Ο λήθαργος καλά κραττεί!

Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΞΥΠΝΑ ΑΝΘΡΩΠΕ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ.":

Αχ αυτή η σάρκα, και η απιστία! Η ύλη και το πνεύμα, μια αέναη πάλη! Διψώ έκραζε ο Χριστός από το σταυρό, διψώ είπε και στη γυναίκα δίπλα στη πηγή. Διψούσε να σώσει το πλάσμα του, και εμείς δε καταλαβαίνουμε τίποτα! Γεννιόμαστε, μεγαλώνουμε, πεθαίνουμε, μετράμε μέρες, μήνες, χρόνια και μετά ο θάνατος. Πήγα προχτές στο νεκροταφείο, όμορφες φατσούλες, ετών 25, ετών 32, ετών 17, σαν τα κρύα τα νερά που έκαναν όνειρα όπως όλοι μας, και τώρα σιγή! Και δε καταλαβαίνουμε, ότι εδώ είναι παροικία. και δε καταλαβαίνουμε ότι είμαστε σκηνίτες κι όχι οικοδεσπότες για πάντα. Ο ένας τρώει τον άλλον, πόλεμοι, σφαγές, ληστείες, κακεντρέχεια, μίσος, ψέμα, απάτες. Αυτά είναι η περιουσία μας; Με αυτά πορευόμαστε, και παιδευόμαστε κάθε μέρα να φτιάξουμε, να κάνουμε, να έχουμε καλό πρόσωπο στη κοινωνία, και για πες μου.. Πες μου το καλό πρόσωπο του άσημου πριν από 100, 200 χρόνια το ξέρεις; Δεν είναι μια απάτη και μια ματαιοπονία για κάτι τόσο άδηλο και χρονικά περιορισμένο; Πραγματικά είναι γελοίο, εκείνα που θα μας συντροφεύουν αιώνια δε τα προτιμάμε, επιλέγουμε τα φαινόμενα, τα απατηλά. Και δε ξυπνάμε, ότι όπως λέει ο ψαλμωδός στον 38 εν εικόνι πορεύεται ο άνθρωπος, μαζεύει και δεν ξέρει πού πατάει και πού πηγαίνει.
Αλλά ούτε και ξυπνάει, ο λήθαργος καλά κραττεί!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κυρ-κώστα μου πήρες βασιλικό σήμερα;

Silver είπε...

Αδελφέ μου έχω κάνει αποτείχιση. Εδώ δυστυχώς δεν είναι σαν την αγιοτόκο Ελλάδα μας που έχετε πολλούς Κληρικούς σε αποτείχιση που λειτουργούν.

Ετσι, σπίτι, προσευχή και "ιεραποστολή" του πληκτρολογίου έως ότου ο Κύριος κάνει κάτι και για εμάς εδώ...

Νάσαι πάντα καλά!

Ανώνυμος είπε...

να εύχεσαι και για μας κυρ-κώστα μου.
ο Κύριος να σε ευλογεί.

Silver είπε...

Σε ευχαριστώ αδελφέ μου!

Η Κυρία Θεοτόκος σκέπη και καταφυγή μας!

Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος