Εάν ήμουν αγνός και καθαρός, θα ζητούσα από τον Κύριο να μου δώσει την Ρομφαία του Προφήτη Ηλία να πήγαινα στο Άγιο Όρος...

ejodios

Εμείς οι απλοί ορθόδοξοι που δεν ζητήσαμε να φθάσουμε σε μεγάλα πνευματικά ύψη, να πάμε στο Άγιο Όρος να μονάσουμε, να φθάσουμε τα Αγγελικά τάγματα κ.λ.π., με τα λίγα γράμματα που ξέρουμε, διαβάζουμε τα συναξάρια, την Αγία Γραφή και λίγο (όχι γιατί δεν μας αρέσουν, αλλά γιατί δεν  καταλαβαίνουμε τα αρχαία ελληνικά), τα συγγράμματα των αγίων της Εκκλησίας μας. Μάθαμε, λοιπόν, ότι η Εκκλησία μας έχει στο αγιολόγιό Της- εκτός των άλλων-τους 26 Ζωγραφίτες Οσιομάρτυρες. Τι έκαναν οι 26 Ζωγραφίτες και αγίασαν; Δεν μνημόνευαν τον λατινόφρονα Πατριάρχη. Ήρθε λοιπόν ο Πατριάρχης στο Άγιο Όρος, πυρ και μανία και τους ρώτησε: Θα με μνημονεύσετε; Οι 26 Οσιομάρτυρες του απάντησαν: Όχι δεν σε μνημονεύουμε διότι είσαι λατινόφρονας, ομολογείς ότι ο Πάπας είναι αγιώτατος Επίσκοπος Ρώμης. Τότε ο Πατριάρχης τους λέει: Είστε ασεβείς, δεν υπακούετε στην ανωτάτη πνευματική ηγεσία σας. Αφού δεν με μνημονεύετε, καείτε λοιπόν ζωντανοί. Τους έβαλε φωτιά και τους έκαψε. Τώρα έχουμε την ίδια ακριβώς περίπτωση. Ένα Πατριάρχη λατινόφρονα, ο οποίος έχει καταπροδώσει την Ορθοδοξία μας, προσκαλεί τον Πάπα και συλλειτουργεί στο σβηστό Φανάρι, πηγαίνει στη Ρώμη και κάνει τα ίδια. Η δική μας απορία είναι η εξής: Αυτός ο κοιμηθείς Ηγούμενος της ψευδούς Ι. Μονής Εσφιγμένου, και οι άλλοι Αγιορείτες δεν τα γνωρίζουν αυτά; Πως θα παρουσιασθούν έμπροσθεν του Κυρίου; Τι πάνε να κάνουν στο Άγιο Όρος;  Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω.


Sotirios Zouridis Αγνός και καθαρός, ?  Ε ? Αγνιστούμε και ας καθαριστούμε οσο μπορούμε και όπως μπορούμε . Απο το 2002 να εξομολογηθώ και να κοινωνήσω ... βρομύλος το λοιπόν ... ΖΈΧΝΩ! Αλλά αν και δεν έχω το μυστήρια της εξομολόγησης ... ουτε Ναβουχοδονόσορ και οι Νινευίτες τα είχανε ε και ? Ας αγνιστώ και ας καθαριστώ οσο και όπως μπορώ όπως ο Ναβουχοδονόσορ και οι Νινευίτες ... Αλλά αμα δεν είμαι αγνός και καθαρός δεν θα ζητήσω απο τον Πατέρα μου γιατί δεν είμαι καθαρός ? Ισα ισα όσο ποιο λερωμένο είναι ένα μωρό τόσο ποιο δυνατά κλαίει ... Ο Πατέρας όλα τα ακούει ... Εσύ αν είχες ένα παιδί χεσμένο που έκλαιγε δεν θα πήγαινες να δεις τι έχει .. γιατί βρομάει ? Αν εσύ άνθρωπε τρέχεις για τον χεσμένο κανακάρη σου ... τι λες ο Πατέρας δεν τρέχει ? Κράξε το λοιπόν ..κράξε ! Αλλά αυτό το <<θα ζητούσα από τον Κύριο να μου δώσει την Ρομφαία του Προφήτη Ηλία >> δεν μου πάει καλά ... Να αυτοδικήσω ? Να πάρω στα χέρια μου την Ρομφαία ? Οχι βεβαίως βεβαίως ! Αυτό είναι του Θεού δουλειά . Αυτό είναι της Ηγουμένης του Όρους του Προφήτη Ηλία , του Ταξιάρχη .............. Ο καθένας την δουλειά του ... Και να σαι βέβαιος οτι ποιό καλά κόβει στα χέρια του Ταξιάρχη παρά στα δικά μας .... Η δικιά μας η ρομφαία είναι o Ιησούς μας και άλλη δεν χρειαζόμαστε .-

Δεν υπάρχουν σχόλια: