Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Η απρέπεια των οικουμενιστών προς τον άγιο Πορφύριο [ΒΙΝΤΕΟ 2016].


4 σχόλια:

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Οι οικουμενιστές δεν έχουν ηθικές αναστολές.
Μπορούν άνετα να διαστρεβλώνουν λόγια αγίων μορφών, ή και να επικαλούνται φανταστικά περιστατικά, για να δικαιολογίσουν τις οικουμενιστικές τους παρεκτροπές.


Θυμάστε την υποτιθέμενη προφητεία του π.Παϊσίου για τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά (που φυσικά αποδείχθηκε "τζίφος"!):
... δείτε εδώ


Σειρά (εσκεμμένης παραπληροφόρησης =απάτης) είχε τώρα ο π.Πορφύριος:
Ο π.Ανανίας Κουστένης, επικαλείται μαρτυρία άγνωστης (!), ότι τάχα ο π.Πορφύριος την προέτρεψε όταν επισκέπτεται ναούς καθολικών στο εξωτερικό "να παίρνει όστια, ψωμάκι είναι"!
Ακούστε και τη δικαιολογία (που σπάει κόκαλα!): "για να μην δημιουργηθεί σύγχυση και ταραχή σε αυτούς που το προσφέρουν"!!! Για να μην πάθουν σύγχυση οι αιρετικοί, πρέπει να παίρνουμε την "όστια"!

Δεν θέλει πολύ μυαλό να αντιληφθούμε ότι ο π.Ανανίας υποτιμάει την νοημοσύνη μας.
Αν είναι δυνατόν ο π.Πορφύριος, να υποβιβάζει την συμμετοχή στην λατρεία και στην "θεία κοινωνία" με τους αιρετικούς. Υπάρχουν κανόνες που επιβάλουν καθαίρεση (για τους ιερωμένους) και αφορισμό (για τους λαϊκούς). Αποκλείεται να μην το ήξερε αυτό ο π.Πορφύριος.
Γνωρίζουμε πολύ ποιες ήταν οι θέσεις του Αγίου για τον οικουμενισμό που ήταν τελείως αντίθετες με την "αποκλειστική" είδηση του π.Ανανία η οποία παραδόξως προβλήθηκε από τα γνωστά -καλοπληρωμένα- εκκλησιαστικά πρακτορεία ειδήσεων.


Ειλικρινά λυπόμαστε που το μοναστήρι(ησυχαστήριο) του π.Πορφυρίου στο Μήλεσι, δημοσιεύει (εδώ) την -υποτιθέμενη- θέση του π.Πορφυρίου (σύμφωνα πάντα με την "αποκλειστική" ενημέρωση από τον π.Ανανία Κουστένη..). Την δημοσιεύουν με επιφύλαξη μεν, αλλά προσπαθούν να τη δικαιολογήσουν!
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανοησία (και παγίδα), από το να προσπαθείς να δικαιολογήσεις ένα ψέμα.

απόσπασμα από εδώ:
http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/08/blog-post_64.html

Ανώνυμος είπε...

προφανώς αγαπητοί παιδαγωγοί,εφανερώθη σε σας ο άγιος και σας είπε πως δεν είναι έτσι.
ποίος έχει εκδόσει πλείστα από τα βιβλία του αγίου μήπως γνωρίζετε;
τα best seller να το πούμε ελληνικά.εεε...ξέρετε;
η μονή χρυσοπηγής στα χανιά.
ξέρετε μήπως την ηγουμένη;;;;
η ηγουμένη λοιπόν,είναι η είς εκ των δύο γυναικών που παρευρέθησαν στο κολυμπάρι.
αυτό πώς σας ξέφυγε;
ο φερόμενος ως πατριάρχης,που στηλιτεύτε όλοι σας,ΑΥΤΟΣ αγιοκατέταξε τους δύο μεγάλους
αγίους του 21ου αιώνος.όχι το πατριαρχείο.
έχετε δει τα αγιοκατατακτήρια;;;
μία πρόταση λακωνική.
τι γίνεται;;
σέβεστε το πατριαρχείο,αλλά ουχί τον πατριάρχη;;;
είναι πολλά τα λεφτά....
και στο βορρά(σουρωτή)
και στο νότο(χρυσοπηγή)
και δεν ξέρω και που αλλού.
χ.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Τον γέροντα Πορφύριο δεν τον γνώρισε κανείς μας προσωπικά.
Πολλοί, πάρα πολλοί που γνώρισαν τον π.Πορφύριο, τον θεωρούσαν από τότε άγιο άνθρωπο.

Το ότι τον αναγνώρισε ο Πατριάρχης ως Άγιο, δεν σημαίνει ότι δεν ήταν. Ομοίως και για π.Παϊσιο.
Ο Πατριάρχης αγιοκατάταξε αρκετές άγιες μορφές, πιθανώς για να πλησιάσει προς τον κόσμο (που τους θεωρούσε αγίους).

Αν εσείς τον γνωρίσατε καλά και έχετε στοιχεία ότι δεν ήταν άγιος και κακώς τον τιμούμε, εμείς είμαστε ανοιχτοί να μας τα παραθέσετε και σας βεβαιώνουμε ότι αφού τα μελετήσουμε σύντομα θα τα δημοσιεύσουμε.

Επικαλούμαστε αρκετές μαρτυρίες που ξεκαθαρίζουν ότι ο π.Πορφύριος ΔΕΝ ήταν οικουμενιστής και ήταν ξεκάθαρος σε αυτό. Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τους ισχυρισμούς του π.Ανανία,οπότε καταγράφουμε την διάσταση. Μετά τόσα χρόνια τώρα το θυμήθηκε ο π.Ανανίας; Σε μας πάντως δείχνει ύποπτο. Εκτός αν έπεσε στην παγίδα της "ξεναγού".
Σε κάθε περίπτωση φέρει ευθύνη για το καταθέτει ως λόγους αγίων.

Ανώνυμος είπε...

αδελφοί παιδαγωγοί,τους αγίους τους φανερώνει πρώτα ο Κύριος.
ημείς φθαρτοί,με πλείστα και ποικίλα πάθη,προσπαθούμε όλη μας τη ζωή,να βρούμε αγίους να εξομολογηθούμε,να ακουμπήσουμε.γνωρίζω ανθρώπους που είχαν συναντήσει αμφότερους τους γέροντες,και τώρα που εκοιμήθησαν ψάχνονται να βρούν ισάξιους,δηλ.τους συνεχιστές τους μη λέμε ονόματα τώρα.
γνωρίζουν και τα βρέφη πλέον,πως οι εν λόγω αγιοκατατάξεις έκρυβαν σκοπιμότητα.ξέρουμε όλοι την σύγχυση που δημιουργήθηκε και θα δημιούργηθει,στις επικείμενες αγιοκατατάξεις που έχει στο συρτάρι του ο πατριάρχης.
δυστυχώς την σήμερον κανείς εξ ημών δεν πρόκειται να δει φωτοστέφανο εάν δεν έχουν εκδoθεί στο όνομα του βιβλία μπόλικα με μαρτυρίες,λόγους,θαύματα κ.λ.π.
αλήθεια αυτά θέλει από εμας ο Χριστός;;
μας είπε να γινόμαστε άγιοι,ως και ο πατήρ εν τοις ουρανοίς Άγιος εστί.
δεν μας είπε να είμεθα προσωπολάτρες,γεροντιστές και πάει λέγοντας.
ο τάδε είναι φοβερός γέροντας,αλλά μας προέκυψε οικουμενιστής.
ο δείνα είναι τρομερός αλλά είναι υπέρζηλωτής(φανατικός).
βλέπουμε λοιπόν ότι ο καθείς ως αναπαύεται,αλλά η σιγουριά(δημοσιουπαλληλισμός)σίγουρα αναπαύει καλλίτερα απ´όλα, τους σιωπηλούς πλειοψηφούντες,αφού η πλειοψηφία ως γνωστόν δεν έχει άποψη,αλλά έχει δίκιο.
μέχρι το 1950 ο Ιωσήφ ο ησυχαστής, που δεν ήτο και τόσο ησυχαστής λέγουν κάποιοι που γνωρίζουν, ήτο πλανεμένος κι ας είχε Θεωρία.
μετά το ´50 έγινε άγιος ξαφνικά αφού ακολούθησε τους πολλούς ή μάλλον αυτούς που έπρεπε.ατυχώς δεν έλαβε φωτοστέφανο εκ του πατριαρχείου(και ούτε πρόκειται βέβαια)αφού
στερείται πλούσιας βιβλιογραφίας και εκείνα τα χρόνια ήτο δύκολο να τον συναντήσει κάποιος λαικός για να υπάρξουν μαρτυρίες αγιοσύνης πέραν βέβαια του έτερου αγίου εν ζωή της συνοδείας του στην αριζόνα.
εν κατακλείδι ο γέρων πόρφύριος(του πάει πιο πολύ)εάν αναγνώσετε το βίος και λόγοι(μονή χρυσοπηγής)θα καταλάβετε πολλά πράγματα περί της θρησκείας του Χριστού που μας πληροφορεί,η οποία είναι η προτιμότερη από τις υπόλοιπες. (ίνα ώσει έν).όλοι μας έχουμε ακούσει διάφορα για πολλούς σύγχρονους γέροντες, με την έννοια πως θέλουμε κάτι νέο,να το δούμε εμείς,να το ζήσουμε,όχι να ακούσουμε,όχι να μας πούν οι άλλοι.κανένας άγιος βρε παιδιά!!!να μου πει,άσε τους παλαιούς,τους διαβάσαμε όλους τους κατανοήσαμε. εγώ θέλω να μου πεί για μένα,για τη ζωή μου,για την εργασία μου,την οικογένειά μου,τις σχέσεις μου...υπάρχει βρε παιδιά;;;;;να βιώσω και εγώ λίγη ορθοδοξία.κι αυτό συγκαταλέγεται στη μεταπατερική θεολογία.δύσκολο να το πείς,αδύνατον να το κατανοήσεις.
συγχωρέστε με
χ.