Τηλεγραφικό σχόλιο στο κείμενο περί αποτειχίσεως του Κ.Ρίζου διότι το θέμα δεν εχει τελειωμό.

+I.Γ.Ζ.

"Ομολογητές Ρώσοι Πατέρες δήλωσαν ότι μόνο μια μείζον Σύνοδος μπορεί να αποφασίσει για το αν έχασαν την Θ. Χάρη οι Εκκλησίες που εξέπεσαν στον Οικουμενισμό " 

Η Ρωσική Διασπορά δεν δημιουργήθηκε για Δόγματα πίστεως, αλλά για τις πολιτικές των Μπολσεβίκων, και δυστυχώς ή ευτυχώς, επειδή ο Μητροπολίτης Αντώνιος Κραποβίτσκυ έχασε τον Αρχιεπισκοπικό θρόνο, αν και ήταν φαβορί απο τον 1ο γύρο με περίπου 120 ψήφους έναντι του Τύχωνος με περίπου 40.
Κατόπιν το Ρωσικό τυπικό προβλέπει κλήρωση, όπερ και εγένετο.
Ο λαχνός έβγαλε Τύχων και όχι Αντώνιο, και στην συνέχεια ο Αντώνιος δημιούργησε την Ρωσική Διασπορά.
Φιλοξενήθηκαν 8 μήνες στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και στην συνέχεια βρήκαν κατάλυμα για 20 χρόνια στο Κάρλοβιτς - Πατριαρχείο Σερβίας απ' εκεί και πέρα εγκαταβίωσαν στην Αμερική.

Ουδέποτε διέκοψαν τα συλλείτουργα με τους Οικουμενιστές.


Το 1935 στα Ιεροσόλυμα η ΡΟΕΔ χειροτόνησε εις επίσκοπο τον Τιμόθεο, ο οποίος έγινε την επαύριο Πατριάρχης.
Οπότε πως ήταν δυνατόν να αποκηρύξουν με άκυρα μυστήρια αυτούς που συλλειτουργούν;;;

"Οι οικουμενιστές στερούνται του προσωπικού αγιασμού όχι όμως της ιεροσύνης. Αυτή, όπως τους δόθηκε, έτσι και αφαιρείται, κι όχι από τον καθένα"

Η απάντηση υπάρχει στους κανόνες
45ο - 46ο - 47ο - 68ο αποστολικούς
Μ.Βασιλείου 1ο και 47ο. οι οποίοι γράφουν το ακριβώς αντίθετο.

"Πουθενά δεν συναντήσαμε οι άγιοι Ομολογητές να αποφασίζουν ατομικά για την αμοιρία Χάριτος και Μυστηρίων κάποιας άλλης μερίδος της εκκλησίας που εξέπεσε."

Δεν αποφασίσαμε εμείς για την αμοιρία χάριτος αλλά οι οικουμενικές Σύνοδοι.
Ο οικουμενισμός έχει στους κόλπους του όλες τις αρχαίες αιρέσεις, γράφε Μονοφυσίτες οι οποίοι έχουν ΑΝΑΘΕΜΑ απο την 4η οικουμενική, βλέπε και 8η και 9η περί Παπικών
Περαιτέρω δεν περιμένω καμία απόφαση οικουμενική όταν ο Βαρθολομαίος και οι συν αυτώ αναγνωρίζουν ως εκκλησίες και συλλειτουργούν με ανίερους Σοδομίτες κληρικούς Αγγλικανούς - με Λεσβίες Προτεστάντισες, τις ομιλίες αναφανδόν στις εβραικές συναγωγές και την αναγνώριση όλων των δαιμονολατρειών ως κιβωτού της σωτηρίας. ( τον ορισμό της βλασφημίας )
Για όλα τα παραπάνω έχουν αυτεπάγγελτη καθαίρεση και ΑΝΑΘΕΜΑ
Διότι είναι γνωστές κατεγνωσμένες αιρέσεις και βλασφημίες.

Δια ταύτα:
Περιμένεις οικουμενική Σύνοδο να σου πεί ότι επειδή συμπροσευχήθηκες με Μουσουλμάνους βουδιστές, λεσβίες επισκοπίνες, με Σοδομίτες έγγαμους κληρικούς και δηλωμένους δαιμονολάτρες.. καθαιρείσαι;
Είναι κάτι απο τα παραπάνω που δεν είναι κατεγνωσμένη βλασφημία, ώστε να περιμένεις οικουμενική απόφαση;;;

Οι απαντήσεις είναι στους παραπάνω αποστολικούς κανόνες και Μ.Βασιλείου.
Τα υπόλοιπα είναι όσων θέλουν να τα έχουν καλά με τον Θεό αλλά και τον Διάβολο.

Ποιά συμφωνία έχει ο Χριστός με τον Διάβολο, και ποια μερίδα ο πιστός με τον άπιστο;
Πηδάλιο αποστολικός 46ος

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

+Ι.Γ.Ζ.

Ο άγιος Κυπριανός καρθαγένης δεν δεχόταν τίποτε απο αιρετικούς και εξ' απαντος βάπτιζε, και όχι μόνον αυτό αλλά για τους επισκόπους που δέχτηκαν το βάπτισμα των αιρετικών είπε: είναι δική σας η ευθύνη εν ημέρα κρίσεως.

«εἷς Κύριος, μία πίστις, ἓν βάπτισμα» Εφεσίους 4:5.

Ο άγιος Νικόδημος ερμηνεύει ότι είναι ένα το βάπτισμα επειδή είναι Μια η Εκκλησία. Διαφορετικά έχουμε δυο βαπτίσματα άρα και δυο εκκλησίες, πράγμα αδύνατον.

ΕΡΩΤΗΣΗ
Μπορεί στον ίδιο γεωγραφικό χώρο να υπάρχουν δυο Εκκλησίες με διαφορά δόγματος 100% - οικουμενισμός;
Εαν όχι τότε η μία εκκλησία πως είναι δυνατόν να έχει έγκυρα μυστήρια;
Ποιος αποστολικός κανόνας γράφει για έγκυρα μυστήρια εκτός Εκκλησίας;
Πρός προβληματισμόν


Παναγιώτης Μακρής είπε...

Έχω ήδη απαντήσει στο αγαπητό Ι.Γ.Ζ στην σελίδα του Παιδαγωγού για όποιον ενδιαφέρετε περιμένω απλά τη δημοσίευση του σχόλιου.

Ανώνυμος είπε...

Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου ἐπισημαίνοντος,
ἄλλοι ἔγιναν αἱρετικοί καί χάθηκαν, ἄλλοι, ἐνῶ παρέμειναν ὀρθόδοξοι, ἐπίσης, χάθηκαν διότι εἶχαν ἐκκλησιαστική ἐπικοινωνία μέ αἱρετικούς!