Τελικά δεν θα πάει άδικα το αίμα τους -- Ο μοναδικός λόγος της παρουσίας του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο είναι ο έλεγχος της ρωσικής παρουσίας

Αδέρφια, σας έχω νέα. Η συγκυβέρνηση κουτοπόνηρων χαζοδιεθνιστών και του ψευτοδεξιού καψιμιτζή των hot spots κάνει την πετυχεσιά της εμπλοκής του ΝΑΤΟ όλο και καλύτερη. Εδώ και πέντε μέρες άρχισαν λοιπόν τις περιπολίες τα νατοϊκά πλοία, των μεμέτηδων συμπεριλαμβανομένων. Και πού περιπολούν, τάχα για να ελέγξουν τις «ροές»; Περιπολούν ΔΥΤΙΚΑ των ανατολικών νησιών μας στο Αιγαίο! Παρακαλείται δε ο ακομβίωτος στρατάρχης, που έκοψε τα πλεύσιμα των ναυταίων και ετοιμάζεται να κόψει και όλα τα οδοιπορικά όλων των Ενόπλων Δυνάμεων (γράψτε το), να μην αποπειραθεί διάψευση. Η πληροφορία είναι «από το στόμα του αλόγου», που λένε οι Γιάνκηδες φίλοι μας, είναι διασταυρωμένη, αυθεντική και όχι ντεμέκ, σαν τις ψεκασμένες υποσχέσεις για φρένα σε τρενάκια και λοιπά πολιτικά παίγνια, που κανονικά παίζονται σε ανάποδο χαρτόκουτο στην Πειραιώς με τσιλιαδόρους και υπό τον φόβο των πολιτσμάνων:

Λοιπόν, τα νατοϊκά πλοία δεν περιπολούν ανατολικά των νησιών μας που υφίστανται την αθρόα καθημερινή εισβολή. Τουτέστιν δεν παρεμβάλλονται ανάμεσα στις ανατολικές ακτές των ακριτικών νησιών μας και των τουρκικών παραλίων.
Προφανώς είναι θέμα ατλαντικού τακτ. Δεν θέλουν να παρεμβληθούν στις πορείες των εκατοντάδων σκαφών, με τα οποία ο αρχιδουλέμπορος Ερντογάν μάς στέλνει τους πρόσφυγες, που δημιούργησε ως διεθνής τρομοκράτης, και τους λαθρομετανάστες που προσελκύει στη χώρα του μη απαιτώντας βίζα. Τα νατοϊκά σκάφη κόβουν απλώς βόλτες στη μέση του Αιγαίου αποφεύγοντας να στενοχωρήσουν τις μπίζνες trafficking του πολυχρονεμένου μας πατισάχ.

Δεν ξέρω αν συνειδητοποιείτε τι μόλις διαβάσατε.

ΚΑΛΕΣΜΑ: ΟΧΙ στην ισλαμοποίηση της Ελλάδος και της μετατροπής της Πατρίδος μας σε απέραντο Hot Spot. Συγκέντρωση και πορεία 24/3/2016.

Πέμπτη απόγευμα στις 24 Μαρτίου στην Θεσσαλονίκη,


ώρα 18:00 το απόγευμα !


Εθνική Αντεπίθεση ΕΝΑΝΤΙΑ στην ΙΣΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ της Ελλάδος και της μετατροπής της Πατρίδος μας σε απέραντο Hot Spot.

Συγκέντρωση και πορεία προς το τούρκικο προξενείο.

Καθολική εκκλησία Οικουμενισμός 2


O Συναξαριστής της ημέρας.

Δευτέρα, 7 Μαρτίου 2016

Των εν Χερσώνι επισκοπησάντων ιερομαρτύρων Βασιλέως, Εφραίμ, Ευγενίου, Καπίτωνος, Αιθερίου, Αγαθοδώρου και Ελπιδίου, Νέστορως και Αρκαδίου επισκ.
Τριμυθούντος, Λαυρεντίου οσίου του εκ Μεγάρων.

Ἐπὶ τῆς βασιλείας τοῦ αὐτοκράτορα Διοκλητιανοῦ (284 – 305 μ.Χ.) ὁ Πατριάρχης Ἱεροσολύμων Ἕρμων (300 – 314 μ.Χ.) ἀπέστειλε στὴ Σκυθία τὸν Ἐπίσκοπο Ἅγιο Ἐφραὶμ καὶ στὴ Χερσώνα τὸν Ἐπίσκοπο Ἅγιο Βασιλέα, μὲ σκοπὸ τὴν διάδοση τοῦ Χριστιανισμοῦ. Ὁ Ἅγιος Βασιλέας ἐπειδὴ κήρυττε τὸν Χριστό, ἐκδιώχθηκε ἀπὸ τοὺς εἰδωλολάτρες.

Ο Kyprianos Christodoulides άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΜΕ ΜΑΝΔΥΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΤΗΤΟΣ -- Ο ξεκάθαρος πλέον αντιεκκλησιαστικός αυταρχισμός της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝ.ΕΛ.!"

Ο αντιεκκλησιαστικός ρατσισμός των εκκλησιαστικών μας ανδρών

"Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝ.ΕΛ. εκδηλώνει πλέον ξεκάθαρα τον αντιεκκλησιαστικό αυταρχισμό της και την απέχθειά της προς την ελληνορθόδοξη ταυτότητα του λαού μας. Τα πρόσφατα γεγονότα είναι ενδεικτικά. Με εντολή του υπουργού Παιδείας απαγορεύεται στους μητροπολίτες να πραγματοποιούν ομιλίες σε σχολικές τάξεις, έστω και αν η πρόσκληση προέρχεται από τους ίδιους τους μαθητές. Το γεγονός αυτό ο μητροπολίτης Μεσογαίας Νικόλαος χαρακτήρισε «αντιεκκλησιστικό ρατσισμό»". (Κων. Χολέβας)

κχ
Ο κύριος Χολέβας, μάλλον, κλείνει τα μάτια του σε ό,τι συμβαίνει και θα ήταν προτιμότερο να τα ανοίξει. Δεν βλέπει τί ετοιμάζεται στην "αγία" και μεγάλη πανορθόδοξη σύνοδο; Γράφει για «αντιεκκλησιστικό ρατσισμό» και κατηγορεί την συγκυβέρνηση "Συριζανέλ", αλλά, νομίζω, για αντιεκκλησιαστικό ρατσισμό θα έπρεπε να κατηγορήσει την Ιεραρχία της Διοικούσας Εκκλησίας. Η οποία, αντί να παίρνει μαθήματα - σημ. έχει πάρει πολλά - από την εκάστοτε κυβέρνηση (του ανήκομεν στη Δύση), έπρεπε να δίνει αυτή μαθήματα δικαιοσύνης και αληθείας. Όχι μόνον εδώ και αλλά και στους φερόμενους συμμάχους, φίλους και εταίρους.

Δεν κάνει όμως τίποτα από αυτά. Έχει συμμαχήσει πλήρως, έχει υποταχθεί στην παπική ή στην αγγλικανική διπλωματία και με αυτά της τα "καμώματα", να θέλει με τα δυο της πόδια να ταξιδέψει πατώντας σε δυο βάρκες, βουλιάζει. Και μάλιστα μέσα στο λιμάνι, στην ίδια της την πατρίδα, μέσα στο χώρο της Εκκλησίας !

Το ίδιο σκηνικό στήθηκε στο παρελθόν με τον αποκληθέντα "εθνάρχη", τον Ελευθέριο Βενιζέλο, ο οποίος έπαιζε διπλό ρόλο : Ό, τι μάθαινε από τους Άγγλους, το πρόδιδε στους Γάλλους, και ό,τι μάθαινε από τους Γάλλους, το παρέδιδε στους Άγγλους.

Από τότε, με ένα μικρό (μετεμφυλιακό) διάλειμμα λόγω ανατολικού και δυτικού μπλόκ ή συνασπισμού (σύμφωνίες Γιάλτα με ΝΑΤΟ και σύμφωνο Βαρσοβίας), ησυχάσαμε για λίγο. Τώρα ξαναγυρίσαμε εκεί, όπου άρχισε το έργο - εννοώ, όταν ξεκίνησε η Κοινωνία των Εθνών - να παίζεται και όπως συνηθίζαμε να λέμε, "εδώ ήρθαμε, πάμε να φύγουμε". Για τον απληροφόρητο σε εισαγωγικά θεατή, το έργο έχει πρωτόγνωρες (σημ. προσφιλής λέξη επί πασοκρατίας) σκηνές βίας. Άλλωστε, το βλέπει καθημερινά στους τοίχους των σπιτιών της Αθήνας, το έζησε με τις απεργίες των εργαζόμενων στην αποκομιδή των σκουπιδιών, με τον εμπρησμό των Αθηνών το 2008, σήμερα το ζει με τις κοσμοβριθείς πλατείες των λαθραίων προσφύγων. Οι λεγόμενες "ασύμμετρες απειλές" γίνονται τώρα συμμετρικές. Ας είναι προετοιμασμένος γι΄ αυτό που θα δει.

Και για να τελειώνουμε, "τώρα που πλησιάζει η 25η Μαρτίου", είναι αργά "να δώσουμε απάντηση στις αντιεκκλησιαστικές και ανιστόρητες απόψεις των κυβερνώντων, μιλώντας στα παιδιά μας για τους νεομάρτυρες και τους εθνομάρτυρες"! (Σημ. τα εντός εισαγωγικών του κ. Χολέβα). Εδώ και 40 χρόνια διακηρύξαμε το ανήκομεν στη Δύση και κάναμε όλα όσα έπρεπε να γίνουν από την πλευρά της Παιδείας και της Εκκλησίας.
Να τα αναφέρω ένα προς ένα, δεν έχει νόημα.

ΜΕ ΜΑΝΔΥΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΤΗΤΟΣ -- Ο ξεκάθαρος πλέον αντιεκκλησιαστικός αυταρχισμός της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝ.ΕΛ.!

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝ.ΕΛ. εκδηλώνει πλέον ξεκάθαρα τον αντιεκκλησιαστικό αυταρχισμό της και την απέχθειά της προς την ελληνορθόδοξη ταυτότητα του λαού μας. Τα πρόσφατα γεγονότα είναι ενδεικτικά.
Με εντολή του υπουργού Παιδείας απαγορεύεται στους μητροπολίτες να πραγματοποιούν ομιλίες σε σχολικές τάξεις, έστω και αν η πρόσκληση προέρχεται από τους ίδιους τους μαθητές. Το γεγονός αυτό ο μητροπολίτης Μεσογαίας Νικόλαος χαρακτήρισε «αντιεκκλησιστικό ρατσισμό».

Το υπουργείο Παιδείας προωθεί την αντικατάσταση των ορθοδόξων Θρησκευτικών με ένα πολυθρησκειακό συνονθύλευμα, το οποίο υποβαθμίζει την Ορθοδοξία και παραβιάζει το Σύνταγμα και τις δικαστικές αποφάσεις.
Η κυβέρνηση προσπαθεί να επιβάλει νομοθετικά την υποχρέωση των ορθόδοξων κληρικών να τελούν χριστιανική κηδεία σε ανθρώπους που επέλεξαν την αποτέφρωση. Οι κυβερνώντες, υπό τον μανδύα του προοδευτισμού, θέλουν να αναγκάσουν τους θρησκευτικούς λειτουργούς να παραβούν τους ιερούς κανόνες της Εκκλησίας και να πράξουν αντίθετα προς τη συνείδησή τους. Οποιος επιθυμεί να αποτεφρωθεί είναι δική του η επιλογή, αλλά τίθεται αυτομάτως εκτός Ορθοδόξου Εκκλησίας.

Πρωτοπρ. Βασίλειος Βολουδάκης : Η Παράταξη των «Ανθενωτικών» φαίνεται κατακερματισμένη και αλληλοεξοντουμένη, λόγω μικροτήτων…

Η Παράταξη των «Ανθενωτικών» φαίνεται κατακερματισμένη και αλληλοεξοντουμένη, λόγω μικροτήτων που έχουν αναγορευθεί σε μείζονα πνευματικά και σωτηριολογικά θέματα. Πολλές φορές έχει κανείς την εντύπωση ότι ο αντιοικουμενιστικός αγώνας στις μέρες μας δεν γίνεται για να επικρατήση το Πνεύμα των Αγίων Πατέρων μας στη ζωή της Εκκλησίας, αλλά με σκοπό να επιτευχθούν οι κατάλληλοι συσχετισμοί που θα καθορίσουν το ποια θρησκευτική Ομάδα θα επιβάλλη τη δική της θεολογική ορατότητα στο σύνολο των Ορθοδόξων, στηριζομένη στον αριθμό των Θρησκευτικών Σωματείων και Συλλόγων που την ακολουθούν.

Καλώς έγραψε ο Πλάτων "η επανάληψη είναι μήτηρ μαθήσεως"

π. Νικόλαος Μανώλης:

χει λλάξει κκλησία μας, λήθεια σς τ λέγω, τ βλέπετε στν καθημερινότητά μας διαμορφώνεται τ κλίμα. Θ κούσουμε σ λίγο τ Γέροντά μου π τ γιο ρος ν μς λέγει τι νωση χει γίνει...

Τοῦ Θεολόγου Δημητρίου Ἰ. Κάτσουρα:

Εἶναι ποτέ δυνατόν Ὀρθόδοξος Χριστιανός, εἴτε λαϊκός, εἴτε μοναχός, εἴτε Κληρικός νά ἀποδεχθῆ καί ἀναγνωρίση ὡς συνέχεια τῶν Ἁγίων Συνόδων τῆς Ὀρθοδοξίας καί ὡς φωνή τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, Σύνοδο ἀποτελουμένη ἀπό δεδηλωμένους Οἰκουμενιστάς, δηλαδή αἱρετικούς, φιλοπαπιστάς, συγκρητιστές, κοινωνικούς πρός κατεγνωσμένες ἀρχαῖες  αἱρέσεις, ὅπως ὁ Μονοφυσιτισμός, διώκτας ὀρθοδόξων ἀγωνιστῶν ὑπέρ τῆς εὐσεβείας, καινοτόμους, ὑποστηρικτές τῆς Βαπτισματικῆς, συναφειακῆς καί μεταπατερικῆς Θεολογίας, καταφρονητές τῶν Ἱερῶν Κανόνων καί ἀρνητές τῶν ἱερῶν παραδόσεων;

Το όραμα του ησυχαστού

Η νοερά προσευχή, η ευχή του Ιησού, είναι το κεντρικό θέμα του βιβλίου «Νηπτική θεωρία». Ο συγγραφέας του, ο ανώνυμος ησυχαστής, ο αυτοαποκαλούμενος «Απελπισμένος», αποκαλύπτει τα βιώματά του και προσφέρει την πείρα του στον αναγνώστη, σαν οδηγό για την κατάκτηση της νοεράς προσευχής. 
Αυτός ο πρακτικός δάσκαλος παρουσιάζει με φυσικότητα και ιδιαίτερη γλυκύτητα τις εμφανίσεις και συνομιλίες του με τον Κύριο, την Υπεραγία Θεοτόκο και τους αγίους Αγγέλους, προβάλλοντας συχνά από μετριοφροσύνη άλλο πρόσωπο στη δική του θέση. Τέτοιο είναι και το όραμα που ακολουθεί:
 
«Κάποιος μοναχός, διηγείται ο ησυχαστής, ήρθε σε έκσταση την ώρα που προσευχόταν και είδε πλήθος δαιμόνων, σαν την άμμο της θάλασσας. Έμοιαζαν με στρατιώτες και ορμούσαν εναντίον του με πολλή μανία για να τον εξοντώσουν.
 
Φοβισμένος εκείνος έτρεξε να καταφύγει στην εκκλησία. Μπαίνοντας μέσα βλέπει τον Κύριο και τη Θεοτόκο στις εικόνες τους σαν ζωντανούς και με βασιλική δόξα.
 
Το πρόσωπο του Κυρίου είχε μία ανέκφραστη ωραιότητα και άστραφτε πιο δυνατά από τον ήλιο. Για αυτό ο αδελφός δεν μπόρεσε να ξανακοιτάξει. Προσκύνησε όμως και ασπάστηκε με φόβο και χαρά τη δεξιά Του.
 
Κατόπιν πλησίασε στην εικόνα της Παναγίας. Προσκύνησε, ασπάστηκε το παρθενικό της χέρι και τόλμησε να Την κοιτάξει στο πρόσωπο.
 
Στην αγία Της αγκάλη είδε καθισμένο το Θείο Βρέφος σαν σε θρόνο χερουβικό. Κι ήταν τόσο ταιριαστό το θεϊκό αυτό σύμπλεγμα, όσο και η ομορφιά και η ευωδία σε ένα τριαντάφυλλο.
 
Η Θεοτόκος κοίταζε τον αδελφό με τόση πραότητα, ώστε εκείνος πήρε το θάρρος και Την ρώτησε:
 
- Παναγία μου! Γλυκειά μου Παναγία, και μητέρα του Ιησού μου! Πώς θα γλυτώσω από τους δαίμονες που με κυνηγούν;
 
Και η Κυρία Θεοτόκος, η σωτηρία των «επʼ Αυτή πεποιθότων», αποκρίθηκε:
 
- Με το όνομα του Υιού μου και με το όνομα το δικό μου θα νικάς και θα εξολοθρεύεις τους δαίμονες.
 
Ο μοναχός έκανε βαθειά υπόκλιση, βγήκε από την εκκλησία και φώναξε μέσα από την καρδιά του.
 
- Κύριε Ιησού Χριστέ, Υιέ του Θεού, ελέησόν με! Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία!
 
Αμέσως οι ανίσχυροι δαίμονες εξαφανίστηκαν από μπροστά του».

Οι Οικουμενιστές του σβηστού Φαναρίου θα έχασαν τον ύπνο τους από την απάντηση της Σερβικής Εκκλησίας

Προκαλεί όμως ανησυχίαν εις την καθ’ ημάς Τοπικήν Εκκλησίαν το γεγονός ότι ενώ η Σύνοδος συνέρχεται λίαν προσεχώς, τα προγραμματισθέντα θέματα της Συνόδου δεν απαντούν εις ουσιαστικά ζητήματα, με τα οποία βρίσκεται αντιμέτωπος η σημερινή Ορθόδοξος Εκκλησία. Ως γνωστόν, αι Οικουμενικαί Σύνοδοι και άπασαι αι της αυτής σπουδαιότητος Σύνοδοι εν τη ιστορία της Εκκλησίας αντιμετώπιζαν εν πρώτοις τα εμφανισθέντα δογματικά ζητήματα και ακολούθως, εν συσχετισμώ προς αυτά, και τα ζητήματα διοργανώσεως και κανονικής ευταξίας εν τη Εκκλησία.
Αδιαμφισβητήτως το κεντρικόν δογματικόν ζήτημα από του Μεγάλου Σχίσματος (1054 μΧ) και εντεύθεν, μετά την εμφάνισιν της Διαμαρτυρήσεως (από του 16ου αι.) έως και της σήμερον, είναι το εκκλησιολογικό ζήτημα: το περί Εκκλησίας ερώτημα.
Συνεπώς το προβλεπόμενον θέμα της Συνόδου, προερχόμενον από τον συγκερασμόν δύο πρώην θεμάτων (περί Οικουμενισμού και περί του Διαλόγου μετά των άλλων Χριστιανικών Εκκλησιών) υπό τον τίτλον Η σχέσις της Ορθοδόξου Εκκλησίας μετά του λοιπού Χριστιανικού κόσμουαναποφεύκτως απαιτεί προκαθορισμόν τινά της διδασκαλίας της Ορθοδόξου Εκκλησίας ως της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής, εν η πιστεύομεν, εν τω Συμβόλω της Πίστεως ομολογούντες, ότι αύτη εστίν η Ορθόδοξος Εκκλησία - η Εκκλησία του Συμβόλου. Μόνον υπό το φως τοιαύτης προκαθορισμένης αυτογνωσίας της Εκκλησίας δύναται το προβλεπόμενον θέμα, ήτοι «Η σχέσις της Ορθοδόξου Εκκλησίας μετά του λοιπού Χριστιανικού κόσμου», να εύρη την πραγματικήν αυτού θέσιν. Τούτο ακριβώς το ουσιώδες δογματικο-εκκλησιολογικό ζήτημα έχουσα υπ’  όψιν η καθ’ ημάς Τοπική Εκκλησία προέτεινε διά του Οικουμενικού Πατριαρχείου, με απόφασιν της Συνάξεως αυτής (υπ’ αριθμ. 771/зап. 160 της 26ης Μαΐου 2011), επικύρωσιν τινά της οικουμενικής σπουδαιότητος της Συνόδου του Φωτίου (879/890), ειδικώς δε της διδασκαλίας αυτής περί του Filioque, το οποίο και ήτο ο κύριος λόγος διά τον χωρισμόν της Εκκλησίας της Ρώμης από το πλήρωμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας.
Διά τον αυτόν λόγον, η ημετέρα Σύναξις προέτεινε, και πάλιν προτείνει, διά την Αγίαν και Μεγάλην Σύνοδον, την επικύρωσιν υπό της Μεγάλης Συνόδου των Ησυχαστικών Συνόδων του 14ου αι., και την αποδοχήν της διδασκαλίας των εξ ολοκλήρου ορθοδόξου περί της θείας Ουσίας και των αιωνίων Θείων Ενεργειών ως μίαν ουσιώδη διαφοράν εν σχέσει με την Ρωμαιοκαθολικήν διδασκαλίας  περί της Θείας Χάριτος,  τουτ’  έστιν εν γένει περί της σχέσως του Θεού προς την κτίσιν Αυτού, διδασκαλίαν από της οποίας οργανικώς συνάγεται η ρωμαιοκαθολική κατανόησις του Filioque, καθώς και η υπερτροφία, η ρωμαϊκή κατανόησις της θέσεως του Πρώτου εις την Εκκλησίαν (πρωτείον) - αφ’ ης η απουσία του Αγίου Πνεύματος ανταλλάσσεται από το αλάθητον ανθρώπου τινός.
Θεωρούμεν επίσης ως ουσιώδες η Μεγάλη Σύνοδος να επικυρώση τας αποφάσεις της Συνόδου της Κωνσταντινουπόλεως (1282-84), διά της οποίας η ένωσις της Λυώνος ηκυρώθη, και της Μεγάλης Συνόδου (1484) διά της οποίας αι αποφάσεις της Συνόδου της Φλωρεντίας ηκυρώθησαν. Εις τα πλαίσια αυτά θα ήτο εξαιρετικής σημασίας να ορισθή η θέσις της Εκκλησίας επί του (Πετρείου) Πρωτείου, και επί της σφαλεράς διδασκαλίας των Συνόδων Λυώνος, Φλωρεντίας, και Βατικανής Ι και ΙΙ, επί του θέματος αυτού, καθώς επίσης και η θέσις του Πρώτου εις την Εκκλησίαν.

"http://aktines.blogspot.ca/"