Ἄν ποτέ ἀνασυνταχθῇ ἡ Ὀρθοδοξία καί γίνῃ Πανορθόδοξος Σύνοδος, αὐτή θά μακαρίσῃ τούς ἁγνούς ἀγνωνιστάς τοῦ 1924 -- Του κ. Δημητρίου Χατζηνικολάου, Ἀν. Καθηγητού Οἰκονομικῶν τοῦ Παν/μίου Ἰωαννίνων

Ο «Π/Ηται» πού ἀντέδρασαν τό 1924 εἰς τήν Μασονικήν μεταρρύθμισιν τοῦ ἑορτολογίου, ἡ ὁποία, ὡς γνωστόν, ἦτο τό πρῶτον ΠΡΑΚΤΙΚΟΝ βῆμα πρός τόν Οἰκουμενισμόν, ἀντιστοιχοῦν πρός τούς ἀντιδράσαντας εἰς τήν εἰκονομαχικήν ψευδο-σύνοδον τοῦ 754. Ἄν ποτέ ἀνασυνταχθῇ ἡ Ὀρθοδοξία καί γίνῃ Πανορθόδοξος Σύνοδος, αὐτή θά μακαρίσῃ τούς ἁγνούς ἀγνωνιστάς τοῦ 1924 καί θ' ἀναθεματίσῃ ὅσους κατόπιν ἐπρόδωσαν τόν ἱερόν ἀγῶνα χέρι-χέρι μέ τούς Οἰκουμενιστάς Μεταξάκην, Παπαδόπουλον καί ὅσους κατόπιν ἠκολούθησαν τήν γραμμήν τῶν δύο αὐτῶν «νέων Λουθήρων».

39 σχόλια:

ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Επειδή τα μέλη που παρέμειναν εντός της Μίας ,Αγίας,Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας,μετά την καινοτομία του 1924,βρίσκονται ήδη στην πρόγευση της μακαριότητος της Βασιλείας του Θεού,συνεπώς δεν χρειάζεται καμμία Πανορθόδοξος για να τους μακαρίσει,
επειδή η καινοτομία του Νέου Ημερολογίου έχει καταδικασθεί και αναθεματισθεί υπό των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος,επειδή η Σύνοδος που συγκροτήθηκε το 1935 αποκήρυξε την νεοημερολογίτικη ιεραρχία,το σχίσμα και τις αιρέσεις, όπως και οι υπόλοιπες μέχρι τώρα,επειδή, κάθε Κυριακή Ορθοδοξίας αναθεματίζονται όλοι οι σχισματικοί και αιρετικοί,επειδή έχουμε κατεγνωσμένες αιρέσεις,τις οποίες έχει αντιμετωπίσει η Εκκλησία,για όλους αυτούς τους λόγους, τα πάντα έχουν ήδη λυθεί.

Σύμφωνα,λοιπόν, με το γνωστό΄΄ένοχος, ένοχον ου ποιεί΄΄, δεν μπορεί πλέον κανείς που υπηρέτησε ή υπηρετεί τον νεοημερολογιτισμό-Οικουμενισμό,που χειροτονήθηκε εντός αυτού του σχίσματος και της αιρέσεως,είτε ΄΄Πατριάρχης΄΄είναι,είτε ΄΄Μητροπολίτης΄΄,είτε ΄΄Ιερέας΄΄,είτε ΄΄μοναχός΄΄,είτε λα΄ι΄΄κός να δικάσει και να αποφανθεί για κανέναν.

Ή Εκκλησία του Χριστού,από το 1924 και μέχρι το 2020 είναι παρούσα,με Ιεραρχία,με Επισκόπους,με Σύνοδο και πιστούς.

Σ΄αυτούς θα πρέπει να απευθυνθούν όλοι οι καινοτόμοι,ώστε να αποκατασταθούν,με Λίβελλο Ομολογία και Χειροτονία .

Στουρα΄ί΄της Χαρίλαος.

Silver είπε...

Ο/Η ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...
Ή Εκκλησία του Χριστού, από το 1924 και μέχρι το 2020 είναι παρούσα, με Ιεραρχία, με Επισκόπους, με Σύνοδο και πιστούς.

Αδελφέ μας Χαρίλαε, κάμε αγάπη σε παρακαλώ και για εμάς που δεν γνωρίζουμε, και εξήγησέ μας με απλά λόγια, ποια είναι αυτή η Εκκλησία που από το 1924 και μέχρι το 2020 είναι παρούσα;

Ανώνυμος είπε...

Ο Χαρίλαος ανήκει στην Εκκλησία των κατακομβών.Ο Αρχιεπίσκος είναι ο Κύρηκος.Ο Άγιος Ματθαίος Καρπαθάκης κράτησε την Ορθοδοξία στην Ελλάδα και σήμερα η Σύνοδος Κυρήκου είναι η συνέχεια της Εκκλησίας του 1924.Μπορείς να ενωθείς και εσύ μαζί της ακολουθώντας το Πάτριο ημερολόγιο και έχοντας κοινωνία με την Σύνοδό του Κυρήκου.

Ανώνυμος είπε...

Να δω αν θα τολμήσει κανείς ματθαιικος να γράψει ότι η Μία εκκλησία είναι στον τάδε.
Ειδικά οι οπαδοί του Στέφανου οι οποιοι μιλούν κατά ιδίαν με θράσος 100 πιθήκων αλλά δεν τολμάει να βγει κανείς σε δημόσιο διάλογο
να υπερασπιστούν αυτό που πιστεύουν αν μη τι αλλο.

Αοριστίες...ψάξτε να βρείτε την εκκλησία.
Λες και παίζουμε το κρύο ζέστη
Η το πουντο το δαχτυλίδι.

Π Γρηγόριος

Silver είπε...

Σε ευχαριστώ ανώνυμε αδελφέ μου για την πληροφορία, αν είναι αυτή που εννοεί ο αδελφός μας Χαρίλαος.

Έτσι από ό,τι γνωρίζω, υπάρχουν τρεις Σύνοδοι που πιστεύουν ότι είναι οι γνήσιοι συνεχιστές του "Αγίου Ματθαίου Καρπαθάκη που κράτησε την Ορθοδοξία στην Ελλάδα" όπως γράφεις.

Δηλαδή η Σύνοδος Στεφάνου, η Σύνοδος Κυρήκου, και η Σύνοδος Χρυσοστόμου Θεσσαλονίκης.

Γνωρίζω σωστά έως εδώ;

Ανώνυμος είπε...

Όχι έχεις χάσει επεισόδια.
Η μία έκκλησια είναι η σύνοδος των πέντε από το σχίσμα του 1995 η οποία έχει καθαιρέσει στην σύνοδο Στέφανου. Ενώ η σύνοδος Στέφανου δεν έχει καθαιρέσει την σύνοδο των πέντε με σημερινο αρχιεπίσκοπο τον Θηβών Χρυσόστομο Τζανή

Η μία έκκλησια είναι κι ο επίσκοπος Αμφιλοχίος ο οποίος έκοψε από την σύνοδο Κηρύκου
Π Γρηγόριος

Silver είπε...

Ο Π Γρηγόριος είπε...

Η μία έκκλησια είναι η σύνοδος των πέντε από το σχίσμα του 1995

Η μία έκκλησια είναι κι ο επίσκοπος Αμφιλοχίος

Π Γρηγόριος


Αν καταλαβαίνω σωστά, ο επίσκοπος Αμφιλόχιος δεν ανήκει στην Σύνοδο των πέντε από το σχίσμα του 1995, αλλά είναι η Μία Εκκλησία. Αλλά η Μία Εκκλησία είναι και η Σύνοδος των πέντε από το σχίσμα του 1995.

Μήπως συμβαίνει αυτό του Τριαδικού Θεού και δεν το καταλαβαίνω λόγω μικρής διανοητικής μου ικανότητας; Θεός ο Πατήρ, Θεός ο Υιός, Θεός το Άγιο Πνεύμα, όμως ένας Θεός όχι τρεις.

Αν σε κουράζω μην χάνεις το χρόνο σου.

Ανώνυμος είπε...

Όλοι διεκδικούν τον τίτλο της Μίας αποστολικής εκκλησίας.

Εν τω μεταξύ οι πρώην θεολογικα εχθροί Κήρυκος Παχωμίος σήμερα είναι μαζί στη Μία αποστολική εκκλησία.

Η πρώην αποστολική εκκλησία Κήρυκος Αμφιλοχίος σήμερα είναι σχίσμα.

Το 1995 έγινε σχίσμα βασικά για την εικόνα της αγίας Τριάδας (περιστέρι και τον άναρχο Πατέρα ) με τους πέντε επισκόπους. Έκτοτε είναι δογμα πιστεως αυτή η εικόνα.
Αλλά και η άλλη πλευρά σημερινή σύνοδος Στέφανου που την αποκήρυξε ως βλάσφημη την έχει απαραιτήτως σε όλες τις ενορίες.
Τώρα πως γίνεται μια βλάσφημη εικόνα να είναι πρωμετοπιδα σε όλες τις ενορίες και να την προσκυνούν αυτό ας κάνει τον κόπο να μας το εξηγήσει κανένας θεολόγος του Στέφανου
Π Γρηγόριος

Ελπίζω να βοήθησα να ...ξεθολωσεις...

Silver είπε...

Ο Π Γρηγόριος είπε...


Ελπίζω να βοήθησα να ...ξεθολωσεις...

Π Γρηγόριος



Δύσκολα όλα αυτά για μένα, πάντως ευχαριστώ πολύ!

Σταύρος Τ. είπε...

O καθένας αναπαύεται στο δικό του story και τη φαντασία..
Κι όμως κάποια πράγματα είναι τόσα απλά και ξεκάθαρα (εκτός αν κάποιοι δεν τα γνωρίζουνε), που φαίνεται ότι απλώς αρέσκονται να αναπαύονται στο παραμύθι
Ο "Αγιος" Ματθαιος χειροτονηθηκε από 3 Αρχιερείς που ακολούθησαν μέχρι το 1935 τους καινοτόμους και μάλιστα ο ένας εξ αυτών (Ζακύνθου Χρυσόστομος) είχε χειροτονηθή Επίσκοπος το 1934 από τους καινοτόμους, ανίερους κατά τη Ματθαϊκή "Εκκλησιολογία".
Δηλαδή ήτανε απλώς λαϊκός κι αν ακουσουμε τάχα τα λοιπά των Ματθαϊκών, ότι οι υπόλοιποι 2 αποκαταστάθηκαν δια της ομολογιας τους, αν αυτό ήτανε απαραίτητο (λες και δεν υπήρχανε Ορθόδοξοι Επίσκοποι προς τουτο π.χ. Εκκλησίας κατακομβών), δεν ακούσαμε τίποτα για τον τρίτο
Κι αν πει κάποιος ευφάνταστος ότι αρκούνε 2 για χειροτονία, ας διαβάσουνε τι προστάζουνε οι Ιεροί Κανόνες σε όσους αναγνωρίζουνε Ιερωσύνη σε αιρετικούς, πόσο μάλλον σε λαϊκούς...
Κατά τ΄αλλα όμως περνάνε κόσκινο τη ΡΟΕΔ...
Πολύ απλά, οι Σύνοδοι 16ου αιώνος καταδίκασαν τη μείζων παραβαση (αλλαγή Πασχάλιου Κανόνος) και μαζί και την αλλαγή του μηνολογίου. Αν όμως κάποιος φάει ισόβια επειδή χτύπησε μια γυναίκα και σκότωσε τον άντρα της, δεν σημαίνει αυτομάτως ότι υπάρχει δεδικασμένο να φάει ισόβια αν απλά χτυπήσει μια γυναίκα. Δυστυχώς κάποιοι κάνουνε τόσο χοντροκομμένες απλοποιήσεις σε ζητήματα που έχουνε να κάνουνε με εκατομμύρια ψυχές. Δεν διακόπτεις κοινωνία μόνο με όσους έχουνε άκυρα Μυστήρια
Σήμερα βέβαια είναι τελείως διαφορετικά τα πράγματα, με τους "Επισκόπους" της Κρατουσας να έχουνε αποδεχτεί εν συνόλο αιρέσεις (Οικουμενισμό αλλά και Σεργιανισμό)

Στο link παρακάτω βλέπουμε ότι ο "Αγιος" Ματθαίος δεν πίστευε καν αυτά τα ανορθόδοξα που δίδασκε. Με το συντάκτη του άρθρου μας χωρίζουνε πάρα πολλά Εκκλησιολογικώς, αλλά εδώ γράφει με στοιχεία
https://entoytwnika1.blogspot.com/2014/08/blog-post_88.html
https://entoytwnika1.blogspot.com/2014/09/blog-post.html

Και με τα ίδια μυαλά κι υποκρισίες προχώρησαν οι Ματθαϊκοί και σε όλα τα υπολοιπα που έκαναν κι έτσι έχασαν το πολύ μεγάλο ελαφρυντικό που είχανε, δηλαδή την ασταθή στάση του Ομολογητού πρώην Φλωρίνης. Η έπαρση αποτελεί κι από τους βασικότερους λόγους των τόσων Σχισμάτων στους ΓΟΧ. Επιπλέον, με τη στάση τους οι Ματθαϊκοί γίνανε μία από τις σοβαρές αιτίες που διογκώθηκε το Σχίσμα με τη Κρατούσα κι ουδέποτε αυτό επουλώθηκε

Σταύρος Τ. είπε...

O καθένας αναπαύεται στο δικό του story και τη φαντασία..
Κι όμως κάποια πράγματα είναι τόσα απλά και ξεκάθαρα (εκτός αν κάποιοι δεν τα γνωρίζουνε), που φαίνεται ότι απλώς αρέσκονται να αναπαύονται στο παραμύθι
Ο "Αγιος" Ματθαιος χειροτονηθηκε από 3 Αρχιερείς που ακολούθησαν μέχρι το 1935 τους καινοτόμους και μάλιστα ο ένας εξ αυτών (Ζακύνθου Χρυσόστομος) είχε χειροτονηθή Επίσκοπος το 1934 από τους καινοτόμους, ανίερους κατά τη Ματθαϊκή "Εκκλησιολογία".
Δηλαδή ήτανε απλώς λαϊκός κι αν ακουσουμε τάχα τα λοιπά των Ματθαϊκών, ότι οι υπόλοιποι 2 αποκαταστάθηκαν δια της ομολογιας τους, αν αυτό ήτανε απαραίτητο (λες και δεν υπήρχανε Ορθόδοξοι Επίσκοποι προς τουτο π.χ. Εκκλησίας κατακομβών), δεν ακούσαμε τίποτα για τον τρίτο
Κι αν πει κάποιος ευφάνταστος ότι αρκούνε 2 για χειροτονία, ας διαβάσουνε τι προστάζουνε οι Ιεροί Κανόνες σε όσους αναγνωρίζουνε Ιερωσύνη σε αιρετικούς, πόσο μάλλον σε λαϊκούς...
Κατά τ΄αλλα όμως περνάνε κόσκινο τη ΡΟΕΔ...
Πολύ απλά, οι Σύνοδοι 16ου αιώνος καταδίκασαν τη μείζων παραβαση (αλλαγή Πασχάλιου Κανόνος) και μαζί και την αλλαγή του μηνολογίου. Αν όμως κάποιος φάει ισόβια επειδή χτύπησε μια γυναίκα και σκότωσε τον άντρα της, δεν σημαίνει αυτομάτως ότι υπάρχει δεδικασμένο να φάει ισόβια αν απλά χτυπήσει μια γυναίκα. Δυστυχώς κάποιοι κάνουνε τόσο χοντροκομμένες απλοποιήσεις σε ζητήματα που έχουνε να κάνουνε με εκατομμύρια ψυχές. Δεν διακόπτεις κοινωνία μόνο με όσους έχουνε άκυρα Μυστήρια
Σήμερα βέβαια είναι τελείως διαφορετικά τα πράγματα, με τους "Επισκόπους" της Κρατουσας να έχουνε αποδεχτεί εν συνόλο αιρέσεις (Οικουμενισμό αλλά και Σεργιανισμό)

Σταύρος Τ. είπε...


Στο link παρακάτω βλέπουμε ότι ο "Αγιος" Ματθαίος δεν πίστευε καν αυτά τα ανορθόδοξα που δίδασκε. Με το συντάκτη του άρθρου μας χωρίζουνε πάρα πολλά Εκκλησιολογικώς, αλλά εδώ γράφει με στοιχεία
https://entoytwnika1.blogspot.com/2014/08/blog-post_88.html
https://entoytwnika1.blogspot.com/2014/09/blog-post.html

Και με τα ίδια μυαλά κι υποκρισίες προχώρησαν οι Ματθαϊκοί και σε όλα τα υπολοιπα που έκαναν κι έτσι έχασαν το πολύ μεγάλο ελαφρυντικό που είχανε, δηλαδή την ασταθή στάση του Ομολογητού πρώην Φλωρίνης. Η έπαρση αποτελεί κι από τους βασικότερους λόγους των τόσων Σχισμάτων στους ΓΟΧ. Επιπλέον, με τη στάση τους οι Ματθαϊκοί γίνανε μία από τις σοβαρές αιτίες που διογκώθηκε το Σχίσμα με τη Κρατούσα κι ουδέποτε αυτό επουλώθηκε

Σταύρος Τ. είπε...

Πράγματι δηλαδή αποκαταστάθηκαν δια της Ομολογιας κι αποκηρύξεως το 1935, αλλά ένας ανίερος (κατά τους Ματθαιϊκους) ΠΟΤΕ δεν θα μπορουσε να επανέλθει στην τάξη του Επισκοπου, δια μόνο της Ομολογίας του

Ανώνυμος είπε...

Οι Ματθαιικοί λένε,

Ότι οι δύο έκαναν χειροθεσια στον Ζακύνθου το 1935.

Ας καταθέσουν τα ντοκουμέντα για ένα τόσο σοβαρό γεγονός
Και θα τα ξαναπούμε πάλι
Π Γρηγόριος

ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Θα ήθελα να διευκρινίσω ,ότι δεν ανήκω στην σύνοδο του κ.Κηρύκου Κοντογιάννη,ο οποίος μαζί με άλλους πέντε επισκόπους, υπετάγησαν σε δύο αμετανόητους σχισματικούς ,αιρετικούς και καθηρημένους.Ο ΄΄Τόμος Ενώσεώς ΄΄τους της 27ης Ιανουαρίου του 2019 και τα Πρακτικά διαλόγου τους της 10ης Οκτωβρίου 2018 είναι η επιτομή του Οικουμενισμού,της υποταγής Ορθοδόξων σε κακοδόξους και των κατεγνωσμένων αιρέσεων.
Ανήκω στον Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου Αμφιλόχιο,ο οποίος, τούτη την στιγμή,είναι ο μόνος που ορθοτομεί τον λόγον της αληθείας.
Όσον αφορά τα σχόλια του κ.Σταύρου,θα ήθελα να του πώ, ότι οι δύο είχαν χειροτονηθεί πρίν από το σχίσμα του 1924 ,συνεπώς χρειαζόταν μόνο ο Λίβελλος για να αποκατασταθούν.
Ο τρίτος, χειροθετήθηκε υπό των δύο,μετά την Ομολογία τους, και έτσι αποκαταστάθηκε κι΄αυτός.

΄Οσο για τον Άγιο Ματθαίο Καρπαθάκη,ευτυχώς για την Εκκλησία και δυστυχώς για κάποιους,παρέμεινε μοναδικός Ορθόδοξος Επίσκοπος,τήρησε την Ορθόδοξη Ομολογία του,δεν αιρέτισε, όπως ο Φλωρίνης και οι Ρώσοι της Διασποράς,οι οποίοι προσπάθησαν να ξεπλύνουν και να αθωώσουν το καταδικασμένο και αναθεματισμένο Νέο Ημερολόγιο,το οποίο προσβάλλει το Εκκλησιολογικό δόγμα [βλ.Εγκύκλιο του 1920] και
τις Α΄και Β΄ Οικουμενικές Συνόδους.
Και ως πραγματικά μοναδικός Ορθόδοξος Επίσκοπος, χάριτι Θεού,χειροτόνησε Ορθοδόξους Επισκόπους.
Για δε την καταστροφή του αγώνος,ευθύνεται η αιρετική θεωρία περί δυνάμει και ουχί ενεργεία του πρ.Φλωρίνης,δηλαδή η προσπάθεια ξεπλύματος του νεοημερολογιτσμού.
Σας θυμίζω ότι, όταν επέστρεψε στην Εκκλησία εκ΄του νεοημερολογιτισμού,το 1935,βρήκε οκτακόσια παραρτήματα με εκατομμύρια πιστούς,και με τα αιρετικά πιστεύω του κατέστρεψε το μεγαλύτερο μέρος.

Είναι δε αλήθεια ότι έχουν συμβεί τρία οδυνηρά σχίσματα στην Εκκλησία του Χριστού τα τελευταία είκοσι περίπου χρόνια,αλλά αυτά τα προκάλεσαν οι πολλές αιρέσεις των πέντε επισκόπων το 1995,οι παρανομίες και οι αιρέσεις του αμετανοήτου και αντικανονικού αρχιεπισκόπου Νικολάου το 2005 και ο Οικουμενισμός , οι αιρέσεις και η υποταγή του δεσπότου κ.Κηρύκου και των συν αυτώ σε εκτός Εκκλησίας αμετανοήτους σχισματικούς και αιρετικούς.

Μας λυπούν αυτά τα σχίσματα,προσευχόμαστε να ξαναγίνουν Ορθόδοξοι όλοι αυτοί,αλλά δεν είναι πρωτοφανή για την Εκκλησία τέτοια γεγονότα,η Οποία συνεχίζει να πορεύεται τον δρόμο Της,έστω και με πιό λίγους πιστούς.

Στουρα΄ί΄της Χαρίλαος.





Ανώνυμος είπε...

Υπάρχουν αποδειξεις για την χειροθεσία του Ζακύνθου;
Αν υπάρχουν να τις καταθέσετε γιατί αυτό σημαίνει την ταφόπλακα του φλωρίνης
ήτοι, εφόσον το 1937 κήρυξε: δεν ειναι σχισματική η κρατούσα εκκλησία
Τοτε ο ιδιος εγινε ιερόσυλος και βλάσφημος με την χειροθεσία του Ζακύνθου
Οπως γίνεται αντιληπτό κατόπιν το ωστικό θεολογικό τσουνάμι ειναι μεγαλύτερο απο αυτο της Σαντορίνης

περιμένω ανυπερθέτως

ΥΣ
Αν δεν υπάρχουν αποδείξεις τοτε που στηρίζονται αυτες οι δηλωσεις περι χειροθεσίας;

π Γρηγοριος

Σταύρος Τ. είπε...

κ. Χαρίλαε παρακαλούμε για στοιχεία κι όχι εκθέσεις ιδεών, με αίολους χαρακτηρισμούς
Ακόμα κι αν χειροθετήσανε τον Ζακύνθου το 1935, που το θεωρώ απίθανο, θέλουμε να μας πείτε :
1) Σε ποιόν Ιερό Κανόνα ή στοιχείο της Ιεράς Παραδόσεως είδατε ότι κάποιος ανίερος αιρετικός/σχισματικός μπορεί να αποκατασταθεί μόνος του δια Λιβέλλου ;
2) Ποιά είναι τα δικά σας στοιχεία για όλα αυτά που κατηγορείται (με αποδείξεις) ο "Αγιος" Ματθαίος στα 2 links που παρέθεσα ;
3) Γνωρίζετε σαφώς ότι ο πρώην Φλωρίνης, χειροτονήθηκε Αρχιερέας μεν πριν το 1924, αλλά από την Σύνοδο του Ιωακειμ (το 1908)ο οποιος δημοσίως κήρυξε Οικουμενισμό λίγα χρόνια πριν. Πώς λοιπόν έχει Ιερωσύνη σύμφωνα με τη δική σας Εκκλησιολογία ;
4) Επίσης, θα γνωρίζετε ότι ο Ιωακειμ ευλόγησε το Αγιο Μύρο το 1912, με το οποίο προφανώς έγινε πληθώρα Μυστηρίων, σε λαϊκούς, Ιερείς και Μοναχούς. Οι πληροφορίες λένε ότι το ίδιο Άγιο Μύρο χρησιμοποιούσανε κι οι Ματθαιϊκοι για αρκετά χρόνια. Παρακαλώ να μου αναλύσετε πώς συμβαδίζει αυτό με την Εκκλησιολογία σας

Ο πρώην Φλωρίνης έκανε αρκετά και σοβαρά λάθη, αλλά τουλάχιστον εκείνος υπέφερε και πλήρωσε την Πίστη του και δε κοκορευότανε εκ του ασφαλούς, ενώ δεν είχε και τίποτα να χάσει, σαν κάποιους άλλους.... Δε ξέρω και πόσοι θα αντεχαν το 10% αυτων που τραβηξε εκεινος, από εσωτερικούς και εξωτερικους εχθρούς
Δεν είναι το θέμα μας όμως ο πρωην Φλωρίνης, αλλά παρακαλώ να τεκμηριώσετε την Εκκλησιολογία σας με σοβαρά στοιχεία

Σταύρος Τ. είπε...

Eπίσης, ο Ιερέας Ζακύνθου, δεχόμενος Αρχιεροσύνη το 1934 από ανίερους (κατ΄εσάς), δηλαδή αναγνωρίζοντας τους ΑρχιΙερωσύνη, αυτομάτως έχασε και την δική του Ιερωσύνη, σύμφωνα με Ιερούς Κανόνες και δική σας Εκκλησιολογία περί αυτόματης απώλειας Χάριτος
Ξέπεσε δηλαδή σε απλό Μοναχό
Ενας λοιπόν απλός Μοναχός δεν μπορεί να γίνει Επίσκοπος με χειροθεσία (αναμένουμε αποδείξεις) αλλά θα πρέπει να γίνει Διάκος, Ιερομόναχος και μετά Επίσκοπος

Ανώνυμος είπε...

Κ.Σταυρο περιμένετε πραγματικά απάντηση που να έχει λογική από έναν θεολόγο βπου υποστήριξη ηριζει οτι μέσα σε 50 χρόνια η παγκόσμια ορθοδοξία απέμεινε δύο φορές με έναν και μοναδικό επίσκοπο που ορθοτομει; (Μια με τον Ματθαίο και μια τώρα με τον Αμφιλόχιο)
Η ίδια η εκκλησιολογια των Ματθαιικων μπαζει από παντού,και αναιρεί εαυτήν....

Σταύρος Τ. είπε...

Έτσι όπως τα λες είναι 10.44 κι όμως υπάρχουνε τόσοι που τους ακολουθούνε ακόμα και σήμερα...
ο καθένας στο παραμύθι που αναπαύεται και τον συνεπαίρνει
παραμύθι όμως που έχει να κάνει με τόσες ψυχές κι ουδείς εξ΄αυτών θα ήθελε οι άλλοι να είναι τόσο αυστηροί μαζί του όσο είναι εκείνος με εκατομμύρια ψυχές...

Ανώνυμος είπε...

Το χειρότερο είναι οτι λένε ΨΕΜΑΤΑ στον κοσμο για να στηρίξουν την εκκλησιολογική υπόστασή τους - οπως μόλις αποδείχθηκε με την τάχα μου χειροθεσία του Ζακύνθου.
Το εχω ακούσει επίσης κι απο αλλους ματθαιικους του Στεφάνου.




Ανώνυμος είπε...

ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΤΘΑΙΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΟΕΔ

[Η καταδίκη των χειροθεσιών του 71 απο την σύνοδο Στεφάνου ]

ΤΑΔΕ ΕΦΗ +ΚΗΡΥΚΟΣ
Αὐτό ἀκριβῶς ἀποκαλύπτετε οἱ ἴδιοι καί εἰς τήν ὑπ’ ἀριθμ. 3280/28.11.2007 βλάσφημον ’Εγκύκλιόν σας γράφοντες:

«... ἐξ’ ἀφορμῆς τῆς μέχρι σήμερον ἐπί τοῦ θέματος τῆς γενομένης ἐν ἔτει 1971 χειροθεσίας ἀπουσίας συνεποῦς, ἐνιαίας, σταθερᾶς, ὀρθῆς ἀπό ὀρθοδόξου ἀπόψεως θέσεως, .... ἐκ μέρους διαφόρων τήν Ἐκκλησίαν ποικιλοτρόπως πολεμούντων ἀτόμων ἐν σχέσει μέ τό θέμα τῆς ἐν ἔτει 1971 χειροθεσίας ποιμαντικῆ μερίμνη καί εὐθύνη κινουμένη ωφειλε νά ἐπιληφθῆ σχετικῶς. Οὕτω ἡ Ἁγία καί Ἱερά Σύνοδος τῶν Ἀρχιερέων, καιροῦ ἐλθόντος καί τῶν συνθιηκῶν ἐξασφαλισθεισῶν καί τῶν ἐμποδίων διά τήν ἐν πληρότητι ἐκκλησιαστικήν ἀντιμετώπισιν ἐξαφανισθέντων ...».

Δηλαδή κηρύσσετε ψευδῶς ὡς δεδομένην «τήν χειροθεσίαν» σας καί ὅτι αὕτη δέν ἀντιμετωπίσθη ἀπό τό 1971, διότι ὑπῆρχον ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΟΙ αὐτοῦ τοῦ σχεδίου σας, ἕως ὅτου τήν 28ην Νομεβρίου 2007 τά ἐξηφανίσατε, ἐνῶ ἐδημιουργήσατε καί ἐξασφαλίσατε ὅλας τάς προϋποθέσεις – συνθήκας διά νά ἐπιβάλετε διά τοῦ ψεύδους «Συνοδικῶς» τήν ἀνυπόστατον χειροθεσίαν!
Τί ἔτι χρείαν ἔχομεν μαρτύρων;

π Γρηγοριος

Ανώνυμος είπε...

10.44
Αυτό λένε όλα τα ματθαιικα σχίσματα.
Είναι οι μοναδικοί ορθόδοξοι κι όλοι οι υπόλοιποι πάνε κόλαση ντουγρου.
Στους απαριθμιζω

Ο μοναδικός ορθόδοξος Χρυσόστομος Μητρόπουλος Θεσσαλονίκης
Ο μοναδικός ορθοδοξος Αμφιλοχίος Λάρισσα
Ο μοναδικός ορθοδοξος Χρυσόστομος Τζανής Θήβα
Ο προηγούμενος μοναδικός ορθοδοξος της συνόδου Τζανή ήταν ο Γρηγόριος στην Καλαμάτα ο οποίος χειροτόνησε μόνος του ως άλλος καρπαθακης.

Ο μοναδικός ορθοδοξος Κήρυκος με την πανορθόδοξη σύνοδο....και μόνο ο τίτλος φανερώνει τρελλαδικο.
Ο οποίος έπετρεψε στο άγιο πνεύμα να κάνει μερικές εκπτώσεις κι ένα time out... ώστε να έχει θεία χάρη ο άγιος Ιωάννης του χοζεβα ώστε να τον αγιοκαταταξει ο Κήρυκος
Ενώ ο Φλωρίνης την είχειδια εποχή και νωρίτερα είχε άκυρα μυστήρια
Αλλά στα Ιεροσόλυμα είχαν έγκυρα...
Έγινε ακόμα ένα time out από το άγιο πνεύμα για τον Κήρυκο
Ώστε να ενωθεί με τους Ρουμάνους το 2005 για να ιδρύσει την πανορθόδοξη σύνοδο...και μετά πάλι άκυρα τα μυστήρια όλων.

Ο μοναδικός ορθοδοξος είναι ο Στέφανος.
Ναι μωρέ αυτός που παραδέχτηκε τις
Χειροθεσιες της ΡΟΕΔ γι αυτό τις αναθεμάτισε το 2007
Ξέχασε όμως το σημαντικότερο...να διάολο στείλει τους ιερόσυλους επισκόπους που ξαναχειροτονηθηκαν στην ΡΟΕΔ και ειδικά τον Επιφάνιο Κύπρου γιατί ι κάλλιστος ήταν τίμιος παραδέχτηκε αυτό που έκανε.
Ξέχασε να διολοστειλει τον αρχιεπίσκοπο Νικόλαο μεσιακαρη που αρνήθηκε την διαδοχή Ματθαίου στο δικαστήριο του 1976 κι επικαλέστηκε διαδοχή από ΡΟΕΔ για να μην πάει φυλακή...

Αυτοί είναι οι μοναδικοί ορθόδοξοι στον πλανήτη...
Διαλέξτε σωτήρα...


Π Γρηγόριος

Ανώνυμος είπε...

Γύρνα στην Εκκλησία του Πάτριου, στην παράταξη των Ματθαιϊκών για να σώσεις την ψυχή σου.Μόνο όσοι ακολουθούν το Πατροπαράδοτο Ημερολόγιο έχουν ελπίδα σωτηρίας.Το Νέο Ημερολόγιο ήταν διαβολοεφεύρεση για να φέρει τον Οικουμενισμό.Μόνο η παράταξη του Αρχιεπισκόπου Στεφάνου είναι η σωστή Εκκλησία.Ελάτε στην Σύνοδο Στεφάνου,μόνο εκεί υπάρχουν Μυστήρια.Ο Χρυσόστομος Καβουρίδης ήταν κατάσκοπος των νεοημερολογιτών.Και ο διαχειριστής να γυρίσει με το Παλαιό, δεν υπάρχει ελπίδα στο νέο.

Silver είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Και ο διαχειριστής να γυρίσει με το Παλαιό, δεν υπάρχει ελπίδα στο νέο.


Όταν βρεις τη δύναμη να γράψεις το ονοματάκι σου τότε τα συζητάμε.

"οὐ γὰρ ἔδωκεν ἡμῖν ὁ Θεὸς Πνεῦμα δειλίας, ἀλλὰ δυνάμεως..."

Silver είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Και ο διαχειριστής να γυρίσει με το Παλαιό, δεν υπάρχει ελπίδα στο νέο.

Μη κουράζεσαι να μου γράφεις και χάνεις χρόνο, που θα μπορούσες να προαεύχεσαι και να μελετάς.
Διάλογο με ανώνυμους δεν κάνω.

ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Η αποκατάστασις των δύο Αρχιερέων το 1935.

Οι Αρχιερείς αποκαταστάθηκαν διά Λιβέλλου σύμφωνα με τους: 7ο Κανόνα της Β’ Οικ. Συνοδου, 95ο Κανόνα της Στ’ και τον 8ο Κανόνα της Α’ Οικουμενικής, σχετικούς με την αποδοχή των Κανονικώς και Ορθοδόξως χειροτονηθέντων Κληρικών που υπέπεσαν σε σχίσμα και εντέλει εξήλθαν εξ’ αυτού.

Στουρα΄ί΄της Χαρίλαος.


Υ.Γ.Αναμείνατε και τα περί χειροθεσίας του Ζακύνθου,κ.Σταύρο.

Ανώνυμος είπε...

Δεν μπορώ να καταλάβω ποίος σου έδωσε πτυχίο Θεολογίας!Πως έκαναν σχίσμα οι δύο Επίσκοποι,αφού δεν διέκοψαν την εκκλησιαστική κοινωνία με την τοπική τους Εκκλησία το 1924.Σχίσμα σημαίνει διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας λένε οι Πατέρες.Τελικά δεν είναι αίρεση το Νέο Ημερολόγιο;

Ανώνυμος είπε...

Εαν ισχύουν οι αποδειξεις περι χειροθεσιας του Ζακυνθου τοτε δεσμευομαι οτι θα τις δημοσιευσω και θα τις δημοσιευω καθως ανατιναζεται κυριολεκτικα ο φλωρινης και το φλωρινικο οικοδομημα

π Γρηγοριος

Σταύρος Τ. είπε...

Ελπίζω κ. Χαρίλαε να μην διαβάσατε τους Ι. Κανόνες που επικαλείστε (απλά να τους επικαλεστήκατε παπαγαλίζοντας, που κι αυτό βέβαια θα ήτανε σοβαρό λάθος)
ο 8ος της Α΄Οικουμενικής μιλάει ξεκάθαρα για ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑ και αποδοχή από τους Κανονικους Επισκόπους κι όχι να μετανοήσεις ΜΟΝΟΣ σου με Λίβελλο
Ο 7ος Κανόνα της Β’ Οικ. Συνοδου είναι άσχετος με το θέμα
Ο 95ος κανόνα της Πενθέκτης ομιλεί ξεκάθαρα στη περίπτωση Σχισματικών για επιστροφή σε κανονικούς Επισκόπους, οι οποίοι επιπλέον θα τους μυρώσουνε
.... δεχόμεθα, διδόντας λιβέλλους, καὶ ἀναθεματίζοντας πᾶσαν αἵρεσιν μὴ φρονοῦσαν, ὡς φρονεῖ ἡ ἁγία τοῦ Θεοῦ καθολικὴ καὶ ἀποστολικὴ ἐκκλησία, σφραγιζομένους, ἤτοι χρισμένους πρῶτον τῷ ἁγίῳ μύρῳ, τὸ μέτωπον, καὶ τοὺς ὀφθαλμούς, καὶ τὰς ῥίνας, καὶ τὸ στόμα, καὶ τὰ ὦτα, καί, σφραγίζοντες αὐτούς, λέγομεν· Σφραγὶς δωρεᾶς Πνεύματος ἁγίου.


Σταύρος Τ. είπε...

ΠΡΟΣ Ι.Γ.Ζ.
πάνω σ΄αυτό
https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/2020/08/blog-post_296.html

στις σημειώσεις Αγίου Νικοδήμου για τον 8ο κανόνα Α΄Οικουμενικής, διαβάζουμε και για χειροθεσία ως συγχωρητική πράξη μετανοίας κι όχι χειροτονία
Με τους Ματθαϊικούς δεν ξέρω τι ακριβώς έγινε το 1971, αλλά μια τέτοια είδους χειροθεσία θα ήτανε ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΈΝΗ, λόγω των χειροτονιων εξ΄ενός που κάνανε, καθώς κι υπόλοιπων λαθών τους

Ανώνυμος είπε...

Προς Σταύρο.
Κάτσε να δούμε πρώτα αν ισχύει η πληροφορία για χειροθεσια τον Ζακύνθου...
Εάν όντως ισχύει
τότε η χειροθεσια έγινε επί σχισματικού διοτι αυτό κήρυξαν στην ομολογία του 1935 και πάνω εκει μιλάμε.
Οπότε ισχύει ο κανόνας που είδες.
Εφόσον είναι κάποιος κανονικος επίσκοπος στην αποστολική εκκλησία απαγορεύεται
δια ροπάλου η οποιαδήποτε πράξη επάνω του προς αποκατάσταση η ευλογία η οτιδήποτε όσο μικρη και να είναι η πράξη.
Δεν παύει να είναι η βλασφημια ..

Ανώνυμος είπε...

Περί χειροθεσιας
Εάν είσαι χωρίς ωμοφόριο μήτρα ράβδο και σου διαβάσουν ευχή για να στα δώσουν...αυτό λέγεται μυστικη χειροτονία η οποία λέγεται χειροθεσία.
Για να το καταπιουν όλοι εύκολα ένθεν κακειθεν.
Η ουσία είναι μια
Τώρα έγινες κανονικός επίσκοπος...για αυτό και σου δίδονται τα σύμβολα του επισκοπου.
Αυτή είναι η διαφορά με την χειροτονία εκεί γίνονται όλα από την αρχή ενώ στην χειροθεσια γίνονται από την μέση και ύστερα.
Όχι Γιάννης Γιαννακης
Π Γρηγόριος

Ανώνυμος είπε...

https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/2020/08/blog-post_95.html#more

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑ
μελέτη του επισκόπου κηρυκου ...για το ζήτημα του 71

Σταύρος Τ. είπε...

δεν ξέρω αν κάποιοι βαπτιζουνε απλες χειροθεσίες κάποιες που είναι κανονικές χειροτονίες, αλλα υπάρχει ξεκάθαρα και χειροθεσία - συγχωρητική ευχή που έγραψα, όπως αναφέρει με παραπομπές ο Αγιος Νικόδημος
κι όταν υπάρχει πτώση, ακόμα και μικρή (σχισματικών) σαφώς και πρέπει να γίνει μια τέτοιου είδους χειροθεσία
το ξεκάθαρο είναι ότι σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν ένας ανίερος (όπως λεν οι Ματθαϊκοι) να επιστρέψει ΜΟΝΟΣ του στην Εκκλησία, με Λίβελλο

Σταύρος Τ. είπε...

ΔΙΟΡΘΩΣΗ
Ο 7ος Κανόνας της Β’ Οικ. Συνοδου αναφερει τα ίδια με 95ο κανόνα της Πενθέκτης, δηλαδή :
δεχόμεθα διδόντας λιβέλλους, καὶ ἀναθεματίζοντας πᾶσαν αἵρεσιν, μὴ φρονοῦσαν, ὡς φρονεῖ ἡ ἁγία τοῦ Θεοῦ καθολικὴ καὶ ἀποστολικὴ ἐκκλησία, καὶ σφραγιζομένους, ἤτοι χριομένους, πρῶτον τῷ ἁγίῳ μύρῳ τό τε μέτωπον, καὶ τοὺς ὀφθαλμοὺς καὶ τὰς ῥίνας, καὶ τὸ στόμα, καὶ τὰ ὦτα· καὶ σφραγίζοντες αὐτούς, λέγομεν· Σφραγὶς δωρεὰς Πνεύματος ἁγίου

Ανώνυμος είπε...

Για τον Ζακύνθου ο κ. Στουραιτης είπε χειροθεσία επί σχισματικού.
Βάση πίστεως ματθαιικων.
Περιμένω λοιπόν την απόδειξη με κάποιο σοβαρό ντοκουμέντο εννοείται.
Π Γρηγόριος

Ανώνυμος είπε...

Κουράστηκα να περιμένω κ. Στουραιτη.
Λοιπόν υπάρχει η δεν υπάρχει απόδειξη περί της χειροθεσιας του Ζακύνθου;;

Αν υπάρχει και την βρείτε κάποια στιγμή τότε να την στείλετε στον Σίλβερ ώστε να την ανεβάσει άρθρο.
Κατοπιν θα σχολιάσουμε την κατεδάφιση του φλωρινισμου...

Αν δεν υπάρχει τότε μπορούμε να αρχίσουμε τα σχόλια επίσης σε καινούργιο άρθρο για την κατεδάφιση του ματθαιισμου..

Συν τοις άλλοις θα σχολιάσουμε και για τα άλλα παραμύθια που σας έχουν ταισει δλδ της συγχωρητικης ευχής του 71 ενώ αποδείχτηκε ότι έγιναν χειροθεσιες επι σχισματικων.

Ερωτήματα
έχει κύρος το μύρο των ματθαιικων εφόσον σε εχουν μυρωσει στην ανόθευτη διαδοχή Ματθαίου ενώ αποδείχτηκε ότι έχεις χειροτονία από καραμπινατο σχισματικο Νγιτη και από οικουμενιστες της ΡΟΕΔ;;

Η σιωπή κ Στουραιτη χρεώνεται Ήττα.
Το ίδιο ισχύει για την σιωπή Όλων των ματθαιικων που μας διαβάζουν...και ξέρω κάμποσους...


Π Γρηγόριος

Ανώνυμος είπε...

Παρόλο που δεν υπάρχει καμία απόδειξη για την δήθεν "χειροθεσία" του Ζακύνθου (πρόκειται για ακόμη ένα ψέμα των Ματθαιϊκών) ο π Γρηγόριος υβρίζει στο ιστολόγιό του τον Άγιο Φλωρίνης ότι τάχα είναι βλάσφημος επειδή δήθεν χειροθέτησε τον Ζακύνθου. Μα πόσο χαζός μπορεί να είναι κάποιος ο οποίος βρίζει κάποιον για κάτι που δεν έκανε;