Γέροντα Ιωσήφ, Αγίου Ορους, π. Γ. Μεταλληνό, π. Θ. Ζήση, π. Μάρκον Μανώλη και π. Σαράντη Σαράντο. -- Του ομότιμου Καθηγητού της Θεολογικής Σχολής κ. Ιωάννου ΚΟΡΝΑΡΑΚΗ

....Σκοπός, λοιπόν, της αντιοικουμενιστικής σας προσπάθειας είναι η καθησύχαση των πιστών για την συνεχή ισχυροποίηση της οικουμενιστικής λαίλαπας στον χώρο της Ορθοδόξου Εκκλησίας, και η καθησύχασίς τους ότι, εσείς εγγυάσθε την προστασία της Εκκλησίας από τις καταστροφικές, γι’ αυτήν, συνέπειες της οικουμενιστικής δραστηριότητος των Ορθοδόξων ταγών της.

Δυστυχώς, σας δηλώνω ότι, δεν μπορώ να προσυπογράψω το κείμενο, το οποίο εσείς χαρακτηρίζετε ως «Ομολογία Πίστεως», επειδή η ομολογία αυτή δεν γίνεται με τούς όρους και τις απαιτήσεις του Ταμείου των Ιερών Κανόνων της Εκκλησίας, αλλά και της αγιοπνευματικής πατερικής παραδόσεως του μαρτυρίου αίματος και ψυχής, με το οποίο, και μόνον, οι θείοι Πατέρες, ως δούλοι γνησιώτατοι Χριστού, «όλην συλλεξάμενοι ποιμαντικήν επιστήμην και θυμόν ιερόν κινήσαντες, τους βαρείς εξεδίωξαν και λοιμώδεις λύκους των αιρέσεων, εκσφενδονήσαντες αυτούς, με την σφενδόνα του πνεύματος, έξω του της Εκκλησίας πληρώματος», κατά τον υμνογράφον της Εκκλησίας!

Οι βαρείς λύκοι, λοιπόν, των αιρέσεων, και, μάλιστα, της λοιμώδους νόσου της οικουμενιστικής παναιρέσεως, δεν εξορκίζονται με έναν χαρτοπόλεμο αντιαιρετικών κειμένων -ανιαρό και ανίερο-, ο οποίος χαρτοπόλεμος, κάθε φορά, πληροφορεί το ποίμνιο, απλώς, τι είναι η αίρεσις και ποια καταστροφικά αποτελέσματα προκαλεί στην ζωή της Εκκλησίας!
Μέχρι σήμερα, έχει κυκλοφορήσει μεγάλος αριθμός τέτοιων κειμένων, από την ηγουμενική διοίκηση του Αγίου Όρους, από την δική σας ομάδα κληρικών και μοναχών, αλλά και από άλλες αντιοικουμενιστικές προσπάθειες.
Έχει χυθεί πολύ μελάνι και έχει ξοδευθεί πολύ χαρτί, για τα ίδια θέματα, το ίδιο μοτίβο, το δήθεν «μαχητικό», χωρίς κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα εις βάρος των εκκλησιαστικών οικουμενι
στών.

***
Ο  Ανώνυμος άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Γέροντα Ιωσήφ, Αγίου Ορους, π. Γ. Μεταλληνό, π. Θ....":

https://www.scribd.com/fullscreen/280701891?access_key=key-EYXKuYasB20Nx13bKqPk&allow_share=true&escape=false&view_mode=scroll
Αυτό είναι το κείμενο τον λεγόμενων αντιοικουμενιστών όπου στη σελίδα 81 (της ανακοίνωσής τους) αναφέρει κάπου το εξής χαρακτηριστικό:"...Εκείνους, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι στην Ρουμάνικη Ορθόδοξη Εκκλησία δεν υπάρχει πλέον η Χάρις του Αγίου Πνεύματος, επειδή κάποια μέλη της έπεσαν στην οικουμενιστική πλάνη, σα να αποσύρθηκε αυτομάτως η Χάρις από την Εκκλησία του Χριστού. Δεν είμαστε εμείς οι σωτήρες της Εκκλησίας, αλλά η Εκκλησία σώζει εμάς..."
Αυτό που αναφέρουν έχει ήδη απαντηθεί από τον βίο του Αγίου Ιωάννη του Χοζεβίτου του Ρουμάνου όπου είχε διακόψει την πνευματκή του κοινωνία και με το Ρουμάνικο Πατριαρχείο αλλά και με το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων.
http://epistrofi-sotiria.blogspot.gr/2016/01/blog-post.html?m=1
Τίτλος από την παραπάνω πηγή περί τον βίο του Αγίου Ιωάννη του Χοζεβίτη
Οἰκουμενιστική ἀπάτη!
Πρός ἐξαπάτησι τῶν πιστῶν
ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ, ΚΑΤ’ ΑΥΤΑΣ, ΑΝΑΚΗΡΥΣΣΕΙ ΑΓΙΟ
ΤΟΝ ΡΟΥΜΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΟΣΙΟ ΙΩΑΝΝΗ (+1960),
Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΔΙΑΚΟΨΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΑΥΤΟ, ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ!

Την απάντησή τους ήδη την έχουν από τον βίο αυτού του μεγάλου Αγίου μας (τον έχουν αναγνωρίσει Άγιο ακόμη και αυτοί οι αιρετικοί Οικουμενιστές).
ΤΙΜΗ ΑΓΙΟΥ, ΜΙΜΗΣΗ ΑΓΙΟΥ.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

https://www.scribd.com/fullscreen/280701891?access_key=key-EYXKuYasB20Nx13bKqPk&allow_share=true&escape=false&view_mode=scroll
Αυτό είναι το κείμενο τον λεγόμενων αντιοικουμενιστών όπου στη σελίδα 81 (της ανακοίνωσής τους) αναφέρει κάπου το εξής χαρακτηριστικό:"...Εκείνους, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι στην Ρουμάνικη Ορθόδοξη Εκκλησία δεν υπάρχει πλέον η Χάρις του Αγίου Πνεύματος, επειδή κάποια μέλη της έπεσαν στην οικουμενιστική πλάνη, σα να αποσύρθηκε αυτομάτως η Χάρις από την Εκκλησία του Χριστού. Δεν είμαστε εμείς οι σωτήρες της Εκκλησίας, αλλά η Εκκλησία σώζει εμάς..."
Αυτό που αναφέρουν έχει ήδη απαντηθεί από τον βίο του Αγίου Ιωάννη του Χοζεβίτου του Ρουμάνου όπου είχε διακόψει την πνευματκή του κοινωνία και με το Ρουμάνικο Πατριαρχείο αλλά και με το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων.
http://epistrofi-sotiria.blogspot.gr/2016/01/blog-post.html?m=1
Τίτλος από την παραπάνω πηγή περί τον βίο του Αγίου Ιωάννη του Χοζεβίτη
Οἰκουμενιστική ἀπάτη!
Πρός ἐξαπάτησι τῶν πιστῶν
ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ, ΚΑΤ’ ΑΥΤΑΣ, ΑΝΑΚΗΡΥΣΣΕΙ ΑΓΙΟ
ΤΟΝ ΡΟΥΜΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΟΣΙΟ ΙΩΑΝΝΗ (+1960),
Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΔΙΑΚΟΨΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΑΥΤΟ, ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ!

Την απάντησή τους ήδη την έχουν από τον βίο αυτού του μεγάλου Αγίου μας (τον έχουν αναγνωρίσει Άγιο ακόμη και αυτοί οι αιρετικοί Οικουμενιστές). ΤΙΜΗ ΑΓΙΟΥ, ΜΙΜΗΣΗ ΑΓΙΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος

ΠΗΔΑΛΙΟ

ΜΕ’ Αποστολικός Κανών: Επίσκοπος η πρεσβύτερος η Διάκονος αιρετικοίς συνευξάμενος μόνον αφοριζέσθω, ει δε επέτρεψεν αυτοίς ως κληρικοίς ενεργήσαι τι καθαιρείσθω.

Ερμηνεία Πηδαλίου: όποιος κληρικός ήθελε συμπροσευχηθεί μόνο, και όχι να συλλειτουργήσει με αιρετικούς ας αφορίζεται…. Εάν ενεργήσουν κανένα λειτούργημα ωσαν κληρικοί ας καθαίρεται επειδή όποιος συλλειτουργήσει με καθηρημένους συγκαθαιρείται και αυτός.

ΛΑ’ Αποστολικός Κανών: Οσοι δε χωρίζονται από τον επίσκοπό τους προ συνοδικής εξετάσεως διατί αυτός κηρύττει δημοσία καμμίαν αίρεσιν, οι τοιούτοι όχι μόνον εις τα ανωτέρω επιτίμια ΔΕΝ υπόκεινται, αλλά και την πρέπουσαν εις τους ορθοδόξους τιμήν αξιόνονται.

Α&Β Συνόδου επι Μ. Φωτίου: Πρεσβύτερι από τους επισκόπους, επίσκοποι από τους Μητροπολίτας των και Μητροπολίται από τους Πατριάρχας των, εάν δε ρηθέντες πρόεδροι είναι αιρετικοί και την αίρεσιν αυτών κηρύττουσι παρρησία , και δια τούτο χωρίζονται οι εις αυτούς υποκείμενοι , και προ του να γένη ακόμη Συνοδική κρίσις περί της αιρέσεως ταύτης , οι χωριζόμενοι αυτοί , όχι μόνον δια τον χωρισμόν ΔΕΝ καταδικάζονται, αλλά και τιμής πρεπούσης , ως ορθόδοξοι είναι άξιοι, επειδή όχι μόνον σχίσμα επροξένησαν στην Εκκλησία με τον χωρισμόν αυτόν αλλά μάλλον ηλευθέρωσαν την Εκκλησίαν από το σχίσμα και την αίρεσιν των ψευδεπισκόπων αυτών.

ΞΕ΄ Ἀποστολικός Κανών:

Εἴ τις κληρικὸς ἤ λαϊκὸς εἰσέλθοι εἰς συναγωγὴν
Ἰουδαίων ἤ αἱρετικῶν προσεύξασθαι, καὶ
καθαιρείσθω καὶ ἀφοριζέσθω