Ἄν ποτέ ἀνασυνταχθῇ ἡ Ὀρθοδοξία καί γίνῃ Πανορθόδοξος Σύνοδος, αὐτή θά μακαρίσῃ τούς ἁγνούς ἀγνωνιστάς τοῦ 1924 -- Του κ. Δημητρίου Χατζηνικολάου, Ἀν. Καθηγητού Οἰκονομικῶν τοῦ Παν/μίου Ἰωαννίνων

Ο «Π/Ηται» πού ἀντέδρασαν τό 1924 εἰς τήν Μασονικήν μεταρρύθμισιν τοῦ ἑορτολογίου, ἡ ὁποία, ὡς γνωστόν, ἦτο τό πρῶτον ΠΡΑΚΤΙΚΟΝ βῆμα πρός τόν Οἰκουμενισμόν, ἀντιστοιχοῦν πρός τούς ἀντιδράσαντας εἰς τήν εἰκονομαχικήν ψευδο-σύνοδον τοῦ 754. Ἄν ποτέ ἀνασυνταχθῇ ἡ Ὀρθοδοξία καί γίνῃ Πανορθόδοξος Σύνοδος, αὐτή θά μακαρίσῃ τούς ἁγνούς ἀγνωνιστάς τοῦ 1924 καί θ' ἀναθεματίσῃ ὅσους κατόπιν ἐπρόδωσαν τόν ἱερόν ἀγῶνα χέρι-χέρι μέ τούς Οἰκουμενιστάς Μεταξάκην, Παπαδόπουλον καί ὅσους κατόπιν ἠκολούθησαν τήν γραμμήν τῶν δύο αὐτῶν «νέων Λουθήρων».

--------------------

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Οι "αγνοί αγωνιστές", κ. Χατζηνικολάου, χωρίστηκαν σε παρατάξεις και δημιούργησαν πολλές αιρέσεις. Άρα κάτι δεν έκαναν σωστά και αυτοί.
Διαβάζω για αλλαγή εορτολογίου, αλλά δεν βλέπω να έχουν αλλάξει εορτολόγιο οι Οικουμενιστές. Οι περισσότεροι Οικουμενιστές γιορτάζουν με το Παλαιό Ημερολόγιο.
Το κίνημα του Παλαιού Ημερολογίου απέτυχε.Ένα εκατομμύριο Έλληνες ακολούθησαν αυτήν την πλάνη, αλλά σύντομα κατάλαβαν το λάθος τους. Σήμερα οι οπαδοί του Παλαιού Ημερολογίου είναι ελάχιστοι και χωρισμένοι σε πολλά κομμάτια(περίπου το 1% στην πατρίδα μας). Δεν έχει σχέση η αλλαγή του ημερολογίου με τον Οικουμενισμό. Δεν είναι Οικουμενισμός μια αλλαγή ημερολογίου. Οικουμενισμός είναι η κατάργηση των Ιερών Κανόνων, είναι η Δεσποτοκρατία, η Θεωρία των κλάδων κ.λπ.
Σύνοδος δεν θα γίνει, αλλά αν θα γινόταν, οι πρώτοι που θα πρέπει να καταδικαστούν μετά τους Οικουμενιστές, είναι αυτοί που έκαναν σχίσμα και άνοιξαν τις πόρτες στους εχθρούς του Κυρίου.

---------------------

Ο/Η ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

΄΄Το νέο ημερολόγιο δεν είναι καινοτομία αλλά μία απλή διόρθωση;΄΄
Και τότε γιατί κατεδικάσθη και αναθεματίσθη υπό των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος;

Η αλλαγή του ημερολογίου το 1924 έγινε κατ΄εφαρμογήν της οικουμενιστικής Εγκυκλίου του 1920, η οποία ανεγνώρισε θεία χάρη σ΄όλες τις αιρετικές ομάδες, δηλαδή κατήργησε το Εκκλησιολογικό δόγμα, κατήργησε την νηστεία των Αγίων Αποστόλων και εκτός των άλλων ξεπέρασε τα όρια της τελέσεως του Πάσχα, τα οποία είναι από 22 Μαρτίου έως 25 Απριλίου.

Η ανοιξιάτικη Ισημερία γινόταν, γίνεται και θα γίνεται πάντοτε στις 7-8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου και όχι στις 21 αυτού, όπως ψευδώς διατείνεται ο Νεοημερολογιτισμός.

Όσο για τις δύο Πασχαλιές, έχει ήδη γίνει αυτό πλείστες φορές, και δεν πρόκειται ποτέ να συμβεί στην αίρεση του νέου ημερολογίου.

-------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 15 Σεπτεμβρίου 2021 - 6:31 μ.μ., 16 Σεπτεμβρίου 2021 - 12:05 π.μ.

Χάσατε πολλά ἐπεισόδια!

-------------------------

Ο/Η Αντώνης είπε...

"Η ανοιξιάτικη Ισημερία γινόταν, γίνεται και θα γίνεται πάντοτε στις 7-8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου και όχι στις 21 αυτού, όπως ψευδώς διατείνεται ο Νεοημερολογιτισμός"

Χαρίλαε,
Φέτος Πανσέληνο το Μάρτιο είχαμε στις 15 με το Ιουλιανό (παλαιό) τότε όπως τα λες, δλδ ότι μετράτε την ισημερία στις 7-8 Μαρτίου με το Ιουλιανό θα έπρεπε να γιορτάσουμε το Πάσχα την επόμενη Κυριακή δλδ 21 Μαρτίου... Αλλά για να μη πέσει πριν το εβραϊκό θα έπρεπε να το γιορτάσουμε στις 4 Απριλίου όπως οι Λατίνοι... Εμείς όμως το γιορτάσαμε ένα μήνα μετά, 2 Μαΐου..

Για ξαναδέστο λοιπόν,
η ισημερία που λογαριάζουν για την εύρεση των ημερομηνιών του Πάσχα είναι η πλασματική 21 Μαρτίου με το παλαιό.
Γι'αυτό φέτος η 1η εαρινή Πανσέληνος στις 15 Μαρτίου με το παλαιό κ στις 28
με το νέο θεωρήθηκε ότι είναι πριν την πλασματική ισημερία άρα πήγανε στη επόμενη Πανσέληνο στις 27 Απριλίου οπότε γιορτάσαμε το Πάσχα την Κυριακή 2 Μαΐου.

Με το παλαιό δεν πρόκειται να συμπέσουν ξανά δύο πασχαλιές μαζί ενώ με το νέο πέφτει το 2035, το 2046 κτλ

Γενικώς, ξαναδέστα και μη είστε απόλυτοι και πάνω απόλα μην υβρίζετε αυτούς που έχουν άλλη γνώμη και μάλιστα πιο σωστή.

-------------------

Ο/Η ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Θα κατανοήσετε το θέμα Ανοιξιάτικη Ισημερία, αγαπητέ Αντώνης, όταν μελετήσετε γιατί τα όρια του Πάσχα να κυμαίνονται από 22 Μαρτίου έως 25 Απριλίου, Ιουλιανού Ημερολογίου. Επτά [7-8] η ανοιξιάτικη Ισημερία, συν 14 για την Πανσέληνο, όταν η πρώτη ημέρα της ξεκινήσει ταυτόχρονα με την ανοιξιάτικη Ισημερία, μας κάνει 21 22 Μαρτίου.
Γι΄αυτό, λοιπόν, τα όρια που έθεσε η Α΄Οικουμενική είναι τα παραπάνω.
Να λάβετε υπόψιν και τον παράγοντα γεωγραφικό πλάτος.
Πάντως, εάν είχατε μελετήσει Εκκλησιαστική Ιστορία, θα γνωρίζατε ότι για την Εκκλησία αυτό που προέχει είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ και όχι τα πλήθη.
Θα γνωρίζατε επίσης ότι πλείστες φορές έμεινε ένας Ορθόδοξος Επίσκοπος, όταν οι πλειοψηφία ενέδιδε στην αίρεση.
Τα σχίσματα γίνονται λόγω των αιρέσεων.
Αυτό συνέβη το 1924 από τους νεοημερολογίτες, αυτό το 1937 από τον πρ. Φλωρίνης, αυτό και τις υπόλοιπες.
Εάν επιθυμείς, πορεύσου πρός τον Λαρίσης και Τυρνάβου Αμφιλόχιο, τον μοναδικό Ορθόδοξο Επίσκοπο τούτη την στιγμή, ώστε να βιώσεις το μυστήριο της θεώσεως.
Μακριά από νεοημερολογίτες, Ακακιοφλωρινικούς και τους άλλους δεκατριμερίτες αιρετικούς.

-------------------------

Ο/Η Νεκτάριος Τόμπρος είπε...

Είσαι εντελώς άσχετος με την Θεολογία! Ίσως έχεις σπουδάσει σε Πανεπιστήμιο των Οικουμενιστών. Άλλο πράγμα είναι το σχίσμα και άλλο είναι αίρεση.Έχεις ανοίξει καθόλου το Πηδάλιο; Διάβασες καθόλου τον Μέγα Βασίλειο; Σχίσμα μπορεί να γίνει χωρίς οι σχισματικοί να έχουν κάποια αίρεση. Σχίσμα είναι η διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας(αυτό που έκανε ο αιρετικός Καρπαθάκης και η παρέα του). Διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας επιτρέπεται να κάνεις για δύο λόγους, για θέμα δικαιοσύνης και αιρέσεως. Ούτε αίρεση υπήρξε το 1924 (με την αλλαγή που έκαναν σε έναν αριθμό) ούτε και αδικία. Ξυπνήστε επιτέλους και μάθετε Θεολογία και Εκκλησιολογία. Σπουδάστε στα Πανεπιστήμια των Αγίων Πατέρων για να ξεκολλήσει το μυαλό σας από τις πλάνες. Η αίρεση του Παλαιοημερολογιτισμού είναι το εμπόδιο(το φρένο) για την σωτηρία πολλών ψυχών.Τρομάζει ο κόσμος με τα χάλια σας και παραμένει σε κοινωνία με τους αντιχρίστους Οικουμενιστές ψευδεπισκόπους.

-------------------------

Ο/Η ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Απευθυνθείτε στην οικουμενιστική Εγκύκλιο του 1920, η οποία εφαρμόσθη και εφαρμόζεται πλήρως από τους αιρετικούς, σχισματικούς και οικουμενιστές νεοημερολογίτες και θα βρείτε τις αιρέσεις.

Στην Εγκύκλιο αυτή, καταργείται το ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΔΟΓΜΑ, εξού και το ΄΄πρός τις απανταχού Εκκλησίες΄΄ και εφαρμόζεται το ΚΑΤΑΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΥΠΟ ΤΩΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΤΟΥ 16ΟΥ ΑΙΩΝΟΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ, ΚΑΤΑΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΥΠΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.

Ποιά αλλαγή, λοιπόν, σ΄ένα αριθμό;

Δεν διάβασες τις δηλώσεις του Πάπα τον Νοέμβριο του 2020, που απευθύνθηκε στον έτερο αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο, με ειδική αναφορά στην οικουμενιστική Εγκύκλιο του 1920;

Νεοημερολογιτισμός = Οικουμενισμός.
Εύχομαι να το κατανοήσετε κάποτε και να εισέλθετε στην Εκκλησία του Χριστού.

-----------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 16 Σεπτεμβρίου 2021 - 9:22 μ.μ.: «Ούτε αίρεση υπήρξε το 1924 (με την αλλαγή που έκαναν σε έναν αριθμό) ούτε και αδικία. Ξυπνήστε επιτέλους και μάθετε Θεολογία και Εκκλησιολογία».

Σχόλιον: Τέτοια ψέμματα λένε σήμερα ὁ Ἱερώνυμος, ὁ Ἐφιαλτάκης κ.ἄ. γιά τό «ἐμβόλιον» καί γιά ὅλα τά ἄλλα σημαντικά θέματα. Προφανῶς, ἀκολουθεῖς κι ἐσύ τήν συμβουλήν τοῦ «ἔξω ἀπ' ἐδῶ», ὅτι «ἄν ἀποφασίσῃς νά εἴπῃς ψέμματα, νά εἴπῃς μεγάλα τοιαῦτα». Ἄν ἐνθυμοῦμαι καλῶς ἀπό παλαιότερα σχόλιά σου, εἶσαι τῆς τρικαμηνικῆς σέκτας, ἔτσι δέν εἶναι;

-------------------

Ο/Η Νεκτάριος Τόμπρος είπε...

Γνωρίζω πολύ καλά τι λέει ο Μέγας Άγιος (αν και δεν λέει αυτό ακριβώς ο Άγιος). Το θέμα μας δεν είναι αυτό. Το θέμα μας είναι η Εγκύκλιος του 1920. Γιατί ο "Άγιος" Ματθαίος Καρπαθάκης δεν διέκοψε την κοινωνία με τον Πατριάρχη Νέας Ρώμης το 1920; Τέσσερα χρόνια έκανε οικονομία; Μήπως ήθελε να γίνει Αρχιεπίσκοπος;

Ο/Η Νεκτάριος Τόμπρος είπε...

Η Εκκλησία δεν καταδίκασε κανένα ημερολόγιο. Δεν υπήρχε λόγος να καταδικάσει τους Παπικούς για την αλλαγή που έκαναν στο ημερολόγιο, απλώς καταδίκασαν την αλλαγή που έκαναν στο Πασχάλιο οι Παπικοί. Αν δεν άλλαζαν το Πασχάλιο, καμία καταδίκη δεν θα υπήρχε. Στην ουσία, οι τότε Πατέρες καταδίκασαν μια νέα καινοτομία των Παπικών (καταπάτηση Οικουμενικής Συνόδου, Αποστολικού Ιερού Κανόνα κ.λπ.), δηλαδή την αλλαγή του Πασχαλίου. Δεν υπάρχει καμία Σύνοδος της Εκκλησίας που να έχει καταδικάσει αλλαγή ημερολογίου. Δεν υπάρχει Ιερός Κανόνας που απαγορεύει μια μελλοντική αλλαγή ημερολογίου. Ούτε οι Άγιοι Απόστολοι γράφουν για αλλαγές ημερολογίων, ούτε και οι Άγιοι έδωσαν κάποια σημασία στα ημερολόγια. Αποτείχιση θα κάνεις για άλλα θέματα.
Μακάρι να ήξερα που μένεις για να σε βοηθήσω και να εξαλείψω πολλές αμαρτίες μου.
Έναν αριθμό άλλαξαν και τίποτα περισσότερο (το 1 το ονόμασαν 13). Έβαλε ο διάβολος μερικούς "κακόγερους"(εκείνη την εποχή) και εκτέλεσαν άριστα το σχέδιό του. Έκαναν σχίσμα και στην συνέχεια έπεσαν σε πολλές καινοτομίες.
Ο "Επίσκοπός" σου, Χαρίλαε,μου θυμίζει τον Ματθαίο. Ήταν και αυτός ο μόνος αληθινός Επίσκοπός στην εποχή του.

Ο/Η Νεκτάριος Τόμπρος είπε...

Όχι, δεν είναι έτσι. Ο γράφων ανήκει στην Ορθοδοξία και ακολουθεί τον Κύριο. Θαυμάζει βέβαια και τον Ιερομόναχο των Τεμπών, αλλά δεν ακολουθεί τα λάθη του.
Θα πρέπει να αποδείξεις τουλάχιστον ένα ψέμα μου.Το ψέμα με χωρίζει από τον Θεό και θα ήθελα να το αποφύγω.

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι "αγνοί αγωνιστές",κ.Χατζηνικολάου,χωρίστηκαν σε παρατάξεις και δημιούργησαν πολλές αιρέσεις.Άρα κάτι δεν έκαναν σωστά και αυτοί.
Διαβάζω για αλλαγή εορτολογίου,αλλά δεν βλέπω να έχουν αλλάξει εορτολόγιο οι Οικουμενιστές.Οι περισσότεροι Οικουμενιστές γιορτάζουν με το Παλαιό Ημερολόγιο.
Το κίνημα του Παλαιού Ημερολογίου απέτυχε.Ένα εκατομμύριο Έλληνες ακολούθησαν αυτήν την πλάνη,αλλά σύντομα κατάλαβαν το λάθος τους.Σήμερα οι οπαδοί του Παλαιού Ημερολογίου είναι ελάχιστοι και χωρισμένοι σε πολλά κομμάτια(περίπου το 1% στην πατρίδα μας).Δεν έχει σχέση η αλλαγή του ημερολογίου με τον Οικουμενισμό.Δεν είναι Οικουμενισμός μια αλλαγή ημερολογίου.Οικουμενισμός είναι η κατάργηση των Ιερών Κανόνων,είναι η Δεσποτοκρατία,η Θεωρία των κλάδων κ.λπ.
Σύνοδος δεν θα γίνει,αλλά αν θα γινόταν,οι πρώτοι που θα πρέπει να καταδικαστούν μετά τους Οικουμενιστές,είναι αυτοί που έκαναν σχίσμα και άνοιξαν τις πόρτες στους εχθρούς του Κυρίου.

Αντώνης είπε...

Το νέο ημερολόγιο δεν είναι καινοτομία αλλά μια απλή διόρθωση.. δε παραβαίνει κανένα κανόνα και μάλιστα χάριν αυτού, αν υιοθετηθεί πλήρως, θα διορθωθει και η "καινοτομία" να θεωρείται ως Ισημερία μια ημερομηνία όπου η μέρα έχει περισσότερες ώρες από τη νύχτα.

Εκτός αυτού και για να δώσουμε έναν διαφορετικό τόνο στην κουβέντα, με το παλαιό δε πρόκειται να πέσουν ποτέ δύο πασχαλιές μαζί (Ευαγγελισμός κ Πάσχα) ώστε να έρθει το ποθούμενο ενώ με την πλήρη υιοθέτηση του νέου μια πιθανή εκπλήρωσή του είναι το 2035..

Ο,τι και να λέμε πάντως το να
σχίσεις την Εκκλησία για 13 ημέρες δεν είναι και λίγο!!!! Μεγάλο το βάρος που φέρουν οι υπεύθυνοι!

ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

΄΄Το νέο ημερολόγιο δεν είναι καινοτομία αλλά μία απλή διόρθωση;΄΄
Και τότε γιατί κατεδικάσθη και αναθεματίσθη υπό των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος;

Η αλλαγή του ημερολογίου το 1924 έγινε κατ΄εφαρμογήν της οικουμενιστικής Εγκυκλίου του 1920,η οποία ανεγνώρισε θεία χάρη σ΄όλες τις αιρετικές ομάδες, δηλαδή κατήργησε το Εκκλησιολογικό δόγμα,κατήργησε την νηστεία των Αγίων Αποστόλων και εκτός των άλλων ξεπέρασε τα όρια της τελέσεως του Πάσχα ,τα οποία είναι από 22 Μαρτίου έως 25 Απριλίου.

Η ανοιξιάτικη Ισημερία γινόταν ,γίνεται και θα γίνεται πάντοτε στις 7-8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου και όχι στις 21 αυτού,όπως ψευδώς διατείνεται ο Νεοημερολογιτισμός.

Όσο για τις δύο Πασχαλιές,έχει ήδη γίνει αυτό πλείστες φορές ,και δεν πρόκειται ποτέ να συμβεί στην αίρεση του νέου ημερολογίου.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 15 Σεπτεμβρίου 2021 - 6:31 μ.μ., 16 Σεπτεμβρίου 2021 - 12:05 π.μ.

Χάσατε πολλά ἐπεισόδια!

Αντώνης είπε...

"Η ανοιξιάτικη Ισημερία γινόταν ,γίνεται και θα γίνεται πάντοτε στις 7-8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου και όχι στις 21 αυτού,όπως ψευδώς διατείνεται ο Νεοημερολογιτισμός"

Χαρίλαε,
Φέτος Πανσέληνο το Μάρτιο είχαμε στις 15 με το Ιουλιανό (παλαιό) τότε όπως τα λες, δλδ ότι μετράτε την ισημερία στις 7-8 Μαρτίου με το Ιουλιανό θα έπρεπε να γιορτάσουμε το Πάσχα την επόμενη Κυριακή δλδ 21 Μαρτίου... Αλλά για να μη πεσει πριν το εβραϊκό θα έπρεπε να το γιορτάσουμε στις 4 Απριλίου όπως οι Λατίνοι... Εμείς όμως το γιορτάσαμε ένα μήνα μετά, 2 Μαΐου..

Για ξαναδεστο λοιπόν,
η ισημερία που λογαριάζουν για την εύρεση των ημερομηνιών του Πάσχα είναι η πλασματική 21 Μαρτίου με το παλαιό.
Γι'αυτό φέτος η 1η εαρινή Πανσέληνος στις 15 Μαρτίου με το παλαιό κ στις 28
με το νεο θεωρήθηκε ότι είναι πριν την πλασματική ισημερια άρα πήγανε στη επόμενη Πανσέληνο στις 27 Απριλίου οπότε γιορτάσαμε το Πάσχα την Κυριακή 2 Μαΐου.

Με το παλαιό δεν πρόκειται να συμπέσουν ξανά δύο πασχαλιές μαζί ενώ με το νέο πέφτει το 2035, το 2046 κτλ

Γενικώς, ξαναδεστα και μη είστε απόλυτοι και πάνω απόλα μην υβριζετε αυτούς που έχουν άλλη γνώμη και μάλιστα πιο σωστη

Αντώνης είπε...

Δημήτριε, περιμένουμε να μας τα πεις εν περιλήψει

Αντώνης είπε...

Όταν βρείτε χρόνο δείτε κι αυτό:
http://www.diakonima.gr/2013/03/21/%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CE%B9%CF%89%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B4%CE%AC/

Ανώνυμος είπε...

Η Πανσέληνος στις 15 Μαρτίου δεν ήταν εαρινή αλλά χειμερινή. Η εαρινή Πανσέληνος γεννιέται μετά την ισημερία της 7 ή 8 Μαρτίου και μετά από 14 μέρες γίνεται η πρώτη εαρινή πανσέληνος.
Είστε ό,τι να ναι πάντως. Αν δεν είστε "μελετημένος" μη βγαίνετε εδώ για να ρεζιλεύεστε!

Αντώνης είπε...


Γεννιέται εαρινή πανσέληνος 7 Μαρτίου και μέχρι να ενηλικιωθεί περνούν 14 μέρες οπότε ξαναεχουμε τώρα πια την 1η εαρινή Πανσέληνο...
Καταλαβαίνεις τι γράφεις;

Μάλλον θα πρέπει να το ξανασκεφτεις να σχολιάσεις γενικά και οπουδηποτε
Απαιχτος!!!

ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Θα κατανοήσετε το θέμα Ανοιξιάτικη Ισημερία,αγαπητέ Αντώνης,όταν μελετήσετε γιατί τα όρια του Πάσχα να κυμαίνονται από 22 Μαρτίου έως 25 Απριλίου ,Ιουλιανού Ημερολογίου. Επτά [7-8] η ανοιξιάτικη Ισημερία,συν 14 για την Πανσέληνο,όταν η πρώτη ημέρα της ξεκινήσει ταυτόχρονα με την ανοιξιάτικη Ισημερία,μας κάνει 21 22 Μαρτίου.
Γι΄αυτό,λοιπόν,τα όρια που έθεσε η Α΄Οικουμενική είναι τα παραπάνω.
Να λάβετε υπόψιν και τον παράγοντα γεωγραφικό πλάτος.
Πάντως ,εάν είχατε μελετήσει Εκκλησιαστική Ιστορία,θα γνωρίζατε ότι για την Εκκλησία αυτό που προέχει είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ και όχι τα πλήθη.
Θα γνωρίζατε επίσης ότι πλείστες φορές έμεινε ένας Ορθόδοξος Επίσκοπος,όταν οι πλειοψηφία ενέδιδε στην αίρεση.
Τα σχίσματα γίνονται λόγω των αιρέσεων.
Αυτό συνέβη το 1924 από τους νεοημερολογίτες ,αυτό το 1937 από τον πρ.Φλωρίνης,αυτό και τις υπόλοιπες.
Εάν επιθυμείς ,πορεύσου πρός τον Λαρίσης και Τυρνάβου Αμφιλόχιο,τον μοναδικό Ορθόδοξο Επίσκοπο τούτη την στιγμή,ώστε να βιώσεις το μυστήριο της θεώσεως.
Μακριά από νεοημερολογίτες ,Ακακιοφλωρινικούς και τους άλλους δεκατριμερίτες αιρετικούς.

Νεκτάριος Τόμπρος είπε...

Είσαι εντελώς άσχετος με την Θεολογία!Ίσως έχεις σπουδάσει σε Πανεπιστήμιο των Οικουμενιστών.Άλλο πράγμα είναι το σχίσμα και άλλο είναι αίρεση.Έχεις ανοίξει καθόλου το Πηδάλιο;Διάβασες καθόλου τον Μέγα Βασίλειο;Σχίσμα μπορεί να γίνει χωρίς οι σχισματικοί να έχουν κάποια αίρεση.Σχίσμα είναι η διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας(αυτό που έκανε ο αιρετικός Καρπαθάκης και η παρέα του).Διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας επιτρέπεται να κάνεις για δύο λόγους,για θέμα δικαιοσύνης και αιρέσεως.Ούτε αίρεση υπήρξε το 1924 (με την αλλαγή που έκαναν σε έναν αριθμό) ούτε και αδικία.Ξυπνήστε επιτέλους και μάθετε Θεολογία και Εκκλησιολογία.Σπουδάστε στα Πανεπιστήμια των Αγίων Πατέρων για να ξεκολλήσει το μυαλό σας από τις πλάνες.Η αίρεση του Παλαιοημερολογιτισμού είναι το εμπόδιο(το φρένο)για την σωτηρία πολλών ψυχών.Τρομάζει ο κόσμος με τα χάλια σας και παραμένει σε κοινωνία με τους αντιχρίστους Οικουνεμιστές ψευδεπισκόπους.

ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Απευθυνθείτε στην οικουμενιστική Εγκύκλιο του 1920 ,η οποία εφαρμόσθη και εφαρμόζεται πλήρως από τους αιρετικούς ,σχισματικούς και οικουμενιστές νεοημερολογίτες και θα βρείτε τις αιρέσεις.

Στην Εγκύκλιο αυτή, καταργείται το ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΔΟΓΜΑ, εξού και το ΄΄πρός τις απανταχού Εκκλησίες΄΄ και εφαρμόζεται το ΚΑΤΑΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΥΠΟ ΤΩΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΤΟΥ 16ΟΥ ΑΙΩΝΟΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ,ΚΑΤΑΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΥΠΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.

Ποιά αλλαγή ,λοιπόν,σ΄ένα αριθμό;

Δεν διάβασες τις δηλώσεις του Πάπα τον Νοέμβριο του 2020,που απευθύνθηκε στον έτερο αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο,με ειδική αναφορά στην οικουμενιστική Εγκύκλιο του 1920;

Νεοημερολογιτισμός = Οικουμενισμός.
Εύχομαι να το κατανοήσετε κάποτε και να εισέλθετε στην Εκκλησία του Χριστού.

ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Και κάτι άλλο,που δεν γνωρίζετε,Νεκτάριος Τόμπρος.
Και στους σχισματικούς ,σύμφωνα με τον Α΄ Κανόνα του Μ.Βασίλειο,δεν ενεργεί η Θεία Χάρις.[Βλ.1

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 16 Σεπτεμβρίου 2021 - 9:22 μ.μ.: «Ούτε αίρεση υπήρξε το 1924 (με την αλλαγή που έκαναν σε έναν αριθμό) ούτε και αδικία. Ξυπνήστε επιτέλους και μάθετε Θεολογία και Εκκλησιολογία».

Σχόλιον: Τέτοια ψέμματα λένε σήμερα ὁ Ἱερώνυμος, ὁ Ἐφιαλτάκης κ.ἄ. γιά τό «ἐμβόλιον» καί γιά ὅλα τά ἄλλα σημαντικά θέματα. Προφανῶς, ἀκολουθεῖς κι ἐσύ τήν συμβουλήν τοῦ «ἔξω ἀπ' ἐδῶ», ὅτι «ἄν ἀποφασίσῃς νά εἴπῃς ψέμματα, νά εἴπῃς μεγάλα τοιαῦτα». Ἄν ἐνθυμοῦμαι καλῶς ἀπό παλαιότερα σχόλιά σου, εἶσαι τῆς τρικαμηνικῆς σέκτας, ἔτσι δέν εἶναι;

Νεκτάριος Τόμπρος είπε...

Γνωρίζω πολύ καλά τι λέει ο Μέγας Αγιος(αν και δεν λέει αυτό ακριβώς ο Άγιος).Το θέμα μας δεν είναι αυτό.Το θέμα μας είναι η Εγκύκλιος του 1920.Γιατί ο "Άγιος" Ματθαίος Καρπαθάκης δεν διέκοψε την κοινωνία με τον Πατριάρχη Νέας Ρώμης το 1920;Τέσσερα χρόνια έκανε οικονομία;Μήπως ήθελε να γίνει Αρχιεπίσκοπος;

Νεκτάριος Τόμπρος είπε...

Η Εκκλησία δεν καταδίκασε κανένα ημερολόγιο.Δεν υπήρχε λόγος να καταδικάσει τους Παπικούς για την αλλαγή που έκαναν στο ημερολόγιο,απλώς καταδίκασαν την αλλαγή που έκαναν στο Πασχάλιο οι Παπικοί.Αν δεν άλλαζαν το Πασχάλιο,καμία καταδίκη δεν θα υπήρχε.Στην ουσία,οι τότε Πατέρες καταδίκασαν μια νέα καινοτομία των Παπικών(καταπάτηση Οικουμενικής Συνόδου,Αποστολικού Ιερού Κανόνα κ.λπ.),δηλαδή την αλλαγή του Πασχαλίου.Δεν υπάρχει καμία Σύνοδος της Εκκλησίας που να έχει καταδικάσει αλλαγή ημερολογίου.Δεν υπάρχει Ιερός Κανόνας που απαγορεύει μια μελλοντική αλλαγή ημερολογίου.Ούτε οι Άγιοι Απόστολοι γράφουν για αλλαγές ημερολογίων,ούτε και οι Άγιοι έδωσαν κάποια σημασία στα ημερολόγια.Αποτείχιση θα κάνεις για άλλα θέματα.
Μακάρι να ήξερα που μένεις για να σε βοηθήσω και να εξαλείψω πολλές αμαρτίες μου.
Έναν αριθμό άλλαξαν και τίποτα περισσότερο(το 1 το ονόμασαν 13).Έβαλε ο διάβολος μερικούς "κακόγερους"(εκείνη την εποχή)και εκτέλεσαν άριστα το σχέδιό του Έκαναν σχίσμα και στην συνέχεια έπεσαν σε πολλές καινοτομίες.
Ο "Επίσκοπός" σου,Χαρίλαε,μου θυμίζει τον Ματθαίο.Ηταν και αυτός ο μόνος αληθινός Επίσκοπός στην εποχή του.

Νεκτάριος Τόμπρος είπε...

Όχι,δεν είναι έτσι.Ο γράφων ανήκει στην Ορθοδοξία και ακολουθεί τον Κύριο.Θαυμάζει βέβαια και τον Ιερομόναχο των Τεμπών,αλλά δεν ακολουθεί τα λάθη του.
Θα πρέπει να αποδείξεις τουλάχιστον ένα ψέμα μου.Το ψέμα με χωρίζει από τον Θεό και θα ήθελα να το αποφύγω.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 17 Σεπτεμβρίου 2021 - 7:19 μ.μ.: «Θα πρέπει να αποδείξεις τουλάχιστον ένα ψέμα μου».

Ἀπόδειξις: Ἐπί 3,5 αἰῶνες, ἀπό τήν εἰσαγωγήν τοῦ «Καλανταρίου τῶν Λατίνων» τό 1582 καί τήν καταδίκην του ὑπό τριῶν Πανορθοδόξων Συνόδων (1583, 1587 καί 1593) καί ἐντεῦθεν, ἐγράφησαν πολλά σπουδαῖα κείμενα καί ἐπίσημες Συνοδικές Ἐγκύκλιοι ὑπό Πατριαρχῶν καί λογίων, τονίζοντας πρός πᾶσαν κατεύθυνσιν ὅτι ἡ τυχόν υἱοθέτησις τοῦ «Καλανταρίου τῶν Λατίνων» ὑπό τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας θά ἦτο παντελῶς «ἀνόητος καί ἄσκοπος» καί θά προεκάλει «παγκόσμιον σκάνδαλον» καί βεβαίως σχίσμα, ὡς αὐθαίρετος καταπάτησις τῶν ἱερῶν Κανόνων. Χάριν παραδείγματος, εἰς τό δημοσιογραφικόν ὄργανον τοῦ Οἰκ. Πατριαρχείου «Ἐκκλησιαστική Ἀλήθεια» τῆς 24/11/1895, σελ. 312-314, διαβάζουμε τά ἑξῆς: «ἡ ἀπότομος λοιπόν ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου, θά ἰσοδυνάμει εἰς τά ὄμματα τοῦ λαοῦ πρός ἀπόπειραν τροποποιήσεως τῆς πίστεως τῶν Πατέρων του, πρός αὐτόχρημα ἐκφραγκισμόν»! Διό καί οἱ ἀπαντήσεις τῶν κατά τόπους Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν πρός τόν Πατριάρχην Ἰωακείμ Γ´, ὅταν αὐτός ἀνεκίνησε τό ζήτημα τό 1902, ἦσαν ὅλες ἀρνητικές. Οἱ περισσότερες μάλιστα ἀπό αὐτές ἐγνωμοδότησαν ὅτι θεωροῦν τό νέον ἡμερολόγιον ἀντικανονικόν, ἀντιπαραδοσιακόν, ἀνόητον, ἄσκοπον καί ὡς ἕν ἐπιπλέον προσηλυτιστικόν μέσον τοῦ Βατικανοῦ. Τά μετά τό 1924 γεγονότα ἐδικαίωσαν πλήρως αὐτές τίς γνωματεύσεις. Τώρα, ἐσύ τά διαγράφεις ὅλ' αὐτά καί ὁμιλεῖς γιά τήν ἀλλαγήν ἑνός ... ἀριθμοῦ!!! Ἐάν αὐτό δέν εἶναι ψέμμα καί βάναυσος διαστροφή τῆς ἀληθείας, τότε τί εἶναι;

Ανώνυμος είπε...

¨Έναν αριθμό άλλαξαν και τίποτα περισσότερο(το 1 το ονόμασαν 13)¨
και το 2100 σύμφωνα με το ωρολόγιον της εκκλησίας,θα προστεθεί άλλη μια μέρα ήτοι
αφήνουμε το γρουσούζικο 13 και πάμε στις 14 μέρες.απλά τα πράματα.και το γρηγοριανόν
θα γίνει γρηγοριανότερον.όταν δε,ακούω για διορθωμένο ιουλιανό μου ρχεται το λεγόμενον:
το άλλο με τον τοτό το ξέρεις;
επίσης καλό είναι, εφόσον μελετάτε εκκλησιαστική ιστορία,να δείτε πόσες φορές επιχειρήθηκε
ανα τους αιώνας, να αλλάξει το ημερολόγιο,και εν τέλει πως βρέθηκε ο μεταξάκης-παπαδόπουλος
φωτισμένοι παρα τω Πνεύματι τω Αγίω,και ώ του θαύματος εν μία νυκτί μετά από 2000 έτη...........το ΔΙΟΡΘΩΣΑΝ!!!!δεν το ΑΛΛΑΞΑΝ!!!!! political correct!
φυσικά και δεν ήτο σοβαρόν θέμα ουτώς ώστε να συγκληθεί πανορθόδοξη σύνοδος για να αποφανθεί.
τουλάχιστον επιτρέψτε μας να ακολουθούμε το αγιρείτικο ή το ιεροσολυμίτικο ή το ρώσικο ή το
ποντιακό.εσείς το ονομάζετε παλιό,εμείς ορθόδοξο.
έρρωσθε!

ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Θέτω υπόψιν σας,Νεκτάριε Ντόμπρε, την ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟ όλων εκείνων που θα επιφέρουν την αλλαγή του Ημερολογίου,από την Πανορθόδοξο Σύνοδο του 1583.

Ἡ πρώτη Καταδίκη τῆς ἀλλαγῆς τοῦ Ἡμερολογίου, τῆς προταθείσης ὑπὸ τοῦ Πάπα Ρώμης Γρηγορίου ΙΓ’, ἐγένετο ὑπὸ τῆς Πανορθοδόξου Συνόδου τῆς Κωνσταντινουπόλεως τὸ 1583: «Ὅποιος δὲν ἀκολουθᾶ τὰ ἔθημα (sic) τῆς Ἐκκλησίας, καθὼς αἱ Ἑπτὰ Ἅγιαι Οἰκουμενικαὶ Σύνοδοι ἐθέσπισαν καὶ τὸ Ἅγιον Πάσχα καὶ τὸ Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νὰ ἀκολουθῶμεν, καὶ θέλει νὰ ἀκολουθᾶ τὸ νεοεφεύρετον Πασχάλιον, καὶ Νέον Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καὶ ἐναντιώνεται εἰς αὐτὰ ὅλα, καὶ θέλει νὰ ἀνατρέψῃ καὶ νὰ χαλάσῃ τὰ πατροπαράδοτα δόγματα καὶ ἔθημα (sic) τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχη τὸ ΑΝΑΘΕΜΑ, καὶ ΕΞΩ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας καὶ τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἂς εἶναι…. καὶ ὅταν τὸ καλέσῃ ὁ καιρὸς καὶ ἡ χρεία καὶ αὐτὸ τὸ αἷμά σας νὰ χύνετε διὰ νὰ φυλάξετε τὴν πατροπαράδοτον Πίστιν καὶ Ὁμολογίαν σας…».



Ἡ αὐτὴ καταδίκη ἐπεκυρώθη κατ᾽ ἐπανάληψιν Συνοδικῶς καὶ Πανορθοδόξως τὸ 1587, τὸ 1593, τὸ 1722, τὸ 1756, τὸ 1836, τὸ 1848, τὸ 1895 καὶ τὸ 1904. Ἐπεκυρώθη ἀκόμη καὶ διὰ τῆς πρακτικῆς τῆς Ἐκκλησίας, διότι ἐν τῇ πράξει ἐπὶ 341 ἔτη (ἀπὸ τὸ 1583 ἕως τὸ 1924), ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ δὲν ἐδέχθη τὴν ἀλλαγήν, δεσμευομένη ὑπὸ τῶν Πανορθοδόξων Συνόδων, τῶν ὁποίων αἱ Ἀποφάσεις ἔχουν κῦρος Οἰκουμενικόν.

Ο Άγιος Ματθαίος Καρπαθάκης δεν διέκοψε κοινωνία το 1920 επειδή τότε ήταν εν δυνάμει αιρετικοί και σχισματικοί Φαναριώτες.
Όταν έγιναν ενεργεία ,τότε έπραξε αυτό που επιβάλλει η Αλήθεια.

Επαναλαμβάνεις ότι άλλαξε έναν αριθμό!
Μήπως αυτός ο αριθμός κατήργησε την νηστεία των Αγίων Αποστόλων;Μήπως έσχισε το πλήρωμα της Εκκλησίας;Μήπως,Μήπως...

Διόρθωσαν την Α΄Οικουμενική Σύνοδο οι... Φαναριώτες Μασόνοι.
Που έγκειται η διόρθωση ,μπορείς να μας πείς;



Νεκτάριος Τόμπρος είπε...

* Είναι η αλήθεια.Μια αλλαγή έκαναν σε έναν αριθμό.Αυτοί που το κατάλαβαν,έμειναν στην Εκκλησία του Χριστού.Οι υπόλοιποι,λόγω άγνοιας και αφέλειας,έφυγαν από το Σώμα του Κυρίου και έφτιαξαν δικές τους "Εκκλησίες"(για την ακρίβεια, αιρέσεις).

** Ας μην μιλήσουμε για την "Ορθοδοξία" των Τοπικών "Εκκλησιών"του 1902(και 1920).Δεν μας ενδιαφέρουν οι απόψεις τους για το θέμα Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η γνώμη των Αγίων(αν υπάρχει κάποιος Άγιος που μίλησε εκείνη την εποχή,με ευχαρίστηση να τον ακούσουμε.Στην συνέχεια,μερικοί από αυτούς που έγραψαν αυτές τις ενστάσεις,ακολούθησαν και αυτοί το Νέο Ημερολόγιο(το οποίο δεν έχει καμία σχέση με την αλλαγή που έκανε ο Πάπας το 1582).Δεν θα κάνω τον κόπο να απαντήσω σε γνώμες απλών ανθρώπων,αλλά μόνο σε γνώμες και θέσεις Αγίων της Εκκλησίας.

*** Μπορούμε να μάθουμε τους Πατριάρχες και τους λόγιους που μιλάνε για "καταπάτηση Ιερών Κανόνων"(λόγω της αλλαγής του ημερολογίου το 1923-1924)και "για σχίσμα"(που θα προκαλέσει η αλλαγή ή η διόρθωση του Ιουλιανού Ημερολογίου).Και αν τα έλεγαν αυτά,δικαιώθηκαν;Αφού δεν χωρίστηκαν αναμεταξύ τους οι τότε Πατριάρχες και Αρχιεπίσκοποι,δεν υπάρχει κανένα σχίσμα.Αυτοί που διέκοψαν την κοινωνία με όλους(Νέα Ρώμη, Αλεξάνδρεια,Αντιόχεια κ.λπ.),ήταν μόνο οι Παλαιοημερολογίτες(οι μετέπειτα Γ.Ο.Χ).Δεν υπήρξε Τοπική Εκκλησία που ασπάστηκε τις πλάνες των Γ.Ο.Χ.(εκείνη την εποχή).Δεν διέκοψαν την κοινωνία για να υπάρξει σχίσμα στην Εκκλησία.Χωρίστηκαν μερικά πρόσωπα από όλες τις Τοπικές Εκκλησίες και έκαναν παρασυναγωγές.Στην συνέχεια δημιουργήθηκε ένα χάος αναμεταξύ τους και βλέπουμε να χωρίζονται και να δημιουργούν νέες παρασυναγωγές αναμεταξύ τους(σαν τους Προτεστάντες).Δεν κράτησαν την ενότητα και έχασαν την εμπιστοσύνη του κόσμου.Σε αυτές τις περιπτώσεις(όταν κάποιος φεύγει από την εκκλησία),αυτοί που χωρίζονται από την Κεφαλή χάνουν και την Χάρη Του και πέφτουν σε νέες πλάνες και αιρέσεις.Αυτό έπαθαν οι πρώην αδελφοί σου.
Δηλαδή(γι'αυτό που ρωτάω παραπάνω),υπάρχει κάποιος Άγιος (έστω Πατριάρχης ή λόγιος)που είπε αυτό που γράφεις("θα προκαλέσει σχίσμα,ως αυθαίρετος καταπάτησις των Ιερών Κανόνων).Αν ναι,ποιος είναι αυτός και που το λέει ακριβώς;Από αυτά που γνωρίζω από το Πηδάλιο,δεν υπάρχει Ιερός Κανόνας που απαγορεύει την αλλαγή που έκαναν.
Αν εννοεί(αυτός που τα γράφει)για σχίσμα ανάμεσα στους Χριστιανούς(και όχι στις Τοπικές Εκκλησίες),αυτό δεν μας, απασχολεί ιδιαίτερα.Οι Πατέρες της Α'Οικουμενικής Συνόδου άλλαξαν παραδόσεις που ακολουθούσαν οι Χριστιανοί(π.χ. ακολουθούσαν τον Ευαγγελιστή Ιωάννη στον χρόνο που θα γιόρταζαν το Πάσχα),αλλά οι τελευταίοι καταδικάστηκαν από αυτήν την Σύνοδο(ως αιρετικοί).Τι έπρεπε,λοιπόν,να κάνουν οι Πατέρες εκείνης της Συνόδου,να μην καθορίσουν τον χρόνο αυτής της εορτής;Έπρεπε να υποχωρήσουν και να αφήσουν τους Χριστιανούς να "τρώγονται";Με το σκεπτικό σου,κ.Χατζηνικολάου,οι τότε Πατέρες δημιούργησαν σχίσμα (ή καλύτερα,το προκάλεσαν)και θα κριθούν γι'αυτό από τον Κύριο.

Νεκτάριος Τόμπρος είπε...

Περαστικά και σε εσένα(και χαιρετίσματα στην Πελοπόννησο).Θα πρέπει να γράφουμε καλύτερα.Μόνο έτσι θα μπορέσει ο άλλος να απαντήσει.Μπορείς να ακολουθείς και το ημερολόγιο τον Μάγια(δεν έχω κανένα πρόβλημα),αρκεί να είσαι ενωμένος με την Ορθόδοξη Εκκλησία(δεν μιλάω για τώρα και γι'αυτήν την Οικουμενιστική ψευδοεκκλησια).Αν θέλεις μπορείς να ακολουθείς και δύο ημερολόγια(και το ημερολόγιο που έχουν οι Πέρσες),δεν έχω κανένα πρόβλημα.Το πρόβλημα το έχετε εσείς.Αυτό που ζητάω εγώ,κ.Ανωνυμίδη,είναι η Ορθόδοξη πίστη σου(αλλά εσύ έχεις προσθέσει αρκετά πράγματα στην Αγία Γραφή).Δεν μας ενδιαφέρουν τα ημερολόγια και οι νηστείες που κάνετε.Ακολουθήστε το ημερολόγιο που μπορεί να σας αναπαύσει και αφήστε και εμάς να γιορτάζουμε με το ημερολόγιο που μας βολεύει.Αρκεί να μην το προσθέσετε στις εντολές του Κυρίου και να μην το κάνετε είδωλο.
Με θύμισες τον πόλεμο που κάνει ο Μητσοτάκης σε αυτούς που δεν βάζουν στο αίμα τους το εμβόλιο.Με το ζόρι να κάνουμε το εμβόλιο.Νε το ζόρι να γιορτάσουμε όπως θέλετε εσείς.Όχι κύριοι,όπως θέλουμε θα γιορτάσουμε και όπως γιορτάζουν όλοι στην πατρίδα τους.

Νεκτάριος Τόμπρος είπε...

Η Σύνοδος του 1583 δεν λέει αυτά τα πράγματα.Εχει γίνει πλαστογραφία από τον μοναχό Ιάκωβο Νεασκητιώτη(ο οποίος ήταν εχθρός του Αγίου Νικοδήμου και τον ονόμαζε "άθεο").Τα λένε και οι ίδιοι οι Παλαιοημερολογίτες στα περιοδικά τους.Ούτε έχουν κύρος Οικουμενικής Συνόδου αυτοί οι Σύνοδοι(δεν υπάρχουν στο Πηδάλιο).
Δεν υπάρχουν δυνάμει αιρετικοί, ούτε δυνάμει σχισματικοί.Αυτά είναι επινοήσεις ανοήτων ανθρώπων που έπεσαν σε πολλές πλάνες.Δεν γνωρίζεις τον ορισμό του σχίσματος και γι'αυτό πλανήθηκες από τον Καβουρίδη.Διαβασε τι λέει ο Μέγας Βασίλειος.Ονόμασαν τις αιρέσεις Εκκλησίες(το 1920)και o Ματθαίος κοινωνούσε με τον Πατριάρχη Κωνσταντικουπολεως.Τι θα πει "δυνάμει αιρετικός", μπορείς να μας εξηγήσεις;Γνωρίζεις κάποιον Άγιο που να μιλάει για δυνάμει αιρετικούς ή για δυνάμει σχισματικούς.Αυτά τα διδάσκουν οι Οικουμενιστές.
Δεν βλέπω να καταργήθηκε η νηστεία των Αγίων Αποστόλων.Θα αναφέρω στην συνέχεια (σε άλλο σχόλιό μου)κάποιες χρονολογίες για να αποδείξω το αντίθετο από αυτό που γράφεις.Ελάττωση υπάρχει,δεν υπάρχει κατάργηση.Μην ξεχνάς τα ψάρια που τρως στην νηστεία αυτή.Στην ουσία δεν νηστεύουν περισσότερο οι Παλαιοημερολογίτες από εμάς(αφού τρώνε σολομούς και μπακαλιαρους,μπαρμπούνια και πέστροφες,τσιπούρες και σαρδέλες στα κάρβουνα).
Η Εκκλησία δεν μπορεί να σχίσει,κ.Χαρίλαε,είναι ΜΙΑ και μοναδική.Δεν χωρίζεται σε δύο παρατάξεις.Ή ανήκεις στο Σώμα του Κυρίου,ή ανοίκεις στο σώμα του Σατανά.
Δεν διόρθωσαν την Α' Οικουμενική, το ημερολόγιο των αστρονόμων διόρθωσαν.Δεν θέσπισε κανένα ημερολόγιο η Α' Οικουμενική Σύνοδος.Διαβάστε επιτέλους την αλήθεια!

ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Δεν έχει υπάρξει καμμία απολύτως πλαστογραφία από κανέναν Ιάκωβο Νεασκητιώτη.
Τα Σιγγίλια είναι γνησιότατα και σας αναθεματίζουν.
Τα περί πλαστογραφίας ήταν εφεύρημα των κακοδόξων και αναθεματισμένων νεοημερολογιτών,όπως και η δήθεν πτώσις της Ανοιξιάτικη Ισημερίας ,όπως και το ότι αύτη,κατά την Α΄Οικουμενική ,ευρίσκετο στις 21 Μαρτίου.
Είναι εμφανές ότι αγνοήτε σημαντικά ιστορικά, θεολογικά και δογματικά θέματα.
Αυτό όμως δεν σας απαλλάσσει από τις καταδίκες των Πανορθοδόξων Συνόδων.
Νεοημερολογιτισμός = Οικουμενισμός.