Απάντηση σε σχόλιο :

Ο Ανώνυμος άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΕΟΡΤΟΔΡΟΜΙΟΝ":

Αυτό είναι χριστουγεννιάτικο καλέ μου άνθρωπε. Τι το βάζεις πασχαλιάτικα;

***


Ο Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Αν σχολιάσω την καταστροφή του "ορθόδοξου" ναού δ...":

Τι εννοείς ; Δεν σε καταλαβαίνω; τι θέλεις να πεις;


Αδελφέ μου Ανώνυμε, Χριστός Ανέστη!

Γνωρίζω αδελφέ μου ότι είναι χριστουγεννιάτικο. Λοιπόν θέλεις να μάθεις το λόγο. Αποφάσισα να πληκτρολογήσω όλο το Εορτοδρόμιο και να το ανεβάσω στην "Ορθόδοξη Φωνή" γι΄αυτούς που θα ήθελαν να το μελετήσουν τώρα ή στο μέλλον. Ελπίζω οι μελλοντικοί αναγνώστες αναγνωρίζοντας τον κόπο μου ίσως παρακαλέσουν τον Κύριο να μου καλυτερεύσει την θέση μου, να υποφέρω ολιγότερο εκεί κάτω...
Προσπάθησα να το ανεβάσω όλο το κείμενο μια φορά αλλά δεν το δέχεται. Πρέπει δε να ανεβάζω τα κείμενα από το τέλος προς την αρχή, ώστε ο επισκέπτης όταν ανοίξει το Εορτοδρόμιο να έχει έμπροσθέν του την αρχή του βιβλίου και όχι το τέλος. Ενδέχεται να υπάρχει και άλλος τρόπος ίσως ευκολότερος που εγώ δεν γνωρίζω.
Πιστεύω η εξήγηση να είναι σωστή, ώστε να έγινα αντιληπτός. 

***
Τώρα στη δεύτερη ερώτηση. Αν πρόσεξες υπάρχει στην αρχή ένα μικρό βίντεο που δείχνει το ναό και ένα μυστήριο γάμου. Είδες σάρκα, είδες σεβασμό στην ιερότητα του χώρου; Νομίζω και στην Ελλάδα αυτά γίνονται και ίσως χειρότερα. Έτσι ο Κύριος έχει αφ΄ενός την προδοσία της Πίστης στον έσχατο βαθμό από τους οικουμενιστές, και αφ΄ ετέρου την κατάλυση  της ιερότητας του χώρου. Αν η τελευταία τρίχα της κεφαλής μας είναι αριθμημένη για τον Κύριό μας, πόσο περισσότερο θα πρέπει να είναι αριθμημένη η προκλητική ασέβειά μας, κληρικών και λαϊκών; Πιστεύω δε ότι επιτρέπει ο Κύριος αυτά τα γεγονότα με σκοπό να έλθουμε σε επίγνωση της αθλίας μας κατάστασης, με το ενδεχόμενο της μετάνοιας για την σωτηρία της αθανάτου ψυχής μας.

Νάσαι πάντα καλά, η Κυρία Θεοτόκος σκέπη και καταφυγή μας!

Εν Χριστώ Αναστάντι,
Κωνσταντίνος


***
Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Απάντηση σε σχόλιο :":

Έχεις δίκαιο, αλλά δεν είχα παρατηρήσει το βιντεάκι με την σάρκα. ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκαιο, αλλά δεν είχα παρατηρήσει το βιντεάκι με την σάρκα. ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟ