Εχω την εντύπωση ότι ο συντάκτης του παραπάνω κειμένου βρίσκεται σε σύγχυση. Άλλος είναι ο τίτλος του άρθρου και άλλα λέει στην συνέχεια. Το λάθος στο Ιουλιανό ημερολογιο για τον προσδιορισμό της ημερομηνίας του Πάσχα το δέχεται ναι ή οχι; Ο χρόνος μηδεν που ψάχνει είμαι άλλο θέμα επειδή τα ημερολόγια έχουν μια αρχή. Το Ιουλιανό έχει απο την αρχή κτίσεως του κόσμου (5508 π.Χ).Είναι φανερό ότι ο κ.Κ.Χ προσπαθεί να αποπροσανατολίσει τον αναγνώστη όπως και το άλλο θέμα που παρουσιάζει το οποίο είναι αποσπασματικό. Παρακολούθησα όλη την συζήτηση στο fb και αποκρύπτονται πολλά προκειμένου ο συντάκτης του άρθρου να αυτοδικαιωθεί...
Επειδή παρακολούθησα και κατέγραψα την συζήτηση στο fb που γινόταν δημόσια με θέμα τον πολλαπλασιασμό του ανθρωπίνου γένους σας αποστέλλω ο,τι δεν γράφτηκε από τον κ.Κ.Χ ΘΕΜΑ . Τι θα απαντούσατε σε κάποιο μαθητή αν θα σας ρωτούσε. Πως πολλαπλασιάστηκε το ανθρώπινο γένος απο τον Αδάμ και την Εύα;; ------------------------------------------------------------------------------------------------ Kyprianos Christodoulides Πολλαπλασιάστηκαν διά ενδογαμίας, τό λένε σήμερα αιμομιξία. Νόμοι δεν υπήρχαν, πλην τής γνωστής εντολής - εντολές υπάρχουν 2 ειδών, απαγορευτικές και συμβουλευτικές. Οι επιπτώσεις τής ενδογαμίας δεν ήταν άμεσες. Ήταν έμμεσες και μακροχρόνιες. Αυτά από Ιατρικής. Fdimitrios Athanassiou Αυτό ειναι σωστό θεολογικά και αγιογραφικά; Δηλαδή υπήρξε ιστορική περίοδος που Θεός επέτρεψε την αμαρτία της αιμομιξίας; Kyprianos Christodoulides Μάλιστα, υπήρξε. Ο Θεός δεν τό επέτρεψε. Το αυτεξούσιο ήταν. Fdimitrios Athanassiou Ναι αλλα υπήρξαν απόγονοι υγιείς. Δηλ.δεν λειτούργησαν οι νόμοι της κληρονομικότητας;α Διαβάζουμε στην Γένεση. Ο Κάιν σκότωσε τον Άβελ και μετά πο χρόνια ο Αδάμ και η Εύα απέκτησαν τον Σήθ και πολυ αργότερα υιούς και θυγατέρες. Kyprianos Christodoulides -Καλώς γράφεις π. Δημήτριε οτι πρέπει νά ξαναδιβάσουμε τά εδάφια τής Αγίας Γραφής. Φαίνεται, όμως, εσύ δέν τά διάβασες καλώς. Παράδειγμα, ότι γράφεις πως υπήρχαν άνθρωποι καί αποκλείεις τήν αιμομιξία. Τήν οποία, ως πρός τίς συνέπειες, ουδείς γνώριζε ή απαγόρευε. Τί μάς λέει λοιπόν τό β' Κεφάλαιο τής Γενέσεως ; Ιδού : "18 Καὶ εἶπε Κύριος ὁ Θεός· οὐ καλὸν εἶναι τὸν ἄνθρωπον μόνον· ποιήσωμεν αὐτῷ βοηθὸν κατ᾿ αὐτόν. 19 καὶ ἔπλασεν ὁ Θεὸς ἔτι ἐκ τῆς γῆς πάντα τὰ θηρία τοῦ ἀγροῦ καὶ πάντα τὰ πετεινὰ τοῦ οὐρανοῦ καὶ ἤγαγεν αὐτὰ πρὸς τὸν ᾿Αδάμ, ἰδεῖν τί καλέσει αὐτά. καὶ πᾶν ὃ ἐὰν ἐκάλεσεν αὐτὸ ᾿Αδὰμ ψυχὴν ζῶσαν, τοῦτο ὄνομα αὐτῷ. 20 καὶ ἐκάλεσεν ᾿Αδὰμ ὀνόματα πᾶσι τοῖς κτήνεσι καὶ πᾶσι τοῖς πετεινοῖς τοῦ οὐρανοῦ καὶ πᾶσι τοῖς θηρίοις τοῦ ἀγροῦ· τῷ δὲ ᾿Αδὰμ οὐχ εὑρέθη βοηθὸς ὅμοιος αὐτῷ. ". Σημειώνω, "τῷ δὲ ᾿Αδὰμ οὐχ εὑρέθη βοηθὸς ὅμοιος αὐτῷ". Άν, λοιπόν, εσύ προτιμάς τά ευρήματα τών ανθρωπολόγων, παλαιοντολόγων, αρχαιολόγων κλπ., δικαίωμά σου. Δέν θά σέ παρακολουθήσω. Λυπάμαι μόνο εκείνους που θά συμφωνήσουν μαζί σου. Διότι, όπως εσύ, βρίσκουν ελκυστική τήν θεωρία τής εξέλιξης (Δαρβίνος) καί τού Big Bang - καλύτερα Bank. Fdimitrios Athanassiou Αυτό το κείμενο μιλάει για ΑΙΜΟΜΙΞΙΑ; Μην τρελλαθούμε. ΟΜΟΙΟΣ ΑΥΤΩ ΣΤΟ ΚΑΘ' ΟΜΟΙΩΣΙΝ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ γιατί προηγουμένως ο ΑΔΑΜ ΈΛΑΒΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ.Ο Αδάμ διέφερε απο τους άλλους ανθρώπους και στον τρόπο της Δημιουργίας και στο ό ο Θεός ενεφύσησε σε αυτό ΠΝΕΥΜΑ ΖΩΗΣ. Η Αγια Γραφή ειναι ξεκαθαρη. Αρχικα γράφει: στο ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ " Γεν. 1,27 καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς" και στην συνέχεια .ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ " Γεν. 2,7 καὶ ἔπλασεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, χοῦν ἀπὸ τῆς γῆς, καὶ ἐνεφύσησεν εἰς τὸ πρόσωπον αὐτοῦ πνοὴν ζωῆς, καὶ ἐγένετο ὁ ἄνθρωπος εἰς ψυχὴν ζῶσαν". Ειναι τα ίδια;;;;;;;; Και ποιός σας είπε ότι πιστεύω στην Θεωρία της Εξέλιξης. ΚΑΝΕΤΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ και ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΠΙΣΩ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΛΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ και όχι σε ΑΙΜΟΜΙΞΙΕΣ και ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΣ. Ένας Θεός-Δημιουργός σαν τον ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ δεν θα επέτρεπε τέτοια πράγματα.Εσείς απο την αρχή θεωρήσατε την αιμομιξία ως ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ επειδή το λεει η ΙΑΤΡΙΚΗ. Αν διαβάσετε ενα χιλιαστικό περιοδικό τα ίδια γράφει. Οπότε λυπάμαι με την σειρά μου για όσους συμφωνήσουν με.
Fdimitrios Athanassiou :Θα έλθουμε τώρα σε ένα συγκλονιστικό εδάφιο της Αγίας Γραφής, που είναι ν’ απορεί κανείς πώς ορισμένοι θεολόγοι το είχαν αποσιωπήσει, ενώ από μόνο του το κείμενο αυτό αποκαλύπτει την μεγάλη αλήθεια, που θέλει να λέει ότι η Ιστορία και η Επιστήμη επαληθεύουν την Βίβλο! Είναι η στιγμή κατά την οποίαν ο Κάϊν έχει σκοτώσει τον Άβελ και ο Θεός ελέγχει τον αδελφοκτόνο Κάϊν. Ας παρακολουθήσουμε με ιδιαίτερη προσοχή τον σχετικό διάλογο: «Ο Κύριος ρώτησε τον Κάιν: «Πού είναι ο αδερφός σου ο Άβελ;» Εκείνος απάντησε: «Δεν ξέρω. Μήπως φύλακας του αδερφού μου είμαι εγώ;» Είπε τότε ο Κύριος: «Τι πήγες κι έκανες; Άκου! Το αίμα του αδερφού σου μου φωνάζει γοερά από τη γη! Από 'δω και πέρα θα σε καταριέται η ίδια η γη, που άνοιξε για να δεχτεί το αίμα του αδερφού σου, που εσύ τον σκότωσες. Όταν θα την καλλιεργείς, δεν θα σου δίνει πια τους καρπούς της. Φυγάς θα είσαι και περιπλανώμενος για πάντα πάνω στη γη». Τότε ο Κάιν είπε στον Κύριο: «Βαριά είναι η τιμωρία μου! Δεν μπορώ να την αντέξω! Σήμερα με διώχνεις από τη χώρα, και πρέπει να χαθώ από μπροστά σου και να γίνω φυγάς, περιπλανώμενος στη γη. Όποιος με βρει θα με σκοτώσει». Κι ο Κύριος του αποκρίθηκε: «Δε θα συμβεί αυτό, γιατί οποιοσδήποτε σκοτώσει τον Κάιν, θα αντιμετωπίσει επταπλάσια εκδίκηση». Κι έβαλε σημάδι στον Κάιν, ώστε όποιος θα τον συναντούσε να μην τον σκοτώσει. Έτσι ο Κάιν έφυγε από τον τόπο όπου του είχε μιλήσει ο Κύριος και πήγε να ζήσει στη χώρα Νωδ, ανατολικά της Εδέμ» (Γεν. 4, 9-16) Όπως πρόσεξε ο καλοπροαίρετος αναγνώστης, τρεις φορές το κείμενο γίνεται έμμεση, αλλά σαφέστατη αναφορά, ότι έξω απ’ την Εδέμ κυκλοφορούσαν άνθρωποι, σύγχρονοι του Κάϊν, αφού ο ίδιος ο Θεός έβαλε σημάδι στον Κάϊν για να μην τον σκοτώσουν οι άνθρωποι ! Και μη μου πει κανείς, ότι η Αγία Γραφή ενδεχομένως να αναφέρεται σε κάποιο περιφερόμενο ζώο και όχι άνθρωπο διότι τότε θα χρησιμοποιούσε ουδέτερο και όχι αρσενικό γένος! Η Γένεσις αναφέρεται στον όρο «όποιος», δεικνύοντας άνθρωπο και όχι στον όρο «όποιο», που αναφέρεται σε κάποιο ζώο ή αντικείμενο. (Εξυπακούεται ότι ο Θεός δεν θα εννοούσε ως δολοφόνους του Κάϊν τον Αδάμ και την Εύα). ΑΛΛΑ το θέμα δεν σταματάει εκεί… Το ότι υπήρχαν σύγχρονοι άνθρωποι του Κάϊν, πολύ πριν συνευρεθούν ο Αδάμ με την Εύα και αποκτήσουν και άλλα τέκνα, αποδεικνύεται σαφέστατα από την αμέσως επόμενη παράγραφο της Γενέσεως όπου διαβάζουμε, ότι ο Κάϊν όχι μόνον βρήκε γυναίκα εκτός Παραδείσου, για να κάνει οικογένεια, αλλά και ανθρώπους πολλούς για να κτίσει ολόκληρη πόλη! Ας διαβάσουμε το σχετικό απόσπασμα της Γραφής: «Ο Κάιν συνευρέθηκε με τη γυναίκα του κι εκείνη έμεινε έγκυος και γέννησε τον Ενώχ. Έπειτα έχτισε μια πόλη και την ονόμασε με το όνομα του γιου του, Ενώχ. Από τον Ενώχ γεννήθηκε ο Ιράδ και ο Ιράδ απέκτησε το Μεχουϊαήλ ο Μεχουϊαήλ απέκτησε το Μαθουσάλα κι ο Μαθουσάλα απέκτησε το Λάμεχ. Ο Λάμεχ πήρε δύο γυναίκες. Το όνομα της μιας ήταν Αδά και της άλλης Σιλλά. Η Αδά γέννησε τον Ιαβάλ. Αυτός έγινε ο γενάρχης των σκηνιτών και των κτηνοτρόφων. Το όνομα του αδερφού του ήταν Ιουβάλ. Αυτός έγινε γενάρχης εκείνων που παίζουν κιθάρα και αυλό. Η Σιλλά γέννησε κι αυτή τον Τουβάλ-Κάιν, το γενάρχη εκείνων που επεξεργάζονται το χαλκό και το σίδερο. Αδερφή του Τουβάλ-Κάιν ήταν ή Νααμά. Τότε είπε ο Λάμεχ στις γυναίκες του, την Αδά και τη Σιλλά: «Ακούστε με, γυναίκες του Λάμεχ, στα λόγια μου δώστε προσοχή: Άνθρωπο σκότωσα γιατί με πλήγωσε, έναν νέο γιατί με χτύπησε. Αν στην περίπτωση του Κάιν προβλεπόταν επταπλάσια εκδίκηση, στην περίπτωση του Λάμεχ προβλέπεται εβδομήντα εφτά φορές μεγαλύτερη» (Γεν. 4, 17-24). ----------------------------
Fdimitrios Athanassiou ΚΑΜΙΑ ΑΙΜΟΜΙΞΙΑ!.. Το θέμα μας δεν σταματάει εκεί. Προχωράει και παραπέρα, αφού αποδεικνύεται ότι ο Αδάμ και η Εύα συνευρίσκονται και αποκτούν τον Σηθ, για να πολλαπλασιασθεί το γένος των ανθρώπων, μετά τα γεγονότα, που περιγράψαμε προηγουμένως! Και ιδού το κείμενο: «Ο Αδάμ συνευρέθηκε πάλι με τη γυναίκα του κι εκείνη γέννησε γιο. «Ο Θεός μού έδωσε άλλον απόγονο», είπε, «αντί για τον Άβελ, που τον σκότωσε ο Κάιν». Και τον ονόμασε Σηθ. Ο Σηθ απέκτησε κι εκείνος γιο και τον ονόμασε Ενώς. Τότε ήταν που οι άνθρωποι άρχισαν να προσεύχονται στο Θεό ονομάζοντάς τον «Κύριο». (Γεν. 4, 25-26). Τι αποδεικνύεται εδώ, αγαπητέ αναγνώστη ή αγαπητή αναγνώστρια; Χρειάζεται πολύ σκέψη ή αρκετή «φαιά ουσία» για να καταλάβει κανείς, ότι ουδεμία αιμομιξία υπήρξε μεταξύ των τέκνων του Αδάμ και της Εύας για να πολλαπλασιαστεί το γένος των ανθρώπων, που με τόση άγνοια ή χαιρεκακία ομιλούν οι εχθροί της Παλαιάς Διαθήκης; Μήπως ήρθε η ώρα, λοιπόν, να ξαναδιαβάσουμε τα εδάφια της Αγίας Γραφής, που διάφοροι ανθρωπολόγοι, παλαιοντολόγοι, αρχαιολόγοι, ιστορικοί ή άλλοι καταξιωμένοι επιστήμονες και ερευνητές επιβεβαιώνουν με τα ευρήματά τους; Ακόμη περισσότερο όταν η ίδια η Βίβλος επιβεβαιώνει το γεγονός, ότι την εποχή εκείνη όχι μόνον υπήρχαν και άλλοι άνθρωποι, που εμφανίσθηκαν σε διάφορα σημεία της γης, αλλά και γίγαντες, όπως δηλώνει με κατηγορηματική έμφαση η ίδια η Αγία Γραφή; (Γεν. 6, 4 13, 33 Δευτ. 2, 11 2, 20 κλπ) ----------------------------------------------------------------------------------------- Kyprianos Christodoulides π. Δημήτριε, γιατί έκρυψες τόν στίχο 20 ; Δέν γράφει εκεί "τῷ δὲ ᾿Αδὰμ οὐχ εὑρέθη βοηθὸς ὅμοιος αὐτῷ. " ; Ή μήπως η δική σου Αγία Γραφή δέν τό έχει ; Τά περιλαμβανόμενα στό α' κεφάλαιο τής Γένεσης είναι γενικά περί ανθρώπου καί ζώων. Στό β' κεφάλαιο αποσαφηνίζεται η γενικότητα τού α'. Δέν βρέθηκε βοηθός στόν Αδάμ. Η λέξη ΑΔΑΜ σημαίνει άνθρωπος τών τετραπεράτων : Α = ανατολή, Δ = Δύση, Α = άρκτος (βορράς), Μ = μεσημβρία (νότος).
Εσύ με ποιόν είσαι, με τον Κυπριανό ή τον π.Δημήτριο;Δηλαδή, πιστεύεις στην αιμομιξία ή σε αυτά τα αντι-Πατερικά που λέει ο π.Δημήτριος; Εγώ πιστεύω πως εδώ τα κάνει θάλασσα ο π.Δημήτριος, ενώ για το ημερολογιακό σχίσμα τα λέει πολύ σωστά.
5 σχόλια:
Εχω την εντύπωση ότι ο συντάκτης του παραπάνω κειμένου βρίσκεται σε σύγχυση.
Άλλος είναι ο τίτλος του άρθρου και άλλα λέει στην συνέχεια.
Το λάθος στο Ιουλιανό ημερολογιο για τον προσδιορισμό της ημερομηνίας του Πάσχα το δέχεται ναι ή οχι; Ο χρόνος μηδεν που ψάχνει είμαι άλλο θέμα επειδή τα ημερολόγια έχουν μια αρχή. Το Ιουλιανό έχει απο την αρχή κτίσεως του κόσμου (5508 π.Χ).Είναι φανερό ότι ο κ.Κ.Χ προσπαθεί να αποπροσανατολίσει τον αναγνώστη όπως και το άλλο θέμα που παρουσιάζει το οποίο είναι αποσπασματικό. Παρακολούθησα όλη την συζήτηση στο fb και αποκρύπτονται πολλά προκειμένου ο συντάκτης του άρθρου να αυτοδικαιωθεί...
Επειδή παρακολούθησα και κατέγραψα την συζήτηση στο fb που γινόταν δημόσια με θέμα τον πολλαπλασιασμό του ανθρωπίνου γένους σας αποστέλλω ο,τι δεν γράφτηκε από τον κ.Κ.Χ
ΘΕΜΑ . Τι θα απαντούσατε σε κάποιο μαθητή αν θα σας ρωτούσε. Πως πολλαπλασιάστηκε το ανθρώπινο γένος απο τον Αδάμ και την Εύα;;
------------------------------------------------------------------------------------------------
Kyprianos Christodoulides Πολλαπλασιάστηκαν διά ενδογαμίας, τό λένε σήμερα αιμομιξία. Νόμοι δεν υπήρχαν, πλην τής γνωστής εντολής - εντολές υπάρχουν 2 ειδών, απαγορευτικές και συμβουλευτικές. Οι επιπτώσεις τής ενδογαμίας δεν ήταν άμεσες. Ήταν έμμεσες και μακροχρόνιες. Αυτά από Ιατρικής.
Fdimitrios Athanassiou Αυτό ειναι σωστό θεολογικά και αγιογραφικά; Δηλαδή υπήρξε ιστορική περίοδος που Θεός επέτρεψε την αμαρτία της αιμομιξίας;
Kyprianos Christodoulides Μάλιστα, υπήρξε. Ο Θεός δεν τό επέτρεψε. Το αυτεξούσιο ήταν.
Fdimitrios Athanassiou Ναι αλλα υπήρξαν απόγονοι υγιείς. Δηλ.δεν λειτούργησαν οι νόμοι της κληρονομικότητας;α Διαβάζουμε στην Γένεση. Ο Κάιν σκότωσε τον Άβελ και μετά πο χρόνια ο Αδάμ και η Εύα απέκτησαν τον Σήθ και πολυ αργότερα υιούς και θυγατέρες.
Kyprianos Christodoulides -Καλώς γράφεις π. Δημήτριε οτι πρέπει νά ξαναδιβάσουμε τά εδάφια τής Αγίας Γραφής. Φαίνεται, όμως, εσύ δέν τά διάβασες καλώς. Παράδειγμα, ότι γράφεις πως υπήρχαν άνθρωποι καί αποκλείεις τήν αιμομιξία. Τήν οποία, ως πρός τίς συνέπειες, ουδείς γνώριζε ή απαγόρευε. Τί μάς λέει λοιπόν τό β' Κεφάλαιο τής Γενέσεως ; Ιδού : "18 Καὶ εἶπε Κύριος ὁ Θεός· οὐ καλὸν εἶναι τὸν ἄνθρωπον μόνον· ποιήσωμεν αὐτῷ βοηθὸν κατ᾿ αὐτόν. 19 καὶ ἔπλασεν ὁ Θεὸς ἔτι ἐκ τῆς γῆς πάντα τὰ θηρία τοῦ ἀγροῦ καὶ πάντα τὰ πετεινὰ τοῦ οὐρανοῦ καὶ ἤγαγεν αὐτὰ πρὸς τὸν ᾿Αδάμ, ἰδεῖν τί καλέσει αὐτά. καὶ πᾶν ὃ ἐὰν ἐκάλεσεν αὐτὸ ᾿Αδὰμ ψυχὴν ζῶσαν, τοῦτο ὄνομα αὐτῷ. 20 καὶ ἐκάλεσεν ᾿Αδὰμ ὀνόματα πᾶσι τοῖς κτήνεσι καὶ πᾶσι τοῖς πετεινοῖς τοῦ οὐρανοῦ καὶ πᾶσι τοῖς θηρίοις τοῦ ἀγροῦ· τῷ δὲ ᾿Αδὰμ οὐχ εὑρέθη βοηθὸς ὅμοιος αὐτῷ. ". Σημειώνω, "τῷ δὲ ᾿Αδὰμ οὐχ εὑρέθη βοηθὸς ὅμοιος αὐτῷ".
Άν, λοιπόν, εσύ προτιμάς τά ευρήματα τών ανθρωπολόγων, παλαιοντολόγων, αρχαιολόγων κλπ., δικαίωμά σου. Δέν θά σέ παρακολουθήσω. Λυπάμαι μόνο εκείνους που θά συμφωνήσουν μαζί σου. Διότι, όπως εσύ, βρίσκουν ελκυστική τήν θεωρία τής εξέλιξης (Δαρβίνος) καί τού Big Bang - καλύτερα Bank.
Fdimitrios Athanassiou Αυτό το κείμενο μιλάει για ΑΙΜΟΜΙΞΙΑ; Μην τρελλαθούμε. ΟΜΟΙΟΣ ΑΥΤΩ ΣΤΟ ΚΑΘ' ΟΜΟΙΩΣΙΝ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ γιατί προηγουμένως ο ΑΔΑΜ ΈΛΑΒΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ.Ο Αδάμ διέφερε απο τους άλλους ανθρώπους και στον τρόπο της Δημιουργίας και στο ό ο Θεός ενεφύσησε σε αυτό ΠΝΕΥΜΑ ΖΩΗΣ. Η Αγια Γραφή ειναι ξεκαθαρη. Αρχικα γράφει: στο ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ " Γεν. 1,27 καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς" και στην συνέχεια .ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ " Γεν. 2,7 καὶ ἔπλασεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, χοῦν ἀπὸ τῆς γῆς, καὶ ἐνεφύσησεν εἰς τὸ πρόσωπον αὐτοῦ πνοὴν ζωῆς, καὶ ἐγένετο ὁ ἄνθρωπος εἰς ψυχὴν ζῶσαν". Ειναι τα ίδια;;;;;;;; Και ποιός σας είπε ότι πιστεύω στην Θεωρία της Εξέλιξης. ΚΑΝΕΤΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ και ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΠΙΣΩ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΛΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ και όχι σε ΑΙΜΟΜΙΞΙΕΣ και ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΣ. Ένας Θεός-Δημιουργός σαν τον ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ δεν θα επέτρεπε τέτοια πράγματα.Εσείς απο την αρχή θεωρήσατε την αιμομιξία ως ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ επειδή το λεει η ΙΑΤΡΙΚΗ. Αν διαβάσετε ενα χιλιαστικό περιοδικό τα ίδια γράφει. Οπότε λυπάμαι με την σειρά μου για όσους συμφωνήσουν με.
Fdimitrios Athanassiou :Θα έλθουμε τώρα σε ένα συγκλονιστικό εδάφιο της Αγίας Γραφής, που είναι ν’ απορεί κανείς πώς ορισμένοι θεολόγοι το είχαν αποσιωπήσει, ενώ από μόνο του το κείμενο αυτό αποκαλύπτει την μεγάλη αλήθεια, που θέλει να λέει ότι η Ιστορία και η Επιστήμη επαληθεύουν την Βίβλο!
Είναι η στιγμή κατά την οποίαν ο Κάϊν έχει σκοτώσει τον Άβελ και ο Θεός ελέγχει τον αδελφοκτόνο Κάϊν. Ας παρακολουθήσουμε με ιδιαίτερη προσοχή τον σχετικό διάλογο:
«Ο Κύριος ρώτησε τον Κάιν: «Πού είναι ο αδερφός σου ο Άβελ;» Εκείνος απάντησε: «Δεν ξέρω. Μήπως φύλακας του αδερφού μου είμαι εγώ;» Είπε τότε ο Κύριος: «Τι πήγες κι έκανες; Άκου! Το αίμα του αδερφού σου μου φωνάζει γοερά από τη γη! Από 'δω και πέρα θα σε καταριέται η ίδια η γη, που άνοιξε για να δεχτεί το αίμα του αδερφού σου, που εσύ τον σκότωσες. Όταν θα την καλλιεργείς, δεν θα σου δίνει πια τους καρπούς της. Φυγάς θα είσαι και περιπλανώμενος για πάντα πάνω στη γη».
Τότε ο Κάιν είπε στον Κύριο: «Βαριά είναι η τιμωρία μου! Δεν μπορώ να την αντέξω! Σήμερα με διώχνεις από τη χώρα, και πρέπει να χαθώ από μπροστά σου και να γίνω φυγάς, περιπλανώμενος στη γη. Όποιος με βρει θα με σκοτώσει». Κι ο Κύριος του αποκρίθηκε: «Δε θα συμβεί αυτό, γιατί οποιοσδήποτε σκοτώσει τον Κάιν, θα αντιμετωπίσει επταπλάσια εκδίκηση». Κι έβαλε σημάδι στον Κάιν, ώστε όποιος θα τον συναντούσε να μην τον σκοτώσει. Έτσι ο Κάιν έφυγε από τον τόπο όπου του είχε μιλήσει ο Κύριος και πήγε να ζήσει στη χώρα Νωδ, ανατολικά της Εδέμ» (Γεν. 4, 9-16)
Όπως πρόσεξε ο καλοπροαίρετος αναγνώστης, τρεις φορές το κείμενο γίνεται έμμεση, αλλά σαφέστατη αναφορά, ότι έξω απ’ την Εδέμ κυκλοφορούσαν άνθρωποι, σύγχρονοι του Κάϊν, αφού ο ίδιος ο Θεός έβαλε σημάδι στον Κάϊν για να μην τον σκοτώσουν οι άνθρωποι !
Και μη μου πει κανείς, ότι η Αγία Γραφή ενδεχομένως να αναφέρεται σε κάποιο περιφερόμενο ζώο και όχι άνθρωπο διότι τότε θα χρησιμοποιούσε ουδέτερο και όχι αρσενικό γένος! Η Γένεσις αναφέρεται στον όρο «όποιος», δεικνύοντας άνθρωπο και όχι στον όρο «όποιο», που αναφέρεται σε κάποιο ζώο ή αντικείμενο. (Εξυπακούεται ότι ο Θεός δεν θα εννοούσε ως δολοφόνους του Κάϊν τον Αδάμ και την Εύα).
ΑΛΛΑ το θέμα δεν σταματάει εκεί… Το ότι υπήρχαν σύγχρονοι άνθρωποι του Κάϊν, πολύ πριν συνευρεθούν ο Αδάμ με την Εύα και αποκτήσουν και άλλα τέκνα, αποδεικνύεται σαφέστατα από την αμέσως επόμενη παράγραφο της Γενέσεως όπου διαβάζουμε, ότι ο Κάϊν όχι μόνον βρήκε γυναίκα εκτός Παραδείσου, για να κάνει οικογένεια, αλλά και ανθρώπους πολλούς για να κτίσει ολόκληρη πόλη!
Ας διαβάσουμε το σχετικό απόσπασμα της Γραφής:
«Ο Κάιν συνευρέθηκε με τη γυναίκα του κι εκείνη έμεινε έγκυος και γέννησε τον Ενώχ. Έπειτα έχτισε μια πόλη και την ονόμασε με το όνομα του γιου του, Ενώχ. Από τον Ενώχ γεννήθηκε ο Ιράδ και ο Ιράδ απέκτησε το Μεχουϊαήλ ο Μεχουϊαήλ απέκτησε το Μαθουσάλα κι ο Μαθουσάλα απέκτησε το Λάμεχ.
Ο Λάμεχ πήρε δύο γυναίκες. Το όνομα της μιας ήταν Αδά και της άλλης Σιλλά. Η Αδά γέννησε τον Ιαβάλ. Αυτός έγινε ο γενάρχης των σκηνιτών και των κτηνοτρόφων. Το όνομα του αδερφού του ήταν Ιουβάλ. Αυτός έγινε γενάρχης εκείνων που παίζουν κιθάρα και αυλό. Η Σιλλά γέννησε κι αυτή τον Τουβάλ-Κάιν, το γενάρχη εκείνων που επεξεργάζονται το χαλκό και το σίδερο. Αδερφή του Τουβάλ-Κάιν ήταν ή Νααμά. Τότε είπε ο Λάμεχ στις γυναίκες του, την Αδά και τη Σιλλά:
«Ακούστε με, γυναίκες του Λάμεχ, στα λόγια μου δώστε προσοχή: Άνθρωπο σκότωσα γιατί με πλήγωσε, έναν νέο γιατί με χτύπησε. Αν στην περίπτωση του Κάιν προβλεπόταν επταπλάσια εκδίκηση, στην περίπτωση του Λάμεχ προβλέπεται εβδομήντα εφτά φορές μεγαλύτερη» (Γεν. 4, 17-24).
----------------------------
Fdimitrios Athanassiou ΚΑΜΙΑ ΑΙΜΟΜΙΞΙΑ!..
Το θέμα μας δεν σταματάει εκεί. Προχωράει και παραπέρα, αφού αποδεικνύεται ότι ο Αδάμ και η Εύα συνευρίσκονται και αποκτούν τον Σηθ, για να πολλαπλασιασθεί το γένος των ανθρώπων, μετά τα γεγονότα, που περιγράψαμε προηγουμένως! Και ιδού το κείμενο:
«Ο Αδάμ συνευρέθηκε πάλι με τη γυναίκα του κι εκείνη γέννησε γιο. «Ο Θεός μού έδωσε άλλον απόγονο», είπε, «αντί για τον Άβελ, που τον σκότωσε ο Κάιν». Και τον ονόμασε Σηθ. Ο Σηθ απέκτησε κι εκείνος γιο και τον ονόμασε Ενώς. Τότε ήταν που οι άνθρωποι άρχισαν να προσεύχονται στο Θεό ονομάζοντάς τον «Κύριο». (Γεν. 4, 25-26).
Τι αποδεικνύεται εδώ, αγαπητέ αναγνώστη ή αγαπητή αναγνώστρια; Χρειάζεται πολύ σκέψη ή αρκετή «φαιά ουσία» για να καταλάβει κανείς, ότι ουδεμία αιμομιξία υπήρξε μεταξύ των τέκνων του Αδάμ και της Εύας για να πολλαπλασιαστεί το γένος των ανθρώπων, που με τόση άγνοια ή χαιρεκακία ομιλούν οι εχθροί της Παλαιάς Διαθήκης;
Μήπως ήρθε η ώρα, λοιπόν, να ξαναδιαβάσουμε τα εδάφια της Αγίας Γραφής, που διάφοροι ανθρωπολόγοι, παλαιοντολόγοι, αρχαιολόγοι, ιστορικοί ή άλλοι καταξιωμένοι επιστήμονες και ερευνητές επιβεβαιώνουν με τα ευρήματά τους; Ακόμη περισσότερο όταν η ίδια η Βίβλος επιβεβαιώνει το γεγονός, ότι την εποχή εκείνη όχι μόνον υπήρχαν και άλλοι άνθρωποι, που εμφανίσθηκαν σε διάφορα σημεία της γης, αλλά και γίγαντες, όπως δηλώνει με κατηγορηματική έμφαση η ίδια η Αγία Γραφή; (Γεν. 6, 4 13, 33 Δευτ. 2, 11 2, 20 κλπ)
-----------------------------------------------------------------------------------------
Kyprianos Christodoulides π. Δημήτριε, γιατί έκρυψες τόν στίχο 20 ; Δέν γράφει εκεί "τῷ δὲ ᾿Αδὰμ οὐχ εὑρέθη βοηθὸς ὅμοιος αὐτῷ. " ; Ή μήπως η δική σου Αγία Γραφή δέν τό έχει ;
Τά περιλαμβανόμενα στό α' κεφάλαιο τής Γένεσης είναι γενικά περί ανθρώπου καί ζώων. Στό β' κεφάλαιο αποσαφηνίζεται η γενικότητα τού α'. Δέν βρέθηκε βοηθός στόν Αδάμ. Η λέξη ΑΔΑΜ σημαίνει άνθρωπος τών τετραπεράτων : Α = ανατολή, Δ = Δύση, Α = άρκτος (βορράς), Μ = μεσημβρία (νότος).
Fdimitrios Athanassiou Άμα ξεχωρίσεις της φάσης της δημιουργίας του ανθρώπου ίσως καταλάβεις .Γεν. 1 ,26 καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ποιήσωμεν ἄνθρωπον κατ᾿ εἰκόνα ἡμετέραν καὶ καθ᾿ ὁμοίωσιν, καὶ ἀρχέτωσαν τῶν ἰχθύων τῆς θαλάσσης καὶ τῶν πετεινῶν τοῦ οὐρανοῦ καὶ τῶν κτηνῶν καὶ πάσης τῆς γῆς καὶ πάντων τῶν ἑρπετῶν τῶν ἑρπόντων ἐπὶ γῆς γῆς.
Γεν. 1,27 καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς.
…Γεν. 2,7 καὶ ἔπλασεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, χοῦν ἀπὸ τῆς γῆς, καὶ ἐνεφύσησεν εἰς τὸ πρόσωπον αὐτοῦ πνοὴν ζωῆς, καὶ ἐγένετο ὁ ἄνθρωπος εἰς ψυχὴν ζῶσαν.
…. Γεν. 2,15 Καὶ ἔλαβε Κύριος ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, ὃν ἔπλασε, καὶ ἔθετο αὐτὸν ἐν τῷ παραδείσῳ τῆς τρυφῆς, ἐργάζεσθαι αὐτὸν καὶ φυλάσσειν.
…Γεν. 2,21 καὶ ἐπέβαλεν ὁ Θεὸς ἔκστασιν ἐπὶ τὸν Ἀδάμ, καὶ ὕπνωσε· καὶ ἔλαβε μίαν τῶν πλευρῶν αὐτοῦ καὶ ἀνεπλήρωσε σάρκα ἀντ᾿ αὐτῆς.
Γεν. 2,22 καὶ ᾠκοδόμησεν ὁ Θεὸς τὴν πλευράν, ἣν ἔλαβεν ἀπὸ τοῦ Ἀδάμ, εἰς γυναῖκα καὶ ἤγαγεν αὐτὴν πρὸς τὸν Ἀδάμ
Προς ανώνυμο 5:02.
Εσύ με ποιόν είσαι, με τον Κυπριανό ή τον π.Δημήτριο;Δηλαδή, πιστεύεις στην αιμομιξία ή σε αυτά τα αντι-Πατερικά που λέει ο π.Δημήτριος;
Εγώ πιστεύω πως εδώ τα κάνει θάλασσα ο π.Δημήτριος, ενώ για το ημερολογιακό σχίσμα τα λέει πολύ σωστά.
Δημοσίευση σχολίου