Οι Άγιοι Πατέρες και ο σύγχρονος Οικουμενισμός -- ΙΕΡΟΥ ΓΕΝΝΑΔΙΟΥ ΣΧΟΛΑΡΙΟΥ

...Εάν, αντίθετα, πραγματοποιήσετε πρώτα αισχρώς τον εκλατινισμό που θέλετε, και τότε για να εξαπατή­σετε τους απλουστέρους βάλετε χρονικά όρια τάχα και ελπίδες λόγων και συζητήσεων, το συμπέρασμα του κακού αυτού διαβήματος θα είναι αυτό που πολ­λές φορές είπα. Εγώ τότε, έστω κι αν όλη η Ανατολή πάη στην Δύσι, δεν πηγαίνω. και αν όλη η Δύσις έλ­θη στην Ανατολή, εγώ θα σιωπήσω. και ήδη από τώ­ρα σιωπώ. Διότι, αν όλοι εσείς και η δήθεν σύναξίς σας γίνετε Λατίνοι, με ποιους και για ποιους και τι να ομιλή πλέον ο ταπεινός Γεννάδιος υπέρ του πατρίου δόγματος;
        Αυτά τα έγραψα εκτενέστερα και στον μέγα δού­κα, όπως γνωρίζουν οι τιμιώτατοι που ανέφερα. Τώρα μόνο τα κυριώτερα σταχυολόγησα. Έχω κοντά μου και αντίγραφο του γράμματος εκείνου, στο οποίο μου απήντησε ο μέγας δούκας με τρόπο που με εξέπληξε: «Ματαίως κοπιάζεις, πάτερ, διότι αποφασίσθηκε να ε­παναφέρωμε το μνημόσυνο του Πάπα και είναι αδύνα­το να γίνη αλλοιώς. Με την προϋπόθεσι ότι δεν θα φέρης κανένα εμπόδιο, διότι τίποτα δεν θα πετύχης, έ­λα να βοηθήσης να το κάνουμε». Και εγώ του απή­ντησα: «Έλεγα (ότι θα έλθω), με την προϋπόθεσι ότι δεν θα γίνετε Λατίνοι. Εάν αποφασίσατε να γίνετε, και ήδη εγίνατε, όλα τελείωσαν και εγώ δεν έχω ευθύ­νη γι' αυτό».
«Έτι δεόμεθα υπέρ του Αγιωτάτου και Επισκόπου Πάπα Ρώμης Bενεδίκτου..…  »  

2 σχόλια:

Ν/Α είπε...

Ας τα βλέπουν αυτά οι "συντηρητικοί" "αντιοικουμενιστες" και οι Αγιορείτες ακόμη, και όλοι όσοι έχουν επίγνωση, και που βρίσκονται στο ίδιο μαντρί με τους οικουμενιστές, και μνημονεύουν και διαβεβαιώνουν ασύστολα ψευδώς ενώπιον του Φρικτού Θυσιαστηρίου, Ορθοτομούντα τον λόγο της Αληθείας τον συρφετό της αλαφροσύνης του δαιμονικού οικουμενισμού. Η πανθρησκεία ήρθε για να μείνει γιατί προετοίμαζε έτη πολλά αυτό το έδαφος

Ανώνυμος είπε...

Άσχετη η ανάρτηση με τα σημερινά δεδομένα. Ό,τι νά 'ναι λέει ο καθένας!!!

Λαθεμένο και το σχόλιο του (παλαιοημερολογίτη;) Μαρίνου Ριτσούδη που γράφει παλαιοημερολογίτικα σχόλια.

Οι Αντιοικουμενιστές δεν πρέπει να γράφονται εντός εισαγωγικών επειδή δεν αποτειχίστηκαν. Είναι εκτός εισαγωγικών.