Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου

6. Και καταλήγεις:

misha έγραψε:
στη σύνοδο που τους ανακήρυξε (= τους Ρομανώφ) ως αγίους υπήρξε τουλάχιστον ένας θεούμενος, ο μητρ. Φιλάρετος του οποίου τα λείψανα ευωδιάζουν


Κοσμάς:
Ομολογώ, ότι δεν ξέρω αν «ευωδιάζουν» τα οστά του! Πιστεύω όμως ότι "τρίζουν τα κόκκαλά» του, με αυτά που βλέπει από ψηλά να κάνουν οι διάδοχοί του, που ενώθηκαν με τους Οικουμενιστές Μοσχοβίτες, που είχε προηγουμένως αφορίσει!
 
Απο εκεί και πέρα, δεν ξέρω αν μπορεί να είναι κάποιος θεούμενος και να ευωδιάζουν τα κόκκαλά του, όταν δεν θεωρεί το Φιλιόκβε, ως εμπόδιο σωτηρίας μας! Δεν είναι έτσι αδελφέ μου;
 

Και τώρα, τελειώνοντας, αν θέλεις μου απάντησέ μου, αν θεωρείς τον Ιουστινιανό, τη Θεοδώρα και το Θεοδόσιο, που επικρίνεις, αγίους; Εγώ, με την Εκκλησία, τους θεωρώ!
 

Συγχώρεσέ με, αν σε λυπώ. Και τις ο ευφραίνων σε, ο λέγων όχι την αλήθεια;

***
Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου...":


ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΛΟΠΡΟΕΡΑΙΤΗ: ΕΧΕΤΕ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΣΑΚΑΡΕΛΟ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ; ΚΑΙ ΕΚΤΩΣ ΑΥΤΟΥ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΗ ΑΠΟΨΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΥΡΙΣΕ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Απάντηση: 
Αγαπητέ Ανώνυμε και εγώ με την σειρά μου μία ερώτηση: Χρειάζεται άδεια  για ένα κείμενο που υπάρχει δημοσιευμένο;

Γνωρίζω ότι χρειάζεται άδεια από τον εκδότη ενός βιβλίου. Είχα ανεβάσει "Τις περιπέτειες ενός προσκυνητού" και με παρεκάλεσε ο εκδότης να το κατεβάσω. Αυτό και έκανα. Επίσης δεν χρειάζεται άδεια από τον εκδότη εάν δημοσιεύσεις το 10% του βιβλίου.

Νάσαι πάντα καλά!
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος



1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΛΟΠΡΟΕΡΑΙΤΗ: ΕΧΕΤΕ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΣΑΚΑΡΕΛΟ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ; ΚΑΙ ΕΚΤΩΣ ΑΥΤΟΥ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΗ ΑΠΟΨΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΥΡΙΣΕ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ