Ὁ χωρισμός ἀπό τούς Καινοτόμους Νεοημερολογίτες ἀκολούθους τοῦ ἀντιχρίστου Πάπα -- Γράφει ο π. Νικόλαος Δημαράς

Ὅταν ἀναφέρεται ὁ Μέγας Ἅγιος Νικόδημος στήν διάρρηξη τῆς συντροφίας καί "τό νά χωρίζειτινάς τόν ἑαυτόν του ἀπό τήν κοινήν σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας, τοῦτο εἶναι ἁμάρτημα ἀσυγχώρητον, καί κατηγορίας ἄξιον, καί πολλήν ἔχει τήν κόλασιν καί τιμωρίαν " δέν ἐννοεῖ σέ καμμία περίπτωση αὐτά τά ὁποῖα παρερμηνεύει διαστρεβλώνοντας τούς λόγους τοῦ Ἁγίου ὁ π. Εὐθ. Τρικαμηνᾶς!
κοινή σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας δέν εἶναι σύνοδος τῶν καινοτόμων σχισματοαιρετικῶν Νεοημερολογιτῶν, πού ἔλαβε παράνομες καί ἀντικανονικές ἀποφάσεις, ἀντίθετες στό γράμμα καί στό πνεῦμα τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου καί ἄλλαξε τό ἑορτολόγιο τῆς Ἐκκλησίας!
Ἡ διάρρηξη τῆς συντροφίας καί ὁ χωρισμός ἀπό τήν κοινήν σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας συνίσταται, κατά τόν Ἅγιον, στήν ἀθέτηση καί στήν περιφρόνηση τῶν ἀποφάσεων τῆς Πρώτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου!
----------------------------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 17 Δεκεμβρίου 2019 - 2:41 μ.μ., 17 Δεκεμβρίου 2019 - 3:08 μ.μ.

Ὦ πονηροί, ἀφῆστε ἔξω τά ΘΝΠ, στά ὁποῖα κι ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι ἀποτειχισμένοι ἀπό τήν Σύνοδον τοῦ κ. Καλλινίκου διαφωνοῦμε. Γιατί ἐπιστρατεύετε αὐτό τό θέμα γιά νά δικαιολογήσετε τά ἀδικαιολόγητα γιά τήν ἀλλαγήν τοῦ Ἑορτολογίου, ναί τοῦ Ἑορτολογίου! Ὅταν καταργῇς 13 νηστησίμους ἡμέρας κάθε χρόνον ἀπό τήν Τεσσαρακοστήν τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων, τήν ὁποίαν μάλιστα ἐνίοτε ΚΑΤΑΡΓΕΙΣ ΟΛΟΤΕΛΑ, τότε ἀλλάζεις τό Ἑορτολόγιον! Ἀντιλαβοῦ, ὦ Διαστροφεῦ; Καί ὅταν καταργῇς τόν ταυτόχρονον ἑορτασμόν τῶν ἑορτῶν ἀπό ὅλους τούς Ὀρθοδόξους τῆς γῆς, τότε καταργεῖς τήν «ΜΙΑΝ ΤΑΞΙΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ» πού γνωρίζει ἡ Ἐκκλησία, ὅπως ἀναφέρεται μέ σαφήνειαν εἰς τόν 56ον Κανόνα τῆς ΣΤ' Οἰκ. Συνόδου, καί προσβάλλεις τό Δόγμα τῆς Ἑνότητος. Ἀντιλαβοῦ, ὦ σχισματοαιρετικέ; Ὁ κρυπτο-οικουμενιστής Τρικαμηνᾶς τά ἔχει μπερδέψει καί νομίζει ἐσφαλμένως ὅτι μέ τίς συνεχεῖς ἐπιθέσεις του κατά τῶν Ὀρθοδόξων, μέ ὅπλα τό Ψεῦδος καί τήν Διαστροφήν, θά διαστρέψῃ τά αὐτονόητα! [Σημείωσις: Οἱ ἀμερόληπτοι ἀναγνῶσται ἄς μοῦ συγχωρήσουν τό αὐστηρόν ὕφος, τό ὁποῖον ὀφείλεται στό γεγονός ὅτι οἱ ἐν λόγῳ διαστροφές αὐτῶν τῶν σχισματοαιρετικῶν ἔχουν ἀπαντηθῆ πλήρως ἑκατομμύρια φορές, ἀλλά αὐτοί ἀγνοοῦν ἐπιδεικτικῶς τίς ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΕΣ αὐτές ἀπαντήσεις καί ἐπαναφέρουν μέ θράσος τίς ἴδιες ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΣ ξανά καί ξανά καί ξανά! Ντροπή τους!]

Τοῦτο εἶναι ξεκάθαρο στήν αὐτήν ὑποσημείωση στόν Ζ΄ Ἀποστολικόν τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου: "ἀλλ' ἐπειδή εἰς τήν πρώτην σύνοδον ἐσυνάχθησαν οἱ Πατέρες καί ἐδιώρισαν πότε νά γίνεται τό Πάσχα, τιμῶσα ἡ Ἐκκλησία πανταχοῦ τήν συμφωνίαν καί ἕνωσιν, ἐδέχθη τόν διορισμόν ὁποῦ ἐκεῖνοι ἔκαμαν. Λοιπόν, ἔπρεπε, κατά τόν Χρυσόστομον, νά προτιμήσουν οἱ Λατῖνοι τήν συμφωνίαν καί ἕνωσιν τῆς Ἐκκλησίας, περισσότερον ἀπό τήν παρατήρησιν τῶν χρόνων (τῆς ἰσημερίας δηλ. ὁποῦ ἐκατέβη τώρα εἰς τάς 11. Μαρτίου, οὖσα ἐπί τῆς πρώτης συνόδου εἰς τάς κα΄ Μαρτίου) καί νά ἑορτάζουν τό Πάσχα μέ ἡμᾶς τούς Γραικούς, καί ὄχι νά ἀτιμάζουν τούς τριακοσίους ἐκείνους θεοφόρους καί πνευματοφόρους Πατέρας, ὅπου ἐνομοθέτησαν τοῦτο κατά θεῖον φωτισμόν"! Ἡ παρατήρηση τῶν χρόνων καί ἡ δῆθεν ἀστρονομική ἀκρίβεια ἦταν ἡ πρόφαση τῶν Καινοτόμων Νεοημερολογιτῶν, γιά τήν ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου, γιά νά συνεορτάζουν μετά τῶν προσφιλῶν τους αἱρετικῶν τῆς Δύσεως, ὅπως ὁριζόταν στήν πρώτη διάταξη τῆς αἱρετικῆς ἐγκυκλίου τοῦ 1920. Αὐτοί διέρρηξαν, λοιπόν, τήν συντροφίαν καί χώρισαν τούς ἑαυτούς τους ἀπό τήν κοινήν σύνοδον, (τήν Α΄ Οἰκουμενικήν), τῆς Ἐκκλησίας!
Καί πάλιν σημειώνει ὁ Ἅγιος Νικόδημος στήν ὑποσ. 1 τῆς ἑρμηνείας του στόν Ζ΄ Ἀποστολικόν: "Ὁ γάρ ἰσαπόστολος μέγας Κωνσταντῖνος, κοντά εἰς τά ἄλλα καλά ὁποῦ ἔκαμε, καί τοῦτο προσέθηκε, τό νά παρακαλέσῃ τήν οἰκουμενικήν α΄ σύνοδον, νά διορίσουν νά ἑορτάζηται τό ἅγιον Πάσχα εἰς ὅλην τήν οἰκουμένην ἐν μιᾷ καί τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ. Δέν ὑπέφερε γάρ ὁ μακάριος νά βλέπῃ διά τήν ἑορτήν ταύτην τήν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ διηρημένην".

20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πλανεμένο το άρθρο!!!

Ανώνυμος είπε...

Η αλήθεια είναι αυτό που λέει ο άγιος Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος!!!!



ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΦΙΛΟΘΕΟΥ ΖΕΡΒΑΚΟΥ της Εκκλησίας!!!!


Τα ημερολόγια δεν σώζουν τον άνθρωπο

"
... Ούτε ο Χριστός ούτε οι Άγιοι Απόστολοι, ούτε οι Άγιοι Πατέρες μας εδίδαξαν ότι θα μας σώσουν τα ημερολόγια. Μας εδίδαξαν ότι θα μας σώσει η πίστη και τα καλά έργα... Δεν εθίχθη ούτε η Πίστις ούτε τα μυστήρια ούτε έγιναν φράγκοι και άπιστοι όσοι ακολούθησαν το νέο ημερολόγιον ... Ο πιστεύσας και βαπτισθείς εις τον Χριστόν θα σωθεί και όχι όποιος πιστεύη εις το ημερολόγιον, το χρονόμετρον... Εκείνο το οποίο βλάπτει είναι το να μην υπάρχει συμφωνία στην Πίστη, στο βάπτισμα, στη Θεία Μυσταγωγία και τα άλλα Μυστήρια.

Τα ημερολόγια δεν σώζουν τον άνθρωπο, και οι Άγιοι δια της Πίστεως ευηρέστησαν τον Θεόν και ηγίασαν και όχι δια ημερολόγια. "

xristianorthodoxipisti.blogspot.gr είπε...

ο ταλαίπωρος ο Φιλόθεος Ζερβάκος μάλλον είχε διχασμένη προσωπικότητα ,όταν τον έλεγχε η συνείδηση ομολογούσε τήν αλήθεια , όταν φοβόταν να μήν χάση τα μεγαλεία ????? κρατούσε την γραμμή των σατανάδων του οικουμενισμού !!!
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥΑΡΧ. ΦΙΛΟΘΕΟΥ ΖΕΡΒΑΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΕΑ ΔΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ''ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΡ. ΦΥΛ. 62 ΑΠ...
https://xristianorthodoxipisti.blogspot.gr/2015/06/62-1966.html

htmlΟρθόδοξος τύπος , ο αναθεματισμός του Νέου Ημερολογίου , ένα άρθρο αποκάλυψη !
https://xristianorthodoxipisti.blogspot.gr/2017/05/blog-post_17.html

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΦΙΛΟΘΕΟΥ ΖΕΡΒΑΚΟΥ της Εκκλησίας!!!!

Τα ημερολόγια δεν σώζουν τον άνθρωπο

"... Ούτε ο Χριστός ούτε οι Άγιοι Απόστολοι, ούτε οι Άγιοι Πατέρες μας εδίδαξαν ότι θα μας σώσουν τα ημερολόγια.

ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΤΟ ΠΕΙΡΑΞΑΝ???

Ανώνυμος είπε...

Οι Πατέρες της Α' Οικουμενική Συνόδου γιατί άλλαξαν την παράδοση των Χριστιανών που εόρταζαν το Πάσχα σύμφωνα με την διδασκαλία των Αποστόλων;Έκαναν σχίσμα οι Πατέρες της Α' Οικουμερνική που άλλαξαν την παράδοσή που ακολουθούσαν οι Πρωτοπασχίτες;Γιατί ονόμασαν αιρετικούς τους παραδοσιακούς Πρωτοπασχίτας;Γιατί τους καταδίκασαν;Το ίδιο έκαναν και οι Γ.Ο.Χ.,δεν ακολούθησαν την Εκκλησία που ακολούθησε την διδασκαλία του Μεγάλου Φωτίου και έπεσαν σε πολλές αιρέσεις και καινοτομίες( Θ.Ν.Π,δογματοποίηση του ημερολογίου κ.λπ.),αλλά και έφτιαξαν και πολλούς ψευδοαρχιεπισκόπους στον πλανήτη(νομίζω οι αιρετικοί Ματθαιϊκοί έκαναν και Πατριάρχες).Ξύπνα φίλος!

Νεκτάριος Τόμπρος είπε...

Τι διάλογο να κάνεις με έναν άνθρωπο που είναι νομικός και ταυτίζει το ημερολόγιο με το εορτολόγιο;Διαστρέφει τον Άγιο Νικόδημο ο Πατήρ Τρικαμηνάς;Που είσαι Πατέρα Ευθύμιε να φιμώσεις ακόμα ένα στόμα που διαστρέφει την Αγία Γραφή,τους Ιερούς Κανόνες,τους Αγίους και την ιστορία;!Οι καινοτόμοι Παλαιοημερολογίτες των Θ.Ν.Π. μας ονομάζουν σχισματοαιρετικούς!Αυτοί που έφυγαν από το Σώμα του Χριστού για ημέρες και νύχτες,ημερολόγια και εορτολόγια,νηστείες και θέματα που και τα παιδάκια μπορούν να λύσουν.Πίστεψαν στα ψεύδη των ανθρώπων που ήθελαν να γίνουν Επίσκοποι,Αρχιεπίσκοποι και Πατριάχες,και πλανήθηκαν από τον διάβολο.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 17 Δεκεμβρίου 2019 - 2:41 μ.μ., 17 Δεκεμβρίου 2019 - 3:08 μ.μ.

Ὦ πονηροί, ἀφῆστε ἔξω τά ΘΝΠ, στά ὁποῖα κι ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι ἀποτειχισμένοι ἀπό τήν Σύνοδον τοῦ κ. Καλλινίκου διαφωνοῦμε. Γιατί ἐπιστρατεύετε αὐτό τό θέμα γιά νά δικαιολογήσετε τά ἀδικαιολόγητα γιά τήν ἀλλαγήν τοῦ Ἑορτολογίου, ναί τοῦ Ἑορτολογίου! Ὅταν καταργῇς 13 νηστησίμους ἡμέρας κάθε χρόνον ἀπό τήν Τεσσαρακοστήν τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων, τήν ὁποίαν μάλιστα ἐνίοτε ΚΑΤΑΡΓΕΙΣ ΟΛΟΤΕΛΑ, τότε ἀλλάζεις τό Ἑορτολόγιον! Ἀντιλαβοῦ, ὦ Διαστροφεῦ; Καί ὅταν καταργῇς τόν ταυτόχρονον ἑορτασμόν τῶν ἑορτῶν ἀπό ὅλους τούς Ὀρθοδόξους τῆς γῆς, τότε καταργεῖς τήν «ΜΙΑΝ ΤΑΞΙΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ» πού γνωρίζει ἡ Ἐκκλησία, ὅπως ἀναφέρεται μέ σαφήνειαν εἰς τόν 56ον Κανόνα τῆς ΣΤ' Οἰκ. Συνόδου, καί προσβάλλεις τό Δόγμα τῆς Ἑνότητος. Ἀντιλαβοῦ, ὦ σχισματοαιρετικέ; Ὁ κρυπτο-οικουμενιστής Τρικαμηνᾶς τά ἔχει μπερδέψει καί νομίζει ἐσφαλμένως ὅτι μέ τίς συνεχεῖς ἐπιθέσεις του κατά τῶν Ὀρθοδόξων, μέ ὅπλα τό Ψεῦδος καί τήν Διαστροφήν, θά διαστρέψῃ τά αὐτονόητα! [Σημείωσις: Οἱ ἀμερόληπτοι ἀναγνῶσται ἄς μοῦ συγχωρήσουν τό αὐστηρόν ὕφος, τό ὁποῖον ὀφείλεται στό γεγονός ὅτι οἱ ἐν λόγῳ διαστροφές αὐτῶν τῶν σχισματοαιρετικῶν ἔχουν ἀπαντηθῆ πλήρως ἑκατομμύρια φορές, ἀλλά αὐτοί ἀγνοοῦν ἐπιδεικτικῶς τίς ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΕΣ αὐτές ἀπαντήσεις καί ἐπαναφέρουν μέ θράσος τίς ἴδιες ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΣ ξανά καί ξανά καί ξανά! Ντροπή τους!]

Silver είπε...

Νεκτάριος Τόμπρος είπε...
Αυτοί που έφυγαν από το Σώμα του Χριστού για ημέρες και νύχτες, ημερολόγια και εορτολόγια, νηστείες και θέματα που και τα παιδάκια μπορούν να λύσουν.


Nεκτάριε ασφαλώς είσαι του νέου, έχεις όμως κάνει αποτείχιση από τους Ουνίτες Παπολάτρες Οικουμενιστές του νέου;

Εάν δεν έχεις κάνει και μιλάς έτσι για τους αδελφούς μας του πάτριου είσαι άξιος θρήνων.
Εάν έχεις κάνει την ευλογημένη Αποτείχιση, τότε σύμφωνα με την «κατήχηση» των Ουνιτών Παπο- Οικουμενιστών του νέου θα πάμε στην κόλαση όλοι εμείς οι αποτειχισμένοι του νέου.

Αφού δε πάμε στην Κόλαση και θα είμαστε μαζί με τα αδέλφια μας του Πάτριου, σύμφωνα με τους Ουνίτες Παπολάτρες Οικουμενιστές του νέου. γιατί εσύ δεν ησυχάζεις και έχεις χολή για αυτούς που έκαναν, αυτό που κάναμε εμείς τώρα, με καθυστέρηση σχεδόν 90 ετών;


Σταύρος Τ. είπε...

Καλώς τον κ. Νεκτάριο (;) που εξαφανιστηκε από κουβέντα πριν λίγες εβδομάδες, εδώ
https://www.blogger.com/comment.g?blogID=5949436179358369211&postID=5834811062503698413&page=1&token=1575020095044&bpli=1

όταν ακούσαμε κάτι περίεργες καταγγελίες για τις οποίες δεν πήρε θέση και χάθηκε...
Και τώρα μανά πάλι τα ίδια

Παντως ο Ομολογητης πρώην Φλωρίνης ήτανε ήδη Επίσκοπος, στερήθηκε μισθών κι άλλων προνομίων και εξορίστηκε 2 φορές. Είναι χρήσιμο να τα ξέρεις αυτά ομιλώντας από τον καναπέ σου

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 17 Δεκεμβρίου 2019 - 3:44 μ.μ.: «θα πάμε στην κόλαση όλοι εμείς οι αποτειχισμένοι του νέου».

Ἀδελφέ μου Κωνσταντῖνε, συγχώρεσέ με δι' αὐτήν τήν παρέμβασιν, ἀλλ' ἐπειδή οὔτε γιά ἀστεῖον θά πρέπῃ κανείς νά παραδέχεται ὅτι εἶναι ἄξιος γιά τήν μαύρην Κόλασιν, πού εἶναι μόνον δι' ὅσους ἐμμένουν ἀμετανοήτως καί χωρίς λόγον εἰς τό ἄδικον καί στό ψέμμα, θά ἤθελα νά σημειώσω τήν προσωπικήν μου ἄποψιν. Ἐσύ ἔχεις ἀποτειχισθῆ ἀπό τήν αἵρεσιν, ὑποστηρίζεις μέ σθένος τό δίκαιον τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ., ἀλλά κρατεῖς τό ν.ἑ. Ὑποθέτω ὅτι ἔχεις τούς λόγους σου γι' αὐτό, καί ὄχι ἀπό καμμίαν Διαστροφήν τῆς Ἀληθείας ἤ ἀπό κάποιον φανατισμόν κατά τοῦ π.ἑ., ὅπως ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς, ὁ Π. Σημάτης, ὁ Ἰ. Ρίζος κ.ἄ. Συνεπῶς, θά ἤθελα νά γνωρίζῃς ὅτι τά ὅσα γράφω ἐναντίον τοῦ ν.ἑ. ἀναφέρονται σ' αὐτούς καί τούς ὁμοίους των καί ὄχι σέ ἄτομα τῆς δικῆς σου κατηγορίας, οὔτε σέ ὅσους ἀκολουθοῦν τό ν.ἑ. ἀπό ἄγνοιαν, τήν ὁποίαν εἶχα κι ἐγώ μέχρι τά 42 μου. Εἴθε ὁ Θεός νά μᾶς λυπηθῇ καί νά μήν μᾶς κατατάξῃ στούς «ἐξ εὐωνύμων», ἐφόσον ἀγωνιζόμεθα ὑπέρ τῆς Ἀληθείας (=τοῦ Χριστοῦ) καί οὐδόλως συμφωνοῦμε μέ τόν Παμμίαρον!

Silver είπε...

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
@ 17 Δεκεμβρίου 2019 - 3:44 μ.μ.: «θα πάμε στην κόλαση όλοι εμείς οι αποτειχισμένοι του νέου».

Ἀδελφέ μου Κωνσταντῖνε, .......Ἐσύ ἔχεις ἀποτειχισθῆ ἀπό τήν αἵρεσιν, ὑποστηρίζεις μέ σθένος τό δίκαιον τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ., ἀλλά κρατεῖς τό ν.ἑ. Ὑποθέτω ὅτι ἔχεις τούς λόγους σου γι' αὐτό,....


Κύριε Χατζηνικολάου ο μόνος λόγος που δεν έχω ενταχθεί σε κάποια Σύνοδο του Πάτριου είναι το γεγονός ότι δεν αναπαύομαι με τις χειροτονίες των από την Ρωσική Εκκλησία της Διασποράς, η οποία κοινωνούσε με το Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης.

Ανώνυμος είπε...

Εσύ κ.Χατζηνικολάου έφυγες από την άγνοια και πήγες στην αφέλεια!Έφυγες από την αίρεσιν και πήγες στο σχίσμαν!Αν νομίζεις ότι ο ιστολόγος ακολουθεί το Νέον Ημερολόγιον από άγνοια,είσαι πολύ λάθος.Κοινωνάει ΜΟΝΟ με "νεοημερολογίτες" αποτειχισμένους!

Αντισχισματοαιρετικός Ιωάννης

Ανώνυμος είπε...

Βλάσφημο και άδικο το σχόλιο 12:41 μμ του πολύ πολύ πλανεμένου μπλογκ
https://xristianorthodoxipisti.blogspot.gr !!!

Να μην πιάνει στο στόμα του τον άγιο Γέροντα Φιλόθεο Ζερβάκο με τόση δυσσέβεια!!

Ο άγιος Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος κοιτούσε μόνο τον Κύριο, όχι τη θέση του!!!

Ταλαίπωροι είναι οι ημερολάτρες και οι αιρετικοί που δογματοποίησαν τα ασήμαντα ημερολόγια!!!!

Ανώνυμος είπε...

Βλάσφημο και άδικο το σχόλιο 12:41 μμ του πολύ πολύ πλανεμένου μπλογκ
https://xristianorthodoxipisti.blogspot.gr !!!

Να μην πιάνει στο στόμα του τον άγιο Γέροντα Φιλόθεο Ζερβάκο με τόση δυσσέβεια!!

Ο άγιος Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος κοιτούσε μόνο τον Κύριο, όχι τη θέση του!!!

Ταλαίπωροι είναι οι ημερολάτρες και οι αιρετικοί που δογματοποίησαν τα ασήμαντα ημερολόγια!!!!

Ανώνυμος είπε...

Η αλήθεια είναι αυτό που λέει ο άγιος Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος!!!!



ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΦΙΛΟΘΕΟΥ ΖΕΡΒΑΚΟΥ της Εκκλησίας!!!!


Τα ημερολόγια δεν σώζουν τον άνθρωπο

"
... Ούτε ο Χριστός ούτε οι Άγιοι Απόστολοι, ούτε οι Άγιοι Πατέρες μας εδίδαξαν ότι θα μας σώσουν τα ημερολόγια. Μας εδίδαξαν ότι θα μας σώσει η πίστη και τα καλά έργα... Δεν εθίχθη ούτε η Πίστις ούτε τα μυστήρια ούτε έγιναν φράγκοι και άπιστοι όσοι ακολούθησαν το νέο ημερολόγιον ... Ο πιστεύσας και βαπτισθείς εις τον Χριστόν θα σωθεί και όχι όποιος πιστεύη εις το ημερολόγιον, το χρονόμετρον... Εκείνο το οποίο βλάπτει είναι το να μην υπάρχει συμφωνία στην Πίστη, στο βάπτισμα, στη Θεία Μυσταγωγία και τα άλλα Μυστήρια.

Τα ημερολόγια δεν σώζουν τον άνθρωπο, και οι Άγιοι δια της Πίστεως ευηρέστησαν τον Θεόν και ηγίασαν και όχι δια ημερολόγια. "

Ανώνυμος είπε...

ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ - ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΕΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΑΛΛΑΞΑΤΕ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ;;;

Τόμπρος Νεκτάριος είπε...

Αδελφέ Κωνσταντίνε,
δεν υπάρχουν πάτρια ημερολόγια(πες μας έναν Πατέρα της Εκκλησίας που το ονομάζει "Πάτριο")!Έκανα διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας από άπαντες τις τοπικές ψευδοεκκλησίες,αλλά δεν πήγα στον αντίχριστο Παλαιοημερολογιτισμό(έτσι τον ονομάζει ο Άγιος Ιερομόναχος Σεραφείμ Ρόουζ)!!
Στην κόλαση θα πάμε γιατί δεν υπάρχει μετάνοια στις καρδιές μας.Η αποτείχιση είναι μια εύκολη εντολή του Κυρίου(ιδικά για τους λαϊκούς),αλλά και μια εντολή να μην τηρείς θα πας στην κόλαση!!!
Οι Παλαιοημερολογίτες είναι εκτός Εκκλησίας(έφυγαν από την Εκκλησία το 1924 οι παππούδες τους,αλλά και οι σημερινοί έπεσαν σε αρκετές καινοτομίες και αιρέσεις και αυτό τους χωρίζει από το Σώμα του Χριστού)και δεν είναι αδέλφια μας.Αδέλφια,στην Εκκλησία του Χριστού,είναι μόνο αυτοί που ανήκουν στο Σώμα του Χριστού(σε διαλόγους μπορείς να τους ονομάσεις "αδελφούς" για να τους καλοπιάσεις-όπως έκανε ο Ομολογητής Ιερομόναχος Ε.Τρικαμηνάς και αρκετοί άγιοι στους διαλόγους τους με τους αιρετικούς-και να μπορέσεις να τους βοηθήσεις!!!!
Η χολή υπάρχει γιατί είναι αιρετικοί και καταστρέφουν ψυχές(όπως κάνουν άπαντες οι αιρετικοί)!!!!!
Αυτό που έκαναν το 1924,αγαπητέ μου Κωνσταντίνε,δεν ήταν αποτείχιση,ήταν έγκλημα και σχίσμα.Γι'αυτό και έπεσαν σε δέκα (10) αιρέσεις διαστρέφοντας την Αγία Γραφή,τους Ιερούς Κανόνες και τους Αγίους Πατέρες(αυτό που έκανες εσύ και εμείς,είναι αποτείχιση από αιρετικούς και όχι Ορθοδόξους)!!!!!!
Έχεις άγνοια των εγκλημάτων και των αιρέσεων των Γ.Ο.Χ. και των Παλαιοημερολογιτών(δεν διαβάζεις τα αγιοπνευματικά κείμενα του Αγίου Πατρός Ευθυμίου Τρικαμηνά που ξεσκεπάζουν τα ψέυδη και τις πλάνες των κακοδόξων ημερολογιολατρών και γι'αυτό σε ξεγέλασαν οι Παλαιοημερολογίτες,αλλά και δεν τα δημοσιεύεις λόγω του ότι δεν αντέχεις την αλήθεια και δημοσιεύεις κείμενα ψευδοκληρικών σχισματοαιρετικών που διαστρέφουν τα πάντα και βρίζουν τους αγίους μας και εμάς που δεν ακολουθούμε τις καινοτομίες τους) και γι'αυτό δεν τους πολεμάς.Δεν υσηχάζω γιατί αυτοί είναι το ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ της αποτείχισης από τους Οικουμενιστές ψευδεπισκόπους και τις ψευδοεκκλησίες τους!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Οι άνθρωποι της Εκκλησίας που δεν προχώρησαν στο παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα, δεν είναι ημερολάτρες!!!
Θεωρούν το ημερολόγιο ασήμαντο για να προκαλέσουν Σχίσμα!!!

Οπως το θεωρεί και η Ορθοδοξία!!!

Silver είπε...

Τόμπρος Νεκτάριος είπε...
Αδελφέ Κωνσταντίνε,
....δεν διαβάζεις τα αγιοπνευματικά κείμενα του Αγίου Πατρός Ευθυμίου Τρικαμηνά που ξεσκεπάζουν τα ψέυδη και τις πλάνες των κακοδόξων ημερολογιολατρών και γι'αυτό σε ξεγέλασαν οι Παλαιοημερολογίτες,αλλά και δεν τα δημοσιεύεις λόγω του ότι δεν αντέχεις την αλήθεια και δημοσιεύεις κείμενα ψευδοκληρικών σχισματοαιρετικών που διαστρέφουν τα πάντα και βρίζουν τους αγίους μας και εμάς που δεν ακολουθούμε τις καινοτομίες τους) και γι'αυτό δεν τους πολεμάς...


Θα ήθελα να γράψω πολλά και να σου απαντήσω σε αυτά που γράφεις. Δεν έχω χρόνο. Λοιπόν σε πληροφορώ ότι διαβάζω την πατέρα Ευθύμιο Τρικαμηνά. Ο Οδυσσέας μου έχει ταχυδρομήσει δωρεάν ( ας είναι καλά, δεν τον ξεχνώ στις προσευχές μου) βιβλίο του. Επίσης έχω στο αρχείο μου πάρα πολλά κείμενά του από τα οποία κατά διαστήματα ανεβάζω. Δεν συμφωνώ μαζί του για την θέση του στο ημερολόγιο. Ούτε συμφωνώ για την ενέργειά του όσον αφορά τις ενέργειες του Μητρ. Αρτέμιου της Σερβίας. Φυσικά αυτό δεν με ενοχλεί, ούτε έκανα ποτέ δημόσια κριτική. Είμαι ευχαριστημένος που δεν κοινωνεί με τους Ουνίτες παπόφιλους οικουμενιστές. Επίσης γράφεις για τις διαιρέσεις των πιστών του Ιουλιανού ημερολογίου. Εμείς οι αποτειχισμένοι, γνωρίζεις πόσες διαιρέσεις έχουμε; Και όπως αντιλαμβάνεσαι είναι ακόμη αρχή για εμάς. Αν αντέξουμε 90 περίπου χρόνια σαν τους παλαιοημερολογίτες, υποθέτω θα τους έχουμε ξεπεράσει κατά πολλές δεκάδες αν όχι εκατοντάδες διαιρέσεις. Μη ξεχάσω: ανεβάζω συνεχώς κείμενα του πατέρα Ευθύμιου Τρικαμηνά, αν ψάξεις θα βρεις αρκετά. Πρώτα ο Θεός θα συνεχίσουμε...

Νάσαι πάντα καλά αδελφέ μου Νεκτάριε!

(Υ.Γ. Στις αρχές που γύρισα στην εκκλησία, διάβαζα συνεχώς "ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ". Το τί έγραφα εναντίον του αδελφών μου του Πάτριου δεν μπορείς να φανταστείς. Τώρα πλέον που δεν επαληθεύθηκαν αυτές οι "προφητείες" του κατάλαβα πόσο κατέστρεψε την εκκλησία! Είθε ο Κύριος να τον ελεήσει. όλοι κάνουμε λάθη. Δεν νομίζω ότι οι προθέσεις του ήταν να κάνει κακό στην εκκλησία απεναντίας νόμιζε ότι έκανε το σωστό. Αυτό άλλωστε νομίζουμε όλοι μας, ότι κάνουμε το θέλημα του Κυρίου. Όμως είναι έτσι; Εγώ δεν είμαι σίγουρος!

Ανώνυμος είπε...

Πλανεμένο πολύ το σχόλιο του τσοπάνου Κώστα!!!

Αδικεί πολύ τον άγιο Γέροντα της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο!!