Μια σημαντική τοποθέτηση-διευκρίνιση για την Αποτείχιση - Του κ. Ιωάννη Ρίζου

 Ελάβαμε το κάτωθι σχόλιο: 


To  site  κρυφό σχολειό  ΔΕΝ  ανέβασε  τα  κάτωθι σχόλια.

Κυριακή, 3 Ιουλίου 2016

Μια σημαντική τοποθέτηση-διευκρίνιση για την Αποτείχιση - Του κ. Ιωάννη Ρίζου


Είναι πάγια τακτική τους, να μην ανεβάζουν σχόλια που αναιρούν τις δικές τους θέσεις.
Ανέβασαν το 1ο σχόλιο ενώ ΔΕΝ ανέβασαν  τις επόμενες απαντήσεις, ώστε να φαίνετε ότι δεν έχουμε  επιχειρήματα.
Αυτό λέγεται στρεψοδικία  αδελφέ.

Κάτωθι  το 1ο σχόλιο είναι το δικό μου  που ανέβηκε:


Μπορείς να ανεβάσεις και τους κανόνες του Μ. Βασιλείου 1ο και 47ο;
Ένα μεγάλο πρόβλημα σήμερα στον χώρο των Ορθοδόξων, και δη των "αυστηρών", είναι πως πέφτουν στο ίδιο σφάλμα που έπεσαν και οι Προτεστάντες. Όπως εκείνοι ερμήνευαν την Αγία Γραφή κατά γράμμα, έτσι και οι ημέτεροι ερμηνεύουν τους Πατέρες και τους Κανόνες χωρίς να μπορούν να κατανοήσουν το πνεύμα τους και που ακριβώς αναφέρεται η κάθε περίπτωση.
Αυτά είναι τα αποτελέσματα της υπερηφάνειας.
Κάτωθι  τα  σχόλια ( η απάντησή μας ) που δεν ανέβασε το κρυφό σχολειό
1.Δυστυχώς για σας ισχύει το ακριβώς αντίθετο.
Η εφαρμογή των κανόνων σημαίνει ταπείνωση, ενώ οι δοξασίες του ενός και του άλλου καθώς στρέφονται εναντίον των κανόνων δηλώνουν εωσφορική υπερηφάνεια, επειδή αντιστρατεύονται το άγιο Πνεύμα.
Οι κανόνες είναι ξεκάθαροι σε καθαρά απλά ελληνικά και χωρίς θολά σημεία υπονοούμενα κλπ ακριβώς για να ξεκαθαρίζονται τα πάντα.
Οι κανόνες δεν είναι οι αλληγορικές ερμηνείες της Καινής Διαθήκης και της Αποκαλύψεως.
Δεν υπάρχουν ερμηνείες κατά το δοκούν αλλά είναι ξεκάθαρες διαταγές και οδηγίες προς ναυτιλομένους.
Κανόνας λεγόταν το αλφάδι της εποχής. Γι' αυτό και οι κανόνες λέγονται κανόνες, επειδή ορίζουν τις κατευθυντήριες γραμμές της πίστεως.
Τουτέστιν σιδηρόδρομος.
Σήμερα επικρατεί τέτοιο σκοτάδι, σε βαθμό αυτός που τηρεί τους κανόνες (τα βασικά και τ' αυτονόητα ) να ονομάζεται αιρετικός, ενώ αυτός που τους καταλύει να ονομάζεται θεοφόρος Πατέρας.

2.Οι κανόνες του  Μ. Βασιλείου είναι επικυρωμένοι απο την πενθέκτη, που σημαίνει οτι έχουν οικουμενικό κύρος.
Γιατί δεν τους ανεβάζετε;
Να διαβάσει ο κόσμος ότι ο μη αναβαπτισμός των σχισματικών τελικά έγινε δεκτός με την αναμύρωση χάριν των επισκόπων της Ασίας διότι υπήρχε πρόβλημα διωγμού κλπ
Κατόπιν ο άγιος όρισε κατηγορηματικά οι αιρετικοί να βαπτίζονται
και αυτός που θα βαπτίσει, να έχει το αξιόπιστον του κανόνος και ότι ο δικός του ο λόγος να έχει το κύρος και την ισχύν.
Ο κανόνας γράφει οι σχισματικοί να βαπτίζονται. Σχισμα εννοεί ο άγιος πράγματα μικρά και ευκολοιάτρευτα και όχι δόγμα πίστεως.
Εαν λοιπόν οι σχισματικοί πρεπει να βαπτίζονται επειδή δεν έχουν θεια χάρη, οι οικουμενιστες που μπορούν να σταθούν;

Πως λέτε ότι δεν είναι κατεγνωσμένη αίρεση ο οικουμενισμός, όταν στους κόλπους του έχει όλες τις αρχαίες κατεγνωσμένες αιρέσεις;;;

Πριν την 1η οικουμενική σύνοδο 325μχ ποια οικουμενική καταδίκασε τους προηγούμενους αιρετικούς; 
3.Μιας και γράφουμε για κανόνες:
Ου γαρ οι ακροαταί του νόμου δίκαιοι παρά τω Θεώ, αλλ’ οι ποιηταί του νόμου διακαιωθήσονται (Ρωμ. β΄ 10-16)

4.Αλήθεια όταν οι νεοημ/τες συλλειτουργούν με μονοφυσίτες το άγιο Πνεύμα κάνει άρση του αναθέματος  που λάλησε πριν από 1600 χρόνια;
Όταν συλλειτουργούν με  τις προτεστάντισες  Λεσβίες επισκοπίνες, Σοδομίτες Αγγλικανούς,  Μασόνους κλπ… πνέει το Αγιο Πνεύμα;

Επίσκοπος είναι αυτός ο οποίος  καταδικάζει τους αιρετικούς δημοσίως, γι’ αυτό και ο Παύλος  είπε « δεν είναι κακόν να θέλει να γίνει κάποιος επίσκοπος » διότι  σε λίγους μήνες θα τον σφάζανε δημοσίως οι ειδωλολάτρες και οι αιρετικοί. Γι’ αυτό άλλωστε  καθιερώθηκε το Αγιος, εν τη ζωή.  λ.χ.  ο άγιος Κορίνθου  κ.ο.κ.

Τι σχέση  έχουν λοιπόν οι ομολογητές  και μάρτυρες επίσκοποι της αρχαίας Εκκλησίας, με τους σημερινούς, οι οποίοι αγωνίζονται να  αποδείξουν ότι βλάσφημοι  οικουμενιστές έχουν έγκυρα μυστήρια μέχρι καταδίκης δια οικουμενικής συνόδου;

11 σχόλια:

ΙΩΑΝΝΗΣ Ν. είπε...

Αγαπητέ στο έχω αναφέρει και παλαιότερα. Διατί δεν κάνεις ανάρτηση με τις διαφωνίες σου και με επιχειρήματα παρά προτιμάς να σχολιάζεις και να παραπονείσαι ωσάν τα γραίδια που κουτσομπολεύουν εις τις γειτονιές; Λυπάμαι αλλά αυτό μου θυμίζει ο τρόπος που σχολιάζεις. Κάνε δημοσίευση με επιχειρήματά σου ώστε είτε να στην αναιρέσει κανείς, είτε να συμφωνήσει μαζί σου.

Επίσης επειδή είσαι λάτρης της ακρίβειας των Ι. Κανόνων, τότε στο έχω αναφέρει και παλαιότερα. Θα είναι χαρά μου να γίνω ο ανάδοχός σου στη βάπτισή σου.

δάσκαλος είπε...

Το ότι το ιστολόγιο "Κρυφό Σχολειό" δεν αναρτά σχόλια, γνωστού προσώπου που πάσχει από το σύνδρομο "Καρπαθάκης" και που κρύβεται πίσω από την ανωνυμία, δεν σημαίνει έλλειψη επιχειρημάτων, αλλά κατανόηση της παροιμίας "στου κουφού την πόρτα, όσο θέλεις βρόντα". Τι να κάτσει να εξηγήσει κανείς; Το ότι οι σχισματικοί στους οποίους αναφέρεται ο Μέγας Βασίλειος είναι εκείνοι που αποσχίστηκαν από την Εκκλησία ΦΑΝΕΡΑ, διακόπτοντας δηλαδή κάθε εξωτερικό δεσμό; Δεν θα το καταλάβει και θα προσπαθήσει να ισχυριστεί ότι ισχύει για τους νεοημερολογίτες. Ε, αν είναι τόσο ζηλωτής ώστε να θέλει να ξαναβαπτίσει τους νεοημερολογίτες, ας αρχίσει από το φιλαράκι του τον κ. Αργυρακόπουλο.
Αντιθέτως το ημέτερο ιστολόγιο αναρτά συχνά σχόλια με αντίθετες προς αυτό απόψεις, όταν διακρίνεται η ευγένεια και η καλή διάθεση, αρετές που πρέπει να χαρακτηρίζουν έναν ορθόδοξο χριστιανό, και μάλιστα γνήσιο.

Ανώνυμος είπε...

Οι χαρακτηρισμοί σε χαρακτηρίζουν.

Εμείς γράφουμε με επιχειρήματα, που τα είδες τα κουτσομπολιά;
Ας κρίνει ο κόσμος αν κουτσομπολεύω η αν εχω ορθόδοξη τοποθέτηση.

Εχουμε κάνει αρκετές δημοσιεύσεις με τις θέσεις μας, και τις έχουμε καταθέσει και στην Σύνοδο.
Σημειωτέον οτι δικαιωθήκαμε.

Γιατί δεν κάνετε και εσείς το ίδιο.


Ανώνυμος είπε...

Μπορείτε να υπογράψετε δημοσίως ότι το ποδόλουτρο είναι έγκυρο βάπτισμα;
Μπορείτε να υπογράψετε δημοσίως ότι ο εισερχόμενος νεοημ/της ΔΕΝ χρειάζεται να μυρωθεί επειδή έχει άγιο Μύρω απο το Νέο;
Μπορείτε να υπογράψετε δημοσίως ότι είστε ΓΟΧ αλλά κοινωνάτε λαικούς απο το νέο;

Ας κρίνει ο κόσμος περί ευγένειας του ενός και του άλλου.

ΙΩΑΝΝΗΣ Ν. είπε...

Αγαπητέ τι ανόητες προφάσεις είναι αυτές; Έχουν χάρη ή δεν έχουν; Για σας δεν έχουν! Πως τότε λέγεις: «Μπορείτε να υπογράψετε δημοσίως ότι το ποδόλουτρο είναι έγκυρο βάπτισμα;»

Δηλαδή αν δεν ήταν ποδόλουτρο θα ήταν και έγκυρο; Όσοι τηρούν την τριττή κατάδυση, είναι έγκυρο ή άκυρο το βάπτισμά; Μου φαίνεται αντιφάσκεις.......

Προσωπικά στην δική μου ενορία όλοι οι προσερχόμενοι Νεοημερολογίτες μυρώνονται, αλλά και η επίσημη απόφαση της Συνόδου που είναι εδώ και καιρό αναρτημένη εις την ιστοσελίδα της, αναφέρει το ίδιο.

Ανώνυμος είπε...



Επειδή τα επώνυμα σχόλια που φέρουν την υπογραφή μου δεν τα ανεβάζετε, ως εκ τουτου δοκιμάσαμε ανώνυμα, ώστε να μην σας προκαλεί δυσφορία η υπογραφή μας.

Η δημοσιογραφία προυποθέτει δημόσιο αντίλογο.
Δεν απαντώ εκ νεου σε κανένα άλλο σχόλιο δικό σας.

Στο κάτω κάτω εσείς θα μου πείτε τι να πιστέψω;


ΥΣ
Οσο για το Βάπτισμα κάνε τον κόπο και διάβασε στην ανάλογη ετικέτα στο Μαρτυρική Εκκλησία. Είναι η εισήγηση που κατέθεσα επίσημα και δικαιώθηκα.
Μπορούν αυτοί που τους έχετε περί πολλού να γράψουν εισήγηση, που να νομιμοποιεί το ράντισμα;


Δια ταυτα να ειστε καλά - εντίμως


Ανώνυμος είπε...

Απόσπασμα απο την εισήγηση που έγραψα.

Οικονομία:
Η Εκκλησία είναι εν πλήρει εννοία, ο οικονόμος και ο απόλυτος διαχειριστής των Μυστηρίων.
Η Εκκλησία παρά την οικονομία καθιστά έγκυρα (εάν το θεωρεί Δέον) τα Μυστήρια των μη ορθοδόξων, χάριτι Εκκλησιαστικής οικονομίας.
Αυτή η οικονομία εφαρμόζεται σε αιρετικούς και σχισματικούς, οι οποίοι ωστόσο διασώζουν την Τριαδικότητα του θεού και τηρούν τον ορθόδοξο κανονικό τύπο του Μυστηρίου. Εν προκειμένω του βαπτίσματος, διά των τριών καταδύσεων. Η εφαρμογή της οικονομίας με κανέναν τρόπο δεν συνεπάγεται την αναγνώριση της εγκυρότητας των Μυστηρίων των μη ορθοδόξων.
Διότι η αίρεση και το σχίσμα επέφεραν την αποσύνδεση από την Μία Αγία Εκκλησία και συνεπώς την απώλεια της Αποστολικής διαδοχής και της κανονικής Ιεροσύνης.
Η Εκκλησία πάντοτε καθοδηγούμενη από ποιμαντική φροντίδα εφαρμόζει την οικονομία σε ιδιαίτερες περιπτώσεις και αυτό μόνον όταν βοηθά την συμφιλίωση με τους ετεροδόξους χωρίς να συσκοτίζει την αλήθεια της πίστεως.
Η οικονομία δεν μπορεί ν’ αντιστρατευθεί τον κανόνα και την ακρίβεια.
Η οικονομία είναι υπερβατική διότι προσπερνά την ακρίβεια, αλλά σε καμμία περίπτωση δεν είναι Ανατρεπτική.
Συνεπώς η Εκκλησία εφαρμόζει την οικονομία και την ακρίβεια παράλληλα, χωρίς αυτό να σημαίνει κάποια αλλαγή στην Μυστηριακή θεολογία.

ΥΣ
Χαίρομαι για την ενορία σου και για την ομολογία που επικαλείσαι.
Μόνο μια χάρη,
Να ρωτήσεις τον αρχιγραμματέα... εαν το ποδόλουτρο είναι έγκυρο η άκυρο και εαν ο Παπάς βαπτίσει ( κατόπιν κατηχήσεως ) πράττει καλώς η όχι.





Ανώνυμος είπε...

Τελευταίο σχόλιο δικό μου.
Το τι πιστεύω εγώ δεν έχει καμία σημασία. Γι' αυτό και πάμε βάση Συνοδικών αποφάσεων.
Ενημερωτικά
Ο Μεθόδιος απο Εσφιγμένου βαπτίζει, αλλά αυτο προφανώς το ξέρετε.
Εαν είναι βλάσφημος, τότε η Σύνοδος πως συλλειτουργεί μαζί του;
Και κάτι που δεν γνωρίζετε
Η Εκκλησία της Ρουμανίας ( βλέπε ένωση 2014 ) τους νεοημ/τες τους βαπτίζουν εξ' απαντος ασχέτως εαν έχουν τρεις καταδύσεις. λ.χ. εαν εισχωρήσει ένας κληρικός του νεου, τότε προηγείτε βάπτιση και τις επόμενες μέρες - Διάκος - Παπάς
Εαν είναι βλάσφημοι τότε οι ΓΟΧ πως συλλειτουργούν με βλάσφημους;
η ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΑ ΕΙΝΑΙ 100% ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΩ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΡΟΥΜΑΝΙΚΗΣ ΕΚΚΗΣΙΑΣ

Και άλλοι επίσκοποι όπως οι Βοστωνίτες πράττουν το ίδιο.
Και σου γράφω και τούτο,
ακόμα και οι παλαι ποτέ ενιστάμενοι εαν ο άνθρωπος είναι κατηχημένος και ζητήσει βάπτισμα,λόγω ραντίσματος κλπ ΤΟΝ ΒΑΠΤΙΖΟΥΝ
ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ
Νομίζω αυτά προς ώρας είναι αρκετά.

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ


ΙΩΑΝΝΗΣ Ν. είπε...

Οπότε αν αντιλήφθην ορθά, αν ο παπάς τηρεί την τριττή κατάδυση, τότε κατ΄ οικονομίαν, αποδέχεσθε το εν λόγω βάπτισμα. Σωστά;

Εάν ο κάθε Αρχιγραμματέας (όπως αντιλαμβάνομαι από τους λόγους που ανέφερες) θεωρεί ότι το ποδόλουτρο είναι καθ΄ όλα έγκυρο βάπτισμα, τότε αυτό που έχω να πω είναι ότι η Εκκλησία δεν χάνει την Αγιοπνευματικήν Χάριν της λόγω της θεωρίας ενός ή δύο Επισκόπων, αλλά όταν υπάρχει θεσμική ανατροπή της Πίστεως δια της Πράξεως!!! Ειδάλλως θα είχε εκλείψει η Χάρις προ πολλού!

Αλλά και ας υποθέσουμε ότι το πιστεύει. Ο ίδιος βαπτίζει δια ποδόλουτρου; Το πρόβλημα θα ήταν να βαπτίζει ο ίδιος κατ΄ αυτόν τον τρόπο, δηλ. η πράξη του, και όχι η θεωρία του.

Ανώνυμος είπε...

Αυτή είναι η δική μου θέση,

Εαν ο εισερχόμενος έχει τριττή κατάδυση απο το νεο, τότε τον μυρώνω. ( η κατήχησις είναι δεδομένη σε όλες τις περιπτώσεις )

Εαν έχει ποδόλουτρο απο το Νεο και ράντισμα απο τις Σλάβικες εκκλησίες - γράφε Ρωσοπόντιοι Σέρβοι Βούλγαροι κλπ οι οποίοι είναι βαπτισμένοι με το νερό του βαμβακιού στην αγκαλιά της Νονάς!!! η στην σειρά σε ομαδικές βαπτίσεις με το κλαδάκι του βασιλικού, τότε αφου ενημερώσω και κατηχήσω ( για μήνες ) όποιος πιστέψει τον Βαπτίζω. Οποιος δεν πιστέψει τον μυρώνω.

Ο αρχιγραμματέας Βαπτίζει όποιον του δείξει φωτογραφία με ποδόλουτρο και σας πληροφορώ ότι οι θέσεις του είναι ορθοδοξότατες. ( ποτέ δεν γράφω αερολογίες για να μην γίνω ρεζίλι - Πολύ απλά )
Αυτή είναι και η επίσημη θέση της συνόδου.
Τώρα τι κάνει έκαστος επίσκοπος είναι δικαίωμά του. Αυτός είναι ο επίσκοπος και μπορεί να δεχθεί τον δείνα και με την μετάνοια προκειμένου να τον φέρει στην Εκκλησία.
Εμείς όμως συζητάμε, για την επίσημη θέση της Εκκλησίας και όχι για την ποιμαντική οικονομία του επισκόπου.

Για την Ιστορία,
Ημουν εφημέριος σε γνωστή και μεγάλη Ενορία στην Γλυφάδα. Εκεί υπήρχαν πολλοί Ελληνοαμερικάνοι και αρκετοί Σλάβοι.
Για τους Σλάβους έγραψα τι σοι βάπτισμα κάνει ο βασιλικός.
Για τους δε Αμερικάνους που βαπτίσθηκαν στην Αμερική, μπορώ να σου στείλω φωτό...
π.χ.Τι βάπτισμα μπορεί να έχει ένας 30ντάρης στην λεκάνη που πλένουμε τις πετσέτες;;;

Κατόπιν έγραψα επίσημα την εισήγηση στην Σύνοδο περί Βαπτίσματος.
Δικαιωθήκαμε













Ανώνυμος είπε...

αγαπητέ ιωάννη χαίρε εν κυρίω.
εάν μου υποδείξετε ΕΝΑΝ κυπριανίτην,Ε Ν Α Ν που να μυρώνει,να μου το πείτε να του
βάλω στρωτή μετάνοια.στην ένωση που κάνατε δεν ξεκαθαρίστηκε αυτό το θέμα;;
τι γίνεται;;δεν συμφωνείτε σε όλα;; εφόσον στο δικό σου ναό τηρούνται τα πάντα,τι σε νοιάζει κι αν καεί,από πίτα που δεν τρώς μας λές. δεκτόν.
ξέρεις τι μου θυμίζει η όλη ιστορία;;τους νεοημερολογίτες ιερείς εν ενεργεία αιρετικούς,όταν ρωτούνται από τους εν δυνάμει αιρετικούς πιστούς που να εκκλησιάζονται,τους απαντούν σε ναούς που δεν μνημονεύονται οικουμενιστές επίσκοποι,και είναι όλα μια χαρά.στους αντιοικουμενιστές δηλαδή.το σύνθημα είναι:
μην σχίσουμε την εκκλησία του Χριστού.κι έτσι είμαστε όλοι μαζί μια ωραία παρέα!!
να ενωθούμε λοιπόν,κι ας κρατήσει ο καθένας την εκκλησιολογία του...εεεε...τα χούγια του ήθελα να πώ.κι όπως λέγει κι ο σοφός λαός:πρώτα βγαίνει η ψυχή,και μετά το χούι.