1. Τά Ορθόδοξα καί τά Νεορθόδοξα -- Του ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη

Fdimitrios Athanassiou..

..Το θέμα της κοινωνίας με τους αιρετικούς, ως και της εν συνεχεία κοινωνίας με τους κοινωνούντες, οι οποίοι με την πράξη τους αυτή αποβαίνουν ακοινώνητοι, είναι το μείζον και επείγον θέμα στην σημερινή εκκλησιαστική ζωή. Το εκκλησιαστικό σώμα νοσεί επικίνδυνα· υπεύθυνοι για την νόσο είμαστε όλοι, όχι μόνον οι κοινωνούντες με τους ετεροδόξους, αλλά και όσοι κοινωνούμε με τους κοινωνούντες· η εκτροπή και η παράβαση μοιάζει με τα συγκοινωνούντα δοχεία, με την μόλυνση του περιβάλλοντος, η οποία δεν περιορίζεται στον προκαλούντα την μόλυνση. Μνημονεύοντας τους πατριάρχες, αρχιεπισκόπους και επισκόπους στις ιερές ακολουθίες, συμμετέχουμε στην οικουμενιστική αποστασία".

(Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης )

Misha Sarov

δλδ έχουμε κι εδω ασυμπτωματικούς φορείς που μολυνονται δηθεν ,πνευματικώς αυτη τη φορά , χωρίς να εκδηλώνουν σημεία πνευματικής ασθενείας ;; και τους βρίσκουμε συλλήβδην με το "ραπιντ τεστ" της μνημόνευσης Βαρθολομαίου ;; χοντρικά : είναι ακοινώνητοι ο γέροντας Ευθύμιος της Καψάλας και γερων Παρθενιος της Αγ.Παυλου και ο γερων Φιλόθεος Καρακαλληνος κοκ ; ήταν ακοινωνητος ο γέρων Εφραιμ της Αριζονα ;; πάσχει βαθιά αυτό το σκεπτικό , οδηγεί σε παράλογες καταστασεις τυπου απείρων συνόδων ΓΟΧ αλληλοαναθεματισμενων μεταξύ τους...

Kyprianos Christodoulides

Η απάντηση αυτή τού Misha Sarov είναι λογικοφανής. Ο λόγος, διότι συγκρίνει δύο εντελώς ανόμοια πράγματα : τόν πνευματικό μολυσμό τής μνημόνευσης αιρετικού επισκόπου (σημ. δέν συντρέχουν λόγοι σύγκλησης Συνόδου, διότι όλα όσα γίνονται μέ οικουμενιστές καί Οικουμενισμό, έχουν καταδικασθεί από τίς προηγηθείσες Συνόδους) καί τόν αναπόδεικτο επιστημονικό μολυσμό τών ανεμβολίαστων πρός τούς εμβολιασμένους. Γνωστό ότι καί οι εμβολιασμένοι μολύνουν καί μολύνονται από κορονοϊό. Τό επιστημονικό "πνεύμα" απορρίπτει σαφέστατα τό Πνεύμα τό άγιον. Τό "πνεύμα" τής επιστήμης, είναι τό πνεύμα τού αέρος καί είναι «τοῦ κόσμου τούτου, κατὰ τὸν ἄρχοντα τῆς ἐξουσίας τοῦ ἀέρος, τοῦ πνεύματος τοῦ νῦν ἐνεργοῦντος ἐν τοῖς υἱοῖς τῆς ἀπειθείας·» (Εφ. β ́ 2). Οποία, λοιπόν, η σύγκριση ; Όσον, δέ, περί τών αναφερομένων υπό τού Misha γερόντων, αυτοί θέλουν λόγον δώσουσι περί τών πεπραγμένων τους καί η κρίση αυτών εναπόκειται στόν άγιο Θεό καί όχι σέ μάς. Εμείς παραμένουμε στά παραδεδεγμένα υπό τών πατέρων καί τό λαλήσαν δι ́αυτών Πνεύμα άγιον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: