Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Τά λόγια αὐτά τοῦ π. Γεωργίου καθιστοῦν τίς ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ καί τίς ΠΡΩΤΟΚΑΘΕΔΡΙΕΣ τῶν Π/Ητῶν ἐξ ἴσου ὑπεύθυνες πράξεις μέ αὐτές τῶν Οἰκουμενιστῶν γιά τήν κατάργησιν τῆς Ὀρθοδοξίας. Μέχρι καί τίς ἀρχές τῆς δεκαετίας τοῦ 1970, ἤ ἔστω μέχρι καί τόν Δεκέμβριον τοῦ 2014, ὁπότε ἡ Σύνοδος τοῦ κ. Καλλινίκου προσεχώρησεν εἰς τήν αἵρεσιν τῶν ΘΝΠ, τό Πάτριον Ἑορτολόγιον ἀπετέλει μίαν ἐλπίδα γιά ἐπιστροφήν τῆς Ἐκκλησίας έἰς τό πρότερον κάλλος της. Τώρα ἀμφιβάλλω ἄν ὑπάρχῃ ἔστω καί εἷς Ὀρθόδοξος Ἐπίσκοπος εἰς τήν Ἑλλάδα.
--------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ὡς γνωστόν, ὅταν οἱ εἰδωλολάτραι αὐτοκράτορες ὡδηγοῦσαν τούς Χριστιανούς εἰς τό μαρτύριον, τούς ἔδιναν τήν ἐπιλογήν νά θυσιάσουν ὀλίγον θυμίαμα πρός τούς «θεούς» καί ν' ἀφεθοῦν ἐλεύθεροι. Πολλοί τότε τούς ὑπενθύμιζον τήν Ἰησουϊτικήν στάσιν, ἤτοι νά θυσιάσουν μέν φανερά, γιά νά γλυτώσουν τό μαρτύριον, ἀλλά «βαθειά στήν ψυχήν των» νά ἔχουν τόν Χριστόν!!! Ἔτσι, μέ τόν «ἔξυπνον» αὐτόν τρόπον, θά ἦτο «καί ὁ σκύλος χορτᾶτος καί ἡ πίττα ὁλόκληρη», κατά τό δή λεγόμενον! Καί οἱ μέν ἀληθινοί Χριστιανοί ἐπέλεγον νά μαρτυρήσουν, οἱ δέ ψευδο-χριστιανοί ἐπέλεγον νά παίξουν θέατρον καί νά γλυτώσουν. Αὐτό ἀκριβῶς συμβαίνει σήμερα μέ τούς ΘΝΠοινίτας (ὁ εὔστοχος αὐτός ὅρους εἶναι τοῦ ἀδελφοῦ Μαρίνου). Δέχονται μέν ἰησουιτικῶς ὅτι δέν εἶναι δογματικῶς ἡνωμένοι μέ τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, ὅτι ὅλες οἱ θρησκεῖες πού ἱδρύουν 3 τοὐλάχιστον ΘΝΠ εἶναι «ἐκκλησίες» (αὐτοί ξεπέρασαν κατά πολύ τούς Κολυμπαριστάς!), ὅτι ὁ Καῖσαρ ἔχει τό δικαίωμα νά τούς καταργήσῃ, ἄν ὁ ἀριθμός τῶν μελῶν τοῦ ΘΝΠ μειωθῇ κάτω τοῦ 100, καί νά δώσῃ τούς ναούς, τά μοναστήρια καί τά ἄλλα περιουσιακά των στοιχεῖα στόν Βαρθολομαῖον (αὐτό εἶναι τό σχέδιον!) καί ἄλλα τέτοια φοβερά, ἀλλά ταυτοχρόνως παριστάνουν καί τόν ὁμολογητήν καί τούς ἐλεγκτάς τῶν πάντων, μοιράζοντας μάλιστα ἀφειδῶς εἰρωνεῖες καί ὕβρεις πρός τούς ἄλλους, ὅπως «σιχάματα»!!! Εἰς τοιαύτην δαιμονικήν κατάστασιν οὔτε οἱ Φαρισαῖοι ἐπί τῆς ἐποχῆς τοῦ Χριστοῦ δέν πιστεύω νά εἶχαν φθάσει! Πρόκειται διά τό γνωστόν «κτύπημα ἐκ δεξιῶν».
60 σχόλια:
Αχ πάτερ Γεώργιε...ενώ ξέρεις ενώ το βλέπεις..ενώ το ζεις από μέσα...ενώ το βιώνεις και σε πονάει..εμμένεις..
Τά λόγια αὐτά τοῦ π. Γεωργίου καθιστοῦν τίς ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ καί τίς ΠΡΩΤΟΚΑΘΕΔΡΙΕΣ τῶν Π/Ητῶν ἐξ ἴσου ὑπεύθυνες πράξεις μέ αὐτές τῶν Οἰκουμενιστῶν γιά τήν κατάργησιν τῆς Ὀρθοδοξίας. Μέχρι καί τίς ἀρχές τῆς δεκαετίας τοῦ 1970, ἤ ἔστω μέχρι καί τόν Δεκέμβριον τοῦ 2014, ὁπότε ἡ Σύνοδος τοῦ κ. Καλλινίκου προσεχώρησεν εἰς τήν αἵρεσιν τῶν ΘΝΠ, τό Πάτριον Ἑορτολόγιον ἀπετέλει μίαν ἐλπίδα γιά ἐπιστροφήν τῆς Ἐκκλησίας έἰς τό πρότερον κάλλος της. Τώρα ἀμφιβάλλω ἄν ὑπάρχῃ ἔστω καί εἷς Ὀρθόδοξος Ἐπίσκοπος εἰς τήν Ἑλλάδα.
Πλανεμένο το παλαιοημερολόγιτικο σχόλιο του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου!
Υπάρχουν Ορθόδοξοι Επίσκοποι στην Ελλάδα! Και όχι μόνο ένας!
Μόνο που δεν ανήκουν στο παλαιοημερολογίτικο σχίσμα!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
Ο π. Γεώργιος Μεταλληνός είναι Αντιοικουμενιστής και ανήκει στην Εκκλησία!
Όχι σε σχίσματα!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
Ο π. Γεώργιος Μεταλληνός όπως και ο γ. Παίσιος κοινωνεί με Αιρετικούς ψευδΕπισκόπους γι αυτό ανήκει στην ΨευδΕκκλησία του Οικουμενισμού.
Δημήτριε :
Η Εκκλησία του Χριστού ως κοινωνία Προσώπων εν Αληθεία και Αγάπη, αυτοπροσδιορίζεται μέσω ενός κειμένου που λέγεται Ομολογία / Σύμβολο Πίστεως και μέσα όχι από ΦΕΚ, Μητρώα, Διευθύνσεις Υπουργείων κτλ κτλ...
Σε κάθε περίπτωση, ας εφαρμόσουν πρώτα οι ΖΗΛΩΤΑΡΕΣ τους Ιερούς Κανόνες στον εαυτό τους και μετά βλέπουμε .....
Αυτή θα είναι η προπαγάνδα της Κρατικής Εκκλησίας όταν θα έρθει το σφράγισμα του αντιχρίστου. Θα λένε τα "Εκκλησιαστικά" όργανα του θηρίου πως "η Εκκλησία έχει νόμους και Ιερούς κανόνες και έχουν ανωτέρα ισχύ εκ των νόμων του Κράτους και του αντιχρίστου. Οπότε τα χάραγμα του θηρίου δεν θα πιάνει λόγω της προσκόλλησης στις επιταγές των Ιερών κανόνων και των νόμων".
.
Μαρίνε ΜΗΝ μπερδεύεις άσχετα πράγματα.
Και εξηγούμαι :
Το χάραγμα του Αντίχριστου είναι βλασφημία απέναντι στο Άγιο Πνεύμα καθώς η έννοια του Προσώπου (θεμελιώδης Αγιογραφική και Αγιοπατερική έννοια) με το χάραγμα (είτε σε προδρομικό στάδιο είτε σε τελικό στάδιο) παύει πλέον να υπάρχει.
Μήπως τα Σωματεία κατήργησαν την έννοια του Προσώπου ?
Μήπως τα ΘΝΠ κατήργησαν την έννοια του Προσώπου ?
Τα ΘΝΠ κστηργησσν το πρόσωπο του Χριστού εφόσον ίδρυσαν και φόρεσαν το πρόσωπο του αντιχρίστου Κράτους.κανένα υγιές σώμα δεν έχει δύο πρόσωπα. Το υγιές σώμα έχει μόνο ένα πρόσωπο, αυτό Του Χριστού.
Τα ΘΝΠ είναι βλασφημία στο πρόσωπο Του Χριστού διότι το καταργούν, εφόσον αποδέχονται οι Εκκλησιαστικοί να γίνονται αιρετικοί μέσω της αποδοχής του νομικού καθεστώτος του Κράτους που τους ονομάζει γνωστή θρησκεία και όχι Αγία Εκκλησία.
Για τα σωματεία γράφτηκαν πολλά ενάντια όμως ο καρπός των αντιχρίστων σωματείων ξεκαθάρισε από τον καρπό των αντιχρίστων ΘΝΠ.
Η πρώτη πτώση έφερε την δεύτερη μεγάλη πτώση.
Το ο, τι είναι αληθές πως τα ΘΝΠ πλήττουν την Ορθόδοξη ομολογία, την υποστήριξαν και οι Εκκλησιαστικοί ΓΟΧ ΘΝΠ, ήτοι ο Κος Φώτιος ο Κος Γερόντιος ο Κος Χρυσόστομος Αττικής, με τα ασύστολα ψέμματα που είπαν στο ποίμνιο για να συλλεχθουν που υπογραφές.
Εαν έχεις ορθόδοξη αλήθεια στα ΘΝΠ δεν παραμυθιαζουν τον λαό με ψέμματα του τύπου δεν είμαστε στο τμήμα των ετεροδόξων ήτοι των αντιχρίστων.
Το συνεχές αέναο ασύστολο ψεύδος τους αποδεικνύουν περίτρανα τον ψυχικό θάνατο και την αίρεση των ΓΟΧ ΘΝΠ.
"Τα ΘΝΠ κστηργησσν το πρόσωπο του Χριστού"
Ξαναδιάβασε αυτό που έγραψες και μετανόησε. Πήγαινε στον πνευματικό σου και θα σου πει γιατί τον λόγο !
"Η πρώτη πτώση έφερε την δεύτερη μεγάλη πτώση....."
Ώστε η πτώση άρχισε από το 1924 ? Δηλαδή υποστηρίζεις ότι παράλληλα με την πτώση των Νγτων, έπεσαν και οι ΓΟΧ ?
Επομένως κατά τα λεγόμενά σου η ιερωσύνη στην Ελλάδα είναι εξαφανισμένη από το 1924 (η πτώση περί πίστεως δεν μπορεί να διαχωριστεί σε μικρή και μεγάλη !)
Επομένως Μαρίνε ποιος πνευματικός σου έδωσε συγχώρεση ? Από που έλαβε την ιερωσύνη ο πνευματικός σου ?
Αν ισχύουν αυτά που λες, ισχύει και το παρακάτω LINK :
https://www.scribd.com/document/340520640/%CE%97-%CE%A3%CE%A9%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%95%CE%99%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%99%CE%97%CE%A3%CE%99%CE%A3-%CE%A4%CE%97%CE%A3-%CE%95%CE%9A%CE%9A%CE%9B%CE%97%CE%A3%CE%99%CE%91%CE%A3-%CE%93-%CE%9F-%CE%A7-%CE%95%CE%9B%CE%9B%CE%91%CE%94%CE%9F%CE%A3-%CE%95%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%99-%CE%9D%CE%95%CE%A9%CE%A4%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CE%A3-%E1%BC%A8-%CE%91%CE%99%CE%A1%CE%95%CE%A3%CE%99%CE%A3
Αν ισχύει Μαρίνε το παρακάτω LINK :
https://www.scribd.com/document/340520640/%CE%97-%CE%A3%CE%A9%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%95%CE%99%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%99%CE%97%CE%A3%CE%99%CE%A3-%CE%A4%CE%97%CE%A3-%CE%95%CE%9A%CE%9A%CE%9B%CE%97%CE%A3%CE%99%CE%91%CE%A3-%CE%93-%CE%9F-%CE%A7-%CE%95%CE%9B%CE%9B%CE%91%CE%94%CE%9F%CE%A3-%CE%95%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%99-%CE%9D%CE%95%CE%A9%CE%A4%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CE%A3-%E1%BC%A8-%CE%91%CE%99%CE%A1%CE%95%CE%A3%CE%99%CE%A3
Είσαι υποχρεωμένος επίσης να ενημερώσεις τους αναγνώστες του blog από που βρήκε την Αποστολική Διαδοχή ο Επίσκοπος που χειροτόνησε τον πνευματικό σου, ο οποίος και κάλυψε πνευματικά την πτώση σου....
Για λέγε λοιπόν.....
Ο πνευματικός του κ.Ριτσουδη αν δεν κάνω λάθος είναι Αγιορείτης Γρηγοριατης,χειροτονημενος από νεοημερολογιτη επίσκοπο όταν κοινοβιαζε στην Γρηγορίου.αργοτερα έκοψε το μνημόσυνο του πατριάρχη και κοινωνεί με τους γοχ Καλλινίκου.γνωριζω ωστόσο ότι ο συγκεκριμένος δεν αρνείται την παροχή μυστηρίων και σε νεοημερολογιτες
10 Οκτωβρίου 2019 - 5:51 π.μ.
Δεν γνωρίζω αν αληθεύει αυτό που λέτε, αλλά αν αληθεύει πώς το δέχεται αυτό ο ΖΗΛΩΤΗΣ Μαρίνος ?
Αν αληθεύει ποιο ;
Επειδή δεν αντιλαμβάνεσαι την κουβέντα, έγραψα για την πρώτη πτώση των σωματείων ΓΟΧ, σύμφωνα με το καταστατικό που έθεσαν την Εκκλησία ΓΟΧ Ελλάδος ως σωματείο
και αυτή η πρώτη πτώση ήταν που έφερε την δεύτερη πτώση των αιρετικών θρησκευτικων νομικών προσώπων.
Τα υπόλοιπα είναι προσωπικά μου και δεν αφορούν εσένα.
Επιμένω πως ο Κρατικός αιρετικός Σεργιανισμός κατήργησαν στα θρησκευτικά νομικά πρόσωπα το πρόσωπο Τού Χριστού.
Οφείλεις λοιπόν να γράψεις γιατί είμαι λάθος, τα υπόλοιπα περί μετανόησε είναι των εντυπώσεων για τους αφελής.
Μην παραμυθιαζεις τον κόσμο ντροπή σου ανώνυμε.
Πες μου σε τι έγκειται το "παραμυθιασμα"; Για την χειροτονία του είναι γνωστόν ότι χειροτονήθηκε στην Γρηγορίου από επίσκοπο του Πατριάρχη (νεοημερολογιτη άρα) ,ενώ για την παροχή μυστηρίων σε νεοημερολογιτες είμαι ζωντανό παράδειγμα. Αποκλεισμένος λόγω κακοκαιρίας στην περιοχή της Σιμωνόπετρας,και εφόσον δεν υπήρχε η δυνατότητα να μείνω στο μοναστήρι,βρήκα φιλοξενία στον π.Γρηγοριο στ ο κελί της Αγίας Τριάδας.εκει μου πρότεινε να εξομολογηθω αν θέλω ,αν και ανέφερα ότι είμαι νεοημερολογιτης. Αν κάνω λάθος ότι είναι ακόμα,πνευματικός σου,σου ζητώ συγγνώμη
Χάχα σε έπιασαν οι αβρότητες ανόητε και μιλάς στον πλυθηντικο τον συκοφαντη, τον ψεύτη;
Μπορεί να είναι και δικό σου είναι το σχόλιο.
Καταρχήν δεν είναι πλέον πνευματικός μου, ήταν πριν λίγα χρόνια, μέχρι έφυγε για το Αγιον Ορος, δεύτερον είναι χειροτονία του Αρχιεπισκόπου Αυξεντίου, όχι νεοημερολογιτου. Ήταν στην Ιερά Μονή Γρηγορίου μέχρι που ο Αθηναγόρας "σήκωσε" τα ανάθεματα.
Εάν δεν είσαι σίγουρος μην γράφεις, διότι με τα ψέμματα δίνεις τροφή σε αυτούς που διαστρευλωνουν την Αλήθεια. Μην δίνεις τροφή στους κλέφτες. Γράψε μόνο την αλήθεια. Ο Θεός να σε έχει καλά.
Το ψέμα αμέσως το αρπάζεις αδιαπραγμάτευτα, ανεξεταστα να το κάνεις σημαία ανόητε.
Εισαι τοσο σκοτισμενος
κι αυτο προέρχεται απο την εμπάθεια, προερχεται απο την ΜΗ ειλικρίνεια κι αυτο ειναι σημα κατατεθέν αιρετικου ανθρωπου που ψαχνει να βρει επιχειρήματα φαντασματα ωστε να δικαιωθεί. Ακριβως οπως ο δασκαλος σου ο διάβολος.
Ὡς γνωστόν, ὅταν οἱ εἰδωλολάτραι αὐτοκράτορες ὡδηγοῦσαν τούς Χριστιανούς εἰς τό μαρτύριον, τούς ἔδιναν τήν ἐπιλογήν νά θυσιάσουν ὀλίγον θυμίαμα πρός τούς «θεούς» καί ν' ἀφεθοῦν ἐλεύθεροι. Πολλοί τότε τούς ὑπενθύμιζον τήν Ἰησουϊτικήν στάσιν, ἤτοι νά θυσιάσουν μέν φανερά, γιά νά γλυτώσουν τό μαρτύριον, ἀλλά «βαθειά στήν ψυχήν των» νά ἔχουν τόν Χριστόν!!! Ἔτσι, μέ τόν «ἔξυπνον» αὐτόν τρόπον, θά ἦτο «καί ὁ σκύλος χορτᾶτος καί ἡ πίττα ὁλόκληρη», κατά τό δή λεγόμενον! Καί οἱ μέν ἀληθινοί Χριστιανοί ἐπέλεγον νά μαρτυρήσουν, οἱ δέ ψευδο-χριστιανοί ἐπέλεγον νά παίξουν θέατρον καί νά γλυτώσουν. Αὐτό ἀκριβῶς συμβαίνει σήμερα μέ τούς ΘΝΠοινίτας (ὁ εὔστοχος αὐτός ὅρους εἶναι τοῦ ἀδελφοῦ Μαρίνου). Δέχονται μέν ἰησουιτικῶς ὅτι δέν εἶναι δογματικῶς ἡνωμένοι μέ τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, ὅτι ὅλες οἱ θρησκεῖες πού ἱδρύουν 3 τοὐλάχιστον ΘΝΠ εἶναι «ἐκκλησίες» (αὐτοί ξεπέρασαν κατά πολύ τούς Κολυμπαριστάς!), ὅτι ὁ Καῖσαρ ἔχει τό δικαίωμα νά τούς καταργήσῃ, ἄν ὁ ἀριθμός τῶν μελῶν τοῦ ΘΝΠ μειωθῇ κάτω τοῦ 100, καί νά δώσῃ τούς ναούς, τά μοναστήρια καί τά ἄλλα περιουσιακά των στοιχεῖα στόν Βαρθολομαῖον (αὐτό εἶναι τό σχέδιον!) καί ἄλλα τέτοια φοβερά, ἀλλά ταυτοχρόνως παριστάνουν καί τόν ὁμολογητήν καί τούς ἐλεγκτάς τῶν πάντων, μοιράζοντας μάλιστα ἀφειδῶς εἰρωνεῖες καί ὕβρεις πρός τούς ἄλλους, ὅπως «σιχάματα»!!! Εἰς τοιαύτην δαιμονικήν κατάστασιν οὔτε οἱ Φαρισαῖοι ἐπί τῆς ἐποχῆς τοῦ Χριστοῦ δέν πιστεύω νά εἶχαν φθάσει! Πρόκειται διά τό γνωστόν «κτύπημα ἐκ δεξιῶν».
Μαρίνε γράφεις:
"Επειδή δεν αντιλαμβάνεσαι την κουβέντα, έγραψα για την πρώτη πτώση των σωματείων ΓΟΧ, σύμφωνα με το καταστατικό που έθεσαν την Εκκλησία ΓΟΧ Ελλάδος ως σωματείο
και αυτή η πρώτη πτώση ήταν που έφερε την δεύτερη πτώση των αιρετικών θρησκευτικων νομικών προσώπων."
Η πτώση στα της Πίστεως δεν έχει διαβαθμίσεις.
Ή είσαι πεπτωκώς ή δεν είσαι.
Επομένως από την στιγμή που (σύμφωνα με εσένα) οι ΓΟΧ έπεσαν όταν ήταν σωματείο, αυτό σημαίνει πλήρης απουσία Αποστολικής Διαδοχής και Χάριτος με ότι αυτό συνεπάγεται.
Η ερώτηση για τον πνευματικό σου δεν εμπίπτει στα προσωπικά δεδομένα για τους εξής λόγους :
- Δεν ζητάω να μάθω όνομα.
- Αν είχε χειροτονία από Νγτη "Επίσκοπο" πολύ απλά είναι απλός λαϊκός, οπότε από που έλαβες συγχώρεση ?
- Αν είχε χειροτονία από ΓΟΧ Σωματειακό Επίσκοπο (που σύμφωνα με εσένα είναι πεπτωκώς στην Πίστη) πάλι είναι απλός λαϊκός, οπότε από που έλαβες συγχώρεση ?
Επομένως με βάση τα ανωτέρω, και μετρώντας με την ίδια μεζούρα που μετράς, εξακολουθείς να είσαι πεπτωκώς, οπότε ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΙΑ ΝΑ ΟΜΙΛΗΣ (ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙΣ) ΠΕΡΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ...
Δημήτριε 10 Οκτωβρίου 2019 - 6:55 π.μ.
Η Ρώσικη Εκκλησιά πριν τον Στάλιν ποια Νομική Μορφή είχε ?
Γιατί σε πείραξε Δημήτριε που κατονομάζω σίχαμα, το αιρετικό σίχαμα τον Ειρηναίο ?
ΥΓ: Δίπλα στη λέξη σίχαμα, βάζω πάντα την λέξη αιρετικός για να μην θεωρηθεί προσωπική προσβολή...
Ο Αρχιεπισκόπος Αυξέντιος δεν ήταν σωματειακος Αρχιεπίσκοπος.
Δεύτερον έγραψα για πτώση, και όχι κατά την δική μου γνώμη αλλά για την γνώμη των πατέρων. Κυκλοφόρησε ένα βιβλίο του Μοναχού Αυγουστίνου του Αγιοβασιλειατη, που γράφει επακριβώς περί πτώσης. Συμφωνώ στα γραφόμενα αυτού.
Γράφεις :
Η πτώση στα της Πίστεως δεν έχει διαβαθμίσεις.
Ή είσαι πεπτωκώς ή δεν είσαι.
Απαντώ : Αυτά που γράφεις είναι των Ματθαϊκών, διότι
Υπάρχει και η περίπτωση όπως της αλλαγής του εορτολογίου που δεν είναι τόσο σίγουρο το μέγεθος, σύμφωνα με την Εκκλησιολογία του πρώην Φλωρίνης, και αναμένεις τη Σύνοδο να αποφανθεί.
Γράφεις :
Επομένως από την στιγμή που (σύμφωνα με εσένα) οι ΓΟΧ έπεσαν όταν ήταν σωματείο, αυτό σημαίνει πλήρης απουσία Αποστολικής Διαδοχής και Χάριτος με ότι αυτό συνεπάγεται.
Απαντώ : Δεν ήμουν με τους Σωματειακούς, ο Παπά Γρηγόρης μνημόνευε Αθανάσιο Λαρίσης στα Πετράλωνα, μόνο όταν έφυγε πήγα με τον Επίσκοπο Θεοδόσιο στην Αγία Υπαπαντή Πειραιά, δεν ήταν με τους Σωματειακούς, δεν τα είχε υπογράψει, η δική του μαρτυρία είναι αυτή, ήταν όμως στη Σύνοδο του Καλλινίκου, όπου παρέμεινα μέχρι τον Ιανουάριο του 2016, και έφυγα τρέχοντας λόγω αιρετικών κρατικών κοινοτήτων.
Από τότε παραμένω αποτειχισμένος σε καθόλα Ορθόδοξο Αγιώτατο Πνευματικό.
Τελος η κουβέντα, μετά πρώτης και Δευτέρας νουθεσιας παραιτού.
Της όλης απορρόφησης της Εκκλησίας από την πολιτεία τα γράφει με λεπτομέρειες ο Μάννης και ο Αντώνιος ο αδελφός.
Μαρίνε 10 Οκτωβρίου 2019 - 7:12 π.μ.
Όλες αυτοί οι Ιεροί Ναοί :
- Στα Πετράλωνα
- Αγία Υπαπαντή Πειραιώς
Ποια ακριβώς ήταν η Νομική τους Μορφή ? Αν ήταν σωματεία, τότε ο Ιερέας που λες είχε ΑΜΕΣΗ κοινωνία και προφανώς κοινό Ποτήριο με Σωματειακούς λαϊκούς ! Οπότε ΜΗΔΕΝ ΑΠΟ ΜΗΔΕΝ = ΜΗΔΕΝ
Ποια θα ήταν η γνώμη σου αν ένας "αποτειχισμένος" Ιερέας από ΓΟΧ ΘΝΠ, ξαφνικά λειτουργούσε σε Ναό και ήταν κοινωνικός με λαϊκούς "ΘΝΠοινίτας" ?
Για να τελειώσει το γαϊτανάκι πες μας ο τωρινός ΑΓΙΩΤΑΤΟΣ πνευματικός σου από ποιον έχει χειροτονηθεί (και πόσες φορές) ?
Γράφεις Μαρίνε
"Απαντώ : Αυτά που γράφεις είναι των Ματθαϊκών"
Εσύ λοιπόν προφανώς έχεις Κυπριανίτικη εκκλησιολογία, έτσι δεν είναι ?
Όχι βέβαια, την Εκκλησιολογία του πρώην Φλωρίνης, κάτι που είναι καινοτομία και όχι ξεκάθαρη αίρεση, όπως ο Άγιος πρώην Φλωρίνης είναι πρέπον να συγκληθεί Σύνοδος για την διερεύνηση και περαιτέρω διευθέτηση.
Ο οικουμενισμός δεν έχει κάτι νέο προς διερεύνηση, έχει μαζευτεί όλες οι καταδικασμενες αίρεσης με τα ανάθεματα στα κεφάλια τους να ενωθούν ισοκυρα και ισάξια με την Αγία Εκκλησία.
Εσυ ασπάζεσαι τον Κυπριανιτισμό, αφού έχεις κοινωνία με αυτούς, γράφεις και Πιστεύεις σαν Ματθαικός, και είσαι στην Πίστη Σεργιανιστης νομικός οικουμενιστής αιρετικός αφού προκρινεις τα αιρετικά ετερόδοξα πρόσωπα.
Δηλαδή με άλλα λόγια, εάν εσύ πιστεύεις έτσι, κάνεις τέτοιο έργο, βγάζεις σε αχρηστία τον διάβολο, δεν χρειάζεται να κάνει αυτός τίποτα.
Η χαρά του διαβόλου είσαι...
Το ξαναγράφω,
8:15 π.μ.
Πάλι ψεύδεσαι και διαστρεβλώνεις την Αλήθεια.
Άλλο το σωματείο των Ιερών Ναών που είναι η περιουσία και άλλο το σωματειακο της Αγίας Εκκλησίας που είναι η ισοστοιχιση Αγίας Εκκλησίας και κρατικού σωματείου.
Τα περί πνευματικού δεν σε αφορούν κοίτα τα χάλια σου από εκεί που κοινωνας και όταν θελήσεις να αποτειχιστείς τότε θα σου πω, έλα μαζί μου.
Μαρίνε 10 Οκτωβρίου 2019 - 8:11 π.μ.
Γράφεις :
"Όχι βέβαια, την Εκκλησιολογία του πρώην Φλωρίνης, κάτι που είναι καινοτομία και όχι ξεκάθαρη αίρεση, όπως ο Άγιος πρώην Φλωρίνης είναι πρέπον να συγκληθεί Σύνοδος για την διερεύνηση και περαιτέρω διευθέτηση. "
Να με συγχωρείς αλλά το παραπάνω που γράφεις ΔΕΝ βγάζει λογικό νόημα. Πες του πνευματικού σου να σου στέλνει πιο καθαρά τα μηνύματα που μεταφέρεις και να το ξανα-γράψεις!
Εγώ ασπάζομαι την ΟΜΟΛΟΓΙΑ και την Εκκλησιολογία της Εκκλησίας ΓΟΧ Ελλάδος, και όχι την παραποίηση που προσπαθούν να επιφέρουν ορισμένοι λαϊκοί ή κληρικοί ιστολόγοι.
Το γεγονός ότι υπάρχουν μέσα στην ΕΚΚΛΗΣΙΑ κάποιοι λαϊκοί ή κληρικοί που είναι ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ Κυπριανίτες, και οι οποίοι κατά την γνώμη μου προσπαθούν να διασαλεύσουν την Γνήσια Ορθόδοξη ΟΜΟΛΟΓΙΑ και Εκκλησιολογία, αυτό ΔΕΝ με καθιστά Κυπριανίτη. Απλά αυτοί μεταλαμβάνουν εις Κρίμα και Κατάκριμα.
Για τα ΘΝΠ και περί Σεργιανισμού τα είπαμε :
Η Εκκλησία ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ με την ΟΜΟΛΟΓΙΑ / ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ και μέχρι εκεί.
Επίσης Μαρίνε σε παρακαλώ να μας ενημερώσεις για το παρακάτω :
Ο ΑΓΙΩΤΑΤΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΣΟΥ, σε τι Αντιμνήσιο λειτουργεί ? Ποιος το έχει υπογράψει ?
Ευχαριστώ !
Επίσης Μαρίνε σε παρακαλώ να μας ενημερώσεις για το παρακάτω :
Τον καθαγιασμό της Αγίας Τράπεζας επί της οποίας λειτουργεί Ο ΑΓΙΩΤΑΤΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΣΟΥ, ποιος Κανονικός Επίσκοπος τον έχει τελέσει ?
Δυστυχώς για εσένα αυτό που είναι ακατανόητο, για εμένα είναι ξεκάθαρο, και είναι ανοησία να πιστεύεις πως είμαι φερέφωνο άλλου.
Όσα γράφονται είναι δική μου γνώμη, και γράφονται εν αλήθεια, καθώς δεν κατάφερες Χαριτι Θεού, ούτε στο ελάχιστο να ανατρέψεις.
Πουθενά δεν έγραψες ούτε εσύ ούτε άλλοι που υπάρχουν λάθη στο σκεπτικό μου.
2ον Εσυ μονος σου ομολογεις οτι εισαι σε νοθευμένη Σύνοδο. Δηλαδή ο καθένας πιστεύει ο τι θέλει, όπως και εσύ, όπως σου έγραψα προηγουμένως, πιστεύεις και γράφεις όπως οι Ματθαϊκοι, κοινωνάς από τους Κυπριανίτες, και τους νομικούς οικουμενιστές, και έχετε κοινωνία και με τον Αγαθάγγελο, που τόσα έχουν γραφτεί.
Βλέπεις τι συμβαίνει όταν έρθει η κάτω βόλτα στα της Πίστεως;
Οι κληρικοι και λαικοι ιστολογοι που γραφεις εχουν την γραμμή και την άδεια των επισκοπων για τις αιρεσεις που προπαγανδίζουν.
Και εσύ εφόσον κοινωνας από αυτό το σώμα συμμετέχεις στην αυτή προπαγάνδα, διότι η Πίστης του Αγίου Συμβόλου της Πίστεως θα πρέπει να είναι ανόθευτη στους πιστούς και στους λαϊκούς σε όλο το Εκκλησιαστικό σώμα λόγω και έργο.
Εάν είναι νοθευμένη στους μεγαλόσχημους, και στους μικρόσχημους με την ανοχή όλων, είναι νοθευμένη παντού, και σε εσένα εφόσον είναι εν γνώση σου
Τελος, το γνήσιο σύμβολο της Πίστεως απαγγέλει και ο Βαρθολομαίος όμως στα έργα άλλα κάνει.
Για τον πνευματικό μου, θα σου απαντήσω όταν θέλεις να αποτειχιστείς από αυτή την Σύνοδο, και θελήσεις να έρθεις μαζί μου. Τώρα δεν χρειάζεται είναι καθαρή περιέργεια από την πλευρά σου.
Ούτε αυτό σε αφορά, κοίτα το δοκάρι στο μάτι σου και μην ψάχνεις να ενοχοποιείς άλλους. Φτιάξε τον εαυτόν σου, και άσε τα υπόλοιπα.
Δεν σε αφορά...Τελος
Και μια ερώτηση, από εμένα.
Όταν εγινε η ενωση των Κυπριανιτων των ενισταμένων, με τους ΓΟΧ του Κου Καλλινίκου ήταν νόμιμη αυτή η ένωση;
Εάν ήταν νόμιμη γιατί εάν όχι πάλι γιατί.
Μαρίνε,
Το γεγονός ότι υπάρχουν πλανεμένοι και αμετανόητοι μέσα στην Εκκλησία αυτό δεν καθιστά την Εκκλησία αιρετική.
Η Εκκλησία εκφράζετε πάντοτε και μόνο ΣΥΝΟΔΙΚΩΣ μέσω του αρμόδιου Εκκλησιαστικού οργάνου.
Τα "επιχειρήματά σου" καταρρίφθηκαν ΟΛΑ και το μόνο που απέμεινε είναι η άρνησή σου να αποκαλύψεις τον ΑΓΙΩΤΑΤΟ και συνάμα μυστικό υποβολέα σου.
Αυτά που σου ζητάω να "αποκαλύψεις" είναι τα άκρως στοιχειώδη προκειμένου κάποιος λογικός άνθρωπος να βγάλει άκρη για το που βρίσκεσαι σε δογματικό-εκκλησιολογικό επίπεδο, από την στιγμή μάλιστα που προσκαλείς κάποιον να σε ακολουθήσει.... (έγραψες "έλα μαζί μου.")
Περιμένουμε λοιπόν να μας πεις.....
ΥΓ:
Να ζητήσω λοιπόν την βοήθεια του κοινού....
Όποιος αδελφός βγάζει άκρη με την πρόταση :
"Όχι βέβαια, την Εκκλησιολογία του πρώην Φλωρίνης, κάτι που είναι καινοτομία και όχι ξεκάθαρη αίρεση, όπως ο Άγιος πρώην Φλωρίνης είναι πρέπον να συγκληθεί Σύνοδος για την διερεύνηση και περαιτέρω διευθέτηση. "
Ας μου πει και εμένα για να απαντήσω στον Μαρίνο....
Μαρίνε 10 Οκτωβρίου 2019 - 9:31 π.μ.
Ρώτα το ΑΓΙΩΤΑΤΟ υποβολέα σου και θα σου πει !
βαρβερη
διαφωνείς με λίγους ΓΟΧ Όπως έγραψες σε ανω σχόλιο αλλα στην ουσία ειναι το 90% της αγιοτατης συνοδου σου
Το γραφει καθαρά το κείμενο του 2014.
Δογματική νιπτω τας χειρας μου.
Δεν διαβεβαιώνω
Εσυ απο ποιά μεριά του ποτηριού κοινωνας; απο την δώθε η την κείθε με τους ομοίους;
Καλησπέρα ευλογείτε 10 Οκτωβρίου 2019 - 9:42 π.μ.
Περί του : Δεν διαβεβαιώνω
Καλὸ θὰ ἦταν νὰ ἀποφεύγεται ἡ ἀποσπασματικὴ κατανόηση καὶ χρήση αὐτῶν, καθὼς καταλήγουμε ἔτσι σὲ ἐσφαλμένα συμπεράσματα. Η φράση "δὲν διαβεβαιοῖ" ποὺ ὑπερτονίζεις, ἀνήκει στὴν παράγραφο 6 τοῦ ΣΤ΄ Κεφαλαίου τοῦ Ἑνωτικοῦ Ἐκκλησιολογικοῦ Κείμενου μὲ τίτλο:
«Ἡ Ἐπιστροφὴ στὴν Γνησία Ὀρθοδοξία» καὶ ἀναφέρεται προφανῶς στὴν Π Ο Ι Μ Α Ν Τ Ι Κ Η ἀντιμετώπιση ὅσων ἀδελφῶν ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ἀπὸ τὴν Αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ στὴν Γνησία Ὀρθοδοξία.
Ἡ φράση «δὲν διαβεβαιοῖ» δὲν μπορεῖ νὰ κατανοηθεῖ, παρὰ μόνον σὲ συνάρτηση μὲ τὰ προηγούμενα καὶ τὰ ἑπόμενα. Μέχρι καὶ ὑποσημειώσεις ὑπάρχουν γιὰ καλύτερη καὶ ὀρθὴ κατανόηση τῶν γραφομένων.
Συνεπῶς, τί ἄλλο χρειάζεται νὰ ποῦμε ἐμεῖς, λαϊκοὶ ὄντες, γιὰ ζητήματα πού εἶναι τῶν Ποιμένων;
Αυτό που εγραψαν οι ΓΟΧ για την κάρτα πολίτη το 2015
Η σύνοδος Βεβαιωνει οτι δεν υπάρχει πρόβλημα
Οπως βλεπεις 2 τα μέτρα
10 Οκτωβρίου 2019 - 9:55 π.μ.
Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο ?
Το εκκλησιολογικό κείμενο και το "δὲν διαβεβαιοῖ" δεν αφορά τις ταυτότητες.
Οι ταυτότητες είναι τελείως ξεχωριστό θέμα.
Αλλά εκεί βεβαίωσε η σύνοδος.
Αυτό είναι το θέμα
Καλά αυτός ο παπά Γρηγόρης λειτουργούσε στα Πετράλωνα και μνημόνευε επίσκοπο από τη Λάρισα;;;;;;;;;;Αφού ήταν στους Γοχ Καλλινίκου γιατί δεν μνημόνευε τον επιχωριο μητροπολίτη;
Διάκονος πάντως χειροτονήθηκε στη Γρηγορίου. Πρεσβύτερος ίσως έχεις δίκιο αν και νομίζω ότι πάλι στη μονή χειροτονήθηκε
Βαρβερης
Δες στο εν τουτο νίκα άρθρο του Ν.Μαννη.
Απαντηση στο
Παλαιοημερολογιτικο ζήτημα
Τα λέει όλα.
Ερρωσθε
Μεμονωμένη θέση ενός λαϊκού άνευ σημασίας.
Λάθος
Ειναι διδάσκαλος της Εκκλησίας ΓΟΧ
Θα κηρύττει απο το επόμενο έτος στον Κολωνό για θεολογικά ζητήματα.
Το ανάρτησε το ίδιο ιστολόγιο από την μητροπολιτική σελίδα Ωρωπού και φυλής η οποια τον ονομάζει Διδασκαλο.
Απευθυνσου στον ιστολόγο να το διασταυρώσεις.
Η ανάρτηση νομιζω λέγεται ανακοίνωσεις της εκκλησισς μας
Είναι δάσκαλος σε σχολείο ο άνθρωπος...
Το εκπαιδευτικός θα ήταν πλήρες.
Το Διδάσκαλος παραπέμπει στο Ραβι.
Για την οικονομία του λόγου το Προσπερνώ και επισημαίνω οτι
Θα διδάσκει θεολογία σε κληρικούς και λαϊκούς με μητροπολιτική άδεια.
Έχει γράψει και καναδυο φορές οτι οι εργασιες του (κυπριανισμος) ειναι με ευλογία πνευματικού.
Δημοκρατια εχουμε
Οτι θέλεις πιστεύεις
Με το ζόρι δεν...
Ερρωσθε
Ε βέβαια αν διδάξει ο Νικόλαος θεολογία σε κληρικούς και λαϊκούς είναι ξεκάθαρη περίπτωση για εφαρμογή του 15ου Κανόνα της ΑΒ Συνόδου !
Τι να πει κανείς...Είστε για γέλια...
Κ.βαρβερη εφ όσον με τον κ.Μανη ανήκετε στην ίδια σύνοδο θα μπορούσατε να μας πείτε ποιες οι διαφορές σας,για να μπορούμε να παρακολουθήσουμε τα σχόλια εκατέρωθεν; Εννοείται πως η ερώτηση είναι καλοπροαίρετη
Βαρβερης
Δόξα τον Θεό άλλοι κατάλαβαν ποιός είναι για γέλια και για κλάματα.
Τελείωσε ο χρόνος μου με εσένα
Εσείς σε ποια Σύνοδο ανήκετε? Όταν απαντήσετε θα σας απαντήσω.
Ειρήνη ημίν! Με τις συνεχείς αντιπαραθέσεις ,χαρά έχει μόνο ο αντίδικος!
Ηλίας Καταγής 11 Οκτωβρίου 2019 - 2:11 π.μ.
ΑΜΗΝ ! ΓΕΝΟΙΤΟ !
Δημοσίευση σχολίου