OΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ: Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ

Εικόνα

του Θεολόγου κ. Παν. ΣΗΜΑΤΗ


Πηγή:  http://agiooros.org/viewtopic.php?f=14&t=6574 

πισημαίνει ερς Χρυσόστομος πώς, κατ τς μέρες τν μεγάλων ορτν τν ουδαίων, Χριστς βρισκόταν συστηματικ νάμεσα στος ουδαίους πο συνέρρεαν στ εροσολύμα, γι ν γιορτάσει μαζί τους καί, δι τν θαυμάτων κα τς διδασκαλίας Του, ν λκύσει τν δολο κα πλ λαό. Διότι Χριστς εχε μεγαλύτερο νδιαφέρον ν τος ατρεύσει κα ν τος προσφέρει τν σωτηρία, π’ σο ο διοι πιθυμοσαν τν θεραπεία.

«Τίνος ο
ν νεκεν τ εροσόλυμα συνεχς Χριστς καταλαμβάνει, κα ν τας ορτας πιχωριάζει τος ουδαίοις; στε πιλαβέσθαι τν σθενούντων, να τ πλθος πισπάσηται τ δολον; Ο γρ τοσαύτην ο κάμνοντες εχον πιθυμίαν παλλαγναι τν νοσημάτων, σην ατρς πεποίητο σπουδν παλλάξαι ατος τς ρρωστίας. τε τοίνυν πλήρης σύλλογος ατν ν, τότε ες μέσον ρχόμενος τ πρς τν σωτηρίαν τς κείνων ψυχς πεδείκνυτο».
(Χρυσοστόμου
ω., Πρς νόμοιους, μιλ. 12, κα πόμνημα ες ωάννην).

πάρχουν κα σήμερα νθρωποι πο θ θελαν ν βρον τν Μία λήθεια, ναζητον ν θεραπευθον π τν παράλυση τς κάθε μαρτίας κα κακοδοξίας. Μ τ δυστύχημα εναι πς δν πάρχουν ο θεραπευτές! πλειονότης τν συγχρόνων «ες τύπον κα τύπον Χριστο» ποιμένων χουν καταντήσει π μαθητς Χριστο, διεκπεραιωτς εροπραξιν να εδος κοινωνικς πρόνοιας μ θρησκευτικ πίχρυσμα, κκοσμικευμένοι κα διάφοροι γι τν οσία ατο πο ρθε ν προσφέρει Χριστς στν νθρωπο.


H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more



πάρχουν, σφαλς, κα κενοι ο πνευματικο πατέρες πο δίνουν λες τους τς δυνάμεις γι τν καθοδήγηση το συγχρόνου νθρώπου, λλ περιπίπτουν σ να λλο «κ δεξιν» πειρασμό: δείχνουν ν «διαφορον» γι τος σύγχρονους «ντς τν τειχν» αρετικούς, τν καταπολέμηση τς αρέσεως κα τν πιστροφ τν αρετικν στν Μία, γία, ρθόδοξη κκλησία. Τ δυστύχημα, μως, εναι, πς ατ φαινομενικ «διαφορία», δν εναι πραγματικ διαφορία, λλ μι δειλία ν ντιπαρατεθον μ τν λιγομελ, λλ καλ ργανωμένη οκουμενιστικ φατρία· κα ς κ τούτου ποτελε ποδοχ τς συνωμοσίας σιωπς πο χει πιβάλει πρωτίστως τ Πατριαρχεο Κωνσταντινουπόλεως, στε ν μν νημερώνονται ο πιστο γι τν αρετίζουσα πολιτικ το Φαναρίου!!! ρνονται, δηλαδή, ο πνευματικο πατέρες, πικαλούμενοι τν «διάκριση», ν προσεγγίσουν, ν κηρύξουν κα ν θεραπεύσουν, σους χουν προσβληθε π τν παραλυσία τς αρέσεως το Οκουμενισμο (λλ κα το Παπισμο, κα το Π.Σ.Ε.).

γνοον ραγε τν πατερικ διδασκαλία, τι αρεση ποτελε μολυσματικ κα δυσθεράπευτη σθένεια; «Μ συμφιλιάζς αρετικος, να μ συγκοινωνήσς τ κοινωνί ατν· ...καστος γρ θερίσει σπειρε» (φραμ το Σύρου, Περ μετανοίας κα κατανύξεως). «Ε δ π τν ν τος θικος σφαλλομένων τοσαύτη στν βλάβη, τί χρ λέγειν περ τν περ Θεο κακοδοξούντων, ος κακοδοξία οδ ν τος λλοις γιαίνειν ἐᾷ, παραδιδομένους παξ δι' ατν τος τς τιμίας πάθεσιν;» (Μ. Βασιλείου, ροι κατ’ πιτομήν, ρώτησις κʹ). Καί: «Τν αρετικν κακοδοξία, πάντοτε πηγαίνει ες τ χειρότερον κα γίνεται μεγαλυτέρα πληγή... Δι τοτο πρέπουν ν ποφεύγουν ο Χριστιανο τούτους κα πάντας τος αρετικος σν λοιμος κα πανούκλας, να μ κα ατο μ ατούς... πωλεσθον» (Νικοδήμου γιορείτου, ρμηνεία ες τς ΙΔ΄ πιστολς το ποστόλου Παύλου, τ. 3ος, σελ. 318-319).

Π
ς εναι, λοιπόν, δυνατόν, στρουθοκαμηλίζοντας, ν ντιπαρέρχονται ο ποιμένες τν ζημίαν πο φίστανται ο πιστοί, πικοινωνοντες μ γχώριους αρετικος οκουμενιστς (τν ποίων γνοον τν παρξη κα τν αρεση), λλ κα τν «βλασφημία» πο γκειται στν διαστρέβλωση το Εαγγελίου, τς ερς Παραδόσεως κα τς δογματικς λήθειας πο διαπράττουν ο Οκουμενιστές; Πς νέχονται τν πίκληση φτηνν δικαιολογιν, στε ν μ κατονομάζουν τος αρετικούς, κα πς εναι δυνατν ν μν ντιλαμβάνονται τι ατς ο «δικαιολογίες» κφράζουν τν πεμπτουσία τς παναιρέσεως το Οκουμενισμο κα τς χουν ποβάλει ο διοι ο Οκουμενιστές;

1) Λέγουν π.χ.
νιοι πνευματικο τι Πατριάρχης διδάσκει «κα» ρθόδοξα πράγματα· λς κα δν διάβασαν ποτ κκλησιαστικ στορία, λς κα δν γνωρίζουν τι ο περισσότεροι αρετικο ξεκίνησαν «κατ τ λλα» ς ρθόδοξοι, κτς π τ να σημεο πο δίδασκαν κακοδόξως· λές κα δν γνωρίζουν (κα μς χουν ο διοι διδάξει), τι αρεση συνίσταται στν θέτηση «ἰῶτα νς μις κεραίας», κατ τν διδασκαλία το διου το Κυρίου!

2) Λέγουν,
πίσης (ναλόγως σ ποιος κάθε φορ πευθύνονται): ς κοιτάξουμε τν αυτό μας, τν κάθαρση π τ πάθη (κι ατ εναι πολ σωστό)· τ θέματα Πίστεως κα τν σχέσεών μας μ τος αρετικος εναι τς ρμοδιότητος τν ποιμένων (ατό, μως, εναι μεγάλο λάθος κα σαφς ντιπατερικ θέση). Πς δν ντιλαμβάνονται, ο κληρικοί, τι τσι καταλύουν τν νότητα το ρθόδοξου κηρύγματος κα τς ρθόδοξης ποιμαντικς;

στε, λοιπόν, ο γιοι Πατέρες, πο συνέδεαν ρρηκτα τν Πίστη κα τ θος, πο θεωροσαν διανόητο τν πρόοδο στν πνευματικ ζωή, χωρς τν προϋπόθεση τς ρθς Πίστεως, χωρς τν μολογία ατς τς Πίστεως κα τν διατήρηση παραχάρακτων τν Δογμάτων –κόμη κα δι το μαρτυρίου, λοι ο γιοι, λοιπόν, σφαλαν; σφαλς κα χι.

Γράφει
Μ. Βασίλειος: Κύριος επε: «”Πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τ θνη, διδάσκοντες ατούς, οχ τ μν τηρεν, τν δ μελεν, λλ τηρεν πάντα», χωρς ν παραβλέπετε οτε κα να μικρό «τν διατεταγμένων», φο λα εναι ναγκαία γι τν σωτηρία σας. «μες δ μίαν που τν ντολν πεποιηκέναι νομίσαντες (ο γρ ν φαίην τι ποιήσαντες· πσαι γρ λλήλων χονται, κατ τν γι το σκοπο λόγον, ς ν τ λύσει τς μις κα τς λοιπς ξ νάγκης συγκαταλύεσθαι), οκ π τος παρεθεσι τν ργν κδεχόμεθα, λλ' π τ κατορθωθέντι δθεν τς τιμς ναμένομεν» (Μ. Βασιλείου, θικο λόγοι, Περ ρετς κα κακίας, λόγ. α΄).

Κι
δ βρίσκεται λη εθύνη, τ προσωπικ δρμα κα πτώση συγχρόνων κληρικν: ν τ γνωρίζουν ατά, ποδέχονται σιωπηρ τέτοιες ντιπατερικς «λογικς» κα υοθετον ατ τ στάση, διασπώντας κα καταλύοντας τσι φθαλμοφανς –καθ΄ σον ξαρτται π’ ατος– τν νότητα τς ν Χριστ ζως, ς νότητα Πίστεως κα θους, ποία μς συνδέει μ τν διαχρονικ Παράδοση τς κκλησίας, μποδίζοντας –ντ ν διευκολύνουν– τν ληθιν νωσή μας μ τν Κύριο.

Γράφει
. Χρυσόστομος: «Ο γρ ρκε μία μόνον ρετ παραστσαι τ βήματι το Χριστο μετ παρρησίας μς, λλ πολλς δε κα ποικίλης κα παντοδαπς κα πάσης ατς. κουε γρ ατο λέγοντος τος ατο μαθητας· Πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τ θνη, διδάσκοντες ατος τηρεν πάντα σα νετειλάμην μν» (Χρυσοστόμου ω., κλογα π διαφόρων λόγων).

ρνονται ο Ποιμένες πίσημα κα –παρ τς πισημάνσεις– πίμονα, τι νότητα πάρχει που συναντται ρθ Πίστη κα φαρμόζεται κκλησιαστικ Παράδοση, δηλ. στν Μία, γία κκλησία, φήνοντας τσι ν διεισδύουν στ σμα τν χριστιανν ο πρακτικς τν κατοντάδων αρετικν μολογιν, συνισταμένη τν ποίων ποτελε Οκουμενισμός. Τοτο σημαίνει τι συμβιβάζονται μ τν αρεση κα παραδίδονται μαχητ στος γέτες το Οκουμενισμο.

Κατ’ α
τν τν τρόπον ξοικειώνονται ο κατήχητοι πιστο μ τν αρεση κα μποδίζεται θεραπεία τν αρετικν. Συμβαίνει, μως, κα λλη μι θέτηση· ρνονται μι βασικ ντολή, κείνη το Εαγγελισμο τν τεροδόξων, μεταξ τν ποίων πάρχουν πολλοί, πο διψον τν γνώση τς ληθινς ρθοδόξου ζως κα διδασκαλίας.

ρνονται ν πευθυνθον κα ν συνομιλήσουν μ τν γνοοντα λα τν τεροδόξων, πως κανε Κύριος, κα ντιθέτως –«γαλλομέν ποδ»– διαλέγονται π δεκαετίες μ τος ρχηγος κα τς σκληρυμένες δομς τς κάθε αρεσης, τος «ρχιερες» δηλαδή, τος «Σαδδουκαίους» κα τος «Φαρισαίους» τς ποχς μας, ο ποοι ποτελον κα τος συνδαιτυμόνες τους.

Κα
ρνονται πί δεκαετίες τώρα, ν πευθυνθον κα ν κηρύξουν Χριστ πρς τος λαούς, γιατ δν θέλουν ν τ χαλάσουν μ τς ξουσίες το κόσμου τούτου, τος θεους Πάπες κα μοφυλόφιλους ερες κα έρειες τν τεροδόξων, ατος πο ποτελον τος συνευωχούμενους συνομιλητές τους, ο ποοι χουν εσαγάγει πληθώρα κακοδοξιν (ποιά ν πρωτομνημονεύσουμε;), χουν καταλύσει πολλς π τς ντολς το Χριστο κα οδεμία διάθεση δείχνουν ν πανορθώσουν κα ν πανέλθουν στν Μία κκλησία. χουν πάθει μνησία κα δν νθυμονται τν ντολ το Χριστο, «στις λύσ μίαν τν ντολν τούτων τν λαχίστων, λάχιστος κληθήσεται ν τ βασιλεί τν ορανν».

χουν, μ λλα λόγια, μπιστευθε τν σωτηρία τν αρετικν στος ρχηγος τν αρέσεων(!), κατ τν ποίων Κύριος ξαπέλυσε τ «οαί». ρνονται ο διοι ν μιμηθον τ Χριστό, ν παρευρεθον στος χώρους τν πλν αρετικν, ν διδάξουν πς μόνο ρθόδοξη κκλησία προσφέρει ληθιν ζω κα σωτηρία, κα τσι, ν μολογήσουν Χριστό. Κα τ ρνονται, γιατ χουν συμφωνήσει μ τος συνομιλητς τους τερόδοξους, ν μ διδάσκουν τν λήθεια το Εαγγελίου, ν μ καλον πρς σωτηρία τος αρετικος τς Δύσεως!

Κάνουν δηλαδ
τ ντίθετο π’ ατ πο δίδαξε Χριστός, ποος δωσε ντολ ν πορευτον σ λα τ θνη, χι συμβιβαζόμενοι ες τ τς Πίστεως, λλ κηρύττοντες «Μίαν πίστιν», «ν βάπτισμα», «Μίαν κκλησίαν».

τσι, μποδίζουν ο διοι ο ρθόδοξοι κληρικο μ τ θεσμικ ξουσιαστικ παρουσία τους, κάποιους λάχιστους Ποιμένες, πο πιμένουν ρθόδοξα, κα προσπαθον ν φαρμόσουν τν ντολν το Λόγου το Θεο πρς εαγγελισμ τν μ ρθς πιστευόντων.

Γράφει,
μως, γιος πιφάνιος:

«...
δίδαξε ( Κύριος) βασιλείαν ορανν κηρύσσειν ν ληθεί, ...κα λέγων “μαθητεύσατε τ θνη”, τουτέστιν μεταβάλετε τ θνη π κακίας ες λήθειαν, π αρέσεων ες μίαν νότητα, “βαπτίζοντες ατος ες νομα πατρς κα υο κα γίου πνεύματος”, ες τν κυριακν νομασίαν τς τριάδος, ...να δείξ κ το νόματος μηδεμίαν λλοίωσιν εναι τς μις νότητος. που γρ ο βαπτιζόμενοι κελεύονται π' ατο <σφραγίζεσθαι> ες νομα... ”γίου πνεύματος” ο διρημένος σύνδεσμος οδ πηλλοτριωμένος, τς μις θεότητος χων τν σφραγδα» (πιφανίου Κύπρου, Πανάριον).

Κα
κκλησιαστικς συγγραφες Εσέβιος: «”Πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τ θνη”. Βούλεται γρ τ Πνεμα τ γιον συντόν κα διαστάτ σπουδ πιτελεν ατος τ εαγγελικν ργον· τ γάρ, “μέρ ξ μέρας”, τοτο παρίστησι, τ διηνεκς ατος εαγγελίζεσθαι τ σωτήριον...» (Εσεβίου, Ες τς πιγραφς τν Ψαλμν, ρμηνεία τινν κατ’ πιλογήν).

χω συνείδηση πς πιρρίπτω εθύνη (μ σα, χι γι πρώτη φορά, γράφω) σ σεβαστος πνευματικος πατέρες. Πολλς φορς χω ναρωτηθε: ποιός εμαι γώ, πο τολμ ν πισημαίνω κάποιες παραλείψεις τους; Νιώθω, μως, μέσα μου σχυρ τν πεποίθηση, πς ,τι γράφω, δν εναι δικές μου θέσεις (γιατ τότε δν θ τολμοσα ν τς θέσω κν), λλ ρθόδοξη Παράδοση. Κα παρόλο πο παρόμοιες σκέψεις χουν γραφε πολλς φορές, δν χω δε κάποιο ντίλογο. Πργμα πο σημαίνει, τι ο πνευματικοί μας πατέρες, δν χουν ν παντήσουν στ πατερικ κείμενα πο παρατίθενται, διαφορον, ς διδάσκαλοι, ν παρουσιάσουν κα ν διδάξουν τν κριβ κα ναντίρρητη τοποθέτηση τς κκλησίας στ θέμα, ς ποιμένες δ κα πατέρες ν διορθώσουν κα μένα μ τν γνήσιο πατερικ λόγο κα χι μ προσωπικς κτιμήσεις πο διαφέρουν π γέροντα σ γέροντα, στε ν ντιληφθ (που σφάλλω) τ
ν σωστή θέση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: