Μητρ. Πειραιώς Σεραφείμ: Οἱ θέσεις ὅμως αὐτές ἀνατρέπουν πλήρως τήν θεολογία τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων…

Τό οὐσιῶδες ζήτημα εἶναι οἱ πεποιθήσεις ἀδελφῶν Ἀρχιερέων τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν ὅτι ἡ ἀληθής πίστις δέν ἀποτελεῖ ἀπόλυτο προϋπόθεση γιά τήν μετοχή στήν ἄκτιστη χάρι τοῦ ἐν Τριάδι Θεοῦ, ὅτι ἡ ἑτεροδοξία κέκτηται ἀληθές βάπτισμα, μυστηριακή δομή, ἀποστολική διαδοχή καί ἱερωσύνη καί ἑπομένως καί ἡ αἵρεση εἶναι καί αὐτή «ὁδός πρός σωτηρίαν». Οἱ θέσεις ὅμως αὐτές ἀνατρέπουν πλήρως τήν θεολογία τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων καί τῶν Ἁγίων καί Θεοφόρων Πατέρων 2000 χρόνων καί ἀποτελοῦν καθαρή ὑποβολή τοῦ διαμονικοῦ περιπαίγματος πρός ἀνατροπή τῆς σωτηρίας τοῦ κόσμου.

(σ.σ. Από το κείμενο της Ανακοίνωσης του κ. Σεραφείμ 17/11/2016)

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Χριστός σώζει με τα μυστήρια της Εκκλησίας του, εκτός της το φως σβήνει, επικρατεί η συσκότιση και ο άνθρωπος είναι νεκρός κι ας ζει. Μόνο στην Ορθοδοξία, στην απόλυτη τήρηση των εντολών και των αποφάσεων των οικουμενικών συνόδων.

Aetios είπε...

Τα ίδια πιστεύουν και οι ΓΟΧ ΘΝΠ, πως ή ετερόδοξος θρησκεία με το κρατικό νομικό πρόσωπο και αλλοιωμένη ομολογία Πίστεως, θέτοντας τους Εκκλησιαστικούς σε θέση και τόπο ισάξια του δόγματος της Αγίας Θριαμβεύουσας Εκκλησίας, ήτοι δηλαδή σε θέση αλάθητου, κέκτηται ἀληθές βάπτισμα, μυστηριακή δομή, ἀποστολική διαδοχή καί ἱερωσύνη καί ἑπομένως καί ἡ αἵρεση εἶναι καί αὐτή «ὁδός πρός σωτηρίαν». Οἱ θέσεις ὅμως αὐτές ἀνατρέπουν πλήρως τήν θεολογία τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων καί τῶν Ἁγίων καί Θεοφόρων Πατέρων 2000 χρόνων καί ἀποτελοῦν καθαρή ὑποβολή τοῦ διαμονικοῦ περιπαίγματος πρός ἀνατροπή τῆς σωτηρίας τοῦ κόσμου.

Ανώνυμος είπε...

Ριτσούδη αν δεν πείς την κακία και την σαχλαμάρα σου δεν μπορείς να κοιμηθείς.

Aetios είπε...

Μακάρι ανώνυμε, να είμαι εγώ ο πλανεμένος και να λέω σαχλαμάρες, και εσείς οι ΘΝΠινίτες, να έχετε δίκιο. Όμως η χρηστή αντιμετώπιση, είναι ο διάλογος σε αυτές τις περιπτώσεις, και όχι η ανωνυμία και η αναιτιολόγητη ειρωνεία.
Μπορούμε να ζητήσουμε από τον διαχειριστή του ιστολογίου να κάνει δημοσίευση της "ομολογίας Πίστεως", που θέσατε στο καταστατικό του νομικού προσώπου, και Θεία βοήθεια επικαλούμενοι το Πανάγιο Πνεύμα να γράψουμε τις απόψεις μας εν ονόματι της Αληθείας.
Οπότε οι μάσκες της υποκρισίας πέφτουν, η Αλήθεια όπως ο Ήλιος λάμπει.

Εάν πράγματι όμως είχε ελάχιστη ρανίδα Αλήθειας όλη η οικοδομή των ΓΟΧ ΘΝΠ, τώρα δεν θα έγραφες ανώνυμα την άποψη. Η ανωνυμία στα θέματα Πίστεως είναι συνώνυμο της αφάνειας, το βασικό εργαλείο της νέας τάξης πραγμάτων για να λειτουργήσει και να απλωθεί.
Είναι όπως αυτοί που κυβερνάνε, που κρύβονται ανώνυμα πίσω από τα πιόνια πολιτικοί που είναι οι επώνυμοι.

Ανώνυμος είπε...

Έχεις άδικο Μαρίνε Ριτσούδη. Η ανωνυμία στα θέματα Πίστεως αν υπερασπίζεται την Ορθοδοξία είναι καλό και άγιο. Εξαρτάται πώς θα την χρησιμοποιήσει κανείς : με καλό ή με κακό σκοπό. Μπορεί κάποιος να χτυπήσει με την ανωνυμία την νέα τάξη πραγμάτων.
Και άλλοι επώνυμοι και ανώνυμοι μπορεί να την εξυπηρετήσουν.

(Δεν έγραψα το σχόλιο 6:27 μ.μ. και δεν είμαι παλαιοημερολογίτης)

Ανώνυμος είπε...

Μαρίνε Ριτσούδη άφησε το παλαιοημερογίτικο σχίσμα, εαν βρίσκεσαι σ΄ αυτό και έλα στην Εκκλησία της Ελλάδας.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 29 Σεπτεμβρίου 2019 - 5:00 π.μ.
Κουκκουλοφόρος καί ὁμολογητής δέν γίνεται, ἀγαπητέ! Δές τούς ἐλεεινούς "σχολιαστάς" πού ἄλλο ἀπό τίς ἀνόητες "καραμέλες" τοῦ τύπου "άφησε το παλαιοημερογίτικο σχίσμα," "ὁ ἅγιος γέροντας π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος τά ξεκαθάρισε αὐτά" κ.λπ. δέν ξέρουν νά ποῦν. Οὔτε ἕν σοβαρόν ἐπιχείρημα δέν ἔχουν διατυπώσει ἐδῶ καί μῆνες. Ἔχουν τήν δυνατότητα νά γράφουν τέτοιες ἀσυναρτησίες καί ἀηδίες ἐπειδή γράφουν ἀνωνύμως. Οὐδείς σοβαρός ἄνθρωπος θά τολμοῦσε νά γράψῃ ἐπωνύμως τέτοιες πνευματικές ἀκαθαρσίες. Ὁ Μαρῖνος ἔχει ἀπόλυτον δίκαιον.

Μέ τήν εὐκαιρίαν αὐτήν, θά ἤθελα νά συγχαρῶ τόν ἀδελφόν Μαρῖνον γιά τόν εὔστοχον ὅρον "ΘΝΠινίτες"! Ἄν καί ἡ κατάστασις εἶναι ἀξιοδάκρυτος, ὁ ὅρος αὐτός τήν ἀντιμετωπίζει μέ καυστικόν χιοῦμορ.

Aetios είπε...

Για τους ανώνυμους, ο καθένας με την δύναμή του δεν είναι κατακριτέο, κατακριτέα είναι η υποκρισία.
Όμως ο Κύριος μας έδωσε Άγιο όνομα στο Άγιο Βάπτισμα, και με αυτό το όνομα είμαστε εγγεγραμμένοι ή όχι στο βιβλίο της Ζωής.
Το να γράψει κάποιος Γιώργος ανάμεσα σε ένα εκατομμύριο Γεώργηδες που είναι το πρόβλημα. Συζητάμε και αποκαλούμε ανώνυμους, ως αριθμούς σύμφωνα με τον χρόνο του σχόλιου που έγραψε, όμως θεωρώ πως και αυτή η αριθμολογία κατά κάποιο τρόπο προσεγγίζει την αριθμολογία του θηρίου του 666.
Δεν είμαστε αριθμοί αδελφοί, είμαστε Ζώσες οντότητες στο Σύμπαν, λόγω Αγίας Πίστεως, κατά Άπειρη Δωρεά και Χάρην Ιησού Χριστού.

Ανώνυμος είπε...

Η μπουρδολογία δεν έλειπε ούτε και στο τελευταίο σχόλιο 29-9-2019 8:15 πμ. του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου. Συνέχεια ο Δ. Χατζηνικολάου αφήνει τις πνευματικές κουτσουλιές του στα σχόλια και στα άρθρα του.

Απόρω πώς επώνυμα αφήνει τέτοιες πνευματικές κουτσουλιές που τον εκθέτουν ανεπανόρθωτα!

Ο Ορθόδοξος 29 Σεπτεμβρίου 2019 - 5:00 π.μ. τα είπε σωστά μέσα στο πνεύμα της Παράδοσης.

Ανώνυμος είπε...

Τους κουκουλοφόρους και τους ελεεινούς "σχολιαστές" θα τους βρει ο Δ. Χατζηνικολάου στους παλαιοημερολογίτες ανώνυμους που βρίζουν τον άγιο Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο.

Οι Ορθόδοξοι σχολιαστές δεν του φταίνε σε τίποτα να τους χαρακτηρίζεις με αυτό τον τρόπο.

Τώρα αν ζεματάνε την παλαιοημερολογίτικη πλάνη του τα ορθόδοξα σχόλια, αυτό είναι άλλο πράγμα...

Ανώνυμος είπε...

Τους κουκουλοφόρους και τους ελεεινούς "σχολιαστές" θα τους βρει ο Δ. Χατζηνικολάου στους παλαιοημερολογίτες ανώνυμους που βρίζουν τον άγιο Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο και τους άλλους Ορθόδοξους σχολιαστές που ζεματάνε την παλαιοημερολογίτικη πλάνη με τα ορθόδοξα σχόλια τους.

Ανώνυμος είπε...

Απάντηση στους Παλαιοημερολογίτες από τον Άγιο Γέροντα της Ορθοδοξίας Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο:
----------------------

Λέει ακόμα ο Άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος:

"Όχι! Κραυγάζουν οι Παλαιοημερολογίτες! Η διάσπαση της εορτολογικής ομοιομορφίας (πότε όμως η Εκκλησία γνώρισε απόλυτη εορτολογική ομοιομορφία;) στέρησε από την Εκκλησία την Χάρη, κατέστησε (άκου και φρίξε!) άκυρα τα Μυστήριά της και επομένως οι Νεοημερολογίτες είναι εκτός Χάριτος, δηλαδή εκτός σωτηρίας!!

Αυτός ο φρικαλέος ισχυρισμός, αδελφέ Νικόδημε, αποτελεί φοβερή αίρεση και βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος. Προβίβασαν οι ταλαίπωροι σε Δόγματα πίστεως, σε όρους σωτηρίας, στοιχεία...ημερολογιακά και εορτολογικά!... κανείς βεβαίως δεν θεωρεί καλό πράγμα την ύπαρξη δύο ημερολογίων στο χώρο της ανά την Οικουμένη Ορθοδόξου καθολικής Εκκλησίας. Κακώς, κάκιστα έγινε η αλλαγή του Ημερολογίου. Αλλά από το σημείο αυτό μέχρι το σημείο να δούμε τα ημερολόγια ως...Δόγματα πίστεως και να εξαρτήσουμε από αυτά το κύρος των Μυστηρίων και την επίτευξη της σωτηρίας, η απόσταση είναι αβυσσαλέα."

Ανώνυμος είπε...

Να τί λέει Η ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ Ι. ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙΟΥ
================================

"Δηλαδή η διαφορά και το πρόβλημα με τους λεγομένους "παλαιοημερολογίτες" δεν είναι το ημερολόγιο αλλά η αποκοπή τους από την υπόλοιπη Εκκλησία αφού δεν επικοινωνούν μυστηριακά ούτε καν με τις κατά τόπους Εκκλησίες που ακολουθούν το "παλαιό"-Ιουλιανό ημερολόγιο (π.χ. Ιεροσόλυμα, Ρωσία, Άγιον Όρος).

Εκτός από το λυπηρό της καταστάσεως του σχίσματος και του κατακερματισμού αυτών των ομάδων είναι πολύ οδυνηρό και άσχημο πως συκοφαντούν και υβρίζουν Οσίους ανθρώπους της εποχής (π.χ. Γέροντες Παΐσιο και Πορφύριο) ενώ πολλές είναι οι περιπτώσεις που χρησιμοποιούν ψευδή επιχειρήματα προς δικαιολόγηση των θέσεών τους".

ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ Ι. ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Ούτε ένα σοβαρό επιχείρημα δεν έχεις διατυπώσει εσύ παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου εδώ και μήνες. Μπουρδολογίες παλαιοημερολογίτικες, παλαιοημερολογίτικες πλα΄νες και αρρωστημένες καχυποψίες περι δήθεν "πρακτόρων" είναι το περιεχόμενο των σχολίων σου!

Θα περιμέναμε από εσένα περισσότερη σοβαρότητα! Αλλά δυστυχώς διαψεύσθηκαν οι ελπίδες μας...

Ανώνυμος είπε...

Μαρίνε Ριτσούδη 9:27 π.μ. το σχόλιο σου έχει κάποια ευπρέπεια και δεν είναι σαν το μπουρδολογικό σχόλιο του Δ. Χατζηνικολάου.
Δεν υπάρχει υποκρισία Μαρίνε Ριτσούδη, αν ένας γράφει χωρίς όνομα. Ούτε φυσικά το τραβηγμένο περι αριθμολογίες του θηρίου του 666, όπως πολύ φανταστικά και τραβηγμένα γράφεις.

Άλλωστε κάποιος χρησιμοποιεί το όνομα ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ. Μπορείς να τον προσφωνείς με αυτό και όχι με αριθμούς.

Ανώνυμος είπε...

Έχει δίκαιο ο Ορθόδοξος στο ορθόδοξο σχόλιο 29 Σεπτεμβρίου 2019 - 5:00 π.μ.

"Η ανωνυμία στα θέματα Πίστεως αν υπερασπίζεται την Ορθοδοξία είναι καλό και άγιο. Εξαρτάται πώς θα την χρησιμοποιήσει κανείς : με καλό ή με κακό σκοπό. Μπορεί κάποιος να χτυπήσει με την ανωνυμία την νέα τάξη πραγμάτων.
Και άλλοι επώνυμοι και ανώνυμοι μπορεί να την εξυπηρετήσουν."

Αυτή είναι η αλήθεια. Οι πνευματικές κουτσουλιές στα σχόλια του Δ. Χατζηνικολάου είναι μόνο στρέβλωση της αλήθειας και μπουρδολογία.

Ανώνυμος είπε...

Θέλω να δω πότε ο Δ. Χατζηνικολάου θα σταματήσει να γράφει τις ασυναρτησίες και αηδίες και θα αρχίσει να γράφει σχόλια καλούτσικα αντίθετα προς τα παλαιοημερολογίτικα Σχίσματα και τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες όπως θέλει και έκανε η Εκκλησία διαχρονικά.

Ανώνυμος είπε...

Τα Ορθόδοξα Σχόλια των Ορθόδοξων Αντιοικουμενιστών που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη και τις μπουρδολογίες δεν μπορούν να αποκαλούνται μήτε ασυναρτησίες και αηδίες, μα μήτε και πνευματικές ακαθαρσίες!

Τις αηδίες θα τις βρει στα δικά του σχόλια αυτός που ονομάζει έτσι τα Ορθόδοξα Σχόλια των Ορθόδοξων Αντιοικουμενιστών που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη και τις μπουρδολογίες του.