Ο Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο δάσκαλος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας...":

Αγαπητέ "δάσκαλε", ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να κανεις αυτό το σχόλιο.
Είμαι η τελευταία νοικοκυρά που αναφέρεις και επανέρχομαι με νέες ερωτήσεις διότι αυτή η σελίδα δίνει ελεύθερο βήμα σε όλους (προς τιμήν του διαχειριστή της) και δεν λογοκρίνει όπως κάνουν άλλες, ονόματα να μην λέμε...
α) Δηλαδή μέχρι να καθαιρεθεί ο υπόλογος για αίρεση Βαρθολομαίος, εγώ να κοινωνάω από τα χέρια του? Η ερώτησή μου είναι ξεκάθαρη, η νεοημερ εκκλησία σήμερα έχει ενεργά μυστήρια, ναί ή όχι?
β) Αυτό είναι αυτονόητο. Αλλά για πές μου, όταν δεν γνωρίζω την προδοσία και κοινωνάω από τον Βαρθολομαίο, θα σωθώ? Περιμένω απάντηση.
γ) Εγώ, η τελευταία νοικοκυρά, δεν εξέφρασα γνώμη, ερώτηση έκανα και περιμένω απάντηση διότι το θέμα άπτεται της σωτηρίας μου. Εσύ, ο "ειδικός", με ποιά ιδιότητα μιλάς με αυτήν την παρρησία? Είσαι μήπως ο εκπρόσωπος τύπου τηε εκκλησίας επί των αιρέσεων? Είσαι μήπως ο συντονιστής της σελίδας? Με ποιό δικαίωμα κρίνεις με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς τους σχολιαστές? Για να γράψω ένα σχόλιο, πρέπει να πάρω την άδειά σου?
Έλεος πια! Κύριε ελέησον!

Δεν υπάρχουν σχόλια: