«Ο Θεός ήλθοσαν έθνη εις την κληρονομίαν σου, εμίαναν τον ναόν τον άγιόν σου,
έθεντο Ιερουσαλήμ ως οπωροφυλάκιον» (Ψαλμ. 78, 1)
Η επέλαση της παπικής αιρέσεως, τον Νοέμβριο του 2006, στο Οικουμενικό
Πατριαρχείο, μετέβαλε το Άγιο Όρος ή μάλλον την πνευματική του ηγεσία, τους
ηγουμένους των είκοσι Ι. Μονών του, σε εγκαταλελειμμένο και έρημο οπωροφυλάκιο
Ορθοδοξίας!
-----------
Η επέλαση της παπικής αιρέσεως, τον Νοέμβριο του 2006, στο Οικουμενικό
Πατριαρχείο, μετέβαλε το Άγιο Όρος ή μάλλον την πνευματική του ηγεσία, τους
ηγουμένους των είκοσι Ι. Μονών του, σε εγκαταλελειμμένο και έρημο οπωροφυλάκιο
Ορθοδοξίας!
Ο λαός του Θεού, το πλήρωμα της Εκκλησίας, ανέμενε την άμεση, δυναμική
παρέμβαση του Αγίου Όρους στα διαδραματισθέντα στο Φανάρι, με την
επίσκεψη-συλλειτουργία του Πάπα, ως αυτονόητη παρουσία ορθόδοξης αντιδράσεως
και μαρτυρίας, όπως ακριβώς συνέβη στο παρελθόν επί Πατριάρχου Αθηναγόρα, με
την άρση των αναθεμάτων, όταν σύσσωμο το Άγιο Όρος, η πνευματική του ηγεσία,
διέκοψε τη μνημόνευση του ονόματός του!
Αλλά η πνευματική ηγεσία του Αγίου Όρους των ημερών μας, δεν έπραξε το ίδιο!
------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ἀπό τήν γενικήν ἀποστασίαν πού ἐπικρατεῖ εἰς ὅλα τά ἐπίπεδα τῆς συγχρόνου κοινωνίας, τό Ἅγιον Ὄρος δέν θά μποροῦσε ν' ἀποτελῇ ἐξαίρεσιν. Δυστυχῶς, οἱ σύγχρονοι Ἁγιορεῖται, πλήν τῶν "ζηλωτῶν," ἔχουν καταντήσει αἱρετικοί, καί μάλιστα διῶκται τῶν Ὀρθοδόξων! Κάποιοι ἔχουν φροντίσει γι' αὐτό μέ τήν ἐπάνδρωσιν τῶν ἱερῶν Μονῶν μέ ὀργανωσιακούς ψευδορθοδόξους, τόν διωγμόν τῶν παραδοσιακῶν Πατέρων καί τήν μή χορήγησιν κελλίων εἰς "ζηλωτάς" ἐκ μέρους τῆς "Ἱερᾶς Κοινότητος." Παρά τήν γενικήν σῆψιν τῆς κοινωνίας, οἱ Ἁγιορεῖται ὤφειλαν νά παραμείνουν στίς ἐπάλξεις, κατά τό "ὁ ἀδικῶν ἀδικησάτω ἔτι, καὶ ὁ ρυπαρὸς ρυπαρευθήτω ἔτι, καὶ ὁ δίκαιος δικαιοσύνην ποιησάτω ἔτι, καὶ ὁ ἃγιος ἁγιασθήτω ἔτι" (Ἀπ. 22:11). Γιατί ἠρνήθησαν (;) τά ἐγκόσμια ἄν δέν κρατοῦν τήν ἔνδοξον Παράδοσιν τοῦ Ἁγίου Ὄρους;-----------
Ο/Η kyriakos varveris είπε...
Αγαπητέ Δημήτριε γράφεις :
"Δυστυχῶς, οἱ
σύγχρονοι Ἁγιορεῖται, πλήν τῶν "ζηλωτῶν," ἔχουν καταντήσει αἱρετικοί...."
Υποθέτω ότι εξαιρείς από
τον συρφετό που περιγράφεις, την Γνήσια Ιερά Μονή Εσφιγμένου. Ποια είναι όμως η
δημόσια θέση και στάση της Μονής για τα ΘΝΠ ? Μήπως πρέπει να συμπεριλάβεις στο
"αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο" και τον +Μεθόδιο και όσους είναι μαζί του? Και αν όχι, τότε πρέπει να μας εξηγήσεις το γιατί ! Δηλαδή γιατί οι ΓΟΧ που
έκαναν χρήσει του ν.4301/14 να είναι αιρετικοί και να θεωρούνται ζηλωτές και
φρουροί της Ορθοδοξίας οι Εσφιγμενίτες, που έχουν κοινωνία με τους ΓΟΧ ?
----------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ο/Η Σταύρος Τ. είπε...
Μαρίνο κάποιοι ψάχνουνε προφάσεις εν αμαρτίαις αλλά κι εσύ δεν υπάρχει λόγος να υποστηρίζεις τους Εσφιγμενίτες.
----------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
@kyriakos varveris
Ἀγαπητέ μου Κυριάκο, πρόσεξε ὅτι εἰς τό σχόλιόν μου βάζω σέ εἰσαγωγικά τήν λέξιν "ζηλωτής," ὅρος πού ἔχει ἐπικρατήσει γιά τούς μή μνημονευτάς, οἱ ὁποῖοι δέν ἔχουν παραδοθῆ στόν Οἰκουμενισμόν, ἀλλ' ἀνθίστανται. Δέν πρόκειται ἐγώ νά τούς πιάσω ἕνα-ἕνα καί νά τούς κρίνω γιά ὅλα τά ζητήματα, πού εἶναι ἀρκετά, καί νά βαθμολογήσω τόν καθένα ἄν περνᾷ τό τέστ "ζηλωτισμοῦ." Ἰδιαιτέρως ἀπό τούς Ἐσφιγμενίτας δέν νομίζω ὅτι πρέπει νά περιμένουμε πολλά ἐν ὅσῳ διαρκεῖ ὁ ἄδικος διωγμός των καί κρέμεται ἡ "σπάθη" τῶν 17,5 ἐτῶν καθείρξεως πάνω ἀπό τά κεφάλια τους (ὑπό ἀναίρεσιν στόν ΑΠ). Ὅσον γιά τήν κοινωνίαν των μέ τούς "ΓΟΧ," ἐξ ὅσων ἔχω ἀκούσει, ἐκτιμῶ ὅτι δέν θά διαρκέσῃ γιά πολύ ἀκόμη.
-------------
Ἀγαπητέ μου Κυριάκο, πρόσεξε ὅτι εἰς τό σχόλιόν μου βάζω σέ εἰσαγωγικά τήν λέξιν "ζηλωτής," ὅρος πού ἔχει ἐπικρατήσει γιά τούς μή μνημονευτάς, οἱ ὁποῖοι δέν ἔχουν παραδοθῆ στόν Οἰκουμενισμόν, ἀλλ' ἀνθίστανται. Δέν πρόκειται ἐγώ νά τούς πιάσω ἕνα-ἕνα καί νά τούς κρίνω γιά ὅλα τά ζητήματα, πού εἶναι ἀρκετά, καί νά βαθμολογήσω τόν καθένα ἄν περνᾷ τό τέστ "ζηλωτισμοῦ." Ἰδιαιτέρως ἀπό τούς Ἐσφιγμενίτας δέν νομίζω ὅτι πρέπει νά περιμένουμε πολλά ἐν ὅσῳ διαρκεῖ ὁ ἄδικος διωγμός των καί κρέμεται ἡ "σπάθη" τῶν 17,5 ἐτῶν καθείρξεως πάνω ἀπό τά κεφάλια τους (ὑπό ἀναίρεσιν στόν ΑΠ). Ὅσον γιά τήν κοινωνίαν των μέ τούς "ΓΟΧ," ἐξ ὅσων ἔχω ἀκούσει, ἐκτιμῶ ὅτι δέν θά διαρκέσῃ γιά πολύ ἀκόμη.
-------------
Ο/Η kyriakos varveris είπε...
Κι όμως Δημήτριε, έχεις
βγάλει κι εσύ την μεζούρα (όπως κι εγώ άλλωστε) και έχεις βαθμολογήσει μια
ολόκληρη Σύνοδο ΓΟΧ. Άλλωστε η αποτείχιση που έκανες είναι αποτέλεσμα μια
πνευματικής βαθμολογίας. Επομένως οφείλεις να βαθμολογήσεις και τους
"ζηλωτές" με την ίδια μεζούρα που μέτρησες και τους ΓΟΧ.
Όσον αφορά την "σπάθη" που λες, δεν μπορώ να καταλάβω που ακριβώς βρίσκεται το εμπόδιο που εμποδίζει τους Εσφιγμενίτες για να κόψουν κάθε κοινωνία με τους "αιρετικούς" ΓΟΧ.
Το τι ακούγεται και από ποιους ακούγεται να μου επιτρέψεις να σου πω ότι δεν έχει καμία σημασία σε πνευματικό και Εκκλησιαστικό επίπεδο. Πράγμα που σημαίνει ότι αν οι ΓΟΧ είναι αιρετικοί όπως λες λόγω ΘΝΠ, τότε και όσοι έχουν άμεση ή έμμεση κοινωνία μαζί τους είναι και αυτοί αιρετικοί.
---------------
Όσον αφορά την "σπάθη" που λες, δεν μπορώ να καταλάβω που ακριβώς βρίσκεται το εμπόδιο που εμποδίζει τους Εσφιγμενίτες για να κόψουν κάθε κοινωνία με τους "αιρετικούς" ΓΟΧ.
Το τι ακούγεται και από ποιους ακούγεται να μου επιτρέψεις να σου πω ότι δεν έχει καμία σημασία σε πνευματικό και Εκκλησιαστικό επίπεδο. Πράγμα που σημαίνει ότι αν οι ΓΟΧ είναι αιρετικοί όπως λες λόγω ΘΝΠ, τότε και όσοι έχουν άμεση ή έμμεση κοινωνία μαζί τους είναι και αυτοί αιρετικοί.
---------------
@ kyriakos varveris
Ἄν καί μ' ἐκάλυψε πλήρως ὁ ἀδερφός Μαρῖνος, διό καί τόν εὐχαριστῶ, ἐν τούτοις θά ἤθελα νά προσθέσω καί τοῦτο. Δέν δικαιολογῶ τούς Ἐσφιγμενίτας ἄν εὑρίσκωνται ἀκόμη εἰς κοινωνίαν μέ τούς "ΓΟΧ" τούς κ. Καλλινίκου, οὔτε ἔχω ἐκκλησιαστικήν κοινωνίαν μαζί τους, ἐφόσον δέν ἔχουν ἀποτειχισθῆ ἀκόμη. Λοιπόν, τί μοῦ ζητεῖς, νά βγῶ καί νά τούς κατηγορήσω ὅτι εἶναι καί αὐτοί αἱρετικοί, ὅπως ἐσύ ἔγραψες στό ἱστολόγιόν σου σχόλιον ὅτι ἐγώ εἶμαι ἐκτός Ἐκκλησίας, λόγῳ τῆς ἀποτειχίσεώς μου ἀπό τούς "ΓΟΧ"; Τότε ἀπήντησα ὅτι δέν ἐπιθυμῶ πλέον νά σχολιάζω καί ὅτι ἀποχωρῶ ἀπό τό ἱστολόγιόν σου, ὅπως καί ἔπραξα, ὁπότε ἀπορῶ γιατί ἄνοιξες καί πάλι "μέτωπον" μαζί μου. Ν' ἁγιάσῃ τό χέρι τοῦ Μαρίνου, πού ἔγραψε τό ὡς ἄνω σχόλιον. Νἆσαι καλά, ἀλλά δέν ἐπιθυμῶ περαιτέρω διάλογον μαζί σου.
------------
Ἄν καί μ' ἐκάλυψε πλήρως ὁ ἀδερφός Μαρῖνος, διό καί τόν εὐχαριστῶ, ἐν τούτοις θά ἤθελα νά προσθέσω καί τοῦτο. Δέν δικαιολογῶ τούς Ἐσφιγμενίτας ἄν εὑρίσκωνται ἀκόμη εἰς κοινωνίαν μέ τούς "ΓΟΧ" τούς κ. Καλλινίκου, οὔτε ἔχω ἐκκλησιαστικήν κοινωνίαν μαζί τους, ἐφόσον δέν ἔχουν ἀποτειχισθῆ ἀκόμη. Λοιπόν, τί μοῦ ζητεῖς, νά βγῶ καί νά τούς κατηγορήσω ὅτι εἶναι καί αὐτοί αἱρετικοί, ὅπως ἐσύ ἔγραψες στό ἱστολόγιόν σου σχόλιον ὅτι ἐγώ εἶμαι ἐκτός Ἐκκλησίας, λόγῳ τῆς ἀποτειχίσεώς μου ἀπό τούς "ΓΟΧ"; Τότε ἀπήντησα ὅτι δέν ἐπιθυμῶ πλέον νά σχολιάζω καί ὅτι ἀποχωρῶ ἀπό τό ἱστολόγιόν σου, ὅπως καί ἔπραξα, ὁπότε ἀπορῶ γιατί ἄνοιξες καί πάλι "μέτωπον" μαζί μου. Ν' ἁγιάσῃ τό χέρι τοῦ Μαρίνου, πού ἔγραψε τό ὡς ἄνω σχόλιον. Νἆσαι καλά, ἀλλά δέν ἐπιθυμῶ περαιτέρω διάλογον μαζί σου.
------------
Μαρίνο κάποιοι ψάχνουνε προφάσεις εν αμαρτίαις αλλά κι εσύ δεν υπάρχει λόγος να υποστηρίζεις τους Εσφιγμενίτες.
Και δεν είναι μόνο το Θ.Ν.Π.
Και την ένωση του 2014 την βρήκε μια χαρά ο Γέροντας Μεθόδιος (τότε δεν υπήρχε καμιά δικαστική ποινή για μολότοφ) ο οποίος δίδασκε για αιρετικούς νεο/τες, αλλά ΕΝΩΘΗΚΕ τελικώς με Κυπριανίτες …
Ούτε τον Αύγουστο του 2017, που τους ζητήσατε με επίσημη επιστολή να βγούνε μπροστά, υπήρχε δικαστική ποινή
Κι ενώ αντιδράει σφόδρα εδώ και δεκαετίες για σφραγίσματα, κι έβαζε οικογενειάρχες με δεκάδες μέριμνες και τρεχάματα, να ψάχνουνε ασφράγιστα προϊόντα, τα κινητά στο Μοναστήρι τώρα δίνουν και παίρνουνε. Και το χειρότερο, στις λειτουργίες που έκανε στην Βόρεια Ελλάδα είχε άμεση κοινωνία με Επίσκοπο Γρηγόριο, για τον οποίο, όπως εσύ γνωρίζεις καλύτερα, υπάρχει επώνυμη καταγγελία (από Επίτροπο κι Ιεροψάλτη Εκκλησίας) ότι κήρυξε από άμβωνος για τσιπάκι=τεχνολογική πρόοδος. Την οποία ουδέποτε βγήκε δημοσίως να διαψεύσει, ως προς το περιεχόμενο και να κάνει Ορθή Ομολογία
Κι όταν τους έδωσα, το φθινόπωρο του 2017, επώνυμο, ΕΥΓΕΝΙΚΟ άρθρο για ΚτΠ και Σύνοδο ΓΟΧ, να βάλουνε στο ΒΟΑΝΕΡΓΕΣ, ώστε να ενημερωθεί το Πανελλήνιο κι όχι μόνο οι ημέτεροι, εκείνοι εξαφανίστηκαν…
Ούτε είναι δυνατόν ένας Ζηλωτής, το δεξί χέρι του Γέροντα Μεθόδιου, ο ΙεροΜόναχος Γρηγόριος, να μου απαντάει το φθινόπωρο του 2017 (και τότε δεν υπήρχε δικαστική ποινή) ότι κάνουνε Οικονομία, όπως τάχα έκαναν οι Ορθόδοξοι με τους Λατίνους από την Μεγάλη Σύνοδο επί Φωτίου μέχρι το 1009. Αυτά δηλαδή που επικαλούνται κι οι νεο/τες της δυνητικής αποτειχίσεως. Καθώς ο Πάπας, με τον οποίο είχανε άμεση κοινωνία οι της Ανατολής, δεν είχε αποδεχτεί το φιλιόκβε και μάλιστα δημοσίως κι εγγράφως το καταδίκαζε, ως το 1009. Μόλις το αποδέχτηκε, ΑΜΕΣΑ τον βγάλανε από τα δίπτυχα. Επίσης, οι της Ανατολής ενημέρωναν το Ποίμνιο, τους ΠΑΝΤΕΣ κι έκαναν μέχρι και την Μεγάλη Σύνοδο επί Φωτίου
Οι Εσφιγμενίτες κάνανε τεράστιο αγώνα στο παρελθόν, αλλά δεν υπάρχει λόγος να ωραιοποιούμε το σήμερα. Μακάρι να ξαναγίνουνε Στύλος Ορθοδοξίας, τους έχουμε ΑΜΕΣΑ ανάγκη, αλλά έτσι δεν βοηθιούνται
Άλλωστε κι εσΎ ο ίδιος έχεις βιώσει αυτές τις περίεργες συμπεριφορές τους...
Και την ένωση του 2014 την βρήκε μια χαρά ο Γέροντας Μεθόδιος (τότε δεν υπήρχε καμιά δικαστική ποινή για μολότοφ) ο οποίος δίδασκε για αιρετικούς νεο/τες, αλλά ΕΝΩΘΗΚΕ τελικώς με Κυπριανίτες …
Ούτε τον Αύγουστο του 2017, που τους ζητήσατε με επίσημη επιστολή να βγούνε μπροστά, υπήρχε δικαστική ποινή
Κι ενώ αντιδράει σφόδρα εδώ και δεκαετίες για σφραγίσματα, κι έβαζε οικογενειάρχες με δεκάδες μέριμνες και τρεχάματα, να ψάχνουνε ασφράγιστα προϊόντα, τα κινητά στο Μοναστήρι τώρα δίνουν και παίρνουνε. Και το χειρότερο, στις λειτουργίες που έκανε στην Βόρεια Ελλάδα είχε άμεση κοινωνία με Επίσκοπο Γρηγόριο, για τον οποίο, όπως εσύ γνωρίζεις καλύτερα, υπάρχει επώνυμη καταγγελία (από Επίτροπο κι Ιεροψάλτη Εκκλησίας) ότι κήρυξε από άμβωνος για τσιπάκι=τεχνολογική πρόοδος. Την οποία ουδέποτε βγήκε δημοσίως να διαψεύσει, ως προς το περιεχόμενο και να κάνει Ορθή Ομολογία
Κι όταν τους έδωσα, το φθινόπωρο του 2017, επώνυμο, ΕΥΓΕΝΙΚΟ άρθρο για ΚτΠ και Σύνοδο ΓΟΧ, να βάλουνε στο ΒΟΑΝΕΡΓΕΣ, ώστε να ενημερωθεί το Πανελλήνιο κι όχι μόνο οι ημέτεροι, εκείνοι εξαφανίστηκαν…
Ούτε είναι δυνατόν ένας Ζηλωτής, το δεξί χέρι του Γέροντα Μεθόδιου, ο ΙεροΜόναχος Γρηγόριος, να μου απαντάει το φθινόπωρο του 2017 (και τότε δεν υπήρχε δικαστική ποινή) ότι κάνουνε Οικονομία, όπως τάχα έκαναν οι Ορθόδοξοι με τους Λατίνους από την Μεγάλη Σύνοδο επί Φωτίου μέχρι το 1009. Αυτά δηλαδή που επικαλούνται κι οι νεο/τες της δυνητικής αποτειχίσεως. Καθώς ο Πάπας, με τον οποίο είχανε άμεση κοινωνία οι της Ανατολής, δεν είχε αποδεχτεί το φιλιόκβε και μάλιστα δημοσίως κι εγγράφως το καταδίκαζε, ως το 1009. Μόλις το αποδέχτηκε, ΑΜΕΣΑ τον βγάλανε από τα δίπτυχα. Επίσης, οι της Ανατολής ενημέρωναν το Ποίμνιο, τους ΠΑΝΤΕΣ κι έκαναν μέχρι και την Μεγάλη Σύνοδο επί Φωτίου
Οι Εσφιγμενίτες κάνανε τεράστιο αγώνα στο παρελθόν, αλλά δεν υπάρχει λόγος να ωραιοποιούμε το σήμερα. Μακάρι να ξαναγίνουνε Στύλος Ορθοδοξίας, τους έχουμε ΑΜΕΣΑ ανάγκη, αλλά έτσι δεν βοηθιούνται
Άλλωστε κι εσΎ ο ίδιος έχεις βιώσει αυτές τις περίεργες συμπεριφορές τους...
54 σχόλια:
Ἀπό τήν γενικήν ἀποστασίαν πού ἐπικρατεῖ εἰς ὅλα τά ἐπίπεδα τῆς συγχρόνου κοινωνίας, τό Ἅγιον Ὄρος δέν θά μποροῦσε ν' ἀποτελῇ ἐξαίρεσιν. Δυστυχῶς, οἱ σύγχρονοι Ἁγιορεῖται, πλήν τῶν "ζηλωτῶν," ἔχουν καταντήσει αἱρετικοί, καί μάλιστα διῶκται τῶν Ὀρθοδόξων! Κάποιοι ἔχουν φροντίσει γι' αὐτό μέ τήν ἐπάνδρωσιν τῶν ἱερῶν Μονῶν μέ ὀργανωσιακούς ψευδορθοδόξους, τόν διωγμόν τῶν παραδοσιακῶν Πατέρων καί τήν μή χορήγησιν κελλίων εἰς "ζηλωτάς" ἐκ μέρους τῆς "Ἱερᾶς Κοινότητος." Παρά τήν γενικήν σῆψιν τῆς κοινωνίας, οἱ Ἁγιορεῖται ὤφειλαν νά παραμείνουν στίς ἐπάλξεις, κατά τό "ὁ ἀδικῶν ἀδικησάτω ἔτι, καὶ ὁ ρυπαρὸς ρυπαρευθήτω ἔτι, καὶ ὁ δίκαιος δικαιοσύνην ποιησάτω ἔτι, καὶ ὁ ἃγιος ἁγιασθήτω ἔτι" (Ἀπ. 22:11). Γιατί ἠρνήθησαν (;) τά ἐγκόσμια ἄν δέν κρατοῦν τήν ἔνδοξον Παράδοσιν τοῦ Ἁγίου Ὄρους;
Οι σύγχρονοι Αγιορείτες δεν είναι αιρετικοί, πλην τους σχισματικούς ημερολογιολάτρες και τους ενσυνείδητα οικουμενιστές.
Ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου μπορεί να τα βλέπει πλανεμένα, όπως του κατέβει στην κούτρα του. Όμως δεν είναι αυτή η πραγματικότητα.
Οι σχισματικοί σχίζουν την Εκκλησία και έχουν ασήκωτη αμαρτία πάνω τους.
Αγαπητέ Δημήτριε γράφεις :
"Δυστυχῶς, οἱ σύγχρονοι Ἁγιορεῖται, πλήν τῶν "ζηλωτῶν," ἔχουν καταντήσει αἱρετικοί...."
Υποθέτω ότι εξαιρείς από τον συρφετό που περιγράφεις, την Γνήσια Ιερά Μονή Εσφιγμένου.
Ποια είναι όμως η δημόσια θέση και στάση της Μονής για τα ΘΝΠ ? Μήπως πρέπει να συμπεριλάβεις στο "αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο" και τον +Μεθόδιο και όσους είναι μαζί του ? Και αν όχι , τότε πρέπει να μας εξηγήσεις το γιατί !
Δηλαδή γιατί οι ΓΟΧ που έκαναν χρήσει του ν.4301/14 να είναι αιρετικοί και να θεωρούνται ζηλωτές και φρουροί της Ορθοδοξίας οι Εσφιγμενίτες, που έχουν κοινωνία με τους ΓΟΧ ?
Μπουρδολογικό το σχόλιο του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου ως συνήθως...
Παντού βλέπει αιρετικούς, εκτός από τους αιρετικούς ημερολογιολάτρες σχισματικούς!!!
Ο Κ. Βαρβέρης είναι και αυτός παλαιοημερολογίτης.
Οι σχισματικοί σχίζουν την Εκκλησία και έχουν ασήκωτη αμαρτία πάνω τους.
Το ίδιο και οι σιγοντάροντες τα σχίσματα.
ΠΡΟΣ ΑΒΑΠΤΙΣΤΟ 27 Σεπτεμβρίου 2019 - 9:38 π.μ.
Εγώ είμαι (όπως το λες) Παλαιοημερολογίτης , εσύ ξέρεις τι είσαι ?
@27 Σεπτεμβρίου 2019 - 9:29 π.μ.
Ξέχασες νά διορθώσῃς τόν Ἰ. Κορναράκην πού ἔγραψε στόν ὡς ἄνω κείμενον "συλλειτουργία του Πάπα," ἐνῷ κάποιος ἀπό τούς ἀνωνύμους "σχολιαστάς"-πρακτορίσκους ἔγραψε πρό ἡμερῶν εἰς ό παρόν ἱστολόγιον ὅτι τό 2006 δέν ἔγινε συλλειτουργία, ἀλλά "ἡμι-συλλειτουργία"!!!
@kyriakos varveris
Ἀγαπητέ μου Κυριάκο, πρόσεξε ὅτι εἰς τό σχόλιόν μου βάζω σέ εἰσαγωγικά τήν λέξιν "ζηλωτής," ὅρος πού ἔχει ἐπικρατήσει γιά τούς μή μνημονευτάς, οἱ ὁποῖοι δέν ἔχουν παραδοθῆ στόν Οἰκουμενισμόν, ἀλλ' ἀνθίστανται. Δέν πρόκειται ἐγώ νά τούς πιάσω ἕνα-ἕνα καί νά τούς κρίνω γιά ὅλα τά ζητήματα, πού εἶναι ἀρκετά, καί νά βαθμολογήσω τόν καθένα ἄν περνᾷ τό τέστ "ζηλωτισμοῦ." Ἰδιαιτέρως ἀπό τούς Ἐσφιγμενίτας δέν νομίζω ὅτι πρέπει νά περιμένουμε πολλά ἐν ὅσῳ διαρκεῖ ὁ ἄδικος διωγμός των καί κρέμεται ἡ "σπάθη" τῶν 17,5 ἐτῶν καθείρξεως πάνω ἀπό τά κεφάλια τους (ὑπό ἀναίρεσιν στόν ΑΠ). Ὅσον γιά τήν κοινωνίαν των μέ τούς "ΓΟΧ," ἐξ ὅσων ἔχω ἀκούσει, ἐκτιμῶ ὅτι δέν θά διαρκέσῃ γιά πολύ ἀκόμη.
Κι όμως Δημήτριε, έχεις βγάλει κι εσύ την μεζούρα (όπως κι εγώ άλλωστε) και έχεις βαθμολογισει μια ολόκληρη Σύνοδο ΓΟΧ. Άλλωστε η αποτειχιση που έκανες είναι αποτέλεσμα μια πνευματικής βαθμολογίας. Επομένως οφείλεις να βαθμολογισεις και τους "ζηλωτές" με την ίδια μεζούρα που μέτρησες και τους ΓΟΧ.
Όσον αφορά την "σπάθη" που λες, δεν μπορώ να καταλάβω που ακριβώς βρίσκεται το εμπόδιο που εμποδίζει τους Εσφιγμενιτες για να κόψουν κάθε κοινωνία με τους "αιρετικούς" ΓΟΧ.
Το τι ακούγεται και από ποιους ακούγεται να μου επιτρέψεις να σου πω ότι δεν έχει καμία σημασία σε πνευματικό και Εκκλησιαστικο επίπεδο. Πράγμα που σημαίνει ότι αν οι ΓΟΧ είναι αιρετικοί όπως λες λόγω ΘΝΠ, τότε και όσοι έχουν άμεση ή έμμεση κοινωνία μαζί τους είναι και αυτοί αιρετικοί.
Με δύο μέτρα και δύο σταθμά τα κριτήρια του Παλαιοημερολογίτη Δ.Χατζηνικολάου!
Αλλού παραβλέπει την κοινωνία με τους αιρετικούς και τους δικαιολογεί (Εσφιγμενίτες) και αλλού κατακρίνει αυστηρά τους κοινωνούντας με τους αιρετικούς οικουμενιστές!
Επειτα έχουν άδικο αυτοί οι ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που λένε μπουρδολογικά τα σχολιά του;
Γιατί είναι αβάπτιστος Παλαιοημερολογίτα Κυριάκο Βαρβέρη;
Επειδή δεν ακολούθησε το παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα; Τόσο βλάσφημος είσαι;
Ο Ι.Κορναράκης δεν είχε κοινωνία με τους σχισματικούς παλαιοημερολογίτες! Άνηκε στην Εκκλησία και όχι στα Σχίσματα με τα οποία χορεύει ο διάβολος!
Εφάρμοζε τον λόγο του ι.Χρυσοστόμου για την αποφυγή του ασήκωτου αμαρτήματος του Σχίσματος.
Ο διαχειριστής του μπλογκ αν θέλει να είναι δίκαιος οφείλει να βάζει και τις απαντήσεις στις παλαιοημερολογίτικες πλάνες πάνω στις αναρτήσεις. Όχι μόνο τα πλανεμένα παλαιοημερολογίτικα σχόλια.
Ο Ιωάννης Κορναράκης θα συμφωνούσε ότι είναι ημι-συλλειτουργία, αν του το λέγαμε.
Αν το έγραψε βιαστικά σ' ένα κείμενο του αυτό δεν λέει κάτι. Μην προσπαθείς να πιαστείς απ' αυτό Παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου.
Ο Ιωάννης Κορναράκης θα συμφωνούσε ότι είναι ημι-συλλειτουργία, αν του το λέγαμε.
Αν το έγραψε βιαστικά σ' ένα κείμενο του αυτό δεν λέει κάτι. Μην προσπαθείς να πιαστείς απ' αυτό Παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου.
Τις αρρωστημένες καχυποψίες σου περι "πρακτορίσκων" να τις κρατήσεις για τον εαυτό σου Παλαιοημερολογίτα Χατζηνικολάου.
Ανώνυμος27 Σεπτεμβρίου 2019 - 11:38 π.μ.
Ο Βαπτισμενος άνθρωπος έχει όνομα και όταν γράφει κάτι δημοσίως οφείλει να το αναφέρει.
Ο Αβάπτιστος όμως που δεν έχει όνομα γράφει ως Ανώνυμος...
Κυριάκο συνεχίζεις και γράφεις ανοησίες .
Οι Εσφιγμενίτες δεν μνημονεύουν Υπέρ του Κου Καλλινίκου, μνημονεύουν υπέρ του Αρχιεπισκόπου σκέτο.
Δεύτερο, οι Εσφιγμενίτες όπως και όλοι οι Ζηλωτές Αγιορείτες είναι ενάντια στα αιρετικά ΘΝΠ.
Τρίτον όταν ερωτήθηκαν από πνευματικά τους παιδιά, τι θα κάνουν για το θέμα αυτό, απάντησαν πως δεν είναι ακόμη καιρός. Το οποίο σημαίνει πως το ψάχνουν από την πλευρά τους, και κατά την άποψή μου, ορθά πράττουν.
Τέταρτο, οι Εσφιγμενίτες δεν έχουν υπογράψει και δεν έχουν γίνει μέλη των αιρετικών θρησκειών όπως τις αναγνωρίζει το Κράτος για τα ΘΝΠ.
Γιατί λοιπόν να είναι αιρετικοί;
Εξήγησέ μου, ανόητε υοκριτή πως μπορεί να είναι η ίδια μεζούρα Εσφιγμενίτες - ΓΟΧ ΘΝΠ ;
Το περί της υποκρισίας στο καταλογίζω, επειδή δεν κοιτάς τα χάλια σου δεδομένου πως υποστηρίζεις την αίρεση και κοινωνάς από αυτή, και δεν κοίτας να τα ξεκαθαρίσεις να απεγκλωβιστείς, παρά μόνο ψάχνεις να δεις γιατί ο ένας έτσι γιατί ο άλλος αλλιώς.
Κοίτα τον εαυτόν σου, ταλαίπωρε ως προς την αίρεση, διόρθωσε τον και μετά κοίταξε για τους άλλους. Αντί να στήσεις τον ΓΟΧ κοινοτάρχη ΘΝΠ από όπου κοινωνάς και να απαιτήσεις να πει στον κόσμο την αλήθεια για το που έχουν καταλήξει οι υπογραφές του κόσμου υπό τύπων υπεύθυνων δηλώσεων, σφυρίζει αδιάφορα για τα αλλότρια.
Σου έστειλα και κάποια σχόλια στο ιστολόγιο σου γιά δημοσίευση και τα έπνιξες. Σου έγραψα πως ο φασίστας που αποκόπτει τα σχόλια που γράφονται για λόγους Αλήθειας και δικαιοσύνης, δεν μπορεί να είναι και Χριστιανός. Μούγκα εσύ τα ίδια συνεχίζεις τις ανοησίες.
Όσο για το ότι έχεις κάψει φλάντζα φαίνεται και από το σχόλιο παραπάνω που χωρίς να τον εξετάσεις τονγφίλο, χωρίς να τον ξέρεις, του έβαλες την ταμπέλα αβάπτιστος.
Σας έχει βαρέσει κατά κούτελα, κοίταξε τον εαυτόν σου, κοίταξε τα χάλια σου διόρθωσε το αιρετικό ταμείο σου, και μετά βγες και ασχολήσου με τους άλλους. Αυτά που κάνεις δεν είναι από αγάπη προς την Αλήθεια είναι ανόητες επιπόλαιες κινήσεις, γιατί ψάχνεις δικαιολογίες και μεθόδους να καλύψεις την αίρεση στο άπειρο της θεωρίας της σχετικότητας της αντίδρασης των άλλων. Δεν ξέρεις ο καθένας πόσο έχει πειστεί, δεν γνωρίζεις ο καθένας τι ενδοιασμούς έχει.
@ kyriakos varveris
Ἄν καί μ' ἐκάλυψε πλήρως ὁ ἀδερφός Μαρῖνος, διό καί τόν εὐχαριστῶ, ἐν τούτοις θά ἤθελα νά προσθέσω καί τοῦτο. Δέν δικαιολογῶ τούς Ἐσφιγμενίτας ἄν εὑρίσκωνται ἀκόμη εἰς κοινωνίαν μέ τούς "ΓΟΧ" τούς κ. Καλλινίκου, οὔτε ἔχω ἐκκλησιαστικήν κοινωνίαν μαζί τους, ἐφόσον δέν ἔχουν ἀποτειχισθῆ ἀκόμη. Λοιπόν, τί μοῦ ζητεῖς, νά βγῶ καί νά τούς κατηγορήσω ὅτι εἶναι καί αὐτοί αἱρετικοί, ὅπως ἐσύ ἔγραψες στό ἱστολόγιόν σου σχόλιον ὅτι ἐγώ εἶμαι ἐκτός Ἐκκλησίας, λόγῳ τῆς ἀποτειχίσεώς μου ἀπό τούς "ΓΟΧ"; Τότε ἀπήντησα ὅτι δέν ἐπιθυμῶ πλέον νά σχολιάζω καί ὅτι ἀποχωρῶ ἀπό τό ἱστολόγιόν σου, ὅπως καί ἔπραξα, ὁπότε ἀπορῶ γιατί ἄνοιξες καί πάλι "μέτωπον" μαζί μου. Ν' ἁγιάσῃ τό χέρι τοῦ Μαρίνου, πού ἔγραψε τό ὡς ἄνω σχόλιον. Νἆσαι καλά, ἀλλά δέν ἐπιθυμῶ περαιτέρω διάλογον μαζί σου.
Μαρίνε για το ποιος γράφει ανοησίες ας το αφήσουμε καλύτερα γιατί θα χαλάσουμε τις ψυχές μας.
Και ένα κομμάτι της κρατικής "εκκλησίας" της Ελλάδος δεν μνημονεύει απευθείας Βαρθολομαίο αλλά ακόμη και πριν το Κολυμπαρι (την ΣΥΝΟΔΙΚΗ διακήρυξη της αίρεσης) την λέγατε αιρετική επειδή έχει κοινωνία με τον Βαρθολομαίο. Έτσι δεν είναι? Επομένως το επιχείρημα της μνημονευσης της Εσφιγμενου είναι (για το πω ευγενικά) ασφαιρο από την στιγμή που έχει κοινωνία με ΓΟΧ.
Πάμε παρακάτω :
Δηλώνεις ότι στα πνευματικά τους παιδιά λένε υπομονή αχρι καιρού. Αλλά από την άλλη θεωρείτε κακοδοξο τον Επιφανιο Θεοδωροπουλο που έλεγε ακριβώς τα ίδια. Αυτό πώς λέγεται? Εσύ ξέρεις καλύτερα.
Πάμε παρακάτω :
Οι Εσφιγμενιτες Μαρίνε έχουν εκκλησιαστικη κοινωνία με τους ΓΟΧ, δεν το ξέρεις. Από τη στιγμή λοιπόν που έχουν κοινωνία, αυτό σημαίνει ότι έχουν και την ίδια πίστη. Δεν το ήξερες? Να που το έμαθες.
Πάμε παρακάτω :
Το ιστολογιο μου είναι ανοιχτό σε επώνυμα σχόλια. Δοκίμασε και θα δεις.
Αυτά τα ολίγα προς το παρόν....
Τέλος Μαρίνε σημείωσε σε παρακαλώ, ότι προσωπικά μετά την διακοπή κοινωνίας μου με την αιρετική κρατική "εκκλησιά" της Ελλάδος, ουδέποτε ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΑ χέρι αιρετικού.
Αν σου ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ, να σε ενημερώσω ότι αυτό αποτελεί ΑΡΝΗΣΗ ΠΙΣΤΕΩΣ επομένως οφείλεις να πράξεις σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες, αν θέλεις να σωθείς.
ΥΓ: Οι παπικοι τω καιρώ εκείνω ζητούσαν μια απλή χειραψία. Εσύ απλά το τερμάτισες με τον ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΣΤΗ ΕΙΡΗΝΑΙΟ.
ΥΓ: Αυτή η υποκρισία... Άτιμο πράγμα.
Εξήγησέ μου τον τρόπο που έχουν κοινωνία με τους ΓΟΧ.
Δεύτερο, δέν είπαν άχρει καιρού, τουλάχιστον αυτό που ξέρω είναι αυτό που σου είπα. Καί στο κάτω κάτω μην συγκρίνεις τον Οικουμενισμό που έχει ζωή 100 έτη με τα ΘΝΠ που έχουν 4 έτη. Ο χρόνος στο δρόμο της έρευνας μέχρι να πειστούν δεν σημαίνει πως είναι στην αίρεση. Τουλάχιστον εγώ δεν τους το καταλογίζω έτσι. Θυμίσου και την Εκκλησιολογία του Αγίου Φλωρίνης τι έλεγε. Όσο για τον Π. Επιφάνειο Θεοδωροπουλο που γράφεις, ουδεμία αντιστοιχία υπάρχει. Γράψε που βρίσκεις τις ομοιότητες και θα σου απαντήσω.
Τρίτο, είναι άλλο πράγμα να μνημονεύειες υπέρ του Αρχιεπισκόπου σκέτο, που είναι της αποτείχισης η μνημόνευση, και άλλο να μνημονεύειες επίσκοπο που έχει κοινωνία με τον Βαρθολομαίο. Πάλι με πονηρία πας να βγεις από πάνω.
Στο κάτω κάτω εγώ δεν είμαι ούτε πνευματικός τους, για να απολογούμε για το εάν είναι αιρετικοί η όχι ούτε καρδιογνώστης για να γνωρίζω τα εσωβαθα της καρδιάς τους. Και στο κάτω κάτω δεν με ενδιέφερει τι είναι και τι κάνουν. Δεν μπορώ όμως για λόγους δικαιοσύνης και Αλήθειας για τους λόγους που αναφέρομαι να τους καταλογίζω αιρετικούς επειδή εσένα σου γύρισε το μυαλό, και ψάχνεις να βρεις δηλητήρια να εξαπολύεις.
Τέταρτο ναι το ιστολόγιο είναι ανοιχτό στα σχόλια τα επώνυμα αλλά γράφει πως θέλει την έγκριση του διαχειριστή για να δημοσιευθούν, που η έγκριση ποτέ δεν ήρθε. Πάλι τού ψεύδους οπαδός για να βγεις από πάνω.
Κατάλαβες αγαπητέ Υποκριτή ψάχνεις με ύπουλους τρόπους να υποστηρίξεις τι.
Μαρίνε τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την Εσφιγμενου ρώτα τον +ΙΓΖ... Τουλάχιστον ο παπά-Γρηγόρης είναι συνεπής με τις θέσεις του και τα λέει χύμα και στην Εσφιγμενου και στους ΓΟΧ.
Με την ίδια μεζούρα θα τους μετράς όλους (μαζί και τον εαυτό σου).
Μου λες ότι συγκρίνω τα 100 χρόνια του οικουνενισμου με τα 4 του ΘΝΠ.
Θα σου κάνω λοιπόν μια ερώτηση :
Το 1924 όταν μαθεύτηκε η αιρετική εγκύκλιος, οι Πγτες λαϊκοί και κληρικοι (άσε τους Δεσποταδες αυτοί ήρθαν αργότερα... ) κάνανε αποτειχιση για το ημερολόγιο ή για τον οικουμενισμο?
Μαρίνο κάποιοι ψάχνουνε προφάσεις εν αμαρτίαις αλλά κι εσύ δεν υπάρχει λόγος να υποστηρίζεις τους Εσφιγμενίτες.
Και δεν είναι μόνο το Θ.Ν.Π.
Και την ένωση του 2014 την βρήκε μια χαρά ο Γεροντας Μεθόδιος (τότε δεν υπήρχε καμιά δικαστική ποινη για μολότοφ) ο οποίος διδασκε για αιρετικούς νεο/τες, αλλά ΕΝΩΘΗΚΕ τελικως με Κυπριανίτες …
Ούτε τον Αυγουστο του 2017, που τους ζητήσατε με επίσημη επιστολή να βγούνε μπροστά, υπήρχε δικαστική ποινή
Κι ενώ αντιδράει σφοδρα εδώ και δεκαετίες για σφραγισματα, κι εβαζε οικογενειάρχες με δεκάδες μεριμνες και τρεχάματα, να ψάχνουνε ασφράγιστα προϊόντα, τα κινητά στο Μοναστήρι τώρα δίνουν και παίρνουνε. Και το χειρότερο, στις λειτουργιες που εκανε στην Βορεια Ελλαδα είχε άμεση κοινωνια με Επισκοπο Γρηγόριο, για τον οποίο, όπως εσυ γνωρίζεις καλυτερα, υπάρχει επώνυμη καταγγελια (από Επίτροπο κι Ιεροψάλτη Εκκλησίας) ότι κήρυξε από αμβωνος για τσιπακι=τεχνολογικη προοδος. Την οποία ουδέποτε βγήκε δημοσίως να διαψεύσει, ως προς το περιεχόμενο και να κάνει Ορθή Ομολογία
Κι όταν τους εδωσα, το φθινόπωρο του 2017, επωνυμο, ΕΥΓΕΝΙΚΟ αρθρο για ΚτΠ και Συνοδο ΓΟΧ,να βαλουνε στο ΒΟΑΝΕΡΓΕΣ, ώστε να ενημερωθεί το Πανελλήνιο κι όχι μόνο οι ημέτεροι, εκείνοι εξαφανιστηκαν…
Ούτε είναι δυνατόν ένας Ζηλωτής, το δεξί χέρι του Γέροντα Μεθόδιου, ο ΙεροΜόναχος Γρηγόριος, να μου απαντάει το φθινόπωρο του 2017 (και τότε δεν υπήρχε δικαστική ποινή) ότι κανουνε Οικονομια, όπως τάχα έκαναν οι Ορθοδοξοι με τους Λατίνους από την Μεγάλη Σύνοδο επί Φωτίου μέχρι το 1009. Αυτά δηλαδή που επικαλούνται κι οι νεο/τες της δυνητικής αποτειχίσεως. Καθώς ο Παπας, με τον οποίο είχανε άμεση κοινωνια οι της Ανατολής, δεν είχε αποδεχτει το φιλιοκβε και μαλιστα δημοσιως κι εγγραφως το καταδικαζε, ως το 1009. Μολις το αποδεχτηκε, ΑΜΕΣΑ τον βγάλανε από τα δίπτυχα. Επίσης, οι της Ανατολής ενημέρωναν το Ποίμνιο, τους ΠΑΝΤΕΣ κι εκαναν μέχρι και την Μεγάλη Σύνοδο επί Φωτίου
Οι Εσφιγμενιτες κανανε τεραστιο αγωνα στο παρελθον, αλλα δεν υπαρχει λογος να ωραιοποιούμε το σημερα. Μακάρι να ξαναγινουνε Στυλος Ορθοδοξιας, τους έχουμε ΑΜΕΣΑ ανάγκη, αλλά έτσι δεν βοηθιούνται
Αλλωστε κι εσυ ο ίδιος έχεις βιώσει αυτές τις περίεργες συμπεριφορές τους...
Για την ένωση του 2014 είχανε ενημερωθεί ΠΛΗΡΩΣ οι Εσφιγμενίτες αλλα την υποστήριξαν.
Κι άφησαν μόνους κάποιους ελάχιστους Έλληνες Ιερομόναχους κι άλλους 10 Σλάβους, οι οποίοι αντέδρασαν και διέκοψαν κοινωνία
Ο Παπά Γρηγόρης έχει τους λόγους του, φοράει ράσο, έχει χρόνια σε αυτό το μετερίζι γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα, οπότε δεν είναι δυνατόν να έχουμε την ίδια γνώμη. Απευθύνσου λοιπόν σε εκείνον για τα υπόλοιπα.
2. Σε αυτά που σου γράφω έχεις να πεις κάτι; Φυσικά όχι, εφόσον δεν επανέρχεσαι σημαίνει πως τα εχαψες, με την ρήση της αλεπούς που έγραψες για τα πολλά λόγια, που είναι όμοιο με τα όσα δεν τα φτάνει τα κάνει κρεμαστάρια, μόνο που για λόγους αίρεσης τα ζητήματα είναι ζωής και θανάτου.
Το με την ίδια μεζούρα θα μετράς όλους, που πολύ σωστά σου είπε ο Παπά Γρηγόρης, εσύ πάλι το παρερμηνεύεις κατά τα πάθη σου. Ίδια μεζούρα σημαίνει πως όπως κρίνεις τον εαυτόν σου έτσι θα βλέπεις και τους άλλους στα θέματα αίρεσης και Ορθοδοξίας, που σημαίνει εάν θέλεις να κάνεις αντιαιρετικο αγώνα βγες από την αίρεση και κάνε τον αγώνα σου μέσα στην Αγία Εκκλησία. Αλλιώς μοιάζεις με τους αντιοικουμενιστες, που μοιράζουν χαρτοπολεμο μέσα από τον Οικουμενισμό.
Μέσα στην αίρεση των ΓΟΧ ΘΝΠ, δεν έχεις δικαίωμα να μιλήσεις για Ορθοδοξία και για κανένα αιρετικό γιατί βουλιάζεις στο βάλτο της υποκρισίας, όπως ακριβώς και οι Εβραίοι, όπως και πολλοί στις μέρες μας που το παίζουν ηθικοί αλλά ψεύδονται. Θα άκουγες λόγο Ορθόδοξο από τον Βαρθολομαίο; Όχι φυσικά, γιατί θα σε έπιανε αναγούλα.
Δεν είναι άλλο διαφορετικό από αυτό που είπε ο Κύριος "Ποιησας και Διδάξας". Χωρίς το ποιήσας, το διδάξας είναι κούφιο, ψόφιο, πεθαμένο, είναι της υποκρισίας το όργανο που σαν κύμβαλα αλλαλαζουν.
Ως προς τα ηθικά ζητήματα, δεν έχεις δικαίωμα να μιλήσεις για κανέναν σχετικά με τη Μεζούρα, παρά μόνο για τον εαυτόν μας, διότι τούτη η Κρίση για τους άλλους, είναι μόνο για τον Κύριο. Εμείς κοιτάμε τον εαυτόν μας και τον βάζουμε με τους κατάδικους, αναλιγιζομενοι τη βρώμα της αμαρτίας μας.
Τελος και σχετικά με την ερώτηση, που μου κάνεις θεωρώ πως πάλι είναι εκ του πονηρού, για νοσηρή σκοπιμότητα όπως η επίθεση που έκανες στον Κο Χατζηνικολάου. Θα σου απαντήσω, όμως πρώτα πες μου πότε δημοσιεύθηκε η αιρετική εγκύκλιος του 1920, από ποιόν, με ποίο τρόπο έγινε η δημοσίευση, και σε ποιά διαμερίσματα της Ελλάδας.
Κε Κώστα, Κε Ιστολόγε συγχωρέστε μας πού έχουμε ξεφύγει.
Ο Θεός να σας έχει καλά και εσάς και όλους τους σχολιαστές και αναγνώστες...
Αγαπητέ Κυριάκο εχει δίκιο ο Κος Χατζηνικολάου που έφυγε από τη διάθεση του διαλόγου για λόγους διάκρισης επειδή γνώρισε πως δεν βγαίνει πουθενά.
Σταύρο μπορεί να έχεις δίκιο σε αυτά που γράφεις αλλά εγώ δεν θα τους πω αιρετικούς. Ο Κυριάκος Βαρβερης έκανε επίθεση για να αποσπάσει κρίση πως οι Εσφιγμενίτες είναι αιρετικοί. Αυτή είναι η ένστασή μου. Το πόσο κατάλαβαν και πόσο απέφυγαν θα τους κρίνει ο Κύριος, και αυτά που έγραψα πως θέλουν χρόνο για να δούνε το θεμα, είναι αλήθεια.
Αυτό είναι που δεν καταλαβαίνεις Μαρίνε. Αν έχει δίκαιο ο Σταύρος και ο πατέρας Γρηγόριος, τότε εκκλησιολογικα είσαι πάλι λάθος πράγμα που σημαίνει ότι η ΟΡΘΟΔΟΞΗ πυξίδα σου δεν δείχνει ακριβώς εκεί που πρέπει να δείχνει.
Άσε τις γενικότητες και πες μου συγκεκριμένα, ποιά είναι τα λάθη που γράφω.
Μαρίνο δεν είμαστε εδώ για να αναφέρουμε τέτοια βαριά κρίση για εκεινους που δεκαετιες Ομολογησαν και διώχθηκαν.
O Κυριάκος έχει το δικό του τρόπο σκέψης. Τα βλεπει ή άσπρο ή μαύρο, τα εξισώνει, οπότε έτσι δικαιολογεί την δική του στάση, λες και θα κριθούμε από αυτά που κάνουνε οι άλλοι
Αναφέρουμε όμως γεγονότα για τα οποία είναι πλήρως πληροφορημένοι οι Εσφιγμενιτες
Κι όχι ένα, αλλά διάφορα, που δείχνουνε μια ΣΤΑΣΗ
Eμείς θα είμαστε στο πλευρό των Εσφιγμενιτών στην πιο απλή και "τελευταία" βοηθητική εργασία που θα χρειαστούνε,(όπως είμασταν τόσα χρόνια και τους υποστηρίζαμε και το Μοναστήρι θα είναι πάντα στην καρδιά μου), αρκεί να κάνουνε αυτά που πρέπει....
Αν βγαίνανε εκείνοι μπροστά (κι άλλοι του Ιερού Κλήρου...) οι λαϊκοί δεν θα είχαμε καμιά δουλειά προς τούτο, μόνο υποστηρικτικώς
Στα έγραψα πιο πάνω και δεν κατάλαβες.
Ενώ εσείς Σταύρε είστε οι διακριτικοί και χαρισματουχοι!
Ο πάτερ τσεκούρι πάντως είναι διακριτικοτατος. Σχεδόν αόρατος, αλλά ορατός...
Μαρίνε, προσωπικά δεν με πειράζει ο χαρακτηρισμός "κοπρόσκυλο" , αλλά πιστεύω ότι έχεις σίγουρα πλουσιότερο λεξιλόγιο, οπότε θα πρέπει να προσπαθήσεις λίγο παραπάνω για να περιγράψεις με δογματική ακρίβεια αυτό που σκέφτεσαι.
Ευχαριστώ τον Κύριο Ιησού Χριστό που και από τα 2 άκρα των Πγτων έχω εισπράξει πολλά παράσημα.
Τα παράσημα που έλαβα από τα πνευματικά παιδιά του Κουτσουμπα παρακάτω :
http://353agios.blogspot.com/2019/08/blog-post_90.html?m=1
Όσο για τον διασυρμό που λες Μαρίνε, οφείλω να ομολογήσω ότι τα καταφέρνετε μια χαρά μόνοι σας με τις εκκλησιολογικες σας ασυναρτησίες.
Αν είχατε τουλάχιστον την σταθερή και ξεκάθαρη θέση του πατρός Γρηγορίου, τότε η συνεννόηση μεταξύ μας θα ήταν πολύ καλύτερη.
Παρακάτω άλλο ένα παράσημο από τον αδελφό Νικόλαο Μαννη :
http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2019/09/blog-post_11.html?m=1#comment-form
Quote :
Συνέχισε λοιπόν να φέρεσαι σαν τους Μάρτυρες του Ιεχωβά ή άλλους αιρετικούς που απομονώνουν ένα απόσπασμα για να υποστηρίξουν την πλάνη τους!
End Quote
Έχουμε και λέμε (επιπλέον των προηγούμενων) :
Κοπρόσκυλο, Υποκριτης, Μάρτυρας του Ιεχωβά, Αιρετικος.
ΥΓ: Πάντως για να είμαι δίκαιος οφείλω να ομολογήσω ότι οι Νγτες είναι πιο κόσμιοι στις εκφράσεις τους απέναντί μου.
Το γεγονός λοιπόν Μαρίνε ότι με βρίζουν ΑΠΑΝΤΕΣ οι ΓΟΧ (γνωστοί και άγνωστοι) και από διαφορετικά ιστολόγια, σημαίνει ΌΤΙ τουλάχιστον δεν είμαι βαλτός κανενός.
Πιστεύω ότι διαθέτεις την στοιχειώδη νοημοσύνη να το καταλάβεις.
Ο Γέροντας Μεθόδιος μόνο στην κάρτα βλέπει την κόλαση, για όλα τα υπόλοιπα είναι απλά Τετάρτη
Ακόμα και για την κάρτα δεν εχει ξεκαθαρίσει την θέση του σε σχέση με τους ΓΟΧ
Θα συνεχίσει να στέλνει τα πνευματικοπαίδια του στους ΓΟΧ που εχουν πάρει την κάρτα;
Η θα τους στέλνει σε ιερείς που δεν παρέλαβαν την κάρτα [ άσε που δεν θα βρεθεί ουτε ένας ] ενώ θα μνημονεύουν επίσκοπο με κάρτα;
Το κοπρόσκυλο σε πείραξε, το υποκριτά που σου είπα είναι πολύ χειρότερο. Για κοπρόσκυλο έχω και εγώ τον εαυτόν μου, οπότε το βάρος είναι αμελητέο. Εάν δεν τινάζεσαι στο ταβάνι επειδή μετέχεις στην προσαγωγή της αίρεσης των ΓΟΧ ΘΝΠ, οι υπόλοιποι όλοι οι χαρακτηρισμοί ωχριούν μπροστά σε αυτό. Ο, τι προσπαθείς να γράψεις δεν στρέφεται υπέρ της Αλήθειας, στέφεται υπέρ της διαστροφής, να περιπλέξεις το θέμα να τα ανακατώσεις, να σπείρεις ζιζάνια να αποσπάσεις διαστροφή. Όσο κοινωνάς από την ετερόδοξη, κατά το Κράτος θρησκεία των ΓΟΧ ΘΝΠ και το γνωρίζεις πως είναι ετερόδοξη, δεν έχεις δικαίωμα να μιλάς ούτε για αιρέσεις ούτε για ηθική. Οι Άγιοι είπαν από την πόρτα που βγήκες από την ίδια θα μπεις, και δεν θα περιμένεις το Κράτος με την αντίχριστη πρακτική της αποχριστιανοποίησης της ουδετεροθρησκειας να σε κάνει Ορθόδοξο.
Εαν σε πίκρανα, δεν με απασχολεί, διότι αυτά που πράττεις και ο τρόπος που σκέφτεσαι είναι εκρηκτικά πρόστυχος ως προς την αίρεση του Σεργιανισμού των ΓΟΧ ΘΝΠ.
Βγες από την πόρτα των ΓΟΧ ΘΝΠ, και ξαναμιλάμε για αιρέσεις.
Ο Θεός να σε έχει καλά, αγαπητέ Κυριάκο
kyriakos varveris άλλο το "φέρεσαι σαν τους Μάρτυρες του Ιεχωβά που απομονώνουν ένα απόσπασμα" κι άλλο το "είσαι Μάρτυρας του Ιεχωβά".
Το δεύτερο δε στο είπε ο Νικόλαος για αυτό μην τον συκοφαντείς.
Καλή επιστροφή στην Εκκλησία Μαρίνε.
Ποια είναι η συμπεριφορά των Μαρτύρων του Ιεχωβά την γνωρίζω καθώς στον Πειραιά έχουμε πολλούς... Προσωπικά λοιπόν δεν κάνω προσυλητισμο, δεν κάθομαι σε σταντ για να μοιράσω φυλλάδια, ούτε κάνω copy - paste μόνο τα κείμενα που με συμφέρουν.
Αν οι Άγιοι έχουν διαφορετική εκκλησιολογια από τους Κυπριανιτες αυτό δεν σημαίνει ότι εγώ συμπεριφερομαι ως Ιεχωβάς ή αιρετικος.
Είμαι μέσα στην Αγία Εκκλησία του Χριστού, αμαρτωλός όσο δεν πάει, αλλά είμαι μέσα στην Αγία Εκκλησία, και προφανώς η ευχή είναι για σένα. Αμήν το εύχομαι.
Αν δεν έχω δικαίωμα Μαρίνε, λόγω της Εκκλησιαστικης μου κοινωνίας με τους ΓΟΧ, να μιλάω για αιρέσεις και ηθική τότε η Εσφιγμενου που έχει κοινωνία με τους ΓΟΧ από που το πήρε το δικαίωμα να μιλάει για τα ίδια θέματα.
Με λίγα λόγια για να το καταλάβεις :
Με οποίους έχω εγώ κοινωνία, έχουν και οι ΖΗΛΩΤΑΡΕΣ της Εσφιγμενου!!! Πράγμα που σημαίνει ότι οι ΖΗΛΩΤΑΡΕΣ της Εσφιγμενου έχουν την ίδια πίστη με τους ΓΟΧ.
Σου αρέσει, δεν σου αρέσει αυτή είναι η Αλήθεια.
ΥΓ: ΑΝ θεωρούσες τον εαυτό σου κοπρόσκυλο, δεν θα μίλαγες γιατί τα κοπρόσκυλα ΔΕΝ μιλάνε.
Κυριάκο για τους Εσφιγμενίτες, εσύ το είπες, οχι εγώ. Δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν, ούτε τι θα κάνουν με την κάρτα του πολίτη, ούτε με τα ΘΝΠ, είναι δικό τους ζήτημα. Το δικό μου ζήτημα είναι να είμαι μέσα στην Αγία Εκκλησία, τα άλλα περισσεύουν όσο και εαν ουρλιάζουμε από δημόσιο βήμα πώς οι αιρέσεις στην Ελλάδα ανοίγουν τα σύνορα και μπάζουν τους λαθρομετανάστες, και επαναλαμβανεται και ξαναγράφεται η ιστορία του 1453 στην Πόλη.
Αυτό είναι το ζήτημα.
Για το κοπρόσκυλο, το αναιρώ, συγχώρα με...
Όμως μήπως οι Άγιοι δεν έζησαν χειρότεροι καί από κοπρόσκυλα, για δες τούς δια Χριστόν σαλούς, εκείνο που είπε ο Άγιος Ανδρέας ο δια Χριστόν σαλός, που πήγε και κουρνιαξε σε ένα σκύλο του δρόμου να ζεσταθεί μια κρύα νύχτα του χειμώνα, και ο σκύλος έφυγε και εκλαυσε και παραπονέθηκε στον Κύριο, πως ούτε τα κοπρόσκυλα δεν τον δέχονται και εκεί είδε την οπτασία του Παραδείσου, ή μήπως ο Κύριος δεν είπε, ".και εγώ αλήτης δια εσέ".
Η Στρατευομενη Εκκλησία Μαρίνε είναι μια κοινωνία Αγάπης (του Χριστού) που διέπεται από τους νόμους της Αλήθειας (του Χριστού) και το αντίστροφο, δηλαδή μια κοινωνία Αληθείας (Χριστού) που διέπεται από την Αγάπη (τον Χριστό).
Πες μου λοιπόν με ποιους από την στρατευομενη Εκκλησία, έχεις κοινωνία Αλήθειας και Αγάπης? Με την Εσφιγμενου? Με τον π. Γρηγόριο? Με ποιους?
Με λίγα λόγια ας σου έδινε κάποιος το παιδί του να το βαπτίσεις, σε ποιον θα το πήγαινες?
ΥΓ: Εννοείται ότι δεν κρατάω κακία σε κανένα. Αλλά μια μικρή πικρία υπάρχει.
Η πικρία που γεύεσαι είναι τα ξυλοκερατα της μακρινής Χώρας που επέλεξες με το αυτεξούσιο να ζείς, υποστηρίζοντας την αίρεση των ΓΟΧ ΘΝΠ. Τα ξυλοκερατα έχουν στιφαδα και πικράδα. Έχεις γνώση πως είναι αίρεση η θρησκεία που ιδρύθηκε στα πρωτοδικεία και έχει πρόσωπο όχι Τον Χριστό, αλλά τους νόμους του αριστερού κοινοβουλίου του Κράτους, και τούτο το γνωρίζεις πολύ καλά καθώς σε είδα κάπου στο YouTube να γράφεις πως καλά έκαναν οι αδελφοί του Βόλου που έκαναν αποτείχιση λόγω της εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας που καταλογιζει ανίερους τους Παπάδες που δεν είναι εγγεγραμμένοι στα μητρώα των ΘΝΠ.
Μόνος σου αυτομαατιγώνεσαι, και εάν πραγματικά είχες καλή πνευματική κατάσταση, θα έπρεπε να χαιρόσουν με το κοπρόσκυλο και να πικραινόσουν με την υπαγωγή σου στα ΘΝΠ. Όμως με εσένα συμβαίνει εντελώς το αντίθετο, στεναχωριέσαι για το κοπρόσκυλο και αδιαφορείς για την υπαγωγή σου στα ΘΝΠ.
Ο Θεός να σε έχει καλά.
Δεν απάντησες όμως στην ερώτηση.
Γιατί?
Όσον αφορά αυτά που έγραψα παλιότερα, άνθρωποι είμαστε, λάθη κάνουμε.
Είδαμε όμως που έφτασαν! Να επικαλούνται το άρθρο 13 του Συντάγματος! Συμφωνείς Μαρίνε με την κίνηση αυτή?
Αρθρο 13: (Θρησκευτική Ελευθερία)
1. Η ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης είναι απαραβίαστη. Η απόλαυση των ατομικών και πολιτικών δικαιωμάτων δεν εξαρτάται από τις θρησκευτικές πεποιθήσεις καθενός.
2. Kάθε γνωστή θρησκεία είναι ελεύθερη και τα σχετικά με τη λατρεία της τελούνται ανεμπόδιστα υπό την προστασία των νόμων. H άσκηση της λατρείας δεν επιτρέπεται να προσβάλλει τη δημόσια τάξη ή τα χρηστά ήθη. O προσηλυτισμός απαγορεύεται.
3. Oι λειτουργοί όλων των γνωστών θρησκειών υπόκεινται στην ίδια εποπτεία της Πολιτείας και στις ίδιες υποχρεώσεις απέναντί της, όπως και οι λειτουργοί της επικρατούσας θρησκείας.
4. Kανένας δεν μπορεί, εξαιτίας των θρησκευτικών του πεποιθήσεων, να απαλλαγεί από την εκπλήρωση των υποχρεώσεων προς το Kράτος ή να αρνηθεί να συμμορφωθεί προς τους νόμους.
5. Kανένας όρκος δεν επιβάλλεται χωρίς νόμο, που ορίζει και τον τύπο του.
Οι αδελφοί λοιπόν μπήκαν κάτω από την γενική ταμπέλα ΚΑΘΕ ΓΝΩΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ!!! Αυτό δεν είναι νομικός οικουμενισμος??? Δεν είναι αίρεση σύμφωνα με την μεζούρα σου???
Έκαναν όμως αίτηση και βγήκαν, μόλις έμαθαν πως έγιναν μέλη των ετεροδόξων.
Επίσης ακύρωσαν και την Υπουργική Απόφαση για κατασκευή Ναού.
Τους εξαπάτησε ο Κωνσταντίνος Πιτταδάκης γιατί τους είπε πως δεν θα είναι στο ετεροδόξων. Όμως αργότερα διαπίστωσαν πως ήταν στο ετεροδόξων, αφού θεωρούσε τα έγγραφα ή Αναστααοπουλου προϊσταμένη του τμήματος.
Φυσικά και διαφωνώ, εάν συμφωνούσα δεν θα έκανα αποτείχιση από το 2016 τον Ιανουάριο από την Σύνοδο ΓΟΧ ΘΝΠ τού Κου Γερόντιου μιας και μένω Πειραιά. Όμως μιάς και είσαι λαλίστατος γιατί δε στέλνεις ερώτημα / διαμαρτυρία στον κοινοτάρχη ΘΝΠ αρχηγό της Θρησκείας του Πειραιά των ΓΟΧ, σχετικά με το θέμα; Θα είναι τροφή για δημοσίευση, και για συμπεράσματα ως προς το πιστεύω τους.
Απάντηση σε ερωτήσεις που δεν σε αφορούν δεν απαντώ. Είμαι καθόλα Ορθόδοξος με τη Χάρη Τού Αγίου Τριαδικού Θεού, μακρυά από τον Οικουμενισμό νομικό και θρησκευτικο ήτοι τους ΓΟΧ ΘΝΠ.
Μαρίνε αν θες να ρωτήσεις τον +Γεροντιο, να τον ρωτήσεις εσύ. Προσωπικά έχω λάβει επαρκείς απαντήσεις από τον +Φώτιο ο οποίος στο Συνοδικο δικαστήριο υποστήριξε ως αδελφός τον πατέρα Γρηγόριο.
Γιατί όμως Μαρίνε υπεκφευγεις?
Η ερώτηση είναι σαφέστατη και βεβαίως οφείλεις να απαντήσεις σε όλους όσους συμμετέχουν στον δημόσιο διάλογο, προκειμένου να διαπιστωθεί ποιος τρώει ξυλοκερατα.
Οι ερωτήσεις :
Πες μου λοιπόν με ποιους από την στρατευομενη Εκκλησία, έχεις κοινωνία Αλήθειας και Αγάπης? Με την Εσφιγμενου? Με τον π. Γρηγόριο? Με ποιους?
Με λίγα λόγια ας σου έδινε κάποιος το παιδί του να το βαπτίσεις, σε ποιον θα το πήγαινες?
ΥΓ: Ο π. Γρηγόριος μου έχει μάθει ότι στον Ιερέα δεν επιτρέπεται η άγνοια σε θέματα Πίστεως. Από την στιγμή λοιπόν το νομικό περίβλημα το θέτεις ως μείζον θέμα Πίστεως, αυτό σημαίνει ότι ο Ιερέας που έδωσε την συγκατάθεση για υπαγωγή την κοινότητας Βόλου στο Άρθρο 13 εξέπεσε της Ορθοδόξου Πίστεως.
Επομένως οι αδελφοί του Βόλου, έχουν αυτή την στιγμή Ιερέα ή δεν έχουν?
Δημοσίευση σχολίου