Ἡ ἀλλαγή τοῦ ἑορτολογίου δέν ἔγινε γιά λόγους ἀστρονομικούς, ἀλλ' ἔγινε γιά τήν «ἕνωσιν τῶν ἐκκλησιῶν», διό καί ἀποκτᾶ δογματικόν χαρακτῆρα --- Τοῦ Δημητρίου Χατζηνικολάου, Ἀν. Καθηγητοῦ Οἰκονομικῶν τοῦ Παν/μίου Ἰωαννίνων

Ὁ νοῦς πολλῶν εἶναι τόσον ἐσκοτισμένος, ὥστε τούς λέμε 1+1 = 2, ἀλλ' ἐκεῖνοι ἐπιμένουν ὅτι 1+1 = 3! Διά 1000ήν φοράν, λοιπόν, ἡ ἀλλαγή τοῦ ἑορτολογίου δέν ἔγινε γιά λόγους ἀστρονομικούς (ὥστε εἶναι θρησκευτικοί ἀπατεῶνες ὅσοι τό συνδέουν παραπλανητικῶς μέ τήν τήν τήρησιν τῆς ἐαρινῆς ἰσημερίας, τό παραλληλίζουν μέ τόν 4ον ὅρον ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα κ.λπ.), ἀλλ' ἔγινε γιά τήν «ἕνωσιν τῶν ἐκκλησιῶν», διό καί ἀποκτᾶ δογματικόν χαρακτῆρα, ἐνῷ ἀφ' ἑαυτοῦ δέν εἶναι. Ἐπιπλέον, ὑπάρχουν τρεῖς (3) ἀποφάσεις Πανορθοδόξων Συνόδων (1583, 1587, 1593), οἱ ὁποῖες ἀναθεματίζουν τό «Λατινικόν Καλεντάριον» καί ἀπαγορεύουν τήν εἰσαγωγήν του εἰς τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν. Παρά ταῦτα, οἱ Μασσῶνοι τό εἰσήγαγον τό 1924, διά νά δημιουργήσουν σχίσμα, ν' ἀποδυναμώσουν τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν καί νά τήν ὑποτάξουν εἰς τόν «πάπαν», καθότι ὑπάρχουν πολλά ἱστορικά ντοκουμέντα πού ἐδημοσιεύθησαν πρίν ἀπό τό 1924, συμπεριλαμβανομένου καί τοῦ Βασιλικοῦ Διατάγματος τῆς 25-1-1923 (Ἀρ. Φύλλου 24, Τεῦχος Α, παράγραφος 8), καί πού προβλέπουν τήν δημιουργίαν σχίσματος εἰς τήν περίπτωσιν υἱοθετήσεως τοῦ νέου ἡμερολογίου ἀπό μίαν τοπικήν Ἐκκλησίαν, χωρίς Πανορθόδοξον Συμφωνίαν. σκόπιμος, λοιπόν, δημιουργία σχίσματος, πού προσβάλλει τό δόγμα τῆς ἑνότητος τῆς Μιᾶς Ἐκκλησίας, συνιστᾶ δεύτερον λόγον διά τόν ὁποῖον τό ἡμερολογιακόν εἶναι ἀρρήκτως συνδεδεμένον μέ τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί συνεπῶς ἔχει ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΝ χαρακτῆρα. Οἱ διάφοροι «Νικόλαοι», «Πέτροι», «Ἄνακτες», Κοκκόρηδες, Χριστόδουλοι, Γιαννακουλόπουλοι, Ἀεράκηδες, Τρικαμηνᾶδες κ.ἄ., οἱ ὁποῖοι ἀερολογοῦν ἐπί τοῦ σοβαρωτάτου αὐτοῦ ζητήματος, ὁμιλοῦντες γιά ἰσημερίες κ.λπ., ἤτοι «ἀφήνοντας τά μῆλα καί πιάνοντας τά φῦλλα», προκειμένουν νά προκαλέσουν σύγχυσιν, εἶναι μεγάλοι αἱρετικοί καί σχισματικοί.

7 σχόλια:

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Τό Βασιλικόν Διάταγμα τῆς 25-1-1923 ἐδῶ (ἄν δέν ἀνοίγῃ, κάνετε ἀναζήτησιν ΦΕΚ, 1923, τεῦχος Α, ἀριθμός φύλλου 24):

file:///C:/Users/0369~1/AppData/Local/Temp/document.pdf

Ανώνυμος είπε...

Η αλλαγή του ημερολογίου έγινε γιατί η Πολιτεία άλλαξε το ημερολόγιό της το 1923(και έτσι δημιουργήθηκε σύγχυση την ημέρα του Ευαγγελισμού της Παναγίας).Αυτός ήταν ο μόνος λόγος.Ούτε το 1922 το άλλαξαν ούτε το 1903,το άλλαξαν λίγους μήνες αργότερα μετά από την αλλαγή της Πολιτείας.Αργότερα το άλλαξαν και άλλες Τοπικές Εκκλησίες και δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα.Το πρόβλημα το δημιούργησαν οι Τοπικές Εκκλησίες που κράτησαν το Παλαιό Ημερολόγιο.Ας το αλλάξουν και αυτές(έτσι κι αλλιώς είναι Οικουμενιστικές Ψευδοεκκλησίες)για να τελειώνει το θέμα.Και αυτό να γίνει(και όλες οι Τοπικές Ψευδοεκκλησίες να γιορτάζουν με το Νέο Ημερολόγιο),οι Παλαιοημερολογίτες θα γράφουν πάλι τα ίδια από εγωϊσμό.

Silver είπε...

Ο Θεός να σου δίνει υπομονή αδελφέ Δημήτριε.

Στο χωριό μου λέμε: στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα.

Ολόκληρη σαφέστατη εξήγηση της ημερολογιακής αλλαγής γίνεται από την Πατριαρχική Εγκύκλιο του 1920 και η εν συνεχεία επαλήθευσής της (1948 Π.Σ.Ε., 1965 άρση της ακοινωνησίας με τους Παπικούς, 1990-91 με τους Μονοφυσίτες, 1993 Μπαλαμάντ-Λιβάνου, 2016 με τη ληστρική και ψευδοσύνοδο της Κρήτης), και εμείς το βιολί μας...

ΚΑΤΑΚΟΜΒΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ είπε...

12.36

Ουτε με την απόδειξη του αγίου Νικοδήμου δεν παραδέχεστε οτι ειστε σχισματικοί απο το 1924.

Μετανοεί ο διάβολος;;


Άναξ είπε...

Σχισματικός είναι αυτός που διακόπτει την Εκκλησιαστική κοινωνία.Οι δικοί σας διέκοψαν την κοινωνία και έκαναν σχίσμα.Διάβασε τον ορισμό του σχίσματος από τον Μέγα Βασίλειο, τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο και τον Θεολόγο Γρηγόριο.Αλλά ίσως εσύ γνωρίζεις καλύτερα από αυτούς.
Ο Άγιος Νικόδημος κάνει αρκετά λάθη.Σήμερα μας απαγορεύει να φάμε ψάρι,ενώ ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης μας το επιτρέπει(γιατί είναι Δεσποτική γιορτή).Εγω σήμερα θα φάω 9 κομμάτια μπακαλιάρο.Εσύ θα μείνεις με την όρεξη.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 16 Απριλίου 2022 - 12:36 μ.μ., 16 Απριλίου 2022 - 8:42 μ.μ.

Μέ τί εἴπαμε ὅτι ἰσοῦται τό ἄθροισμα 1 + 1;

Ἡ εὔστοχος χρῆσις τῆς σοφῆς λαϊκῆς παροιμίας πού παρέθεσεν ὁ ἀδελφός Κωνσταντῖνος μοῦ ἐθύμησε τόν ὅρον «κουφότητα» (= ἐλαφρομυαλιά) πού ἁρμόζει διά τούς ὡς ἄνω «σχολιαστάς».

Άναξ είπε...

Ευχαριστούμε τον κ.Χατζηνικολάου που γίνεται αιτία για να γίνουμε μακάριοι και ευχόμαστε να έχει καλή Ανάσταση.