O Συναξαριστής της ημέρας


Σάββατο, 8 Σεπτεμβρίου 2012

Το Γενέσιον της Υπεραγίας Θεοτόκου.

Τις αύτη η εκκύπτουσα ωσεί όρθρος; (Άσμα Ασμάτων 6, 10)

Και ποίος νους πλέον δύναται να εννοήση το μεγαλείον της χαράς της σημερινής εορτής; Ποία γλώσσα ημπορεί να διηγηθή το ύψος της Παρθένου, οπόταν το Πνεύμα το Άγιον δια να φανερώση το μέγεθος, την τιμήν, την καθαρότητα της σήμερον τικτομένης Μαριάμ, προβάλλει ωσάν με απορίαν ερωτηματικώς: «Τις αύτη η εκκύπτουσα ωσεί όρθρος;» Ποίος νους, λέγω, δύναται να εννοήση τους προσήκοντας ύμνους της Παρθένου, οπόταν ιλιγγιά εις το να υμνή την Θεοτόκον και ο υπερκόσμιος και Αγγελικός νους;  Ποία γλώσσα ημπορεί να είπη τους πρέποντας της Παρθένου επαίνους, οπόταν ορώμεν ως ιχθύας αφώνους εις το ύψος της Θεοτόκου και τους πολυφθόγγους ρήτορας; Φθάνει η γραφική αυτή απορία, οπού φανερά ερμηνεύει, ότι τούτο είναι υπέρ δύναμιν, διότι τούτο είναι το έθος της Γραφής εις τα δυσνόητα και υψηλά. Όθεν και δια τον Χριστόν έλεγεν ο Δαβίδ: «Τις ούτος ο Βασιλεύς της δόξης;» Και ο Ησαϊας: «Τις ούτος ο παραγενόμενος εξ Εδώμ, και ίνα τι ερυθρά αυτού τα ιμάτια;» Και δια την Μετάστασιν της Θεοτόκου λέγεται εις το Άσμα: «Τις αύτη η αναβαίνουσα εκ της ερήμου;» Και εις το Ευαγγέλιον: «Πως έσταί μοι τούτο επεί άνδρα ου γινώσκω;» και όσα τοιαύτα υπάρχουν εις την Γραφήν. Αρκεί, λέγω, η ερώτησις αύτη να σε χειραγωγήση, ότι το Πνεύμα το Άγιον εις το Άσμα με την Σολομώντειον γλώσσαν διδάσκει δια του ερωτηματικού αυτού, ότι ουδείς ισχύει κατ΄ αξίαν να επαινέση την Θεοτόκον ως Μητέρα Θεού γενομένην.                                                                                       
Αρκετός ο έπαινος και υπέρ άπαντα νουν Αγγελικόν και ουράνιον είναι, να λέγης την Μαριάμ πως είναι Μητέρα Θεού, όνομα είναι αληθώς το υπέρ παν όνομα, δια να είπω ούτω, να ειπής την Μαριάμ, ότι εχρημάτισε Θεοτόκος. Διότι με τούτο μόνον έπλεξες τον μεγαλύτερον έπαινον, τίτλον τε και στέφανον των επαίνων, με τούτο έδειξες την Παρθένον υπερτέραν, με το να εστάθη Θεοτόκος και Μήτηρ Θεού, όχι μόνον των ανθρώπων, αλλά και όλων των Αγγελικών ταγμάτων. Ας καταισχυνθώσι λοιπόν οι Λούθηροι, οίτινες με απύλωτον στόμα δεν μεγαλύνουσι την Θεοτόκον. Ας αισχυνθώσιν οι Καλβίνοι, ότι με αυθάδειαν κινούσι βλάσφημον γλώσσαν κατά της Μητρός του Θεού. Ας κατακριθώσιν μετά του βλασφήμου και αιρετικού Νεστορίου, και των ομοίων εκείνου τε και αυτών. Ημείς δε μετά χαράς πνευματικής επιτελούντες τας εορτάς της Μητρός του Θεού, και Μητρός μας πάντοτε, είπωμεν και σήμερον με την Αγίαν μας Εκκλησίαν, ευφραινόμενοι εις το ιερόν της Παρθένου Γενέσιον: «Η Γέννησίς Σου Θεοτόκε χαράν εμήνυσε πάση τη οικουμένη», διότι χαράς πρόξενος είναι η υπόθεσις, ότι Μήτηρ Θεού χρηματίσασα, υπερέχει ουράνια και επίγεια, διότι η Μήτηρ του Θεού, Αγγέλων τε και ανθρώπων υπέρκειται. Όθεν και με ευλαβητικήν καρδίαν ας την ασπασθώμεν, όχι με λόγια ιδικά μας, αλλά με την Αρχαγγελικήν εκείνην λέγοντες φωνήν: «Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε Κεχαριτωμένη Μαρία, ο Κύριος μετά Σου» και τα επόμενα.

Μέγας Συναξαριστής της Ορθ. Εκκλησίας.

Φρίττει κανείς, όταν σκέπτεται το σκότος υπό του οποίου κατέχονται oι Οικουμενισταί


Σήμερον, κατόπιν τόσης αντιπαπικής γραμματολογίας, είναι πολύ ευκολώτερον να μορφώση κανείς φρόνημα περί της φύσεως του Παπισμού ή προ δύο αιώνων. Πατέρες σοφώτατοι και αγιώτατοι, μεμαρτυρημένοι υπό Θεού, εξ αφορμής των Παπικών προκλήσεων και μηχανορραφιών εν τη Ανατολή, πόσα δεν έγραψαν απογυμνούντες τον Παπισμόν από κάθε απατηλόν ένδυμα και παρουσιάζοντες την φύσιν του εις πλέον ελεεινήν μορφήν! Παραπέμπομεν όσους βούλονται να μάθουν την αλήθειαν, εις τους αγίους της Εκκλησίας μας. Εις τον σοφώτατον Μοναχόν Ιωσήφ Βρυέννιον, εις τον Γεννάδιον τον Σχολάριον, Δοσίθεον Πατριάρχην Ιεροσολύμων, άγιον Γρηγόριον τον Παλαμάν, τον Μ. Φώτιον, τους εντεύθεν Πατριάρχας της Ανατολής όλους, πλην του Βέκκου, του Μεταξάκη, του Αθηναγόρου και του τελευταίου κ. Βαρθολομαίου. Εις όλους τους σοφούς διδασκάλους του γένους, αγίους Κοσμάν τον Αιτωλόν και Νικόδημον τον Αγιορείτην, τους αγίους Αθανάσιον Πάριον, Μακάριον τον Κορίνθου και τον επί των ημερών μας θαυματουργόν άγιον Νεκτάριον Πενταπόλεως, τον σοφώτατον Ευγένιον τον Βούλγαρην. Παραπέμπομεν εις τα πλήθη των υπό λατινοφρόνων βασανισθέντων Ομολογητών εν όλη τη Ανατολή και εξαιρέτως εν Αγίω Όρει. Και εις τον μέγαν άγιον Μελέτιον τον Γαλησιώτην, όστις, λέγων ενώπιον του Μιχαήλ του Αζυμίτου ότι «ημείς αποστρεφόμεθα τους Λατίνους, όχι δια το ετερόδοξον μόνον, αλλά και δια την ενοικούσαν αυτοίς έμφυτον κακίαν», υπέστη εκρίζωσιν της γλώσσης και των οδόντων του. Παραπέμπομεν, λοιπόν εις όλους, τους δια της γραφίδος και των μαρτυρικών αιμάτων  κρατύναντας την  Ορθόδοξον Πίστιν, ακριβώς, απαραλλάκτως, όπως την παρέδωκαν ημίν οι αυτόπται και υπηρέται του Λόγου. Αυτήν την Παναγίαν Πίστιν κρατούμεν χάριτι Χριστού και ημείς, αντλούντες φως και γνώσιν και χάριν εις εύκαιρον βοήθειαν. Και εμμένομεν…  Είναι δε άπορον: πως Ορθόδοξοι Χριστιανοί κληρικοί και Μοναχοί μάλιστα γνωρίζοντες την διδασκαλίαν της Εκκλησίας μας, την απαιτουμένην ακρίβειαν περί το δόγμα και την ηθικήν και την λατρείαν δεν εξεγείρονται κατά των ενωτικών βουλών των συγχρόνων ενωτικών;  Φρίττει κανείς, όταν σκέπτεται το σκότος υπό του οποίου κατέχονται, όσοι ομιλούν χαίροντες δια προσεγγίσεις και διαλόγους με τον Παπισμόν, ύστερα από την τόσον σαφή διδασκαλίαν των αγίων Πατέρων μας, ύστερα από τας αποβλήτους παλαιοτέρας ενωτικάς κινήσεις, ύστερα από την αποκάλυψιν της ειδεχθούς ψυχοσυνθέσεως του Παπισμού. Όταν αναλογίζεται τας φρικτάς αράς της Εκκλησίας και τα αναθέματα δια πάσαν καινοτομίαν, όταν αναμιμνήσκεται των ωμών φρικαλεοτήτων που διέπραξαν οι Παπικοί εις βάρος των Ορθοδόξων παλαιόθεν και μέχρις εσχάτων, τας υπουλότητας, τους Ιησουϊτισμούς, την επηρμένην Παπικήν οφρύν, τας ατίμους διεισδύσεις εις τον έντιμον χώρον της Ορθοδοξίας και όσα κακουργούσα διάνοια δύναται να συλλάβη εις βάρος ακάκων και πιστών εις την Εκκλησίαν των…

Aυτά γράφει ο Μ. Βασίλειος, 16 αιώνες πριν….


Τα δόγματα των Πατέρων έχουν καταφρονηθεί, οι Αποστολικές Παραδόσεις έχουν εξουθενωθεί, στις Εκκλησίες έχουν ισχύ εφευρήματα νεωτέρων ανθρώπων. Οι άνθρωποι τώρα πλέον τεχνολογούν, δεν θεολογούν, η σοφία του κόσμου έχει απωθήσει το καύχημα του Σταυρού και κατέχει πλέον τα πρωτεία. Ποιμένες εξορίζονται και εισάγονται στη θέση τους λύκοι βαρείς, που διασπούν το ποίμνιο του Χριστού. Οι ευκτήριοι οίκοι είναι ερημωμένοι από εκκλησιαζόμενους, οι ερημίες είναι γεμάτες από οδυρόμενους. Οι πρεσβύτεροι οδύρονται συγκρίνοντας τα παλιά με τα παρόντα, οι νέοι είναι ελεεινότεροι, διότι δεν γνωρίζουν ποια αγαθά έχουν στερηθεί. 

Άγιος Ιουστίνος (Πόποβιτς) :

Δια του δόγματος περί του αλαθήτου, σφετερισθείς υπέρ εαυτού, δηλαδή υπέρ του ανθρώπου, όλην την εξουσίαν και όλα τα δικαιώματα, που ανήκουν μόνον εις τον Θεάνθρωπον Κύριον, ο πάπας αυτοανεκηρύχθη εις την πραγματικότητα Εκκλησία εν τη Παπική εκκλησία, και έγινεν εν αυτή τα πάντα εν πάσι. Ιδιόμορφος παντοκράτωρ. Δια τούτο το δόγμα περί του αλαθήτου του πάπα απέβη το κεντρικόν δόγμα του παπισμού. Και ο πάπας δεν δύναται να το αποκηρύξη με κανένα τρόπον, έως ότου θα είναι πάπας του ουμανιστικού παπισμού.





«Ετι δεόμεθα υπέρ του Αγιωτάτου Επισκόπου και Πάπα Ρώμης Βενεδίκτου …»

 

+π.Ιωάννης Σ. Ρωμανίδης : Ορθόδοξος και Βατικάνιος Συμφωνία περί Ουνίας Μπαλαμάντ Λίβανος, Ιούλιος 1993.


Η Ευχαριστιακή και Εκκλησιολογική ειδωλολατρία

http://www.romanity.org/htm/im/w.gif
      58) Η αρρώστια της ανθρωπίνης προσωπικότητος συνίσταται εις την εξασθένησιν της κοινωνίας της καρδίας με την δόξαν του Θεού (Ρωμ. 3:23) και την υποδούλωσίν της εις τον κόσμον, δια του κατακλυσμού της από τους εξηρτημένους από το περιβάλλον λογισμούς (Ρωμ. 1:21-24, 2:5). Εις αυτήν την κατάστασιν ο άνθρωπος φαντάζεται τον Θεόν κατά την εικόνα του νοσούντος εαυτού του ή ακόμη και των ζώων (Ρωμ. 1:22). Ούτως ο έσω άνθρωπος υφίσταται τον πνευματικόν θάνατον, "εφ' ω (λόγω του οποίου) πάντες ήμαρτον" (Ρωμ. 5:12). Δηλαδή η αγάπη υποδουλώνεται εις το ένστικτον της αυτοσυντηρήσεως, το οποίον την παραμορφώνει και την μεταμορφώνει εις εγωκεντρικήν και ιδιοτελή ενέργειαν, υποβαθμισμένην εις απλήν αναζήτησιν επιβιώσεως, ασφαλείας και ευτυχίας.      http://www.romanity.org/htm/im/w.gif

5 59) Η πτώσις εκάστου ανθρώπου και η δουλεία του εις την κτίσιν συνίσταται εις την σύγχυσιν της ενεργείας του ανθρωπίνου πνεύματος με αυτήν της διανοίας, καθ' ήν σύγχυσιν, οι προερχόμενοι εκ του περιβάλλοντος λογισμοί γίνονται λογισμοί του πνεύματος, με αποτέλεσμα να εξασθενή κατά ποικίλους βαθμούς η εν τη καρδία κοινωνία με την άκτιστον ενέργειαν και βασιλείαν του Θεού.

      Συνεχίζεται.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΝ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ κ. ΕΙΡΗΝΑΙΟΥ;


ξαρχία το Οκουμενικο Πατριαρχείου, ποία οσιαστικς εσηγήθη τν καθαίρεσίν του, φείλει ν προβ ες δημοσίας ξηγήσεις μετ τν πόφασιν το Νομικο Συμβουλίου το Κράτους, μ τν ποίαν κηρύσσεται… θος


Μέγα θέμα νακύπτει δι τo Πατριαρχεον εροσολύμων
μετ τν δικαίωσιν το καθηρημένου π το Οκουμενικο
Πατριαρχείου, Πατριάρχου κ. Ερηναίου, π τ Νομικν
Συμβούλιον το Κράτους. Τοτο διεξήγαγεν λεγχον δι τ
πεπραγμένα τν τν 1999 ως 2005, τοι δι τν περίοδον
κατ τν ποίαν το Πατριάρχης καθαιρεθες κ. Ερηναος,
τόσον ες τ Πατριαρχεον σον κα ες τν γιοταφικν
δελφότητα κα διεπίστωσεν τι δν προκύπτει οτε φίσταται
στικ κα ποινικ εθύνη το τότε Πατριάρχου. Τ Νομικν
Συμβούλιον συνέταξε τν πόφασίν του κατ τν 14ην Μαΐου
2011 κα δημοσιοποιήθη μετ π νάμισυ τος περίπου. Μετ
τν γνωστοποίησιν τς ποφάσεως τόσον Νομικο κύκλοι το
καθαιρεθέντος Πατριάρχου σον κα φημερίδες, α ποαι
πεστήριζον τν μακαριστν ρχιεπίσκοπον θηνν κυρν
Χριστόδουλον προέβησαν ες σχόλια, συμφώνως πρς τ ποα
καθαιρεθες Πατριάρχης εναι θμα πλεκτάνης κα σκευωρίας κα
κακς καθηρέθη κα πανλθεν ες τς τάξεις τν μοναχν.
«Ο.Τ.» πισημαίνει πώς, ἐὰν χουν «τσι τ πράγματα», ς τ
περιγράφει τ Νομικν Συμβούλιον το Κράτους κα τ δημοσιεύματα πολιτικν–κοσμι κν φημερίδων τότε μεγάλας εθύνας δι τν καθαίρεσίν του χει ξαρχία το Οκουμενικο Πατριαρχείου, ποία μετέβη ες τ εροσόλυμα λεγξε τν κατάστασιν, συνέταξε πόρισμα μὲ βάσιν τ ποον Οκουμενικς Πατριάρχης εσηγήθη ες τν Διηυρυμένην Σύνοδον το Οκουμενικο Πατρι αρχείου τν καθαίρεσιν το Πατριάρχου
εροσολύμων κ. Ερηναίου. διαιτέρως μετ τν πόφασιν το Νομικοῦ Συμβουλίου το Κράτους φείλουν τ μέλη τς ξαρχίας, τ ποα μετέβησαν ες τ εροσόλυμα ν προβον ες δημοσίας δηλώσεις σχετικς μ τν ρευναν, τν ποίαν διεξήγαγον κα ποία ς φαίνεται εναι ντίθετος μ τν λεγχον, τν ποον διεξήγαγε τ Νομικν Συμβούλιον
το Κράτους.

"Oρθόδοξος Τύπος."

ΜΟΝΟΝ Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΘΑ ΣΩΣΗ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ!


Η 1η Σεπτεμβρίου χει φιερωθε νεωστ π τν κκλησία
στ περιβάλλον κα τ διάσωσή του. ρθόδοξη κκλησία μας
χει βεβαίως κπεφρασμένη γνώμη γι τν προστασία το
περιβάλλοντος, ντελς ξέχωρη π ατ τν νεοεποχιτν κα
τν νεοπαγανιστν, ο ποοι θεοποιον τ φύση. Γι τν
χριστιανικ πίστη Κτίση εναι δημιούργημα το Θεο, προϊόν τς
γάπης κα τς πανσοφίας Του, κα ς κ τούτου χει ερ
χαρακτήρα. Ο πρωτόπλαστοι τέθηκαν π τν Δημιουργ στν
παράδεισο, δηλαδ στ καλ λίαν περιβάλλον, ν ζον σ ατ
κα π ατό, λλ κα ν τ φροντίζουν. Δυστυχς τ γεγονς τς
πτώσεως το νθρώπου συμπαρέσυρε κα τν κτίση στ φθορ κα
τν καταστροφή, ποία «συστενάζει κα συνωδίνει χρι το νν»
(Ρωμ. 8,22). νθρωπος τς μαρτίας, ντ ν φροντίζει τ φυσικ
περιβάλλον, τ κατάστρεφε κα συνεχίζει ν τ καταστρέφει. Ν τ
κμεταλλεύεται σ σημεο καταστροφς, προκειμένου ν κανοποιήσει
τς δικές του πλεονεκτικς κα δηφάγες ρέξεις. Φτάσαμε σήμερα
στ σημεο ν θεωρεται προβληματικ ν χι δύνατη ζω στν
μορφο πλανήτη μας στ μεσο μέλλον! Νομίζουμε πς λύση κα
ατο το προβλήματος βρίσκεται στν ρθόδοξη σκητική, ποία
προάγει κα καλλιεργε τν ρετ τς ατάρκειας. Φυσικ λύση δ
θ δοθε μέσα π συνέδρια κα μερίδες γετν, ο ποοι
εθύνονται γι τν καταστροφ το περιβάλλοντος. Οτε π τς
φρικτς συμπροσευχς τν γετν τν διαφόρων θρησκειν το
κόσμου, σν κα κείνη τς Γροιλανδίας, που μ προτροπ το Οκ.
Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου, προσευχήθηκαν «μο, καθες ες τν
Θεν του δι τν σωτηρίαν το πλανήτου»! Τ περιβάλλον θ σώσει
Ατς, πο πραγματικ τ δημιούργησε, ληθινς Τριαδικς Θες
κα χι ο ψευτοθεο τν λλων θρησκειῶν εἴτε μονοθεϊστικῶν, εἴτε
πολυθεϊστικῶν!

"Ορθόδοξος  Τύπος"

O Συναξαριστής της ημέρας


Παρασκευή, 7 Σεπτεμβρίου 2012

Προεόρτια γεννήσεως Θεοτόκου, 
Σώζωντος μάρτυρος, Ευψυχίου μάρτυρος, 
Λουκά οσίου, Ονησιφόρου αποστόλου, 
Αθανασίου νεομάρτυρος (1774).

Επιτέλους υπάρχει κανένας πατριώτης εισαγγελέας ή πολιτικός να κάνει κάτι;

Θράσος απύθμενο επειδή τελικά υπάρχει ατιμωρησία

06.09.2012
Τουρκόφωνη εφημερίδα της Κομοτηνής  γιορτάζει την σφαγή των Ελλήνων το 1922 με συγχαρητήριο κείμενό της

«Συγχαίρουμε το Τουρκικό Έθνος για την γιορτή της νίκης της 30ης Αυγούστου και τον θρίαμβο του Κεμάλ Ατατούρκ», λέει ο εκδότης της και παραθέτει σχετικό γράφημα
Απίστευτη πρόκληση συνιστά η δημοσίευση από την εφημερίδα Μπιρλίκ η οποία διατηρεί στενούς δεσμούς με το τουρκικό προξενείο, άρθρου για την επέτειο της νίκης των Κεμαλικών στρατευμάτων έναντι των Ελλήνων το 1922 μαζί με την δημοσίευση της επίσημης αφίσας του τουρκικού Γενικού Επιτελείου γι΄ αυτή την επέτειο. 

Σαν να πρόκειται για εφημερίδα η οποία κυκλοφορεί στην Τουρκία και όχι στην Ελλάδα ο γενικός διευθυντής έκδοσης της εφημερίδας  Ιλχάν Ταχσίν ξεπέρασε ακόμα και τον εαυτό του με την προκλητική δημοσίευση άρθρου για την 90η επέτειο της νίκης των Τούρκων επί των Ελλήνων στην Μ. Ασία η οποία ταυτίζεται με τη μεγάλη εθνική μας τραγωδία της καταστροφής και του ξεριζώματος του Μικρασιατικού Ελληνισμού.  Η συγκεκριμένη εφημερίδα θέλοντας να τιμήσει την 30η Αυγούστου ημέρα της νίκης στην Τουρκία δημοσίευσε το παρακάτω κείμενο συνοδευόμενο από την επίσημη αφίσα του τουρκικού Α/ΓΕΕΘΑ με τον τίτλο «Ας είναι χαρούμενη η γιορτή της νίκης μας της 30ής Αυγούστου». 
Ακολουθεί η ανακοίνωση της εφημερίδας: "Εκφράζουμε ως οικογένεια της εφημερίδας Μπιρλίκ τις πιο εγκάρδιες ευχές και συγκινημένοι συγχαίρουμε το Τουρκικό Έθνος για την Γιορτή της Νίκης της 30ης Αυγούστου που κερδήθηκε υπό την ηγεσία του μεγάλου Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ με τους συμπολεμιστές του και τους άγιους μάρτυρες μας που κατέγραψαν ένα θρύλο."
Ιλχάν Ταχσίν – Γενικός Διευθυντής Έκδοσης της Μπιρλίκ

ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ

Είναι πραγματικά απίστευτο ότι στην σημερινή Ελλάδα υπάρχουν Έλληνες πολίτες οι οποίοι εορτάζουν την καταστροφή του ελληνισμού στην Μ. Ασία, εορτάζουν την σφαγή εκατοντάδων χιλιάδων Ελλήνων από τα στρατεύματα του Κεμάλ, εορτάζουν τον ξεριζωμό του ελληνισμού από τις εστίες του στην Μ. Ασία. 

Είναι απίστευτο  ότι η ελληνική δικαιοσύνη που εξαντλεί την αυστηρότητα της ακόμα και για πταίσματα να μην τολμά να εφαρμόσει τον νόμο σε Έλληνες πολίτες, όπως τον διευθυντή έκδοσης της εφημερίδας Μπιρλίκ που τιμούν την σφαγή των προγόνων μας. 

Είμαι τρομερό ότι Έλληνες βουλευτές που ορκίστηκαν να υπηρετούν τον ελληνικό λαό και να προστατεύουν τα συμφέροντα του, να μην τολμούν να ξεριζώσουν από την κοινωνία της Θράκης στοιχεία τα οποία προκαλούν μίσος και διχόνοια μεταξύ Χριστιανών και Μουσουλμάνων.  Είναι γελοίο για την Ελλάδα, Δήμαρχοι της περιοχής της Θράκης να διαμαρτύρονται για την ενόχληση που προκάλεσαν στην προσευχή των μουσουλμάνων οι περαστικοί μηχανόβιοι ελληνικού κόμματος και να μην αγανακτεί κανένας από αυτούς από την προβοκατόρική κίνηση της εφημερίδας Μπιρλίκ η οποία προσβάλει την μνήμη εκατοντάδων χιλιάδων Ελλήνων που σφάχτηκαν από το Στρατό του Κεμάλ. 

Επιτέλους υπάρχει κανένας πατριώτης εισαγγελέας ή πολιτικός να κάνει κάτι για αυτά τα στοιχεία που προσβάλουν κατάφατσα τους Έλληνες πολίτες, το ελληνικό κράτος και  θέλουν να σπείρουν το μίσος μεταξύ των κατοίκων της Θράκης ή όλοι τελικά φοβούνται τόσο πολύ το προξενείο και την πολιτική του ισχύ στην Θράκη.

Τμήμα ειδήσεων Defencenet.gr 

Άγιος Θεοφάνης ο Έγκλειστος :

"Αγωνιστείτε να αποκτήσετε την ταπείνωση. Είναι ευωδία και ένδυμα Χριστού. Για χάρη της όλα θα τα συγχωρήσει ο Θεός. Δε θα εξετάσει τις ελλείψεις που έχει ο αγώνας μας. Ενώ χωρίς ταπείνωση, καμία άσκηση δε θα μας βοηθήσει. Με το ταπεινό φρόνημα μπορεί ο άνθρωπος να σωθεί. Χωρίς αυτό το εισιτήριο, δε θα μας επιτρέψει να μπούμε στον παράδεισο που είναι γεμάτος από ταπεινούς".

Οι αποφάσεις της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου


6/9/2012
Ολοκλήρωσε σήμερα Πέμπτη, τις εργασίες της η Διαρκής Ιερά Σύνοδος για τον Σεπτέμβριο. Η Δ.Ι.Σ. δέχθηκε τον Μητροπολίτη Ελασσώνος κ. Βασίλειο, Πρόεδρο της Διοικούσης Επιτροπής της Εκκλησιαστικής Κεντρικής Υπηρεσίας Οικονομικών και ενημερώθηκε για θέματα του Οργανισμού. 

Ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου και αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεος ενημέρωσε τα μέλη σχετικά με το θέμα της Μονής Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Ναυπάκτου. Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος αποφάσισε να μεταβεί ο Αρχιγραμματεύς, Επίσκοπος Διαυλείας κ. Γαβριήλ στη Μονή για να ενημερώσει την αδελφότητα για τις υποδείξεις της και να καλέσει τα μέλη της αδελφότητας στην πλήρη εφαρμογή των Συνοδικών αποφάσεων.

Τέλος, στο δελτίο τύπου που εξέδωσε η Δ.Ι.Σ., «επιδοκιμάζει τα από 6.9.2012 Δελτία Τύπου της Γενικής Γραμματείας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, τα οποία αναφέρονται στον τρόπο και το ύψος της δημοσιοϋπαλληλικής μισθοδοσίας του Κλήρου, όπως και του ειδικού μισθολογίου των Αρχιερέων Αυτής, διαψεύδοντας τα περί αντιδράσεων της Εκκλησίας της Ελλάδος στη μη συμμετοχή της στα ισχύοντα φορολογικά μέτρα και στα περί μυθώδους ύψους των μισθών των Αρχιερέων».

Άγιος Ιουστίνος (Πόποβιτς) : Άνθρωπος και Θεάνθρωπος.


Εις την ουσίαν της η πτώσις του ανθρώπου συνίστατο εις την επανάστασιν του ανθρώπου εναντίον της θεοειδούς οργανώσεως του είναι του, διότι ο άνθρωπος εγκατέλειψε τον Θεόν και τα του Θεού, και περιώρισε εαυτόν εις καθαράν ύλην, εις γυμνόν («ψιλόν») άνθρωπον. Με την πρώτην επανάστασίν του εναντίον του Θεού ο άνθρωπος, κατώρθωσε να εκδιώξη εν μέρει τον Θεόν εξ εαυτού, εκ της συνειδήσεώς του, εκ της θελήσεώς του, και να παραμείνη εις την καθαρώς ανθρωπίνην φύσιν, εις τον καθαρόν «χομινισμόν» του (homo, hominis), και τοιουτοτρόπως εις τον καθαρόν ουμανισμόν--  Horribile dictum (φρικτόν ειπείν)—αλλ΄ ο ουμανισμός είναι ακριβώς το βασικόν κακόν, το πρωταρχικόν κακόν του ανθρώπου. Εν ονόματι του αυτονόμου ουμανισμού ο άνθρωπος εξεδίωξε τον Θεόν εις μίαν υπερανθρωπίνην υπερβατικότητα και παρέμεινεν όλος εις εαυτόν μόνος και εν εαυτώ μόνον. Παρά ταύτα όμως δεν κατώρθωσεν ο άνθρωπος να αποβάλη εντελώς από τον εαυτόν του τους θεοειδείς χαρακτήρας (ιδιώματα) του πνεύματός του, ούτοι παρέμειναν δια να εμφανίζωνται και εις τον ουμανισμόν του υπό μορφήν νοσταλγίας δια την άπειρον πρόοδον, δια την άπειρον γνώσιν, δια την άπειρον τελειοποίησιν, δια την άπειρον ύπαρξιν. Ενσυνειδήτως ή ασυνειδήτως, εις όλους τους αγώνας τους οποίους διεξάγει εν τω ουμανισμώ του ο άνθρωπος, τείνει να επαναφέρη εις εαυτόν το απολεσθέν θεοειδές. Και εν μέρει το επιτυγχάνει: τόσον, όσον είναι σαναγκαίον δια να αισθανθή πως ο ίδιος μόνος του, με την καθαρώς ανθρωπίνην, την άνευ Θεού (α-θεωμένην) φύσιν του, ουδέποτε δύναται να διορθώση το πνεύμα του, να αποκαταστήση το θεοειδές του είναι του. Ο άνθρωπος δι΄ όλων των ουμανιστικών νοσταλγιών του ουσιαστικώς κραυγάζει δια τον Θεάνθρωπον.                                
Δια τούτο η εμφάνισις του Θεανθρώπου Χριστού εις αυτόν τον κόσμον ήτο και φυσική και έλλογος και αναγκαία. Διότι μόνον ο Θεάνθρωπος απαλλάττει εντελώς από όλα τα βάσανα το ανθρώπινον πνεύμα, το ασθενήσαν και αθεωθέν υπό του ουμανισμού. Μόνος Αυτός ικανοποιεί κάθε δίψαν του θεοειδούς ανθρωπίνου είναι: και την δίψαν δια την άπειρον ζωήν, και την δίψαν δια την άπειρον δικαιοσύνην, και την δίψαν δια την άπειρον αλήθειαν, και την δίψαν δια το άπειρον αγαθόν, και την δίψαν δι΄ όλας τας γενικώς θείας απεραντοσύνας.          

    Συνεχίζεται.