Ο Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Αυτά πού δέν μάς είπαν τ...":

Αχχχ  βρε Κυπριανέ.... Θλίβεσαι με τις επιθέσεις αλλά και ο δικός σου ο λόγος πάντα περιλαμβάνει την επίθεση δίχως καμία απολύτως διάκριση. Δυστυχώς πάντα μέσα στον λόγο σου αναφέρεσαι σε Νεοημερολογήτικο σχίσμα για να αποκρούσεις τις κατηγορίες κάποιων ανόητων περί Παλαιοημερολογιτών σχισματικών (που και αυτοί δεν έχουν καμία διάκριση, καμία ταπείνωση και δεν κάνουν καμία οικονομία στο λόγο τους προς Δόξα Χριστού)......  Ο Διάβολος παγιδεύει όλους όσους δίχως αδελφική αγάπη και θυσίες θεωρήσουν ότι είναι ειδικοί και περισσότερο διαβασμένοι και καταρτισμένοι επί των θεμάτων σε ατέρμονους διαλόγους και λεκτικές αντιπαραθέσεις (παρά τις όποιες κατά καιρούς διαβεβαιώσεις και από τους μεν και από τους δε ότι τα κάνουν από αγάπη) ενώ η ουσία χάνεται....
Πόσο διαφορετικός νομίζεις ότι είσαι από αυτούς όταν μονίμως ακολουθείς το ίδιο τροπάριο που δεν εξυπηρετεί και δεν βοηθάει σε τίποτα?
Πόσο απογοητευτικός ο λόγος σου να ομαδοποιείς και καταδικάζεις τους πάντες δίχως διάκριση (ως άλλος Χριστός) σε ένα τόσο περίπλοκο και περιπλεγμένο ζήτημα που ακολουθούν ένα ημερολόγιο ως σχισματικούς και αιρετικούς αντί όλη αυτή η ορμή σου να στρέφεται ενάντια στην πραγματική απειλή?  Όλοι εσείς και εκ του Νέου και εκ του Παλαιού που εμποδίζετε την αδελφική αγάπη να ενώσει όλους τους Αντι-οικουμενιστές Ορθόδοξους αδελφούς δεν φοβάστε τον Κύριο? Είναι η Εκκλησία Του και όχι το μαγαζί σας.....
Όταν διαβάζω κείμενά σου που δεν περιλαμβάνουν την λέξη ημερολόγιο πραγματικά σε χαίρομαι. Στο ημερολόγιο ο Σατανάς έβαλε όλα του τα δαιμόνια... Κρίμα... κρίμα γιατί και εσύ όπως και αρκετοί κύριοι και εκ του Παλαιού και εκ του Νέου δουλεύετε είτε ηθελημένα είτε άθελά σας (εσύ πιστεύω άθελά σου και μόνο λόγο του εγωισμού που η μόρφωσή σου τροφοδοτεί) για τον ίδιο αφέντη προς δόξα του Οικουμενισμού....
Ο χρόνος περνάει και τελειώνει και κανείς δεν βλέπει, ούτε ακούει, ούτε καταλαβαίνει κάτι άλλο πέρα από την δική του σωστή (100% και με σφραγίδα από τον ίδιο τον Θεό) άποψη.... Όλοι οι άλλοι είναι βλάκες, αιρετικοί, σχισματικοί, δαιμονικοί, απλά ραντισμένοι, ακραίοι, υποκριτές και ό,τι άλλο.....
Ο Θεός βοηθός και είθε οι δύο Προφήτες να έρθουν γρήγορα να μας φωτίσουν....

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κατ' αρχήν προσπάθησε να ηρεμήσεις. Η ελπίδα μας είναι στο έλεος του Θεού.

Κατά την ψυχρή πολιτική ορθότητα του διαδικτύου το μήνυμά σου θα έπρεπε να διαγραφεί για προσβλήτικό τρόπο γραφής και εκτός θέματος, αφού μόνο χαρακτηρισμούς εξαπολύεις χωρίς καθόλου επιχειρήματα. Όλοι αυτοί τους οποίους στολίζεις τουλάχιστον υποστηρίζουν μία θέση και τη στηρίζουμε με σωστά ή ατυχή επιχειρήματα.

Σε καταλαβαίνω όμως, άνθρωποι είμαστε και θέλουμε να επικοινωνήσουμε, να εκφραστούμε και να εξωστερικεύσουμε κάποιες φορές τα συναισθήματα που μας πνίγουν. ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟ.

Μόλις λοιπόν ηρεμήσεις, γράψε αν θελεις το λόγο για τον οποίο κρεμάς τις ταμπέλες αυτές, να προσδιορίσεις σε ποιούς τις κολλάς και ποιες είναι οι δικές σου θέσεις επάνω στο θέμα του οικουμενισμού.

Καλό θα ήταν ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ να βάλεις κάποιο όνομα ή κάποιο παρατσούκλι ή κάτι διακριτικό για να καταλαβαίνει όποιος σε διαβάζει ότι είσαι ο ίδιος σχολιαστής σε περίπτωση στιχομυθίας...

Κύριε Silver να με συγχωρείτε για το moderating , απλά είναι ανιαρή η κουβέντα μόνο με χαρακτηρισμούς.
Ακόμα και τα ατυχή επιχειρήματα είναι κάτι που δίνουν τροφή για διάλογο...Αυτό που λέμε "δικηγόρος του διαβόλου" ...

Θ.Α.

Ανώνυμος είπε...

Και μιας που εκφραζόμαστε, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας (όποιον διαβάζει) κάποια εμπειρία που είχα πρόσφατα και είναι ενδεικτική της τάσης των σχέσεων μεταξύ παλαιού και νέου ημερολογίου.

Η μία περίπτωση αφορά σε μία συνάντηση κληρικών (για λόγο ΜΗ εκκλησιαστικό): ο ένας διάκονος ΓΟΧ και ο άλλος ιερέας του νέου.
Σκύβει ο ΓΟΧ διακονος να φιλήσει το χέρι του νεοημερολογίτη ιερέα (προφανώς εις ένδειξιν σεβασμού και αναγνωρίσεως) και εκείνος τραβιέται απότομα ...όπως θα έκανε για να μην κολλήσει χολέρα.

Δεύτερη περίπτωση:
Νεοημερολογίτης πιστός στον οποίο έχω μιλήσει για το παλαιό εορτολόγιο γενικά , όχι για ΓΟΧ, ρωτάει τον πνευματικό του:
-Τι λέτε για το παλαιό ημερολόγιο;
Απάντηση: - ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ!!!!!!

Θ.Α.


Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Διάβασε, λοιπόν κι εσύ, Ανώνυμε σχολιαστή του άρθρου «όσα δέν μάς είπαν τά τελευταία 100 χρόνια», αυτό :

«Φτάσαμε όμως σε καταστάσεις, αγαπητοί αδελφοί, που άλλη είναι η γνώμη του λαού, άλλη είναι η γνώμη των πρεσβυτέρων, του κλήρου του ευρυτέρου, άλλη είναι η γνώμη των Επισκόπων και τελικά άλλα αποφασίζουν οι Σύνοδοι. Αυτή είναι η κακοτυχία, η οποία μας δέρνει. Και θα μου επιτραπεί ταπεινά να υποβάλω γονυπετής, την παράκλησή μου στην Ιερά Σύνοδο. Ας πνεύσει και σ’ αυτήν ένας αέρας Πατερικός. Ας γίνει και στη Σύνοδό μας μία αναγέννηση, Πατερική όμως και Αποστολική και Προφητική. Κι ας ακούει τη φωνή του ποιμνίου -η Σύνοδος-, διότι θα έλθει εποχή, όπου οι αταξίες που συμβαίνουν στο πεζοδρόμιο καθημερινά, θα εισέλθουν και μέσα στην Εκκλησία. Μόλις ολοκληρωθεί ο σχεδιαζόμενος χωρισμός Εκκλησίας-Πολιτείας, με την πλέον αρνητική έννοια του όρου, τότε θα καταντήσουμε χειρότερα από τους Παλαιοημερολογίτες. Και αν δεν θελήσουμε με πρώτους τους Επισκόπους μας, τους οποίους σέβομαι απόλυτα, εάν δεν θελήσουμε να σωφρονισθούμε και να μην προκαλούμε τον λαό του Θεού, θα φθάσουμε σε φοβερές καταστάσεις στο χώρο τον εκκλησιαστικό.» ( http://aktines.blogspot.gr/2014/07/blog-post_24.html )

Καί ύστερα τούτο εδώ :

« Όποιος δέν θέλει «νά καταντήσουμε χειρότερα από τούς παλαιοημερολογίτες» (sic) κάθεται στά αυγά του, συντάσσεται με τήν ψευδοσύνοδο τού Κολυμβαρίου καί κάνει προσευχές μέ το κομποσχοίνι στό χέρι. Μπορεί, βέβαια, νά γράφει κάτι σάν τά παραπάνω (π. Γεώργιος Μεταλληνός) ή όπως τήν Εγκύκλιο τής Διπλής Συνάξεως τού Αγίου Όρους (π. Βασίλειος Γοντικάκης).

Όταν ο πάπας διακήρυξε τήν αίρεση τού φιλιόκβε καί οι πιστοί αντέδρασαν, θά τούς συνέστησε, υποθέτω, εκτός από τόν "ήχο τού χρυσού νομίσματος" (άφεση μέ τά συγχωροχάρτια), νά καθήσουν φρόνιμα ... γιά νά μήν γίνουν (οι πιστοί) χειρότερα από τούς παλαιοημερολογίτες. Καί τό γράφω αυτό, επειδή, τηρουμένων τών αναλογιών, θά έλεγα ότι ήταν ένδειξη αναχρονισμού - ή "παλαιοημερολογητικότητας" - η εμμονή στό Σύμβολο Νικαίας Κων/πόλεως.»

Πές μου σέ παρακαλώ, Ανώνυμε, ποιός μάς έκανε "σάν τούς παλαιοημερολογίτες" ; Καί αν είναι αυτοί παράδειγμα προς αποφυγή, οι άλλοι τού Κολυμβαρίου τί είναι ; Παράδειγμα πρός μίμηση ;