«Ο Θεός ήλθοσαν έθνη εις την κληρονομίαν σου, εμίαναν τον ναόν τον άγιόν σου, έθεντο Ιερουσαλήμ ως οπωροφυλάκιον» (Ψαλμ. 78, 1)
Η επέλαση της παπικής αιρέσεως, τον Νοέμβριο του 2006, στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, μετέβαλε το Άγιο Όρος ή μάλλον την πνευματική του ηγεσία, τους ηγουμένους των είκοσι Ι. Μονών του, σε εγκαταλελειμμένο και έρημο οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας!
-------------------------
Για την Κυριακή της Ορθοδοξίας.
΄...ου κεχωρισμένου της αοράτου αυτού θεότητος...΄΄
Προσκυνούμε τον Κύριον ως Θεάνθρωπο, λόγω της ενώσεως των δύο φύσεων στην μία υπόσταση, παρά το γεγονός ότι αγιογραφείται μόνον η ανθρώπινη φύση του, αυτό τονίζουν οι Πατέρες της Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου.
Αυτό βεβαίως δεν συμβαίνει με την ειδωλική μορφή γέροντος, η οποία δεν φέρει θεία φύση.
Παραμένει αυτή πάντα μορφή γέροντος, δεν μετατρέπεται σε θεογέροντα.
Το ίδιο συμβαίνει και με την περιστερά.
Αυτό λοιπόν το παπικό κατασκεύασμα, οι σχισματοαιρετικοί, άλλοτε το ονομάζουν εικόνα προσώπων της Αγίας Τριάδος και άλλοτε συμβολική εικόνα Αυτής, και την προσκυνούν και την λιτανεύουν, φθάνοντας στο έσχατο σημείο να θέλουν να την εντάξουν και στην Παράδοση της Εκκλησίας, επικαλούμενοι την ποιμαντική.[φεύ] [βλ.Τόμο Ενώσεως, σελ.10]
Λέγει σχετικώς η Ζ Οικουμενική στην Γ΄ Πραξιν της : ΄΄ ...προσκυνούμεν Χριστού την εικόνα, τουτέστι του οραθέντος τοις ανθρώποις προσώπου, ου κεχωρισμένου της αοράτου αυτού θεότητος; άπαγε, αλλ΄ ηνωμένου ταύτη εξ άκρας συλλήψεως...΄΄ [Τόμος Γ΄, σελ. 766]
Στουρα΄ί΄της Χαρίλαος.
Θεολόγος.
Για την Β΄ Κυριακή των Νηστειών.
Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς : ΄΄Ο Χριστός είναι η μοναδική εικόνα της Αγίας Τριάδος΄΄
Ἀλλά γάρ οὕτως ἡμῖν ὁ ἐν τρισίν ὑποστάσεσιν εἷς Θεός ἐκπεφασμένος, οὕτω καί δοξάζεται˙ καί οὕτω μιᾶς εἰκόνος οὔσης καί μορφῆς ἐπί τῆς μόνης ἀνειδέου καί προσκυνητῆς Τριάδος – «ἡ γάρ Τριάς συνάπτεται μέν ἀδιαστάτως, σύνεστι δέ ἀϊδίως, εἰκόνα δέ προφαίνει μίαν καί τήν αὐτήν», Ἀθανάσιος ὁ μέγας λέγει – μιᾶς οὖν οὕτως εἰκόνος οὔσης ἐπί τῆς σεπτῆς Τριάδος, τόν μέν Υἱόν τοῦ Πατρός μορφήν (σελ. 156) τε καί εἰκόνα λέγομεν, τό δέ Πνεῦμα τοῦ Υἱοῦ. Οὕτω γάρ ἡμῖν ὡς εὐδόκησεν ἑαυτήν ἐγνώρισε καί οὕτως ἔχειν πρός τόν Υἱόν τό Πνεῦμα λέγομεν, ὡς αὐτός πρός τόν Πατέρα˙Πρώτος Λόγος περί εκπορεύσεως .
Χαρίλαος Στουρα΄ί΄της.
Θεολόγος.
Ο λαός του Θεού, το πλήρωμα της Εκκλησίας, ανέμενε την άμεση, δυναμική παρέμβαση του Αγίου Όρους στα διαδραματισθέντα στο Φανάρι, με την επίσκεψη-συλλειτουργία του Πάπα, ως αυτονόητη παρουσία ορθόδοξης αντιδράσεως και μαρτυρίας, όπως ακριβώς συνέβη στο παρελθόν επί Πατριάρχου Αθηναγόρα, με την άρση των αναθεμάτων, όταν σύσσωμο το Άγιο Όρος, η πνευματική του ηγεσία, διέκοψε τη μνημόνευση του ονόματός του!
Αλλά η πνευματική ηγεσία του Αγίου Όρους των ημερών μας, δεν έπραξε το ίδιο!
43 σχόλια:
Για την Κυριακή της Ορθοδοξίας.
΄...ου κεχωρισμένου της αοράτου αυτού θεότητος...΄΄
Προσκυνούμε τον Κύριον ως Θεάνθρωπο ,λόγω της ενώσεως των δύο φύσεων στην μία υπόσταση,παρά το γεγονός ότι αγιογραφείται μόνον η ανθρώπινη φύση του,αυτό τονίζουν οι Πατέρες της Ζ΄Οικουμενικής Συνόδου.
Αυτό βεβαίως δεν συμβαίνει με την ειδωλική μορφή γέροντος ,η οποία δεν φέρει θεία φύση.
Παραμένει αυτή πάντα μορφή γέροντος,δεν μετατρέπεται σε θεογέροντα .
Το ίδιο συμβαίνει και με την περιστερά.
Αυτό λοιπόν το παπικό κατασκεύασμα,οι σχισματοαιρετικοί, άλλοτε το ονομάζουν εικόνα προσώπων της Αγίας Τριάδος και άλλοτε συμβολική εικόνα Αυτής,και την προσκυνούν και την λιτανεύουν,φθάνοντας στο έσχατο σημείο να θέλουν να την εντάξουν και στην Παράδοση της Εκκλησίας,επικαλούμενοι την ποιμαντική.[φεύ][βλ.Τόμο Ενώσεως,σελ.10]
Λέγει σχετικώς η Ζ Οικουμενική στην Γ΄Πραξιν της :΄΄ ...προσκυνούμεν Χριστού την εικόνα,τουτέστι του οραθέντος τοις ανθρώποις προσώπου,ου κεχωρισμένου της αοράτου αυτού θεότητος; άπαγε,αλλ΄ηνωμένου ταύτη εξ άκρας συλλήψεως...΄΄΄[Τόμος Γ΄,σελ.766]
Στουρα΄ί΄της Χαρίλαος.
Θεολόγος.
Για την Β΄Κυριακή των Νηστειών.
Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς :΄΄Ο Χριστός είναι η μοναδική εικόνα της Αγίας Τριάδος΄΄
Ἀλλά γάρ οὕτως ἡμῖν ὁ ἐν τρισίν ὑποστάσεσιν εἷς Θεός ἐκπεφασμένος, οὕτω καί δοξάζεται˙ καί οὕτω μιᾶς εἰκόνος οὔσης καί μορφῆς ἐπί τῆς μόνης ἀνειδέου καί προσκυνητῆς Τριάδος – «ἡ γάρ Τριάς συνάπτεται μέν ἀδιαστάτως, σύνεστι δέ ἀϊδίως, εἰκόνα δέ προφαίνει μίαν καί τήν αὐτήν», Ἀθανάσιος ὁ μέγας λέγει – μιᾶς οὖν οὕτως εἰκόνος οὔσης ἐπί τῆς σεπτῆς Τριάδος, τόν μέν Υἱόν τοῦ Πατρός μορφήν (σελ. 156) τε καί εἰκόνα λέγομεν, τό δέ Πνεῦμα τοῦ Υἱοῦ. Οὕτω γάρ ἡμῖν ὡς εὐδόκησεν ἑαυτήν ἐγνώρισε καί οὕτως ἔχειν πρός τόν Υἱόν τό Πνεῦμα λέγομεν, ὡς αὐτός πρός τόν Πατέρα˙Πρώτος Λόγος περί εκπορεύσεως .
Χαρίλαος Στουρα΄ί΄της.
Θεολόγος.
Αν θέλετε,κ.Αργυρόπουλε,δημοσιεύστε τα σχετικά.
Σας ευχαριστώ πολύ και καλή συνέχεια στην Μ.Τεσσαρακοστή.
Το ορθόν κε στουραΐτη θα ήταν να υπογράφετε ως
Στουραΐτης Χαρίλαος
ΨΕΥΤΟθεολόγος ΠΡΟΒΑΤΟΣΧΗΜΟΣ ΛΥΚΟΣ
Φιλικώτατα,
Αληθινά Ψέματα
ΔΟΞΑ Κ ΤΙΜΗ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΡΩΗΝ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΝ ΚΑΒΟΥΡΙΔΗΝ
ΑΝΑΘΕΜΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΤΘΑΙΪΚΟΥΣ
Ο/Η ΑΛΗΘΙΝΑ ΨΕΜΑΤΑ είπε...
Το ορθόν κε στουραΐτη θα ήταν να υπογράφετε ως
Στουραΐτης Χαρίλαος
ΨΕΥΤΟθεολόγος ΠΡΟΒΑΤΟΣΧΗΜΟΣ ΛΥΚΟΣ
Eγώ που διαβάζω αμφότερα τα σχόλια, ξέρεις τι σκέπτομαι;
α) Φοβάσαι να βάλεις έστω ένα ψευδώνυμο!
β) Δεν έχεις γνώση της Πίστης σου για να αντιμετωπίσεις τον αδελφό Χαρίλαο. Δεν έλυσες το πρόβλημα με ένα "ΠΡΟΒΑΤΟΣΧΗΜΟΣ ΛΥΚΟΣ".
Τι λες;
Καταρχάς,
1ο. Δεν γνωρίζω προσωπικά τον κύριο Στουραΐτη ο οποίος κατά τα άλλα μπορεί να είναι εξαίρετος χαρακτήρας. Το γεγονός ότι διαφωνώ με κάποιες από τις απόψεις του δεν σημαίνει ότι έχω κάτι προσωπικό μαζί του ή θέλω το κακό του. Τουναντίον, του εύχομαι τα καλύτερα ό, τι θέλει να το πετύχει.
2ο. Εάν θέλουμε να είμαστε ορθοί ως προς την πίστη βρείτε μου έναν κανόνα αποστολικό ή συνοδικό που να λέει ότι οι χειροτονία σε επίσκοπο γίνεται από ΕΝΑΝ ΜΟΝΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ. (Που μας μιλά συχνά πυκνά για τον αμφιλόχιο λαρίσης του οποίου βιογραφικό έως τώρα δεν έχω βρει στο διαδίκτυο).
3ο. Δεν ανήκω στο π.ημ δηλ. δεν είμαι "γοχ". Αλλά ούτε το ν.ημ ούτε το π.ημ είναι αμαρτία δηλαδή η χρήση των εορτοημερολογίων. Το σχίσμα των π.ημερολογιτών είναι. Η ορθότητα της πίστης δεν υπερασπίζεται από τους γοχ αλλά και από λαϊκούς της εκκλησίας ελλάδος της αποκαλουμένης από τους π.ημ ως διοικούσης. Επειδή η επίσκοποι του ν.ημ είναι μωραμένοι κ κάνουν ενίοτε ανοησίες κατά την γνώμη σας είναι όλοι του ν.ημ καταδικασμένοι λαϊκοί κ κληρικοί; τέτοια αγάπη έχουν οι του π.ημ; ελπίζω πως όχι... αλλιώς να την βράσω τέτοια αγάπη
Να τονίσω πως γνωρίζω από έρευνα ορθόδοξο ναό στο Η.Β (Αγγλία) που χρησιμοποιεί π.ημ και ανήκει στην εκεί αρχιεπισκοπή θυατείρων του οικουμενικού ΜΑΣ πατριαρχείου
4ο. Οι ισχυρισμοί που προανέφερα μπορεί κατά την γνώμη σας να είναι άδικοι ή υπερβολικοί δεν ξέρω. Κανένα πρόβλημα δεν επιθυμώ να λύσω(αφήστε που δεν υπάρχει) αλλά να εκφράσω την άποψή μου στα πλαίσια της δημοκρατικής δεοντολογίας που το παρόν ιστολόγιο σέβεται.
5. Έχετε εν μέρει δίκαιο αξιότιμε αδελφέ silver. Δεν έχω σπουδάσει θεολογική και δεν διαβάζω λεπτομερώς τα ιερά κείμενα π.δ κ.δ κά. Αλλά διαβάζω ψάχνω και σχολιάζω ενίοτε. ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΦΤΩΧΟΣ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ εν αντιθέσει με άλλους (ονόματα δεν λέμε υπολήψεις δεν θίγουμε. Δεν εννοώ εσάς πάντως να το ξέρετε)
Και 6ο. Εδώ ρωτάω κάτι. Είστε του νέου ή του παλαιού. Και αν είσαι του παλαιού τότε τι είσαι; φλωρινικός ή ματθαιϊκός; ειλικρινά ρωτάω...
Κλείνοντας, αν εσείς ή ο στουραΐτης θεωρείτε ότι σας προσέβαλα, ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη. Αν και οι γοχ είναι οι σχισματικοί( γι αυτό και 30+ παρατάξεις).
Με εκτίμηση και σεβασμό στην ηλικία σας,
Μάριος Αρτινός, μαθητής Λυκείου.
ΥΓ. Δεν θέλω να αντιμετωπίσω ούτε εσάς ούτε το στουραΐτη. Δεν θέλω να λύσω το ανύπαρκτο πρόβλημα. Έχω γνώση της πίστης μου. Λίγη ή αρκετή δεν μπορώ να το προσδιορίσω. Εύχομαι τα καλύτερα, ό τι θέλετε να το πετύχετε. Από εμένα εδώ τα σχόλια ΤΕΛΟΣ
Ότι είπα, είπα.
Και ο θεός βοηθός!!!
Αποστολικοὶ Κανόνες
Ιεροὶ Κανόνες των Αγίων καὶ Πανσέπτων Αποστόλων
Κανὼν Α´
Επίσκοπος χειροτονείσθω υπὸ επισκόπων δύο ή τριων.
ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΧΑΜΠΆΡΙ ΦΙΛΤΑΤΟΙ ΜΑΤΘΑΙΙΟΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ
ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΣΕ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΑΠΟ 1 ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΜΟΝΟ.
ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΜΑΤΘΑΙΙΚΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ?;?;?;
Ο/Η ΑΛΗΘΙΝΑ ΨΕΜΑΤΑ είπε...
Και 6ο. Εδώ ρωτάω κάτι. Είστε του νέου ή του παλαιού. Και αν είσαι του παλαιού τότε τι είσαι; φλωρινικός ή ματθαιϊκός; ειλικρινά ρωτάω...
Είμαι του νέου σε Αποτείχιση.
Είθε να ενδιαφέρεσαι για την Φιλτάτη μας Ορθοδοξία και να ενωθείς με τον αγωνιζόμενο λαό του Κυρίου που έχει διακόψει κοινωνία με τους αντίχριστους Οικουμενιστές!
Α. Ευχαριστώ για την πληροφορία, δεν το γνώριζα.
Β. Τι είναι η αποτείχιση; είναι σχίσμα; θεωρείται αμαρτία ή όχι;
Γ. Για το τελευταίο ("είθε να ενδιαφέρεσαι..οικουμενιστές") θα προσπαθήσω να αγωνιστώ. Σε λίγο όμως να ωριμάσω πνευματικά και να μεγαλώσω ηλικιακά...
Συνεχίστε τον καλό έντιμο αγώνα σας
Μάριος Αρτινός, Μαθητής Δημόσιου Ελληνικού Γενικού Λυκείου
Ο/Η ΑΛΗΘΙΝΑ ΨΕΜΑΤΑ- ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΓΕΛ είπε...
Β. Τι είναι η αποτείχιση; είναι σχίσμα; θεωρείται αμαρτία ή όχι;
Μάριος Αρτινός, Μαθητής Δημόσιου Ελληνικού Γενικού Λυκείου
Η Αποτείχιση δεν είναι ούτε σχίσμα ούτε αμαρτία. Είναι η σταθερή πίστη στην διδασκαλία της Εκκλησίας μας όπως την βίωσε ο Κλήρος και ο Λαός από την Πεντηκοστή έως σήμερα.
Οι Ορθόδοξοι έζησαν τέτοιες καταστάσεις, που μπορείς να μάθεις από την πορεία τους μέσα από την εκκλησιαστική διαχρονική εμπειρία, που εκτός της μελέτης των κειμένων και Κανόνων των Οικουμενικών Συνόδων, μαθαίνεις και από τους Βίους των Αγίων μας.
Σήμερα στον χώρο της Αγιοτόκου Ελλάδος μας υπάρχουν Κληρικοί, Μοναχοί και λαϊκοί που εκκλησιάζονται σε Αποτειχισμένους Ιερείς, όπως ο πατέρας Θεόδωρος Ζήσης, ο πατέρας Γεώργιος Αγγελακάκης στη Θεσσαλονίκη, ο πατέρας Ευθύμιος Τρικαμηνάς κλπ.
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες που μου δώσατε... θα τις αξιοποιήσω για να μάθω και άλλα για την πίστη μας.
Κύριε Κωνσταντίνε( δεν ξέρω επίθετο) ευχαριστώ και πάλι.
Μάριος Αρτινός
ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ
ΚΑΝΩΝ 15 της Α&Β Συνόδου επι Μ Φωτιου
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:
«Ἐκεῖνα πού έχουν ορισθεί [ἀπό τούς προηγούμενους Ἱερούς Κανόνες, δηλ. τόν 13ο καί 14ο τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου] γιά πρεσβυτέρους, ἐπισκόπους καὶ μητροπολίτες, πολύ περισσότερο ἰσχύουν καί γιά τούς Πατριάρχες. Ὥστε, ὅποιος πρεσβύτερος ἤ ἐπίσκοπος ἤ μητροπολίτης τολμήσει νά σταματήσει τήν [ἐκκλησιαστική] κοινωνία μέ τόν πατριάρχη στόν ὁποῖο ὑπόκειται καί δέν τόν μνημονεύει ὀνομαστικῶς ―ὅπως εἶναι ὁρισμένο καί διατεταγμένο στήν τέλεση τῆς Θείας Λειτουργίας―, ἀλλά κάνει σχίσμα πρίν ἀπό τη συνοδική απόφανση καί ὁριστική του καταδίκη [ἐννοεῖ τοῦ Πατριάρχη], αὐτόν [τόν κληρικό] ὅρισε ἡ ἁγία Σύνοδος [δηλ. ἐκείνη πού νομοθετεῖ τά παρόντα, ἡ Πρωτοδευτέρα ἐπί Μ. Φωτίου] νά μήν ἱερουργεῖ καθόλου, ἐφ’ ὅσον [πρώτα] ἐλεγχθεῖ ἄν ὄντως παρανόμησε. Καί, βέβαια, αὐτά ἔχουν μέν ὁρισθεῖ καί θεσμοθετηθεῖ γιά ἐκείνους [τούς κληρικούς] πού βρίσκουν πρόφαση νά διακόψουν την κοινωνία γιά κάποια παραπτώματα [δηλ. προσωπικά ἁμαρτήματα] πού ἐγκαλοῦνται οἱ δικοί τους Πρόεδροι [δηλ. οἱ πνευματικοί τους προϊστάμενοι], προκαλώντας σχίσμα καί διασπώντας τήν ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας.
Ἐκεῖνοι ὅμως [οἱ κληρικοί] πού ἐξ αἰτίας κάποιας αἱρέσεως ―καταδικασμένης ἀπό Ἃγιες Συνόδους ἤ Πατέρες― διέκοψαν τήν [ἐκκλησιαστική] κοινωνία μέ τόν Πρόεδρό τους [δηλ. τον πνευματικό τους προϊστάμενο], ἐπειδή ἐκεῖνος κήρυττε τήν αἵρεση δημόσια καί ἀπροκάλυπτα, αὐτοί λοιπόν ὄχι μόνο δέν ὑπόκεινται σέ Κανονικό ἐπιτίμιο ―ἀποτειχιζόμενοι ἀπό τόν, κατ’ ὄνομα, ἐπίσκοπο καί πρίν ἀπό τή συνοδική ἀπόφαση [πού θά τόν καταδικάσει]―, ἀλλά καί πρέπει, από τους Ορθοδόξους, νά τούς ἀποδοθεῖ ἡ τιμή πού τούς ἀξίζει! Διότι δέν ἐναντιώθηκαν σέ ἐπισκόπους [ὅπως τούς θέλει ὁ Χριστός] ἀλλά σέ ψευδεπισκόπους καί σέ ψευδοδιδασκάλους! [Κι ὄχι μόνο] δέν κατατεμάχισαν μέ σχίσμα τήν ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλά, [ἀντιθέτως], προφύλαξαν τήν Ἐκκλησία ἀπό σχίσματα»
ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ:
“Τὰ ὁρισθέντα ἐπὶ πρεσβυτέρων καὶ ἐπισκόπων καὶ μητροπολιτῶν, πολλῷ μᾶλλον καὶ ἐπὶ πατριαρχῶν ἁρμόζει. Ὥστε, εἴ τις πρεσβύτερος ἤ ἐπίσκοπος ἢ μητροπολίτης τολμήσειεν ἀποστῆναι τῆς πρὸς τὸν οἰκεῖον πατριάρχην κοινωνίας καὶ μὴ ἀναφέρει τὸ ὄνομα αὐτοῦ, κατὰ τὸ ὡρισμένον καὶ τεταγμένον, ἐν τῇ θείᾳ μυσταγωγίᾳ, ἀλλὰ πρὸ ἐμφανείας συνοδικῆς καὶ τελείας αὐτοῦ κατακρίσεως σχίσμα ποιήσει, τοῦτον ὥρισεν ἡ ἁγία σύνοδος, πάσης ἱερατείας παντελῶς ἀλλότριον εἶναι, εἰ μόνον ἐλεγχθείη τοῦτο παρανομήσας. Καὶ ταῦτα μὲν ὥρισται καὶ ἐσφράγισται περὶ τῶν προφάσει τινῶν ἐγκλημάτων τῶν οἰκείων ἀφισταμένων προέδρων καὶ σχίσμα ποιούντων καὶ τὴν ἕνωσιν τῆς Ἐκκλησίας διασπώντων. Οἱ γὰρ δι’ αἱρεσίν τινα, παρὰ τῶν ἁγίων Συνόδων ἢ Πατέρων κατεγνωσμένην, τῆς πρὸς τὸν πρόεδρον κοινωνίας ἑαυτοὺς διαστέλλοντες, ἐκείνου τὴν αἵρεσιν δηλονότι δημοσίᾳ κηρύττοντος καὶ γυμνῇ τῇ κεφαλῇ ἐπ’ ἐκκλησίας διδάσκοντος, οἱ τοιοῦτοι οὐ μόνον τῇ κανονικῇ ἐπιτιμήσει οὐχ ὑποκείσονται, πρὸ συνοδικῆς διαγνώσεως ἑαυτοὺς τῆς πρὸς τὸν καλούμενον ἐπίσκοπον κοινωνίας ἀποτειχίζοντες, ἀλλὰ καὶ τῆς πρεπούσης τιμῆς τοῖς ὀρθοδόξοις ἀξιωθήσονται. Οἱ γὰρ ἐπισκόπων, ἀλλὰ ψευδεπισκόπων καὶ ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, καὶ οὐ σχίσματι τὴν ἕνωσιν τῆς ἐκκλησίας κατέτεμον, ἀλλὰ σχισμάτων καὶ μερισμῶν τὴν ἐκκλησίαν ἐσπούδασαν ῥύσασθαι”.
Το Σχισμα ειναι αμαρτία θανάσιμη
Τους σχιστες δεν τους ξεπλένει ουτε αιμα μαρτυρίου (= Χρυσόστομος)
Το Σχισμα αν και ειναι κατι ευκολα ιασιμο πάρα ταυτα η ζημια ειναι η ιδια με την αιρεση δλδ σχιστηκε η εκκλησια αρα και την ιδια κόλαση ( = Χρυσόσομος)
Οι γοχ καταξεσκισαν τον χιτώνα του Χριστου για να γινουν επισκοποι κι αρχιεπισκοποι
Αποδειξη οι κωλοτουμπες στα πιστευω τους ( φλωρινικοι και ματθαιικοι)
Το θεμα ειναι οτι δεν ζηταει κανεις συγνωμη
αλλα σαν δαιμονισμενοι στοχευουν να σου βιασουν την λογική
Για την εικονα της αγιας Τριαδος
Η διοικουσα την εχει αποσυρει αυτη την εικονα εδω και δεκαετιες...ανεπισημα...στο αβαβά για να μην γινει μπαχαλο
Να πας σε οποια ενορια Αγιας Τριαδος θελεις και να δεις οτι υπαρχει μονο αυτη με τους Τρεις Αγγελους Ειδικα σε μητροπολη
Το βιβλιο του μεγαλυτερου δασκαλου αγιορειτου ιερομ. εκ φουρνά οριζει τους τρεις αγγελους το ιδιο και οι κοντογλου και Βρανου ( αυτοι ειναι οι διαπιστευμενοι δασκαλοι της τεχνης)
ΥΣ
κατηχηση εφ ολης της υλης απο εδω δεν γινεται...
καλη συνεχεια
Καλή συνέχεια παπαγρηγόριε.
Τι να απαντήσει κανείς στο παραλήρημα και στην υστερία,κ Αργυρόπουλε,του ανωνύμου;
Ναί,λοιπόν, χειροτονία από έναν,αλλά πραγματικά Ορθόδοξο.Αυτός ήταν ο άγιος Ματθαίος Καρπαθάκης.Συνεπής στην Ορθόδοξη Ομολογία του 1935,όχι σαν τον πρ.Φλωρίνης και τους υπολοίπους.
Επίσης ναί,αυτή την στιγμά ,ο μοναδικός ορθόδοξος Επίσκοπος της Εκκλησίας είναι ο Λαρίσης και Τυρνάβου Αμφιλόχιος.
Πάντως, ως αθεολόγητος,έτσι αυτοχαρακτηρίζεται, είναι φυσιολογικό να αντιδρά έτσι.
Τι να απαντήσει κανείς στο παραλήρημα και στην υστερία,κ Αργυρόπουλε,του ανωνύμου;
Ναί,λοιπόν, χειροτονία από έναν,αλλά πραγματικά Ορθόδοξο.Αυτός ήταν ο άγιος Ματθαίος Καρπαθάκης.Συνεπής στην Ορθόδοξη Ομολογία του 1935,όχι σαν τον πρ.Φλωρίνης και τους υπολοίπους.
Επίσης ναί,αυτή την στιγμά ,ο μοναδικός ορθόδοξος Επίσκοπος της Εκκλησίας είναι ο Λαρίσης και Τυρνάβου Αμφιλόχιος.
Πάντως, ως αθεολόγητος,έτσι αυτοχαρακτηρίζεται, είναι φυσιολογικό να αντιδρά έτσι.
Το ανάθεμα του πρός τους ΄΄Ματθαιικούς΄΄,είναι ανάθεμα πρός την Ορθοδοξία και στην Εκκλησία.
Προς Κατακομβική Εκκλησία.
Δεν λέει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος ότι το σχίσμα δεν το ξεπλένει το αίμα του Μαρτυρίου.Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.Μην βάζουμε στο στόμα του Αγίου πράγματα τα οποία δεν είπε αυτός.
Αφού ο ανώνυμος λέει ότι απαγορεύουν οι Κανόνες ένας Επίσκοπος από μόνος του να κάνει χειροτονία Επισκόπου,πρέπει να είναι τουλάχιστον δύο.Σε αυτό πρέπει να μας απαντήσεις σαν θεολόγος που είσαι και όχι να ξεφεύγεις από την παρατήρηση που σου έκανε.
Είναι προφανές ότι δεν τα γνωρίζετε καλά,ανώνυμε 9.57.
Το 1924,μέσα από την αποδοχή της καταδικασμένης καινοτομίας του Γρηγοριανού Ημερολογίου,έπεσαν στην αίρεση και το σχίσμα άπαντες οι Επίσκοποι της Ελλαδικής Εκκλησίας.Δεν έμεινε κανείς που να ορθοτομεί τον λόγον της Αληθείας.
Το 1937,μετά την πτώση στην κακοδοξία του επιστρέψαντος πρ.Φλωρίνης και των υπολοίπων,έμεινε ΕΝΑΣ,ο άγιος Ματθαίος Καρπαθάκης.
Αυτός ο ένας,χειροτόνησε μόνος του.Και αυτό έπρεπε να κάνει.
Ο Κανόνας αναφέρεται σε ομαλές συνθήκες,όταν υπάρχει Σύνοδος Επισκόπων.
Μπορεί να παρευρίσκονται δύο ή τρείς , αλλά πάλι ένας Επίσκοπος χειροτονεί.
Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που έμεινε ένας Ορθόδοξος Επίσκοπος στην Εκκλησία.
Μην ξεχνάμε τα των Πατέρων:΄΄μόνον όσοι έχουν την αλήθεια ,ανήκουν στην Εκκλησία.΄΄
9.53
1.Εισαι ο γνωστός ανώνυμος που ψάχνεσαι συνεχώς να αποδειξεις οτι καποιος εισαι.
Κλασική περιπτωση κομπλεξικου
Ο Χρυσόστομος καταφεύγει σε ρήση αγίου άνδρα (= οπως ο Παυλος..ξέρω άνθρωπο...)
Σε κάθε περίπτωση κι αλλος να το ειχε πει ο Χρυσοστομος το υιοθετεί και το κηρύττει.
Αρα το χρεώνεται ο ιδιος
Ανηρ δε τις αγιος ειπε τι δοκούν ειναι τολμηρόν πλην αλλ ομως εφθεγξατο. Τι δη τουτο εστιν;
Ουδε μαρτυρίου αιμα ταυτην δυνασθαι εξαλειφειν την αμαρτιαν εφησε PC 62 85
2. Περι ημιμαθειας συμφωνω κι επαυξάνω
Παρε καθρεφτη
Προχθες το τελευταιο παραδειγμα
Σας απεδειξα οτι ο ΠΡΩΤΟΣ σχισματικος παραμενει αγωγος Δεν εξαφανιστηκε η ιερωσυνη οπως εγραφαν καποιοι σχολαριοι εδω μεσα...
ΙΔΟΥ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ
Ο ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ ΠΡΩΗΝ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ ηταν καθηρημενος και αποκατασταθηκε στην μαμά εκκλησία με μια υπογραφή
Ουτε του ειπαν δεν σε δεχομαστε γιατι εξαφανιστηκε η ιερωσυνη σου Ουτε χειροθεσια του εκαναν ουτε αναμυρωση
Ο Ιωάννης Κορναράκης δεν ακολουθούσε τα σχίσματα και μήτε αποτειχίστηκε ποτέ! Ήταν πιστός στην Εκκλησία. (Χωρίς να σημαίνει αυτό ότι η προαιρετική αποτείχιση όταν γίνεται σωστά είναι κακό. )
Οπότε οι σχισματικοί και φιλοσχισματικοί καλά θα κάνουν να μην πιπιλίζουν τα άρθρα του.
9.57
προφανως εισαι ο ιδιος με τον 9.53
Στην ιδια κατηγορία που εβαλες τον Ματθαιο Καρπαθάκη με την υφ ενος χειροτονία, στην ιδια κατηγορία εμπιπτει και ο κατ εσας πανάγιος και μοναδικος ομολογητης Αρτεμιος Ρασκας καθως χειροτόνησε μονος του επισκόπους και ιδρυσε συνοδο.
Στην ιδια κατηγορια εμπιπτει και ο φλωρινικος Γλυκεριος ο Ρουμάνος. Ομοιως υφ ενος χειροτονία εχει απο σχολαζοντα Ν/γίτη επίσκοπο, ο οποιος επέστρεψε στο Νεο
Κατα τ αλλα καταδικαζουμε τον καρπαθάκη για την υφ ενος χειροτονία
ΥΣ
Οπως εγραψα σε παραπανω σχόλιο 12.43 γεμισε ο τοπος δαιμονισμένους που βλεπουν την παρανομια μονο στον απέναντι καθ΄ον χρονον οι ιδιοι επραξαν τα ιδια αν οχι χειροτερα
1. Ο ματθαίος καρμπαδάκης ή καρπαθάκης θεωρείται(αλλά δεν είναι) άγιος μόνο από τους ματθαιϊκούς. Ούτε η αιρετική διοικούσα ούτε η πλειοψηφία των γοχ(φλωρινικοί κά.) δεν τον αποδέχονται ως άγιο.
2. Δεν υπάρχει ένας μοναδικός επίσκοπος.. οι άλλοι γοχ ή ν.ημερολογίτες επίσκοποι τι είναι; για τα μπάζα;;
3. Ο αμφιλόχιος χειροτονήθηκε από έναν μόνο ή από πολλούς επισκόπους όπως ορίζει ο α αποστολικός κανών; αν χειροτονήθηκε από έναν μόνο επίσκοπο τότε είναι άκυρη η χειροτονία άρα κ οι ιερείς που χειροτονούνται απο αμφιλόχιο είναι άκυροι. Και από πολλούς να χειροτονήθηκε πάλι είναι άκυρος η χειροτονία( επειδή και οι επίσκοπη που χειροτόνησαν αμφιλόχιο ίσως να είναι άκυροι).οι ματθαιικοί δεν είναι γοχ αλλά σχισματικοί κ σε κάποιες περιπτώσεις αιρετικοί. Στην ομολογία του 1935 ΜΟΝΟ ο άγιος πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος καβουρίδης κράτησε ορθοδοξότατη στάσιν.
4. Έστω ότι ο ματθαίος είναι άγιος κ ορθόδοξος.. και πάλι η χειροτονίες που έκανε είναι άκυρες. Αφού η πρώτη επισκοπική χειροτονία που έκανε(νομίζω του τριμυθούντος σπυρίδωνος πάσιου) ήταν άκυρη άρα και οι άλλες αυτόματα είναι άκυρες. Άρα τι είδους άγιος παραβιάζει τους ιερούς κανόνες; για πείτε και σε μένα να μάθω!!
Και 5ο. Συμβουλή προς τον φίλτατο Χ.Στ
ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΥΝ ΤΟ ΠΗΔΆΛΙΟ ΤΟΥ ΑΓ.ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ.
αγαπητέ χ.στουρ δεν έχω κάτι (παρόλο που είμαι γοχ καλλινίκου) να χωρίσω κάτι μαζί σας και δεν παραληρώ εγώ αλλά οι άλλοι ανώνυμοι.( τι ανώνυμος κιόλας αφού προς τιμήν μου υπογράφω παρακάτω) Η 16 μαρτίου 9.41 σχόλιο εκφράζει την ορθή τάξη της εκκλησίας μας (της διοικούσης"εκκλησίας" κ γοχ ορθοδοξότατης ακαινοτόμητης εκκλησίας) ως προς τις χειροτονίες επισκόπων...
Πάντως να ευχηθώ στον αμφιλώχιο χρόνια πολλά να ζήσει μέχρι τα 10000 ετών ή και παραπάνω.
Με αγωνιστικό παλμό
+Αλέξιος Γιαννακίδης-Δημητρακόπουλος
Γνήσιος Ορθόδοξος Χριστιανός
Χ.Σ
Σαν θεολόγος που είστε ξέρετε τους ιερούς κανόνες. Σωστά; πείτε λοιπόν στους αναγνώστες, η εις επίσκοπον χειροτονήα από έναν μόνο επίσκοπο είναι άκυρη;
Για την καλύτερη αντικειμενικότητά σας σας προ(σ)καλώ κ προτρέπω να μην αναλύσουμε την ιδιάζουσα περίπτωση ματθαίου αλλά άλλες χειροτονίες στην ορθόδοξη εκκλησία γοχ αλλά και στην αιρετική διοικούσα... τι λέτε;
Μπορείτε; Θέλετε;
+Αλέξιος Γιαννακίδης-Δημητρακόπουλος
Ιερομόναχε Γρηγόριε,
Ο ειρηναίος ιεροσολύμων καθαιρέθηκε για πολιτικοοικονομικούς λόγους(πωλούσε γη του εκεί πατριαρχείου ιεροσολύμων σε υπερσυντηρητικούς φανατικούς εβραίους).
Τώρα ο θεόφιλος ιεροσολύμων γιατί τον αποκατέστησε στο αξίωμα του πατριάρχη πρώην ιεροσολύμων κύριος οίδε...
Και πάλι στην ομαλή κατάσταση υπάρχουν 2 ή 3 ή παραπάνω επίσκοποι που συμμετέχουνε.
Στην πρώτη χειροτονία του ματθαίου αυτή του τριμυθούντος σπυρίδωνος πάσιου πόσοι παρευρέθηκαν;;;
Και σε ποιους ι.κανόνες λέει ότι η χειροτονία σε επίσκοπο γίνεται από έναν μόνο επίσκοπο χωρίς την παρουσία άλλων;
ΓΝΗΣΙΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ-σύνοδος καλλινίκου
Ε κύριε χαρίλαε; είναι έγκυρη η χειροτονία σε επίσκοπο από έναν μόνο επίσκοπο; ή μήπως είναι άκυρη;;
Πότε ξανά χαρίλαε έμεινε ένας μόνο επίσκοπος στην ορθόδοξη εκκλησία; για πείτε κ σε εμάς κύριε εκκλησιαστικέ ιστορικέ..
ΓΟΧ Καλλινίκου
Διάβασα τα σχόλια.
Ειδικότερα, στο 16 μαρτίου 9.37 δεν λέει ότι είναι αθεολόγητος λέει ότι είναι πνευματικά φτωχός. Ετυμολογικά διαφέρουν. Αθεολόγητος είναι αυτός που δεν ξέρει θεολογία δηλ τα της πίστεως εξού κ το α το στερητικό.
Ενώ με το πνευματικά φτωχός υποδηλώνεται το γεγονός ότι δεν ξέρει πολλά αλλά ξέρει εν αντιθέσει με τον αθεολόγητο. Άλλο το ένα άλλο το άλλο.
Πρός κ.Γιαννακίδη και λοιπούς.
Επαναλαμβάνω ότι ο συγκεκριμένος Κανόνας αναφέρεται σε περιπτώσεις με ομαλές συνθήκες,δηλαδή όταν υπάρχει Σύνοδος Επισκόπων.
[Μπορεί να παρευρίσκονται δύο ή τρείς , αλλά πάλι ένας Επίσκοπος χειροτονεί.]
Σας υπενθυμίζω επίσης ότι σύμφωνα με τους Κανόνες τους οποίους επικαλέστηκαν οι Νεοημερολογίτες,το 1935 ΚΑΘΗΡΕΣΑΝ ΤΟΝ ΠΡ.ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ.
Ερωτώ ,λοιπόν,οι καθαιρέσεις αυτές ισχύουν,είναι σύμφωνες με τους Ιερούς Κανόνες;
Ο Άγιος Ματθαίος Καρπαθάκης ,λόγω της πτώσεως όλης της ελλαδικής Ιεραρχίας και όλων των Πατριαρχείων,ήταν υποχρεωμένος να χειροτονήσει Επισκόπους.
Συνεπώς οι χειροτονίες του είναι πλήρεις θείας χάριτος και εγκυρότατες.
Φανταστείτε να μην το είχε πράξει.Σήμερα οι πάντες θα ήταν οικουμενιστές.
Ο μακαρίτης Άγιος Αρτέμιος Επίσκοπος Ράσκας και Πρισρένης δεν χειροτόνησε Επισκόπους,αλλά Χωρεπισκόπους.Οι χειροτονίε που έκανε στηρίζονταν στην εξήγηση κάποιων Ιερών Κανόνων που έδωσε ο Άγιος Νικόδημος Μ.
Ούτε έφτιαξε δική του Σύνοδο, όπως γράφεις,αλλά έφτιαξε μια Αδελφότητα.
Προς Κατακομβική Εκκλησία.
Συνεχίζεις να ακολουθείς την πλάνη του Τρεμπέλα,ο οποίος μιλάει για "ανεξάληπτο της Ιεροσύνης".Όταν μιλάει για ανεξάληπτη Ιεροσύνη,σημαίνει ότι την Ιεροσύνη δεν μπορεί να την εξαλείψει τίποτα.Και αν έχει καθαιρεθεί ένας κληρικός, πάλι παραμένει κληρικός,χωρίς όμως να μπορεί να μεταδώσει την Χάρη του Αγίου Πνεύματος.Αυτά πιστεύει ο Τρεμπέλας,αυτά πιστεύεις και εσύ.Τρελά πράγματα και αιρετικά!Η ίδια η αίρεση που έχουν τους χωρίζει από τον Θεό ,και γίνονται λαϊκοί.Το ίδιο ισχύει και για τους σχισνατικούς.Όταν χωρίζονται από την Εκκλησία,αμέσως γίνονται λαϊκοί.Τέλος,το ίδιο ισχύει και όταν δικαίως καθαιρεθούν,παύουν να είναι κληρικοί και εξαλείφεται η Ιεροσύνη τους.
Και πάλι.
Έστω ότι ένας χειροτονεί και οι άλλοι παρευρίσκονται (στην "ομαλή"κατάσταση)...
Στην πρώτη "χειροτονία" του ματθαίου, ΠΟΣΟΙ και ΠΟΙΟΙ παρευρέθηκαν; ουδείς
Αφού η πρώτη χειροτονία έγινε από έναν ΜΟΝΟ επίσκοπο χωρίς την παρουσία άλλων, η πρώτη χειροτονία είναι άκυρη άρα και όλες οι άλλες αργότερα είναι άκυρες με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Αλέξιος Γιαννακίδης
Και κάτι ακόμα
Ούτε ο ματθαίος καρμπαδάκης ή καρπαθάκης
Ούτε ο καθαιρεθείς ράσκας πριζρένης αρτέμιος είναι άγιοι
Αλέξιος Γιαννακίδης
6.09
Ρεσιτάλ ασχετοσυνης
Ο χωροεπισκοπος είναι ο επίσκοπος συγκεκριμένης περιοχής το λέει η ίδια η λέξη
Οι τέσσερις επίσκοποι λέγονται σύνοδος.
Αδελφότητα λέγονται οι τέσσερις μοναχοί στο ίδιο μοναστήρι
Πολύ ασχολήθηκα μαζί σου ανώνυμε...όχι τίποτα άλλο παριστάνεις και τον Σχολάριο
Ήταν πράγματι υποχρεωμένος;
Και αν έστω ήταν υποχρεωμένος, από ποιους ήτανε κύριε Χ.Σ.;
Σήμερα κ χωρίς τον ματθαίο θα υπήρχαν αντιοικουμενιστές...
Και οι χειροτονίες του ούτε έγκυρες είναι ούτε θεία χάρη έχουν.
Η καθαίρεση του πρ. Φλωρίνης δεν ήταν σύμφωνη με τους ιερούς κανόνες.
Γεώργιος Σ. Θεοδωρακάκης
Υστερόγραφο:Δεν είναι άγιος ο ματθαίος και δε είχαν πέσει οι εκκλησίες κ τα πατριαρχεία(ακόμη κι στις μέρες μας ρώσοι, ιεροσόλυμα κά πάνε με το παλαιό)
7.36
Σου απαντησα 10 φορες αλλα εισαι σκοτισμενος
κυριολεκτικα σκοτισμενος γιατι το θεμα εχει παραμετρους ενω εσυ τα βαζεις ολα στο ιδιο τσουβαλι ως σκοτισμενος που εισαι
Ο τρεμπελας ( κι εγω) μιλαει για τον ΠΡΩΤΟ σχισματικο ο οποιος εαν μετανοησει η εκκλησια τον δεχεται ως κανονικο ιερεα. Δεν τον ξαναχειροτονει ουτε τον ξαναμυρωνει.
Οι επομενοι ομως ( αυτους που χειροτονησε ο ΠΡΩΤΟΣ σχισματικος) ειναι ανιεροι ετσι κι αλλιως κι αν επιστρεψουν στην εκκλησια χειροτονουνται εξ υπ αρχης
ΕΡΩΤΗΣΗ
Εφοσον εξαλειφεται η ιερωσυνη του ΠΡΩΤΟΥ σχισματικου τοτε γιατι γινεται δεκτος στην εκκλησια με μια υπογραφη δηλωση μετανοιας και οχι με αναχειροτονια και αναμυρωση;;;
Η εκκλησια δεν δεχεται μυστηρια στο σχισμα ακομα και στον ΠΡΩΤΟ σχισματικο αλλα δεχεται οτι η ιερωσυνη του ισχυει και δεν ξαναχειροτονειται. Στο εξηγει ο τρεμπελας: το καλωδιο που βγηκε απο την μπριζα δεν μεταδιδει ρευμα ( χαρη ) αλλα αν κουμπωσει παλι στην μπριζα ( επιστροφη στην εκκλησια) συνεχιζει να μεταδιδει ρευμα γιατι Δεν εξαϋλώθηκε η ιερωσυνη που ειχε λαβει απο την εκκλησια Αυτο σημαινει το παραμενει αγωγος - καλωδιο
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΒΑΠΤΙΣΤΗΚΕ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΕΓΙΝΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ( εκει γινεται αναμυρωση γιατι αρνηθηκε τον Χριστο) ΑΛΛΑ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΙΣΧΥΕΙ ΔΕΝ ΕΞΑΥΛΟΘΗΚΕ
ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟ ΚΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΚΑΘΑΙΡΕΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΠΑΝΕΦΕΡΑΝ
ΙΣΧΥΕΙ Η ΙΕΡΩΣΥΝΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΑΝΑΧΕΙΡΟΤΟΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΞΑΝΑΜΥΡΩΝΟΥΝ
Αυτη ειναι η πρακτικη της εκκλησιας και Σου εγραψα κραυγαλεο παραδειγμα των πρωην ιεροσολυμων Ειρηναιο. Ουτε τον ξαναχειροτονησαν ουτε τον ξαναμυρωσαν.
ΤΕΛΟΣ
Πάτερ.
Στο πιστεύω λέμε σε ένα σημείο: "εν βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών"
Για αυτό γίνεται μόνο αναμύρωση...
Για τον πρ. Ιεροσολύμων Ειρηναίο είναι μεγάλη ιστορία. Καθαιρέθηκε γιατί πωλούσε γη του πατριαρχείου στους εβραίους και αντιδρούσαν οι αραβοπαλαιστίνοι και πάει μακριά η βαλίτσα.
Τώρα ποιοι είναι οι λόγοι που άρθηκε η καθαίρεσή του από τον διάδοχό του τον ανάξιο θεόφιλο (που έλαβε την αρχιερωσύνη από τον ειρηναίο ενώ μέχρι τότε ήταν παπάς αρχιμανδρίτης) δεν ξέρω ποιοι είναι. Κύριος οίδε.
Ο αριθμός των 2 ή 3 επισκόπων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟΣ. και εξηγούμαι
Α. Το 2 είναι οι 2 φύσεις του ιησού χριστού (θεϊκή κ ανθρώπινη)
Β. Το 3 είναι η αγία Τριάδα (πατήρ,υιός και άγιο πνεύμα)
Το 1 στην πρώτη ψευτοχειροτονία ματθαίου αφού μόνος του την έκανε, τι συμβολίζει; διότι φίλτατε αγαπητέ Χαρ.Στουρ να ξέρετε σαν θεολόγος που είστε ότι στην ορθόδοξη πίστη μας όλα έχουν κάποιο συμβολικό χαρακτήρα
9.11
Το ιδιο ισχυει και για την χειροτονία αγαπητέ
Δυο μυστηρια δεν επαναλαμβανονται Βάπτισμα και χειροτονία
Η χειροτονία βάπτισμα εστι
* εκτος κι αν τα εχεις απο αιρετικους ( πληθωρα κανονων ) οποτε τελουνται εξ υπ αρχης κατ ακριβεια η δια αναμυρώσεως και χειροθεσιας κατ οικονομια
( πχ η διοικουσα που δηλωνει ΜΙΑ αποστολικη εκκλησια δεν δεχεται τους γοχ και ως εκ τουτου τους ξαναβαπτίζει και ξαναχειροτονει εξ απαντος ...γνωριζω πολλα περιστατικα)
9.21
Εχουν και διοικητικό χαρακτηρα
Εν προκειμενω,
Ο ενας επισκοπος αν χειροτονησει μονος του τοτε ο χειροτονημενος εφτασε στο ιδιο επιπεδο με αυτον που τον χειροτονησε
Εαν ομως ειναι τρεις ( και βαλε ) τοτε ο χειροτονημενος παραμενει ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ δλδ την συνοδο που τον χειροτονησε
Χειροτονια υφ ενος επιτρεπεται οταν δεν υπαρχει αλλη περιπτωση βλ. εντολη αγιου πατριαρχου Τυχωνος στους χωροεπισκοπους ητοι χειροτονειστε μονοι σας λογω διωγμου κλπ
ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΕΠΙ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΛΠ ΚΛΠ
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ...( αντι να τραβαω κομποσχοινια γραφω σχόλια)
ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΘΕΟΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ
ΤΕΛΟΣ
Τέλος και τω αγίω θεώ δόξα
Αμήν
Καλή σαρακοστή πάτερ
Καλά,έχεις μαύρα μεσάνυχτα.Οι τέσσερεις Επίσκοπη μας κάνουν Σύνοδο;Που το βρήκες αυτό,δική ευρεσιτεχνία είναι;Ελα Παναγία μου και δώσε του λίγο φως!Ούτε έκανες τον κόπο να διαβάσεις τι είναι ο Χωρεπίσκοπος και μας πουλάς και πνεύμα.Ο βοηθός του Επισκόπου είναι ο Χωρεπίσκοπος και έχει ανώτερό του τον Επίσκοπο της τοπικής Επισκοπής.Άνοιξε λίγο το Πηδάλιο να μάθεις κάποια πράγματα για τους Χωρεπισκόπους.Έτσι θα μάθεις τις διαφορές που έχουν οι Επίσκοποι από τους Χωρεπισκόπους.Να μην τα γράφω εγώ και σε κάνω τον δάσκαλο.
Δημοσίευση σχολίου