Ελάβαμε αυτή την επιστολή για δημοσίευση :

Αθήνα 28 Ιουνίου 2014

ΑΠΟ: ΛΚ
            xxxxx  
            xxxxx    
            Αθήνα
            Τηλ: xxxx
             Κινητό :xxxx
             FAX: xxxx
             e-mail:xxxx

ΠΡΟΣ :ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ -Υπ' όψη Σεβασμιότατου Μητροπολίτου κ. ΑΡΙΣΤΑΡΧΟΥ

Κοινοποίηση:
1) Μακαριότατου Πατριάρχη Ιεροσολύμων κκ. ΘΕΟΦΙΛΟΥ
2)ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΡΕΣΒΕΙΑ ΙΣΡΑΗΛ
3) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΙΣΡΑΗΛ
3)ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΙΣΡΑΗΛ
 4)ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ της ΕΛΛΑΔΑΣ
5) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ της ΕΛΛΑΔΑΣ

   Σεβασμιότατε Μητροπολίτη κύριε Αρίσταρχε

       Με μεγάλη μου λύπη, πληροφορούμαι , ότι το  θέμα “ΕΚΔΟΣΗ ΒΙΖΑΣ” , για τον ανιψιό μου
ΛΝ μαθητή της xxx Λυκείου, της ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ, ακόμα ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ.....

Θέλω να σας υπενθυμίσω ότι εκτός από θεία  και κηδεμόνας του Ν , είμαι και άνθρωπος, λέξη, που εσείς έχετε, προ πολλού ξεχάσει και δεν επιτρέπω άλλο τον εμπαιγμό σας στο πρόσωπό, το δικό μου, της Δικηγόρου μου και των Δικαστικών αρχών, παρουσιάζοντας μια απλή και αυτονόητη νομική υπόθεση, σαν ένα τελείως ακατανόητο θέμα.
Με την δικαστική απόφαση που έχετε στα χέρια σας, βλέπετε, ότι
ΕΙΜΑΙ Ο ΝΟΜΙΜΟΣ ΚΗΔΕΜΟΝΑΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΝΛ.

       Ούτε μπορεί να συνεχιστεί η ταλαιπωρία, τόσο του ανιψιού μου, όσο και οι δική μου, και των συγγενών μας, αφού αυτή η ταλαιπωρία ξεκίνησε για μένα από πέρυσι, το φθινόπωρο επιβαρύνοντας την ψυχική και σωματική μου υγεία, καθώς και τα οικονομικά μου σε μεγάλο βαθμό, εξ αιτίας των λαθών σας κατ εξακολούθηση,  που ξεκίνησαν  από τον Αύγουστο του 2013, και συνεχίζονται μέχρι σήμερα..
(Όταν ο πατέρας Φώτιος έχασε το φάκελο με τα Δικαστικά έγγραφα, απέφυγε να με  ενημερώσει έγκαιρα και με ενημέρωσε τρεις μήνες αργότερα. Στο διάστημα αυτό, επειδή “τσιγκουνευτήκατε” τα 150 ευρώ, που στοίχιζε το εισιτήριο του, για να έρθει το παιδί στην Ελλάδα και να τακτοποιηθεί το θέμα του γρηγορότερα και ανώδυνα, προτιμήσατε, να με ταλαιπωρήσετε, υποχρεώνοντας με έμμεσα, να σας προσκομίζω κάθε φορά καινούργιες αποφάσεις,  που μόνο με Δικαστική απόφαση μπορούσα να πάρω, αφού γνωρίζετε, πολύ καλά ότι το παιδί δεν έχει γονείς και έχω εγώ την επιμέλεια.
Ένεκα της δικής σας αυτής σοβαρής παράλειψης, έχω κάνει τρία Δικαστήρια που το καθ ένα στοίχισε 800 ευρώ συν 300 ευρώ την κάθε φορά που ξόδευα στο Υπουργείο Εξωτερικών, για την μετάφραση από τα Ελληνικά στα Αγγλικά, τα οποία έξοδα σας καταλογίζω,  για να έρθετε τώρα τελευταία στιγμή, να μου πείτε ότι οι Ισραηλινές αρχές, δεν δέχονται την μετάφραση στην διεθνή γλώσσα που είναι τα Αγγλικά,(!!!!), αλλά θα πρέπει να μεταφραστεί στα Εβραϊκά).
        Επειδή τα όρια και η υπομονή μου έχουν εξαντληθεί, και δεν υπάρχει περίπτωση να περιμένω ούτε λεπτό παραπάνω, για να δω το παιδί στην Ελλάδα, σας ενημερώνω, ότι του έχουμε κλείσει θέση, την Τρίτη, 1 Ιουλίου 2014, με την πτήση xxx της Aegean, και θα ταξιδέψει πάση θυσία.

    
                                                                                       -2-
  Για να γίνω δε, πιο κατανοητή θα συμβούν δύο τινά:
1ον.- Εάν έχετε ολοκληρώσει την μετάφραση των Δικαστικών εγγράφων, από τα Ελληνικά στα Εβραϊκά, το θέμα θεωρείται λήξαν και το παιδί θα πάρει την βίζα, για να μπορέσει να ταξιδέψει.
2ον.-Εάν όμως, δεν έχετε ολοκληρώσει τις διαδικασίες, που θεωρώ, ότι  αρκετά έχετε κωλυσιεργήσει, αφού ένα ολόκληρο χρόνο δεν κινηθήκατε, να βγάλετε την βίζα στο παιδί, και τον αφήσατε εκτεθειμένο, να κυκλοφορεί χωρίς ΒΙΖΑ μέσα στα Ιεροσόλυμα, και τώρα ενώ όλα τα παιδιά της Σχολής έχουν έρθει στην Ελλάδα, το δικό μου παιδί έχει μείνει πίσω, δεν το έχω δει ακόμα, και συνεχίζετε να τον απασχολείτε εκεί με διάφορες διακονίες, γεγονός που δεν με  βρίσκει σύμφωνη!!!
 ΑΠΑΙΤΩ  λοιπόν να συνοδεύσετε τον μαθητή στο Αεροδρόμιο του TEL-AVIV, και να επιβαρυνθείτε  λόγω της έλλειψης ΒΙΖΑΣ, εσείς το  πρόστιμο στο Αεροδρόμιο, που απ ότι με πληροφόρησαν είναι περίπου 4000 ευρώ.
ΑΠΑΙΤΩ, την Τρίτη το πρωί, 1 Ιουλίου 2014, το παιδί να είναι εδώ. Στο σπίτι του, είτε με τον έναν τρόπο είτε με τον άλλο.

ΚΑΙ,
Εάν την Τρίτη το πρωί, το  παιδί δεν είναι στην πτήση από  Ιεροσόλυμα προς Αθήνα, τότε προχωράω  σε καταγγελία για ΑΠΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΟΜΗΡΙΑ του ΝΛ
 Η θεία του και κηδεμόνας του ΝΛ

 Κ.Λ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τελικά πόσο βρόμικο κύκλωμα υπάρχει εκεί?