΔΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ.
ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ: "ΤΟ ΜΗ ΚΡΙΝΕΤΕ, ΙΝΑ ΜΗ ΚΡΙΘΕΙΤΕ, ΠΕΡΙ ΒΙΟΥ ΕΣΤΙ, ΟΥ ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ" ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΔΑΧΗ ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΑΒΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ...
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΝΩΤΕΡΩ...
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΠΙΣΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΥΝ ΣΚΟΠΙΜΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ "ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΜΕ-ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΜΕ" ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, "ΠΟΥ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ", ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΟΠΩΣ ΑΠΕΚΑΛΥΨΕ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΠΑΥΛΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΝΟΥΜΕ, ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΜΕ=ΑΠΟΧΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ (ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ) ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΑΝΗΘΟΥΜΕ:
Ο Απόστολος Παύλος
ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ Κεφ. 1, στίχοι: 8 "ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. 9 ὡς προειρήκαμεν, καὶ ἄρτι πάλιν λέγω· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ' ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω. 10 ἄρτι γὰρ ἀνθρώπους πείθω ἢ τὸν Θεόν; ἢ ζητῶ ἀνθρώποις ἀρέσκειν; εἰ γὰρ ἔτι ἀνθρώποις ἤρεσκον, Χριστοῦ δοῦλος οὐκ ἂν ἤμην. 11 Γνωρίζω δὲ ὑμῖν, ἀδελφοί, τὸ εὐαγγέλιον τὸ εὐαγγελισθὲν ὑπ' ἐμοῦ ὅτι οὐκ ἔστι κατὰ ἄνθρωπον· 12 οὐδὲ γὰρ ἐγὼ παρὰ ἀνθρώπου παρέλαβον αὐτό, οὔτε ἐδιδάχθην, ἀλλὰ δι' ἀποκαλύψεως Ἰησοῦ Χριστοῦ".
ΠΗΓΗ: "Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ" ΜΕΤΑ ΣΥΝΤΟΜΟΥ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΕΠΙΤΙΜΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ (ΕΚΔΟΣΙΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ "Ο ΣΩΤΗΡ" - ΙΣΑΥΡΩΝ 42 11472 ΑΘΗΝΑΙ). ΕΡΜΗΝΕΙΑ του στίχου 8 "Αλλά να ηξεύρετε τα Εξής: Εάν ακόμη και ημείς οι απόστολοι ή και άγγελος από τον ουρανόν κηρύττη εις σας άλλο ευαγγέλιον, διαφορετικόν από εκείνο, που σας εκηρύξαμε, ας είναι ανάθεμα και χωρισμένος δια παντός από τον Χριστόν".
Φίλε Ευστάθιε,δεν μπορώ να σε καταλάβω!Γράφω τι λέει ο Άγιος Νικόδημος στο Πηδάλιο για το ανάθεμα(και την διδασκαλία του Μεγαλύτερου Πατέρα της Εκκλησίας για το θέμα του αναθεματισμού) και εσύ σφυρίζεις αδιάφορα!! Δηλαδή γράφεις στα παπούτσια σου την διδασκαλία του Χρυσοστόμου Αντιοχείας; Είσαι καλά αδελφέ μου; Διάβασες αυτά που έγραψα;Τι δεν καταλαβαίνεις; ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΣΎ να αναθεματίζεις ανθρώπους. Το λέει ο Χρυσόστομος,ο άριστος ερμηνευτής της Αγίας Γραφής.Το ανάθεμα του Παύλου το λέει ο Χριστός.Ο Χριστός αναθεματίζει αυτούς που διαστρέφουν την διδασκαλία Του.Μόνο οι Αποστόλοι έχουν αυτήν την εξουσία και οι διάδοχοι ΤΟΥΣ.ΞΥΠΝΑ φίλε μου!!!
Δημοσίευση σχολίου