Ο διαβήτης των μασόνων

Ο διαβήτης των μασόνων...


Με αφορμή την παραπάνω εικόνα του Κυρίου μας που υπάρχει στον ημεροδείκτη του 2012, που εξέδωσε η Εκκλησία των Γ.Ο.Χ. Ελλάδος, έσπευσαν ορισμένοι να κατακρίνουν την Σύνοδο για το γεγονός ότι τόλμησε να βάλει μια τέτοια εικόνα, όπου εικονίζεται ο Κύριός μας με τον "διαβήτη των μασόνων".
Για τους καλοπροαίρετους και προς αποφυγή σκανδαλισμών, αναφέρουμε πως η συμβολική αυτή εικόνα βρίσκεται σε χειρόγραφο που φυλάσσεται στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Αυστρίας και το οποίο χρονολογείται περί το 1250, δηλαδή σχεδόν 500 χρόνια προ της εμφανίσεως της Μασονίας!
Με τέτοιου είδους λογική θα μπορούσε κανείς άνετα να χαρακτηρίσει ως χιτλερικούς και τους αρχαίους Έλληνες...


Ο δάσκαλος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Eιναι αυτή η εικόνα Ορθόδοξη; Ταλαίπωρη Ορθοδοξία!...":

http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2014/04/blog-post_22.html 


***
Ο  Ανώνυμος άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο διαβήτης των μασόνων":

+Ι.Γ.Ζ.
Και ποιος σας είπε ότι η Μασονία ιδρύθηκε το 1750; Η Μασονία βρήκε καταφύγιο στις στοές των Αγγλων αρχιτεκτόνων τον μεσαίωνα... κατόπιν αυτές οι δυο συντεχνίες έγιναν μια, αποκτώντας κοινωνική οντότητα γνωστή σε όλους ως
MASONS ( στο παρελθόν είχαν άλλες ονομασίες ) η οποία φανερώθηκε αναφανδόν κατά την περίοδο του 1750 με την ίδρυση της Μ.Στοάς των πεφωτισμένων.
Αλλωστε η ποδίτσα που φορούν στην μέση συμβολίζει την ποδιά του Μάστορα με τα εργαλεία, με τον Διαβήτη τρυπιέται τελετουργικά στην καρδιά ο μυημένος, ενώ ο σιδερένιος γνώμονας ήταν το εργαλείο της δολοφονίας του Χιράμ.
Ο Χιράμ ( ο αρχιτέκτονας του Ναού του Σολομώντα ) είναι ο "Οικουμενκός Μάρτυρας" της Μασονίας. Στην τελετή μύησης και σφραγίσματος του Μασόνου, γίνεται αναπαράσταση της δολοφονίας του Χιράμ (απο τους αδαής συναδέλφους του), καθώς «απαγγέλεται ο «μύθος Χιράμ» ο οποίος θά εκπληρωθεί συμβολικά στον εταίρο. Ο εταίρος ζεί τήν κατάσταση αυτή συμβολικά. Μέσω τού λόγου τού Δασκάλου αναγεννάται σέ νέα ζωή. Στήν διάρκεια αυτής τής διαδικασίας ο φωτισμός τού χώρου γίνεται ισχυρός καί ο εταίρος ανυψώνεται στο βαθμό τού Δασκάλου. Ενδύεται τή στολή τού Δασκάλου καί διδάσκεται τά σύμβολα τού βαθμού τού Δασκάλου (3ου βαθμού)….(
F.W. Haack, Freimaurer, σ. 17-18) »
Η ελευθερία πίστης, συνείδησης καί σκέψης αποτελεί γιά τούς μασόνους ανώτατο αγαθό. Γι’ αυτό προσλαμβάνουν χωρίς προκατάληψη άνδρες καλής φήμης ώς αδελφούς, χωρίς νά παρατηρούν τή θρησκευτική ομολογία, τή φυλή, τήν εθνικότητα, τίς πολιτικές πεποιθήσεις καί τήν κοινωνική τάξη του καθενός. Ο μασόνος αναγνωρίζει στήν οικοδομή τών κόσμων, σέ όλα τά ζώντα όντα καί στήν ηθική συνείδηση τών ανθρώπων ένα θεϊκό δημιουργικό πνεύμα πλήρες σοφίας, ισχύος καί ωραιότητος καί το τιμά μέ το σύμβολο τού Παντοδύναμου Αρχιτέκτονος όλων τών κόσμων» (
F.W. Haack, Freimaurer, 1988, σ. 6-7). Η «καλύβη οικοδόμων» ήταν ο χώρος παραμονής τών οικοδόμων τού μεσαίωνα. Τώρα αντικαταστάθηκε από το πνευματικό κέντρο τής στοάς, δημιουργήθηκε το «πνευματικό σπίτι» τών μασόνων οί οποίοι πλέον δέν έχουν ώς αποστολή τήν οικοδομή καί τή συντήρηση ενός καθεδρικού ναού, αλλά τήν ανάπτυξη τού «πνευματικού οικοδομήματος».

Δια ταύτα
Και η πεντάλφα ήταν το σύμβολο της σχολής του μαθηματικού Πυθαγόρα. Μπορούμε Να το κάνουμε κι εμείς σημαία όπως οι εβραίοι;
Εάν αυτή η εικόνα είναι ορθόδοξη, τότε το θέλουμε γραπτώς από τους ΓΟΧ
Επίσης μπορείτε να την αγιογραφήσετε και να την προσκυνάτε.
Σημειωτέον η αγιογραφία είναι η ιστόρηση της Π. και Κ. Διαθήκης. Που γράφει στην Γένεση ότι ο Θεός εποίησε τον κόσμο με διαβήτη;



8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

+Ι.Γ.Ζ.
Και ποιος σας είπε ότι η Μασονία ιδρύθηκε το 1750; Η Μασονία βρήκε καταφύγιο στις στοές των Αγγλων αρχιτεκτόνων τον μεσαίωνα... κατόπιν αυτές οι δυο συντεχνίες έγιναν μια, αποκτώντας κοινωνική οντότητα γνωστή σε όλους ως MASONS ( στο παρελθόν είχαν άλλες ονομασίες ) η οποία φανερώθηκε αναφανδόν κατά την περίοδο του 1750 με την ίδρυση της Μ.Στοάς των πεφωτισμένων.
Αλλωστε η ποδίτσα που φορούν στην μέση συμβολίζει την ποδιά του Μάστορα με τα εργαλεία, με τον Διαβήτη τρυπιέται τελετουργικά στην καρδιά ο μυημένος, ενώ ο σιδερένιος γνώμονας ήταν το εργαλείο της δολοφονίας του Χιράμ.
Ο Χιράμ ( ο αρχιτέκτονας του Ναού του Σολομώντα ) είναι ο "Οικουμενκός Μάρτυρας" της Μασονίας. Στην τελετή μύησης και σφραγίσματος του Μασόνου, γίνεται αναπαράσταση της δολοφονίας του Χιράμ (απο τους αδαής συναδέλφους του), καθώς «απαγγέλεται ο «μύθος Χιράμ» ο οποίος θά εκπληρωθεί συμβολικά στον εταίρο. Ο εταίρος ζεί τήν κατάσταση αυτή συμβολικά. Μέσω τού λόγου τού Δασκάλου αναγεννάται σέ νέα ζωή. Στήν διάρκεια αυτής τής διαδικασίας ο φωτισμός τού χώρου γίνεται ισχυρός καί ο εταίρος ανυψώνεται στο βαθμό τού Δασκάλου. Ενδύεται τή στολή τού Δασκάλου καί διδάσκεται τά σύμβολα τού βαθμού τού Δασκάλου (3ου βαθμού)….(F.W. Haack, Freimaurer, σ. 17-18) »
Η ελευθερία πίστης, συνείδησης καί σκέψης αποτελεί γιά τούς μασόνους ανώτατο αγαθό. Γι’ αυτό προσλαμβάνουν χωρίς προκατάληψη άνδρες καλής φήμης ώς αδελφούς, χωρίς νά παρατηρούν τή θρησκευτική ομολογία, τή φυλή, τήν εθνικότητα, τίς πολιτικές πεποιθήσεις καί τήν κοινωνική τάξη του καθενός. Ο μασόνος αναγνωρίζει στήν οικοδομή τών κόσμων, σέ όλα τά ζώντα όντα καί στήν ηθική συνείδηση τών ανθρώπων ένα θεϊκό δημιουργικό πνεύμα πλήρες σοφίας, ισχύος καί ωραιότητος καί το τιμά μέ το σύμβολο τού Παντοδύναμου Αρχιτέκτονος όλων τών κόσμων» (F.W. Haack, Freimaurer, 1988, σ. 6-7). Η «καλύβη οικοδόμων» ήταν ο χώρος παραμονής τών οικοδόμων τού μεσαίωνα. Τώρα αντικαταστάθηκε από το πνευματικό κέντρο τής στοάς, δημιουργήθηκε το «πνευματικό σπίτι» τών μασόνων οί οποίοι πλέον δέν έχουν ώς αποστολή τήν οικοδομή καί τή συντήρηση ενός καθεδρικού ναού, αλλά τήν ανάπτυξη τού «πνευματικού οικοδομήματος».

Δια ταύτα
Και η πεντάλφα ήταν το σύμβολο της σχολής του μαθηματικού Πυθαγόρα. Μπορούμε Να το κάνουμε κι εμείς σημαία όπως οι εβραίοι;
Εάν αυτή η εικόνα είναι ορθόδοξη, τότε το θέλουμε γραπτώς από τους ΓΟΧ
Επίσης μπορείτε να την αγιογραφήσετε και να την προσκυνάτε.
Σημειωτέον η αγιογραφία είναι η ιστόρηση της Π. και Κ. Διαθήκης. Που γράφει στην Γένεση ότι ο Θεός εποίησε τον κόσμο με διαβήτη;


Ανώνυμος είπε...

+Ι.Γ.Ζ.

"MASONS ( στο παρελθόν είχαν άλλες ονομασίες)"

Ὁ γνωστότατος Τέκτων ἱστορικὸς καὶ συγγραφεὺς Albert G. Mackey, Γενικὸς Γραμματεὺς τοῦ Ὑπάτου Συμβουλίου τοῦ 33ου Βαθμοῦ τῆς Νοτίου Δικαιοδοσίας τῶν Ἡνωμένων Πολιτειῶν, στὸ δικό του Λεξικὸ τοῦ Ἐλευθεροτεκτονισμοῦ, τοῦ ἔτους 1860, παραδέχεται τὴ σχέση τῶν Ἱπποτῶν τοῦ Ναοῦ καὶ τῆς Μασονίας, σχέση ποὺ ὁπως λέγει, δηλώνεται καὶ ἀπὸ τοὺς ἐχθροὺς καὶ ἀπὸ τοὺς φίλους τῶν δύο Ἐταιρειῶν, καὶ παραπέμπει στὸν Τέκτονα ἰστορικὸ Lawrie, ὁ ὁποῖος γράφει: «Γνωρίζουμε ὅτι οἱ Ἱππότες Ναΐτες ὄχι μόνον κατεῖχαν τὰ μυστήρια τῶν Ἐλευθεροτεκτόνων, ἀλλὰ τελοῦσαν τὶς τελετὲς καὶ ἀποτύπωσαν τὰ καθήκοντά τους»[1]. Ὁ Mackey παραθέτει ὅλη τὴ γνώμη τοῦ Lawrie, σύμφωνα μὲ τὴν ὁποία ἡ διάλυση τοῦ ἀρχαίου Τάγματος τῶν Ναϊτῶν ὀφειλόταν στὴ διαπίστωση ὄτι αὐτοὶ ἦσαν Ἐλευθεροτέκτονες καὶ τελοῦσαν μυστικῶς τὰ μασονικὰ τελετουργικὰ, τὰ ὁποῖα εἶχαν παραλάβει ἀπὸ τοὺς Δρούζους τοῦ Ὄρους τοῦ Λιβάνου.

Ὁ Albert Pike ἀποτελεῖ ἐξέχουσα μορφὴ τῆς μαγείας καὶ τῆς Μασονίας τῶν Η.Π.Α., ἀλλὰ καὶ τῆς ὑφηλίου... κυρίως μὲ τὸ ἔργο του Morals and Dogmas of the Ancient and Accepted Scottish Rite of Freemasonry[2]. Στὸ ἔργο αὐτὸ ὁ Pike μεταξὺ ἄλλων σημειώνει γιὰ τὴ σχέση τῶν Ναϊτῶν καὶ τοῦ διαθρησκειακοῦ συγκρητισμοῦ καὶ ἀποκρυφισμοῦ

[1]. A. G. MACKEY, A Lexikon of Freemasonry (revised by Donald Campbell), Richard Griffin and Company, London and Glaskow 1860, σελ. 185· «We know that the Knights Templars not only possessed the mysteries, but performed the ceremonies, and inculcated the duties of Freemasons».
[2]. H. PAUL JEFFERS, Μασόνοι. Ἡ παλαιότερη μυστικὴ κοινωνία, μτφρ. Γιάννης Κωτούλας, ἐκδ. Περίπλους-Διονύσης Βίτσος, Ἀθήνα 2006, σελ. 130ἑ.


Ανώνυμος είπε...

Εσείς π. Γρηγόριε τότε που δημοσιεύθηκε το ημερολόγιο ανήκατε στην Σύνοδο. Γιατί περιμένατε τέσσερα χρόνια, για να διαμαρτυρηθείτε; Τώρα είδατε το "φως", ότι τελικά όλοι είναι προδότες και μόνο εσείς ο ορθόδοξος; Δεν καταλαβαίνετε πόσο για λύπηση είστε όλοι εσείς οι "σωτήρες" τύπου Καρπαθάκη, Τρικαμηνά, Μεθοδίου;

Ανώνυμος είπε...

+I.Γ.Ζ.

Με αναγκάζεις να γράψω ότι:

Ποιος σου είπε ότι τότε δεν διαμαρτυρήθηκα;;;
Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΑΠΑΣ που μίλησε στην Σύνοδο ενώπιον 7 αρχιερέων ( αν θυμάμαι καλά) ήμουν εγώ.
Μου απάντησαν ότι έγινε λάθος.... Εμένα αυτό καλοπροαίρετα μου αρκεί,
στην πορεία όμως αυτή την εικόνα την βάφτισαν ορθόδοξη, και αυτό λέγεται βλασφημία.

Εγώ δεν δηλώνω Σωτήρας... αλλά η αλήθεια θα λέγεται και θα γράφεται, επειδή πολύ απλά αυτή είναι η δουλειά μου. ( όπως και όλων σας σας πληροφορώ)
Για λύπηση δυστυχώς είναι όσοι βλέπουν ποιος είναι ο νόμος, και κάνουν το αντίθετο.
Αλλά δεν θα αφιερώσω την ζωή μου περαιτέρω... όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν.


Ανώνυμος είπε...

Είναι δυνατόν μέσα από τόσες εικόνες να βρήκατε μια που παραπέμπει σε μασονους, διαβητες,κλπ. Δεν με νοιάζει που την βρήκατε. Με νοιάζει που διαλέξατε αυτήν. Ερωτώ, τολμάτε να την βάλετε στα προσκυνητάρια των εκκλησιών; Αυτό να μου απαντήσετε και να αφήσετε στην άκρη τα απαξιωτικά σχόλια εναντίον των αδελφών μας.
Μια απλή νοικοκυρά.

Ανώνυμος είπε...

Απαντώ καλοπροαίρετα, στον καλοπροαίρετο σχολιαστή, ο οποίος σπεύδει να δικαιολογήσει την εκτύπωση επίμαχου σκίτσου (εγώ το αποκαλώ σκίτσο), τεκτονικής προελεύσεως, σε επίσημο ορθόδοξο εγκόλπιο ημεροδείκτη, του έτους 2013 (και όχι 2012).

Μοναδικός και αποκλειστικός γνώμονας του παρόντος απαντητικού σχολίου μου, είναι η ψηλάφηση της αλήθειας, σε ένα αναμοχλευθέν ζήτημα. Εξάλλου, ο λόγος για τον οποίον βρίσκομαι - ελέω Θεού - στον εκκλησιαστικό χώρο, δεν είναι άλλος από την αναζήτηση της Μίας και Μόνης Αλήθειας, άνευ οιασδήποτε παραταξιακής διαθέσεως.

Και ξεκινώ τον απαντητικό συλλογισμό μου:

1) Δεν εξάγεται από πουθενά, ότι πρόκειται για Τον Κύριο και Δημιουργό του Σύμπαντος Κόσμου, Τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, διότι δεν αναγράφεται πουθενά επί της «εικόνος», κάτι τέτοιο. (Και σύμφωνα με επισήμανση γνωστού μου αγιογράφου, οποιοδήποτε αγιογραφικό εγχείρημα στερείται επωνυμίας, δεν είναι ούτε αποδεκτό, ούτε προσκυνητέο).

2) Το έντυπο το οποίο απετέλεσε αγιογραφική πηγή, για την εν λόγω εικαστική επιμέλεια του εγκολπίου ημεροδείκτου, είναι ήδη γνωστό, οπότε η αναφορά του, δεν προσέφερε κάτι περισσότερο σε επιχειρηματολογικό επίπεδο.

3) Από πότε η ορθόδοξη αγιογραφική παράδοση, αντλεί το εικαστικό Βιβλικό υλικό της, από την μετασχισματική - βρίθουσα αιρέσων και σκοτεινών δοξασιών - μεσαιωνική περίοδο της Δύσεως;

4) Εάν υποθέσουμε πως το εν λόγω σκίτσο, οπτικοποίησε γνωστό Πυθαγόρειο ρητό, γεννώνται τα εξής υποερωτήματα:
α) Η ορθόδοξη αγιογραφία έλκει αγιογραφικό υλικό, από τον αποκρυφιστικό χώρο αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων;
β) Όταν ο Πυθαγόρας μιλά για έναν «Θεό» που «γεωμετρεί», είμαστε βέβαιοι πως ομιλεί για Τον Σωτήρα μας, Τον Κύριο Ιησού Χριστό; Ή μήπως κάνει μια γενική αναφορά, συμπεριλαμβάνοντας και άλλες «έννοιες», με απροσδιόριστο μεταφυσικό χαρακτήρα...;

5) Αν υπάρχει εμμονή πως πρόκειται για ορθόδοξη εικόνα, τότε προς τί, οι αντικρουόμενες και αντιφατικές δικαιολογίες που εκφράστηκαν...; (Δεν θα τις αναπτύξω, γιατί δεν θέλω να φέρω σε δύσκολη θέση κανέναν...)

6) Όταν υπάρχει συγκεκριμένη τεκτονική ιστοσελίδα, η οποία αναγνωρίζει την «διαβητοκρατούσα μορφή» ως ίδιον σύμβολον, πώς μπορεί να συνεχίζει να υφίσταται ο ισχυρισμός, περί ορθοδόξου ταυτότητος αυτής...;

7) Οι αρχαίοι Έλληνες, δεν θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν «χιτλερικοί», διότι ήταν προγενέστεροι του Χίτλερ. Ο Χίτλερ όμως, μπορεί άνετα να χαρακτηρισθεί αποκρυφιστής, καθότι η Σβάστικα είναι αποκρυφιστικό σύμβολο, και οι αρχαίοι Έλληνες, είχαν ιδιαίτερη σχέση με τον σκοτεινό αποκρυφιστικό χώρο (ότι πάντες οι θεοί των εθνών δαιμόνια... Ψαλμός 95,5).

8) Όσο δε, για το πότε πρωτοεμφανίστηκε ο Τεκτονισμός, σας προτείνω να επανεξετάσετε τις πηγές σας, διότι δεν είναι ακριβής, ο εναρκτήριος χρονικός προσδιορισμός που καταθέτετε...

Ανώνυμος είπε...

Κάπως έτσι θα γίνει και στο σφράγισμα. Θα βλέπουν οι άνθρωποι το 666 και θα λένε:
αν γυρίσω την κάρτα γράφει 999, είναι πως το βλέπεις...

Ανώνυμος είπε...

(Σημειωτέον η αγιογραφία είναι η ιστόρηση της Π. και Κ. Διαθήκης. Που γράφει στην Γένεση ότι ο Θεός εποίησε τον κόσμο με διαβήτη;)

Δράττομαι της ευκαιρίας, γενομένης από εύστοχη παρατήρηση σχολιαστού, και υπερθεματίζω στο άνωθεν σχολιαστικό απόσπασμα.
Άπασα η Ορθόδοξη αγιογραφία, είναι οπτικοποιημένη ιστόρηση των Βιβλικών Γεγονότων, τη εγκρίσει Οικουμενικών Συνόδων, Ιερών Κανόνων και Ιεράς Παραδόσεως. Οσάκις, παρακάμπτουμε αυτή την αρχή, θα ευρισκόμεθα σε ερεβώδη πνευματικά ύδατα...
Αποτελεί, τουλάχιστον παρακινδυνευμένη πρακτική (για να μην πω αιρετική και βλάσφημη), η αλίευση πνευματικού υλικού από μη ορθόδοξη και απόφημη πηγή.
Θα παραθέσω ένα παράδειγμα, προκειμένου να γίνω σαφέστερος.
Σε απόκρυφο ευαγγέλιο, υπάρχει η χαρακτηριστική αναφορά, πως Ο Κύριός μας, ενώ διήγε την προκηρυγματική περίοδο της ζωής Του, φιλοτέχνησε ένα ξύλινο περιστέρι, στο οποίο κατόπιν ενεφύσησε την ανάσα Του, και το - προ ολίγου - ξύλινο περιστέρι, ζωντάνεψε και πέταξε.
Και ερωτώ:
Δυνάμεθα να αποδεχθούμε - ως ορθόδοξη - την αγιογραφική ιστόρηση τέτοιας αναφοράς;
Σε καμμία των περιπτώσεων!
Γιατί; Διότι προέρχεται από μη ορθόδοξη και κατεγνωσμένη πηγή!
Τότε από πού συνάγεται, πως μπορούμε να αποδεχθούμε εικαστικό εγχείρημα, απεικονίζον Τον Χριστό, να κρατάει έναν διαβήτη προσπαθώντας να δημιουργήσει τον Κόσμο...;
Χρειάστηκε εργαλεία Ο Κύριος, για να δημιουργήσει το Σύμπαν...;
Αντιλαμβανόμεθα, σε τί πνευματικές ατραπούς οδηγούμεθα...;