Προεισαγωγικό σχόλιο περί ημερολογίου καί προαδαμιαίων ανθρωπων. Συμπληρωματικά δέ, γράφω ότι ο π. Δημήτριος Αθανασίου, γνώριζε πού θά κατέληγε η μεταξύ μας συζήτηση. Άν δέν τό γνώριζε, καλό είναι νά μάθει ότι πολλοί άνθρωποι, γίνονται ακουσίως φορείς ελευθεροτεκτονικών ή καμπαλιστικών αντιλήψεων. Αυτό τό αποκλείει η εμμονή στίς αποφάσεις τών Οικουμενικών Συνόδων. Τέλος, είναι αφοριστικά αυτά που γράφω. Δέν γίνεται διαφορετικά. Θίγονται τεράστια ζητήματα, τά οποία όμως έχουν τήν περιεκτική τους απάντηση. Μέ νούν Χριστού κατανοούνται όλα.
Άν θέλουν οι δύο σχολιαστές τής ανάρτησης 1. νά τούς απαντήσω στό ερώτημα που μου θέτουν (περί ημερολογίου), άς διαβάσουν προσεκτικά τούς συνδέσμους 2. καί 3.
1.
https://orthodox-voice.blogspot.com/2023/03/blog-post_77.html?m=1
3.
Σχετικό μέ προαδαμιαίους
"... Αυτή
η φανερή αντίθεση μπορεί να εξηγηθεί μόνο με την προϋπόθεση της ύπαρξης θηλυκού
ανθρώπου πριν την Εύα. Και αφού μόνο η Εύα αναφέρεται στον κήπο της Εδέμ, η
πρoκάτοχός της θα πρέπει να έφυγε πριν το όλο σκηνικό. Η απουσία της Λίλιθ από
την Βίβλο εξηγείται λόγω της πατριαρχικής αντίληψης και επικράτησης των
Ιουδαίων/Χριστιανών."
2 σχόλια:
Ποιά οικουμενική Σύνοδος ασχολήθηκε με τους προ-αδαμιαίους;
Ουδεμία. Τά περί πρό Αδαμιαίων είναι πολύ μεταγενέστερα, από μελετητές τών Μασοριτικών Σχολών, οι οποίοι απέρριψαν τήν Μετάφραση τών Εβδομήκοντα. Ήταν Εβραίοι, που γνώριζαν άριστα τήν αλεξανδρινή ελληνιστική διάλεκτο.
Δημοσίευση σχολίου