Έτσι όλοι είναι χορτάτοι και χαρούμενοι.

Κάποιος ευσεβής  παρακαλούσε τον Θεό να του δείξει τον Παράδεισο και την κόλαση. Και ο Θεός συγκατένευσε στο αίτημά του και του έστειλε Άγγελό του να του δείξει αυτά που επιθυμούσε. 
Ο Άγγελος ξεκίνησε την "ξενάγηση" από την κόλαση. Ανοιξε την πόρτα και έβαλε τον ευσεβή άνθρωπο στο δωμάτιο που ήταν η κόλαση. Μέσα σε αυτό βρισκόταν ένα τεράστιο στρογγυλό τραπέζι στην μέση του οποίου βρισκόταν μία κατσαρόλα με ένα πολύ ωραίο αλλά απείραχτο φαγητό. Οι συνδαιτημόνες, κάθονταν γύρω γύρω, αλλά ήταν περίλυποι. Το πρόβλημά τους δεν ήταν τα κουτάλια. Είχαν κουτάλια μακριά γύρω στα 3 μέτρα, τα οποία έφταναν μεν στην κατσαρόλα με το φαγητό, στο κέντρο του τραπεζιού, αλλά δυστυχώς δεν μπορούσαν λόγω του μήκους τους, να τα γυρίσουν πίσω στο στόμα τους ώστε να γευθούν το ωραίο φαγητό.
 
Αυτή είναι η Κόλαση, είπε ο Άγγελος στον ευσεβή.
 

Στην συνέχεια, άνοιξε μιά άλλη πόρτα και τον έμπασε στον Παράδεισο. 'Ιδια ακριβώς διάταξη με την κόλαση: πάλι το μεγάλο στρογγυλό τραπέζι, με το ωραίο φαγητό στο κέντρο, οι δαιτυμόνες με τα μακριά κουτάλια, αλλά εδώ χαρούμενοι και χορτάτοι.
 
Αυτός είναι ο Παράδεισος, είπε ο Άγγελος στον ευσεβή.
 
Μα πώς; απάντησε εκείνος. Είναι ακριβώς το ίδιο με την κόλαση. Πώς εδώ καταφέρνουν και είναι χορτάτοι και χαρούμενοι;
 
Εδώ οι άνθρωποι έχουν μάθει να ταϊζουν ο ένας τον άλλον. Φτάνουν το φαγητό με τα μακριά κουτάλια, και στην συνέχεια το προσφέρουν στο στόμα του απέναντί τους. Το ίδιο κάνει και γι αυτούς ο απέναντι. Έτσι όλοι είναι χορτάτοι και χαρούμενοι.
 

Πατριάρχης Κύριλλος: «Ερχεται το τέλος του κόσμου με τη νομική αναγνώριση των γάμων των γκέι»

Πατριάρχης Κύριλλος: «Ερχεται το τέλος του κόσμου με τη νομική αναγνώριση των γάμων των γκέι»


Ο πατριάρχης της ρωσικής ορθόδοξης εκκλησίας δήλωσε την Κυριακή ότι η νομική αναγνώριση του γάμου μεταξύ προσώπων του ιδίου φύλου οδηγεί την ανθρωπότητα στην καταστροφή, κοντά στο τέλος... του κόσμου, όπως μετέδωσε το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων Interfax.


«Αυτό είναι μια πολύ επικίνδυνη ένδειξη της Αποκάλυψης. . . Σημαίνει ότι οι άνθρωποι επιλέγουν την οδό της αυτοκαταστροφής» είπε ο πατριάρχης Κύριλλος απευθυνόμενος σε πιστούς στον καθεδρικό ναό Καζάν στην Κόκκινη Πλατεία της Μόσχας.

Ο πατριάρχης είπε ότι υποστηρίζει την απαγόρευση της «ομοφυλοφιλικής προπαγάνδας» που πρόσφατα επικυρώθηκε ως νόμος του ρωσικού κράτους από τον Πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν.

Ανάμεσα στις διατάξεις του νόμου αυτού, που επικρίθηκε σε διεθνές επίπεδο, είναι η επιβολή μεγάλων προστίμων για συζητήσεις περί ομοφυλοφιλίας παρόντων παιδιών.
Η ομοφυλοφιλία αποποινικοποιήθηκε στη Ρωσία το 1993, αλλά συνεχίζει να στιγματίζεται στη χώρα, στην οποία η ορθόδοξη εκκλησία διατηρεί σημαντική επιρροή. Οι παρελάσεις ομοφυλοφίλων απαγορεύονται και ακτιβιστές έχουν υποστεί επανειλημμένα άγριες επιθέσεις.

Αγία Μαρία η Μαγδαληνή

Βίος της Αγίας ενδόξου Μυροφόρου και Ισαποστόλου Μαρίας της ΜαγδαληνήςΑγία Μαρία η Μαγδαληνή

Η αγία ένδοξος και πανεύφημος Μαρία η Μα­γδαληνή υπήρξε η πιστή και αφοσιωμένη Μαθήτρια του Υιού και Λόγου του Θεού, η ακόλουθος της Υπεραγίας Θεοτόκου, η Διακόνισσα του Κυρίου και των Αποστόλων, η εκλεκτή Μυροφόρος, η Ευαγγελίστρια της Αναστάσεως, η Ισαπόστολος και κήρυκας της πί­στεως. Σ' αυτήν δόθηκε η χάρις να δη πρώτη μετά την Ανάσταση, μαζί με την Θεοτόκο, τον Αναστάντα Ιη­σού. Αυτή ευαγγελίσθηκε στους Αποστόλους την Α­νάσταση του Κυρίου. Μέσα στα ιερά Ευαγγέλια δοξά­ζεται από τους αγίους τέσσερις Ευαγγελιστές, ως πρώ­τη μετά την Θεοτόκον, Μαθήτρια και Μυροφόρος. Πατέρες της Εκκλησίας μας την χαρακτηρίζουν σε­μνή και σοφή παρθένον με ψυχική ωραιότητα. Η α­γία Μαρία η Μαγδαληνή είναι «ωραίο και ευγενικό παράδειγμα γυναικείας αφοσιώσεως, που φθάνει στην αυταπάρνηση και τον ηρωισμό. Γιατί ας μην έχη η γυναίκα την μυϊκή δύναμη του ανδρός, έχει όμως πλούτο αισθημάτων. Και είναι αλήθεια πως τους ήρω­ες δεν τους κάνει η σωματική ρώμη, αλλά η πίστη και η ευψυχία. "Ηρίστευσαν γυναίκες τω σω Σταυρώ κρατυνθείσαι, Χριστέ παντοδύναμε" ψάλλει η Εκκλη­σία μας».

H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

Λέγει Γέροντας:

Αν δώσεις ελεημοσύνη,  κι ο λογισμός σε θλίβει πως έδωσες πολύ, μη δίνεις προσοχή σ' αυτόν, γιατί είναι σατανικός. Καλύτερα όμως για σένα είναι να ζεις με τόση ακτημοσύνη, που να έχεις ανάγκη από τους άλλους να σε ελεούν. Εκείνος που δίνει, έχει την ικανοποίηση πως κάνει κάτι καλό. Αλλά όποιος στερείται και δεν έχει ποτέ να δώσει κάτι, αποκτά ταπεινοσύνη με τη σκέψη πως ποτέ δεν κάνει τίποτε καλό. Έτσι έζησαν οι Πατέρες μας. Μ' αυτόν τον τρόπο βρήκε τον Θεό ο Μέγας Αρσένιος.

Η Εκκλησία του Ιησού Χριστού, δεν έχει πληθυντικό αριθμό.

Η Εκκλησία του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού είναι ΜΙΑ. Όλες οι ομόδοξες Ορθόδοξες Εκκλησίες αποτελούν την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία με κεφαλή τον Ιησού Χριστό. Κάθε τοπική Ομόδοξη Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι κομμάτι της Ορθόδοξης Εκκλησίας, αλλά όλη η Ορθόδοξη Εκκλησία. «Εν Μιά αι πολλαί, και εν ταις πολλαίς η Μία». Συνεπώς η Εκκλησία του Ιησού Χριστού, δεν έχει πληθυντικό αριθμό. Σε πληθυντικό αριθμό ανήκουν και είναι μόνον όλα εκείνα τα Σατανικά «δήθεν χριστιανικά» κατασκευάσματα, αι αιρέσεις και τα Σχίσματα, που δεν αποτελούν και δεν είναι ποτέ δυνατόν να ονομαστούν Εκκλησία, με τη στενή έννοια και τη σημασία της λέξης ΕΚΚΛΗΣΙΑ, που ίδρυσε ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός, επί της γης, αλλά παραμένουν και είναι αμαρτωλά κατασκευάσματα διαβολοκίνητων ανθρώπων, για καθαρώς προσωπική και μόνον προβολή και συμφέροντα.

Διάδοχος Φωτικής:

Όπως το κερί, εάν δεν θερμανθή και δεν μαλακώση πολύ, είναι αδύνατον να αποτυπώση την σφραγίδα, έτσι και ο άνθρωπος, εάν δεν δοκιμασθή με πόνους και θλίψεις και ασθενείας, δεν δύναται να δεχθή την σφραγίδα των αρετών του Θεού.

Ακόμα «Δεν Ξεχνώ» τη μαρτυρική Κύπρο

Του Κωνσταντίνου Χολέβα.

«Δεν Ξεχνώ» ήταν το σύνθημα που είχαμε στην τσάντα μας, στο πέτο μας, στο αυτοκίνητό μας, στο σπίτι μας ή στο γραφείο μας οι περισσότεροι Ελληνες μετά την εισβολή του τουρκικού Αττίλα στην Κύπρο. Από τις 20 Ιουλίου 1974 ο χάρτης της ελληνικής Μεγαλονήσου, με το αίμα να κοκκινίζει το κατεχόμενο βόρειο τμήμα, ήταν το σήμα κατατεθέν του απανταχού Ελληνισμού και μας θύμιζε το χρέος μας. Να μην ξεχάσουμε τα εγκλήματα του Αττίλα και των Τουρκοκύπριων ακολούθων του. Να θυμόμαστε ότι η Κύπρος ήταν, είναι και θα παραμείνει ελληνική, παρά την προσωρινή Κατοχή και χωρίς αυτή η ιστορική παραδοχή να υπονομεύει την ανεξάρτητη κρατική υπόστασή της.

Η συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων της Ελλάδος και της Κύπρου στηρίξαμε το αίτημα για ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα. Οπως η Κρήτη, η Σάμος και άλλα τμήματα του Ελληνισμού πέρασαν από μία περίοδο ημιαυτονομίας και τελικά ενώθηκαν με την Ελλάδα, έτσι οραματιστήκαμε οι περισσότεροι την Κύπρο μετά την ανεξαρτησία του 1960. Οι αγώνες των Ελλήνων αδελφών μας στο νησί έγιναν για ένωση και μόνον ένωση. Και το 1931 και το 1955-59. Αυτό ζητούσαν οι Ελληνοκύπριοι κατά 97% με το δημοψήφισμα του Ιανουαρίου του 1950, αυτό επανέλαβαν όλοι οι βουλευτές της κυπριακής Βουλής, συμπεριλαμβανομένων και των αριστερών του ΑΚΕΛ, από το 1960 έως και τον Ιούνιο του 1967 (μας το θυμίζει ο Λάζαρος Μαύρος στη «ΣΗΜΕΡΙΝΗ» Λευκωσίας, 17/7/2013).

Σήμερα, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση με την παρουσία 40.000 Τούρκων στρατιωτών στα Κατεχόμενα, είναι δύσκολο να μιλούμε για ένωση. Τουλάχιστον ας διατηρήσουμε ζωντανή και άσβεστη τη μνήμη των κατεχόμενων τόπων και ας κρατήσουμε μέσα μας την ελπίδα για καλύτερες ημέρες. Ποτέ δεν ξέρεις ποιο θα είναι το μέλλον της πολυεθνικής και διαρκώς ταραγμένης Τουρκίας. Ολα είναι πιθανά.

Εμείς δεν πρέπει να υπογράψουμε καμία συνθήκη ή σχέδιο τύπου Ανάν που θα νομιμοποιεί την εισβολή του Ιουλίου - Αυγούστου 1974 και θα καταδικάζει σε λήθη και εγκατάλειψη πανάρχαιες ελληνικές εστίες. Και να διδάσκουμε στα παιδιά μας την ιστορία των αρχαίων θεάτρων, των ορθόδοξων ναών, των μοναστηριών, των συλημένων κοιμητηρίων, των κλεμμένων χριστιανικών εικόνων, των πόλεων και των αγωνιστών της κατεχόμενης Κύπρου μας.

http://www.dimokratianews.gr/

Αρνούμεθα τὴν μοναδικότητα τῆς Ἐκκλησίας !!!

 Ἡ ἰσότιμη ἔνταξη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας στὸ Π.Σ.Ε., είναι πράξη ἡ ὁποία ἀκυρώνει πλῆθος εὐαγγελικῶν ἐντολῶν καὶ Ἱερῶν Κανόνων, καὶ διὰ τῆς ὁποίας ἀρνούμεθα τὴν μοναδικότητα τῆς Ἐκκλησίας καὶ ὅλη τὴν δισχιλιετῆ ὀρθόδοξη Παράδοση. Αὐτὴ ἡ προδοσία τῆς ὀρθοδοξίας ἀποτυπώνεται στὴν ἀπόφαση τῆς 9ης Συνελεύσεως τοῦ Π.Σ.Ε. (Porto Alegre, ΦΕΒ 2006)· ἀπόφαση ποὺ ὑπέγραψαν ἢ ἀποδέχθηκαν ἀδιαμαρτύρητα οἱ ἐκπρόσωποί μας ἐπίσκοποι καὶ τὴν ὁποία, τὸ μὲν Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο διὰ τοῦ κ. Βαρθολομαίου ἀποδέχτηκε μὲ ἐνθουσιασμό, ἡ δὲ ἑλλαδικὴ Ἐκκλησία τὴν ἔχει ἕως σήμερα ἀποδεχθεῖ σιωπηρῶς.

Στὸ Porto Alegre(Φεβρου
άριος 2006, 9η Συνέλευσις του Π.Σ.Ε.) οἱ ἐκπρόσωποί της Εκκλησίας της Ελλάδος,  δέχθηκαν:  Ὅτι τὴν Ἐκκλησία τὴν ἀποτελοῦν ὅλες μαζί, οἱ 350 αἱρετικὲς “ἐκκλησίες” τοῦ Π.Σ.Ε.», ἀνάμεσα στὶς ὁποῖες ἀριθμεῖται ὡς ἰσότιμος καὶ ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία. Ὡς ἐκ τούτου:
1). Αρνήθηκαν ἐμπράκτως τὸ Σύμβολο τῆς Πίστεως διὰ τοῦ ὁποίου ὁμολογοῦμε «πίστιν εἰς “Μίαν Ἐκκλησίαν”!
2). Δέχθηκαν, ὅτι ἤδη «εἴμαστε ἑνωμένοι» (ἀοράτως!) μ’ αὐτὸ τὸ συνονθύλευμα τῶν αἱρετικῶν κοινοτήτων, ἀλλὰ ἀποβλέπουμε στὴν ἐπίτευξη “πλήρους ὁρατῆς ἑνότητας”.
3) Ὅτι ἡ πληθώρα τῶν κακοδοξιῶν τῶν “ἐκκλησιῶν” τοῦ Π.Σ.Ε., εἶναι “διαφορετικοὶ τρόποι διατυπώσεως τῆς ἰδίας Πίστης καὶ ποικιλία Χαρισμάτων τοῦ Ἁγίου Πνευματος”!

4). Ὅτι αὐτὸ ποὺ ὁριοθετεῖ τὴν Ἐκκλησία δὲν εἶναι ἡ κοινὴ ὀρθὴ Πίστη, ἡ Παράδοση καὶ ἡ Ἀποστολικὴ διαδοχή, ἀλλὰ τὸ “βάπτισμα”!

Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλουπόλεως κ. Ιερεμίας:

«Καὶμέσστὴν ἀνεμοζάλη οἱ λύκοι χαίρονται”, λέγει λαός μας. Καὶ ποιοί εἶναι οἱ λύκοι; Οἱ αἱρετικοί. Στὴν ἐποχή μας κινδυνεύουμε περισσότερο ἀπὸ δύο αἱρέσεις. Ἀπὸ τὸν παπισμὸ καὶ τὸν οἰκουμενισμό. Ὑποχρεοῦμαι, χριστιανοί μου, σὰν ποιμένας σας, νὰ σᾶς ἐνημερώσω καθαρὰ καὶ νὰ σᾶς πω: Ὁ παπισμὸς εἶναι αἵρεση καὶ ὁ οἰκουμενισμὸς εἶναι παναίρεση».

Περί ακτημοσύνης.

Κάποιος πλούσιος χριστιανός επισκέφτηκε κάποτε έναν Ερημίτη και, φεύγοντας, του πρόσφερε ένα γερό φιλοδώρημα. Εκείνος όμως με κανένα τρόπο δεν ήθελε να το δεχτεί.   "Πάρε το, Αββά, τον παρακαλούσε ο επισκέπτης, και μοίρασε το στους φτωχούς."           
"Αυτό είναι διπλή ντροπή για μένα, τέκνον μου, του αποκρίθηκε ο Γέροντας, να παίρνω χωρίς να έχω ανάγκη και να κενοδοξώ μοιράζοντας τα ξένα ελεημοσύνη." 

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ


ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ  Ή  ΘΑΝΑΤΟΣ





EKTAKTO: "Η ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΠΟΛΙΟΡΚΕΙΤΑΙ ..."
ΒΟΗΘΕΙΑ ΖΗΤΟΥΝ ΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΑΠΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ...
ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΗ ΓΕΡΟΝΤΑΔΕΣ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΕΚΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑΝ Η ΔΕΧΘΗΚΑΝ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΤΗΣ Ε.Ε ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΜΙΣΘΟ Ή ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.

Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ του Αγίου Ιουστίνου (Πόποβιτς)

Η θεανθρωπίνη πρόοδος έχει και το θεανθρώπινον ήθος της: Εν αυτή όλη η ζωή του ανθρώπου καθοδηγείται και ενδυναμούται δια του Θεανθρώπου. Ό,τι είναι του Χριστού, μόνον εκείνο είναι αγαθόν, εκτός Αυτού δεν υπάρχει αληθινόν αγαθόν. Η αθανασία είναι το κύριον ιδίωμα του αγαθού του Χριστού. Δια τούτο, η αθανασία είναι αναγκαία εις το ήθος του ανθρώπου του Χριστού, ως αίσθησις, ως συνείδησις, ως έργον, ως πράξις. Το να αισθάνεται κανείς τον Κύριον Ιησούν ως την ψυχήν της ψυχής του, ως την ζωήν της ζωής του, αποτελεί ακριβώς την αθανασίαν του ανθρώπου, αφού με αυτό εξασφαλίζεται το άπειρον και το ατελεύτητον της σκέψεως, της αισθήσεως, της ζωής. Δια τον αληθινόν χριστιανόν η αθανασία αποτελεί κάτι το φυσικόν και λογικόν, μαζί με αυτήν δε και εν αυτή και το άπειρον και το ατελεύτητον. Το γεγονός αυτό ακριβώς είναι εκείνο, το οποίον εξασφαλίζει την επ΄ άπειρον ηθικήν πρόοδον προς τον Θεόν, ο οποίος είναι η συγκεφαλαίωσις όλων των απεραντοσυνών, όλων των ατελευτήτων και όλων των τελειοτήτων. Ως εκ τούτου, είναι εντελώς φυσική, λογική και δικαιολογημένη η κατηγορική προσταγή της Θεανθρωπίνης προόδου: «έσεσθε ουν ημείς τέλειοι, ώσπερ ο Πατήρ υμών ο εν τοις ουρανοίς τέλειός εστιν» (Ματθ. 5,48).                                                                

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ - ΛΟΓΟΝ ΑΓΑΘΟΝ ΑΛΛΗΛΟΥΪΑ...