Ἐάν δέν ἀποτελοῦν «καθεστώς» :

1) ἡ πατριαρχική ἐγκύκλιος τοῦ 1920,
2)  ἡ ἐπίσημη «ἄρσις τῶν ἀναθεμάτων» τό 1965 ποῦ ἀπό τήν φύση τους εἶναι αἰώνια,
3)  ἡ ἐπίσημη χορηγία τῶν Μυστηρίων πρός τούς παπικούς το 1969 ἀπό τό Πατριαρχεῖο τῆς Μόσχας,
4)  ἡ συμμετοχή τῶν ὀρθοδόξων στό Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν (ΠΣΕ) ὡς ἰδρυτικά του μέλη ἀπό τό 1948 (οὔτε οἱ Παπικοί δέν καταδέχτηκαν ποτέ νά γίνουν μέλη τοῦ ΠΣΕ) ,
5)  ἡ συνοδική ἀναγνώριση τῶν Λατίνων στό Μπάλαμαντ τό 1993,
6)  ἡ συνοδική ἀναγνώριση τῶν Μονοφυσιτῶν στό Σαμπεζύ ἀπό 9 ὀρθόδοξες ἐκκλησίες καί οἱ μετά αὐτῶν ἑνωτικές ἀποφάσεις τῶν Πατριαρχείων Ἀλεξανδρείας καί Ἀντιοχείας,
7)  ἡ ἐπίσημη ἀναγνώριση τοῦ βαπτίσματος καί τῆς ἱερωσύνης τῶν Λουθηρανῶν στό Φράιζινγκ ἀπό τόν Γερμανίας Αὐγουστίνο καί τήν περί αὐτόν Σύνοδο.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και ως κύκνειο άσμα η Ληστρική στην Κρήτη 2016
Κατά τ' άλλα οι επαγγελματίες αχρικαιριστές ΓΟΧ περιμένουν τον Βαρθολομαίο να αναθεματίσει τον εαυτόν του ώστε να μιλούν για κατεγνωσμένη αίρεση.


Ανώνυμος είπε...

+Ι.Γ.Ζ.
Η Εκκλησία των ΓΟΧ είχε υποσχεθεί ότι θα απαντήσει Διορθόδοξα, αναφορικά με την Ληστρική.
Περιμένουμε με αγωνία να διαβάσουμε την ομολογία τους.
Εμείς πάντως τους ενημερώσαμε τι "περιμένουμε" να υπογράψουν Συνοδικά.
Και επειδή βαρέθηκα να γράφω... αυτή ήταν και η τελευταία φορά που ασχολήθηκα.
Εφεξής έκαστος κατά την συνείδησή του.
Η πίστις ΔΕΝ δέχεται εκπτώσεις.

Ανώνυμος είπε...

Για όσους ενδιαφέρονται να διαφυλάξουν την Ορθοδοξία τους μακρυά από τον ισοπεδωτικό οικουμενισμό και τον πολυδιχασμένο, διχαστικό και στείρο παλαιοημερολογιτισμό.

http://lordeffatha.blogspot.gr/

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ εγκρίνω και επαυξάνω.
Αλλωστε μας απέδειξαν οι και καλά Γνήσιοι ότι με την γνησιότητα έχουν πάρει διαζύγιο.
Και το πρώτο που καταθέτω είναι το κοινό ποτήριο με νεοημ/τες λαικούς.
Απο την στιγμή που είσαι απέναντι και επικαλείσαι γνησιότητα, απο που προκύπτει να κοινωνάς αυτούς που έχεις καταδικάσει ως αιρετικούς;;;
Πως μπορεί να μεταλαμβάνει κάποιος αιρετικός απο το ίδιο ποτήρι με τον "Γνήσιο" ο οποίος δεν ξέρει ποια πόρτα πέρασε και σε ποια ομολογία μετάλαβε;
Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα, το ζητούμενο είναι να υπάρχουν πελάτες.
Αλλο σημαίνει αγώνας, και άλλο Σιαγώνας.