Μητροπολίτης Καλαβρύτων κ. Ἀμβρόσιος: Ἕλληνα, σὲ κατέστησαν Ραγιά! Ραγιὰ καὶ Βλάκα!

 Ἕλληνα, ἐσὺ ποὺ ἄφησες τὴν καρδιά σου ἀφύλακτη καὶ σὲ ἐκυρίευσε ἡ θρησκευτικὴ ἀδιαφορία, ἄκουσέ με κι ἐσύ: Πληρώνοντας τὸ τίμημα τῆς ἀποστασίας ἀπὸ τὸ δρόμο καὶ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ  ἔγινες δοῦλος ὄχι μόνον τῶν παθῶν σου, ἀλλὰ καὶ τῶν πολιτικῶν σου ἐπιλογῶν! Ἔτσι ὅμως οἱ  ὁδηγοί σου, τὰ πολιτικά σου ἰνδάλματα, σὲ ἀποχαύνωσαν! Σὲ κατέστησαν Ραγιά! Ραγιὰ καὶ Βλάκα!
(Ορθόδοξος Τύπος 21/3/2014)


(σ.σ.):
Με έκαναν ραγιά και βλάκα τα πολιτικά μου ινδάλματα, διότι ο «Ποιμένας» μου με εγκατέλειψε. «Oρφανοί εγενήθημεν, ουχ υπάρχει πατήρ». Θρήνοι Ιερεμίου Ε:3.
Τον δρόμο της αποστασίας μου, τον άνοιξες εσύ όταν αντιπροσώπευες την «Εκκλησία» της Ελλάδος στις Συνελεύσεις του αντίχριστου Π.Σ.Ε.!
Τον δρόμο της αποστασίας μου, τον άνοιξες εσύ και οι αδελφοί σου «Αρχιερείς» προδότες της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας.
Τον δρόμο της αποστασίας μου, τον άνοιξες εσύ και οι όμοιοί σου «Αρχιερείς» όταν δέχεσθε την Ορθοδοξία ισότιμο μέλος του Π.Σ.Ε. διότι πρώτα  κυρίευσε εσάς η θρησκευτική αδιαφορία και μετά ακολουθήσαμε εμείς.
Τον δρόμο της αποστασίας μου, τον άνοιξε εσύ και οι όμοιοί σου «Αρχιερείς» όταν δέχεσθε την αιρετική διδασκαλία των «αδελφών Εκκλησιών» που εξομοιώνει την αιρετική Παπική παρασυναγωγή με την Ορθόδοξη Εκκλησία (Μπαλαμάντ 24 Ιουνίου 1993).
Τον δρόμο της αποστασίας μου, τον άνοιξες εσύ και οι όμοιοί σου «Αρχιερείς» όταν δέχεσθε μετά από 15 αιώνες τους Μονοφυσίτες ως Ορθοδόξους (Σαμπεζύ Νοέμβριος 1990).
Τον δρόμο της αποστασίας μου, τον άνοιξες εσύ και οι όμοιοί σου «Αρχιερείς» που γράψατε στα παλαιά σας υποδήματα την φωνή του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού (τον Πάπα να καταράσθε), και κοινωνείτε ομονοούντες με τον λατινόφρονα παπόδουλο Οικουμενιστή, τον εχθρό της Κυρίας Θεοτόκου και του Υιού της «κ.» Βαρθολομαίο : Έτι δεόμεθα υπέρ του Αγιωτάτου Επισκόπου και Πάπα Ρώμης Βενεδίκτου…..
Αυτός είναι, λοιπόν, ο Χριστιανισμός, ον εκήρυξεν ο Κύριος, ο μέγας Παύλος, και διηρμήνευσαν απλανώς οι ευρόντες την «πράξιν εις θεωρίας επίβασιν» άγιοι Πατέρες;

Δεν υπάρχουν σχόλια: