ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΙΔΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ -- Γράφει ο Δημήτριος Β. Εμμανουήλ Εκπαιδευτικός ΠΕ11

Αγαπητοί συνάδελφοι,
Καθώς χτίζουμε και κτιζόμαστε, ολοκληρώνουμε και ολοκληρωνόμαστε, διδάσκουμε και διδασκόμαστε, παραδειγματίζουμε και παραδειγματιζόμαστε, τιμωρούμε και τιμωρούμαστε, βαθμολογούμε και αξιολογούμαστε κατανοούμε τη διπλή ευθύνη μας, μία ως προς τους γονείς και κηδεμόνας των μαθητών που έχουν ταυτότητα και συνείδηση, και μια ως προς τον εαυτό μας που ζει και κινείται με μία και μοναδική εθνική ταυτότητα αλλά και μία αγαθή θρησκευτική συνείδηση μέσα-έξω από το σχολείο.  Χρήσιμοι εμείς διαπλάθουμε χρήσιμους ανθρώπους ικανούς να μεταλαμπαδεύσουν τον πολιτισμό των τιμίων Πατέρων τους και μαζί την εν Χριστώ Ιησού χρηστότητα των Αγίων Πατέρων ημών στους αγέννητους πολίτες αυτής της χώρας, μιας χώρας που θέλει να μοιάζει με «καλόν αμπελώνα» που έχει φραγμό, δηλαδή σύνορα ή όρια ή αλλιώς «δόγματα» ή διαφορετικά, Σύνταγμα και Πιστεύω «Ορθόδοξο».

Μία κραυγή αγωνίας και σε καμία των περιπτώσεων απελπισίας αποτελούν τα παρακάτω λόγια ως απάντηση λογική στο μεγάλο και διαρκές παιδαγωγικό ερώτημα του τρόπου ή της μεθόδου με την οποία θα μπορέσουμε, απρόσκοπτα και ακώλυτα να συνεχίσουμε την εποικοδομητική  οικοδόμηση των νέων μαθητών μας με σεβασμό στον γονέα και κηδεμόνα του κάθε ενός.



Ο,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ!

 Και εξηγούμαι!

-          Είναι νόμιμο ή όχι το τσιγάρο και το αλκοόλ; Είναι! Ό,τι τώρα είναι νόμιμο είναι και καλό; Όχι βεβαίως! Αλλά και ό,τι είναι ή θεωρείται ως «καλό» αυτόματα αποσυνδέεται από το «πονηρό»; Σε σχολικό βιβλίο του Γυμνασίου δεν είναι γραμμένο «Η άσκηση μάς αποτρέπει από το κάπνισμα»; 
Ότι «Τα προϊόντα του τσιγάρου που καίγεται και παράγεται ο καπνός, τον οποίο εισπνέει ο καπνιστής, μεταφέρουν ανόργανες και οργανικές ουσίες που είναι τοξικές για τον ανθρώπινο οργανισμό», και ότι  «Οι ουσίες αυτές ενοχοποιούνται για τις πολλές και ποικίλες επιπτώσεις από το μακροχρόνιο κάπνισμα, οι κυριότερες από τις οποίες είναι: Η βλάβη των αγγείων και της καρδίας. Η βλάβη του πνεύμονα. Η καρκινογένεση», όλα αυτά λοιπόν είναι καλά ή κακά, αλήθεια ή ψέμα; Τα διδάσκουμε ή όχι στους μαθητές/τριές μας;

-          Είναι νόμιμη η αλλαγή φύλου από το 15ο έτος; Είναι! Ότι τώρα είναι νόμιμη σημαίνει ότι είναι και καλή; Κι αν λένε κάποιοι πως είναι «καλή» το πονηρό εσύ γιατί δεν το βλέπεις; Ή δεν υπάρχει; Ιδού:

 Α΄.: «Όταν στην Αγγλία 15χρονο κορίτσι που αυτοπροσδιορίζοταν ως “άντρας”, θέλησε να αλλάξει φύλο και δεν στηρίχθηκε σε αυτό από τους γονείς τους, το κράτος τούς το πήρε και το έδωσε σε ανάδοχη οικογένεια» [1].

Β΄.: «Βέλγιο : «Η Verhelst γεννήθηκε ως η μοναδική κόρη σε μια οικογένεια τριών αγοριών και παραδέχτηκε ότι ήταν« το κορίτσι που κανείς δεν ήθελε ». Ο πρώτος είχε ορμονοθεραπεία το 2009, ακολούθησε το 2012 με μαστεκτομή και τέλος χειρουργική επέμβαση για να κατασκευάσει ένα πέος. " Λίγο πριν την ευθανασία (ενν. αυτοκτονία), ο Verhelst είπε: "Τα νέα στήθη μου δεν ταιριάζουν με τις προσδοκίες μου και το νέο πέος μου είχε συμπτώματα απόρριψης. Δεν θέλω να είμαι τέρας "» [2]. Τα διδάσκουμε ή όχι στους μαθητές/τριές μας;

-          Είναι νόμιμη η δωρεά οργάνων και ιστών; Είναι! ! Ότι τώρα είναι νόμιμη σημαίνει ότι είναι και καλή; Κι αν λες πως είναι «καλή» το πονηρό της υπόθεσης γιατί δεν το βλέπεις; Ή δεν υπάρχει; Ιδού:

Α.: «Ο Νίκος Κοτζιάς, κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ, αποκάλυψε ότι έστειλε στον εισαγγελέα υποθέσεις Ελλήνων διπλωματών που φέρονται να εμπλέκονταν σε παράνομο κύκλωμα έκδοσης βίζας για ασυνόδευτα παιδιά.«Δεν συμφωνώ ότι δεν κάναμε τίποτα. Και 93 υποθέσεις που έστειλα στον εισαγγελέα για παραβίαση του ποινικού κανόνα και μερικούς διπλωμάτες που έφτασαν στη φυλακή επειδή έδιναν βίζες σε ασυνόδευτα παιδιά; Ξέρετε τι σημαίνει βίζες σε ασυνόδευτα παιδιά; Σημαίνει εμπόριο οργάνων. Και μόνο αυτό ότι έσωσα μερικές ψυχές, θα κοιμηθώ ήσυχα όταν τελειώσει η ζωή μου» είπε χαρακτηριστικά ο πρώην υπουργός Εξωτερικών» [3].

Β'.:«Οἱ μεταμοσχεύσεις ὀργάνων ξεκίνησαν στὶς ἀρχὲς τῆς δεκαετίας τοῦ 60. Εἶχαν ὅμως τότε νὰ ἀντιμετωπίσουν δυὸ σοβαρὰ προβλήματα. Ἀφ’ ἑνὸς τὰ ὄργανα ἀπὸ ὄντως νεκροὺς ἦταν ἀκατάλληλα καὶ μὴ λειτουργοῦντα μεταμοσχευόμενα καὶ ἀφ’ ἑτέρου ἡ ἀφαίρεση ἀνθρωπίνων ὀργάνων πρὶν ἀπὸ τὴν διαπίστωση τοῦ θανάτου ἦταν πράξη ποινικὰ κολάσιμη. Γιὰ τὴ συνέχιση τῶν μεταμοσχεύσεων ἔπρεπε νὰ βρεθεῖ μία λύση καὶ ἡ λύση βρέθηκε μὲ τὴ μετάθεση τοῦ ὁρισμοῦ τοῦ θανάτου σὲ χρονικὴ στιγμὴ πρὶν ἀπὸ τὴν ὁριστικὴ παύση τῆς λειτουργίας τοῦ ὀργανισμοῦ. Ἡ ad hoc ἐπιτροπὴ  τῆς ἰατρικῆς σχολῆς τοῦ Harvard  ταύτισε τὸ μὴ ἀναστρέψιμο  κῶμα, ποὺ εἶναι κατάσταση ζωῆς, μὲ τὸν θάνατο καὶ δημιούργησε τὸ 1968 τὴν ἔννοια τοῦ ΕΘ.
Τὰ ὅσα διαμείφθηκαν στὴν ἐπιτροπὴ αὐτή, τὰ γνωρίζουμε σήμερα μὲ κάθε λεπτομέρεια ἀπὸ τὴν διεξοδικὴ ἔρευνα τῆς Mita Giacomini , στὰ ἀρχεῖα τῆς ἐπιτροπῆς αὐτῆς , ποὺ δημοσιεύθηκε τὸ 1997 (1).Στὸν ἐπίλογο τοῦ ἄρθρου της  ἡ Giacomini παρατηρεῖ: « τὰ κριτήρια τοῦ ΕΘ δὲν δημιουργήθηκαν μόνο ἀπὸ τὰ φυσικὰ χαρακτηριστικά τοῦ νεκροῦ ἤ ἀπὸ τὶς δυνατότητες τῶν διαγνωστικῶν καὶ ὑποστηρικτικῶν τεχνολογιῶν. Τὰ ἐγκεφαλικὰ νεκρὰ ἄτομα ἔπρεπε νὰ δημιουργηθοῦν, νὰ ἀναγνωρισθοῦν, νὰ περιγραφοῦν καὶ νὰ ὁρισθοῦν, μὲ τὴν ἀνάπτυξη τῶν κριτηρίων τοῦ ΕΘ. Ὁ ΕΘ ἦταν ἕνα κοινωνικὸ καὶ κλινικὸ κατασκεύασμα».» [4]. Τα διδάσκουμε ή όχι στους μαθητές/τριές μας;

ΑΝ ΤΩΡΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΕΩΡΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΠΟΝΗΡΑ, ΠΟΝΗΡΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΚΡΙΒΩΣ  ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ  ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΣΙΩΠΑΣ; ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΝΗΡΟ; ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΝΗΡΟ Ή ΌΤΑΝ ΤΟ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΣΙΩΠΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΣ; ΑΝ ΝΑΙ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ "ΚΥΡΙΟΣ";

ΙΔΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟ:
ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ, ΜΙΛΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΙΩΠΩ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ «ΣΕΒΑΣΤΟ»! ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΠΟΤΕ Α) ΟΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟN ΝΟΜΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΟΥ… ΚΑΙ Β) ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΓΗΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ, ΑΜΗΝ.

Ευχαριστώ

Δημήτριος Β. Εμμανουήλ Εκπαιδευτικός ΠΕ11
Πτολεμαΐδα 20/3/2019

[1] http://tourkikanea.gr/2019/03/sapik-10/
[4] http://anavaseis.blogspot.com/2013/04/blog-post_1229.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: