«μόλυσμα» το των Λατίνων ράντισμα

Ιδού ποία η σημασία της Αναστάσεως του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και ποία η ανύψωσις του ανθρώπου μέχρι θεώσεως. Και αυτή η θέωσις αρχίζει από την ιεράν κολυμβήθραν μόνης της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Χωρίς την «συνταφήν» εν τω αγίω ύδατι της κολυμβήθρας, όπου θάπτεται ο παλαιός άνθρωπος και αναδύεται ο καινός, πεπληρωμένος χάριτος και φωτός, «ενδυόμενος τον Χριστόν» δια του αγίου Χρίσματος, αναγέννησις δεν υπάρχει. Ούτε απαλλαγή ενοχής εκ της προπατορικής αμαρτίας, ούτε μετάδοσις του αγίου Πνεύματος τελείται, ούτε «ενσωμάτωσις» εν τω μυστικώ Σώματι του Χριστού ενεργείται, ούτε σωτηρίας τις αξιούται. Τα μυστηριώδη αυτά τελεσιουργούνται αρρήτως μόνον εν τη Καθολική και Αποστολική Ορθοδόξω Εκκλησία! Δια τούτο φοβούμεθα παν το έξω της Εκκλησίας κείμενον. Και δια τούτο απορρίπτομεν ως «μόλυσμα» το των Λατίνων ράντισμα, ως απεφήνατο ο μέγιστος των Κανονολόγων της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

+Ι.Γ.Ζ.

Μόλυσμα και το ράντισμα των Σλαβικών Εκκλησιών.
Μόλυσμα και το ποδόλουτρο των Νεοημ/των.
Μόλυσμα πλέον και ο εκκλησιασμός στους Ναούς των Νεοημ/των κατόπιν των υπογεγραμμένων αιρέσεων της Ληστρικής Συνόδου Κρήτης. ( οχι οτι πριν δεν υπήρχε πρόβλημα )

1.Νομιμοποίησαν τον πολιτικό γάμο = νομιμοποίηση της πορνείας.
2.Νομιμοποίησαν τους μεικτούς γάμους = νομιμοποίηση στο βάπτισμα των ήδη αναθεματισμένων αιρετικών αλλά και των βλασφήμων και ανίερων Προτεσταντών Παπικών και Αγγλικανών.
Δηλαδή: Νομιμοποίηση βαπτίσματος και Χρίσματος = Σωτηρία και άγιο Πνεύμα.
3.Νομιμοποίησαν το ΠΣΕ = Τι χρείαν έχομεν μαρτύρων;
4.Και για όσους δεν κατάλαβαν,στην τελευταία θεματική νομιμοποίησαν όλους τους ετερόδοξους αιρετικούς ως χριστιανικές εκκλησίες, βλασφημώντας έτσι τις αποφάσεις των οικουμενικών Συνόδων οι οποίες έχουν αναθεματίσει όλους αυτούς που νομιμοποίησαν στο Κολυμπάρι.
Η παρακαταθήκη των Οικουμενικών Συνόδων ορίζουν ΑΝΑΘΕΜΑ σε όποιον δεν υπακούσει στις εν λόγω αποφάσεις, επι βλασφημίας του αγίου Πνεύματος.

Μόλυσμα και η σιγήν ιχθύος των θεατρίνων αντι-οικουμενιστών Νεοημ/των.

Μόλυσμα και η σιγήν ασυρμάτου των ΓΟΧ, οι οποίοι προσπαθούν να βγάλουν λάδι την Ληστρική, ( απο δικές τους δηλώσεις) έτσι ώστε να συνεχίζουν το κοινό ποτήριο με τους λαικούς νεοημ/τες...
Αλήθεια, είχαν υποσχεθεί μια ομολογία πίστεως κατόπιν της Ληστρικής...
Ακούσατε τίποτα που δεν αντελήφθην;;;

Μιλούν και γράφουν αόριστα για οικουμενιστές, αλλά ποτέ δεν τους ονοματίζουν,
Επιμένοντας στην αίρεση του Κρυπτονοματισμού και στην Δειλία.

Πότε η Εκκλησία σιώπησε και δεν ονομάτισε τους αιρετικούς της εκάστοτε εποχής και περιόδου;;;
Εκτός και αν οι ΓΟΧ στην συντριπτική τους πλειονότητα επισκόπων, κληρικών και λαικών πιστεύουν ότι οι Νεοημ/τες Οικουμενιστές, δεν είναι αιρετικοί αλλά ορθόδοξοι, με άγιο Πνεύμα και σωτηρία.
Οπότε αλλάζει το πράγμα.












Ανώνυμος είπε...

Η ληστρική στην Κρήτη ακύρωσε τις κατωτέρω αποφάσεις
Αυτή η πράξη πως λέγεται;

Α' Οἰκουμενική Σύνοδος ἐν Νικαίᾳ (20 Μαΐου 325 μ.Χ.):
Κατεδίκασε τόν Ἀρειανισμό (ἀμφισβήτη τῆς θεότητος τοῦ Χριστοῦ).
Β΄ Οἰκουμενική Σύνοδος ἐν Κωνσταντινουπόλει (381 μ.Χ.):
Κατεδίκασε τόν Μακεδόνιο (πνευματομαχία, ἀμφισβήτηση τῆς θεότητος τοῦ Ἁγίου Πνεύματος) καί γιά δεύτερη φορά τόν Ἀρειανισμό.
Γ΄ Οἰκουμενική Σύνοδος ἐν Ἐφέσῳ (431 μ.Χ.):
Κατεδίκασε τόν Νεστοριανισμό (ὑπερτόνιση τῆς ἀνθρωπίνης φύσεως τοῦ Χριστοῦ ἔναντι τῆς θεϊκῆς καί ἀμφισβήτηση τῆς Παναγίας ὡς Θεοτόκου, ἀλλά ὡς γεννήσασα ἄνθρωπο καί ὄχι Θεό).
Δ΄ Οἰκουμενική Σύνοδος ἐν Χαλκηδόνᾳ (451 μ.Χ.):
Κατεδίκασε τόν Εὐτύχιο καί τόν Μονοφυσιτισμό (ἀμφίσβητηση τοῦ Κυρίου ὡς Τελείου Θεανθρώπου-ἀπορρόφησις τῆς ἀνθρωπίνης φύσεως ἀπό τήν θεϊκή).
Ε΄ Οἰκουμενική Σύνοδος ἐν Κωνσταντινουπόλει (553 μ.Χ.):
Κατεδίκασε τίς αἱρετικές δοξασίες καί τά αἱρετικά συγγράματα περί τῆς Ἁγίας Τριάδος καί τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ τῶν Ὠριγένη, Διοσκούρου, Εὐαγρίου κ.ἄ..
ΣΤ' Οἰκουμενική Σύνοδος ἐν Κωνσταντινουπόλει (680 μ.Χ.):
Κατεδίκασε τούς Μονοθελητές (ἀμφισβήτηση τῆς ἐνανθρωπήσεως τοῦ Θεοῦ).
Πανθέκτη Οἱκουμενική Σύνοδος ἐν Τρούλλῳ Σύνοδος (691. μ.Χ.) καί συμπληρωματική τῶν Ε΄ καί ΣΤ΄ Οἰκουμενικῶν Συνόδων:
Συμπλήρωσε καί ὁλοκλήρωσε με κανόνες τίς ἀποφάσεις τῶν Ε΄ καί ΣΤ΄ Συνόδων.
Ζ΄ Οἰκουμενική Σύνοδος ἐν Βιθυνίᾳ (787 μ.Χ.):
Κατεδίκασε τήν εἰκονομαχία καί τήν σχηματοποίηση τῆς ἀοράτης καί ἀΰλου Ἁγίας Τριάδος.
Η΄ Οἰκουμενική Σύνοδος (Μ. Φωτίου) ἐν Κωνσταντινουπόλει (879-880 μ.Χ.):
Κατεδίκασε τό παπικό Filioque.
Θ΄ Οἰκουμενική Σύνοδος (Ἁγ. Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ, 1341 μ.Χ.):
Κατεδίκασε τόν Βαρλαάμ τόν Καλαβρό καί τίς αἱρετικές δοξασίες περί τῆς μή ὑπάρξεως τῆς Ἀκτίστου Χάρης καί τίς αἱρετικές δοξασίες κατά τοῦ Ἡσυχασμοῦ.
B.