ΚΟΣΜΑΣ:
α. Το λέω αυτό, γιατί η Εκκλησία του Χριστού, μετά το πραξικόπημα το 1924
 
των επίορκων επισκόπων της να αθετήσουν την παραδοθείσα Πίστη από τους Αποστόλους και τους Πατέρες της, βρέθηκε και βρίσκεται σε τρομερά δύσκολη θέση. Απογυμνώθηκε από τους κληρικούς της. Δεν είχε μέχρι σήμερα την ενδεδειγμένη ηγετική πατερική φυσιογνωμία, για να βαστάσει το βάρος της ποιμαντικής ευθύνης των μελών της.
 
Βέβαια, το κενό αυτό αναπλήρωσε το 1935 κατά ένα μεγάλο μέρος ο μακαριστός πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομος Καβουρίδης. Ο Μητροπολίτης αυτός είναι άξιος θαυμασμού για το εξαίρετο ήθος και ομολογιακό θάρρος του, ν’ απομακρυνθεί από την «εκκλησία των πονηρευομένων» του Νέου Ημερολογίου, για ν’ αναλάβει τη δύσκολη ηγεσία του υπέροχου αυτού Ιερού Αγώνα του εγκαταλελειμμένου και απορφανισμένου από τους μέχρι τότε "μισθωτούς" ποιμένες του Ορθόδοξου λαού.
 
Όμως τα θεολογικά εφόδια τα οποία έλαβε ο πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομος από τη τροφό του Θεολογική Σχολή της Χάλκης, που ιδρύθηκε κατά τον Κοσμά Φλαμιάτο για να διαπλάσει ένα «νέο τύπο» θεολόγων, οι οποίοι ως επίσκοποι να συνέλθουν σε «οικουμενική Σύνοδο», προκειμένου ν’ αποφασίσουν την κατάργηση της Ορθοδοξίας, δεν ήταν τα πλέον κατάλληλα για το έργο που κατ’ ανάγκην επωμίσθηκε, γιατί αυτά δεν στηρίζονταν στην πατερική παράδοση και θεολογία.
 
Ως εκ τούτου, παρατηρήθηκαν ωρισμένα λάθη, η ευθύνη των οποίων βαρύνει τα πρόσωπα και όχι την Εκκλησία στην οποία θέλει να τα φορτώσει ο αγαπητός
Misha. 

β. Τέτοια λάθη και αδύνατα σημεία στο χώρο της Εκκλησίας, που παρατηρήθηκαν από το 1924 μέχρι σήμερα, ψάχνει να βρει ο αγαπητός
Misha, για να μπορεί να ισχυρίζεται τι με το Νέο, τι με το Παλαιό, όλοι «στο ίδιο καζάνι βράζουμε»! 
Όμως, αυτό είναι και άδικο και υποκριτικό!
 
Η Εκκλησία το 1962 αναζήτησε τις επισκοπικές της χειροτονίες από τους Ρώσους επισκόπους της Διασποράς, οι οποίοι δεν ήταν όσο θα έπρεπε ακριβολόγοι στα θέματα της Ορθοδοξίας. Όμως οι Ρώσοι αυτοί επίσκοποι δεν είχαν παύσει να είναι Ορθόδοξοι, όπως υπαινίσσεται ο αγαπητός
Misha, λόγω της «κοινωνίας» τους με τους καινοτόμους επισκόπους του Φαναρίου και των άλλων Νεοημερολογίτικων Εκκλησιών. Το τονίζουμε αυτό, γιατί εφόσον μέχρι το 1962, που έλαβαν χώρα οι επισκοπικές χειροτονίες, έστω ακόμα και με όχι απόλυτα κανονικές διαδικασίες, λόγω του εμπεριστάτου τους, δεν συνήλθε κάποια Σύνοδος να καταδικάσει τους καινοτόμους αυτούς, δεν κατέστησε και αυτούς αυτόματα κακόδοξους. 

Συνεχείζεται

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που έχω να πω μετά λόγου γνώσεως είναι ότι-αν και δε μ΄αρέσει ο όρος παλαιός-η Εκκλησία του παλαιού ημερολογίου στέκει επάξια στις επάλξεις των πατέρων της Εκκλησίας.

Ανώνυμος είπε...

Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά το επάξια διέγραψέ το.
Κοινωνούν φόρα παρτίδα τους οικουμενιστές απο νεο και παλαιό των Σλάβικων εκκλησιών
και δεν κάνουν ποτέ κηρύγματα για οικουμενιστές νεοημερολογίτες
Ασε που εχουν αγιοποιήσει αρκετούς απο αυτούς.
Σήμερα οι ΓΟΧ είναι ενας παλαιοημερολογίτικος συγκρητισμός, όπου έκαστος εχει
την δική του πίστι... και κοινός κρίκος οι 13 μέρες
αν σου γράψω τις τεράστιες διαφορές που εχουν μεταξύ τους οι ΓΟΧ Καλλινίκου θα ανασκευάσεις πολλά...
Ο γράφων ειναι ΓΟΧ - πληροφοριακά

Ανώνυμος είπε...

Λάθη μπορεί να γίνονται,και θα γίνονται,κανένας αλάθητος εκτός από τον Θεό και τον..Πάπα,αλλά όταν στέκεσαι απαρασάλευτα στα ίχνη των πατέρων της Εκκλησίας δε φοβάσαι.

Ανώνυμος είπε...

Προς ανώνημο > οι ΓΟΧ σήμερα και απο πάντα αναγνωρίζουν τ μυστήρια του νέου ? λόγο και έργο ? η χειροτονία του προήλθε απο ανεγνωρισμενο για την εποχη του οικουμενιστη και νεοημερολογητη ? ποια η διαφορα με την εκκλησια του νεου ,μονο οι 13 ημέρες ? αναγνωρίζουν - δέχονται τις πανορθόδοξες αποφάσεις καταδίκης της αλλαγής του εορτολογιου ημερολογιου ? ο φλωρίνης χρυσόστομος διατί δεν χειροτόνησε επικσκόπους μετά το 1937 ,αλλά παραιτηθικε από την ηγεσία των ΓΟΧ ? σήμερα απ' ότι γνωρίζω ενώ δεν εποικοινωνούν με κληρικους του νεου , μεταδίδουν μυστήρια σε όλους τους λαϊκους του νέου , πως το χαρακτηρίζεται αυτό ?

Ανώνυμος είπε...

Οι ΓΟΧ εκκλησιολογικά είχαν ανέκαθεν δυο πόδια σε δυο βάρκες.
Η χειροτονία ήταν αντικανονική απο όλες τις πλευρές, αλλά αυτό το διόρθωσε ο αρχιεπίσκοπος Φιλάρετος το 1969 όταν νομιμοποίησε τους ΓΟΧ συνοδικά με τις υπογραφές όλων των επισκόπων της ΡΟΕΔ. Τουτέστιν αυτό το θέμα έληξε.

Οι ΓΟΧ Γραπτώς είναι ορθόδοξοι, ενω στην πράξη Ουνίτες.
Τους χαρακτηρίζω δίλσωσσους και αθεόφοβους που κοροιδεύουν αυτό που υπηρετούν.

Ανώνυμος είπε...

Τα νεα από την συγκέντρωση για τον Μεθοδιο στην Θεσσαλονίκη
Όπως εχουμε γράψει, οι ΓΟΧ στα λόγια στηρίζουν τον Γέροντα ενώ στην πράξη του σκάβουν τον λάκκο.
Σήμερα δεν ήταν κανείς κληρικος ΓΟΧ Καλλινίκου εκτός από λίγους λαικούς που ήρθαν με πούλμαν.
Ο κόσμος και οι κληρικοί που παρευρίσκονταν στην συγκέντρωση ήταν από άλλη Σύνοδο, του Μακαρίου, τους οποίους και παρεκάλεσαν οι διοργανωτές να παρευρεθούν για στήριξη [ γνώριζαν για το μποϊκοτάζ των ΓΟΧ]
Ομιλητής ήταν και πάλι ο ΓΟΧ Αμβρόσιος Δράμας τον οποίο και εκβίασαν να παρευρεθεί…. απο κάποια ενορία δική του [ τα συμπεράσματα δικά σας]
Και ένα σχόλιο για την αγνωμοσύνη των διοργανωτών,
Από την μία παρακαλέσατε τον Ευθύμιο Θεσσαλονίκης από την Σύνοδο του Μακαρίου να σας στηρίξει, όπως και έκανε με πλήθος κληρικών και πιστών, και από την άλλη δεν του δώσατε μικρόφωνο ούτε για 1’ έστω για έναν χαιρετισμό, και μάλιστα ούτε τον αναγγείλατε ότι παρευρέθηκε να σας στηρίξει.
Είστε Αχάριστοι και προσκυνημένοι παρόλο που παραπονιέστε για τους ΓΟΧ… στην πραγματικότητα είστε συνέταιροι
Όπως στρώσατε θα κοιμηθείτε.
Πηγαίνετε τώρα στους “ΓΟΧ” Καλλινίκου να σας σώσουν…