Αγαπητέ μοι κ.
Σωτηρόπουλε, δεν θα επανερχόμουν, εάν δεν είχες σημειώσει στο σχόλιό σου («Ο
Σταυρός», Δεκ. 94, σ. 198) μερικά ξένα προς την Παράδοσιν της Ορθοδοξίας μας.
Στο ανωτέρω σχόλιον θαυμάζεις τους «ορώντας», όπως τους αποκαλείς, δηλαδή τους
προορατικούς, ως λένε οι πολλοί, όπως τον π. Παϊσιον, π. Πορφύριον και άλλους.
Και τονίζεις εν συνεχεία, ότι οι ανωτέρω Γέροντες ουδέποτε συνεβούλευσαν τους
πιστούς του νέου ν΄ ακολουθήσουν το παλαιόν ημερολόγιον. Γιατί μήπως τους
συνεβούλευσαν ποτέ κάτι που να τους προστατεύη από τας αντορθοδόξους ενεργείας
του Οικουμενικού πατριάρχου και των δορυφόρων του; Ουδέποτε! Δια θέματα πίστεως
ετήρουν σιγήν, σιγήν ένοχον και κατάκριτον κατά τους αγίους Πατέρας. Ωμίλουν
όμως κατά κόρον περί προσευχής και ελεημοσύνης, πορευόμενοι χιλιόμετρα δια να
βρουν ύδατα ποιότητος υπό την γην και κρυμμένους θησαυρούς (!), αδιαφορούντες
δια τον συλούμενον θησαυρόν της Ορθοδοξίας υπό των δήθεν φυλάκων της!
Δεν έχαναν δε ευκαιρίαν να προτρέπουν τους πιστούς να υπακούουν στην Εκκλησίαν, τον Οικουμενικόν δηλαδή πατριάρχην, τον Ιάκωβον Αμερικής τον Παρθένιον Αλεξανδρείας, τον Σωτήριον Καναδά και τον Στυλιανόν Αυστραλίας και όλους τους κοινωνούντας με αυτούς. Σύμφωνα με την τακτική τους αυτή, ούτε εσύ έπρεπε να ελέγξης τον Αυστραλίας Στυλιανόν ή τον Σωτήριον Καναδά, όπως δεν το έπραξαν και οι «ορώντες» σου! Λησμονείς ότι ο π. Παϊσιος ερωτηθείς υπό δημοσιογράφου «πως βλέπει την παρουσίαν του Βαρθολομαίου εις τον οικουμενικόν Θρόνον», του Βαρθολομαίου επαναλαμβάνω, του αφορίσαντός σε, απήντησε μετά σοβαρότητος· «Ο Θεός οικονόμησε αυτά τα δύσκολα χρόνια τον καλύτερον πατριάρχην»!! (Καθημερινή 27.11. ΄93). Ασφαλώς και συ, αγαπητέ Νικόλαε, θα ντρέπεσαι για λογαριασμό του … «ορώντος»! Σου υπενθυμίζω επίσης ότι οι Αγιορείται πατέρες που στήριξαν τον Στυλιανόν Αυστραλίας, στις κακοδοξίες του, από αυτούς τους «ορώντες» έπαιρναν την ευλογίαν! Μήπως μέχρι σήμερα την αυτήν τακτικήν δεν ακολουθούν οι επίσκοποι και κληρικοί του Νέου, αιρετικούς αποκαλούντες τους παλαιοημερολογίτας ενώ συγχρόνως αγκαλιάζουν τους πράγματι αιρετικούς παπικούς (και μόνον αυτούς;), θεωρούντες μεγάλη τους τιμή να συλλειτουργήσουν με τον αρχιοικουμενιστήν και λατινόφρονα Βαρθολομαίον, ή μετά του συμπροσευχηθέντος και με πυρολάτρας ακόμη στην Ασσίζη Μεθόδιον Φούγιαν; Είναι ποτέ δυνατόν αυτοί οι «ορώντες» που αδιαφορούν για τις ανωτέρω κακοδοξίες ν΄ αποτελούν κριτήριον Ορθοδοξίας; Δεν βλέπεις ότι είχον γίνει παίγνιον του Πονηρού, αφού τίποτα από τα λεγόμενά τους δεν εναρμονίζεται προς τον Πατερικόν, αντιαιρετικόν λόγον, γενόμενοι αιτία να παραμένουν τόσαι ψυχαί εις την κοινωνίαν της αιρέσεως; Δεν ενθυμείσαι ότι και εις το παρελθόν μερικοί πράγματι άγιοι ηκολούθησαν εν τη απλότητί τους, την αίρεσιν, χωρίς όμως να τους μιμηθούν στην πορεία τους την ολισθηράν οι τότε φωστήρες της Εκκλησίας ομολογηταί πατέρες; Αναλογίσου την «ευγένειαν» και «καλωσύνην» των συγχρόνων αιρετικών, Χιλιαστών και Προτεσταντών, Ευαγγελικών, Πεντηκοστιανών κλπ. ιδίως των διδασκάλων των. Γιατί δεν μας συγκινεί καθόλου αυτή τους η «ευγένεια»; Διότι γνωρίζομεν ότι έχουν σαθρά δόγματα και διδασκαλίας. Κάτι παρόμοιον πρέπει να πράξωμεν και με τους λόγους τών «ορώντων». Εφ΄ όσον έρχονται σε κραυγαλέαν αντίθεσιν προς την σεβασμίαν Παράδοσιν της Ορθοδοξίας, δεν θα πρέπει να δώσωμεν καμμία προσοχή στους λόγους τους. Θα πρέπει να τους βλέπουμε ως παγίδες προς απώλειαν απλών ψυχών, υπέρ ων Χριστός απέθανε! Συνεπώς για θέματα πίστεως και ομολογίας, δεν θα πρέπει να εξετάζωμεν ποίαν οδόν τηρεί ή ετήρησεν ο π. Ιουστίνος ή ο π. Πορφύριος, αλλά ποία πρέπει να τηρηθή σύμφωνα προς τους Ιερούς Κανόνας. Γι΄ αυτό λέγονται και κανόνες, ώστε να κανονίζωμεν εαυτούς προς τα υπ΄ αυτών εντελλόμενα. Αναφορικώς δε προς τον παλαιοημερολογίτην π. Νεόφυτον, που όπως γράφεις «ακολουθούσε αυστηρή τακτική έναντι των νεοημερολογιτών και δεν τους εδέχετο εις την εξομολόγησιν, μέχρις ότου τον επιτίμησεν ο ίδιος ο Κύριος λέγων· «Γιατί διώχνεις τα παιδιά μου;», έχω να παρατηρήσω τα εξής. Με τα ανωτέρω επικροτείς και συ ότι ο π. Νεόφυτος ήτο εντός της Εκκλησίας, αφού ο ίδιος ο Κύριος τον προτρέπει να δέχεται τα παιδιά Του, και όχι μόνον ο π. Νεόφυτος, αλλά και όλοι που μιμούνται την εκκλησιαστικήν πορείαν του καλού αυτού πνευματικού! Για τα ανωτέρω θα μου αντείπεις ασφαλώς: Και που θα πάμε π. Θεοδώρητε; Δεν βλέπεις πόσες παρατάξεις είναι οι Παλαιοημερολογίται; Συμφωνώ ότι αι διαιρέσεις των συνιστούν και την «αχίλλειον πτέρνα» των, αλλ΄ ουδόλως δέχομαι ως λογικόν και θεολογικόν επιχείρημα της εν λόγω ένστασίν σου και ιδού διατί: Υποθέσωμεν ότι δεν υπήρχαν οι παλαιοημερολογίται· τι θα έπρεπε να πράξουν οι νεοημερολογίται; Να κοινωνούν αδιαφόρως και συνεχώς με την κακοδοξίαν, ανεχόμενοι τα πάντα, ως πράττουν σήμερα; Και κάτι άλλο: κατά την γνώμη σου, ΠΟΤΕ θα πρέπει να διακόψουν κοινωνίαν με τους κακοδοξούντας οι νεοημερολογίται κληρικοί και λαϊκοί; ΤΙ ΑΛΛΟ, κατά την κρίσιν σου, πρέπει να πράξουν οι Οικουμενισταί, ώστε οι «συντηρητικοί», ως αποκαλούνται, επίσκοποι και κληρικοί, να τους αποκηρύξουν; Με προτρέπεις να ερευνήσω και να εύρω κάτι «που θα εναρμονίση μέσα μου την σκέψιν των Πατέρων με την θεοφιλή βιοτήν των «ορώντων». Αδυνατώ να το εύρω! Και τούτο, διότι ο λόγος και η πράξις των αγίων Πατέρων ήσαν της αυτής συχνότητος· εδίδασκον πράττοντες και έπραττον διδάσκοντες. Των «ορώντων» όμως που θαυμάζεις, ο λόγος τους βρίσκεται σε τελείαν αντίθεσιν με την διδασκαλίαν των αγίων Πατέρων! Και τούτο, διότι οι άγιοι ετόνιζον ότι «δεν δυνάμεθα να σωθώμεν, αν έχωμεν βίον ορθόν, αλλ΄ αμελώμεν των ορθών δογμάτων» (Χρυσόστ. ομ. ιγ΄ Γέν.). Μία άλλη, συνεπώς, εναρμόνισις μάς χρειάζεται· η του βίου μας με την αληθεύουσα διδασκαλίαν των αγίων Πατέρων της Εκκλησίας, εάν θέλωμεν να ανήκωμεν εις Αυτήν, καθόσον «οι της αληθείας, της Εκκλησίας εισίν» κατά τον μέγα Παλαμάν. Οι της αληθείας, λοιπόν, είναι της Εκκλησίας, και όχι οι κοινωνούντες με τα Ρωμέϊκα πατριαρχεία, ως συνεχώς τονίζεται. Πρέπει να το μάθουμε όλοι μας, ότι η Εκκλησία έχει μυστικά και μυστηριακά και όχι διοικητικά θεμέλια, για να μη πάθωμεν αυτό που έπαθαν και οι Δυτικοί, που ακολούθησαν τον πάπα στις πλάνες, για να μη βρεθούν εκτός Εκκλησίας! Σου υπενθυμίζω επί τη ευκαιρία ότι ήδη το πατριαρχείο Αντιοχείας εκοινώνησε με τους αιρετικούς Μονοφυσίτας και το γεγονός πέρασε απαρατήρητο! Εις δε τον Ιερόν Ναόν Ζωοδόχου Πηγής Αθηνών (οδ. Ακαδημίας) λειτουργεί Μονοφυσίτης ιερεύς! Αυτά δεν ενοχλούν τους επισκόπους του νέου, μόνο σπεύδουν να σφραγίσουν τον ιδιωτικόν Ναόν του π. Ανδριανού στην Ζάκυνθον, διότι ηκολούθησε το πάτριον ημερολόγιον! Σκέψου τα όλα αυτά, αγαπητέ Νικόλαε, και προσευχήσου να σε ενισχύση ο Θεός ν΄ ακολουθήσης την γραμμήν των αγίων Πατέρων μας, διότι είναι πολύ θλιβερόν, ν΄ αγωνίζεσαι μια ζωή κατά των διαφόρων αιρετικών, και τελικώς να ευρίσκεσαι σε κοινωνία μετά της «παναιρέσεως» του αιώνος μας, τον Οικουμενισμόν!
Δεν έχαναν δε ευκαιρίαν να προτρέπουν τους πιστούς να υπακούουν στην Εκκλησίαν, τον Οικουμενικόν δηλαδή πατριάρχην, τον Ιάκωβον Αμερικής τον Παρθένιον Αλεξανδρείας, τον Σωτήριον Καναδά και τον Στυλιανόν Αυστραλίας και όλους τους κοινωνούντας με αυτούς. Σύμφωνα με την τακτική τους αυτή, ούτε εσύ έπρεπε να ελέγξης τον Αυστραλίας Στυλιανόν ή τον Σωτήριον Καναδά, όπως δεν το έπραξαν και οι «ορώντες» σου! Λησμονείς ότι ο π. Παϊσιος ερωτηθείς υπό δημοσιογράφου «πως βλέπει την παρουσίαν του Βαρθολομαίου εις τον οικουμενικόν Θρόνον», του Βαρθολομαίου επαναλαμβάνω, του αφορίσαντός σε, απήντησε μετά σοβαρότητος· «Ο Θεός οικονόμησε αυτά τα δύσκολα χρόνια τον καλύτερον πατριάρχην»!! (Καθημερινή 27.11. ΄93). Ασφαλώς και συ, αγαπητέ Νικόλαε, θα ντρέπεσαι για λογαριασμό του … «ορώντος»! Σου υπενθυμίζω επίσης ότι οι Αγιορείται πατέρες που στήριξαν τον Στυλιανόν Αυστραλίας, στις κακοδοξίες του, από αυτούς τους «ορώντες» έπαιρναν την ευλογίαν! Μήπως μέχρι σήμερα την αυτήν τακτικήν δεν ακολουθούν οι επίσκοποι και κληρικοί του Νέου, αιρετικούς αποκαλούντες τους παλαιοημερολογίτας ενώ συγχρόνως αγκαλιάζουν τους πράγματι αιρετικούς παπικούς (και μόνον αυτούς;), θεωρούντες μεγάλη τους τιμή να συλλειτουργήσουν με τον αρχιοικουμενιστήν και λατινόφρονα Βαρθολομαίον, ή μετά του συμπροσευχηθέντος και με πυρολάτρας ακόμη στην Ασσίζη Μεθόδιον Φούγιαν; Είναι ποτέ δυνατόν αυτοί οι «ορώντες» που αδιαφορούν για τις ανωτέρω κακοδοξίες ν΄ αποτελούν κριτήριον Ορθοδοξίας; Δεν βλέπεις ότι είχον γίνει παίγνιον του Πονηρού, αφού τίποτα από τα λεγόμενά τους δεν εναρμονίζεται προς τον Πατερικόν, αντιαιρετικόν λόγον, γενόμενοι αιτία να παραμένουν τόσαι ψυχαί εις την κοινωνίαν της αιρέσεως; Δεν ενθυμείσαι ότι και εις το παρελθόν μερικοί πράγματι άγιοι ηκολούθησαν εν τη απλότητί τους, την αίρεσιν, χωρίς όμως να τους μιμηθούν στην πορεία τους την ολισθηράν οι τότε φωστήρες της Εκκλησίας ομολογηταί πατέρες; Αναλογίσου την «ευγένειαν» και «καλωσύνην» των συγχρόνων αιρετικών, Χιλιαστών και Προτεσταντών, Ευαγγελικών, Πεντηκοστιανών κλπ. ιδίως των διδασκάλων των. Γιατί δεν μας συγκινεί καθόλου αυτή τους η «ευγένεια»; Διότι γνωρίζομεν ότι έχουν σαθρά δόγματα και διδασκαλίας. Κάτι παρόμοιον πρέπει να πράξωμεν και με τους λόγους τών «ορώντων». Εφ΄ όσον έρχονται σε κραυγαλέαν αντίθεσιν προς την σεβασμίαν Παράδοσιν της Ορθοδοξίας, δεν θα πρέπει να δώσωμεν καμμία προσοχή στους λόγους τους. Θα πρέπει να τους βλέπουμε ως παγίδες προς απώλειαν απλών ψυχών, υπέρ ων Χριστός απέθανε! Συνεπώς για θέματα πίστεως και ομολογίας, δεν θα πρέπει να εξετάζωμεν ποίαν οδόν τηρεί ή ετήρησεν ο π. Ιουστίνος ή ο π. Πορφύριος, αλλά ποία πρέπει να τηρηθή σύμφωνα προς τους Ιερούς Κανόνας. Γι΄ αυτό λέγονται και κανόνες, ώστε να κανονίζωμεν εαυτούς προς τα υπ΄ αυτών εντελλόμενα. Αναφορικώς δε προς τον παλαιοημερολογίτην π. Νεόφυτον, που όπως γράφεις «ακολουθούσε αυστηρή τακτική έναντι των νεοημερολογιτών και δεν τους εδέχετο εις την εξομολόγησιν, μέχρις ότου τον επιτίμησεν ο ίδιος ο Κύριος λέγων· «Γιατί διώχνεις τα παιδιά μου;», έχω να παρατηρήσω τα εξής. Με τα ανωτέρω επικροτείς και συ ότι ο π. Νεόφυτος ήτο εντός της Εκκλησίας, αφού ο ίδιος ο Κύριος τον προτρέπει να δέχεται τα παιδιά Του, και όχι μόνον ο π. Νεόφυτος, αλλά και όλοι που μιμούνται την εκκλησιαστικήν πορείαν του καλού αυτού πνευματικού! Για τα ανωτέρω θα μου αντείπεις ασφαλώς: Και που θα πάμε π. Θεοδώρητε; Δεν βλέπεις πόσες παρατάξεις είναι οι Παλαιοημερολογίται; Συμφωνώ ότι αι διαιρέσεις των συνιστούν και την «αχίλλειον πτέρνα» των, αλλ΄ ουδόλως δέχομαι ως λογικόν και θεολογικόν επιχείρημα της εν λόγω ένστασίν σου και ιδού διατί: Υποθέσωμεν ότι δεν υπήρχαν οι παλαιοημερολογίται· τι θα έπρεπε να πράξουν οι νεοημερολογίται; Να κοινωνούν αδιαφόρως και συνεχώς με την κακοδοξίαν, ανεχόμενοι τα πάντα, ως πράττουν σήμερα; Και κάτι άλλο: κατά την γνώμη σου, ΠΟΤΕ θα πρέπει να διακόψουν κοινωνίαν με τους κακοδοξούντας οι νεοημερολογίται κληρικοί και λαϊκοί; ΤΙ ΑΛΛΟ, κατά την κρίσιν σου, πρέπει να πράξουν οι Οικουμενισταί, ώστε οι «συντηρητικοί», ως αποκαλούνται, επίσκοποι και κληρικοί, να τους αποκηρύξουν; Με προτρέπεις να ερευνήσω και να εύρω κάτι «που θα εναρμονίση μέσα μου την σκέψιν των Πατέρων με την θεοφιλή βιοτήν των «ορώντων». Αδυνατώ να το εύρω! Και τούτο, διότι ο λόγος και η πράξις των αγίων Πατέρων ήσαν της αυτής συχνότητος· εδίδασκον πράττοντες και έπραττον διδάσκοντες. Των «ορώντων» όμως που θαυμάζεις, ο λόγος τους βρίσκεται σε τελείαν αντίθεσιν με την διδασκαλίαν των αγίων Πατέρων! Και τούτο, διότι οι άγιοι ετόνιζον ότι «δεν δυνάμεθα να σωθώμεν, αν έχωμεν βίον ορθόν, αλλ΄ αμελώμεν των ορθών δογμάτων» (Χρυσόστ. ομ. ιγ΄ Γέν.). Μία άλλη, συνεπώς, εναρμόνισις μάς χρειάζεται· η του βίου μας με την αληθεύουσα διδασκαλίαν των αγίων Πατέρων της Εκκλησίας, εάν θέλωμεν να ανήκωμεν εις Αυτήν, καθόσον «οι της αληθείας, της Εκκλησίας εισίν» κατά τον μέγα Παλαμάν. Οι της αληθείας, λοιπόν, είναι της Εκκλησίας, και όχι οι κοινωνούντες με τα Ρωμέϊκα πατριαρχεία, ως συνεχώς τονίζεται. Πρέπει να το μάθουμε όλοι μας, ότι η Εκκλησία έχει μυστικά και μυστηριακά και όχι διοικητικά θεμέλια, για να μη πάθωμεν αυτό που έπαθαν και οι Δυτικοί, που ακολούθησαν τον πάπα στις πλάνες, για να μη βρεθούν εκτός Εκκλησίας! Σου υπενθυμίζω επί τη ευκαιρία ότι ήδη το πατριαρχείο Αντιοχείας εκοινώνησε με τους αιρετικούς Μονοφυσίτας και το γεγονός πέρασε απαρατήρητο! Εις δε τον Ιερόν Ναόν Ζωοδόχου Πηγής Αθηνών (οδ. Ακαδημίας) λειτουργεί Μονοφυσίτης ιερεύς! Αυτά δεν ενοχλούν τους επισκόπους του νέου, μόνο σπεύδουν να σφραγίσουν τον ιδιωτικόν Ναόν του π. Ανδριανού στην Ζάκυνθον, διότι ηκολούθησε το πάτριον ημερολόγιον! Σκέψου τα όλα αυτά, αγαπητέ Νικόλαε, και προσευχήσου να σε ενισχύση ο Θεός ν΄ ακολουθήσης την γραμμήν των αγίων Πατέρων μας, διότι είναι πολύ θλιβερόν, ν΄ αγωνίζεσαι μια ζωή κατά των διαφόρων αιρετικών, και τελικώς να ευρίσκεσαι σε κοινωνία μετά της «παναιρέσεως» του αιώνος μας, τον Οικουμενισμόν!
36 σχόλια:
Πράγματι, υπάρχουν πολλά κενά στην υπόθεση. Όταν λέμε είμαστε ορθόδοξοι εννοούμε ότι πιστεύουμε και ακολουθούμε όλα όσα πρεσβεύει η Ορθοδοξία. Ορθοδοξία και ορθοπραξία πάνε πακέτο. Οι περισσότεροι δεν έχουμε κατανοήσει ούτε τη σημασία της λέξης που υποδηλώνει ορθή γνώμη και σκέψη περί της Θεότητας. Χθες και σήμερα αλλά και αύριο μέχρι το τέλος των χρόνων πάντα θα υπάρχουν αιρετικές δοξασίες, μα η ορθή δόξα περί του Θεού ήδη μας αποκαλύφθηκε και στέκεται εντός της ορθόδοξης πίστης και παράδοσης της Εκκλησίας. Αρκεί να ακολουθείτε πιστά και να μη λοξοδρομούμε. Το άριστο είναι να επιστρέψουν οι πάντες στα νάματα της πίστης των πατέρων της Εκκλησίας και να μην αυτοσχεδιάζουν.
Πολλές οι παλαιοημερολογίτικες πλάνες του Σχισματικού Παλαιοημερολογίτη Θεοδώρητου Μαύρου.
Μια αποτυχημένη προσπάθεια του να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα βλέπουμε στην παρούσα ανάρτηση.
Απ΄ αυτό καταλαβαίνουμε σε τί μεγάλη πλάνη έχει πέσει ο διαχειριστής του μπλογκ για να βάζει τέτοια πλανεμένα άρθρα....
Και το Χριστό πλάνο τον αποκαλούσαν εν Χριστώ αδελφέ. Αλλά δυστυχώς για εσένα η πλάνη βρίσκεται εκεί που στέκεσαι.
Οι πλανεμένοι σαν και εσένα 4:57 π.μ δεν μπορούν να συγκρίνονται με τον Χριστό που είναι η Αλήθεια. Αλλοίμονο αν κάθε πλανεμένος συγκρινόταν με τον Χριστό για να δικαιολογηθεί...
Χαίρομαι εν τη πλάνη μου εν Χριστώ Ιησού αν αυτή λέγεται πλάνη. Καμαρώνω, και χαίρομαι διπλά, με τιμάει που με αδικείς.
Την δευτέραν επιστολήν των έγραψα κατο΄πιν της εισαγωγής του νέου ημερολογίου και τον
παρεκάλουν να επαναφέρη το Παλαιόν Εορτολόγιον το οποίον οι 318 Θεοφόροι Άαγιοι Πατέρες, οι συγκροτήσαντες την πρώτην , Μεγάλην,Αγίαν Οικουμενικήν Σύνοδον εθέσπισαν να μένη αιώνιον και ασάλευτον, πασαι δε οι Επτά Οικουμενικαι, ως και αι τοπικαι συνοδοι εκύρωσαν και εφύλαξαν.
«Πρόσεχε» τω έγραφον ,«Μακαριώτατε,να το επαναφέρετε, διότι παρανόμως ,αντικανονικώς, και απερισκέπτως εισήχθη και διά τούτο ήρχισαν οι καρποί αυτού.Ο γαρ καρπός του Αγίου Πνεύματος, λέγει ο απόστολος Πάυλος, το στόμα του Χριστού, εστίν
αγάπη,χαρά,ειρήνη,μακροθυμία,χρηστότης.,αγαθωσύνη,πίστις,πραότης,εγκράτεια.
Ο δε καρπός του παπικού ημερολογίους εστί φθόνος,λύπη
θυμός,ύβρεις,διάιρεσις κλπ.
Σπεύσατε, Μακαριώτατε, να το επαναφέρετε διότι θα έλθει ώρα και θα κτυπήσετε την κεφαλήν σας»
«Ενθυμηθήτε Μακαριώτατε όταν σας έγραφα την επιστολήν εκείνην,
σας είπον ότι θα κτυπήσετε μόνος σας την κεφαλήν σας!»
Και τότε ήρχισε με τας δύο του χείρας να κτυπά την κεφαλήν του και να λέγη:
«Να μη το΄σωνα,Να μη το΄σωνα !».
ο να αποδεικνύη, ως γράφετε (π.Θεόκλητε) ότι ο παλαιοημερολογιτισμός είναι μία καθαρά πλάνη, τούτο αποδεικνευει αστάθειαν χαρακτήρος και πλάνην του νοός και της διανοίας.
Αλλά το να λέγη, ότι ο παλαιοημερολογιτισμός είναι καθαρά πλάνη,τότε κατηγορεί και θεωρεί ως
πλανεμένους τους 318 Θεοφόρους Πατέρας που το εθέσπισαν, όλας τα Οικουμενικάς και τοπικάς Συνόδους, αο Οποίαια το ηκολουθησαν και το εκύρωσαν και όλας τας Ορθοδόξους Εκκλησίας που το ηκολούθησαν άχρι του 1924, κατηγορεί δε και τον εαυτόν του, όστις το 1923 το εστήριξεν και το 1924 το εκρήμνισε.
από τήν επίστολή τού Φιλόθεου Ζερβάκου 16-8-79 ,στό όργανο του οικουμενισμού μον. Θεόκλητο Διονυσιάτη
Ἀριστούργημα, ὅπως καί ὅλα τά ἄλλα κείμενα τοῦ π. Θεοδωρήτου! Ἀληθινός καταπέλτης κατά τῶν λεγομένων "συντηρητικῶν"! Καλός ὁ π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης, καλός καί ὁ Ν. Σωτηρόπουλος, ἀλλ' ἠστόχησαν εἰς τό θέμα τῆς κοινωνίας μέ τούς Οἱκουμενιστάς καί εἰς τήν ἐσκεμμένην ὑποβάθμισιν τοῦ ἑορτολογικοῦ ζητήματος. Γιά τήν "φενάκην" τῶν συγχρόνων ψευδο-αγίων, ὅπως ἔλεγε, ἀπεδείχθη ὅτι εἶχεν ἀπόλυτον δίκαιον, ἐφόσον λειτουργοῦν ὡς κακόν παράδειγμα πρός μίμησιν, ὁδηγοῦντες εἰς τήν θανάσιμον κοινωνίαν μέ τήν αἵρεσιν. Ἕνας ἦτο ὁ π. Θεοδώρητος: ἁπλοῦς, μέ παιδικήν ψυχήν, σεμνός, διαβασμένος, δημιουργικός, ὁμολογητής τῆς Ἀληθείας, ἔργῳ καί λόγῳ, πρόθυμος εἰς τήν πνευματικήν κατάρτισιν καί στήριξιν τῶν ἀνθρώπων, ἀγωνιῶν νυχθημερόν διά τήν σωτηρίαν των, καί θερμός Πατριώτης! Πατρός Θεοδωρήτου, αἰωνία ἡ μνήμη (γ'). Πάτερ Θεοδώρητε, πρέσβευε ὑπέρ ἡμῶν.
Ναι ναί καταπληκτικό το κείμενο άρωμα άσβεστο, ανέσπερο τής Αγιωτάτης Ορθοδοξίας μας. Αιωνία του ή Μνήμη,
Μπουρδολογικό το άρθρο του Παλαιοημερολογίτη Σχισματικού "π." Θεοδώρου Μαύρου (δεν ξέρω καν αν έχει ιερωσύνη) και το σχόλιο του Παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου που προσπαθεί να υποτιμήσει τους μεγάλους Ορθόδοξους και να υπερτιμήση τον "π." Θεοδώρητο Μαύρο.
Η αλήθεια είναι τα αντίθετα από τα μπουρδολογήματα του Δ. Χατζηνικολάου.
Ο άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος τα έχει ξεδιαλύνει όσο δεν γίνεται.
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
Μεταφέρω ένα σωστό σχόλιο προς γνώση των επισκεπτών, λίγο αλλαγμένο
Να γιατί δεν συμπαθούν πολλοί Παλαιοημερολογίτες τον Άγιο Παΐσιο και τους άλλους σύγχρονους αγίους (π.χ. άγιο Πορφύριο). Γιατί οι Άγιοι ακολουθώντας την Παράδοση της Εκκλησίας ήταν ενάντιος στο Σχίσμα για τα ημερολόγια.
-----------------
"Ένα άλλο θέμα που απασχόλησε τον Γέροντα, ήταν το θέμα του ημερολογίου. Πονούσε για το χωρισμό και προσευχόταν. Λυπόταν για τις παρατάξεις των παλαιοημερολογιτών που είναι ξεκομμένες σαν τα κλήματα από την Άμπελο, και δεν έχουν κοινωνία με τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία και τις κατά τόπους αυτοκέφαλες Ορθόδοξες Εκκλησίες. Μερικές τέτοιες ενορίες στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη ενώθηκαν καθ’ υπόδειξή του με την Εκκλησία κρατώντας το παλαιό ημερολόγιο. "
Από το βιβλίο «Βίος γέροντος Παϊσίου του Aγιορείτου», Ιερομονάχου π. Ισαάκ
Μην προσπαθούν οι Παλαιοημερολογίτες να πουν ότι στηρίζονται σε Ιερούς Κανόνες και σε Πατέρες για το Σχίσμα τους.
Ας ξαναδούμε τί λέει η Φωτισμένη Ανακοίνωση:
----------------------------------------------------
"Από όσα παρά πάνω παραθέσαμε, φαίνεται νομίζομε ξεκάθαρα, ότι το Παλαιοημερολογιτικό Σχίσμα δεν έχει κανένα έρεισμα, ούτε από τους Ιερούς Κανόνες, ούτε από τους αγίους Πατέρες. Εάν από την πλευρά της Εκκλησίας της Ελλάδος έγινε κάποιο λάθος, κάποια βεβιασμένη ενέργεια, από την πλευρά των Γ.Ο.Χ. διεπράχθη το ασυγκρίτως μεγαλύτερο σφάλμα, το έγκλημα θα λέγαμε, της δημιουργίας σχίσματος. Και μόνον ο Θεός γνωρίζει αν στο μέλλον θα μπορέσει να κλείσει αυτή η ανοιχτή πληγή".
Εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων και των Παραθρησκειών
Ο Υπεύθυνος
Αρχ. π. Παύλος Δημητρακόπουλος
Ο Γραμματέας
κ. Λάμπρος Σκόντζος, Θεολόγος
Από τη Φωτισμένη ανακοίνωση του Αντιαιρετικού Γραφείου της Μητρόπολης Πειραιώς.
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
ΜΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΛΗΓΗ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Σύντομος σχολιασμός του Παλαιοημερολογητικού ζητήματος
https://www.impantokratoros.gr/2837A100.el.aspx
Ο ιερός Χρυσόστομος φωνάζει για την μεγάλη αμαρτία του Σχίσματος και λέει ότι ούτε το αίμα μαρτυρίου δεν ξεπλένει το Σχίσμα!
Τόσο μεγάλο κακό είναι το Σχίσμα για την Ορθόδοξη Εκκλησία!
Μην προσπαθούν να μας βγούν και από πάνω οι σχισματικοί και να εμφανίσουν τους Σχισματικούς πατρωνές τους ανώτερους από τους σύγχρονους Αγίους!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
"Ένα άλλο βασικό λάθος τους είναι το γεγονός, ότι θα έπρεπε να εστιάσουν την προσοχή τους όχι στο ημερολόγιο, σε ένα μη δογματικής φύσεως ζήτημα, αλλά στην παναίρεση του Οικουμενισμού, που τότε, μόλις πριν από μερικά χρόνια, με τις δύο γνωστές εγκυκλίους του 1902 και 1920 του Οικουμενικού Πατριαρχείου, είχε ήδη κάνει την εμφάνισή του στο προσκήνιο της εκκλησιαστικής ιστορίας. Ο ισχυρισμός δε τον οποίον προβάλλουν σήμερα για να δικαιολογήσουν την απόσχισή τους, ότι δηλαδή η Εκκλησία της Ελλάδος έχει εξ ολοκλήρου καταληφθεί από την αίρεση του Οικουμενισμού δεν δικαιώνεται, διότι την εποχή εκείνη, όπως μαρτυρούν οι ιστορικές πηγές, «ούτε καν, τουλάχιστον τις πρώτες δεκαετίες, ανεφέρθησαν στην αιρετική εγκύκλιο του 1920".
Από τη Φωτισμένη ανακοίνωση του Αντιαιρετικού Γραφείου της Μητρόπολης Πειραιώς.
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
ΜΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΛΗΓΗ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Σύντομος σχολιασμός του Παλαιοημερολογητικού ζητήματος
https://www.impantokratoros.gr/2837A100.el.aspx
Να τί λέει Η ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ Ι. ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙΟΥ
================================
"Δηλαδή η διαφορά και το πρόβλημα με τους λεγομένους "παλαιοημερολογίτες" δεν είναι το ημερολόγιο αλλά η αποκοπή τους από την υπόλοιπη Εκκλησία αφού δεν επικοινωνούν μυστηριακά ούτε καν με τις κατά τόπους Εκκλησίες που ακολουθούν το "παλαιό"-Ιουλιανό ημερολόγιο (π.χ. Ιεροσόλυμα, Ρωσία, Άγιον Όρος).
Εκτός από το λυπηρό της καταστάσεως του σχίσματος και του κατακερματισμού αυτών των ομάδων είναι πολύ οδυνηρό και άσχημο πως συκοφαντούν και υβρίζουν Οσίους ανθρώπους της εποχής (π.χ. Γέροντες Παΐσιο και Πορφύριο) ενώ πολλές είναι οι περιπτώσεις που χρησιμοποιούν ψευδή επιχειρήματα προς
δικαιολόγηση των θέσεών τους".
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ Ι. ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙΟΥ
Απάντηση στους Παλαιοημερολογίτους από τον Άγιο Γέροντα της Ορθοδοξίας Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο:
----------------------
Λέει ακόμα ο Άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος:
"Όχι! Κραυγάζουν οι Παλαιοημερολογίτες! Η διάσπαση της εορτολογικής ομοιομορφίας (πότε όμως η Εκκλησία γνώρισε απόλυτη εορτολογική ομοιομορφία;) στέρησε από την Εκκλησία την Χάρη, κατέστησε (άκου και φρίξε!) άκυρα τα Μυστήριά της και επομένως οι Νεοημερολογίτες είναι εκτός Χάριτος, δηλαδή εκτός σωτηρίας!!
Αυτός ο φρικαλέος ισχυρισμός, αδελφέ Νικόδημε, αποτελεί φοβερή αίρεση και βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος. Προβίβασαν οι ταλαίπωροι σε Δόγματα πίστεως, σε όρους σωτηρίας, στοιχεία...ημερολογιακά και εορτολογικά!... κανείς βεβαίως δεν θεωρεί καλό πράγμα την ύπαρξη δύο ημερολογίων στο χώρο της ανά την Οικουμένη Ορθοδόξου καθολικής Εκκλησίας. Κακώς, κάκιστα έγινε η αλλαγή του Ημερολογίου. Αλλά από το σημείο αυτό μέχρι το σημείο να δούμε τα ημερολόγια ως...Δόγματα πίστεως και να εξαρτήσουμε από αυτά το κύρος των Μυστηρίων και την επίτευξη της σωτηρίας, η απόσταση είναι αβυσσαλέα."
"Στο ανωτέρω σχόλιον θαυμάζεις τους «ορώντας», όπως τους αποκαλείς, δηλαδή τους προορατικούς, ως λένε οι πολλοί, όπως τον π. Παϊσιον, π. Πορφύριον και άλλους. Και τονίζεις εν συνεχεία, ότι οι ανωτέρω Γέροντες ουδέποτε συνεβούλευσαν τους πιστούς του νέου ν΄ ακολουθήσουν το παλαιόν ημερολόγιον. "
Αυτό μας έλειπε οι Προορατικοί άγιοι να συμβούλευαν στους πιστούς να ακολουθήσουν τα ασήμαντα ημερολόγια!
Στα ασήμαντα ημερολόγια δίνουν αξία δογματική μόνο πλανεμένοι και αιρετικοί. Η Εκκλησία ποτέ δεν θεώρησε τα ασήμαντα ημερολόγια σαν δόγματα!
Ορθόδοξα μίλησαν οι Προορατικοί άγιοι του καιρού μας!
Όντως έτσι είναι ο χρόνος είναι μια διάσταση που ισχύει μόνο στα ανθρώπινα, μια μικρή έξοδος εκτός γης, στο φεγγάρι, ο χρόνος κυλάει διαφορετικά ακόμη και το βάρος μας θα είναι τέτοιο που οι διαιτολόγοι θα πεινάσουν. Όμως τα παραδοθέντα εκ των πατέρων της Εκκλησίας οφείλουμε να τα κρατάμε ως κόρη οφθαλμού, να μη μετακινούμε όρια προς χάριν των κοσμικών αντιλήψεων που αλλάζουν κάθε τόσο στις ανθρώπινες δραστηριότητες. Φυσικά δε συνιστά ένα ημερολόγιο δογμα, όμως αν βαδίζουμε έτσι, αύριο επειδή δε συνιστά δόγμα μια μετάφραση, θα μεταφράσουν-το κάνουν ήδη με πρώτο το Βάμβα που τη σακάτεψε- την Αγία Γραφή κατά το δοκούν..
Ανώνυμος29 Σεπτεμβρίου 2019 - 10:56 π.μ
Αφού δεν έχουν σημασία τα ημερολόγια, γιατί δεν αφήνεις το ΝΗ?
Έχει απαντήσει ο εκλεκτός Ιερομόναχος των Τεμπών,δηλαδή γιατί ακολουθεί το Ν.Η.(σε απάντηση στον κ.Παπαρρήγα).Γιατί κάνεις τον Κινέζο;
Εσύ ρώτα τον εκλεκτό ιερομόναχο εάν πριν την έναρξη του Τριωδίου επαναλαμβάνει την ιδια λειτουργία αναμένοντας
το εκκλησιαστικό εορτολόγιο για να προχωρήσει η Αγία Σαρακοστή, και πές μας τι σε απάντησε να διαφωτιστούμε
και εμείς οι αδαείς.αναμένομεν!
Παλαιοημερολογίτα κ. Βαρβέρη,
Θα σου απαντήσω γιατί δεν πηγαίνω στα σχίσματα του παλαιού ημερολογίου.
α.
Οι Παλαιοημερολογίτες έχουν αλληλοδιαιρεθεί σε τόσες παρατάξεις και έχουν αλληλοαναθεματιστεί και δεν ξέρουμε αν και πού υπάρχει η ιερωσύνη.
β.
Οι σύγχρονοι άγιοι της Εκκλησίας που τους έδωσε ο Θεός τόση θαυματουργική Χάρη απέτρεπαν τους πιστούς να πηγαίνουν στα σχίσματα του παλαιού ημερολογίου.
γ.
Το (α) το αυξάνει και ο λόγος ότι καθηρημένοι από την Εκκλησία με δίκαιη καθαίρεση, πήγαιναν εύκολα και γίνονταν κληρικοί στο παλαιό ημερολόγιο. Εκεί λοιπόν είναι πολύ μπερδεμένα τα πράγματα. Εγώ θέλω κληρικούς που είμαι βέβαιος ότι έχουν ιερωσύνη.
δ.
Πολλοί παλαιοημερολογίτες πιστεύουν στην αίρεση του δήθεν δόγματος της εορτολογικής ενότητας και της δογματοποίησης του ημερολογίου. Και εγώ δεν θέλω να γίνω αιρετικός.
Και υπάρχουν και άλλοι λόγοι που ενισχύουν την απόφαση να μην φύγω από την Εκκλησία και να μην πάω στα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα.
Ελπίζω να σε κάλυψα.
Δεν θα συμφωνήσω ότι ο ιερομόναχος των Τεμπών 11:24 π.μ. είναι εκλεκτός.
Έχει την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης.
Θα συμφωνήσουμε όλοι εμείς οι Ορθόδοξοι που δεν ανήκουμε στα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα ότι ο ιερομόναχος των Τεμπών έχει δίκαιο για τα ζητήματα του Παλαιού ημερολογίου.
Και πάνω απ΄ όλα έχει δίκαιο ο άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος για τα ζητήματα του Παλαιού ημερολογίου.
Μπορεί να μας ενημερώσει ο 11:24 π.μ. πού βρίσκεται η απάντηση του ιερομόναχου των Τεμπών στον κ. Παπαρρήγα, γιατί ακολουθεί το Ν.Η.; Θα ήθελα να της ρίξω μια ματιά.
Ακόμα μια απάντηση στον κ. Βαρβέρη, γιατί δεν πάμε στις αλληλοσυγκρουόμενες παρατάξεις του παλαιού ημερολόγιου. Απάντηση από τον άγιο Παΐσιο.
"Ένα άλλο θέμα που απασχόλησε τον Γέροντα, ήταν το θέμα του ημερολογίου. Πονούσε για το χωρισμό και προσευχόταν. Λυπόταν για τις παρατάξεις των παλαιοημερολογιτών που είναι ξεκομμένες σαν τα κλήματα από την Άμπελο, και δεν έχουν κοινωνία με τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία και τις κατά τόπους αυτοκέφαλες Ορθόδοξες Εκκλησίες. Μερικές τέτοιες ενορίες στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη ενώθηκαν καθ’ υπόδειξή του με την Εκκλησία κρατώντας το παλαιό ημερολόγιο. "
Από το βιβλίο «Βίος γέροντος Παϊσίου του Aγιορείτου», Ιερομονάχου π. Ισαάκ
Οι σύγχρονοι ψευδοάγιοι Παίσιος, Πορφύριος κλπ. λειτουργούσαν ως κακό παράδειγμα προς μίμηση, οδηγώντας τους πιστούς στη θανάσιμη κοινωνία με την Παναίρεση του Οικουμενισμού.
Είναι ποτέ δυνατόν αυτοί οι ψευτοάγιοι Παϊσιοι και Πορφύριοι που αδιαφορούσαν για την διάλυση της Εκκλησίας και την καταληψή της από τους αιρετικούς ΟΙκουμενιστές, να αποτελούν κριτήριο Ορθοδοξίας; Δεν βλέπετε ότι είχαν γίνει παίγνιο του Πονηρού, αφού τίποτα από τα λεγόμενά τους δεν εναρμονίζεται προς τον Πατερικό, αντιαιρετικό λόγο, γενόμενοι αιτία να παραμένουν τόσες ψυχές στην κοινωνία της αιρέσεως;
Ψευτοχριστιανέ σχισματικέ 5:11 και 5:10 μ.μ. είναι βλασφημία να αποκαλείς τους αγίους της Εκκλησίας σαν ψευτοαγίους!
Κακό παράδειγμα είσαι και οδηγείς όσους σε ακούν στο θανάσιμο αμάρτημα της βλασφημίας και του Σχίσματος.
Πότε θα συνέλθεις και θα γίνεις Ορθόδοξος;
Υπάρχει Ορθόδοξος που να είναι βλάσφημος;
Οι άγιοι Παΐσιος και Πορφύριος καθόλου δεν αδιαφορούσαν για τον οικουμενισμό. Μιλούσαν πάντα Ορθόδοξα.
Βγάλε τις παλαιοημερολογίτικες τσίμπλες από τα μάτια σου και διώξε το θανάσιμο αμάρτημα της βλασφημίας και θα δεις και θα πιστέψεις στην Ορθοδοξία και θα σέβεσαι τους αγίους Παΐσιο και Πορφύριο.
Ένα Μέλος της Εκκλησίας
Μην παρασύρεσαι από τις πλάνες του Σχισματικού π. Μαύρου, ψευτοχριστιανέ 5:11 και 5:10 μ.μ.
Είναι για να κλάμματα τα γραφόμενα του π. Μαύρου που δημοσίευσε ο κ. Κώστας.
Οι Ψευδεπίσκοποι, οι Ψευδοθεολόγοι Επιφάνιοι Θεοδωρόπουλοι και οι Ψευδοφωτισμένοι Γέροντες Παίσιοι και Πορφύριοι της Σχισματικής Νεοημερολογίτικης Εκκλησίας, νόμισαν και νομίζουν ότι έχουν την εξουσία να παραβαίνουν τους Κανόνες, την Παράδοση και τα δόγματα της Εκκλησίας του Χριστού.
Βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος είναι να πιστεύουμε ως Αγίους αυτούς που υπηρετούσαν την αίρεση του Νεοημερολογιτικού Οικουμενισμού.
Οι άγιοι ποτέ δεν υπηρέτησαν την αίρεση του Οικουμενισμού. Ο οικουμενισμός δεν έχει προτίμηση στις ημέρες. Μπορεί να είναι παλαιοημερολογίτικος ή νεοημερολογίτικος.
Βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος είναι να πιστεύουμε τους Αγίους ως μη αγίους, ως ψευτοαγίους και ψευτοφωτισμένους.
Οι Σχισματικοί και Αγιομάχοι νόμισαν και νομίζουν ότι έχουν την εξουσία να παραβαίνουν τους Κανόνες, την Παράδοση και τα δόγματα της Εκκλησίας του Χριστού.
Αντίθετα οι άγιοι Πορφύριος, Παΐσιος, Επιφάνιος της Εκκλησίας του Χριστού βάδιζαν σύμφωνα με τους Κανόνες, την Παράδοση και τα δόγματα της Εκκλησίας του Χριστού.
Ορθόδοξος
Το σχόλιο 7:25 π.μ. πηγαίνει σαν απάντηση στις βλασφημίες του παλαιοημερολογίτη 6:31 και 6:38 πμ
Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ Ο ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ Ο ΙΑΚΩΒΟΣ ΤΣΑΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ μας είπανε "άλλα"!!!
Ο Ίδιος ο Κριτής, ο Κύριος, με την απέραντη Θεική του Αγάπη, δια του στόματος του Αποστόλου Παύλου μας λέει ότι αν κάποιοι μας διδάξουν άλλα, δηλαδή διαφορετικά από αυτά που παραλάβαμε από τους Αποστόλους του, ας είναι αναθεματισμένοι (Γαλάτ. Α΄ 9). Παρατηρούμε ότι Ο Κριτής, για θέματα Πίστεως, μας προτρέπει να κρίνουμε τους εαυτούς μας αλλά και τους άλλους με κριτήριο τις δικές του διδαχές και των Αποστόλων του, πριν ακόμη αυτός δώση την τελική κρίση κατά την Δευτέρα Του Παρουσία. Και ο Απόστολος Παύλος διδάσκοντας πάντα με αγάπη Χριστού, εδώ, εννοεί και είναι προφανές, ότι αυτοί που μας λένε "άλλα" (δηλαδή οι αιρετικοί και οι κοινωνούντες με αυτούς) όχι μόνο Άγιοι δεν μπορούν να είναι, αλλά ούτε καν μέλη του σώματος του Χριστού. Γι αυτό και μας προτρέπει όχι μόνο να τους χαρακτηρίζουμε ως αιρετικούς καταγγέλοντάς τους δημοσίως αποτειχιζόμενοι απ αυτούς, αλλά και να τους αναθεματίζουμε. Σ αυτή την κατηγορία βρίσκονται και οι πολυδιαφημισμένοι από τους Οικουμενιστές γέροντες, Παίσιος, Πορφύριος, Ιάκωβος Τσαλίκης και οι λοιποί, οι οποίοι κοινωνούσαν υπερήφανα με τους αιρετικούς Οικουμενιστές και δυστυχώς πέθαναν - δημοσίως τουλάχιστον - αμετανόητοι. Δυστυχώς, κι αυτοί είναι αυτοκατάκριτοι διότι ενώ γνώριζαν, μας είπανε "άλλα"!!!
Δημοσίευση σχολίου