http://kyprianoscy.blogspot.ca/2016/01/blog-post_18.html
Ανέβηκε στις 18 Ιαν 2016
Στη Συναγωγή της Ρώμης ο πάπας Φραγκίσκος είπε ότι είμαστε μια οικογένεια με τους Εβραίους, "είσαστε τα μεγαλύτερα αδέλφια μας", είπε χαρακτηριστικά. Από την άλλη, έχουμε τον Μητροπολίτη Ιερόθεο Βλάχο της Ναυπάκτου, να προτείνει την αγιοκατάταξη του Σωφρονίου Σαχάρωφ, ιδρυτή της μοναδικής στον χριστιανικό κόσμο ανδρώας και γυναικείας Μονής - μικτό δηλαδή Μοναστήρι - στο Έσσεξ της Αγγλίας. Το δίχως άλλο, θα διδάσκεται εκεί η θεία μέθεξη, ο θείος έρως και η θεια ερωτική έκσταση. Καθόλου απίθανο αργότερα, να δούμε κι εδώ να ιδρύεται ένα παράρτημα της Μονής αυτής. Πού αλλού ; Μα, φυσικά, στο άγιον Όρος.
Τόσο άχρηστοι, τόσο επικίνδυνοι και τόσο φθοροποιοί έχουν γίνει οι της κρατούσης και επίσημης Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Εκείνοι που δίδαξαν αυτά τα πράγματα, έζησαν θείες εμπειρίες και λόγον εποίησαν περί αυτών, πέρασαν όλα τους τα χρόνια στις ερημιές, άφησαν τον κόσμο, κλείστηκαν σε Μοναστήρια και σε σπηλιές. Και τότε έμαθαν. Ύστερα μας έρχονται οι σημερινοί, ζώντας μέσα στον περισπασμό του κόσμου, να καταπιαστούν με αυτά τα πράγματα. Να διδάξουν σε ανθρώπους, που καλά-καλά δεν ξέρουν να κάνουν το σταυρό τους, να πουν το Πιστεύω ή το Πάτερ ημών, έρχονται λοιπόν αυτοί να διδάξουν την κάθαρση, τον φωτισμό, την θέωση !
Τι να τους πει κανείς ; Έχουν αφήσει το λαό του Θεού ακατήχητο και του λένε για θέωση ερωτική, για το πρόσωπο, γιαι τον έρωτα, για το ήθος και την ελευθερία. Άφησαν στην άκρη την αλήθεια και έπιασαν την ελευθερία. Κι εδώ όμως τα χάλασαν, τα ψεύτισαν. "ἐν ἀρετῇ γενήσεται πᾶν τὸ ἐλεύθερον", γράφει ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης, και η αρετή, η σημερινή αήθης αρετή, θεσπίζει νόμο για την ερωτική συμβίωση των ομόφυλων ζευγαριών και αλλού, όχι ακόμη εδώ, τον γάμο μεταξύ τους και τις υιοθεσίες τέκνων.
Το μικτό Μοναστήρι του Έσσεξ θα γίνει το διδασκαλείο - κάτι σαν το Καίμπριτζ ή την Οξφόρδη - της νέας παγκόσμιας ερωτικής οικογένειας.
«Δόξα τῇ μακροθυμίᾳ σου, Κύριε, δόξα σοι»!
Στη Συναγωγή της Ρώμης ο πάπας Φραγκίσκος είπε ότι είμαστε μια οικογένεια με τους Εβραίους, "είσαστε τα μεγαλύτερα αδέλφια μας", είπε χαρακτηριστικά. Από την άλλη, έχουμε τον Μητροπολίτη Ιερόθεο Βλάχο της Ναυπάκτου, να προτείνει την αγιοκατάταξη του Σωφρονίου Σαχάρωφ, ιδρυτή της μοναδικής στον χριστιανικό κόσμο ανδρώας και γυναικείας Μονής - μικτό δηλαδή Μοναστήρι - στο Έσσεξ της Αγγλίας. Το δίχως άλλο, θα διδάσκεται εκεί η θεία μέθεξη, ο θείος έρως και η θεια ερωτική έκσταση. Καθόλου απίθανο αργότερα, να δούμε κι εδώ να ιδρύεται ένα παράρτημα της Μονής αυτής. Πού αλλού ; Μα, φυσικά, στο άγιον Όρος.
Τόσο άχρηστοι, τόσο επικίνδυνοι και τόσο φθοροποιοί έχουν γίνει οι της κρατούσης και επίσημης Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Εκείνοι που δίδαξαν αυτά τα πράγματα, έζησαν θείες εμπειρίες και λόγον εποίησαν περί αυτών, πέρασαν όλα τους τα χρόνια στις ερημιές, άφησαν τον κόσμο, κλείστηκαν σε Μοναστήρια και σε σπηλιές. Και τότε έμαθαν. Ύστερα μας έρχονται οι σημερινοί, ζώντας μέσα στον περισπασμό του κόσμου, να καταπιαστούν με αυτά τα πράγματα. Να διδάξουν σε ανθρώπους, που καλά-καλά δεν ξέρουν να κάνουν το σταυρό τους, να πουν το Πιστεύω ή το Πάτερ ημών, έρχονται λοιπόν αυτοί να διδάξουν την κάθαρση, τον φωτισμό, την θέωση !
Τι να τους πει κανείς ; Έχουν αφήσει το λαό του Θεού ακατήχητο και του λένε για θέωση ερωτική, για το πρόσωπο, γιαι τον έρωτα, για το ήθος και την ελευθερία. Άφησαν στην άκρη την αλήθεια και έπιασαν την ελευθερία. Κι εδώ όμως τα χάλασαν, τα ψεύτισαν. "ἐν ἀρετῇ γενήσεται πᾶν τὸ ἐλεύθερον", γράφει ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης, και η αρετή, η σημερινή αήθης αρετή, θεσπίζει νόμο για την ερωτική συμβίωση των ομόφυλων ζευγαριών και αλλού, όχι ακόμη εδώ, τον γάμο μεταξύ τους και τις υιοθεσίες τέκνων.
Το μικτό Μοναστήρι του Έσσεξ θα γίνει το διδασκαλείο - κάτι σαν το Καίμπριτζ ή την Οξφόρδη - της νέας παγκόσμιας ερωτικής οικογένειας.
«Δόξα τῇ μακροθυμίᾳ σου, Κύριε, δόξα σοι»!
***
Ο Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή
σας "Παγκόσμια ερωτική οικογένεια":
“Ο κόσμος είναι επικίνδυνος, όχι εξαιτίας αυτών που κάνουν το κακό, αλλά εξαιτίας αυτών που τους κοιτάζουν χωρίς να κάνουν τίποτα.” – Άλμπερτ Αϊνστάιν
Αφιερωμένο σε όλους τους αγωνιστές του καναπέ.
“Ο κόσμος είναι επικίνδυνος, όχι εξαιτίας αυτών που κάνουν το κακό, αλλά εξαιτίας αυτών που τους κοιτάζουν χωρίς να κάνουν τίποτα.” – Άλμπερτ Αϊνστάιν
Αφιερωμένο σε όλους τους αγωνιστές του καναπέ.
***
Ο Ανώνυμος
άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Παγκόσμια ερωτική οικογένεια":
Πόσες φορές ο Πατριάρχης ήταν επίσημος καλεσμένος της Εβραικής Συναγωγής; Μόνο απο τις φωτογραφίες και τα βίντεο, απαντούμε αρκετές.
«Εἴ τις κληρικὸς ἤ λαϊκὸς εἰσέλθοι εἰς συναγωγὴν
Ἰουδαίων ἤ αἱρετικῶν προσεύξασθαι, καὶ
καθαιρείσθω καὶ ἀφοριζέσθω» (ΞΕ΄ Ἀποστολ. Κανὼv)
Περαιτέρω ανατρέξτε στο Πηδάλιο στους Αποστολικούς κανόνες 45ο - 46ο - 68ο και του Μ. Βασιλείου 1ο και 47ο. Η πενθέκτη Οικουμενική επικύρωσε τους κανόνες του Μ.Βασιλείου, τουτέστιν έχουν Οικουμενική ισχύ.
Ο 31ος Αποστολικός και ο 15ος κανών της Πρωτοδευτέρας συνόδου 861μ.χ. επί Μ.Φωτίου ορίζουν Άξιον επαίνου όποιον αφίσταται της μνημονεύσεως του αιρετικού Επισκόπου του, ακόμη και πρίν Συνοδικής διαγνώμης, πρός αποτροπήν εξαπλώσεως της κακοδοξίας.
Αίρεσις είναι η θρησκευτική διδασκαλία που παρεκκλίνει από τη γνήσια και αυθεντική χριστιανική πίστι και επομένως είναι μια διδασκαλία πλανεμένη, αντορθόδοξη και αντιχριστιανική. Η βαπτισματική θεολογίαν (δηλαδή το ράντισμα και η επίχυση, καταργώντας έτσι το ορθόδοξο βάπτισμα δια των τριών καταδύσεων ), η θεωρία των αδελφών Εκκλησιών, η θεολογία των δυο πνευμόνων ( παπικοί ορθόδοξοι ) η Διηρημένη Εκκλησία και η κατάργησης των ορίων της Εκκλησίας, καθώς συμπεριλαμβάνονται ειδωλολάτρες, αντίχριστοι και εκατοντάδες δαιμονολατρίες, συνιστούν τον ορισμό της βλασφημίας του Αγίου Πνεύματος. Όλοι αυτοί οι ψευδοχριστιανισμοί, όλες οι ψευδοεκκλησίες, δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια αίρεση παραπλεύρως στην άλλη αίρεση. Το κοινό ευαγγελικό όνομα τους είναι παναίρεση.
Περαιτέρω οι επίσημες ενώσεις στο Σαμπεζύ και στο Μπαλαμάντ 1992 - 1993 με Παπικούς και Μονοφυσίτες, συνιστούν αιρετικές πράξεις απο μόνες τους, πέραν της βλασφημίας του Οικουμενισμού.
Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος - Ζηλωτής
Πόσες φορές ο Πατριάρχης ήταν επίσημος καλεσμένος της Εβραικής Συναγωγής; Μόνο απο τις φωτογραφίες και τα βίντεο, απαντούμε αρκετές.
«Εἴ τις κληρικὸς ἤ λαϊκὸς εἰσέλθοι εἰς συναγωγὴν
Ἰουδαίων ἤ αἱρετικῶν προσεύξασθαι, καὶ
καθαιρείσθω καὶ ἀφοριζέσθω» (ΞΕ΄ Ἀποστολ. Κανὼv)
Περαιτέρω ανατρέξτε στο Πηδάλιο στους Αποστολικούς κανόνες 45ο - 46ο - 68ο και του Μ. Βασιλείου 1ο και 47ο. Η πενθέκτη Οικουμενική επικύρωσε τους κανόνες του Μ.Βασιλείου, τουτέστιν έχουν Οικουμενική ισχύ.
Ο 31ος Αποστολικός και ο 15ος κανών της Πρωτοδευτέρας συνόδου 861μ.χ. επί Μ.Φωτίου ορίζουν Άξιον επαίνου όποιον αφίσταται της μνημονεύσεως του αιρετικού Επισκόπου του, ακόμη και πρίν Συνοδικής διαγνώμης, πρός αποτροπήν εξαπλώσεως της κακοδοξίας.
Αίρεσις είναι η θρησκευτική διδασκαλία που παρεκκλίνει από τη γνήσια και αυθεντική χριστιανική πίστι και επομένως είναι μια διδασκαλία πλανεμένη, αντορθόδοξη και αντιχριστιανική. Η βαπτισματική θεολογίαν (δηλαδή το ράντισμα και η επίχυση, καταργώντας έτσι το ορθόδοξο βάπτισμα δια των τριών καταδύσεων ), η θεωρία των αδελφών Εκκλησιών, η θεολογία των δυο πνευμόνων ( παπικοί ορθόδοξοι ) η Διηρημένη Εκκλησία και η κατάργησης των ορίων της Εκκλησίας, καθώς συμπεριλαμβάνονται ειδωλολάτρες, αντίχριστοι και εκατοντάδες δαιμονολατρίες, συνιστούν τον ορισμό της βλασφημίας του Αγίου Πνεύματος. Όλοι αυτοί οι ψευδοχριστιανισμοί, όλες οι ψευδοεκκλησίες, δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια αίρεση παραπλεύρως στην άλλη αίρεση. Το κοινό ευαγγελικό όνομα τους είναι παναίρεση.
Περαιτέρω οι επίσημες ενώσεις στο Σαμπεζύ και στο Μπαλαμάντ 1992 - 1993 με Παπικούς και Μονοφυσίτες, συνιστούν αιρετικές πράξεις απο μόνες τους, πέραν της βλασφημίας του Οικουμενισμού.
Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος - Ζηλωτής
***
2 σχόλια:
“Ο κόσμος είναι επικίνδυνος, όχι εξαιτίας αυτών που κάνουν το κακό, αλλά εξαιτίας αυτών που τους κοιτάζουν χωρίς να κάνουν τίποτα.” – Άλμπερτ Αϊνστάιν
Αφιερωμένο σε όλους τους αγωνιστές του καναπέ.
Πόσες φορές ο Πατριάρχης ήταν επίσημος καλεσμένος της Εβραικής Συναγωγής; Μόνο απο τις φωτογραφίες και τα βίντεο, απαντούμε αρκετές.
«Εἴ τις κληρικὸς ἤ λαϊκὸς εἰσέλθοι εἰς συναγωγὴν
Ἰουδαίων ἤ αἱρετικῶν προσεύξασθαι, καὶ
καθαιρείσθω καὶ ἀφοριζέσθω» (ΞΕ΄ Ἀποστολ. Κανὼv)
Περαιτέρω ανατρέξτε στο Πηδάλιο στους Αποστολικούς κανόνες 45ο - 46ο - 68ο και του Μ. Βασιλείου 1ο και 47ο. Η πενθέκτη Οικουμενική επικύρωσε τους κανόνες του Μ.Βασιλείου, τουτέστιν έχουν Οικουμενική ισχύ.
Ο 31ος Αποστολικός και ο 15ος κανών της Πρωτοδευτέρας συνόδου 861μ.χ. επί Μ.Φωτίου ορίζουν Άξιον επαίνου όποιον αφίσταται της μνημονεύσεως του αιρετικού Επισκόπου του, ακόμη και πρίν Συνοδικής διαγνώμης, πρός αποτροπήν εξαπλώσεως της κακοδοξίας.
Αίρεσις είναι η θρησκευτική διδασκαλία που παρεκκλίνει από τη γνήσια και αυθεντική χριστιανική πίστι και επομένως είναι μια διδασκαλία πλανεμένη, αντορθόδοξη και αντιχριστιανική. Η βαπτισματική θεολογίαν (δηλαδή το ράντισμα και η επίχυση, καταργώντας έτσι το ορθόδοξο βάπτισμα δια των τριών καταδύσεων ), η θεωρία των αδελφών Εκκλησιών, η θεολογία των δυο πνευμόνων ( παπικοί ορθόδοξοι ) η Διηρημένη Εκκλησία και η κατάργησης των ορίων της Εκκλησίας, καθώς συμπεριλαμβάνονται ειδωλολάτρες, αντίχριστοι και εκατοντάδες δαιμονολατρίες, συνιστούν τον ορισμό της βλασφημίας του Αγίου Πνεύματος. Όλοι αυτοί οι ψευδοχριστιανισμοί, όλες οι ψευδοεκκλησίες, δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια αίρεση παραπλεύρως στην άλλη αίρεση. Το κοινό ευαγγελικό όνομα τους είναι παναίρεση.
Περαιτέρω οι επίσημες ενώσεις στο Σαμπεζύ και στο Μπαλαμάντ 1992 - 1993 με Παπικούς και Μονοφυσίτες, συνιστούν αιρετικές πράξεις απο μόνες τους, πέραν της βλασφημίας του Οικουμενισμού.
Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος - Ζηλωτής
Δημοσίευση σχολίου