Τάδε έφη Κοσμάς

Misha:
αρκετά στοιχεία για τον αγιο Εδουάρδο από την ομώνυμη αδελφότητα, την οποία μνημόνευσε κι ο αγαπητός Κοσμάς.
για οποιον γνωριζει αγγλικά θα βρει χρήσιμα στοιχεια τοσο για τον βίο του αδίκως σφαγιασθεντος βασλιά Εδουάρδου,όσο και για την πρώιμη τιμή και τα θαυματα του....
αλήθεια, φίλε Κοσμά, τοσα χρόνια οι έλληνες ζηλωτές, που ήταν σε άμεση κοινωνία με τους εν διασπορά Ρωσους, και δη η παραταξη στην οποία προσεχώρησες κήρυττε το Φιλιόκβε και δεν το αντελήφθησαν;;;
και ως εκ τουτου, κατα το προσφιλές υμίν  ¨ο κοινωνών ακοινωνητω....

Kosmas:
Ο αγαπητός Misha έγραψε:
Παράθεση:

αλήθεια, φίλε Κοσμά, τοσα χρόνια οι έλληνες ζηλωτές, που ήταν σε άμεση κοινωνία με τους εν διασπορά Ρωσους, και δη η παραταξη στην οποία προσεχώρησες κήρυττε το Φιλιόκβε και δεν το αντελήφθησαν;;;
και ως εκ τουτου, κατα το προσφιλές υμίν  ¨ο κοινωνών ακοινωνητω....


Η Εκκλησία του Παλαιού Ημερολογίου, στην οποία με τη χάρη του Θεού ανήκω, και θα ανήκω όσο αυτή ορθοδοξεί, είχε κοινωνία με τη Ρωσική Σύνοδο της Διασποράς του Μητροπολίτη Φιλαρέτου, μέχρι το 1982. Τότε και ο Φιλάρετος και η Σύνοδός του ήταν Ορθόδοξοι!
Το Φιλιόκβε ο Φιλάρετος το αποδέχτηκε με την από 20 Ιουλίου / 2 Αυγούστου 1984 Εγκύκλιό του, την οποία παράθεσα πιό πάνω, στην από 4.12. 2007 καταχώρησή μου. Από τότε ο Φιλάρετος με τη Σύνοδό του κατέστησαν αιρετικοί!
Και να, το κατάντημα της Συνόδου αυτής! Ενώθηκε με τους Λατινόφρονας της Μόσχας «και πασών των...Ρωσιών»!! Χαρά, ο αδελφός
Misha, ε !

Kosmas:
Στην καταχώρησή μου στις 3.12.2007 παρακάλεσα τον εκλεκτό φίλο Misha να απαντήσει στο ερώτημα :
Παράθεση:
Και τώρα, τελειώνοντας, αν θέλεις απάντησέ μου, αν θεωρείς τον Ιουστινιανό, τη Θεοδώρα και το Θεοδόσιο, που επικρίνεις, αγίους; Εγώ, με την Εκκλησία, τους θεωρώ!
Δεν μου απάντησε μέχρι τη στιγμή αυτή. Στο ερώτημα αυτό τώρα προσθέτω, αν εξακολουθεί να θεωρεί τον Εδουάρδο, βασιλιά της Αγγλίας, «θαυματουργό άγιο», μετά τα όσα έγραψα στην καταχώρησή μου στις 4.12.2007. Εγώ, πάντως δεν το θεωρώ! Όπως επίσης και αν θεωρεί άγιο, τον Ισαάκ τον Σύρο
.

Στη συνέχεια ο αγαπητός
Misha την ίδια μέρα σε μιά δημοσίευσή του διατύπωσε ορισμένες απόψεις του, τις οποίες μετά από δύο μέρες τις συμπλήρωσε, ως εξής:

Παράθεση:
το μικρό μου μυαλό, φίλε Κοσμά, αδυνατεί να συνταιριάξει την αγιότητα του αγ. Ισαάκ, του Μεγ.Βασιλείου, του αγ.Συμεών του Θεολογου, των αγιων Σαββα Χιλανδαρινού και Συμεών του πατρός του, (του Σερβου μονάρχη που καλογερεψε και μυρόβλυσε) και των ομοιων τους με τις ανηλεείς σφαγές ....
δε μπορώ να διανοηθώ πως κάποιος άγιος (?) μπορεί να σφάξει εν ψυχρώ 35000 αόπλους(το 10% του πληθυσμού της Πόλης), όπως έγινε στη Στάση του Νίκα....θυμίζει τον ¨άγιο¨ Στέπινατς του Βατικανού, που ¨αγωνιστηκε¨ για τον παπισμό, σφαζοντας 800.000 Σέρβους
στην Ρωσία τιμωνται ως αγιοι οι δυο πρίγκηπες Μπόρις και Γκλέμπ, οι οποίοι προτιμησαν να πεθάνουν από συγγενικό χέρι παρά να αιματοκυλισουν την χώρα τους μετέχοντας σε εμφύλιο σπαραγμό....
βλέπω τα ονόματα ορισμένων εξουσιαστών στα μηναία και τα κοιτώ με απορία....
είναι προς έρευνα το γεγονός πώς ο Μέγας ησυχαστής και δάσκαλος μυριάδων μοναχών οσιος Ισαάκ ο Σύρος δεν βρισκόταν, έως προσφατα, στα λειτουργικά βιβλία ενώ συναριθμούνται οι προμνημονευθέντες εξουσιαστές και σφαγείς.....
τα πώς και γιατί της αγιοποιήσεως τους είναι ζητουμενα, αφου δεν εχουμε ουτε λειψανα τους, ουτε μαρτυριες θαυματων τους....



Είμαι υποχρεωμένος να δώσω ορισμένες σύντομες εξηγήσεις στις παραπάνω απόψεις του αγαπητού
Misha:

1. Ο αδελφός
Misha λέει, ότι δεν μπορεί να διανοηθεί «πως κάποιος άγιος (?) μπορεί να σφάξει εν ψυχρώ 35.000 αόπλους, όπως έγινε στη στάση του Νίκα»!

α. Τον ρωτάω: Μήπως μπορεί να διανοηθεί πως ο προφήτης Ηλίας έσφαξε 850 ιερείς της αισχύνης και προφήτες των ειδώλων» ( Γ΄ Βασιλειών 18,40); Ή μπορεί να διανοηθεί πως ο προφήτης Γεδεών έσφαξε τόσους Μαδιανίτες (Κριτές κεφ. 7-
; Μήπως μπορεί να διανοηθεί ότι οι σφαγές αυτές έγιναν με εντολή του Θεού;

β. Στη στάση του Νίκα υπήρξαν περί τις 30.000 νεκροί στο ιπποδρόμιο της Κ/Πολης. Όταν εξερράγη η στάση ο αυτοκράτορας Ιουστινιανός σκέπτονταν να παραιτηθεί και να φύγει. Τον εμπόδισε η Θεοδώρα. Καταστρώθηκε ένα σχέδιο για την καταστολή της στάσης. Αποφάσισαν να στείλουν στο Ιπποδρόμιο δικούς τους ανθρώπους ανάμεσα στους επαναστάτες για να τους διχάσουν. Την υλοποίηση του σχεδίου ανέλαβαν οι στρατηγοί του Βελισάριος και Μούνδος. Κατά την καταστολή της στάσης υπήρξαν συμπλοκές με τους «Πράσινους και Βένετους», με αποτέλεσμα την αιματοχυσία αυτή. Ερωτώ: Έδωσε διαταγή ο Ιουστινιανός να εξολοθρευτούν οι 30.000 Ρωμαίοι; Δεν το πιστεύω.

γ. Ο τσάρος Νικόλαος πως πετύχαινε την καταστολή των εξεγέρσεων των υπηκόων του; Τους πρίγκιπες Μπόρι και Γκλέμπ, που αναφέρει ο αγαπητός
Misha, δεν γνωρίζω.

2. Λέει ακόμα ο αδελφός
Misha, ότι βλέπει τα ονόματα ορισμένων εξουσιαστών στα μηναία και τα κοιτά με απορία....
Δηλαδή, όταν βλέπει στο Ρωσικό αγιολόγιο τα ονόματα των Ρομανώφ, τα κοιτά με απορία;;;;

3. Και η «μπηχτή» για τον Ισαάκ το Σύρο, το όνομα του οποίου, λέγει ο αδελφός
Misha, μέχρι πριν λίγα χρόνια δεν υπήρχε στο Ορθόδοξο αγιολόγιο της Εκκλησίας. Μήπως διερωτήθηκε ποτέ, ο αγαπητός φίλος Misha, γιατί δεν μπήκε ποτέ (παληότερα) στο Ορθόδοξο Αγιολόγιο; Και μήπως εξέτασε πότε τα τελευταία χρόνια μπήκε;
Η απάντηση είναι εύκολη. Ο Ισαάκ ήταν Σύρος. Γεννήθηκε τον 7ο αιώνα, μάλλον στο σημερινό Κατάρ του Περσικού κόλπου και χειροτονήθηκε επίσκοπος Νινευΐ, από τον Νεστοριανό Πατριάρχη Γεώργιο (660-680)! Αυτό σημαίνει ότι ο Ισαάκ ήταν αιρετικός! ΄Ηταν Νεστοριανός! Και στο χώρο αυτό του Νεστοριανισμού έζησε τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής του, μέχρι που πέθανε! Ο καθηγητής Παν. Χρήστου τον θεωρεί οπαδό του Θεοδώρου Μοψουεστίας, που καταδίκασε η Ε΄ Οικουμενική Σύνοδος. Αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο η Ορθόδοξη Εκκλησία, αφού δεν τον θεωρεί Ορθόδοξο, δεν τον αναφέρει στο αγιολόγιό της!
Στις 19 έως 21 Οκτωβρίου 2007 έλαβε χώρα στην Αθήνα συνέδριο αφιερωμένο στον π. Σωφρόνιο Ζαχάρωφ του Έσσεξ. Στο συνέδριο αυτό, έλαβε το λόγο ο γνωστός Σέρβος επίσκοπος Αθανάσιος Γιέφτιτς, ο οποίος διακήρυξε ότι ο Ισαάκ ο Σύρος είναι ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ!
Το ότι τώρα, οι διάφοροι Οικουμενιστές τον παρενέβαλαν στο Ορθόδοξο αγιολόγιο, αυτό αποδεικνύει τη νοθεία του, που επιχειρείται στις μέρες μας!
Βέβαια, τα συγγράμματά του είναι σπουδαία. Για το λόγο αυτό ο καθηγητής Παναγιώτης Χρήστου λέει ότι «έγινε οικουμενικώς αποδεκτός από Ιακωβίτας και Ορθοδόξους, μέχρι σημείου να θεωρείται άγιος» (Παν. Χρήστου, Ελληνική Πατρολογία, τομ. 5ος, σελ.430)!

4. Εσύ, αγαπητέ
Misha
, θα θεωρούσες ποτέ ένα Νεστοριανό άγιο; 

3 σχόλια:

δάσκαλος είπε...

Αγαπητέ Κωνσταντίνε, χαίρε!
Κάποτε είχα δει ένα βιβλίο (φωτοτυπίες δεμένες) που περιείχε όλους τους διαλόγους που είχατε κάνει παλιά στο orthodoxia.forum.up (Κοσμάς, Misha, Silver κ.α.). Μήπως υπάρχει και σε μορφή pdf να μου το στείλεις στο email;
Ευχαριστώ

Silver είπε...

Αδελφέ μας Νικόλαε, χαίρε εν Κυρίω!
Δεν γνωρίζω τίποτα γι΄ αυτό το βιβλίο που γράφεις. Θα μπορούσες να ρωτήσεις την ιδιοκτήτρια του φόρουμ, την αδελφή Ζωή Σπαθή. Η Ζωή γράφει σχεδόν καθημερινά στο F/B.

Εγώ έχω κάνει αντιγραφή των διαλόγων, δίνοντας έμφαση στα γραφτά του "Κοσμά" διότι αναγνωρίζω και σέβομαι την πολυμάθεια του αδελφού, αν και τότε δεν συμφωνούσα μαζί του.

Αν υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω, ευχαρίστως θα ανταποκριθώ.

Νάσαι πάντα καλά, καλό αγώνα!

Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος

δάσκαλος είπε...

Ευχαριστώ πολύ!
Τώρα περί του "Κοσμά" ας μην το συζητήσουμε δημόσια. Πάντως και ο Άρειος πολυμαθέστατος ήτανε. Ελπίζω τουλάχιστον να μην συμφωνείς με τις αγιομαχικές του απόψεις (ήξερα ότι δεν δέχεται τον Άγιου Αυγουστίνο, αλλά το ότι δεν δεχόταν και άλλους, όπως τον Άγιο Ισαάκ τον Σύρο και ειδικά τον Άγιο Φιλάρετο, τον οποίο πολέμησε μεν, με άρθρα στον Ορθόδοξο Τύπο, όσο ζούσε (αρχές δεκαετίας '80), αλλά πλέον με αδιάφθορο λείψανο και τις τόσες θαυματουργίες, περίμενα πως θα είχε ανακαλέσει. Τι να πω, ο Θεός να τον φωτίσει να μην πεθάνει αμετανόητος