ΑΘΗΝΑ - ΚΥΡΙΑΚΗ 12/2/2017 - ΕΛ.ΚΙ.Σ - ΚΑΛΕΣΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΥ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟΥ ΑΓΩΝΑ.....



ΕΛ.ΚΙ.Σ - Κάλεσμα ενότητας , επαγρύπνησης και εντατικοποίησης του ομολογιακού αγώνα.

Την Κυριακή 12 Φλεβάρη 2017 και ώρα 5.μ.μ στην Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία που βρίσκεται στην οδό Κλεισθένους 15 στο κέντρο της Αθήνας , πίσω από την δημαρχεία Αθηνών.

Θα γίνουν ομιλίες από εκλεκτούς ομιλητές για την….


Ηλεκτρονική διακυβέρνηση – Αριθμοποίηση των ανθρώπων - Πλαστικό χρήμα – Ανέγερση του Ισλαμικού Τεμένους στον Βοτανικό – Ισλαμοποίηση της Ελλάδος – Συζήτηση για την Διοργάνωση Πανελλαδικής κληρικολαϊκής συγκέντρωσης ενάντιά στα αντίχριστα και ανθελληνικά σχέδια των αντιχρίστων δυνάμεων.

Καλούνται όλοι οι πιστοί Χριστιανοί , κλήρος και λαός , και όλοι οι ορθόδοξοι σύλλογοι να προσέλθουν , και όλοι μαζί με την βοήθεια του Τριαδικού Θεού να αγωνιστούμε στον αγώνα υπέρ πίστεως και πατρίδος.


Πηγή : http://agiooros.org/

Blessing of the Waters in Alaska -- Aγιασμός των Υδάτων στην Αλάσκα


http://byztex.blogspot.ca/2017/01/blessing-of-waters-in-alaska.html

Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου

 Kosmas:
Δεν είχα σκοπό να επανέλθω με νέα καταχώρησή μου σε απάντηση σε τέτοια θέματα. Ήθελα να επικεντρωθώ στο κύριο θέμα της συζήτησής μας, που είναι η «αγιοποίηση των νέων αγίων». Ας ελπίσουμε, και εύχομαι να είναι τελευταία μια τέτοια παρέμβασή μου, σ’ αυτής της φύσεως ζητήματα.

α. Γράφει ο αδελφός
Misha:
«
Noμίζω πως ήμουν σαφέστατος στις απαντήσεις που έδωσα...».
Πράγματι, φίλε μου, ήσουνα σαφέστατος στην... ασάφειά σου! Μέχρι του σημείου, που ούτε τώρα να τολμάς να χαρακτηρίσεις τους Πατριάρχες σου Αθηναγόρα και Βαρθολομαίο ως αιρετικούς!

β. Στη συνέχεια γράφει ο αδελφός
Misha:
«Η στάση μου φίλε Κοσμά παραμένει αυτή που παρέλαβα από τους αγίους γεροντάδες...δλδ: “το έσχατον όριο είναι η διακοπή μνημοσύνου”, ούτε μνημόνευση άλλου επισκόπου, ούτε διακοπή κοινωνίας με όσους μνημονεύουν τον υπό κρίση επίσκοπο, ούτε πολύ περισσότερου δημιουργία παρασυναγωγής....» !!
Ποιοί γεροντάδες σου, σου είπαν αυτά τα πράγματα; Αλλά, ξέχασα, σε τέτοια ερωτήματα δεν θα απαντήσεις, γιατί τα θεωρείς ανάκριση!

γ. Συνεχίζοντας, γράφεις:
«Η δυσκολία που παρατηρείς είναι πράγματι υπαρκτή... γιατί δεν θέλω να συνυπάρχω με Λατινόφρονες και πολύ περισσότερο δεν θέλω αυτοί να παρουσιάζονται ως "ποιμένες" μου....»!!
Η δυσκολία σου είναι το ότι ΣΥΝΥΠΑΡΧΕΙΣ με Λατινόφρονες και οι ποιμένες σου είναι Λατινόφρονες!

δ. Διερωτάσαι στη συνέχεια:
«Μήπως όμως ανάλογα φαινόμενα δεν υπήρξαν στην εκκλησιαστική ιστορία;;; θα έλεγα δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες.....» !!
Υπήρξαν φαινόμενα ποιμένων (Πατριαρχών, επισκόπων, άλλων κληρικών, γεροντάδων, κλπ. ) που κακοδόξησαν και Λατινοφρόνησαν. Φαινόμενα όμως, που οι Ορθόδοξοι δεν χαρακτήριζαν τα άτομα αυτούς ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ και διατηρούσαν «κοινωνία» μαζί τους, δεν υπήρξαν! Και δεν υπήρξαν, γιατί οι πιστοί εφάρμοζαν όσα παραγγέλλουν οι Πατέρες της Εκκλησίας, για την παύση της «κοινωνίας» με τους κακοδόξους!
Αυτό το τραγικό φαινόμενο, μόνο τώρα παρατηρείται. Και η ευθύνη αυτού του πράγματος βαρύνει κυρίως μερικούς γεροντάδες σου! 

ΠΑΣΑ ΠΝΟΗ... ΑΙΝΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ... --- Orthodox Hymns


O Συναξαριστής της ημέρας.

Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2017

ΙΕ ΛΟΥΚΑ. Τιμοθέου αποστόλου, Αναστασίου του Πέρσου.

Σύμφωνα μὲ τὶς πληροφορίες πού μας παρέχουν οἱ Πράξεις τῶν Ἀποστόλων καὶ οἱ Ἐπιστολὲς τοῦ Ἀποστόλου Παύλου, ὁ Τιμόθεος ἦταν ὁ πιὸ ἀγαπητὸς μαθητής του καὶ ἕνας ἀπὸ τοὺς πιὸ στενοὺς συνεργάτες τοῦ Ἀποστόλου Παύλου. Τὸ ὄνομά του εἶναι ἑλληνικὸ καὶ σημαίνει αὐτὸς ποὺ τιμᾶ τὸν Θεό, ἀλλὰ καὶ αὐτὸν ποὺ τιμᾶ ὁ Θεός.
Ὁ Ἅγιος Ἀπόστολος Τιμόθεος γεννήθηκε μᾶλλον στὰ Λύστρα τῆς Λυκαονίας ἢ πιθανὸν στὴ Δέρβη, ἀπὸ πατέρα Ἕλληνα Ἐθνικὸ καὶ μητέρα πιστὴ Ἰουδαία, προφανῶς ἐκ γενετῆς καὶ πιθανὸν προσήλυτη, ποὺ ὀνομαζόταν Εὐνίκη. Κατὰ τὴν μαρτυρία τοῦ Ἀποστόλου Παύλου, ἦταν εὐσεβής, ὅπως καὶ ἡ μάμμη του, ἐκ μητρός, Λωΐς. Ὁ Τιμόθεος δέχθηκε ἀπὸ τὶς εὐσεβεῖς αὐτὲς γυναῖκες τὴν πρώτη θρησκευτικὴ ἀγωγὴ καὶ διδάχθηκε ἀπὸ βρέφος τὰ ἱερὰ γράμματα.

Οι δύο χήρες

ΕΝΑΣ επίσκοπος πληροφορήθηκε για δύο χριστιανές χήρες πώς δεν ζούσαν με σωφροσύνη. 
Παρακάλεσε τότε το Θεό νά τον πληροφορήσει κι 'Εκείνος για το θέμα αυτό, ώστε ν' αποφασίσει ύστερα Τι θα κάνει.
 
Πραγματικά, ο Θεός χάρισε στο δούλο Του ό,τι του ζήτησε. στη διάρκεια της θείας λειτουργίας, την ώρα πού κοινωνούσαν οι πιστοί, έβλεπε ο επίσκοπος στο πρόσωπο του καθενός τις αμαρτίες πού είχε διαπράξει και τον βασάνιζαν.
 
Μερικά πρόσωπα φαίνονταν σαν βαμμένα με «καπνιά».  Άλλα έμοιαζαν ολότελα καμένα, με μάτια ματωμένα και φλογισμένα.
 

Ο Όσιος Μάξιμος ο Ομολογητής, και η αποτείχιση του.


ΤΟΥ ΕΝ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΜΑΞΙΜΟΥ ΤΟΥ ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ
Διάλογος με τον Θεοδόσιο, τον επίσκοπο Καισαρείας Βιθυνίας,κατά την πρώτη του εξορία στο φρούριο της Βιζύης της Θράκης.

Ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, μέγας θεολόγος και Πατήρ της Εκκλησίας,
 ωμολόγησε την Ορθόδο­ξο Πίστι σε μία εποχή που παρουσιάζει πολλές ο­μοιότητες με την ιδική μας... 

Η πολιτική των τότε αυ­τοκρατόρων απέβλεπε σε πολιτικοκοινωνικές ενοποιήσεις σαν τις σημερινές. Ως πρόσφορο μέσον για την πραγματοποίησί τους θεωρήθηκε η υποστήριξις της αιρέσεως του Μονοθελητισμού. Είχαν χρησιμοποιη­θή και εκκλησιαστικοί άνδρες, οι οποίοι υποστήριζαν την αίρεσι χάριν των κοσμικών αυτών σκοπιμοτήτων. 

Άλμα στην αιωνιότητα. Ματθαίος• - ο τελώνης που έγινε απόστολος! -- του αείμνηστου Στεργίου Σάκκου, Ομ. Καθηγητού ΑΠΘ

Η μετάνοια είναι η πιο μεγάλη παραχώρηση του Θεού στον αμαρτωλό άνθρωπο, αλλά και η πιο γενναία και ηρωϊκή ανθρώπινη πράξη. Είναι ένα άλμα, το οποίο επιτελεί ο αμαρτωλός με τη βοήθεια της πίστεως, για να μπει έτσι στη σφαίρα της χάριτος, όπου όλα είναι τέλεια και άγια, διότι η αγάπη του Θεού γνωρίζει να λαμπρύνει και να αξιοποιεί θετικά και τα πιο μελανά και αρνητικά στοιχεία του ανθρώπου. Αυτό το γενναίο άλμα της μετανοίας, με τις ασύλληπτες συνέπειές του, μπορούμε να μελετήσουμε απλά, αλλά και πολύ καθαρά στην αγιασμένη μορφή του ευαγγελιστού Ματθαίου, του τελώνη, που έγινε απόστολος του Χριστού.

Είναι η Ελλάδα εις θέσιν να μετανοήσει;

Ο μακρόθυμος Θεός μας, περιμένει την μετατροπή, την αλλαγή της καρδιάς μας, την μετάνοιά μας. Σαν τα Σόδομα γίνεται εκείνη η τοπική κοινωνία στην οποία εστιάζεται η βδελυγμία των αιρετικών δογμάτων του Οικουμενισμού, και ο ανήθικος τρόπος ζωής. Ο Λωτ προειδοποίησε τους γαμπρούς του δια την επερχόμενη Κρίση αλλά εχλευάσθη από αυτούς. Και οι γαμπροί του εκάησαν μαζί με όλους τους Σοδομίτες. Επίσης έχουμε το παράδειγμα της Νινευή. Οι Νινευίτες μετενόησαν και η κρίσις του Κυρίου ανεβλήθη. Αλλά η Ελλάδα;  Είναι η Ελλάδα  εις θέσιν να μετανοήσει; Η Ελλάδα  στην  οποία δεν υπάρχει καν συναίσθηση ανάγκης για μετάνοια;

ΑΓΑΠΗ ΣΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΡΩΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ -- Ομιλητής π. Βασίλειος Βολουδάκης


ΚΥΡΙΑΚΗ 22 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2017 – ΙΕ΄ ΛΟΥΚΑ - «Και εζήτει ιδείν τον Ιησούν τίς εστί…»

Συνάντηση με τον Σωτήρα Χριστό  
Η πορεία διά μέσου της μετάνοιας καταξιώνει τον άνθρωπο σε πνευματικές κορυφογραμμές. Ακριβώς, σ’ αυτή τη χρονική στιγμή η Εκκλησία προβάλλοντας το παράδειγμα του Ζακχαίου στέλνει το πιο ισχυρό μήνυμα στον άνθρωπο. Όσο και αν έχει πέσει στη ζωή του, όσο και αν βιώνει την τραγική οδύνη στο χώρο της αμαρτίας, η αγάπη του Κυρίου απλώνεται σ’ ένα εύρος που δεν μάς επιτρέπει να αφήνουμε τον εαυτό μας να βυθίζεται στο σκοτάδι της απελπισίας. Αντίθετα, η εκζήτηση της χάρης του Θεού, ανοίγει τους ορίζοντες της ελπίδας και της χαράς και μεταβάλλεται σε οδοδείκτη αληθινής ζωής. Αυτό έπραξε και ο Ζακχαίος, ο οποίος, ζητούσε μετά μανίας να ιδεί τον Ιησού.

Aφιέρωση -- (η γιορτή της Υπαπαντής) -- Του αείμνηστου Στεργίου Σάκκου, Ομοτ. Καθηγητού Α.Π.Θ.

Σαν πίδακες ζωντανού νερού ξεπηδούν μέσα από τα γεγονότα της ιστορίας του Θεού, που έγιναν γιορτές της Εκκλησίας, οι αλήθειες, που λυτρώνουν και δροσίζουν την ψυχή μας. Φθάνει εμείς να σκύψουμε με την αγωνία της σωτηρίας και να σκάψουμε με τη λαχτάρα του ουρανού μέσα στην ιστορία τους, να γονατίσουμε μπροστά τους με ανοιχτό το Ευαγγέλιο και να τα γιορτάσουμε με το Πνεύμα το Άγιο μέσα στην Εκκλησία. Κι ο Θεός, που ήλθε στην ιστορία μας και μπήκε στη ζωή μας, μας ελκύει στην ιστορία Του και μας ενώνει με τη ζωή Του, με μια θεία δύναμη μας εντάσσει μέσα στο σωτήριο σχέδιό Του.