Ι. Μακρυγιάννης : «Γλυκώτερον πράμα δεν είναι άλλο από την
πατρίδα και θρησκεία».
«Τα σημειώνω κι εγώ εδώ ίσως εσείς οι
μεταγενέστεροι, σαν ιδήτε την αρετή μας, θα είστε ‘λικρινώτεροι δια την
πατρίδα. Γλυκώτερον πράμα δεν είναι άλλο από την πατρίδα και θρησκεία. Όταν δι’
αυτά τον άνθρωπον δεν τον τύπτη η συνείδηση του, αλλά τα δουλεύη ως τίμιος και
τα προσκυνή, είναι ο πλέον ευτυχής και πλέον πλούσιος"
Είναι πρόδηλον ότι σήμερον
απέχουμε παρασάγγας εκ της ενδόξου ιστορίας μας
και ότι η μέχρι τούδε πορεία μας ως έθνους, παρεκτός ελαχίστων περιόδων
εις την νεωτέρα ιστορία, αποδεικνύει ότι ουδ’ επελάχιστον ιστάμεθα σήμερον, εις
το προσήκον ύψος των περιστάσεων, ως έδει, διότι καίτοι είμεθα, ως φυσικοί
κληρονόμοι, θεματοφύλακες της περίλαμπρης αγωνιστικότητας και πολιτισμικής μας
παράδοση των αγωνιστών του 1821, φερόμαστε ως υποδεέστεροι των περιστάσεων.
Η Ελλάς νεκραναστήθηκε εκ
της στάχτης της, Υπέρ Πίστεως και Πατρίδας, δηλαδή οι Έλληνες εμπνεύστηκαν εκ
της θυσίας του Ιησού εις τον Σταυρό και την μετέπειτα Ανάστασή Του δια την
ημετέραν Σωτηρία, κατ’ αντιστοιχία δηλαδή το Σημείο Του Σταυρού απετέλεσε τον
οδοδείκτη και το ηχηρό και δομικό σύμβολο της ταυτότητας της επαναστάσεως, εξ ού
δεσπόζει εις τα σημαίας αλλά και κυριαρχεί εις τα κείμενα και τις διακηρύξεις
των.
Η διαρκή επαφή με το Θείο
αλλά και η απαρέγκλιτος τήρησης του μυστηριακού βίου, καταδεικνύει το άρρηκτο
δεσμό του Ελληνισμού με την Ορθόδοξη παράδοση, ως εγγυητή της εθνεγερσίας,
τούτο εξάλλου αποτυπώθηκε και εις τα πρώτα Συντάγματα της επαναστάσεως
(Επιδαύρου, Άστρους, Τροιζήνας) αλλά και όλα τα επακολουθήσαντα, άχρι και
σήμερον, τα οποία αναγράφουν εις την προμετωπίδα τους, ότι το παρόν Σύνταγμα,
ψηφίζεται «εις το Όνομα της Αγίας και Ομοουσίου
και αδιαιρέτου Τριάδας», με αποτέλεσμα να δυνάμεθα να πούμε ότι εν τοις
πράγμασι και εκ των γεγονότων, οι αγωνιστές του 1821, επαναστάτησαν υπέρ της
διασώσεως των ιδεωδών και αξιών τους, ήτοι του Ελληνισμού και της Πίστεώς τους.
Τα αδιαμφισβήτητα τούτα
ευρήματα, εν συνδυασμώ προς την Θεολογία της Επαναστάσεως, την οποία λίαν
σκοπίμως παρασιωπεί το σύστημα ακριβώς δια να παραχαράξει την ιστορία μας και
να μας ακρωτηριάσει εκ του παρελθόντος μας, ίνα προάγει ευχερέστερα τους άνωθεν επιβεβλημένους
σχεδιασμούς εγκαθίδρυσης ενός ουδετερό-θρησκου και ουδετερο-εθνούς κράτους
Εις επίρρωση τούτου, καθίσταται
το γεγονός, του εορτασμού των 200 χρόνων από την έναρξη της επαναστάσεως, το
2021, μία διοργάνωση η οποία όχι μόνον δεν ανταποκρίνεται εις το ύψος των
περιστάσεως, όζει εκ του μακρόθεν, αφελληνισμό, αντι-ορθοδοξία αλλά και πλήρη
υποκειμενισμό ως προς την παράθεση των γεγονότων, δια της στυγνής
διαστρεβλώσεως της ιστορίας, χάριν της δογματικής ιδεοληψίας ενός ανεδαφικού
προκρούστειου ολοκληρωτικού μαρξισμού, ή δια των προσφιλών προς όλους μας
ανθελλήνων ακροβολισμένων Πανεπιστημιακών καθηγητών, μίσθαρνων οργάνων του
εξω-εθνικού συστήματος, οι οποίοι ανενδοίαστα τάσσονται ευθέως περί της αφαιρέσεως
του Σταυρού εκ της σημαίας, ως απεικονίζει εξάλλου το σήμα δήθεν του εορτασμού
της περιλάλητης επετείου.
Εν κατακλείδι, το ερώτημα το
οποίο φεύεται εν προκειμένω, είναι Εάλω η Πόλις; Ποιος κυβερνάει αυτόν τον
τόπο, Έλληνες, Ελληνόφωνοι, οι Ξένοι με παραποιημένα ονόματα;
Είμεθα ήδη αποικία εις την
ίδια μας την Πατρίδα, εξ ου απαιτείται ανάνηψις και αντίστασης αυθωρεί και
παραχρήμα, διότι οιαδήποτε απόπειρα παραχαράξεως των αληθών γεγονότων των ηρώων
του 1821 συνιστά έγκλημα εσχάτης προδοσίας και Ιεροσυλία.
Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς
Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου