Γέροντα, είσαι 82 ετών.
Φαντάζομαι έπειτα από τόσα χρόνια ότι έχεις καταλάβει ότι ο οικουμενισμός σχετίζεται με την αλλαγή του εορτολογίου.
Έτεροι αποτειχισμένοι ιερείς, όντας με την αποτείχισή τους επανέφεραν την λειτουργική τάξη με το εορτολόγιο πριν το 1924.
Εξήγησαν δε και εις το ποίμνιόν τους διατί είναι λειψή η διακοπή μνημοσύνου εκάστου επισκόπου, δίχως την επαναφορά αυτών των 13 ημερών, που τόσο μελάνι και αίμα, και χίλια δυο πράματα έχουν χυθεί, αφού είναι πασιφανές πλέον και στους λίθους των ναών , ότι ο ΜΟΝΟΣ λόγος αλλαγής του εορτολογίου είναι το αποτέλεσμα 100 ετών της εσχάτης αίρεσης από καταβολής κόσμου του επάρατου οικουμενισμού, διότι εάν δούμε στην εκκλησιαστική ιστορία, μία αίρεση για να γίνει αντιληπτή από κλήρο και λαό χρειάζονται από 80 έως 100 χρόνια.
Έχεις , πιστεύω, την δύναμη και το σθένος να εξηγήσεις στο ποίμνιό σου γιατί με την αποτείχιση και ως ηγούμενος μοναστηρίου βεβαίως έχεις ένα λόγο παραπάνω να ακολουθείς το ημερολόγιο προ του σχίσματος, γιατί αρχικώς υποτίθεται ότι η νηστεία για τον μοναχό πρωτίστως, είναι πρωταρχικό στάδιο για την εκκοπή των παθών του και κατά συνέπεια της σωτηρίας του. Το λέω αυτό γιατί το έχω ακούσει από παλαιούς πατέρες ότι η νηστεία της εκκλησίας είναι ένα τραπέζι με τέσσερα πόδια. Εάν κόψεις το ένα πόδι, το τραπέζι έχασε την ευστάθειά του. Αλήθεια γέροντα... τί ωραίο αυτό ώς παράδειγμα!
Δυστυχώς δεν καταφέραμε να απαντήσουμε στο παιδί μας που με τον αθώο του λογισμό ρώτησε "γιατί αυτές οι γυναίκες φορούν μαντήλι στο κεφάλι τους όταν έρχονται στην εκκλησία, και γιατί δεν φοράνε όλες, και γιατί σε εκείνο τον ναό δεν φοράει καμμία; Γιατί πρέπει να φοράμε φούστα και όχι μία φαρδιά παντελόνα; Γιατί σε κάποια σημεία σε κάποιους ναούς γονατίζουν ενώ αλλού όχι; Γιατί κάποιες ημέρες νηστεύουν και κάποιοι άλλοι δεν νηστεύουν και το αντίστροφο;
Οπωσδήποτε γέροντα, δεν μπορούμε να πούμε στο παιδί ότι αυτά είναι τα αποτελέσματα της αλλαγής του ημερολογίου. Οφείλουμε να παραδεχτούμε όμως ότι έφεραν σύγχυση στις καρδίες ημών των πιστών, με αποτέλεσμα το τραγικό για την ορθοδοξία.... "εγώ είμαι του τάδε παππούλη" , "ανήκω στον τάδε γέροντα" λες και ανήκουν σε άλλη ήπειρο, και ας βρίσκονται σε απόσταση 100 μέτρων ο ένας από τον άλλο.
Εφόσον λοιπόν δύο πνευματικοί που λειτουργούν σε ναούς 100 μέτρα απόσταση ο ένας από τον άλλον και έχουν δημιουργήσει οπαδούς βάσει των δικών τους πεποιθήσεων και αντιλήψεων και ουχί τι προστάζουν οι άγιοι πατέρες για τη θέση του πιστού μέσα στην εκκλησία και εκεί γίνεται και ο διαχωρισμός ουσιαστικά της θέσεως των δύο φύλων. Πολύ σημαντικό αυτό και από εκεί βέβαια ξεκινά η ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ υπακοή. Προκειμένου να μην λυπήσουμε τα πνευματιοπαίδια μας και να αισθάνονται "άνετα" στο ναό του Θεού, πράττουμε αναλόγως με το τι αρέσκεται το ποίμνιο. Κατά το λεγόμενον του μακαριστού Χριστοδούλου , "ελάτε όπως είστε".
Μακρηγορήσαμε γέροντα και ζητούμε συγγνώμη, αλλά μοιραία η εκκλησία του Χριστού είτε θέλουμε είτε όχι διχάστηκε για να μην γράψουμε διαμελίστηκε , το Μάρτη του 1924.
Κάποιοι βρίσκονται εντός εκκλησίας , κάποιοι εκτός. Κύριος οίδε. Ένα όμως είναι το σίγουρο. Ότι ο αιρετικός όχι μόνο βρίσκεται εκτός εκκλησίας, αλλά είναι και ακατόρθωτο να καταλάβει ότι λαλεί έστω και άθελά του κακόδοξα, χάριν βεβαίως της πολιτικής ορθότητος, που πλέον έχει γίνει κανόνας και μέσα στην εκκλησία.
την ευχή σας, καλή δύναμη στον αγώνα σας.
Φαντάζομαι έπειτα από τόσα χρόνια ότι έχεις καταλάβει ότι ο οικουμενισμός σχετίζεται με την αλλαγή του εορτολογίου.
Έτεροι αποτειχισμένοι ιερείς, όντας με την αποτείχισή τους επανέφεραν την λειτουργική τάξη με το εορτολόγιο πριν το 1924.
Εξήγησαν δε και εις το ποίμνιόν τους διατί είναι λειψή η διακοπή μνημοσύνου εκάστου επισκόπου, δίχως την επαναφορά αυτών των 13 ημερών, που τόσο μελάνι και αίμα, και χίλια δυο πράματα έχουν χυθεί, αφού είναι πασιφανές πλέον και στους λίθους των ναών , ότι ο ΜΟΝΟΣ λόγος αλλαγής του εορτολογίου είναι το αποτέλεσμα 100 ετών της εσχάτης αίρεσης από καταβολής κόσμου του επάρατου οικουμενισμού, διότι εάν δούμε στην εκκλησιαστική ιστορία, μία αίρεση για να γίνει αντιληπτή από κλήρο και λαό χρειάζονται από 80 έως 100 χρόνια.
Έχεις , πιστεύω, την δύναμη και το σθένος να εξηγήσεις στο ποίμνιό σου γιατί με την αποτείχιση και ως ηγούμενος μοναστηρίου βεβαίως έχεις ένα λόγο παραπάνω να ακολουθείς το ημερολόγιο προ του σχίσματος, γιατί αρχικώς υποτίθεται ότι η νηστεία για τον μοναχό πρωτίστως, είναι πρωταρχικό στάδιο για την εκκοπή των παθών του και κατά συνέπεια της σωτηρίας του. Το λέω αυτό γιατί το έχω ακούσει από παλαιούς πατέρες ότι η νηστεία της εκκλησίας είναι ένα τραπέζι με τέσσερα πόδια. Εάν κόψεις το ένα πόδι, το τραπέζι έχασε την ευστάθειά του. Αλήθεια γέροντα... τί ωραίο αυτό ώς παράδειγμα!
Δυστυχώς δεν καταφέραμε να απαντήσουμε στο παιδί μας που με τον αθώο του λογισμό ρώτησε "γιατί αυτές οι γυναίκες φορούν μαντήλι στο κεφάλι τους όταν έρχονται στην εκκλησία, και γιατί δεν φοράνε όλες, και γιατί σε εκείνο τον ναό δεν φοράει καμμία; Γιατί πρέπει να φοράμε φούστα και όχι μία φαρδιά παντελόνα; Γιατί σε κάποια σημεία σε κάποιους ναούς γονατίζουν ενώ αλλού όχι; Γιατί κάποιες ημέρες νηστεύουν και κάποιοι άλλοι δεν νηστεύουν και το αντίστροφο;
Οπωσδήποτε γέροντα, δεν μπορούμε να πούμε στο παιδί ότι αυτά είναι τα αποτελέσματα της αλλαγής του ημερολογίου. Οφείλουμε να παραδεχτούμε όμως ότι έφεραν σύγχυση στις καρδίες ημών των πιστών, με αποτέλεσμα το τραγικό για την ορθοδοξία.... "εγώ είμαι του τάδε παππούλη" , "ανήκω στον τάδε γέροντα" λες και ανήκουν σε άλλη ήπειρο, και ας βρίσκονται σε απόσταση 100 μέτρων ο ένας από τον άλλο.
Εφόσον λοιπόν δύο πνευματικοί που λειτουργούν σε ναούς 100 μέτρα απόσταση ο ένας από τον άλλον και έχουν δημιουργήσει οπαδούς βάσει των δικών τους πεποιθήσεων και αντιλήψεων και ουχί τι προστάζουν οι άγιοι πατέρες για τη θέση του πιστού μέσα στην εκκλησία και εκεί γίνεται και ο διαχωρισμός ουσιαστικά της θέσεως των δύο φύλων. Πολύ σημαντικό αυτό και από εκεί βέβαια ξεκινά η ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ υπακοή. Προκειμένου να μην λυπήσουμε τα πνευματιοπαίδια μας και να αισθάνονται "άνετα" στο ναό του Θεού, πράττουμε αναλόγως με το τι αρέσκεται το ποίμνιο. Κατά το λεγόμενον του μακαριστού Χριστοδούλου , "ελάτε όπως είστε".
Μακρηγορήσαμε γέροντα και ζητούμε συγγνώμη, αλλά μοιραία η εκκλησία του Χριστού είτε θέλουμε είτε όχι διχάστηκε για να μην γράψουμε διαμελίστηκε , το Μάρτη του 1924.
Κάποιοι βρίσκονται εντός εκκλησίας , κάποιοι εκτός. Κύριος οίδε. Ένα όμως είναι το σίγουρο. Ότι ο αιρετικός όχι μόνο βρίσκεται εκτός εκκλησίας, αλλά είναι και ακατόρθωτο να καταλάβει ότι λαλεί έστω και άθελά του κακόδοξα, χάριν βεβαίως της πολιτικής ορθότητος, που πλέον έχει γίνει κανόνας και μέσα στην εκκλησία.
την ευχή σας, καλή δύναμη στον αγώνα σας.
ΥΓ
εάν αλλάζατε και το εορτολόγιο, σήμερα το μοναστήρι θα ήταν κλειστό, και έτσι ο νομικός σύμβουλος της εκκλησίας θα έπρεπε
να βρει άλλο τρόπο να φέρει τους ιερείς για να δημιουργηθεί ένταση.
εάν αλλάζατε και το εορτολόγιο, σήμερα το μοναστήρι θα ήταν κλειστό, και έτσι ο νομικός σύμβουλος της εκκλησίας θα έπρεπε
να βρει άλλο τρόπο να φέρει τους ιερείς για να δημιουργηθεί ένταση.
1 σχόλιο:
Άλλαξε το εορτολόγιο? Ποιος παπικός "άγιος" λατρεύεται από το 1924 και μετά και γίνεται αναφορά σε αλλαγή του εορτολογίου?
Δημοσίευση σχολίου