@ 10 Απριλίου 2022 - 7:05 π.μ. «Η αποτείχιση ήταν και είναι προαιρετική,
παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου!!!»
Σχόλιον: Αὐτό τό σχόλιόν σου ἀποδεικνύει ὅτι δέν εἶσαι Ὀρθόδοξος Χριστιανός! Διότι οἱ Γραφές καί οἱ Πατέρες διδάσκουν ἀκριβῶς τά ἀντίθετα ἀπό αὐτά πού γράφεις ἐσύ! Ἐνδεικτικῶς, ἀναφέρω ὀλίγα τινα χωρία:
1. «Τίς δέ κοινωνία φωτί πρός σκότος; τίς δέ συμφώνησις Χριστῷ πρός Βελίαλ; ἤ τίς μερίς πιστῷ μετά ἀπίστου; ... διό ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καί ἀκαθάρτου μή ἅπτεσθε» (Β´ Κορ. 6:14-18).
2. «Οἵτινες τήν ὑγιῆ πίστιν προσποιοῦνται ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δέ τοῖς ἑτερόφροσι, τούς τοιούτους, εἰ μετά παραγγελίαν μή ἀποστῶσι, μή μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλά μηδέ ἀδελφούς ὀνομάζειν» (Μέγας Βασίλειος, Patrologia Graeca ἤ ἐν συντομίᾳ P.G., τόμος 160, σ. 101).
3. «Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι αἱ Σύνοδοι καί πᾶσαι αἱ θεῖαι Γραφαί φεύγειν τούς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καί τῆς αὐτῶν κοινωνίας διΐστασθαι» (Ἅγιος Μᾶρκος Εὐγενικός, P.G. 160, σ. 101).
4. «Ἐχθρούς γάρ Θεοῦ ὁ Χρυσόστομος, οὐ μόνον τούς αἱρετικούς, ἀλλά καί τούς τοῖς τοιούτοις κοινωνοῦντας, μεγάλῃ καί πολλῇ τῇ φωνῇ ἀπεφήνατο» (Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, P.G. 99, σ. 1049).
5. «Τοῖς κοινωνοῦσιν ἐν γνώσει τοῖς ὑβρίζουσι καί ἀτιμάζουσι τάς σεπτάς Εἰκόνας, Ἀνάθεμα γ´» (Συνοδικόν τῆς Ὀρθοδοξίας, Τριώδιον, Ἐκδ. Φῶς, σελ. 161).
Ἀκούεις; Εἶσαι ἐχθρός τοῦ Θεοῦ καί ὑπό ἀνάθεμα, διότι βλασφημεῖς τό Ἅγιον Πνεῦμα, τό Ὁποῖον μᾶς ἐδίδαξε τά ὡς ἄνω, ἐνῷ ἐσύ τά ἀπορρίπτεις!!!
60 σχόλια:
Είναι χρέος του αληθινού ορθόδοξου να επιλέγει με την Ελεύθερη Βούλησή του και την καλή προαίρεσή του να πράττει το Άγιο Θέλημα του Θεού για την σωτηρία της αθάνατης ψυχής του.
Γιατί όπως μας επισημαίνει ο εν Χριστώ αδελφός μας Δημήτριος Χατζηνικολάου με σαφήνεια ο Θεός μας ζητάει να επιλέξουμε ανάμεσα στην αλήθεια και στο ψέμα, ανάμεσα στο φως και στο σκοτάδι «Τίς δέ κοινωνία φωτί πρός σκότος»;
Δεν ευσταθεί θαρρώ ο «όρος» παλαιοημερολογίτης γιατί προς τιμή του ο αδελφός Δημήτριος έχει πει δημόσια ότι δεν υπάρχει Εκκλησία του "νέου και παλαιού ημερολογίου". Θα συμφωνήσω γιατί η παναίρεση που διαστρεβλώνει, την αλήθεια του Χριστού, δηλαδή, το ορθόδοξο Δόγμα μας είναι ο αντίχριστος πανθρησκειακός οικουμενισμός και όχι η αστρονομική διόρθωση του κοσμικού ημερολογίου.
Ο Θεός σέβεται την ελεύθερη βούλησή μας και θα κριθούμε από την καλή ή κακή μας προαίρεση και από τα έργα της πίστεώς μας… Γιατί όλα εξαρτώνται από την καλή ή κακή προαίρεσή μας και την χρήση ή κατάχρηση της Ελεύθερης Βούλησής μας… ακόμα και η δημοσίευση ή όχι ενός ορθόδοξου σχολίου.
Να βάλεις και το σχόλιο απάντηση, αν είσαι σωστός και δίκαιος διαχειριστής.
Ἀγαπητέ μου ἐν Χριστῷ ἀδελφέ μου Εὐστάθιε, σέ συγχαίρω ἐκ καρδίας γιά τό ὡς ἄνω σχόλιόν σου, τό ὁποῖον καί προσυπογράφω. Σοῦ εὔχομαι καλόν ὑπόλοιπον τῆς Ἁγίας καί Μεςγάλης Τεσσαρακοστῆς, ἀδελφέ, καί Καλήν Ἀνάστασιν!
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Να βάλεις και το σχόλιο απάντηση, αν είσαι σωστός και δίκαιος διαχειριστής.
To σωστός και το δίκαιος είναι υποκειμενικές έννοιες.
Ό,τι είναι σωστό και δίκαιο για σένα ενδέχεται να μην είναι για μένα, και το αντίστροφο.
Σχόλια που περιέχουν λέξεις του Παμμίαρου όπως "ημερολάτρης ή ημερολογιολάτρης" κλπ δεν θα γίνονται ΔΕΚΤΑ.
Σχόλια που δεν θα εκφράζονται με ευγένεια ως απάντηση σε κάποιον άλλον/ην σχολιαστή δεν θα γίνονται ΔΕΚΤΑ.
Σχόλια που το κείμενο θα είναι με κεφαλαία γράμματα δεν θα γίνονται ΔΕΚΤΑ.
Αυτά προς το παρόν. Θα περιμένω το σχόλιό σου να το ανεβάσω με αυτούς τους όρους.
Καλό υπόλοιπο της Αγίας Τεσσαρακοστής!
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος
Κώστα μην κοροϊδεύεις τον εαυτό σου. Το δικό μου σχόλιο δεν είχε τις λέξεις ημερολάτρης ή ημερολογιολάτρης, είχε ευγένεια, δεν ήταν γραμμένο με κεφαλαία, και παρ΄ όλα αυτά το απέρριψες επειδή δεν συμφωνεί με το σχισματικό σου φρόνημα και τις πλάνες σου.
κ. Μοσχοβίτη, αυτοί που ακολουθούν το παλαιό ημερολόγιο είναι παλαιοημερολογίτες. Μην παίζετε με τις λέξεις. Πόσο περισσότερο αυτό ισχύει, για όσους δίνουν δογματικές διαστάσεις στην αλλαγή του ημερολογίου!! Πολύ περισσότερο!!!
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Κώστα μην κοροϊδεύεις τον εαυτό σου. Το δικό μου σχόλιο δεν είχε τις λέξεις ημερολάτρης ή ημερολογιολάτρης, είχε ευγένεια, δεν ήταν γραμμένο με κεφαλαία, και παρ΄ όλα αυτά το απέρριψες επειδή δεν συμφωνεί με το σχισματικό σου φρόνημα και τις πλάνες σου.
Αν και δεν έχω χρόνο, μπορείς να μου αναφέρεις μερικές από τις πλάνες μου;
Αδελφέ Δημήτριε (ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια), Κωνσταντίνε και αγαπητοί αναγνώστες Καλή Ανάσταση να βιώσουμε με την Χάρη του Θεού και αληθινή ορθόδοξη ομολογιακή Πίστη άχρι θανάτου.
"Ανώνυμε αδελφέ 11 Απριλίου 2022 - 9:52 π.μ." Δεν παίζω με τις λέξεις όταν με σαφήνεια αναφέρω ότι: «η παναίρεση που διαστρεβλώνει, την αλήθεια του Χριστού, δηλαδή, το ορθόδοξο Δόγμα μας είναι ο αντίχριστος πανθρησκειακός οικουμενισμός και όχι η αστρονομική διόρθωση του κοσμικού ημερολογίου».
Δεν ταιριάζει ο «όρος» παλαιοημερολογίτης ή νεοημερολογίτης σε χριστιανούς γιατί δεν υπάρχει Εκκλησία του «νέου και παλαιού ημερολογίου» όπως με σαφήνεια έχω δηλώσει αμέτρητες φορές θαρρώ αλλά μάλλον επειδή δεν τα έγραψα με κεφαλαία αυτή την φορά δεν το διάβασες; ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ... ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ Ή ΠΕΖΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟΠΑΙΓΝΙΟ... ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΙΚΗ (ΚΑΤΑ)ΚΡΙΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΠΙΣΤΕΩΣ... ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ.
Κώστα οι πιο χονδρές πλάνες σου είναι το ότι παίζεις και διαφημίζεις τα σχίσματα και τις σχισματικές απόψεις , πιστεύεις στην υποχρεωτική αποτείχιση και τα βάζεις με τους συγχρόνους αγίους (Αγιομαχία)!!!
Αγαπητέ κ. Μοσχοβίτη δεν έχετε δίκαιο. Παλαιοημερολογίτες είναι αυτοί που ακολουθούν το παλαιό ημερολόγιο, πόσο περισσότερο όταν ΠΛΑΝΕΜΕΝΑ δίνουν δογματικές διαστάσεις στην αλλαγή του ημερολογίου!! Πολύ περισσότερο!!!
Όσοι αποσχίστηκαν την Εκκλησία για το Παλαιό ημερολόγιο είναι οι παλαιοημερολογίτες. Πόσο περισσότερο όταν συνεχίζουν να δικαιολογούν ακόμα και σήμερα την απόσχιση τους από την Εκκλησία.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Κώστα οι πιο χονδρές πλάνες σου είναι το ότι παίζεις και διαφημίζεις τα σχίσματα και τις σχισματικές απόψεις , πιστεύεις στην υποχρεωτική αποτείχιση και τα βάζεις με τους συγχρόνους αγίους (Αγιομαχία)!!!
Τέκνον μου πιστεύεις ότι ο Θεολόγος Νικόλαος Σωτηρόπουλος, αφορισθείς από την "Εκκλησία" ψήνεται τώρα στην κόλαση;
Όταν μου απαντήσεις θα συνεχίσω.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Αγαπητέ κ. Μοσχοβίτη δεν έχετε δίκαιο. Παλαιοημερολογίτες είναι αυτοί που ακολουθούν το παλαιό ημερολόγιο, πόσο περισσότερο όταν ΠΛΑΝΕΜΕΝΑ δίνουν δογματικές διαστάσεις στην αλλαγή του ημερολογίου!! Πολύ περισσότερο!!!
Όσοι αποσχίστηκαν την Εκκλησία για το Παλαιό ημερολόγιο είναι οι παλαιοημερολογίτες. Πόσο περισσότερο όταν συνεχίζουν να δικαιολογούν ακόμα και σήμερα την απόσχιση τους από την Εκκλησία.
Είναι ποτέ δυνατόν να έχεις τόση άγνοια για αυτά που συμβαίνουν στην Εκκλησία του Χριστού από τους καταληψίες Οικουμενιστές;
Είναι δυνατόν να μη γνωρίζεις ότι ο ευλογημένος λαός του Κυρίου το 1924 προφήτευε την πορεία της Εκκλησίας με την ομολογία : Μας φράγκεψαν!
Τι στην ευχή, δεν γνωρίζεις την επαλήθευση αυτής της προφητείας με την συμμετοχή των "Ορθοδόξων" στον Οργανισμό «Πίστις και Τάξις» το 1927 και μετά επισήμως ως ιδρυτικό μέλος το 1948 του Π.Σ.Ε. αναγνωρίζοντας τα υπόλοιπα μέλη του Συμβουλίου ως Εκκλησίες του Χριστού;
Είναι δυνατόν να μην γνωρίζεις την επαλήθευση της προφητείας "Μας φράγκεψαν" με την άρση της ακοινωνησίας με τους Φράγκους την 7η Δεκεμβρίου του 1965 με τον Αθηναγόρα;
Είναι δυνατόν να μη γνωρίζεις την επαλήθευση της προφητείας "Μας φράγκεψαν" με την κατάργηση της Αγίας Τετάρτης Οικουμενικής Συνόδου δεχόμενοι ότι έσφαλαν οι Ορθόδοξοι διότι οι αιρετικοί Μονοφυσίτες είναι Ορθόδοξοι και ο σφαγέας του Αγίου Φλαβιανού Διόσκορος τώρα είναι Άγιός σου κύριε Ανώνυμε;
Δεν γνωρίζεις την επαλήθευση της προφητείας του ευλογημένου λαού του Κυρίου που έλαβε χώρα στο Μπαλαμάντ του Λιβάνου το 1993 βεβαιώνοντας τους Ορθοδόξους ότι οι Παπικοί έχουν έγκυρα Μυστήρια, Ιερωσύνη και Αποστολική Διαδοχή;
Δεν άκουσες ποτέ την επίσημη παραδοχή από το στόμα του π. Γεωργίου Μεταλληνού ότι είμαστε από το 1965 Ουνίτες;
Με το συμπάθιο αλλά στο χωριό μου λέμε: όσο ο νους μου στο χωράφι τόσο να βρεθούν το βόδια. (αν τυχόν δεν αντιλαμβάνεσαι το νόημα πες μου να στο εξηγήσω).
Σου απαντώ για τον Νικόλαο Σωτηρόπουλο ότι αυτός δεν ψήνεται στην Κόλαση γιατί δεν απέρριπτε μήτε όλη την Εκκλησία, μήτε τους συγχρόνους αγίους απέρριπτε που τους επισκεπτόταν και τους αναγνώριζε την αγιότητα τους σε αντίθεση με την δική σας αγιομαχία, όπως κάνετε εσείς οι σχισματικοί, μήτε είχε τις πλανεμένες απόψεις σας για υποχρεωτική αποτείχιση και κοινωνούσε αποκλειστικά από τους ιερείς και ιεράρχες της Εκκλησίας που εσείς ονομάζετε οικουμενιστική. Βλέπω άλλωστε κατα καιρούς στο πλανεμένο μπλόγκ σου και ένα αγιομαχικό άρθρο του πλανεμένου παλαιοημερολογίτη π. Θεοδώρητου Μαύρου που τολμούσε να ψελλίσει κάτι ενάντια στον Νικόλαο Σωτηρόπουλο και ενάντια στους σύγχρονους αγίους. Μην πιάνεις στο στόμα σου τον Νικόλαο Σωτηρόπουλο. Εσύ είσαι με τις αγιομαχικές απόψεις του π. Θεοδώρητου Μαύρου που αρνούνταν την αγιότητα των συγχρόνων αγίων.
Για τα υπόλοιπα οικουμενιστικά που γράφεις, απαντάς άλλα αντί άλλων, αφού αυτά όλα δεν έγιναν το 1924, και δεν έχουν σχέση με το παλαιο ημερολόγιο. Γέρασες και δεν ξέρεις τί σου γράφω και τί απαντάς.
Στον κ. Μοσχοβίτη έγραψα για το Παλαιό ημερολόγιο, δεν αρνήθηκα τους οικουμενισμούς κάποιων εκπροσώπων της επίσημης Εκκλησίας για να μου για να μου αραδιάζεις όλα αυτά. Άδικα τα αράδιασες και στόχευσες αλλού εκτός στόχου.
Ξαναγράφω για να προσέξεις το σχόλιο μου στον κ. Μοσχοβίτη που αφορούσε αποκλειστικά και μόνο την ύπαρξη παλαιοημερολογιτών και την σωστή ονομασία ως παλαιοημερολογίτες, για τους παλαιοημερολογίτες.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ:
" Αγαπητέ κ. Μοσχοβίτη δεν έχετε δίκαιο. Παλαιοημερολογίτες είναι αυτοί που ακολουθούν το παλαιό ημερολόγιο, πόσο περισσότερο όταν ΠΛΑΝΕΜΕΝΑ δίνουν δογματικές διαστάσεις στην αλλαγή του ημερολογίου!! Πολύ περισσότερο!!!
Όσοι αποσχίστηκαν την Εκκλησία για το Παλαιό ημερολόγιο είναι οι παλαιοημερολογίτες. Πόσο περισσότερο όταν συνεχίζουν να δικαιολογούν ακόμα και σήμερα την απόσχιση τους από την Εκκλησία.
11 Απριλίου 2022 - 7:02 μ.μ.
Ορθόδοξος Χριστιανός
Μην ξεχάσεις να βάλεις και την απάντηση στον Δ. Χατζηνικολάου που φοβάσαι να βάλεις γιατί βλέπεις φαίνεται μέσα στην απάντηση να αφορά και τον εαυτό σου...
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Μην ξεχάσεις να βάλεις και την απάντηση στον Δ. Χατζηνικολάου που φοβάσαι να βάλεις γιατί βλέπεις φαίνεται μέσα στην απάντηση να αφορά και τον εαυτό σου...
Ποια είναι η απάντηση του κ. Χατζηνικολάου που φοβάμαι;
Νομίζεις ότι μπορείς να εξαπατήσεις με αυτό το σχόλιό σου; Γιατί δεν απαντάς ευθέως; Είναι σωστή η απόφαση της Συνόδου του Πατριαρχείου για τον αφορισμό του Σωτηρόπουλου; Μήπως έκανε λάθος διότι δεν ήτο εκ Πνεύματος Αγίου; Απάντησε και άσε τις αερολογίες.
Ανώνυμε 12 Απριλίου 2022 - 4:30 π.μ. γιατί επιμένεις να μην βλέπεις την απάντηση και επαναλαμβάνεις λόγια που ποτέ δεν είπα;;;
Σε τι ακριβώς έχω άδικο όταν λέω ότι Μία είναι η Αγία Εκκλησία του Χριστού και δεν υπάρχει εκκλησία του νέου και παλαιού ημερολογίου; Εσύ αναγνωρίζεις ότι υπάρχει εκκλησία του νέου ή του παλαιού ημερολογίου; Πότε έγραψα αν υπάρχουν ή δεν υπάρχουν παλαιοημερολογίτες; Δεν θες να δεις αυτό που επαναλαμβάνω συνεχώς: ότι ακολουθούμε και λατρεύουμε μόνο τον Χριστό και την Μία Αγία Εκκλησία του και όχι ημερολόγια οι αληθινοί Χριστιανοί. Πότε δεν είπα ότι αυτοί που ακολουθούν το παλαιό ημερολόγιο δεν είναι παλαιοημερολογίτες…
Απλά επιμένω ότι δεν είναι δογματικό ζήτημα ούτε ζήτημα πίστεως το κοσμικό ημερολόγιο και η αστρονομική διόρθωσή του και ότι λόγος αποτείχισης είναι μόνο η αντίχριστη στιωνιστική παναίρεση πανθρησκεία του οικουμενισμού... Μπορεί να διαφωνώ με πολλούς αλλά μην βάζεις στο στόμα μου λόγια που δεν είπα... Καθώς επαναλαμβάνω ποτέ δεν υποστήριξα ότι δεν υπάρχουν παλαιοημερολογίτες αλλά ότι δεν υπάρχει εκκλησία του νέου ή του παλαιού ημερολογίου...
Η αποτείχιση από τις αιρέσεις είναι εντολή του Χριστού και της Εκκλησίας του. Γιατί η Εκκλησία είναι το Θεανθρώπινο Σώμα του Χριστού με μέλη του, τον πιστό κλήρο και λαό, με μοναδική Κεφαλή την Χριστό. Δεν είναι δυνατόν σε αυτό το Πανάγιο Σώμα, την Εκκλησία, να είναι μέλη του οι αμετανόητοι αντίχριστοι αιρετικοί οικουμενιστές πανθρησκειαστές σιωνιστές ψευδεπίσκοποι που προδίδουν σαν τον Ιούδα τον Χριστό και την Μια Αγία Εκκλησία του βλασφημώντας το Άγιο Πνεύμα του… Ούτε μπορούμε να μνημονεύουμε αμετανόητους αιρετικούς ψευδεπισκόπους, να προσευχόμαστε και να συμμετέχουμε σε συλλείτουργα με τους αμετανόητους οικουμενιστές πανθρησκειαστές σιωνιστές για να μην προδίδουμε τον Χριστό σαν τον Ιούδα και γινόμαστε ένα παναιρετικό σώμα μαζί τους χάνοντας την αθάνατη ψυχή μας στην αιώνια κόλαση… ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ: "ΤΙΣ ΔΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΩΤΙ ΠΡΟΣ ΣΚΟΤΟΣ;" (Β΄ ΚΟΡ. 6, 14) ΚΑΙ Β΄ ΚΟΡ. 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥ ΜΗ ΑΠΤΕΣΘΕ, ΚΑΓΩ ΕΙΣΔΕΞΟΜΑΙ ΥΜΑΣ"... «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω (Γαλ. 1,8)».
Όλοι οι άγιοι Θεοφόροι Πατέρες μας, Μάρτυρες και ομολογητές του Χριστού ήταν αποτειχισμένοι από τους αιρετικούς… Αναφέρω μερικούς από τους μυριάδες μυριάδων: Μέγας Αντώνιος, άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, Μέγας Αθανάσιος, Μέγας Βασίλειος, Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, Μέγας Βασίλειος, Μέγας Φώτιος, Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ο Άγιος Παΐσιος και όλοι οι Αγιορείτες μέχρι και την δεκαετία του 1970…
Είναι σε 2 μέρη το κείμενο... Παρακαλώ αν είναι δυνατόν να δημοσιευθούν και τα 2 συνεχόμενα...
Η συνέχεια του κειμένου από ανωτέρω...
Ο ΝΕΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΑ ΤΟ 2006 ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ, ΠΟΥ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ "ΑΛΑΘΗΤΟ" ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΠΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΩΣ ΑΓΙΟΤΑΤΗ ΚΕΦΑΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΕ ΝΑΟ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ https://rumble.com/vhp893-29730567.html , https://www.brighteon.com/5d88e964-3d29-4b35-a8b1-3d9b6236a69e , https://ugetube.com/watch/FcZNSDu2al2a8DX ΑΛΛΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΤΟ 1994... ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΤΟ 1920!!!!!
Επί εικονομαχίας ήταν αποτειχισμένος ο λαός του Θεού για πάνω από 120 χρόνια χωρίς να ιδρύσει νέες παράνομες ψευτοσυνόδους. Γιατί νέες τοπικές συνόδους μπορεί να ιδρύσει μόνο μια Οικουμενική Σύνοδος, η οποία εκφράζει πάντα την ορθόδοξη Πιστή του λαού του Θεού όπως και όταν καταδίκασε επίσημα της εικονομαχία μετά από 120 χρόνια…
Οι Μάρτυρες Ομολογητές του Χριστού δεν προσκυνούσαν ως Θεό τον αντίχριστο αυτοκράτορα Νέρωνα, ο οποίος ζητούσε από τους χριστιανούς που δεν τον προσκυνούσαν ως Θεό τουλάχιστον να ρίξουν λίγο λιβάνι, θυμίαμα στα είδωλά του για να τους χαρίσει την ζωή καθώς αυτή η "συμβολική πράξη" αρκούσε ως απόδειξη της πίστης στα δαιμονικά είδωλα. Ωστόσο, οι Μάρτυρες και Ομολογητές προτιμούσαν να τους φάνε στις αρένες τα θηρία του Νέρωνα παρά να ρίξουν λίγο λιβάνι στα είδωλα και να προδώσουν την Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού και να χάσουν την αθάνατη ψυχή τους. Εμείς σήμερα λοιπόν θα μνημονεύουμε αιρετικούς και θα συμπροσευχόμαστε μαζί τους αλλά ακόμα και με αλλόπιστους προδίδοντας τον Χριστό και την αληθινή Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία του;
Αναλυτικά παρακαλώ δες εδώ http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm για να μην επαναλαμβάνεις μονότονα τα ίδια και τα ίδια και να μην βάζεις στο στόμα μου λόγια που ποτέ δεν είπα…
@ 12 Απριλίου 2022 - 4:31 π.μ.
Ποίαν «ἀπάντησιν» ἔδωκες στά πέντε χωρία πού σοῦ παρέθεσα, τά ὁποῖα σέ ἀποστομώνουν; Ἄσε τόν μ. Ν. Σωτηρόπουλον εἰς τήν ἀνάπαυσίν του καί πές τί ἔχεις νά εἰπῇς διά τό κάθε χωρίον ξεχωριστά! Ἀλλιῶς, σιώπα! Θρασύτατε!
Απάντηση στον Silver
Σου έχει σταλθεί σχόλιο-απάντηση στον Χατζηνικολάου και την κρύβεις. Αυτή δημοσίευσε.Βρές την πού την έχει καταχωνιάσει και φανέρωσε την, για να πάρει και την απάντηση του ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου και να σιωπήσει. Εκτός και τα γεράματα σε έχουν κάνει να ξεχνάς τόσο γρήγορα...
Για ποιά εξαπάτηση μιλάς; Πάς καλά; Σου απάντησα. Τί δεν καταλαβαίνεις; Η απόφαση της Συνόδου του Πατριαρχείου είναι λάθος και δεν ήταν εκ Πνεύματος Αγίου. Αλλά ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος δεν άνηκε στα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα, δεν τα διαφήμιζε και δεν ήταν αγιομάχος και βλάσφημος του Αγίου Πνεύματος για να αποδίδει τα θαύματα του Θεού, ως θαύματα του Πονηρού, όπως κάνουν οι σχισματικοί και αγιομάχοι! Είχε κοινωνία με την Εκκλησία. Άφησε τις αερολογίες και κοίταξε να επιστρέψεις στην Εκκλησία και να αφήσεις τα σχισματικά τερτίπια σου.
Περιμένω να δημοσιεύσεις την απάντηση στο πλανεμένο σχόλιο του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου.
Ορθόδοξος Χριστιανός
Απάντηση στον κ. Μοσχοβίτη.
Συγγνώμη κ. Μοσχοβίτη δεν είχα καταλάβει το νόημα των λόγων σου, ότι Μία είναι η Αγία Εκκλησία του Χριστού και δεν υπάρχει εκκλησία του νέου και παλαιού ημερολογίου. Τ΄
Αν όμως παραδέχεσαι ότι υπάρχουν παλαιοημερολογίτες, τότε γιατί το έγραψες; Ποιός αρνήθηκε ποτέ ότι Μία είναι η Αγία Εκκλησία του Χριστού; Τί νόημα έχει ο λόγος σου, σαν σχόλιο στο σχόλιο μου; Πότε αρνήθηκα ότι η Εκκλησία είναι Μία;
Και πες μας: Πιστεύεις ότι τα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα ανήκουν στην Αγία Εκκλησία του Χριστού;
Η αποτείχιση όπως την νομίζουν μερικοί δεν είναι εντολή του Χριστού και της Εκκλησίας, όπως την νομίζεις εσύ και μερικοί άλλοι. Είναι προαιρετική. Διάβασε τον ΙΕ ΄Κανόνα της ΑΒ΄ Συνόδου για να το καταλάβεις καλύτερα.
Ορθόδοξος Χριστιανός
Απάντηση στον παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου.
Σου έχει δοθεί απάντηση εδώ και μέρες. Πες στον Silver να την βάλει για να την δεις και μην με ενοχλείς για πράγματα που δεν μπορώ να κάνω κάτι. Αν δεν την εμφανίσει την απάντηση που σου δόθηκε ο Silver, τότε δεν μπορώ να κάνω εγώ κάτι.
Τα χωρία δεν με αποστομώνουν όπως πλανεμένα νομίζεις αυταπατώμενος. Αυτά τα χωρία τα ερμηνεύει σωστά η Εκκληαία και όχι οι πλανεμένοι παλαιοημερολογίτες σαν και εσένα. Διαφορετικά θα καταντήσουμε σαν τους κάθε λογής αιρετικούς που ερμηνεύουν όπως θέλουν τα χωρία σύμφωνα με τις πλάνες τους.
Αφησε τις εξυπνάδες και όπως θέλω θα απαντώ στον Silver που με ρώτησε. Βέβαια θα σε πείραξε ότι αναφέρθηκα στις πλάνες του πλανεμένου παλαιομερολογίτη π. Θεοδώρητου Μαύρου που αγιομαχικά αντέλεγε στον Νικόλαο Σωτηρόπουλο που τιμούσε τους συγχρόνους αγίους, ενώ ο π. Μαύρος πλανεμένα δεν αναγνώριζε την αγιότητα τους, τυφλωμένος από την πλάνη την παλαιοημερολογίτικη. Τί να κάνουμε, η αλήθεια πειράζει τους ευρισκόμενους στο ψεύδος της πλάνης.
Σιώπα λοιπόν και μην ανακατεύεσαι εκεί που δεν σε ρώτησαν. Το τί θα πώ για τον Νικόλαο Σωτηρόπουλο και τον καθένα άλλον, όταν με ρωτούν, δεν σε αφορά. Εσύ να ασχολείσαι με ότι σε αφορά, ακόμα και όταν ενοχλείσαι από τις αλήθειες που λέγουν οι άλλοι.
Το ποιός είναι θρασύτατος δεν θα μας το πεις εσύ. Το βλέπουμε ποιός είναι θρασύτατος! Θρασύτατοι είναι οι αγιομάχοι που δεν παραδέχονται την φαεινότερη ηλίου αγιότητα των συγχρόνων αγίων και βρίζουν και τους Ορθόδοξους που δεν ακολουθούν τα σχισματικά τους τερτίπια !
Ορθόδοξος Χριστιανός
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Απάντηση στον Silver
.... Πάς καλά; Σου απάντησα. Τί δεν καταλαβαίνεις; Η απόφαση της Συνόδου του Πατριαρχείου είναι λάθος και δεν ήταν εκ Πνεύματος Αγίου.
Για να μην γελοιοποιείσαι θα μπορούσες να πεις ότι και η καταδίκη του Σωτηρόπουλου ήταν δίκαιη αφού θα προσπαθούσες να βρεις επιφανειακές δικαιολογίες. Έτσι θα έδινες περισσότερο κύρος στη θέση σου ότι η απόφαση της Συνόδου του Πατριαρχείου για την "αγιοκατάταξη" των γερόντων ήταν εκ Πνεύματος Αγίου. Τώρα με τον δικό σου "άνωθεν" φωτισμό ξεγυμνώνεις τους οικουμενιστές του σβηστού Φαναρίου ότι οι αποφάσεις τους δεν είναι εκ Πνεύματος Αγίου. Τι δηλαδή γίνεται; Στην περίπτωση των γερόντων ήταν παρόν το Πνεύμα το Άγιον και τους φώτισε να πάρουν σωστή απόφαση ενώ στην περίπτωση του Σωτηρόπουλου δεν ήτο παρόν το Άγιο Πνεύμα γι’ αυτό αστόχησαν στην απόφασή τους και τον αφόρισαν!
Εν ολίγοις θα έπρεπε να ντρέπεσαι να υποστηρίζεις τους αντίχριστους οικουμενιστές τους εχθρούς της Κυρίας Θεοτόκου και του Υιού Της.
Εσύ είσαι αυτός που γελοιοποιήσαι , Silver!!! Πολύ γελοιοποιήσαι και με το τελευταίο σου σχόλιο!!! Τα έχεις κάνει πολύ σαλάτα στο μυαλό σου.
Ο Ορθόδοξος Χριστιανός σου λέει τα αυτονόητα και εσύ δεν τα καταλαβαίνεις. Αν είναι δυνατόν!!!
Τί σχέση η παραδοχή των συγχρόνων αγίων με άλλες αποφάσεις;;
@ «Ορθόδοξος Χριστιανός», 12 Απριλίου 2022 - 7:15 μ.μ.
Πώ - πώ «ἐπιχειρηματολογία»! Ἀκαταμάχητος! Μέ «συνέτριψες» καί «σιωπῶ» πλέον! Τό ἐννοῶ αὐτό, μέ τήν ἔννοιαν ὅτι δέν ἔχω ν' ἀπαντήσω τίποτε στά «οὐγκά-γκά-οὔγκα γκά, γκά-γκά οὔγκα-γκά-γκά-γκά ...» σου! Ἄλλωστε, δέν θέλω καί δέν δύναμαι νά μαζεύω τίς πνευματικές ἀκαθαρσίες σου! Πόσα εἴπαμε ὅτι εἰσπράττεις ἀπό τούς Οἰκουμενιστάς (=Σατανιστάς) γιά κάθε «σχὀλιόν» σου αὐτοῦ τοῦ τύπου;
Δεν καταλαβαίνεις να διαβάζεις; Τόσο πολύ τα γεράματα και ο εγωισμός σου σε έχουν σκοτίσει;
Ο Ορθόδοξος Χριστιανός δεν υποστηρίζει τους αντίχριστους οικουμενιστές, υποστηρίζει την Εκκλησία.
Ξύπνα, μετανόησε και σταμάτα την αγιομαχία και το σχισματική σου συμπεριφορά!!
Αυτό που υποστηρίζει ο Ορθόδοξος Χριστιανός είναι αυτονόητο και το υποστηρίζουν όλοι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί που πιστεύουν σωστά και είναι συνειδητοποιημένοι: Συμφωνούν με την απόφαση της αγιοκατάταξης των συγχρόνων αγίων απόλυτα συμφωνούν και διαφωνούν με την απόφαση αφορισμού του Νικόλαου Σωτηρόπουλου όπως και με άλλες αποφάσεις.
ΟΥΤΕ ΤΑ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ; Σταμάτα να ρεζιλεύεις τον εαυτό σου και μετανόησε και κατάλαβε ότι άφησες άγιο Γέροντα που είχες πνευματικό, από πλάνη!
Προς "12 Απριλίου 2022 - 7:05 μ.μ."
Την Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία αρνούνται οι αμετανόητοι αιρετικοί πανθρησκειαστές οικουμενιστές... ΓΙΑΤΙ δεν υπάρχουν σχίσματα στην Μία Αγία ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού, η οποία είναι το ενωμένο θεανθρώπινο Σώμα του Χριστού με Κεφαλή τον αναστημένο Θεάνθρωπο Χριστό και αποκόβονται οι σχισματικοί αιρετικοί οικουμενιστές πανθρησκειαστές που βλασφημούν το Άγιο Πνεύμα του Θεού είτε χρησιμοποιούν το νέο είτε το παλαιό ημερολόγιο. ΓΙΑΤΙ «ΤΙ ΔΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΩΤΙ ΠΡΟΣ ΣΚΟΤΟΣ»;;; ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΩΝ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΩΝ, ΠΟΥ ΩΣ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ.
Διάβασε σε παρακαλώ προσεκτικά και τον 15ο κανόνα της Πρωτοδευτέρας Οικουμενικής Συνόδου και πες μου που αναφέρει για την «ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ» αποτείχιση;;;… από τους αιρετικούς «ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ» όπως με σαφήνεια ΤΟΥΣ χαρακτηρίζει;;; ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ;;;; ΑΝ ΘΕΣ ΜΗΝ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ;;; ΑΝ ΘΕΣ ΜΗΝ ΠΡΟΔΙΔΕΙΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ;;; ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΙΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΣ, ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΝ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΡΟΔΙΔΟΝΤΑΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ;;; Αν δεν δεις ούτε τα κεφαλαία και διαβάσεις μόνο την πρώτη σειρά τότε μάλλον δίκαια θα το διαγράψει το σχόλιό μου ο διαχειριστής γιατί άδικα επιμένω να δεις την Αλήθεια του Χριστού, που μόνο αυτή σώζει την αθάνατη ψυχή μας και μας ενώνει με τον Άγιο Θεό Πατέρα μας δια της Σταυροαναστάσιμης Αγάπης του…
Τον «όρο» παλαιοημερολογίτης εσύ επιμένεις να τον αναφέρεις ενώ σου έχω απαντήσει άπειρες φορές ότι οι αληθινοί ορθόδοξοι χριστιανοί δεν μπορούν να λέγονται παλαιοημερολογίτες είτε νεοημερολογίτες… Άσχετα αν υπάρχουν «παλαιοημερολογίτες ή νεοημερολογίτες» που δεν έχουν σχέση με την Εκκλησία στην πραγματικότητα…
ΑΝ ΜΕ ΠΕΙΣ «…ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗ» ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ «ΟΡΟ» ΜΠΡΟΣΤΑ, «ΝΕΟ» Ή «ΠΑΛΑΙΟ» ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΣ!!! ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ;;;;; ΟΠΩΣ «ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ «ΒΟΡΕΙΑ, ΝΟΤΙΑ Ή ΣΛΑΒΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» ΓΙΑΤΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΩΣ Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΚΑΙ Η ΚΡΗΤΗ!!!!
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
...Ξύπνα, μετανόησε και σταμάτα την αγιομαχία και το σχισματική σου συμπεριφορά!!
Αυτό που υποστηρίζει ο Ορθόδοξος Χριστιανός είναι αυτονόητο και το υποστηρίζουν όλοι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί που πιστεύουν σωστά και είναι συνειδητοποιημένοι: Συμφωνούν με την απόφαση της αγιοκατάταξης των συγχρόνων αγίων
Ταλαίπωρε δεν συμφωνεί ο "Μητροπολίτης" σου Ηλείας Γερμανός το κείμενο του οποίου το έχω ανεβάσει τόσες φορές!
Δεν συμφωνούσε όλη η συνοδεία του να εγκαταλείψει την Ορθόδοξη Πίστη του και να ενωθεί με τους μνημονευτάς του Λατινόφρονα Αθηναγόρα!!!!!!!!!!!!!
Δεν συμφωνεί η Κυρία Θεοτόκος που την κοινωνία με Λατινόφρονα την απορρίπτει ως αντίχριστη!
Δεν συμφωνούν όλοι οι Άγιοι Πατέρες της Ορθοδοξίας από τον Μέγα Φώτιο, τον Άγιο Γρηγόριο Παλαμά τον Άγιο Μάρκο τον Ευγενικό τον Άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη έως σήμερα!
Μη ξεχάσεις να αγοράσεις και την εικόνα του "Αγίου" Διόσκορου του φονιά του Αγίου Φλαβιανού είναι η νέα αγιοκατάταξη του Πατριάρχη σου Βαρθολομαίου...
Πολύ τα έχεις μπερδέψει τα πράγματα κ. Μοσχοβίτη στο σχόλιο σου 6:24 π.μ.
Και η αποτείχιση είναι προαιρετική και αυτό λέει ο ΙΕ΄ Κανόνας της ΑΒ΄ Συνόδου αν κάτσεις και τον μελετήσεις προσεκτικά. Και δεν έχει σχέση με τις εντολές που αναφέρεις που είναι πράγματι υποχρεωτικές.
Και το ίδιο τα έχεις μπερδέψει με τον όρο παλαιοημερολογίτες και με τα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα. Από την Εκκλησία δεν αποκόπτονται μόνο οι οικουμενιστές αλλά και οι σχισματικοί με τα διάφορα σχίσματα τους.
Πολύ μπερδεμένο το σχόλιο σου. Κοίταξε να τα ξεμπερδέψεις σιγά- σιγά γιατί φαίνεται ότι έχει καλή διάθεση.
Ορθόδοξος αντιαιρετικός
Προς τον "Ανώνυμο 13 Απριλίου 2022 - 2:06 μ.μ."
ΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΟΝ ΙΕ΄ ΚΑΝΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΛΕΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ Ή ΜΗΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΜΕ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΔΙΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ «ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ» ΟΠΩΣ «Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ»!!!
Ο ΙΕ΄ ΚΑΝΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΔΕΥΤΕΡΑΣ: «Τα ορισθέντα επί πρεσβυτέρων και επισκόπων και μητροπολιτών, πολλώ μάλλον και επί πατριαρχών αρμόζει. Ώστε, ει τις πρεσβύτερος η επίσκοπος η μητροπολίτης τολμήσειεν αποστήναι της προς τον οικείον πατριάρχην κοινωνίας και μη αναφέρει το όνομα αυτού, κατά το ωρισμένον και τεταγμένον, εν τη θεία μυσταγωγία, αλλά προ εμφανείας συνοδικής και τελείας αυτού κατακρίσεως σχίσμα ποιήσει, τούτον ώρισεν η αγία σύνοδος, πάσης ιερατείας παντελώς αλλότριον είναι, ει μόνον ελεγχθείη τούτο παρανομήσας. Και ταύτα μεν ώρισται και εσφράγισται περί των προφάσει τινών εγκλημάτων των οικείων αφισταμένων προέδρων και σχίσμα ποιούντων και την ένωσιν της Εκκλησίας διασπώντων. Οι γαρ δι αἵρεσίν τινα, παρά των αγίων Συνόδων η Πατέρων κατεγνωσμένην, της προς τον πρόεδρον κοινωνίας εαυτούς διαστέλλοντες, εκείνου την αίρεσιν δηλονότι δημοσία κηρύττοντος και γυμνή τη κεφαλή επ ἐκκλησίας διδάσκοντος, οι τοιούτοι ου μόνον τη κανονική επιτιμήσει ουχ υποκείσονται, προ συνοδικής διαγνώσεως εαυτούς της προς τον καλούμενον επίσκοπον κοινωνίας αποτειχίζοντες, αλλά και της πρεπούσης τιμής τοις ορθοδόξοις αξιωθήσονται. Οι γαρ επισκόπων, αλλά ψευδεπισκόπων και ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, και ου σχίσματι την ένωσιν της εκκλησίας κατέτεμον, αλλά σχισμάτων και μερισμών την εκκλησίαν εσπούδασαν ρύσασθαι». ΠΗΓΕΣ: https://orthodoxostypos.gr/ο-αθηναγορισμοσ-και-ο-ιε-κανων-τησ-πρωτ/ , ttps://www.scribd.com/document/386729803/ΤΟ-ΙΕΡΟ-ΠΗΔΑΛΙΟ-ΤΗΣ-ΜΙΑΣ-ΑΓΙΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ-ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ-ΤΟΥ-ΧΡΙΣΤΟΥ#download .
"Όποιος θέλει ας με ακολουθήσει λέγει ο Χριστός" (ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8, ΣΤΙΧΟΙ: «34 Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἀκολουθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτὸν καὶ ἀράτω τὸν σταυρὸν αὐτοῦ, καὶ ἀκολουθείτω μοι) και μόνο όσοι πιστεύουν αληθινά με την Χάρη του Θεού μετανοούν και απομακρύνονται από τις αμαρτίες και τα πάθη τους και ιδιαίτερα από την μεγίστη αμαρτία της αιρέσεως που φανερώνει αμετανοησία και αποτελεί βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος του Θεού και για αυτό μας αποκόπτει από τον Άγιο Θεό και την Μία Αγία Εκκλησία του. Επομένως όποιος πιστεύει αληθινά στον Άγιο Θεό θεωρεί ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ (και όχι προαιρετικό) να αποδεχτεί ότι ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΠΗΔΑΛΙΟ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ Ο 15ος ιερός Κανόνας της Πρωτοδευτέρας (ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ) Συνόδου, στην σελίδα 292, αλλά και ο 31ος ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ, στην σελίδα 39-40, ΕΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ (ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗΣ) ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΣ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ, ΔΗΛΑΔΗ, "και προ του να γένη ακόμη συνοδική κρίσις περί της αιρέσεως ταύτης". Όπως, μόνο όποιος πιστεύει αληθινά στον Χριστό θεωρεί ότι έχει ΧΡΕΟΣ να ακολουθήσει την σαφή εντολή του Χριστού: ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Β΄ ΕΠΙΣΤΟΛΗ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥ ΜΗ ΑΠΤΕΣΘΕ, ΚΑΓΩ ΕΙΣΔΕΞΟΜΑΙ ΥΜΑΣ".
ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΠΗΔΑΛΙΟ ΤΟΝ ΙΕ' ΚΑΝΟΝΑ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 292 ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ του "προ συνοδικής διαγνώσεως" ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΗΡΥΤΤΟΥΝ ΜΕ ΠΑΡΡΗΣΙΑ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ: "και προ του να γένη ακόμη συνοδική κρίσις περί της αιρέσεως ταύτης".
Ανωτέρω εκεί που γράφω " ttps://www.scribd.com/document/386729803/ΤΟ-ΙΕΡΟ-ΠΗΔΑΛΙΟ-ΤΗΣ-ΜΙΑΣ-ΑΓΙΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ-ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ-ΤΟΥ-ΧΡΙΣΤΟΥ#download " η σωστή διεύθυνση είναι " https://www.scribd.com/document/386729803/ΤΟ-ΙΕΡΟ-ΠΗΔΑΛΙΟ-ΤΗΣ-ΜΙΑΣ-ΑΓΙΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ-ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ-ΤΟΥ-ΧΡΙΣΤΟΥ#download ".
Απευθύνομαι στον ανώνυμο που με σχολίασε στις 13 Απριλίου 2022 - 2:06 μ.μ.
Επειδή ίσως υπήρξε κάποιο τεχνικό πρόβλημα λόγω μεγάλης έκτασης του σχολίου και δεν ξέρω αν ελήφθη για αυτό το ξαναστέλνω σε δύο μέρη και παρακαλώ αν το κρίνετε ψυχωφελές να δημοσιευθεί και να αφαιρέσετε το παρεμφερές προηγούμενο αν το λάβατε ολόκληρο…
Παρακαλώ θερμά για να μην μπερδευόμαστε παραθέτω κατωτέρω τον ΙΕ΄ Κανόνα της Πρωτοδευτερας Οικουμενικής Συνόδου και πείτε μου που ακριβώς αναφέρει ότι είναι προαιρετική η αποτείχιση από τους «ψευδεπισκόπους»... Γιατί χαρακτηρίζει με την λέξη «ψευδεπισκόπους» «ο κανόνας» τους αιρετικούς… ΙΕ΄ Κανόνας: «Τα ορισθέντα επί πρεσβυτέρων και επισκόπων και μητροπολιτών, πολλώ μάλλον και επί πατριαρχών αρμόζει. Ώστε, ει τις πρεσβύτερος η επίσκοπος η μητροπολίτης τολμήσειεν αποστήναι της προς τον οικείον πατριάρχην κοινωνίας και μη αναφέρει το όνομα αυτού, κατά το ωρισμένον και τεταγμένον, εν τη θεία μυσταγωγία, αλλά προ εμφανείας συνοδικής και τελείας αυτού κατακρίσεως σχίσμα ποιήσει, τούτον ώρισεν η αγία σύνοδος, πάσης ιερατείας παντελώς αλλότριον είναι, ει μόνον ελεγχθείη τούτο παρανομήσας. Και ταύτα μεν ώρισται και εσφράγισται περί των προφάσει τινών εγκλημάτων των οικείων αφισταμένων προέδρων και σχίσμα ποιούντων και την ένωσιν της Εκκλησίας διασπώντων. Οι γαρ δι αἵρεσίν τινα, παρά των αγίων Συνόδων η Πατέρων κατεγνωσμένην, της προς τον πρόεδρον κοινωνίας εαυτούς διαστέλλοντες, εκείνου την αίρεσιν δηλονότι δημοσία κηρύττοντος και γυμνή τη κεφαλή επ ἐκκλησίας διδάσκοντος, οι τοιούτοι ου μόνον τη κανονική επιτιμήσει ουχ υποκείσονται, προ συνοδικής διαγνώσεως εαυτούς της προς τον καλούμενον επίσκοπον κοινωνίας αποτειχίζοντες, αλλά και της πρεπούσης τιμής τοις ορθοδόξοις αξιωθήσονται. Οι γαρ επισκόπων, αλλά ψευδεπισκόπων και ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, και ου σχίσματι την ένωσιν της εκκλησίας κατέτεμον, αλλά σχισμάτων και μερισμών την εκκλησίαν εσπούδασαν ρύσασθαι». ΠΗΓΕΣ: https://orthodoxostypos.gr/ο-αθηναγορισμοσ-και-ο-ιε-κανων-τησ-πρωτ/ , https://www.scribd.com/document/386729803/ΤΟ-ΙΕΡΟ-ΠΗΔΑΛΙΟ-ΤΗΣ-ΜΙΑΣ-ΑΓΙΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ-ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ-ΤΟΥ-ΧΡΙΣΤΟΥ#download ...
Πρώτο μέρος του σχολίου που είναι σε δύο μέρη...
Το δεύτερο μέρος του σχολίου μου από ανωτέρω...
"Όποιος θέλει ας με ακολουθήσει λέγει ο Χριστός" (ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8, ΣΤΙΧΟΙ: «34 Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἀκολουθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτὸν καὶ ἀράτω τὸν σταυρὸν αὐτοῦ, καὶ ἀκολουθείτω μοι) και μόνο όσοι πιστεύουν αληθινά με την Χάρη του Θεού μετανοούν και απομακρύνονται από τις αμαρτίες και τα πάθη τους και ιδιαίτερα από την μεγίστη αμαρτία της αιρέσεως που φανερώνει αμετανοησία και αποτελεί βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος του Θεού και για αυτό μας αποκόπτει από τον Άγιο Θεό και την Μία Αγία Εκκλησία του. Επομένως όποιος πιστεύει αληθινά στον Άγιο Θεό θεωρεί ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ (και όχι προαιρετικό) να αποδεχτεί ότι ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΠΗΔΑΛΙΟ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ Ο 15ος ιερός Κανόνας της Πρωτοδευτέρας (ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ) Συνόδου, στην σελίδα 292, αλλά και ο 31ος ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ, στην σελίδα 39-40, ΕΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ (ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗΣ) ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΣ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ, ΔΗΛΑΔΗ, "και προ του να γένη ακόμη συνοδική κρίσις περί της αιρέσεως ταύτης". Όπως, μόνο όποιος πιστεύει αληθινά στον Χριστό θεωρεί ότι έχει ΧΡΕΟΣ να ακολουθήσει την σαφή εντολή του Χριστού: ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Β΄ ΕΠΙΣΤΟΛΗ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥ ΜΗ ΑΠΤΕΣΘΕ, ΚΑΓΩ ΕΙΣΔΕΞΟΜΑΙ ΥΜΑΣ".
ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΠΗΔΑΛΙΟ ΤΟΝ ΙΕ' ΚΑΝΟΝΑ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 292 ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ του "προ συνοδικής διαγνώσεως" ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΗΡΥΤΤΟΥΝ ΜΕ ΠΑΡΡΗΣΙΑ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ: "και προ του να γένη ακόμη συνοδική κρίσις περί της αιρέσεως ταύτης".
Θα ήθελα να διορθώσω ένα λάθος που έκανες.
"...φαίνεται ότι έχει(έχεις)
καλή διάθεση".
Ήθελα να σε κάνω μερικές ερωτήσεις.Εσύ έχεις κοινωνία με τον Βαρθολομαίο;Τον δέχεσαι σαν Ορθόδοξο;Έχει έγκυρα Μυστήρια ο Βαρθολομαίος;Η Σύνοδος της Κρήτης είναι αιρετική ή όχι;Μπορείς να μας πεις έναν Ιερό Κανόνα της Εκκλησίας που να μην είναι υποχρεωτικός(π.χ. ένας Ιερός Κανόνας λέει να νηστεύεις Τετάρτη και Παρασκευή,αλλιώς να σε βγάζουν από την Εκκλησία με αφορισμό);
Θα σου απαντούσα γιατί πλανάσαι και πάλι και νομίζεις ένα ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ι. ΚΑΝΟΝΑ ως υποχρεωτικό κ. Μοσχοβίτη, αλλά πρέπει πρώτα να βάλει όλα τα ορθόδοξα σχόλια μου ο διαχειριστής Κώστας, γιατί δεν μπορεί να γράφω εγώ και να σπαταλώ τον πολύτιμο χρόνο μου άδικα.
Προύπόθεση για να σου απαντήσω και να σου αποδείξω ότι πλανάσαι πολύ σε όλα τα ζητήματα που απαντάς και έχεις άδικο μεγάλο, είναι να βάλει ο διαχειριστής όλα τα σχόλια τα ορθόδοξα που έσβησε άδικα και μεροληπτικά.
Περιμένω να τα βάλει, για να σου δείξω το άδικο και την πλάνη σου για την δήθεν υποχρεωτικότητα του ι. Κανόνα.
Περιμένω να μπούν όλα τα σχόλια του Ορθόδοξου Χριστιανού και του Ορθόδοξου αντιαιρετικού για να απαντήσω.
@ 14 Απριλίου 2022 - 7:12 μ.μ., 14 Απριλίου 2022 - 7:12 μ.μ.
Ἐπί χρόνια, μᾶς «ἀπαντᾶτε» στά Ἁγιογραφικά καί Ἁγιοπατερικά ἐπιχειρήματά μας, μέ «ἐπιχειρήματα» τοῦ τύπου «ὁ π. Ἐπιφάνιος εἶπε τά ἀντίθετα», «οἱ ἅγιοι Παΐσιος, Πορφύριος κ.ἄ. δέν διέκοψαν τήν κοινωνίαν» κ.λπ. Ἔτσι, λοιπόν, ἔχετε φτιάξει νέον «εὐαγγέλιον»!
Προς Ανώνυμο 14 Απριλίου 2022 - 7:12 μ.μ.
Λυπάμαι ανώνυμε αλλά πλάνη, ύβρη και συκοφαντία είναι πλέον να με χαρακτηρίζεις ουσιαστικά πλανεμένο δημόσια χρησιμοποιώντας το ονοματεπώνυμό μου και χωρίς ούτε ένα ορθόδοξο ή έστω λογικό επιχείρημα σε τόσες ορθόδοξες αδιαμφισβήτητες πηγές που παρέθεσα και για τον 15ο Κανόνα https://orthodoxostypos.gr/ο-αθηναγορισμοσ-και-ο-ιε-κανων-τησ-πρωτ/ , https://www.scribd.com/document/386729803/ΤΟ-ΙΕΡΟ-ΠΗΔΑΛΙΟ-ΤΗΣ-ΜΙΑΣ-ΑΓΙΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ-ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ-ΤΟΥ-ΧΡΙΣΤΟΥ#download ... που δεν θες να δεις...
ΟΠΟΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΡΜΑ ΤΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΜΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ Ή ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΜΟΥ ΜΕ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΩ ΠΑΛΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΕΙ: "ΤΙΣ ΔΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΩΤΙ ΠΡΟΣ ΣΚΟΤΟΣ;" (Β΄ ΚΟΡ. 6, 14) ΚΑΙ Β΄ ΚΟΡ. 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥ ΜΗ ΑΠΤΕΣΘΕ, ΚΑΓΩ ΕΙΣΔΕΞΟΜΑΙ ΥΜΑΣ"... «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω (Γαλ. 1,8)».
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ… ΣΥΚΟΦΑΝΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΜΑΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ…
ΥΓ. ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΒΗΣΤΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΜΕ ΑΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΟΠΩΣ Η ΥΒΡΙΣ "ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΕ ΠΛΑΝΗ", ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΜΑΙ "ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΣ"... ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ;;;; ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΩΝ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΩΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΩΝ ΥΒΡΙΣΤΩΝ;
Ο Κανόνας είναι υποχρεωτικός.Η διακοπή κοινωνίας από τους αιρετικούς είναι ΕΝΤΟΛΉ του Θεού.Οι εντολές είναι υποχρεωτικές.Συμφωνείς; Άρα πρέπει να μην πηγαίνεις σε ναο που μνημονεύουν το Βαρθολομαίο, αλλά ούτε σε ναο που ο κληρικός του δέχεται τις αποφάσεις της ψευδοσυνόδου της Κρήτης. Σωστά;
Πολύ σωστά (15 Απριλίου 2022 - 5:19 π.μ.) αλλά ποιός ακούει;
Χρειάζεται να ρωτάμε αν ο άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης ήταν αποτειχισμένος; Γιατί όλοι οι Άγιοι ήταν αποτειχισμένοι από τις αιρέσεις της εποχής τους αν δούμε την Εκκλησιαστική Ιστορία και τους βίους των αγίων και ο άγιος Παΐσιος μέχρι και την δεκαετία του 1970 μαζί με όλους τους αγιορείτες μοναχούς ήταν αποτειχισμένοι από τους αιρετικούς οικουμενιστές ψευδοπατριάρχες Αθηναγόρα και Δημήτριο... Αν και η πλειονότητα του ακατήχητου (ιδιαίτερα σε Δογματικά ζητήματα) πληρώματος της Εκκλησίας είναι αμφίβολο αν γνώριζε για τις μάλλον κρυφές στους πολλούς προδοσίες των οικουμενιστών ψευδοπατριαρχών και αν τις γνωρίζει ακόμα και σήμερα!... Όπως για παράδειγμα την δήθεν άρση των αναθεμάτων και της ακοινωνησίας μεταξύ των ορθοδόξων και των αιρετικών παπικών που συμφώνησαν ο ψευδοπατριάρχης με τον αιρετικό Πάπα της Ρώμης το 1965 χωρίς την αναγκαία απόφαση Οικουμενικής Συνόδου για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα και κυρίως χωρίς ποτέ να μετανοήσουν οι αιρετικοί παπικοί.
Ο νέος Πατριάρχης αιρεσιάρχης Βαρθολομαίος έδειξε το αιρετικό οικουμενιστικό πανθρησκειακό πρόσωπό του δημόσια και φανερά (όπως είδαμε και από τα διεθνή ΜΜΕ και το διαδίκτυο) το 2006 για πρώτη φορά, που μνημόνευσε τον αντίχριστο "αλάθητο" αιρετικό, κοσμικό μονάρχη του Βατικανού, Πάπα της Ρώμης ως αγιότατη κεφαλή της Εκκλησίας σε Ναό της Κωνσταντινούπολης https://rumble.com/vhp893-29730567.html , https://www.brighteon.com/5d88e964-3d29-4b35-a8b1-3d9b6236a69e , https://ugetube.com/watch/FcZNSDu2al2a8DX άλλα ο άγιος Παΐσιος κοιμήθηκε το 1994... και ο άγιος Νεκτάριος που λένε μερικοί κοιμήθηκε το 1920!!!!!
Σταύρος.
Η πλάνη του Ανώνυμου και η τεχνική της σύγχυσης δεν πρέπει να συνεχιστεί. Δεν συ-ζητάει τίποτα. Εκστομίζει μόνο ύβρεις. Όσο αφορά η επιμονή του για να προσδώσει στον ΙΕ κανόνα χαρακτήρα αργολογίας είναι άθλια. Μας λέει λοιπόν όποιος θέλει, όποτε θέλει, αν θέλει, στο βαθμό που θέλει και σε όποια σημεία θέλει ακολουθεί τον κανόνα!!! Αλλά και πάλι δεν θα γίνει κάτι κακό αν κάποιος κάνει ακριβώς τα αντίθετα.
Συμπερασματικά, από αυτή την ερμηνεία του και μόνο φαίνεται ότι, δέχεται τα πάντα με Οικουμενιστικό πνεύμα. Δέχεται ότι όλες οι αντιδράσεις στη αίρεση είναι σωστές, εμείς να είμαστε καλά βολεμένοι και αυτός καλύτερα.
Μπράβο σε αυτόν και στον δάσκαλό του!!!
Έτσι είναι Ευστάθιε,όμως ο Άγιος Παΐσιος δημόσια προσκύνησε τον αντίχριστο.Έχει πει και μια αίρεση για αναλαμπή της Ορθοδοξίας,ότι όλοι οι άνθρωποι θα πιστέψουν στον Χριστό μετά την έλευση του Αντιχρίστου.Τι εξήγηση δίνεις για την αίρεση αυτή του Αγίου Παισΐου;Να, ακολουθήσουμε την διδασκαλία του,δηλαδή την διαστροφή του Ευαγγελίου;
Ο Κανόνας είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ.
Και ο Άγιος Παΐσιος δεν προσκύνησε κανένα αντίχριστο εν γνώσει του.
Ούτε είναι αίρεση ότι η Ορθοδοξία θα λάμψει. Αίρεση γράφει ο ανώνυμος 15 Απρ. 6:20μ.μ. που νομίζει ως αίρεση την μελλοντική λάμψη της Ορθοδοξίας!!! Διαστροφή του Ευαγγελίου πράττουν μερικοί της υποχρεωτικής αποτείχισης που κακολογούν τους σύγχρονους αγίους, με την υποχρεωτική αποτείχιση και την αγιομαχία, σαν τον 15 Απρ. 6:20μμ!!!
Δεν είναι καθόλου ύβρις και συκοφαντία, η θεώρηση της γνώμης του άλλου, επώνυμου ή ανώνυμου, ως πλάνη. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να νομίζει την γνώμη του άλλου ως πλάνη. Δεν ισχύουν οι χαρακτηρισμοί, του κ. Μοσχοβίτη, για δήθεν ύβρεις και συκοφαντία. Καμία ύβρις και καμία συκοφαντία δεν είναι το να χαρακτηρίζεις σαν πλάνη την άποψη του άλλου.
Είναι πλάνη να νομίζει ο οποιοσδήποτε τον ΙΕ΄ΚΑΝΟΝΑ ως Υποχρεωτικό. Είτε επώνυμος, είναι ανώνυμος είναι αυτός. Τελεία και Παύλα. Αυτό είναι απόλυτο το δίκαιωμα του ΚΑΘΕΝΟΣ, και ανώνυμου και επώνυμου και αυτό και μόνο λέχθηκε πιο πάνω. Τίποτε κακό και τίποτε συκοφαντικό.
Αν ο κ. Μοσχοβίτης δεν ζητήσει συγγνώμη για τους άδικους χαρακτηρισμούς που πέταξε: "υβριστής, αναίσχυντος, συκοφάντης και ασυνείδητος", διακόπτω οριστικά κάθε διάλογο μαζί του, που άρχισα καλοπροαίρετα επειδή δεν πίστευα ποτέ ότι θα φθάσει σε αυτό το αχαρακτήριστο σημείο. Θα διακόψω οποιοδήποτε διάλογο μαζί του, ακόμα και αν δημοσιεύσει ο διαχειριστής όλα τα σχόλια που ζητώ να δημοσιευθούν και που έσβησε.
Θα σου απαντούσα 14 Απριλίου 2022 - 6:18 π.μ. στις απλές ερωτήσεις σου μόνο αν πάρω την υπόσχεση ότι θα δημοσιευθούν όλα τα σχόλια και αν δημοσιευθούν όλα αυτά που σβήστηκαν και δεν είχαν τίποτε το κακό.
Η πλάνη είναι ολοδική σου άγνωστε "Σταύρο" της 15 Απριλίου 2022 - 12:11 μ.μ. .
Δική σου είναι και τακτική της σύγχυσης. Πολύ καλά συζητάει. Εσύ δεν ξέρεις να συζητήσεις και βλέπεις τις αλήθειες και την υπεράσπιση των συγχρόνων αγίων ως ύβρεις!!! Κανείς δεν είπε τον ΙΕ΄ Κανόνα, ότι έχει χαρακτήρα αργολογίας γι΄ αυτό είναι άθλια η δική σου στρέβλωση και η δική σου στραβή οπτική και όχι των Ορθόδοξων που δεν δέχονται την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης.
Καθόλου δεν δεχονται οι Αντιοικουμενιστές σχολιαστές τα πάντα και καθόλου δεν έχουν οικουμενιστικό πνεύμα.
Πλανεμένο και αγιομαχικό πνεύμα υπάρχει σ΄ εσένα για να μην δέχεσαι τα Ορθόδοξα και αντισχισματικά σχόλια και την υπσοτήριξη των σύγχρονων αγίων και φρόντισε να μετανοήσεις το γρηγορότερο για να μην χάσεις την ψυχή σου!
Όχι μόνο αυτό,κ.Τάκα,αλλά δέχεται και την αίρεση της αναλαμπής,την οποία δυστυχώς πίστευε και ο Άγιος Παΐσιος Εζνεπίδης.
Αυτό που θα λάμψει θα είναι ο Σταυρός του Κυρίου στον ουρανό πριν την έλευση του Χριστού.Ο Άγιος Παΐσιος άλλα μας διδάσκει δυστυχώς Μετά τον Αντίχριστος, μας λέει,ΌΛΟΙ θα πιστέψουν στον Χριστό.Τα ίδια λένε και οι Μάρτυρες του Αντιχρίστου.
Μετανόησε χηνοβοσκέ ανακαμπάκια, γιατί τα κόλλυβα είναι στην τσέπη μας.Η Γραφή λέει να χαιρετάς τον Βαρθολομαίο και εσύ τον μνημονεύεις κιόλας δια μέσω των κληρικών σου.Τον βάζεις και στον ναο σου,στο σπίτι του Θεού και δεν ντρέπεσαι που γράφεις στα παπούτσια σου τον Ευαγγελιστής Ιωάννη.
Ας με συγχωρέσει ο διαχειριστής για το ύφος μου,αλλά με έσκασε αυτός ο άνθρωπος και θεώρησα ότι με αυτήν την γλώσσα μας ίσως και καταλάβει το σκοτάδι που βρίσκεται.
Αν δεν δημοσιεύσει ο αποτειχισμένος Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος τις απαντήσεις σου,στις ερωτήσεις που έκανα,θα διακόψω την Εκκλησιαστική κοινωνία μαζί του και θα τον θεωρίσω άδικο.Δεν γνωρίζω τι έγραψες σε άλλα σχόλιά σου που δεν δημοσίευσε,αλλά στις δικές μας ερωτήσεις πιστεύω να σε αφήσει να απαντήσεις.Εδω κάνουμε διάλογο για να βοηθήσει ο ένας τον άλλο και να σβήσουμε πλήθος αμαρτιών.Θα είναι αμαρτία να μην ακούσουμε τις απαντήσεις σου.
Τι πλάνη; Οι Άγιοι διδάσκουν την υποχρεωτική αποτείχιση από τους αιρετικούς.Αν έχεις κοινωνία μαζί τους,συμμετέχεις στην αίρεσή τους λένε οι Άγιοι.Ίσως δεν έχεις διαβάσει τι λένε οι Άγιοι για το θέμα αυτό.Όταν βλέπεις ένας άνθρωπος μια κόμπρα, εξαφανίζεται.Έτσι πρέπει να κάνεις όταν βλέπεις τον Βαρθολομαίο και τους όμοιούς του.
Οι Άγιοι δεν διδάσκουν την τρικαμηνική αποτείχιση. Οι Άγιοι διδάσκουν άλλα πράγματα, για συγκεκριμένες αιρέσεις και εκεί όπου τα γράφουν. Μην τα κάνεις όλα μπάχαλο, ανώνυμε 9:40μμ.
Επειδή όντως δεν πρέπει να ξεχνάμε τους πατέρες μας θα αναφερθώ προσωπικά πως γνώρισα τους δύο από αυτούς που προαναφέρθηκαν.
Πήγα στο άγιο όρος για προσκύνημα. Είχα πρόθεση να περάσω από τον γέροντα Παΐσιο. Για άγνωστο λόγο πέρασα από διαφορετικό μονοπάτι και προσπέρασα το κελί του περίπου δέκα λεπτά. Ωστόσο οι ταμπέλες ήταν αρκετές και παντού και δεν ματαιώθηκε η επιθυμία μου. Επιστρέφοντας λοιπόν στο κελί του συνάντησα ένα ήσυχο γεροντάκι που είχε μεγάλο πόθο να διδάξει (μιλάμε για μεγάλη διάθεση να κηρύξει).
Πήγα και στο κελί του πατρός θεοδώρητου Μαύρου. Ο δρόμος ήταν χωρίς ταμπέλες και ευκολίες. Επιπλέον δεν είχε κόσμο εκτός από τις ώρες των ακολουθιών. Μάλιστα επειδή πήγα απρόσκλητος ο γέροντας του με έλεγξε Ήταν μοναστικό κελί και όχι ξενώνας. Μίλησα με τον Π. Θεοδώρητο σε συγκριμένα θέματα που έθεσα και έλαβα με απλό και απέριττο λόγο αυτά που ζητούσα. Έμεινα ένα βράδυ και την επόμενη ημέρα αναχώρησα.
Συμπερασματικά τον σταυρό του Κυρίου (και αυτό είναι υποκειμενικό) βρήκα να τον κρατάει μόνο ο πατήρ Θεοδώρητος.
Είχε μεγάλες πλάνες ο μοναχός Θ.Μαύρος.Ευτυχώς που αποκύρηξε τους Γ.Ο.Χ. και έμεινε ανεξάρτητος σαν τους βουλευτές Από άγνοια και αφέλεια έκανε μεγάλα λάθη.Ο Θεός θα τον κρίνει δίκαια και ελπίζω να είναι μια μέρα κοντά Του.
@ 16 Απριλίου 2022 - 7:41 π.μ.: «Συμπερασματικά τον σταυρό του Κυρίου (και αυτό είναι υποκειμενικό) βρήκα να τον κρατάει μόνο ο πατήρ Θεοδώρητος».
Οὐδόλως ἐκπλήσσομαι μέ αὐτό σου τό συμπέρασμα, διότι εἶχα πολύ καλήν ἐπικοινωνίαν καί συνεργασίαν (στήν συγγραφήν ἄρθρων) μέ τόν π. Θεοδώρητον. Εἶχε παιδικήν ψυχήν καί ταπεινόν ἀγωνιστικόν φρόνημα, ἄν καί εἶχε πολλήν σοφίαν.
Ναι,ήταν ο νέος Ματθαίος Καρπαθάκης.Ο μοναδικός Ορθόδοξος Θεολόγος της εποχής μας.
Φίλε,η Αγία Γραφή μιλάει για όλες τις αιρέσεις.Το ίδιο και οι Αγιοι.Είναι αιρετικός ο άλλος, καμιά κοινωνία μαζί του.Εσύ τι δουλειά έχεις με τον Βαρθολομαίο;Αφού ονομάζει αίσχος τους Ιερούς Κανόνες.Μήπως και εσύ συμφωνείς μαζί του;Αν διαφωνείς,γιατί δέχεσαι να τον μνημονεύουν οι κληρικοί σου;Στην Κρήτη δεν ονόμασαν τους αιρετικούς "Εκκλησίες";Αυτό δεν σε πειράζει;Η και εσύ τους θεωρείς Εκκλησίες;Ξέρεις γιατί ο Λόγος του Θεού σε απαγορεύει να έχεις κοινωνία μαζί τους;
Προς ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟ ανώνυμο 15 Απριλίου 2022 - 7:40 μ.μ. Λυπάμαι ανώνυμε αλλά πλάνη, ύβρη και συκοφαντία είναι πλέον να με χαρακτηρίζεις ουσιαστικά πλανεμένο δημόσια χρησιμοποιώντας το ονοματεπώνυμό μου και χωρίς ούτε ένα ορθόδοξο ή έστω λογικό επιχείρημα σε τόσες ορθόδοξες αδιαμφισβήτητες πηγές που παρέθεσα και για τον 15ο Κανόνα https://orthodoxostypos.gr/ο-αθηναγορισμοσ-και-ο-ιε-κανων-τησ-πρωτ/ , https://www.scribd.com/document/386729803/ΤΟ-ΙΕΡΟ-ΠΗΔΑΛΙΟ-ΤΗΣ-ΜΙΑΣ-ΑΓΙΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ-ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ-ΤΟΥ-ΧΡΙΣΤΟΥ#download ... που δεν θες να δεις...
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΩΝΥΜΕ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΠΕΖΑ ΜΙΚΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ…
ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΛΑΝΗ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΟΝ 15 ΚΑΝΟΝΑ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΟΥ ΕΝΩ ΜΟΝΙΜΑ ΜΙΛΑΣ ΑΝΩΝΥΜΑ…
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΟΥ ΜΕ ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΠΕΡΙ ΔΗΘΕΝ ΠΛΑΝΗΣ… ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑ ΘΡΑΣΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙ Ο ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΤΟΥ. ΠΕΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΟΣΑ ΛΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑ!
ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΙΣΙΟ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΣΑ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ… ΙΔΟΥ ΕΝΑ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ ΤΟΥ https://www.brighteon.com/b1814c5d-1235-42a1-be5e-22cea4ce7e27 , https://www.scribd.com/document/391487633/ΣΗΜΕΙΑ-ΤΩΝ-ΚΑΙΡΩΝ-ΑΓ-ΠΑΙΣΙΟΥ-3-ΕΓΓΡΑΦΑ-ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ-ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ-ΚΑΙ-ΑΓΙΟΥ-ΟΡΟΥΣ-ΦΕΚ-ΓΙΑ-ΤΗΝ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΤΟ 1994 ΠΟΥ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ https://rumble.com/vhp893-29730567.html , https://www.brighteon.com/5d88e964-3d29-4b35-a8b1-3d9b6236a69e , https://ugetube.com/watch/FcZNSDu2al2a8DX .
ΥΓ. Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΟΥ.
Ο καθένας έχει κάθε δικαίωμα να λέει για την οποιαδήποτε άποψη , ιδίως ερμηνευτική σε εκκλησιαστικό ζήτημα, του άλλου, του κάθε άλλου ό,τι είναι πλάνη!!!
Αυτό είναι αυτονόητο και δεν το συζητάμε καθόλου. Κανείς δεν έχει αναγορευθεί εκ των προτέρων αλάθητος. Πείθει ή όχι, ανάλογα με το περιεχόμενο των γραπτών του.
Αυτό ισχύει πολύ περισσότερο για πλανεμένη άποψη του οποιουδήποτε επώνυμου ή ανώνυμου ότι η αποτείχιση είναι υποχρεωτική!!!!
Το δίκαιο το έχει ο Ορθόδοξος σχολιαστής που Ορθόδοξα αντιτίθεται στην παλαιοημερολογίτικη πλάνη και στην πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης!
Καμία βρισιά και καμία μα καμία συκοφαντία δεν υπάρχει για γράφει κανείς όπως θέλει, επώνυμα ή ανώνυμα, για την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης που πιστεύουν ορισμένοι ή για οποιαδήποτε άλλη πλάνη!!!
Αν δεν είναι βρισιά να χαρακτηρίζεις ότι είναι σε πλάνη κάποιος χρησιμοποιώντας το ονοματεπώνυμό του γιατί δεν γράφεις ούτε καν το ονοματεπώνυμό σου και δεν αιτιολογείς γιατί είναι πλάνη ο Λόγος του Θεού και η σαφέστατη Εντολή Του ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΤΗΝ ΤΗΡΕΙ: "ΤΙΣ ΔΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΩΤΙ ΠΡΟΣ ΣΚΟΤΟΣ;" (Β΄ ΚΟΡ. 6, 14) ΚΑΙ Β΄ ΚΟΡ. 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥ ΜΗ ΑΠΤΕΣΘΕ, ΚΑΓΩ ΕΙΣΔΕΞΟΜΑΙ ΥΜΑΣ"... «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω (Γαλ. 1,8)»… ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΠΛΑΝΗ ΠΟΥ ΦΟΒΑΣΑΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΥ… ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΩΣ ΑΓΙΟΤΑΤΗ ΚΕΦΑΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ «ΑΛΑΘΗΤΟ» ΑΙΡΕΤΙΚΟ, ΚΟΣΜΙΚΟ ΜΟΝΑΡΧΗ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ, ΠΑΠΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ, ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΔΟΝΤΑΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ.
ΥΓ. ΜΟΛΙΣ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΟΥ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΓΙΑΤΙ ΜΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΑΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
Δημοσίευση σχολίου