«ευλογητός ο Θεός και πεπλουτήκαμεν» (Ζαχ. 11,5 ). Ευλογητός ο Αντίχριστος και πεπλούτηκα (Μάξιμος ο χριστέμπορας)

============================================= 
Δημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 25, 2013 6:48 am Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος Επεξεργασία/Διαγραφή αυτού του μηνύματος 



============================================== 



Ο Silver έγραψε :

Τον Ιανουάριο, ξέρεις τι θα πει αυτός ο πλάνος;
Αδελφοί μου ήρθε ο Αντίχριστος αλλά τον βλέπουν όσοι έχουν πνευματικά μάτια!!!

Πως θα δείτε τον Αντίχριστο αδελφοί μου αν ο Κύριος δεν σας ανοίξει τους οφθαλμούς σας; Τι λέει η Αγία Γραφή;;

Λουκ. 24,16 οἱ δὲ ὀφθαλμοὶ αὐτῶν ἐκρατοῦντο τοῦ μὴ ἐπιγνῶναι αὐτόν.
Λουκ. 24,31 αὐτῶν δὲ διηνοίχθησαν οἱ ὀφθαλμοί, καὶ ἐπέγνωσαν αὐτόν· καὶ αὐτὸς ἄφαντος ἐγένετο ἀπ᾿ αὐτῶν.

Έτσι και τώρα αδελφοί μου, αν δεν σας ανοίξει τους οφθαλμούς ο Κύριος δεν θα δείτε τον Αντίχριστο!!!

Εν τω μεταξύ, εκυκλοφόρησα το νέο αυτό βιβλίο μου, που τα εξηγεί όλα αυτά που σας λέω, κάνει μόνο 15 ευρώ.

Που είσαι Γεωργάκη, έλα παιδί μου πάρε το βιβλίο μου, το υπέγραψα προσωπικά για να με θυμάσαι.

(ευτυχώς που υπάρχουν και οι αφελείς να τα οικονομάμε.)

«ευλογητός ο Θεός και πεπλουτήκαμεν» (Ζαχ. 11,5 ).

Ευλογητός ο Αντίχριστος και πεπλούτηκα (Μάξιμος ο χριστέμπορας) 

===============================================

Δεν υπάρχουν σχόλια: