Μητρ. Καλαβρύτων Αμβρόσιος : «ΕΙΣ ΜΙΑΝ, αγίαν, ΚΑΘΟΛΙΚΗΝ και Αποστολικήν ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ»

Μετά τις αποφάσεις της Συνόδου στο Κολυμπάρι της Κρήτης το Σύμβολο της Πίστεως, δυστυχώς, έχει αλλοιωθεί. Ας προσεγγίσουμε πρώτα την έννοια και τον όρο «Μία» Εκκλησία.
Κατά την αντίληψη των Συνοδικών Αρχιερέων, όπως αυτή διατυπώθηκε στο Κολυμπάρι, τώρα πλέον δεν επικαλούμεθα την Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, αφού εκεί κάτω οι Σοφοί Προκαθήμενοι και οι λοιποί Συνοδικοί Σύνεδροι ανακάλυψαν και αναγνώρισαν, δυστυχώς, και άλλες «Εκκλησίες». Τώρα πλέον «Εκκλησία» δεν είναι μόνον η Ορθόδοξος, αλλά και η Ρωμαιοκαθολική και η Προτεσταντική και η Αγγλικανική και όποια άλλη!

Μέχρι χθες γνωρίζαμε, ότι η Εκκλησία είναι Μία, η Ορθόδοξος, εκ της οποίας αποσχίσθηκε η Ρώμη, εξ αυτής δε προήλθαν οι Παλαιο-καθολικοί, οι Αγγλικανοί και οι Προτεστάντες.    Μέχρι χθες όλες αυτές οι αποτμήσεις, τα κομμάτια και τα «αποκόμματα»,  ονομάζονταν «Χριστιανικές Ομολογίες». Από σήμερα, δυστυχώς, στην Κρήτη,  έλαβαν τον τίτλο «ΕΚΚΛΗΣΙΑ»! Αναγνωρίσθηκαν ως «Εκκλησίες»!

1 σχόλιο:

ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ είπε...

Να συγχαρούμε τον Μητροπολίτη Αμβρόσιο για το κείμενό του. Να του πούμε και μπράβο, γιατί με το κείμενό του αυτό ξεπέρασε τα άλλα κείμενα των " Αντιοικουμενιστών της γραφίδας ", καθώς αυτό το κείμενο,εάν διαβαστεί ολόκληρο, δεν καταγγέλει απλά την Αίρεση, αλλά σε κάποια σημεία, κατά την γνώμη μας, αγγίζει με τα συμπεράσματα των επιχειρημάτων ακόμη και την υπερβολή. Να τον ευχαριστήσουμε για το κείμενο αυτό, καθώς είναι ένα ακόμη αποδεικτικό στοιχείο ότι όλοι εμείς που είμαστε ενάντια στην Σύνοδο της Κρήτης δεν είμαστε παράφρονες αλλά αληθινοί Ορθόδοξοι. Παρακάτω όμως τί θα γίνει; Καταγγέλεται Αίρεση, ξανακαταγγέλεται Αίρεση, ξανακαταγγέλεται Αίρεση και οι καταγγέλοντες μόνο καταγγέλουν και μετά σταματούν. Μα με τον τρόπο αυτό και οι καταγγελίες και οι λέξεις χάνουν ουσιαστικά το νόημά τους και αυτοί που καταγγέλουν χάνουν το οποιοδήποτε κύρος τους έχει απομείνει, στην πράξη συναγωνιζόμενοι μεταξύ τους ποιός θα γράψει τελικά το ποιό δυνατό κείμενο, κερδίζοντας πιθανόν τις εντυπώσεις, και η Εκκλησία και οι Χριστιανοί παραμένουν, όπως και πριν τις καταγγελίες, Αιχμάλωτοι των Αιρετικών