Διακοπή μνημοσύνου

«Καιρός τω παντί πράγματι» (Εκκλη.3: 1).

Και νυν, καιρός θρήνου, καιρός ομολογίας, καιρός αποφάσεως σωτηρίας.

«Συντετέλεσται» (1 Βασ. 20: 33) ήδη η πτώσις εν τη πίστει του Πατριάρχου Βαρθολομαίου και τω συν αυτώ Πατριαρχών, Αρχιεπισκόπων, Επισκόπων, Αγιορειτών και των κοινωνούντων αυτοίς κληρικών και λαϊκών. 

Κλαύσατε και αναγγείλατε: Πέπτωκε Βαρθολομαίος και οι συν αυτώ, και διαθέσει και φρονήματι και λόγω και πράξει. Ηθέτησαν, οι δυστυχείς και θεοπαράδοτα δόγματα και θείους νόμους και αγίους Πατέρας και ιεράν Παράδοσιν και Ορθόδοξον Εκκλησίαν, και γενικώς την πίστιν της Ορθοδοξίας. Ωμολόγησαν την μετά της παπικής αιρέσεως ένωσιν και την εν τη Οικουμενιστική παναιρέσει του Π.Σ.Ε. τοιαύτην, «δημοσία… γυμνή τη κεφαλή επ΄ Εκκλησίας» (ΙΕ΄ Κανών ΑΒ Συνόδου), και παραμένουν γηθοσύνως αμετανόητοι.  

Καιρός του ποιήσαι το θέλημα Κυρίου, ως τούτο ορίζεται δια του ΛΑ΄ Κανόνος των Αγίων Αποστόλων και του ΙΕ΄ Κανόνος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, περί χωρισμού και διακοπής του μνημοσύνου του πεπτωκότος Επισκόπου.


«Σώζων σώζε την σεαυτού ψυχήν», είναι και νυν η φωνή του ουρανού προς πάντα Ορθόδοξον (Γεν. 19:17).



Ο/Η ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Διακοπή μνημοσύνου":

ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Στην Εκκλησία της Ελλάδος έχουμε δύο κατηγορίες κληρικών, μοναχών και λαϊκών. Μία κατηγορία είναι αυτοί που κοινωνούν άμεσα ή συγκοινωνούν έμμεσα με την αίρεση και το σχίσμα των οικουμενιστών. Αυτό είναι το πλήρωμα της.....
καινοτομίας στην Εκκλησία της Ελλάδος, που είναι υπόδικο σε μέλλουσα Πανορθόδοξη Σύνοδο. Η άλλη κατηγορία είναι όλοι αυτοί που έχουν αποτειχιστεί από την κοινωνία της αιρέσεως και του σχίσματος του υπόδικου καινοτόμου πληρώματος
 στην Εκκλησία της Ελλάδος. Το πλήρωμα των αποτειχισμένων είναι το πλήρωμα της ομολογίας που κάνει υπακοή στην πράξη, τους νόμους και τους κανόνες του Αγίου Πνεύματος για να ξεχωρίζουν οι ορθόδοξοι από τους κακοδόξους. Αυτό είναι το ακαινοτόμητο πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος, το οποίο δεν έχει καμία κοινωνία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με άλλη εκκλησιαστική σύνοδο παρασυναγωγής. Το Ορθόδοξο ακαινοτόμητο πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος έχει κοινωνία μόνο με τα ακαινοτόμητα πληρώματα (εάν υπάρχουν) των κανονικών και νόμιμων Ορθοδόξων τοπικών Εκκλησιών των διαφόρων Αρχιεπισκοπών και Πατριαρχείων της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας. Το ακαινοτόμητο πλήρωμα όλων των Ορθοδόξων Εκκλησιών που έχει αποτειχιστεί:

από την κοινωνία των αιρετικών και σχισματικών οικουμενιστών
από την κοινωνία
  των εκκλησιαστικών συνόδων παρασυναγωγής
έχει το δικαίωμα και την υποχρέωση να προκαλέσει, να συγκαλέσει και να συγκροτήσει Οικουμενική Σύνοδο για να εξετάσει και να καταδικάσει τους οικουμενιστές και τους παραταξιακούς και για να επαναφέρει την κανονική τάξη στην Ορθόδοξη Ανατολική Εκκλησία.
 Το Ορθόδοξο ακαινοτόμητο πλήρωμα της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας είναι η ανώτερη αυθεντία στην εκκλησία που επικυρώνει ως Αγίες ή ακυρώνει ως λυστρικές τις αποφάσεις τοπικών και Οικουμενικών Συνόδων.
 

1 σχόλιο:

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Στην Εκκλησία της Ελλάδος έχουμε δύο κατηγορίες κληρικών, μοναχών και λαϊκών. Μία κατηγορία είναι αυτοί που κοινωνούν άμεσα ή συγκοινωνούν έμμεσα με την αίρεση και το σχίσμα των οικουμενιστών. Αυτό είναι το πλήρωμα της.....
καινοτομίας στην Εκκλησία της Ελλάδος, που είναι υπόδικο σε μέλλουσα Πανορθόδοξη Σύνοδο. Η άλλη κατηγορία είναι όλοι αυτοί που έχουν αποτειχιστεί από την κοινωνία της αιρέσεως και του σχίσματος του υπόδικου καινοτόμου πληρώματος στην Εκκλησία της Ελλάδος. Το πλήρωμα των αποτειχισμένων είναι το πλήρωμα της ομολογίας που κάνει υπακοή στην πράξη, τους νόμους και τους κανόνες του Αγίου Πνεύματος για να ξεχωρίζουν οι ορθόδοξοι από τους κακοδόξους. Αυτό είναι το ακαινοτόμητο πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος, το οποίο δεν έχει καμία κοινωνία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με άλλη εκκλησιαστική σύνοδο παρασυναγωγής. Το Ορθόδοξο ακαινοτόμητο πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος έχει κοινωνία μόνο με τα ακαινοτόμητα πληρώματα (εάν υπάρχουν) των κανονικών και νόμιμων Ορθοδόξων τοπικών Εκκλησιών των διαφόρων Αρχιεπισκοπών και Πατριαρχείων της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας. Το ακαινοτόμητο πλήρωμα όλων των Ορθοδόξων Εκκλησιών που έχει αποτειχιστεί:

από την κοινωνία των αιρετικών και σχισματικών οικουμενιστών
από την κοινωνία  των εκκλησιαστικών συνόδων παρασυναγωγής
έχει το δικαίωμα και την υποχρέωση να προκαλέσει, να συγκαλέσει και να συγκροτήσει Οικουμενική Σύνοδο για να εξετάσει και να καταδικάσει τους οικουμενιστές και τους παραταξιακούς και για να επαναφέρει την κανονική τάξη στην Ορθόδοξη Ανατολική Εκκλησία. Το Ορθόδοξο ακαινοτόμητο πλήρωμα της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας είναι η ανώτερη αυθεντία στην εκκλησία που επικυρώνει ως Αγίες ή ακυρώνει ως λυστρικές τις αποφάσεις τοπικών και Οικουμενικών Συνόδων.