Καλό Παράδεισο εκλεκτή αδελφή μας Ζωή!

 από ROMFAIA » 

ΜΕ ΛΕΝΕ ΖΩΗ, ΕΙΜΑΙ 44 ΧΡΟΝΩΝ, ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ ΜΕ ΕΝΑ ΓΥΙΟ 4 ΕΤΩΝ.

ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΠΕΡΙΨΑ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ. ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΩ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ(ΠΟΛΛΑ ΚΟΙΝΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ FORUM), ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΤΕΛΙΚΑ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΤΣΑΚΩΣΟΥΝ ΝΑ ΣΕΡΦΑΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΔΙΩΞΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ (ΧΑ!!).

ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΠΑΤΡΙΟ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ, ΚΑΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΣΦΙΓΜΕΝΙΤΗΣ. ΒΡΕΘΗΚΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΧΡΟΝΩΝ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕΙΡΑ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ, ΕΞ'ΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗΝ ΘΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥ Ι.Χ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΘΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΕΣΧΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΩ ΤΟΝ ΓΥΙΟ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΘΑΥΜΑ (ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΓΑΜΟΥ ΣΤΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ?), ΓΙΑ ΜΑΡΤΥΡΑ (ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ).
ΘΑΥΜΑ ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΩΡΩ ΤΟ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΓΕΡΟ ΣΕ ΠΕΙΣΜΑ ΤΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ ΠΟΥ ΕΠΕΜΕΝΑΝ ΠΩΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΠΙΣΗΣ ΤΥΦΛΟ, ΚΟΥΦΟ , ΗΛΙΘΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΤΟΞΟΠΛΑΣΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΓΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙ. ΤΕΛΙΚΑ ΑΡΝΗΘΗΚΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΥΗΣΗΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΕΝΑ ΥΓΙΕΣΤΑΤΟ ΚΑΙ ΠΑΝΕΞΥΠΝΟ ΠΑΙΔΑΚΙ.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ.
-----------------------
Ο/Η Marinos Ritsoudis είπε...

Καλό παράδεισο αδελφή μου. Ξεκουράσου στην Αγκάλη Τού Κυρίου από την πολύπαθη Ζωή σου. Σε γνώρισα αρκετά χρόνια τώρα, και θαύμαζα τον αγώνα σου.
Χαρά σε εσένα που έφυγες με την Πίστη αλίμονο σε εμάς που μένουμε σε αυτόν τον αιώνα τής αποχαύνωσης, πού προχωράει με γοργούς ρυθμούς το σφράγισμα του θηρίου.
Αιωνία σου ή μνήμη. Ο Θεός ας σε αναπαύει στις τάξεις τών Αγίων πού κέρδισαν τον παράδεισο με την υπομονή στις φοβερές ανίατες ασθένειες.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Από τί εκοιμήθη η αδελφή;

Silver είπε...

Από καρκίνο.

Ν/Α είπε...

Καλό παράδεισο αδελφή μου. Ξεκουράσου στην Αγκάλη Τού Κυρίου από την πολύπαθη Ζωή σου. Σε γνώρισα αρκετά χρόνια τώρα, και θαύμαζα τον αγώνα σου.
Χαρά σε εσένα που έφυγες με την Πίστη αλίμονο σε εμάς που μένουμε σε αυτόν τον αιώνα τής αποχαύνωσης, πού προχωράει με γοργούς ρυθμούς το σφράγισμα του θηρίου.
Αιωνία σου ή μνήμη. Ο Θεός ας σε αναπαύει στις τάξεις τών Αγίων πού κέρδισαν τον παράδεισο με την υπομονή στις φοβερές ανίατες ασθένειες.