Η εξαπάτηση των πιστών (Συνεχίζεται).


3. Η συμφωνία αυτή του 1965 μεταξύ του πάπα Παύλου Στ΄ και Πατριάρχη Αθηναγόρα παρουσιάζει μιά αντινομία. Και θέλει να διατηρήσει κρυπτή τη γενομένη συμφωνία για την Ένωση των Εκκλησιών, αλλά και την αποκαλύπτει, έστω και κατʼ αυτόν τον αδέξιο τρόπο, που είδαμε. Πώς εξηγούνται όλα αυτά;
Και για μεν την διατήρηση της μυστικότητος, ο λόγος είναι προφανής. Θέλησαν να προλάβουν τυχόν αντιδράσεις, από τους διαφωνούντες, μέχρις ότου αμβλυνθεί το θρησκευτικό τους αίσθημα και παύσουν να ενδιαφέρονται για τα θέματα της Ορθοδοξίας.
Η δυσκολία υπάρχει στη δικαιολόγηση της έμμεσης αποκαλύψεως, ότι ο πάπας και ο Πατριάρχης αποκάλυψαν την «άρση της ακοινωνησίας», δηλ. την ένωση των Εκκλησιών!

Τη μόνη εξήγηση, που μπορεί να δώσει ένας Ορθόδοξος είναι δύο τινά:

Ή, ότι από τη στιγμή που ο πάπας Παύλος Στ΄ και ο Πατριάρχης Αθηναγόρας «έκλεισαν» τη συμφωνία τους για την ΄Ενωση των Εκκλησιών, έπρεπε να υπάρχει αυτό το γραπτό κείμενο, για να μην αμφισβητηθεί η συμφωνία αυτή στο μέλλον από κανένα διάδοχό τους, ή και από τις ίδιους, αν κάποιος από αυτούς άλλαζε γνώμη.

΄Η, ότι οι δύο πρωτεργάτες της συμφωνίας αυτής θέλησαν να συνδέσουν το όνομά τους, με το γεγονός αυτό, ώστε αυτοί να εισπράττουν τις επευφημίες σκοτεινών κύκλων ή οπαδών τους, στις επόμενες γενεές, κατά το πρότυπο του Λατινόφρονα Βησσαρίωνα!

Βέβαια, κάθε Ορθόδοξος, με «νορμάλ» και αδιατάρακτη προσωπικότητα, ποτέ δεν ήθελε να συνδέσει τʼ όνομά του με την επαίσχυντη αυτή συμφωνία! Για την προσωπικότητα όμως του Αθηναγόρα, τίποτε δεν είναι περίεργο, αν έχουμε υπʼ όψη μας τα όσα έγραψε γιʼ αυτόν ο τότε Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρυσόστομος Β΄, ο οποίος υποστήριξε:

«Ο Αθηναγόρας ο Α΄ ουδέν` πρεσβεύει, εις ουδέν πιστεύει, ει μη μόνω εαυτώ δουλεύει και την αποθανάτισιν του ονόματός του επιδιώκει. έστω και κατά Ηρόστρατον δια της καταστροφής της Εκκλησίας» !

Ο Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιος : Οι Πατέρες της Ορθοδοξίας πετάχθηκαν στο Καλάθι της ανυποληψίας! Η "Μετα-Πατερική" Θεολογία προβάλλει με αναισχυντία το κεφάλι της! Που είναι η φωνή της Εκκλησίας;

ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΑΓΙΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ, ΠΡΟΣΧΩΜΕΝ!

ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΣΤΑΓΜΟ.....

_______Με πολύ μεγάλο δισταγμό προβαίνουμε στη δημοσίευση ενός κειμένου, το οποίο ελάβαμε
μέσω του ταχυδρομείου από άγνωστο αποστολέα και το οποίο εμάς τους Αρχιερείς "περνάει από "γεννεές δεκατέσσαρες" !!! Ασφαλώς και δεν συμφωνούμε σε όλα τα σημεία! Ασφαλέστατα οι προσαπτόμενες κατηγορίες βαρύνουν και το πρόσωπό μας!  Παρουσιάζουμε όμως το κείμενο αυτό όπως ακριβώς μας έχει σταλή, ως ένα σημείο των καιρών. Ο Ελληνικός Λαός ξυπνάει από τον λήθαργο, στον οποίο είχε βυθισθή! Και αν διεγερθή, τότε θα σαρώσει τά πάντα! Παραθέτουμε, λοιπόν, το κείμενο αυτό ώς ένα σημείο των καιρών. Μήπως αντί των συσσιτίων καί τών λοιπών κοινωνικών παροχών, που με περίσσεια ζήλου έχουμε επιδοθή όλοι μας,  και πρώτος ο υποσημειούμενος, μήπως πρέπει να αναλάβουμε την πανοπλίαν μας και να υπερασπισθούμε τα ιερά και τα όσια της πίστεώς μας και της φυλής μας; Μήπως, αντί νά λέμε "και μέ το σκύλο μπονζούρ και με τη γάτα καλημέρα", μήπως λέγω, πρέπει να αναθεωρήσουμε όλοι εμείς οι πνευματικοί Ταγοί, δηλ. Αρχιερείς, Ακαδημαϊκοί, Στρατιωτικοί κλπ., την πορεία μας και να βγούμε στο προσκήνιο με δυνατή φωνή, ώστε να περισώσουμε ό,τι είναι δυνατόν;  Τα τελευταία γεγονότα στο Διαγωνισμό της Eurovision απέδειξαν  ότι η Κοινωία μας είναι "σαλεμμένη", δηλ. έχει χάσει τα λογικά της! Εβράβευσε με πρώτο βραβείο μία-ένα (;) γυναίκο-άνδρα! Η Τρόϊκα έχει υποδουλώσει τη Χώρα μας. Τα πάντα πωλούνται σε τιμή ευκαιρίας! Η Ελληνική συνείδησις έχει εξαφανισθή. 'Οποιος τολμάει να ομιλήσει για την Πατρίδα είναι "ρατσιστής"! Η Ορθόδοξος Πίστις διώκεται! Τό μάθημα των Θρησκευτικών στα δημόσια σχολεία έγινε πια μάθημα Θρησκειολογίας! Στη Θεολογική Σχολή της Θεσσαλονίκης ιδρύεται 'Εδρα του Ισλαμισμού! Η αργία της Κυριακής και αυτή καταργήθηκε! Οι Πατέρες της Ορθοδοξίας  πετάχθηκαν στο Καλάθι της ανυποληψίας! Η "Μετα-Πατερική" Θεολογία προβάλλει με αναισχυντία το κεφάλι της! 
______________Που είναι η φωνή της Εκκλησίας; Είναι ανύπαρκτη! Η φωτογραφία, που δημοσιεύουμε τα λέγει όλα:

Pascha , Anastasi Hymn - Ode 8 in Greek


Με την Ουκρανία εισερχόμαστε στον αστερισμό των δημοψηφισμάτων

http://kyprianoscy.blogspot.ca/

Με τα δημοψηφίσματα, αρχή των οποίων ήταν η Κριμαία, για να ακολουθήσει μετά το Λουχάνσκ, εισερχόμαστε στον αστερισμό των Δημοψηφισμάτων και η Ιστορία μας προκαλεί να θυμηθούμε κάτι ακόμη. Ήταν τότε, τον Ιανουάριο του 1950, όταν οι Κύπριοι κλήθηκαν σε δημοψήφισμα για την Ένωση με την Ελλάδα και το ποσοστό που καταγράφηκε, δείχνοντας την επιθυμία των Κυπρίων.
Από τους 224.747 που είχαν δικαίωμα ψήφου, υπέγραψαν υπέρ της ένωσης 215.108 , ποσοστό 95,7% (1). Ας σημειωθεί, την πρόταση του Δημοψηφίσματος εκείνου είχαν υποστηρίξει και Τουρκοκύπριοι. Ήταν όμως άλλα χρόνια και η επικυρίαρχος Βρετανία με συγκυρίαρχο τις ΗΠΑ, δεν έδωσε σημασία. Φυσικά, ούτε η Σοβιετική Ένωση, αφού με τις συμφωνίες της Γιάλτας (σημ. είχαν διάρκεια 50 χρόνια) η μοιρασιά των νικητών του Πολέμου ήταν συμφωνημένη.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΙΣ Την Κυριακή 15 Ιουνίου 2014 (Ν.Η.) ώρα 6 μ.μ

http://agiooros.org/viewtopic.php?f=16&t=9494

ΠΡΟΣΚΛΗΣΙΣ

Την Κυριακή 15 Ιουνίου 2014 (Ν.Η.) στο κλειστό γυμναστήριο της Παιανίας και ώρα 6 μ.μ., οι τέσσερις συνεπώνυμοι σύλλογοι Παιανίας, Αλεξανδρουπόλεως, Καβάλας και Θεσσαλονίκης «ο Άγιος Ιωάννης, ο Θεολόγος» συνδιοργανώνουν εκδήλωση με ομιλίες σε θέματα που αφορούν στην άμυνα των Ελληνορθοδόξων στην καταιγίδα της Νέας Τάξης πραγμάτων
 με την ηλεκτρονική φυλακή
 τον αφελληνισμό
 και την απορθοδοξοποίηση του Έθνους.
Κύριος ομιλητής και επίσημος καλεσμένος της εκδηλώσεως θα είναι ο Καθηγούμενος της Πανιέρου και Μαρτυρικής Μονής Εσφιγμένου του Αγίου Όρους Αρχιμανδρίτης κ. Μεθόδιος.
Η παρουσία όλων κρίνεται απαραίτητη και αναγκαία στη δοκιμαζόμενη σημερινή Ελλάδα.

Υπεύθυνος της συγκεντρώσεως Ο Πρόεδρος του Συλλόγου «ο Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος» Παιανίαςκ. Αθανάσιος Παπαγεωργίου 6937024386

O Συναξαριστής της ημέρας.

Τετάρτη, 14 Μαΐου 2014

Της Μεσοπεντηκοστής. Ισιδώρου μάρτυρος του εν Χίω, Λεοντίου αρχιεπισκόπου Ιεροσολύμων, Θεράποντος ιερομάρτυρος, Μάρκου νεομάρτυρος (1643).

Ὁ μακάριος αὐτός ἄνδρας, καταγόταν ἀπὸ τὴν χώρα τῶν Ἀλεμάνων (Δουκάτο στὴν περιοχὴ τῆς Γερμανίας), ἀπὸ εὐγενεὶς  καὶ ευσεβεὶς γονείς. Καταφρόνησε ὅλες τὶς ἀνάγκες τῆς ζωῆς γιατὶ ἐκπαιδεύτηκε στὰ Ἱερὰ Γράμματα κατανοώντας τα πλήρως.  Περνοῦσε κάθε ἡμέρα, ὅλο τὸν χρόνο του στὶς ἱερὲς Ἐκκλησίες, μελετώντας τὶς Γραφές. Ἡ ζωή του ἦταν πολὺ λιτὴ καὶ ἁπλή. Ἤθελε νὰ ἀρέσει στὸν Θεὸ καὶ γιὰ νὰ ἀποκτήσει τὴν ἐπίδοση τῶν ἀρετῶν, σκληραγωγοῦσε τὸν ἑαυτό του σὲ ἐγκράτεια καὶ πολλοὺς ἀγῶνες. Ἔγινε ἔνθερμος κήρυκας τοῦ Χριστοῦ. Ὁ Ἐπίσκοπος τῆς Ἀλεμανίας τὸν κάλεσε – ἀφοῦ ἔμαθε γιὰ τὴν ζωή του – καὶ μὲ τὴν συνεργεία τῆς Θείας Πρόνοιας καὶ τὴν ψήφο τοῦ λαοῦ χειροτονήθηκε Ἐπίσκοπος. Ἀξίζει νὰ σημειωθεῖ, ὅτι ὁ Ἅγιος Θεράπων δὲν τὸ ἐπιθυμοῦσε αὐτό, ἀλλὰ ὑπάκουσε στὴν ἐντολὴ τῆς Θείας Χάριτος καὶ ἐγκαταστάθηκε στὴν πατρίδα του μὲ τὸν βαθμὸ τοῦ Ἐπισκόπου. Λάμπρυνε τὸ ἀξίωμά του, ἔγινε διδάσκαλος τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ ἀκριβὴς στὸν λόγο του. Μετέστρεψε πολλοὺς ἀπὸ διάφορες αἱρέσεις πίσω στὴν Ἀληθινὴ Πίστη τῆς Ὀρθοδοξίας.

Εκλέχτηκε νέος Μητροπολίτης ΓΟΧ Αμερικής Δημήτριος Κυριακού

DEMETRIOS GOH 5

Μὲ ἐκκλησιαστικὴ μεγαλοπρέπεια τελέσθηκε ἡ ἐνθρόνιση τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ἀμερικῆς,κ. Δημητρίου, στὸν Καθεδρικὸ Ἱερὸ Ναὸ Ἁγίας Μαρκέλλης στὴν Ἀστόρια τῆς Νέας Ὑόρκης.
  Στὸ πολυαρχιερατικὸ συλλείτουργο προεξῆρχε ὁ νέος Μητροπολίτης, κ. Δημήτριος, μὲ συλλειτουργοὺς Ἀρχιερεῖς τοὺς δύο ἐκπροσώπους
τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας Γ.Ο.Χ. Ἑλλάδος, τὸ Μητροπολίτη Πειραιῶς, κ. Γερόντιο, ὁ ὁποῖος καὶ ἀνέγνωσε τὴν εὐχὴ τῆς ἐνθρονίσεως καὶ τὸν Ποιμενάρχη μας, κ. Χρυσόστομο· τὸν Τορόντο, κ. Μωυσῆ, τοὺς ἐκπροσώπους τοῦ πατρώου ἡμερολογίου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ρουμανίας, κ. Διονύσιο καὶ κ.Ἰωσήφ, τῆς Ρωσικῆς Διασπορᾶς, κ. Ἀνδρόνικο, Θεουπόλεως, κ. Χριστόδουλο, Φωτικῆς, κ. Αὐξέντιο καὶ τὸν πρώην Ἀμερικῆς, κ. Παῦλο.

Φραγκεμένους μας θέλουν τα τσογλάνια του τρισκατάρατου του Πάπα.

O αθάνατος Στρατηγός Μακρυγιάννης:

Και βγήκαν τώρα κάτι δικοί μας κυβερνήτες, Έλληνες, σπορά της εβραιουργιάς, που είπαν να μας σβήσουν την Αγία Πίστη, την Ορθοδοξία, διότι η Φραγκιά δεν μας θέλει με τέτοιο ντύμα Ορθόδοξον. Και εκάθησα και έκλαιγα δια τα νέα παθήματα. Και επήγα πάλιν εις τους φίλους μου τους Αγίους. Άναψα τα καντήλια και ελιβάνισα λιβάνιν καλόν αγιορείτικον.

Και σκουπίζοντας τα δάκρυά μου τους είπα: «Δεν βλέπετε που θέλουν να κάμουν την Ελλάδα παλιόψαθα; Βοηθείστε, διότι μας παίρνουν, αυτοί οι μισοέλληνες και άθρησκοι, ό,τι πολυτίμητον τζιβαϊρικόν έχομεν. Φραγκεμένους μας θέλουν τα τσογλάνια του τρισκατάρατου του Πάπα. Μην αφήσετε, Άγιοί μου αυτά τα γκιντί πουλημένα κριγιάτα της τυραγνίας να μασκαρέψουν και να αφανίσουν τους Έλληνες, κάνοντας περισσότερα κακά από αυτά που καταδέχθηκεν ο Τούρκος ως τίμιος εχθρός μας».


Το χαρτί του πατρο- Κοσμά έβαλα και μου το εκαθαρόγραψαν. Και το εκράτησα ως Άγιον Φυλαχτόν, που λέγει μεγάλην αλήθειαν. Θα πω να μου γράψουν καλλιγραφικά και τον άλλον αθάνατον λόγον του, «τον Πάπαν να καταράσθε ως αίτιον». Θέλω να το βλέπω κοντά στα’ κονίσματά μου, διότι τελευταίως κάποιοι δικοί μας ανάξιοι λέγουν ότι αν τα φτιάξουμε με τον δικέρατον Πάπαν, θα ολιγοστέψουν οι κίντυνοι, τα βάσανα και η φτώχεια μας, τρομάρα τους.

+Μοναχός Θεόκλητος Διονυσιάτης : Ο Παπισμός.

…Τάσσομεν ως έκτην κεφαλήν τον Παπισμόν, ενώ εις κακότητα κατέχει την πρώτην θέσιν μεταξύ των εχθρών της αγιωτάτης ορθοδόξου Εκκλησίας μας. Αλλά το μίσος του Παπισμού καθ΄ ημών, ουδέν άλλο σημαίνει ή ότι αναγνωρίζει την υπεροχήν μας. Ο Παπισμός υπήρξε μοιραία ιστορική μορφή εις τον κόσμον. Το υποταγέν εις τον χριστιανισμόν στρατοκρατικόν και κοσμοκρατορικόν πνεύμα της ειδολολατρικής Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, διετήρησεν εν τούτοις τους χαρακτήρας αυτού, τους οποίους βλέπομεν από τους πρώτους εισέτι χριστιανικούς αιώνας να διακρίνουν την ρωμαϊκήν Εκκλησίαν, με προϊούσαν τάσιν επιβολής επί των άλλων Εκκλησιών, ης αποκορύφωμα υπάρχει η σκανδαλώδης ιδέα του Πρωτείου, μεθ’ όλων των συνεπειών αυτού, δια να προαχθή εις το φρενιτιώδες αλάνθαστον του Πάπα.

Σχόλιο γιὰ τὸ Συνέδριο ποὺ συνῆλθε στὸ Βόλο ἀπὸ τὴν Ἀκαδημία Θεολογικῶν Σπουδῶν 8-11 Μαΐου μὲ θέμα: «Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας καὶ σύγχρονες προκλήσεις»


ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΗΝΑ
Ὁ  Κύριός μας Ἰησοῦς Χριστός, κατὰ τὴν Θείαν Του Ἀνάληψιν εἰς τὸ Ὄρος τῶν Ἐλαιῶν, παρέσχε εἰς τὸ διηνεκὲς τὴν εὐλογίαν πρὸς τοὺς μαθητὰς καὶ δι’αὐτῶν διαχρονικὰ εἰς τὰ μέλη τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἀφοῦ τοὺς διαβεβαίωσε: «...ἰδοὺ ἐγὼ μεθ' ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος» (Ματθ.,κη΄,20), ἀνελήφθη καὶ ἐκάθισε στὰ δεξιὰ τοῦ Θεοῦ, πιστοποιώντας μὲ τὴν εὐλογία ὅτι Αὐτὸς εἶναι ὁ Ὤν, ὁ Ἦν καὶ ὁ Ἐρχόμενος[1], ἡ Ἀρχὴ καὶ τὸ Τέλος, τὸ Α καὶ τὸ Ω[2], ὁ Πανταχοῦ Παρῶν, ὁ Παντοκράτωρ. Τὴν προσληφθεῖσαν ἀνθρωπίνην φύσιν ἀναλαβὼν, ἀναληφθεὶς,  τῷ Θεῷ καὶ Πατρὶ προσήγαγε. Καὶ μετ’οὐ πολλὰς ἡμέρας ἔπεμψε τὸν Παράκλητον ὡς εἶχε ὑποσχεθεῖ στοὺς μαθητὰς Του, τὸ Πανάγιον Πνεῦμα, ποὺ παραμένει ἐσαεὶ εἰς τὴν Ἐκκλησίαν ὁδηγῶν αὐτὴν εἰς πᾶσαν τὴν ἀλήθειαν.

Πρωτοπρεσβύτερος π. Γεώργιος Μεταλληνός : Ἦταν ἀναμενόμενη ἡ εὐρωπαϊκὴ περιπέτειά μας

...Ἡ συνείδηση τοῦ εὐρωπαίου ἀνθρώπου - πολίτη εἶναι τὸ μόνιμο αἴτημα, ἄλλωστε, ὅλων τῶν εὐρωπαϊστῶν. Τὸ ἐρώτημα ὅμως ἐδῶ εἶναι, ποιὰ σχέση μπορεῖ νὰ ἔχει αὐτὴ ἡ συνείδηση μὲ τὴν ἑλληνική, ἤ καλύτερα τὴν ἑλληνορθόδοξη συνείδηση, ποὺ ἀποτελεῖ τὴν πεμπτουσία τοῦ Ἕλληνα - Εὐρωπαίου. Τὸ πνεῦμα τῶν Κοινοτικῶν κειμένων εἶναι, ὅτι πρεπει νὰ δημιουργηθοῦν κοινὲς συνήθειες, γιὰ νὰ διαμορφωθεῖ βαθμιαῖα ἑνιαῖος τύπος ἀνθρώπου, ὁ Εὐρωπαῖος ἄνθρωπος. Αὐτὸ ὑποβοηθεῖται μὲ τὴν καθιέρωση ἑνιαίων καταναλωτικῶν προτύπων γιὰ τὴν διευκόλυνση τῆς κινητικότητας καὶ ἀλληλοπροσέγγισης. Εὐνόητο ἔτσι εἶναι, ὅτι κάθε ἐθνικὴ ἰδιαιτερότητα πρέπει νὰ ἰσοπεδωθεῖ, ἤ τοὐλάχιστο νὰ ἀμβλυνθεῖ, ἔστω καὶ ἄν αὐτὸ δὲν ζητεῖται -ἀκόμη ρητὰ καὶ ἐκπεφρασμένα. Συνάγεται ὅμως ἀπὸ τὴν προοδευτικὰ ἐπιβαλλόμενη ἑνιαία νομοθεσία  (Κοινοτικὸ Δίκαιο), ποὺ ὁδηγεῖ στὴν ἑνιαιοποίηση τοῦ τρόπου ζωῆς καὶ τῆς κοινωνικῆς πραγματικότητος, καὶ στὴν δημιουργία ἑνὸς νέου ἤθους, τὸ ὁποῖο διαφοροποιεῖται διαμετρικὰ ἀπὸ τὸ ἑλληνορθόδοξο.

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΙ ΜΕ ΔΡ.ΣΑΜ ΤΣΕΚΟΥΑΣ ΣΗΜΕΡΑ 13.5.14 ΣΤΗ ΜΟΥΣΩΝ 14 - ΨΥΧΙΚΟ. ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

Σωματεῖον
«ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ»
Ἕδρα: MOYΣΩΝ 14, 15452 ΨΥΧΙΚΟΝ
Τηλ. 0030 2103254321-2,    fax 210-3236978
e-mail: fot_gram@otenet.gr Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ἱστοσελίς: www.fotgrammi.gr
Ἀριθ. Ἀποφ. Πρωτοδικείου Ἀθηνῶν 3079/2008
ΑΦΜ 998406487 ΔΟΥ Ψυχικοῦ
13.5.2014
ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΕΩΣ ΗΘΙΚΩΝ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ,
ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ,
Ο ΔΙΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ-ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ «ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ»
 καλοῦν τοὺς φίλους σὲ ἀποχαιρετιστήρια συνάντησι
μὲ τὸν μεγάλο φιλέλληνα Δρ. Σὰμ Τσέκουας
σήμερα 13.5.2014 καὶ ὥρα 18.30
Μουσῶν 14, Ψυχικό.

Η κορύφωση της μάχης για μια ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Βαδίζουμε ολοταχώς για τις Ευρωεκλογές της 25η Μαΐου. Εκλογές σταθμός, μιας και θα καθοριστεί η πορεία της Ε.Ε., με αλλαγές τόσο στη δομή όσο και στον τρόπο λειτουργίας της. Η Ελλάδα μας καθημαγμένη πνευματικά και οικονομικά. Οι νέοι ξενιτεύονται, ο ένας στους τρείς Έλληνες είναι πλέον φτωχός, η ανεργία σαρώνει. Την καταστροφή η οποία συντελείται, αβίαστο συμπέρασμα κάθε αντικειμενικού παρατηρητή των γεγονότων, επιβεβαιώνουν και οι εκθέσεις του ΟΟΣΑ και της Ε. Επιτροπής τον Μάρτιο που μας πέρασε. Το πολιτικό μας σύστημα επιμένει στο «ανήκουμε στην μεγάλη Ευρωπαϊκή οικογένεια», έστω και σαν Ευρωδιακονιάρηδες. Είμαστε η φτωχότερη Χώρα στην Ε.Ε. πλέον – ξεπεράσαμε και τη Ρουμανία σύμφωνα με την Ε. Επιτροπή – αλλά είμαστε Ευρωπαίοι και πιστεύουμε στα ασύστολα ψεύδη που μας σερβίρουν εδώ και χρόνια. Παρίες της Ευρώπης, αλλά Ευρωπαίοι!!
Που να φαντάζονταν οι αγωνιστές του ’21, οι πρωταγωνιστές της Εθνικής μας απελευθέρωσης, ότι 200 σχεδόν χρόνια μετά τον αγώνα τους, η Πατρίδα θα καταντούσε μία αποικία πλήρως εξαρτημένη από τα κερδοσκοπικά κεφάλαια της Δύσης.
Που να διανοούντο αυτοί που στο πρώτο σύνταγμα του 1822, όριζαν τον Έλληνα σαν αυτόν που κατοικεί σε αυτό τον Τόπο και πιστεύει είς Χριστόν, ότι οι πολιτικοί μας άρχοντες διάδοχοι της Φραγκοκρατίας, θα φρόντιζαν να αποχριστιανισθεί ο λαός μας και να μετατραπεί η Πατρίδα μας σε ένα ξέφραγο κομμάτι γης, όπου ο κάθε λαθρομετανάστης θα έχει εύκολη πρόσβαση. Οι Πατέρες μας ήξεραν ότι όσοι Έλληνες στη διάρκεια της Τουρκικής κατοχής εξισλαμίζοντο έπαυαν να είναι Έλληνες. Ήξεραν ότι η Ορθόδοξη Πίστη κράτησε το Γένος όρθιο, γι’ αυτό αγωνίζονταν «για του Χριστού την Πίστη την Αγία  και της Πατρίδος την Ελευθερία».
Τι θα έλεγε άραγε σήμερα ο Μακρυγιάννης αν ζούσε; Ίσως ό,τι είπε και τότε, «λευτερωθήκαμε από τους Τούρκους και σκλαβωθήκαμε είς ανθρώπους κακορίζικους, όπου ήταν η ακαθαρσία της Ευρώπης»!

Ισλαμιστές, ή Αρειανιστές οί καθηγητές τής Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης ;

http://www.kivotoshelp.gr/


 ISLAMtheologiki1

Μουσουλμάνος καθοδηγητής σέ κάποια πλατεία τής Αθήνας !

Άν τά ήξεραν αυτά οί ήρωες τού 1821 ότι θέλουμε καί Μωαμεθανούς χοτζάδες στήν εκπαίδευση, θά μάς άφηναν άλλα 400 χρόνια γιά να βάλουμε μυαλό...


( Γράφει στόν "Ορθόδοξο Τύπο" ὁ κ. Παναγιώτης Ράπτης)

"....ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ στὸν Ορθόδοξο Τύπο καὶ φρίξαμε ἀπὸ ἱερὰ ἀγανάκτησι  γιὰ τὴν εἴδησιν ὅτι μὲ ψήφους 23 ΝΑΙ καὶ 6 ΟΧΙ οἱ καθηγηταὶ τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Ἀριστ. Πανεπιστημίου Θεσ/κης ἐψήφισαν ὑπὲρ τῆς ἱδρύσεως Τμήματος Ἰσλαμικῶν Σπουδῶν!
Καὶ μὴ χειρότερα!... Δὲν τὸ χωράει ὁ νοῦς μας!…
Εἶναι ἀδιανόητο γιὰ τὸν ἁπλὸ Ὀρθόδοξο Χριστιανό! Ἀνήκουστο! Πρωτάκουστο! Παράλογο!
Γιὰ μιὰ καταδικασμένη διαχρονικῶς "θρησκεία" ἀπὸ τὴν Α´ Οἰκουμ. Σύνοδο, Ὀρθόδοξοι θεολόγοι νὰ θέλουν ἐντὸς τῆς Σχολῆς τῶν θεολόγων νὰ διδάσκονται ἀντίθεες καὶ ἀντίχριστες πλάνες καὶ νὰ δημιουργοῦν συνειδητὰ ἐχθροὺς τοῦ Χριστοῦ καὶ ὅλων τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν καὶ νὰ ἐκκολάπτουν ἒχιδνες στοὺς κόλπους τῆς Ὀρθοδοξίας!…
Ἡ Ἰαπωνία καὶ ἡ Ἀγκόλα δὲν δέχτηκαν στὸ ἔδαφός τους τὸν μουσουλμανισμό, τὸν ὁποῖον
χαρακτήρισαν Σέκτα καὶ τὸν κήρυξαν ἐκτὸς νόμου ὡς τρομοκρατικὴ ὀργάνωσι.
Ἡ Ἂλ- Κάϊντα καὶ οἱ βομβιστικὲς ἐνέργειές των, ἐναντίον ἀθώων πολιτῶν δὲν σᾶς λένε τίποτα; ( Νά τό θυμάστε όμως), οὔτε ἐσᾶς τοὺς ἴδιους ποὺ ψηφίσατε δὲν θὰ σᾶς λυπηθοῦν καὶ μὴ πλανᾶσθε!...

Η κενοδοξία: Πηγή των νόσων της ψυχής και έργο του διαβόλου

http://agiooros.org/viewtopic.php?f=43&t=9486

Η κενοδοξία , η έννοια της οποίας είναι ίδια με της ματαιοδοξίας είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό πάθος και αποτελεί πηγή πολλών νόσων της ψυχής , αλλά και κακός σύμβουλος των ανθρώπων αφού είναι κάτι καθαρά δαιμονικό και σμπρώχνει τον καθένα πρός τα νύχια του Διαβόλου.


Χρήμα


Ο Άγιος Ιωάννης ο Κασσιανός αναφέρει ότι μπορεί να χωριστεί σε δύο είδη τα οποία μπορούν ουσιαστικά να θεωρηθούν ως δύο βαθμίδες αυτής.

Το πρώτο είδος λοιπόν κενοδοξίας αναφέρεται στην ανεύρεση τρόπων και στην πρόθεση ανόδου του ατόμου με σκοπό το να αποκτήσει σαρκικά ή άλλα προφανή ωφέλη τα οποία σε καμία περίπτωση δεν τον βοηθούν στο ανέβει στον πνευματικό τομέα αλλά τον δένουν με αυτόν τον κόσμο ακόμα περισσότερο.

Εγκωμιαστικός λόγος του μητροπολίτη Ιγνατίου Βόλου προς τους διοργανωτές της εκδήλωσης «Η θρησκευτική αγωγή και το νέο πιλοτικό Πρόγραμμα Σπουδών»

http://kyprianoscy.blogspot.gr/

Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων, σε συνεργασία με το Παράρτημα Μαγνησίας, διοργάνωσε εκδήλωση, με θέμα «Η θρησκευτική αγωγή και το νέο πιλοτικό Πρόγραμμα Σπουδών την εποχή της Παγκοσμιοποίησης: Προβληματισμοί και διλήμματα».

Ακούστηκαν πολλά και καλά, ακούστηκε όμως και η φωνή του μητροπολίτη Βόλου να λέει στο τέλος (!4 : 41΄) : "Και να τελειώσω με αυτό, αφορά στην ποιμαίνουσα εκκλησία, ισχύει πάντοτε ότι υπάρχουν πράγματα που λέγονται και δεν γίνονται και πράγματα που γίνονται και δεν λέγονται. Επιτρέψτε μου να έχω γνώση πραγμάτων που δεν μπορώ να τα πω", για να εισπράξει στο τέλος τα χειροκροτήματα των διοργανωτών της εκδήλωσης και του ακροατηρίου..

Παραλείπω και δεν αναφέρω ότι αυτό ελέχθη για την ζητούμενη, εκ μέρους της ΠΕΘ, εφ΄ όλης της ύλης συζήτηση των αρμοδίων στα θρησκευτικά θέματα "εξ αρχής" και όχι αποσπασματικά. Αν αυτά τα "εξ αρχής", των κυρίων διοργανωτών και του συμφωνούντος μητροπολίτη Ιγνατίου, αφορούν και στα σχετιζόμενα με την παλαιά "ιστορία" του 1920, και κυρίως του 1924, δεν το γνωρίζω. Είναι άλλωστε παλαιά, και τα "εξ αρχής", αυτό μάλλον δεν θα το συμπεριλαμβάνουν. Είναι εκτός των ενδιαφερόντων της ΠΕΘ.

Γιατί να μην είναι άλλωστε, αφού ισχύει το σιωνιστικό, νεοεποχίτικο και νεοταξιακό, δόγμα του "λέγε και μην πράττεις και πράττε χωρίς να λέγεις". Εκτός από τα σποραδικά λόγια μερικών ακαδημαϊκών θεολόγων υπέρ του δικαίου (πρώιμου) αγώνος των παραδοσιακών, τίποτα άλλο δεν είδαμε. Προφανώς, όχι επειδή τα σχετιζόμενα με την παραχάραξη της Παράδοσης ανήκουν στα πραττόμενα και μη λεγόμενα. Οι παραδοσιακοί είναι θεολογικά αμαθείς, όπως ο γράφων, θρησκευτικά απαίδευτοι, όπως ο γράφων, για άλλους δε αιρετικοί, όπως ο γράφων.
Μένει να μάθουμε ποιο είναι αυτό το "εξ αρχής συζήτηση εφ΄ όλης της ύλης", που ζητά η ΠΕΘ.

Τώρα, όσον αφορά στον μητροπολίτη Βόλου Ιγνάτιο και την ολοκάρδια αποδοχή του πολιτικού δόγματος "λέγε χωρίς να πράττεις και πράττε χωρίς να λέγεις" (1), η ζοφερή σημερινή πραγματικότης δείχνει ότι ουδέν πράττουν "οἱ λέγοντές εὖγε εὖγε". Το εγκώμιο που έπλεξε ο μητροπολίτης στους διοργανωτές του συνεδρίου, ήταν απλά ένας ωραίος λόγος - συνήθεια των διαλόγων αγάπης με τους αιρετικούς - δια το ακουσθήναι. Τίποτα άλλο δεν ήταν. Το δέον
  γενέσθαι, ούτε γίνεται, ούτε αλεκτί πράττεται. Η αλήθεια έχει προ πολλού εγκαταλείψει την ποιμαίνουσα εκκλησία και ο ... Αντώνιος ( : Κλήρος, λαός, Ελλάδα) πνέει τα λοίσθια.

(1) Κατά τους ειδικούς ο "αργός λόγος", άλλως αργολογία, είναι το κουτσομπολιό (ματαιολογία, άσκοπη φλυαρία, αερολογία). Κατά τον άγιο Ιωάννη της Κλίμακος, όπως γράφει, είναι : «Πολυλογία, κενοδοξίας καθέδρα, αγνωσίας τεκμήριον, καταλαλιάς θύρα, ευτραπελίας χειραγωγός, ψεύδους υπουργός, κατανύξεως διάλυσις». Στην περίπτωση όμως του σιωνιστικού (πολιτικοθρησκευτικού) ανακατέμματος, το οποίο ασμένως δέχεται ο μητροπολίτης Ιγνάτιος, αργός λόγος είναι ο λόγος χωρίς έργα ή έργο (2). Είναι, επαναλαμβάνω, στην περίπτωση του σιωνιστικού ανακατέμματος, ο "σχολάζων λόγος", ο άπρακτος, ο δίχως έργο λόγος, όπου έχουμε :

῞43 Οταν δὲ τὸ ἀκάθαρτον πνεῦμα ἐξέλθῃ ἀπὸ τοῦ ἀνθρώπου, διέρχεται δι᾿ ἀνύδρων τόπων ζητοῦν ἀνάπαυσιν, καὶ οὐχ εὑρίσκει.
  44 τότε λέγει· εἰς τὸν οἶκόν μου ἐπιστρέψω ὅθεν ἐξῆλθον· καὶ ἐλθὸν εὑρίσκει σχολάζοντα καὶ σεσαρωμένον καὶ κεκοσμημένον.  45 τότε πορεύεται καὶ παραλαμβάνει μεθ᾿ ἑαυτοῦ ἑπτὰ ἕτερα πνεύματα πονηρότερα ἑαυτοῦ, καὶ εἰσελθόντα κατοικεῖ ἐκεῖ, καὶ γίνεται τὰ ἔσχατα τοῦ ἀνθρώπου ἐκείνου χείρονα τῶν πρώτων. οὕτως ἔσται καὶ τῇ γενεᾷ τῇ πονηρᾷ ταύτῃ.   (Μτ. ιβ΄)

(2) Σχετικά με τη λέξη "αργός" και τη σύνδεση με το "άπρακτος" βλέπε
  Ορθογραφικό Ερμηνευτικό Λεξικό Δ. Δημητράκου, λήμμα "έργω" και "έρδω"

Saint Dorotheos says:

There are three situations of man.  There is the person that allows the passions to operate and the person who does not allow them to act manifestly and the person who roots out the passions. The first is the person that adjusts his life according to the passions, the person that fully satisfies them. The person that does not live the passions manifestly is one who does not leave them free to act but neither does he cut them out but he disputes with them and lives with the passions inside him. The person that roots out the passions is one that struggles against them and always acts opposed to them.

Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων, σε συνεργασία με το Παράρτημα Μαγνησίας, διοργάνωσε εκδήλωση, με θέμα «Η θρησκευτική αγωγή και το νέο πιλοτικό Πρόγραμμα Σπουδών την εποχή της Παγκοσμιοποίησης: Προβληματισμοί και διλήμματα».


 Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 3 Μαΐου, στις 6.30 μ.μ. στο Δημαρχείο Βόλου, υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Δημητριάδος.
Ομιλητές ήταν : Α.  Ο κ. Ηρακλής Ρεράκης, Καθηγητής Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ., με θέμα «Η μεθόδευση της «νέας» πολυθρησκειακής αγωγής στο μάθημα των Θρησκευτικών υπό το φως της Εκκλησιαστικής παραδόσεως» και Β.  Η κ. Μαρία Ράντζου, Λέκτορας Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ., με θέμα «Η πολυθρησκειακή δομή του Μαθήματος των Θρησκευτικών ως «παιδαγωγικό» μέσο επίτευξης του θρησκευτικού σχετικισμού».

http://zoiforos.gr